Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Taka uwaga z Hondą. Tam na kraniku jest taki cwany filtr, który nie przepuszcza wody. Jak sobie kupiłem Hondę i mi zdechła to pół silnika rozkręciłem zanim się nie spostrzegłem że pomimo chlupania w baku nic nie leci do gaźników (to była V2 - VT Shadow) na żadnej pozycji. Także polecam spuścić wszystko z baku, przepłukać go i zatankować ponownie. A...
Oczywiście przed wyłączeniem Hondy w podanych datach wypaliłem paliwo w gaźniku. Wyłącznik jest jednocześnie kranikiem. Trzeba poczekać ze trzy minuty zanim paliwo wleci do gaźnika.
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Witam, Przyczyn może być kilka, zacznij może od sprawdzenia; zakręć kranik, rozłacz przewòd paliwowy od gaźnika, umieść przewòd w jakimś pojemniku odkręć kranik i zobacz czy paliwo swobodnie sobie płynie, jak będzie tylko kapać to wyczyść filtrek siatkowy w zbiorniku oraz przewòd i kranik. Napisz jeszcze czy przy wymianie gaźnika wszystkie uszczelki...
Cześć, moja cbrka nie odpalała już wcześniej ale kręciła, świeca ok, wyczyściłem gaźnik i dalej nie odpala, myślę, że nie dochodzi paliwo do gaźnika, możliwe, że pomyliłem przewody i źle je wpialem, do której dziury (czy na dół kranika) ma iść przewód, który idzie do lewej strony gaźnika jak na zdjęciu? jak sprawdzić czy dochodzi paliwo do gaźnika i...
Kranik odkręciłeś?
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
objawy wskazuja - na zatkany kranik Wszystko jest możliwe, ale jeżeli by tak było, to nie gasł by od razu, bo paliwo jest jeszcze w komorze pływakowej.
Witam, przyczyna moze byc wrecz 'banalna' - woda z deszczu mogla sie dostac do wnetrza korka paliwa / przez otworek odpowietrzenia i zatyka go na tyle szczelnie, ze paliwo bardzo powoli splywa do gaznika, tak 'ledwo - ledwo cieknie, kapie' i wtedy silniki pracuja tylko na 'wolnych obrotach', bo do pelnej mocy - brakuje doplywu paliwa do gaznika w wiekszej...
Czyli nie jestem sam:0 U mnie ssanie działa normalnie i przepustnica się otwiera/zamyka jak trzeba sprawdz u siebie. Ja wymyłem gaznik,wyczyściłem i przedmuchałem na ideał ale był czysty.Wszystko wygląda na oryginalne dysze itp. Sprawdziłem po zamknięciu kranika (tak jak mi radziliście) czy pod koniec będzie lepiej pracowała.Zdziwiło mnie jak sie kończyło...
Witam, moze byc prosta 'usterka' - zatkany korek w baku / brak otworka odpowietrzenia zbiornika lub zatkany tenze otworek - brudem, paprochami, rdza - jesli jest metalowy, itp. Moze byc takze - zatkany osadami ze zbiornika kranik paliwa, odstojnik - pelno osadow ze zbiornika i przez to paliwo przesacza sie bardzo powoli, naleci tyle - ze silnik odpali...
Włączasz ssanie, zapłon( tak jak to wydedukowałeś, te kosy często miały odwrotnie przełączniki, a agregaty HONDA odwrotnie oznaczone kraniki paliwa, taka ciekawostka) i to czego prawdopodobnie nie robisz, czyli ustawiasz manetki na tz. pół gaz, mianowicie, wciskasz gaz i blokujesz go tym przyciskiem z boku (tak jak się blokuje wiertarkę na maksymalnych...
a do tego pewnie jeszcze uszkodzone membrany. Jakie "membrany" Jak to zwykły gaźnik pływakowy. Nie musi ściągać gaźnika wszystko dostępne bez ściągania gaźnika, odkręć dolną śrubę w gaźniku po otwarciu dekielku dojdziesz do głównej dyszy, pływaka i zaworku. Jest jeszcze obok druga kopułka pod kranikiem tam masz filtr paliwowy.
Usuń zanieczyszczenia z gaźnika, udrożnij dysze, zamontuj poprawnie gaźnik, wlej świeżą mieszankę paliwa z olejem, sprawdź filtr powietrza i w drogę. Oczywiście silnik "zaskoczy" pod warunkiem, że jest sprawny tj. że ma on właściwą kompresję. O badaniu sprawności ssania jest wiele informacji na forach internetowych. Moduł nie ma wpływu na poziom paliwa...
Cześć, mam Hondę CB-1 400 z 90r. Wszystko super, ale padł mi właśnie kranik - zero przepływu, walnięta membrana. Chciałbym zamiast kupować zestawów naprawczych (obawiam się czy będą pasować) chciałbym wymienić kranik. Pod tym linkiem jest kranik opisany jako akurat do mnie, aczkolwiek różnią się już wizualnie: https://allegro.pl/oferta/nowy-kranik-za...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
Problem jest w gaźniku, ewentualnie kranik, filtr paliwa, stara benzyna. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Witaj. Baczek jest na zdjęciu w starym położeniu, dzisiaj przesunąłem go przede wszystkim ze względu na przewody paliwowe, które przebiegały do gaźnika w poziomie, teraz jest ok. Z odkręceniem cylindra będzie problem, jest osadzona na reinzosil-u, szarym, ale spróbuję. Na szczęście usunąłem też i wyciek paliwa z baku - przez nieszczelny kranik - teflonowa...
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Dekompensator, zatarcie silnika. Nie zakręcony kranik paliwowy i przelany silnik. Wykręć świece i sprawdź jak się kręci. Przy okazji cylinder wydmuchasz.
No cóż przede wszystkim wskazałeś na agregat 3f, co w twoim przypadku jest pomysłem chybionym powinieneś rozejrzeć się za agregatem 1f takie robią do 10KVA-12KVA, co uważam za lepsze rozwiązanie i znacznie dla ciebie wygodniejsze. Generator nie musi mieć prądnicy wysokich lotów pod względem stabilności napięcia i częstotliwości. Na żarówce wielkiego...
Weź od dowolnego Chińczyka, w każdym jednym jest to samo kranik paliwa cięgno ssania, włącznik, bezpiecznik, miarka do oleju.
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Dziękuję to jest ten kranik. Dzięki za pomoc.
Który rocznik? Czy zakręcasz kranik na dłuższy postój? Sprawdź przewody paliwowe i kranik.
Porządne czyszczenie gaźnika. Filtr paliwa, jeżeli jest, kranik, a w ogóle to jaki model gaźnika jest w Twoim silniku?
Za mały przepływ paliwa, na moje oko. Tak się zachowuje np. agregat, gdy mu zakręcisz kranik paliwa i poczekasz, aż się skończy to, co jest w komorze pływakowej... dopóki nie zgaśnie :D
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Jak już mówiłem - cudów nie ma i musi to działać, bo już prostszego zasilania niż opadowe w motorynce nie znajdziesz :) Kiedyś się tak przejechałem na zasilaniu opadowym, źe chyba głupiej nie można. Miałem kiedyś Hondę VT Shadow, kranik do paliwa tam wyglada tak: https://obrazki.elektroda.pl/7787966000_... Czyli żadnej kosmicznej technologii....
Objawy które podałeś bardziej wyglądają na problemy z gaźnikiem, a nie elektryczne. Możesz mieć przytkany kranik paliwa, lub problem z zaworem iglicowym pływaka poziomu paliwa. Jeszcze sprawdź z otwartym korkiem wlewu paliwa, może masz zatkane odpowietrzenie. Sprawdź te rzeczy, jeśli będą OK to będzie trzeba szukać dalej.
kranik paliwo kranik paliwa honda kranik paliwo skuter
oporność kabel antenowy żarówka omnilux pralka whirlpool słabo wiruje
pralko suszarka pralka bosch wyświetlacz
Dane techniczne głośnika STX W.STX.10.2.180.16.F.S.MC Dane techniczne głośnika LF - W.STX.10.2.180.16.F.S.MC w STX F-360n