Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Odpowietrzenie baku jest? Kranik nie zatkany tak samo jak i przewody doprowadzajace paliwo.
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
A sprawdzałeś pompkę mechaniczną czy podaje paliwo odpowietrznikiem kręcąc silnikiem ?? Bo jak nie to może wogóle nie załapać . Czy wtryski nie podają paliwa , czy do nich nie dochodzi paliwo ?? Bo jak dochodzi a nie odpala to mogły zapiec się wtryski lub stanąć przez 2 lata . A nie próbuje lekko kopcić z komina ?? :| Dodano po 1 Może głupie pytanie...
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Witam, problem polega na tym że mi 60 gaśnie pod dużym obciążeniem. Tak jakby wypalała paliwo i muszę pod pompować parę razy ręczną i wtedy zapala. Dodam że 60 po kapitalce, pompa po regeneracji i pompka zasilająca nowa filtry nowe kranik nowy. Przykład taki podam że podczas talerzowania jak jest płycie to jest dobrze s jak trochę zagłębie to tak to...
Dużo mądrych rad, ale ani słowa o układzie zasilania paliwem. Sprawdź czy paliwo swobodnie dochodzi do pompy wtryskowej. Wystarczy jakiś kawałek gumy w kraniku lub ostojniku i objawy identyczne. Powodzenia.
Wyczyść bak, sprawdź przewód paliwowy, kranik, filtr paliwa i odstojnik. U mnie było to samo. Wyczyściłem bak, założyłem nowe filtry i wyczyściłem porządnie odstojnik. Przyczynął był brut w baku.
Kiedyś do zbiornika wpadło mi kawałek szmaty i efekt był podobny , raz na jakiś czas zatykała kranik paliwa . Taki bąbel nie powinien się robić , tym bardziej , że zbiornik jest wyżej od pompki . :|
Udało mi się rozruszać sekcje, i teraz obie chodzą płynnie ale paliwo i tak nie dociera do wtrysków. Pompa jest odpowietrzona i przy ręcznym pompowaniu przelewa się do baku. Wiem że nadaje się do regeneracji jednak robię to czysto hobbistycznie, mam dostęp do traktora kilka razy w miesiącu i chciałbym go odpalić jak najmniejszym kosztem. Co może blokować...
Dzięki za odpowiedzi okazało sie ze poprostu kranik sie przytkał :) Myślę ze już będzie w porządku :D Zapraszam na mój kanał na youtube jeżeli kogoś interesuje rolnictwo :) https://www.youtube.com/user/Wyspa252
Jak pompkę ręczną wciąga, to może być niedrożny otwór w korku zamykającym zbiornik paliwa. W takiej sytuacji ciągnik trochę przejedzie zanim zgaśnie. Objaw nasila się przy większym obciążeniu silnika. Poza tym jak koledzy wspomnieli najprawdopodobniej niedrożny jest układ paliwowy (kranik, wąż, odstojnik, pompka, filtry).
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Perkinsa trudno odpowietrzyć.Potrzeba 2 ludzi,jeden pompuje drugi po kolei odpowietrza.Najpierw luzujesz przewód zasilający pompę,czekasz aż wypłynie paliwo bez bąbelków.Potem po kolei takie małe śrubki na boku pompy(chyba pod 8 klucz)Potem przewody wysokiego ciśnienia wszystkie na raz.Jak nie odpali jeszcze raz wysokiego ciśnienia.Sprawdź jeszcze kranik.
Miałem taki przypadek - winny był dopływ paliwa. Coś przytykało kranik. Na wolnych i średnich obrotach ciągnik pracował, na 2000 obr/min pochodził raz krócej, raz dłużej i gasł. Silnik też był po remoncie. Pomagało zamknięcie i otwarcie kranika. Wcześniej winny był zapchany otworek w korku zamykającym wlew paliwa. I raz jeden sąsiad odstąpił mi brudne...
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Zapłon może być rozregulowany, ciągnik kręci, czy nawet z tym jest problem ,powinieneś wymienić filtry paliwa, czy w odstojniku przy pompce zasilającej jest paliwo o ile jest przezroczysty , kranik może zapchany przy baku a może wogóle zamknięty. :D To gdzie dochodzi to paliwo do wtryskiwaczy ? No to weź klucz bodajże 12 odkręć śrubkę z wtryskiwacza...
Kolego "cichus" nie musisz mi tumaczyc w jaki sposob spala sie paliwo w silnikach disla;) teraz wiem ze wina jest gdzies pomiedzy bakiem a pompka zasilajaca bo zaciaga powietrza, tylko ze wymienilem przewod, pompke i kranik a i tak dalej ciagnie powietrze
i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej wymieniłem, i czy odpowietrzenie zbiornika jest w korku? Dodano po 1 i jeszce jedno ciągnik odrazu nie gaśnie tylko zaczyna być słychać jak traci moc, jak paliwo nie dochodzi i puźniej "kaput" Zdejmij przewód...
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Na początek sprawdź czy kranik jest drożny.
Kolego sprawdź zbiornik paliwa tam najczęściej coś wpada do kranika i oczko przy pompce na które nakładasz przewód paliwowy
Sprawdź - ustawienie zapłonu , stan zaworka przelewowego na pompie [musi utrzymywać ciśnienie w pompie wtryskowej ] , stan filtrów paliwa , noże coś przytkane przy kraniku paliwa . Najpierw spr. zaworek .Pozdrawiam
Ja mogę się na temat pompki paliwowej i kraników do c 330 wypowiedzieć, otóż, te pompki co ja trafiłem, są jak durszlaki i mają gwinty jednorazowe, także, przykręcenie przewodów tylko na raz, jak mocniej dokręcisz to odkręcisz, ale z gwintem, szczelność także porażka, kupiłem dwie jedna za 60 zł, druga za 120, wiecie czym się różniły, jedna miała gumowe...
wyczysc kranik tam czasem syf zajdzie i efekt jakby brakowało mocy
Dzieki za pomoc. Odalem go do mechanika. Okazalo sie za jakis kranik sie zamykal pod wplywem zasysu paliwa. Wystarczylo go poprawic i dziala. Dzieki
Jak jest to metaliczne stukanie to masz za wczesny zapłon To w którą stronę się opóźnia, najlepiej napisz zero w którym miejscu w okienku ma być ? filtry paliwa i powietrza Wymienione niedawno, powietrza to z 2 tygodnie temu na metalowe bo przed tem miałem jakieś podróby nie wiem z czego jakieś tworzywo sztuczne, filtry paliwa też zmieniane na wiosnę...
Zobacz czy kranik jest otwarty i filtry paliwa, pod ręczną pompką paliwa jest odstojnik. To przyczyna podawanej małej ilości paliwa. Jak to nie pomoże to sprawdź szczelność układu jak pisze Wojtek250590
kranik paliwo ursus kranik paliwa ursus paliwo
przeciążenie bezpiecznik renault magnum modulator podlewać ogród
wytwornica piany wytwornica piany
Instrukcja obsługi kina domowego Sharp HT-DV50 Renault Scenic 1.6 16V - kontrolka przed nagrzewaniem