Pdf nie mam, ale obrazek zawiera te informacje. https://obrazki.elektroda.pl/5041051800_...
To jakas dupa z tego mechanika twojego!!Nieda sie dokładnie w ten sposób ustawic kierownicy ze względu na wpusty w mocowaniu kierownicy!!. Jedz jeszcze raz na zbierznosc i popros aby ci wyprostowali kierownice.Koryguje sie to na srubach drązka kierowniczego
http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/Do...
Upierdliwie będzie chciał skręcać w prawo jak dobrze kojarzę, lewa strona jest dłuższa od prawej pod względem rozstawu osi, i ciągle będziesz jechał po łuku, bo lewe koło jedzie pierwsze, parę mm za nim prawe. Popatrz czy nie przesunęło sanek zawieszenia, masz skrajne wartości na obu kołach, może uderzenie tylko przestawiło sanki na śrubach o 1-2mm,...
https://obrazki.elektroda.pl/9977736200_... https://obrazki.elektroda.pl/3071042500_... Nie mam możliwości inaczej ci tego teraz wysłać. Jutro w PDF jeśli coś :)
A czemu wymieniałeś wahacz? Była przygoda? Może koło już nie jest okrągłe? A co do luzów to szarpaki na stacji diagnostycznej. Przeważnie za sprawdzenie jednej osi na stacji bez przeglądu biorą po 20-30PLN.
A felgi i opony masz z pewnością idealne ? Bo to też na pomiar rzutuje. Nie prawda. Odchylenie osi jazdy od osi symetrii wynosi -7 minut, W normie. Nie ma sie czym przejmowac. Dodatkowo zbieżność kół w osi tylnej wynosi -00*16', a zalecane jest +00*41'. Zuzycie lub niewlasciwa regeneracja belki. Jesli rozbieznosc jest symetryczna (prawdopodobnie jest...
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/2296609100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6243984500_1...
Sprawdź pierw geometrie kół przednich zanim wymienisz CIM i prze kalibruj czujnik skrętu.
Od czego zacząć diagnozę i co może powodować tę niedogodność ? 1. Luzy na układzie kierowniczym 2. Brak wyważenia kół 3. Skoro ściąga to ustawienie geometrii kół.
więc czy to jest wina zbieżności, czy jednak to coś innego ? Ogólnie cała geometria kół do sprawdzenia.
Po wymianie 1szt. poduszki pod silnikiem i wymianie maglownicy, oraz umocowaniu kierownicy po urwaniu, jadę w poniedziałek na ustawienie zbieżności. Jaką usługę powinienem wykonać? 1. Ustawienie zbieżności kół osi przedniej! i co jeszcze? Widzę, że jest jeszcze: 2. regulacja pochylenia koła. 3. geometria kół. Czy 2 i 3 muszę wykonać, powinienem, czy...
tak regeneruja , sadze ze mozna dostac uzywke bo to popularny model na naszym rynku . Po wymianie przymusowo GEOMETRIA KÓŁ !
Ale zaraz po założeniu nowych gum pojadę ustawiś geometrie kół przód i tył. Najpierw trzeba znalezc przyczyne tego "rozregulowania" i ja usunac. Geometria sama sie nie rozjechala. Masz w zawieszeniu zuzyte lub odksztalcone w wypadku czesci i trzeba je najpierw wymienic.
Luzy na wahaczach. Gdy przyspieszasz wahacz przesuwa sie do przodu i zmienia sie geometria kół. Gdy hamujesz silnikiem cofa sie i stad odczuwalne szarpniecie w druga strone.
Może Vivid WorkshopData , zawiera schematy elektryczne, naprawy, remonty silników, porady, lokalizacje sterowników, geometrię kół, momenty dokręcania śrub, kody serwisowe, ustawienia rozrządu i wiele więcej niezwykle cennych informacji na temat niemal każdego auta.
Źle ustawiona geometria kół jeśli krzywo jest kierownica.
Nie wiem, na jakiej podstawie dostales taka opinie. Z pomiarow to nie wynika. Symetria katow pochylenia kol, katow wyprzedzenia zwrotnicy i pochylenia swoznia jest niemal idealna (30' roznicy, to wiecej niz dobrze). Kat zniosu tez w normie. Nie ma tu zadnego problemu. To, ze katy wyprzedzenia zwrotnicy sa mniejsze niz w danych pojazdu, to nie problem....
Przekoszona tylna oś zdecydowanie ma wpływ na jazdę. A ty wypytujesz przy jakiś "szwagrach" i w oczach masz niską cenę, czy w porządnym warsztacie? Wsstsko się robi kompleksowo, zwłaszcza że geometra współczesnego samochód dawno przestał być prostopadłościenny, i jeden kąt wpływa na drugi. Czuć, jakbyś chciał na forum usłyszeć jakaś minimalistyczną...
Weź miarkę i sprawdź jak jest w innych samochodach. Gwarantuję, że znalezienie samochodu z idealnym rozstawem osi będzie trudne - te 3,6mm to naprawdę nie jest źle. Jeżeli chcesz sprawdzić swój samochód to pomiar geometrii kół będzie wystarczający. Dostaniesz informację na temat równoległości osi, przesunięcia kół i geometrycznej osi jazdy.
cisnienie opon sparwdzone, opony sa i wywazenie sa ok Koledze pewnie bardziej chodziło o zużycie opon. Zamień je jak radzi. Wykluczysz kolejną możliwość. Sprawdź czy oba koła poruszają się z jednakowym oporem. Mogą lekko trzymać hamulce po lewej stronie. Wystarczy podnieść przod i pokręcić kołami naprzemiennie różnice powinieneś wyczuć
Można kupić zestaw naprawczy ale to jest naprawa na 10 tys kilometrów. Proponuje poszukać zakładów profesjonalnej naprawy maglownic .Konieczne jest nakładanie nowej warstwy twardego metalu ,potem szlifowanie,polerowanie,wtedy jest jakaś gwarancja na naprawę.Szkoda czasu i kasy na montowanie i demontowanie ponownie no i ustawianie geometrii kół.
Witam, kto pomoże w znalezieniu lub udostępni spolszczenie do urządzenia do pomiaru geometrii kół samochodowych JOHN BEAN (FMC) VISUALINER V6. Mam płytę z oprogramowaniem która ma wszystkie języki oprócz polskiego :\ http://obrazki.elektroda.net/36_12306377...
Dysponuję urządzeniem do pomiaru geometrii kół BEISSBARTH ML 4000. Urządzenie działa prawidłowo jednak jest już dosyć wiekowe i chciałbym się dowiedzieć jak wprowadzić do tego systemu "nowy samochód". Bardzo proszę o pomoc.
Witam nie otrzymałem żadne odpowiedzi uznałem wiec ,że John Bean V8 nie będzie trafionym zakupem . Zdecydowałem się na Beissbarth 8CCD microline 4000 tu czytałem wiele dobrego . Mam kolejne pytanie. Robił ktoś z użytkowników takiej geometrii aktualizacje oprogramowania ? Chodzi mi o koszty takiej aktualizacji i powinienem zrobić chyba kalibracje po...
To niech teraz diagnosta sprawdzi ci geometrię kół
Działanie jest trochę inne niż opisałeś. Pracowałem kiedyś w szkole na takim przyrządzie i do obliczeń nie trzeba komputera jak się umie dodawać i odejmować. Tabliczki - skala przy kołach tylnych służą do wstępnego ustawienia kół do jazdy na wprost. Do odczytu zbieżności służą dwie listwy z skalą umieszczone przed i za przednią osią w jednakowej odległości...
c) na obszarze koła o średnicy 300 m zakreślonego dookoła końcowego odcinka każdej linii i jej odgałęzień powinny znajdować się uziemienia o wartości wypadkowej rezystancji nie przekraczającej 5 Ω, obliczonej przy uwzględnieniu jedynie tych uziemień, których rezystancja jest nie większa niż 30 Ω. Czy ktoś mógłby wyjaśnić, o co chodzi w tym...
Witam, chciałabym spytać - w moim Peugeot 307 z tylu ścina mi opony od zewnętrznej strony obydwie, co może być przyczyną? Czy tam się jakoś z tyłu geometrię kół ustawia?
To się robi podczas geometrii kół a nie w garażu na posadzce.
Albo masz inną zwrotnicę niż potrzebujesz, albo jest używana w dobrym stanie, po małym dzwonie.
Diagnostyka komputerowa powinna pomóc. Prawdopodobnie problem z jednym z czujników mierzących prędkość kół. Koła wszystkie jednakowe? Geometria ok?
w b6 z tyłu sie reguluje kat pochylenia i zbieżność z przodu tylu zbieżność .
Kup jakieś w miarę dobre łożyska, np. SKF, porządnie załóż, sprawdź przy okazji wyważenie kół (geometria pewnie też nie zaszkodzi) i to powinno zamknąć temat. Nie wiem, co to musi być za łożysko, żeby się rozsypało po dwóch miesiącach.
A geometrię ktoś sprawdzał? Dodano po 2 Geometrię wszystkich 4 kół a nie tylko zbieżność. Bo jeżeli masz sprawdzone WSZYSTKIE punkty bazowe plus dokładna geometria 4 kół to powinno "jechać" prosto. O stan zawieszenia nie będę pytał bo zapewne też sprawdzone?
Witam. Mam pytanie czy w Opel astra 1 po wymianie końcówek drążka układu kierowniczego konieczne jest ustawianie zbieżności kół i geometria kół ? Z góry dziękuje za pomoc.
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
Geometria kół DS7 – czy posiada może ktoś dane do ustawienia geometrii kół dla pojazdu DS7 2019 r., napęd na przednią oś. AI: Jaka jest dokładna wersja silnikowa oraz wyposażeniowa Twojego DS7 (np. pojemność silnika, moc, wersja wyposażenia)? 2.0 diesel AI: Potrzebujesz wartości geometrii kół dla przedniej, tylnej osi czy obu? przednia oś
Problem ustał, po dotarciu ustawień geometrii kół.
Zbieżność, to tylko kwestia jak najbardziej równoległego ustawienia kół. A geometria, to jeszcze do tego co najmniej dwa parametry - pochylenie koła i wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy. Na płycie najazdowej można tylko z grubsza ocenić samą zbieżność, do regulacji pozostałych parametrów służą specjalistyczne przyrządy.
Tylko geometrią kół się zajmują... pomiar geometrii nadwozia jest "ciut" bardziej skomplikowanym i kosztownym badaniem (ok. 300-600zł).
Zbieżność i pochylenie lewego koła, chyba że nie potrafię czytać tabelki to może coś innego.
Masz przecież na wydruku, więc działaj. Może opisz to i zaznacz punkty, w których przesuwać - przyda się wszystkim. Zwykły warsztat mam do dyspozycji z podnośnikiem. Zainwestuję w tę poziomnicę, którą wybrać - wybór ogromny na Allegro itp.? Felgi mam AL, więc taka, że bez problemu będę mógł założyć. Rozumiem, że przestawię tylko geometrię jednego koła...
Witam, czy rozwiązałeś swój problem?? mam identyczne urządzenie i te same objawy. Problem w tym ze przestał widzieć ekran jednego z kół.
Felga, piasta koła, czop. To jeśli chodzi o dziwne dźwięki, zostaje geometria zawieszenia...
Nie regulacja a korekta poprzez przestawienie ramy pomocniczej osi przedniej. Przy okazji się zapytam ile w swojej karierze zawodowej wykonałeś pomiarów i regulacji geometrii ?
Witam Poszukuję parametrów geometrii i zbieżności kół do Aixam Scouty R 2010 Proszę o pomoc
A więc tak, błąd był spowodowany jednak czujnikiem w części mechanicznej pompy, wymieniłem na używaną i błędy zniknęły. Jednak chciałem przestrzec przed firmą która mi miała zdiagnozować sterownik i w rozmowie telefonicznej zapewniała że da się to naprawić i że to w 99% wina elektroniki. Po dostarczeniu sterownika do firmy dzwonię do nich po dwóch dniach,...
Witam. Mam problem z maluszkiem a mianowicie chodzi mi o tylne koła mają źle ustawioną geometrie. Jest ona ustawiona tak : \-/ Czym to regulować ???
Może weź to na podnośnik i sprawdź co jest pokrzywione co? A potem weź brechę i posprawdzaj luzy? Potem polisz koszty i ustawiaj dopiero. A co do części to tanie jak woda. A cena takich wozów to średnio od ceny złomu do 10 koła.Także nie lejcie wody dobrze?
Witaj Czy nadal posiadasz to urządzenie do geometrii?
Jeśli byłby to przegub zewnętrzny działo by się to przy małych prędkościach i skręconych kołach.Towarzyszy im charakterystyczny hałas. Jeśli drgania powstają podczas dużego obciążenia, ale na prostej drodze, prawdopodobnie uszkodził się przegub wewnętrzny. Sprawdzałeś zbieżność kół, geometrię zawieszenia? Mogą to być również luzy na sworzniach lub zużytych...
Witam ! Po wymianie wahacza powinieneś się udać na stację diagnostyczną w celu ustawienia zbieżności bądź geometrii kół. Po wymianie może to być niezauważalne ale na pewno jest jakieś odchylenie koła i to jest tego przyczyną.
Jedź na warsztat i niech porządnie ustawią geometrię kół przednich.
Źle zablokowana kierownica podczas ustawiania geometrii. Do poprawy.
Witam, jak w temacie. Posiada ktoś dane regulacyjne, geometrii kół Mercedesa CLA W118 ??
Czyli defakto trzeba wymontować całą kolumnę żeby prawidłowo sprawdzić amora. To nie jest dobra wiadomość :) Sam amortyzator ma też coś wspólnego z geometrią kół? Tzn czy może spowodować że opony będą brały z jednej strony pomimo prawidłowego wyniku geometrii?
Co sądzicie o takich urządzeniach do geometrii kół ? GeoTest 60 ,GTI Progeo 838 ,MUNSTER 3008bT , 3D LAUNCH X-712 .Może ktoś doradzi które urządzenie kupić bez względu na cenę ?Pozdrawiam.
Zmiana sprężyn na wyższe = zmiana zakresu pracy amortyzatora. Geometria kół się zmieni także. Daruj sobie takie rzeźbienie.
proponuje jechec na stacje diagnostyczna i sprawdzic geometrie kół przedewszystkim zbieżność
Dokładnie niektórzy ładują te marketingowy bełkot do wszystkiego. Geometria laserowa ,optyczna, 3D za chwile pewnie będzie AI. Jak nawet będzie najlepszy sprzęt a obsługa będzie miała wy.....lone to i tak będzie źle. Zwykła geometria optyczna potrafi określić kąty: -zbieżność -pochylenie kół (negatyw) -wyprzedzenie sworznia zwrotnicy Ciebie interesuje...
Kupie przyrząd ROMESS INCLIOMETER CM 09606 do ustawiania geometrii kół w mercedesach, lub coś podobnego.
Jeśli druga gałka nie ma luzu to zostaje. Ustawienie samej zbieżności to oczywiście nie wszystko. Prawidłowo trzeba ustawić "geometrię kół" czyli wszystko, i to włącznie z tylną osią.
Jedź do serwisu na geometrie kół tam ci powiedzą czy auto jest ok
Witam Samochód to Opel Adam. Ma może ktoś dostęp do danych geometrii zawieszenia?? Niestety w HGS-DATA czy ESi nie ma zbyt dużo o tym samochodzie. Pozdrawiam
Dzień dobry Wszystkim. Czy tak wyglądające opony, to efekt złej geometrii kół? Auto Dacia Sandero, zdjęcia dwóch opon z przodu. To poszarpane występuje na zewnętrznej części opony. Z góry dziękuję za wskazówki. https://obrazki.elektroda.pl/6079249800_... https://obrazki.elektroda.pl/1661394200_...
Kolego sprawdź sobie jeszcze raz czy wszystko dokreciles dobrze.No jak tak to zostaje tylko sprawdzenie geometrii kół i po co tyle zachodu?
Gdybasz i gdybasz a geometrie kół zmierzyłeś, czy są cztery ślady za autem? Od gdybania samo się nie naprawi. Amortyzatory sprawne czy tylko ładnie wyglądają? Zajmij się geometrią, a wszelkie niesprawności wyjdą od razu. "półoś wypada" -samo się naprawi. 40PLN szkoda na diagnostę?
John Ben bardzo dobra firma. Jak to z sprzętem używanym trzeba zwrócić uwagę czy mocowania trzpieni w głowicach czy nie są wybite i mocowania na koła czy nie maja gdzieś luzu. Poza tym głowice optyczne są czułe na uderzenia - dobrze by było przed kupnem sprawdzić geometrie na jakimś pewnym samochodzie . Kiedyś mechanik uderzył niechcący głowicą o podnośnik...
Zbieżność to nie geometria. Geometria to kąt wyprzedzenia zwrotnicy, kąt pochylenia koła oraz właśnie zbieżność. Nie wszystkie parametry mają możliwość regulacji, zależy od auta.
Witam! Poszukuję dane geometrii kół do Peugeot 406 kombi HD. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Czyli mam rozumieć przez tą wypowiedz ze oprócz zrobionej zbieżności mam zrobić geometrie kół? No i jak coś to wymienić jeszcze łożyska.
Witaj! Sprawdź zawieszenie - umocowania, rama - wahaczy, zbieżność,kąty pochylenia/geometria, bicie kół/ no i luzy. Zobacz stan ramy czy nie zjedzona przez rdzę. w miejscach mocowania wahaczy,amortyzatorów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Niech ktoś to dobrze przejrzy i na pewno dojdzie do odpowiednich wniosków. Geometria/zbieżność na prostych kołach może wyjsc, ale przy skręcie wszystko może się rozjeżdżać. Nie raz już bywało, że ktoś odwrotnie założył wahacze (L na P), niby niemożliwe a jednak.
Sprawdź tuleje wahaczy łychą, wyjmij kolumny i obejrzyj górne mocowania Mcphersona. Towarzyszą temu jakieś stuki? Geometria kół prawidłowo ustawiona?
Witam Często pisk przy jeździe na rondzie może być od złej geometrii przednich kół.
Byłem na komputerowej geometrii kół, więc jako zwykły użytkownik samochodu uznałem, że jeśli auto jedzie prosto po puszczeniu kierownicy to jest wszystko ok. Jednak tak nie jest. Z tego co pamiętam to regulowano wtedy tylko na drążkach a na sworzniach było już maksymalnie na znacznikach i bardziej kąta pochylenia kół nie dało sie wyregulować, ale ,,ustawiacz''...
Na pewno nie przekładnia. W momencie przyspieszania koła pod wpływem obciążenia siłami z przekładni tracą geometrię przez zbyt miękkie tulejki.
Dodam jedną uwagę, że przy sprawnym układzie wspomagania i samej maglownicy, duży wpływ na ciężko pracujący układ kierowniczy ma rodzaj ogumienia oraz stan łożysk McPersona. Najbardziej wyczuwalne opory w tym przypadku są podczas manewrowania, np. na parkingu. Wypadałoby sprawdzić stawiając pojazd przednimi kołami na obrotnicy do ustawiania geometrii...
Łożysko ponoć było naprawiane bo się rozpadło chociaż tego na fakturze nie widać. Kąty pochylenia kół raczej zostały ustawione bo nie sądzę że diagnosta tego nie ustawił. To zostało wypisane na fakturze: - łącznik stabilizatora L - sprężyna przedniego zawieszenia KY - osłona z odbojami przednich amortyzatorów - KPL naprawczy mocowania amortyzatorów...
Czyli mam pojechać i poprosić o ustawienie geometrii kół ? nie zbieżność ? napiszcie proszę bo jestem zielony :) nigdy nic takiego nie robiłem..
to absolutnie nic takiego się nie dzieje. kierownica (ze wspomaganiem) chodzi równo, lekko. Koła dobrze manewrują nie telepią. Czasami trochę ciągnie w lewo, ale chyba muszę pojechać na geometrię kół to sprawdzić. :) Jakieś inne pomysły?
Jak chcesz rozwiązać układ geometrii kół?.przy brukowanym podwoziu musisz zmienić kąty i połówki zbieżności,co kilka miesięcy na pomiary jechać.To kosztuje.
Sądzę że po tylu latach puścił klej i obsunęły się cewki na kineskopie, najlepiej wyświetlić sobie czerwone tło z generatora i ustawić czystość a potem na "kole" ustawićsobie geometrie. Do podklejenia można użyć białego kleju termicznego (silikonowego). Można też podlutować pozystor w rozmagnesowaniu. Pozdrawiam
Te 4,0-4,2mm to na dobrą sprawę minimum tego co bieżnik musi mieć aby do czegokolwiek się nadawał. 3,5mm oznacza śmietnik - to tak, żebyś wiedział o czym mówimy. Poniżej 3,5mm gumy nie trzymają właściwości trakcyjnych. Robi się niebezpiecznie i "przepisowe" minimum: 1,6mm niewiele ma tu do rzeczy. Jak nie masz innego wyjścia załóż te gumy, napraw zawieszenie,...
zostało jeszcze czyszczenie zbiornika no i ustawienie geometrii kół osi tylnej... trawersy jak kolega wyżej napisał
Ach, sorka no mówisz prawdę, po prostu zamiast doczytywać to wszystko czytam na szybko, bo ciągnik jest teraz potrzebny. Jeszcze mogę dodać, że sam ciągnik w październiku był u mechanika na geometrii kół i już przy odbiorze nie odpalał z kluczyka. A no i zapomniałem dodać, że jeszcze przed odbiorem stał na dworzu jakiś tydz.
Witam.Taka możliwość nie istnieje.Sprawdziłeś ciśnienie w oponach czy jest jednakowe?Jeśli jest to stara Jetta do w bardzo skrajnym przypadku można by podejrzewać że po uniesieniu auta poduszka amortyzatora się obróciła ale to skrajność i musiała by być zniekształcona,co spowodowało by zmianę nachylenia koła i co za tym idzie zmianę geometrii.
Auto było sprowadzane z krzywa belka tylnia, i zapewne z placu, dlatego drugi kluczyk pewnie ubezpieczyciel zabrał. Czy warto takie auto wogole kupowac, czy na geometrii kół coś wyjdzie
To normalne że z czasem eksploatacji geometria kół się rozjeżdża - proponuję koledze założycielowi przyjrzeć się z bliska tzw. ścieżce diagnostycznej - na dzień dobry z reguły jest płyta do pomiaru zbieżności, potem rolki, a na końcu szarpaki.
Jedź do jakiegoś większego warsztatu na ustawienie geometrii kół, niech sprawdzą tył a później przód, jeżeli kąty będą w porządku + ustawienie zbieżności nie ma bata żeby coś ściągało.
No definitywnie krzywa koncówka drązka - masz powod drgań. Na wachaczu masz sworznie i stabilizator i poduszki wachów [tuleje] być moze poduszki wyrobione i stąd stuki [lata wszystko], a drgania od drązków. Jak bedziesz wymieniał drązki to warto rowniez wymienić sworznie, no chyba ze masz dobre, warto tez zobaczyć na łozyska kół. Pozniej po takich zabiegach...
A czy znasz przeszłość tego pojazdu? Może być powypadkowy, wymieniane podłużnice. Niewielka zmiana geometrii nadwozia prowadzi do tego, że nie można ustawić geometrii kół. Tym bardziej bo bardzo wiele samochodów z przednim napędem nie posiada regulacji geometrii przedniej osi. Sam piszesz, że samochód ściąga, co nie jest normalnym zjawiskiem.
Witam! Osobiście widzę to urządzenie pierwszy raz, ale jego przydatność wydaje mi się problematyczna. Firma, która je produkuje też nie należy do tych produkujących solidny sprzęt warsztatowy. Jeśli chce się Pan bawić w pomiary geometrii kół, to radzę zainteresować się bardziej profesjonalnym urządzeniem, np. produkcji firmy "Precyzja" w Bydgoszczy,...
Wygląda ale pewności nie masz. Jedź na geometrię.
Witam, Odnośnie pierwszego;wykaszania łuków przy skrętach w lewo. Wyrobiony sworzeń/tuleja belki przedniej,wybite tulejki osi zwrotnicy, zagięte ramię zwrotnicy, zużyte łożyska koła, zagięty drążek wzdłużny układu kierowniczego,czyli geometria układu kierowniczego. Oraz może być też nieodpowiednio wypoziomowany agregat tnący, nierównomierne ciśnienie...
Całe zawieszenie było sprawdzane. Ktoś tam podejrzewał amortyzatory nawet, ale też są sprawdzone. Wszystko jest OK ogólnie. Dodano po 5 Dzięki za podesłanie linka. Z tego co widzę i słyszę od znajomych dużo hybryd z bateriami w bagażniku ma ten problem. Wcześniej miałem Citroena ds5 hybrid i problem był dokładnie ten sam. Problem ustal dopiero po zrobieniu...
Dobrze, że usterkę dało się usunąć, ale w jednym ze swoich postów zalecałem właśnie sprawdzenie geometrii kół przednich. Jednak w swych zmaganiach z samochodem coś musiał Pan przegapić ponieważ zbieżność tak sama z siebie nie przestawia się w tak znacznym zakresie, jakaś przyczyna musiała być. Życzę dalszej bezawaryjnej eksploatacji auta.
A co jeszcze może być przyczyną? Nic więcej. Czyli jechać do porządnego diagnosty żeby sprawdził ponownie geometrię zwracając uwagę na kąty tylnych kół? Tylko porządna kontrola da obraz tego co jest uszkodzone. Dodano po 5 (Opony tak ścięło że aż wyją podczas jazdy). Zaraz zaraz, są łyse czy wyząbkowane?
jesli miałes luzy na wachaczach, na koncówkach drązków to napewno to mogło być przyczyną, kazda wymiana jakiegoś elementu to ingerencja w cały układ , najważniejsze by zbieżność i geometria kół była ok- jesłi jest to problem powinien zniknąć
geometria kół ustawić geometria kół geometria kół passat
przekroczeniu transferu danych unifon wyłączony potencjometr subwoofer creative
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200? Regulacja ilości paliwa w silnikach Deutz 420 i 4038