Nie można założyć bo w tym silniku w kolektorze ssącym nie ma podciśnienia.
Nie ma możliwości montażu innej instalacji lpg niż V generacji z bezpośrednim wtryskiem gazu. Duży koszt ( 2-3 razy drożej niz sekwencyjnej lpg) i pewne jeszcze nadal niedopracowanie oraz niską jakość naszego gazu powoduje , że jest to zupełnie nieopłacalne.
Której generacji masz tą instalację lpg? bezpośredni wtrysk?
Witam Posiadam Alfa Romeo 156 2.0 JTS 166 KM mam ( miałem ) zamiar założyć gaz , ale wyczytałem na jakiejś stronie ze w tym modelu silnika jest bezpośredni wtrysk paliwa a wtryskiwacze znajdują się w komorze spalania, benzyna chłodzi te wtryski a jazda na LPG je zabija po około 30000km -- co w rezultacie powoduje ze naprawa wtrysków PB jest droga ,a...
Witam serdecznie, Przy okazji szukania samochodu nasunęło mi się pytanie i nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat. W czym technicznie tkwi problem w zasilaniu LPG w stanie ciekłym za pomocą fabrycznie zainstalowanych wtryskiwaczy piezoelektrycznych? Za pośrednictwem instalacji bezpośredniego wtrysku z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi już realizowano...
Czy może Ci chodzi o instalację opisaną w tym artykule [url=http://www.auto-swiat.pl/eksploatac... instalacji LPG do auta z bezpośrednim wtryskiem paliwa
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
No dokładnie po 2002 to już wyjątki kilka sztuk. Tak jak teraz kup mpi - elantra oferuje swój 1.6. I kilka malutkich aut. Reszta bezpośredni i lpg na pełnym wtrysku😯😯😥ԅ...
Jak w temacie jest już możliwość instalacji lpg? Oczywiście takiej żeby nie było problemów..
Programy do instalacji LPG Lovato z wtryskiem bezpośrednim nie są chyba powszechnie dostępne. Pytanie czym twój gazownik diagnozował tą instalację, palcem? Władowałeś się moim zdaniem w wielki problemy z wtryskiem bezpośrednim Lovato. Powodzenia życzę w znalezieniu kogoś kto będzie chciał eksperymentować na twoim samochodzie. Życzę również grubego portfela.
Zalecił tylko regulację instalacji po dotarciu silnika i jeżeli instalacja jest odpowiednia do wtrysku bezpośredniego to tylko jeździć i pilnować przeglądów i regulacji LPG. O ile się nie mylę to ten silnik ma wtrysk benzyny pośredni.
tak. kable sprawdzone Dodano po 8 kable od wtryskiwaczy idą bezpośrednio do ECU, tak? I przez ecu LPG. Może, właśnie gdzieś zginęło zasilanie na wtryskiwacze jeśli jest wspólne? sprawdziłeś to ?
Z tego silniczka w Corsie 160 koni? chyba taki bardzo optymistyczny wariant, raczej tak 145 max Poza tym chcesz silnik do lpg i szukasz wtrysku bezpośredniego? hmm dziwna logika. Zdajesz sobie sprawę że tego typu wtrysk i lpg słabo idą w parzę? tzn można ale instalacja droższa i spalanie jednego i drugiego. Poza tym budżet? no 30 tys a 50 to jednak...
One mają problem w astrze K Co dziwne w astrze J tych problemów brak. Przecież Astra K a Astra J to dwie różne generacje, w Astrze J są silniki 1,4T na wtrysku pośrednim, dobre pod lpg. W Astrze K są już na wtrysku bezpośrednim, także o lpg można zapomnieć. Jak mieszkasz w Skandynawii to pytanie jakie tam są zimy i tereny? Może warto coś kupić z napędem...
Na benzynie nie pożyje zbyt długo co dopiero gdybyś zamontował lpg po taniości Dodano po 2 Bezpośredni wtrysk rozciągający się łańcuch i dużo by wymieniać nie zbyt żywotna jednostka
tak, natomiast odpiąłem moduł LPG - sterowanie wtryskami jest teraz bezpośrednio z ECU, od cewki i termostatu też go odpiąłem.
Jest to bezpośredni wtrysk PB, jest to na tyle świeży silnik że nie ma tego jeszcze opracowanego na LPG także na tą chwile zostaje zgłoszenie się do producenta jakiejś instalacji czy opracują coś pod ten silnik albo uzbroić się w cierpliwość bo pewnie za chwile coś się pojawi do tego modelu
To jest silnik TSI - turbodoładowana benzyna z bezpośrednim wtryskiem, 265KM to jest seryjna moc tego silnika, a nie przebieg ;) Więc raczej nie sądzę, by ktoś tam LPG pakował, a jeśli już to tylko VI generacja, czyli bezpośredni wtrysk fazy ciekłej.
W sterowniku LPG masz emulator wtryskiwaczy. Podpiąć wtryski bezpośrednio do ECU i zobaczyć czy błąd od wtryskiwaczy zniknie.
peter181, nie ma sensu, bo elektronika szybko się starzeje i nie warto inwestować na przyszłość. Np. do silników z wtryskiem bezpośrednim benzyny jeszcze nie ma LPG.
II różni się od I tylko elektroniczną centralką i aktuatorem w miejscu registra na wężu między parownikiem a mikserem. Stosowanie instalacji I generacji w samochodach z katalizatorem jest niedozwolone. Ogólnie rzecz biorąc to I generacja jest odpowiednikiem zwykłego gaźnika, II generacja to odpowiednik elektronicznego gaźnika z sondą lambda, III generacja...
Nie. Nie chodzi o cenę instalacji, tylko o działanie silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny (prosto do cylindra, nie do kolektora ssącego jak zwykle) na LPG. Instalacje te co są teraz działają kulawo, palą dużo gazu i podbierają też benzynę (silnik nie chodzi w 100% na LPG, tylko w pewnej porporcji LPG do benzyny). Dodatkowo tego LPG palą też jakoś...
Podepnij zasilanie do modułu bezpośrednio z akumulatora. W tym samochodzie nie ma żadnego modułu zapłonowego. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cewki zapłonowe są sterowane bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Proponuję też czytać uważnie temat bo wyraźnie pisze wyżej, że zasilanie na cewce jest...
Auta nie garażuję narazie więc celowałbym np w skodę 3 lub 4 kombi benzynę (chyba mają ocynk) albo ix35 (tu nie wiem jak z rudą). Może i mają ocynk ale nie sa stabilne mechanicznie (wszystko tsi), do tego przy wtrysku bezpośrednim z lpg jest kłopot bo instalacja droga i nieopłacalna. Może jakaś hybryda? Generalnie po mega stabilnej hondzie w sensie...
Reszta nadaje sie ? jaki dokladnie silnik sie najlepiej nadaje ? a dlaczego nie GDI? To bezpośredni wtrysk paliwa, nie ma dobrych i tanich instalacji do takich silników, po prostu unikaj silników GDI.
podpytaj o AGIS-a, ma instalację do bezpośredniego przez wtryski PB, coś podobnego do VIALE, AC (STAG) robi protezy, czyli wtrysk pośredni w bezpośrednim
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
GDI to bezpośredni wtrysk. Jaka instalacja LPG została tam założona i co zostało zmienione w silniku żeby to zadziałało?
W instalacji LPDI gas jest wtryskiwany bezpośrednio do komory spalania w postaci ciekłej wtryskiwaczami PB,nie ma dodatkowych wtrysków LPG.
Nie wiem w ogóle po co kupowałeś auto z wtryskiem bezpośrednim pod lpg a teraz masz jakieś zupełnie nie opłacalne pomysły i kombinacje. Sprzedaj to i kup auto z wtryskiem pośrednim. Zanim koledzy ze Staga zrobią faze ciekłą twoje tfsi juz dawno padnie. To wcale nie jest trwalszy silnik od starego 1.8 turbo.
Tylko, że cena V generacji pod wtrysk bezpośredni jest trochę inna.
a od czego mają się zatrzeć? od niepracowania? Jak jedzie na gazie to wtryski nie pracują i tak czy owak jest w nich benzyna tyle że nie pod ciśnieniem, jak jedzie na benzynie to i pompa i wtryski muszą pracować. Wtryskiwacze mogą się "zakleić" po warunkiem że się ich w ogóle nie używa co eliminuje instalacja sekwencyjna LPG. Jeśli to silnik z bezpośrednim...
Podaj więcej info o silniku, czy to jest monowtrysk, czy bezpośredni wtrysk paliwa.
Po 2007r w bmw montowany byl wtrysk bezposredni? dokładnie, wraz z liftem zastosowano wtrysk bezpośredni.. Do LPG bedzie nadawała się każda jednostka.. (przeliftowa) Jednak nie ujrzałem nigdzie informacji co do Twoich potrzeb.. Ja np w tym modelu szukał bym 3.0 - Bardzo pasuje do charakterystyki auta.. Na "wiki" , jest pełen opis wszystkich jednostek...
absolutnie nie zamontuj mikser 37 i góre wtrysku bezpośrednio na mikser tak aby storżek wtryskiwacza wchodził w palnik miksera i regulacja.W kompie Bingo masz jeszcze coś takiego jak ustawienia stałe silnkia krokowego,zaznacz to i wtedy możesz poeksperymentować z krokami,dla twojego auta 100 kroków to opcja najlepsza
Witam, ten silnik to D4 z bezpośrednim wtryskiem benzyny, nie wiem czy znajdziesz do tego instalację gazową, może coś z BRC, ale tego nie wiem, instalacja musi być SPECJALNA DO SILNIKÓW Z BEZPOŚREDNIM WTRYSKIEM BENZYNY, bo inaczej uszkodzisz sobie wtryskiwacze benzynowe.
NE555 ma za małą wydajność prądową wyjścia, więc nie możesz sterować wtryskiem bezpośrednio z układu. Jako element wykonawczy zastosuj tranzystory w układzie Darlingtona.
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Tyle że LPG jest obecnie w odwrocie niestety nowe auta z wtryskiem bezpośrednim są trudne w założeniu gazu i regulacji oraz co najważniejsze nie chodzą w 100% na gazie. Są instalacje wtrysku fazy ciekłej przez orginalne wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia ale cena jest zaporowa.
Ogólnie odcinanie pompy benzyny podczas jazdy na LPG jest niedozwolone ze względów bezpieczeństwa. Tak samo, jak załączanie pompki na stałe razem z zapłonem. W razie zgaśnięcia silnika pompa ma się wyłączać po kilku sekundach. To że robi się odcięcie to inna sprawa, zwłoka musi być, bo od czasu otwarcia zaworów gazowych do przejścia na LPG nieraz mija...
Wypadało by przeliczyć bo LPG do MPI a do TSI czy czegokolwiek innego na bezpośrednim wtrysku to 3x różnica w cenie . Plus nagar w dolocie . Czy montują LPG do silników z podwójnym wtryskiem ? Sandero 2 to bierz 4 cylindrowe silniki . Inaczej będziesz miał 3 cylindrową zagęszczarkę ziemi pod maską . Obie wersje w pracy mam . Jeszcze Yaris jest w w zasięgu...
Odtstnio widziałem gdzieś w sieci ruski patent na bezpośredni wtrysk. Przelacznik od kuchenki do gaźnika. Przelew do zbiornika lpg przez trójnik z wlewem tankowania. Zwiększenie ciśnienia lpg pompą zewnętrzną do 6 barów i podanie na pompe hp. Teraz hit. Przełączanie paliw odbywało się za pomocą 3 lub 4 zwykłych elektrozaworów. By wrócić na pb lpg z...
Chcesz czuć moc to jak najnowszy silnik z doładowaniem, najlepiej z bezpośrednim wtryskiem (tylko wtedy LPG to wydatek 6-8 tys. zł ale one mało palą i nie wiem czy warto je przerabiać). Przesiadka z TDI, na wolnossącą nawet V6 to będzie dramat... ale A3 małe? Dla jednej/dwóch osób? Ty tam chcesz mieszkać? Ja mam odpowiednik A3, tylko z innym znaczkiem...
Tu masz jak to trzeba zrobić we wtrysku bezpośrednim. Tu nie ma czujnika ciśnienia! Zdaje mi się, że rozmawialiśmy o Punto II i STAG QBOX... na filmie mówią o możliwości strojenia po korektach krótkoterminowych, czytanych z OBD. Ale nie jest to rozwiązanie z wyboru, tylko z konieczności. Trzeba też pamiętać, że w tych samochodach (GDI/FSI) silniki...
W Focus-ie III R4 1.6 Ti-VCT 117 KM (bez turbo) montują fabrycznie LPG. Ponadto od 2016 r. (nie wiem jak wcześniej) w samochodach przeznaczonych na polski rynek, do wszystkich trzech standardowych wersji silnika 1.6 Ti-VCT (85/105/125 KM), na zamówienie oferowana jest dealerska instalacja LPG IV generacji firmy Prins. Natomiast do silników EcoBoost...
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
Ok to bym zrobił tak z tym opornikiem tylko gdzie go wpiąć wtryski mam tak podłączone plus 12v leci bezpośrednio do wtrysku masa idzie z tipa122 do wtrysku. Jaki opornik czy rezystor zastosować parametry?
Myślisz, że bezpośredni wtrysk ma tylko same zalety? Jesteś w błędzie.
Bmw e90 w wersji benzynowej i jeśłi ma być tanio to lpg. Ale tu musiałbyś celować w wersje przedliftową która nie ma bezpośredniego wtrysku.
Silniki 1,4 Fiata znacznie lepsze od VW 1,4 TSI/TFSI gdyż nie mają bezpośredniego wtrysku (brak problemów i tańsza instalacja LPG). Gdyby nie wymagany "sedan" to zaproponował bym jeszcze Fiat Brawo 2.
Co ma cewka do braku wtrysku? Sm sobie odpowiedziałeś wcześniej że to nie wina cewki ani układu zapłonowego. Wiem ze jak strzykawką wstrzykną paliwo bezpośrednio do wtrysku to auto się uruchomiło. Czyli brakuje mu paliwa by odpalił. Przełącznik od LPG działa, pali się na nim lampka/lampki?
Podczas pracy na LPG wtryskiwacze benzyny są odłączone, emulator wtryskiwaczy to po prostu odpowiedni rezystor włączony w miejsce wtryskiwacza, aby centralka wtrysku benzyny nie zgłaszała uszkodzenia wtryskiwacza (otwarty obwód). Nie wiem czemu służy ten potencjometr (zapewne reguluje czas przełączania z benzyny na gaz i na odwrót), ale jego ustawienie...
Realnie każdy ten silnik robi to samo. Dolutowałem dodatkowy kabel na wejście przekaźnika w 1 samochodzie pomogło działa do teraz. W drugim nie pomogło, bo i nóżka przekaźnika była ładnie dolutowana, ale dałem kabelek tak na przyszłość. Przekaźnik itp opis wcześniejsze posty. Ostatecznie teraz przy 220 tyś. km. Czyszczenie przepustnicy tak przy okazji...
I tak w tym budrzecie kupijesz nastolatka. Czyli bardziej stan faktyczny niż konkretny pancerny model. Raz że już ich coraz mniej dwa przez naścienlat nawet pancerne mogły się poddać jeżdżąc na orginalnym oleju bez wymiany. Podstawa to jazda próbna i obejrzeć na kanale od spodu przeszarpać zawieszenie i sprawdzić czy podłoga nie jest cała tylko dzięki...
2 litry benzyny na 100 kilometrów dodatkowo do LPG? Widzę, że kolega mi bardzo mgliste, zasłyszane gdzieś informacje. Moje auto - 2 litrowy motor, napęd 4x4, pali 10-11 litrów gazu na 100km, do tego tankuję benzynę 4 razy w roku za 50 zł, to 200 zł, przebiegi roczne około 10tys kilometrów więc wychodzi 0,4 litra benzyny na 100km. Jeśli silnik GDI to...
To nie jest wtrysk bezpośredni więc można zaopatrzyć się w LPG. To że instalacja działą poprawnie zależy tylko od montera a nie od instalacji.
FSi średnio nadaje się do LPG ze względu na to, że posiada bezpośredni wtrysk paliwa. Co to oznacza znajdziesz w googlach. Nie można tam założyć klasycznej instalacji. Wiem jak kolega w a4 chciał zakładać to powiedzieli mu około 6k za instalacje.
Ja nie wyobrażam sobie montażu lpg bez tokarki i strojenia tak bym mógł decydować o tym co się tam dzieje świadomie? - to chyba jeszcze nigdy nie montował pan instalacji do silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Montaż możliwy tylko do silników wyspecyfikowanych przez producenta instalacji LPG. o tokarce i strojeniu może pan zapomnieć. Życzę sukcesów.
Czyli mam rozumieć, że regulacja tego silnika na Blueboxie jest problematyczna, ale możliwa ? Tak, ale skoro gazownik nie "ogarnia" tematu, sugerowałbym konsultacje bezpośrednio z AGC. http://www.agcentrum.pl/img/Bluebox-inst... - ja tu nie widzę opcji podwajania czasu wtrysku/konfiguracji rodzaju wtrysku benzyny. W STAGu...
Jak niby kolega wyobraża sobie chłodzenie zamkniętych wtryskiwaczy benzynowych podczas zasilania silnika gazem? Gdzie zdaniem kolegi zimne paliwo zostanie dostarczone przez pompę paliwa? Moim zdaniem pompa wymiesza tylko paliwo w zbiorniku przez regulator ciśnienia. Jeśli BMW ma zwrotny przewód paliwowy, czego obecne samochody na wtrysku nie posiadają...
Do silników z wtryskiem bezpośrednim montuje się V i wyżej generację LPG. Nic dziwnego, że są problemy przy IV generacji bo to sekwencja?
Każda rozumna istota nie pcha się w bagno bez dna. Więc po co kupować Direct iniection i ładowac LPG po co? Jest 100 innych silników które nie są na bezpośrednim wtrysku i gaz akceptują.
Witam To i ja dołoże swoje 3 gr bo jak napisałeś o tych swoich świętach to mi się ciebie szkoda zrobiło:-) A wieć tak popierwsze sprawdz jeszcze raz czy podczas KRĘCENIA rozrusznikiem jest iskra. Sprawdz czy działa pompa paliwa i czy dochodzą impulsy na wtryski. Sprubuj przełączyć centralke gazu na stan awaryjny i odpalić bezpośrednio zna gazie. Jak...
Witam, Mam bardzo duży dylemat, chyba jak wszyscy tu piszący ;) Ale do rzeczy, szukam samochodu do 20000zł. Oto moje wymagania : - auto nie starsze niż 8 lat, - typ dowolny, byle by nie jakieś wieśniacze coupe/sport, - wygląd, żeby nie był toporny, w stylu starszej octavii, renault vel satis itd, - żeby wymiana uszczelki nie kosztowała 1000zł, łącznie...
Pierwsza i druga generacja gazu na wtrysku? To nie jest sekwencja czyli czwarta? Miałem na myśli benzynę na wtrysku a LPG na zwykłym mikserze. Mikser bezpośrednio na dolocie/przepustnicy i nic nie strzela nawet gdy przewody kuleją i cała instalacja jest mokra. Im dalej kolektora mikser, tym większe prawdopodobieństwo wystrzału.
W gen. I/II stosowano tam śrubę do ręcznej regulacji dawki gazu (register), W I był register, w drugiej partacze zakładali go gdy im się nie chciało pod kompa podpinać W gen. II register zastąpiono silniczkiem krokowym, który sam regulował dopływ gazu Wspomagany registrem jak sterownik nie obsługiwał czasu nagrzewania sondy W gen. III gaz podawany...
W Clio byłby to fajny silnik... ale jakby nie patrzyć to mały, wysilony silnik benzynowy z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, czyli LPG praktycznie odpada (w grę wchodzi tylko droga instalacja VI generacji). Samochód waży ok 1300kg, silnik ma 130KM i nieco ponad 200Nm dostępne od 2000obr/min. Powinno to jeździć "poprawnie", ale po mieście raczej...
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
Z tego co mi majster polecil to tylko te trzy firmy. Co do bezpośdernich wtryskiwaczy to i Totyta corolla 2002 też ma, a tam mam założuny gaz i dziala bez żadnych zakłuceń. Witam Kolego mylisz wtrysk wielopunktowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa . Zapytaj gazownika o instalacje gazową z wtryskiem w fazie ciekłej, zobaczymy co ci odpowie ? Pzdr
Wtrysk LPG w fazie ciekłej już jest stosowany. Pośredni jak i bezpośredni przez wtryskiwacze benzynowe. Drogie straszliwie jak na razie. Opłaca się do flot gdy wiemy że samochód na 100% będzie musiał 200-300k przejechać (a nie że zrobi to któryś tam właściciel po "instalatorze")
I jeszcze tak zapytam, czy może ktoś posiada instrukcje do tego? albo wie jak to ewentualnie skalibrować? Próbowałem go na 2 samochodach świeżo po zapaleniu, tak bez tej chłodnicy na odcinku półmetrowego gumowego węża od lpg. Nissan z tradycyjnym wtryskiem pokazywał od 13 do 13,4. Natomiast bmw benzyna z bezpośrednim wtryskiem od 15 do 15,4. Czyli coś...
Witam, Osobiście jeżdżę na BRC i do tej pory nie sprawiała ona problemów(przejechałem na niej już grubo ponad 100 tyś. km). STAG to polska firma która chyba też ma dość dobre opinie. Ogólnie jeżeli silnik benzynowy do którego ma być dołożona instalacja LPG nie jest wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa(a z tego co się orientuje to Twój przypadek),...
Jeśli przeżyjesz te -10pkt od samooceny za brak Ałdika czy Beemki to zainteresuj się Skodą. Tam było dużo dobrych silników benzynowych do zagazowania. Jako bonus połowa części będzie z Twojego ukochanego Ałdi. Tylko o jakiej Skodzie mowa? Octavia za 25.000 to raczej II gen. która bazuje na Golfie V czyli same FSI/TSI - wg mnie średnio wyjdzie instalacja...
czasami przepala mi bezpiecznik z instalacji LPG ten po zapłonie Na pytanie nie odpowiem, bo nie miałem takich problemów, ale interesuje mnie to, gdzie można namierzyć ten bezpiecznik. U mnie, bezpiecznik o którym wiem, to bezpiecznik na zasilaniu instalacji bezpośrednio z akumulatora.
chociaż on sam moim zdaniem jest kiepskim wyborem bo tak, do lpg najlepsze będą 1,4 lub 1,6 ale dynamika umowna, silniki stare z czasów Golfa III Nie ma czegoś takiego jak najlepsze do LPG to 1,4/1,6 - są silniki, które lepiej znoszą instalację gazowa lub mniej, ale to nie zależy od pojemności - kierując się pojemnością to właśnie na większych silnikach...
Może jeszcze raz - w stelli regulacja NIE SŁUŻY do ustawienia obrotów przełączania! Wprowadziłbym cię w błąd, bo pomyliłem nazwy. Stella to bezpośredni wtrysk, więc same obroty musiałbyś ustawić na komputerze. Jednak sądzę, że masz problem z CZUJNIKIEM TEMPERATURY na reduktorze. Ten czujnik musi być DOBRZE przymocowany do reduktora, bo inaczej nie podaje...
tylko czy na silnik np 2.0 jest sens zakładać gaz Jeśli nie ma bezpośredniego wtrysku, to na pewno jest większy sens zakładać do niego LPG, niż do 1.4 albo 1.6... im większy i mniej wysilony silnik, tym lepiej nadaje się do LPG.
Zwykłe, najzwyklejsze Lovato, silnik wprost idealny do zagazowania. Czasami ( wyjdzie w praniu ) trzeba dołożyć do sterownika emulator lambda, choć przy dobrych nastawach nie będzie konieczny. Będzie podpinana do lambdy, czujnika położenia przepustnicy, czujnika obrotów masy i zasilania oraz odcinanie wtrysku więc nie bezpośrednio do ECU Pompki się...
Bardziej się skłaniam jednak do 1.4 T GDI. Czyli silnik na bezpośrednim wtrysku paliwa, a co za tym idzie, raczej odpada instalacja LPG. Wprawdzie możliwa do założenia, ale kosztuje krocie.
mam problem tzn. silnik nie chce odpalić sprawdziłem pompę(dobra) przekażniki i bezpieczniki są ok - po dalszym sprawdzeniu stwierdziłem brak prądu na wtrysk. Kiedy podałem prąd bezpośrednio do wtrysku,to paliwo podaje. Gdzie mogę szukać przyczyny,nie posiadam żadnych schematów. Bardzo bym prosił o pomoc.
Witam. Mam problem z Mazda CX-7, 2.3 turbo benzyna + LPG z 2010 roku. Mianowicie auto na postoju lub jazda w cyklu miejskim auto kopci, na benzynie nie wyświetla żadnego błędu a na LPG od czasu do czasu zapali się błąd P3096, świece są nowe, wymieniłem odmę i nadal bez zmian. Kopci na benzynie i na gazie, używam dodatki do paliwa (silnik jest na bezpośrednim...
Dla tak małej pojemności zastosuj raczej nawilżacz powietrza ultradźwiękowy. Nie produkuje bezpośrednio pary tylko mocno rozbija wodę, co powinno ułatwiać odparowanie. Dodatkowo łatwiejszy montaż przed gaźnikiem. Pozdrawiam.
Serio chcesz iść w Skodę Octavię czyli tandetniejszego Golfa V? I porównujesz to do BMW czy Accorda?? Ponadto 2,0 TFSI nie są zbyt udane np. wariator rozrządu - 2 tys zł, do tego osadza się nagar, zaleca się Pb98 a lpg jest kosztowne z uwagi na wtrysk bezpośredni. Jak już chcesz VAG-a to poszedłbym w A4 B7 1,8T 163 konie + chiptuning na te ~190 (raczej...
Tak? To ile znasz ludzi posiadaczy auta z bezpośrednim wtryskiem gazu? Bo ja nie znam nikogo. A jeżdżę na rym paliwie od 25 lat i w rodzinie i u znajomych było mnóstwo aut z lpg teraz to rzadkość i dotyczy starszych aut 10+.
Szkoda że to 4ta generacja. Powoli wchodzi w życie 6ta:) Mogliby montować przynajmniej 5tą:) Hmm. Ale to nie jest tak jak z oprogramowaniem, gdzie nowszy program jest lepszy (przynajmniej powinien być). Różnice między wtryskiem fazy gazowej (IV), a fazy ciekłej (V) dla użytkownika są niewielkie zaś koszty V generacji wyższe (wiem to od posiadacza V,...
chciałem zrezygnować z niemieckiego wozu ponieważ jest ich mnóstwo na każdym rogu Doskonale to rozumiem, też nie lubię powtarzalnych pojazdów, zwłaszcza z grupy VW. "Mitowisi Palant" nigdy nie miałem, ale sporo z nich wysyłałem do Afryki, więc skoro tam się sprawdzają to i u nas dadzą radę. Planowałem kupić jakiś czas temu Space Runner II 2.4, ale...
Tylko do silnika GDI nie założy gazu - bezpośredni wtrysk paliwa. Chyba że znajdzie koło 7 tyś na sama instalację LPG do tego wozu, co przewyższy jego wartość. Autor tematu od razu zakładał samochód z LPG lub diesla.
A nie są to silniki z bezpośrednim wtryskiem. Chyba nie każdy silnik jest przystosowany do jazdy na ubogiej.
żaden z powyższych: skoda i passat odpada- to są silniki tsi które do gazu słabo się nadają i lubią olej citroen- silnik opracowany z bmw - słaby rożrząd i wtrysk bezpośredni ford- słabe gniazda zaworowe i murowane kłopoty do gazu poszukaj: skoda octawia 1,6 102km chevrolet cruze 1,8 z opcją k7
Odgrzeję troszkę temat, nadszedł czas na zmianę auta (moja poczciwa VB 2.0 mi się troszkę znudziła). Poszukuje samochodu do 15 tys zł. Tylko i wyłącznie benzyna/benzyna+lpg. Nie toleruje diesli i proszę mnie nie namawiać na diesla, bo nie dam się przekonać (pomimo małego spalania koszt jazdy jest wyższy niż w samej benzynie- według mnie). Moc minimum...
Więc wypadałoby zlokalizować przyczynę tego błędu ją usunąć, a nie w kółko kasować błąd (jeśli masz LPG to masz problem z jego regulacją). Ten błąd akurat widzisz, bo jest bezpośrednio związany z układem kontroli emisji zanieczyszczeń... ale nie widzisz już np. krótko/długoterminowych korekt czasu wtrysku benzyny.
Może ktoś ma jakies info odnośnie takiego patentu interesuje mnie montaż LPG w warczyburgu "zweitakcie" Ogólnie wiadomo wszystko było by pięknie gdyby nie smarowanie mieszankowe puki co mam trzy pomysły mieszalnik oleju od skutera (takiego coto oil i benz leje się do oddzelnych zbiorników) potem wszystko łączy się w mieszalnku śrubowym Przez gaźnik...
Przecież co Wy gadacie - jak mogły nagle paść 4 wtryski!!!! Nie znam takiego przypadku, żeby nagle cztery na raz były zapieczone i żaden nie puszcza benzyny! Myślę również o emulatorze wtrysków - łatwo go wykluczyć po prostu go omiń! Przepnij wtyczki bezpośrednio na wtryski. Prędzej bym powiedział że to np pompa paliwa - również częsty przypadek w LPG....
UKP może realizować niezależnie pomiar zużycia paliwa dla gazu i benzyny. W instrukcji masz wyjaśnione, że są dwie różne metody pomiaru (co kto woli). 1)na podstawie sygnału z wtryskiwacza benzynowego z odpowiednim przelicznikiem gdy auto pracuje na gazie. Sygnału nie można pobrać bezpośrednio z kostki wtryskiwacza (jest odcinany przez instalacje gazową...
Audi A4 B7 1,8T + chip będzie ok 200 koni i lpg też wrzucisz. Potem ewentualnie 2,0 TFSI 200 konny ale tu już masz wtrysk bezpośredni więc z gazem kiepsko i może być droższy w serwisie. Audi A4 B8 jest średnie, chyba że Ci ktoś pokaże i udokumentuje naprawy tych TFSI tam już masz nowszą serię EA888 na łańcuchu ta co nagminnie piła olej. A może A6 C6?...
Nie. http://pl.wikipedia.org/wiki/Sekwencja Sekwencja – uporządkowany ciąg znaków, symboli, nazw, zdarzeń itp., stanowiący strukturę układu, systemu. Występowanie kolejnych elementów wynika z określonej reguły lub formuły. III generacja - ciągły wtrysk gazu w fazie lotnej. IV generacja - sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej. V generacja - sekwencyjny...
Problem szarpania uważam za zażegnany. Obecnie podczas jazdy silnik zachowuje się identycznie jak na benzynie. Silnik o poj. 1.8 i mocy 118km. reduktor to zavoli zeta N. Wtryskiwacze zamontowane bezpośrednio na dyszach. Świece platynowe nowe. Myślę że winą za szarpanie ponosi specyficzne sterowanie wtryskiem z dotryskami, które wymusza dokładne zestrojenie...
jeśli nie masz na pełnym wtrysku i dzieje się to na gazie to sprawdz filterek gazu i czy nie ma za dużo bezpośrednio wlotu powiatrza
Witam jak zorientowani wiedzą, w UNo 900 jednopunktowym z instalacją gazową , po przełączeniu na gaz świeci kontrolka wtryskiwacza, informując ze nie działa bo faktycznie podaje gaz, Czy ktoś wie gdzie jest czujnik odpowiadający za tą informacje o działąjacym wtrysku ? czy jest to może bezpośrednia informacja ECU pobrana z wtryskiwacza ? dzięki za podpowiedź
Brc sie nie da zamontować zgodnie ze sztuką z racji montażu wtryskow w listwie choć sam wtrysk jest świetnie wykonany tak z całą resztą traci swoją wartość. Montować tylko pojedyncze wtryski bezpośrednio przy kolektorze najlepiej na adapterach pozwalających zasilić je wężem fi 12mm
bezpośredni wtrysk wtrysk bezpośredni wtrysk bezpośredni benzyny
model obiekt transmitancja wilson little wadliwe sprzęgło
Schemat elektryczny modułu haka AC UN-32/1 – podłączenie, kolory przewodów, opis wyprowadzeń Iskrzenie podczas wirowania pralki - przyczyny i rozwiązania