Luźne klemy na aku? Połączenie przewodu masowego do karoserii? Połączenie głównego kabla zasilającego do głównej skrzynki bezpieczników?
Przy uruchomieniu całej instalacji najpierw musi być podłączony przewód dodatni łączący falownik z akumulatorami, a później dołączamy przewód ujemny (i wtedy pojawia się iskra). Z technicznego punktu nie ma znaczenia który biegun zostanie podłączony pierwszy, na drugim zawsze powstanie iskra. Wyjątkiem są tu akumulatory w samochodach (nie EV), gdzie...
Zerknij jeszcze na kable przy rozruszniku mogą być luźne ewentualnie zaśniedziałe i na klemy j/w napisał Irekt. Tak jak napisałeś rozrusznik 'rzeźi' czyli masz za mało prądu, jeśli tu masz wszystko ok to rozrusznik masz najprawdopodobniej do wymiany.
kia niro 2017r brak zasil elektroniki auto odpala po podlaczeniu bostera napiecie na akumulatorze jest 12.7v brak reakcji na restart akumulatora https://obrazki.elektroda.pl/3143701600_... Bezpośrednia odpowiedź - Napięcie 12,7 V “pod obciążeniem” nie wyklucza usterki toru zasilania 12 V. Z objawów i ze zdjęć z próbnikiem wynika, że masz...
Możliwe że: luźne klemy na akumulatorze, lużny kabel masowy lub akumulator do wymiany.
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Luźna klema może być powodem wielu problemów. Odkrec obie klemy i porządnie wyczyść,słupki na Aku też. Najlepiej przesmaroj połączenia smarem miedzianym i porządnie skręć. Sprawdź ładowanie.
Luźna klema albo połączenie masowe.
Nikt nie napisał o jeszcze jednej prostej usterce która się często w tico trafia, mianowicie luźne klemy na akumulatorze. Tu przy okazji mam pytanie do użytkowników tego auta i nie tylko, ma ktoś jakiś sposób żeby się tego problemu pozbyć raz na zawsze? Myślałem np wymianie klem na nowe takie jak są w matizach, idzie to gdzieś kupić bo nie spotkałem...
Ja mam takie rozwiązanie w traktorku i daje radę. To jest tylko chwilowy kłopot przy zakładaniu i zdejmowania akumulatora. Wymiana akumulatora raz na kilka lat powiedzmy 5 do czasem 8. To już nie jest żaden kłopot. A być może kolejny akumulator nie będzie wymagał takiej podkładki. Ładowanie odpowiednim sprzętem też nie wymaga zdejmowania klem. Więc...
Jak klemy mogły znajdować się w wodzie?. Mam luźne podszybie i wlała się na klemy Dodano po 1 Podmieniałem akumulator na inny sprawny i też nie kręci
Temat rozwiązany, okazało się, że są luźne klemy na aku.
Może koleżanko masz luźne klemy i ten Pan co Ci pomógł to je docisnął.
Ale ona mi sie chyba zapalała bo miałem luźne klemy ... zawsze gasło jak poruszałem a teraz juz swieci i nie ma siły jechac. Dziś do 100km/h to z minutę ciagnelem
Jak masz luźne klemy toś głupi. Załatwisz elektronikę. Na szczęście u Ciebie to ładowania brak i niech elektryk nie gada bzdur.
Złe połączenia między aku a budą i silnikiem. Być może przegniła masa, albo luźne klemy na aku.
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Luźne albo zanieczyszczone klemy są częsta przyczyną permanentnego wchodzenia pojazdu w tryb ekonomiczny i problemów z akumulatorem w wyniku problemów z uśpieniem sieci.. 1. Sprawdź i w razie czego wymień akumulator. 2. Doprowadź klemy i zaciski akumulatora do połysku, uszkodzone elementy wymień i całość zakonserwuj wazeliną.
Sprawdź jeszcze klemy aku.przeczyść je i sprawdź czy nie są luźne ... ale bym obstawiał cewkę .. spróbuj poczyścić styki dopływu zasilania cewki , moze coś pomoże ... Co za bzdury piszesz! Krokowca niech też może wypucuje.
Sprawdź czy klemy na akumulatorze nie są luźne (bądź przewody podłączone do klem), może prozaiczna przyczyna ale nierzadko się zdarza.
Temat jest o tyle dziwny do ogarnięcia bo teraz znowu muszę czekać aż przestanie działać, na razie kręci; będzie może 50 razy dobrze a za 51 nie zakręci.. Gdy mi się dziś to stało, to zacząłem trząś karoserią(pobujałem samochodem) to wtedy załapał na sekundę, potem od razu. Gdy występuje ta usterka to nie słychać żadnego cyknięcia, i tak jak wcześniej...
mianowicie po wymianie spalonej żarówki To rozumiem zwykłe H4 czy H7? Zmierzyłem napięcie na przewodach doprowadzających napięcie do żarówki i wynosiło ono ponad 12 V Ile dokładnie i w jakim stanie pracy silnika? Podsumowując - napięcie jest, ale żarówki przepalają się, Czyli albo napięcie za duże albo żarówki które zakładasz to jakieś badziewie. dlatego...
luźne masy, lub luźne przewody prądowe na zaciskach - posprawdzaj. przeczyść klemy na akumulatorze, podmień tez akumulator - może być uszkodzona cela. Powodzenia
Witam i dziekuje za odpowiedzi Dodano po 53 mieliście racje z aku przy ponownym ładowaniu zauważyłem ze klemy są luźne [nie są przykręcane tylko zaciskowe ] dogiołem aby były ciasne naładowałem i na razie jest ok. kolega z pracy powiedział że może go niedoładować ponieważ robię 5 km postój i z powrotem i że to za krótka trasa co wy na to ?
Witam. Ostatnio dopadła dziwna "choroba" mojego Lexusa. Sprawa wygląda w ten sposób, że podczas jazdy nagle zapalają się kontrolki ABS, VSC, TRC i w tym momencie wskazówka prędkościomierza opada na "0". Po około 3 sekundach zapala się do kompletu kontrolka czerwonego wykrzyknika w nawiasach ta od hamulców. Wystarczy, że wyłączę zapłon i włączę ponownie...
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
U mnie tak się działo jak było za mało prądu ! sprawdź klemy mogą być zaśniedziałe lub luźne i nie łączą !
OK, sprawdze. Ale zgłupiałem! Przerywanie? Rozebrałem pół silnika a tu... niespodzianka! Klemy na akumulatorze tak luźne że można palcem zdjąć, i to obie!!! Może to była przyczyna gaśnięcia silnika????
powinno być tak jak napisałeś 14,3-14,5 v bezpośrednio na klemach Dodano po 9 sprawdz czy klemy nie są luźne czy masa jest dobrze przymocowana czy nie jest zaśniedziała w miejscu połączenia z karoserią no a potem skoro już zmieniałeś regulator i nic nie dało to sprawdził bym sam alternator szczotki,połączenia lutowane, wirnik
Witam, jestem wlaścicielką 19- letniego lanosa sedana. Mam taki problem 10.10.2017r: Byłam 3 tygodnie na urlopie i wrociłam 10.10.2017r= auto nie było używane, nie jest garażowane- stoi na dworze. Nie zabrałam akumulatora do domu :( Po urlopie nie mogłam go odpalić. Kupiłam kable rozruchowe- odpaliłam od kogoś od razu za pierwszym razem. Troszke pochodził,...
Padła odpowiedź. Zamykam.
Witam wszystkich, Posiadam radio Sony DSX-GS80 oraz dopiero co wymienione przednie głośniki tej samej firmy (model: XS-GS1621C). Poprowadziłem przewody od tych głośników bezpośrednio pod kostkę. Przewody o przekroju 1,5mm. Wszystko pięknie grało, dopóki nie chciałem "konkretnie" przetestować mocy i podgłośniłem radio tak do 40-45. Po chwili na wyświetlaczu...
Witam, kable we wiązce się robi w ten sposób że musisz sobie nowymi kablami przedłużyć tamte żeby nie były lutowane na zgięciu noi kolorami podłączasz zwróć uwagę na grubości kabli i kolory, schematów żadnych nie trzeba robi się to w ten sposób, co do odpalania wygląda że akumulator padł, jeśli nie to obejrz skrzynkę elektryczną pod maską i skrzynkę...
Spróbuj klemy podokrecac, albo kabel na rozruszniku. Gdzieś masz luźne złącze, na wstrząsach podczas jazdy pojawi się styk i dlatego później możesz odpalic. Gdy znów sie poluzuje to nie ma styku a rozrusznik potrzebuje sporo pradu żeby zadziałał, wszelkie połączenia na odcinku rozrusznik akumulator musza być czyste i mocno skręcone.
Burza mózgów :) Skąd taki prąd zwarcia, że pali mu przewód na karoserie, a po jego pogrubieniu wysadza korki akumulatora ? Jest coś innego niż rozrusznik, co potrzebuje takich prądów zdolnych przepalić (jak gruby) przewód, zagotować akumulator ? Tylko zwarcie samego przewodu plusa. Lub maska dotyka do klemy plus (tam jest cieńko miejsca). To miałby...
Aby poprawic masę przeczyśc miejsca mocowania alternatora do silnika i silnika do ramy. Możesz skontrolowac główne przewody jak i klemy czy nie sa brudne i luźne . Jesli uszkodzona była by dioda to napiecie to 18V było by cały czas. Aby sprawdzic mostek prostowniczy musisz wyjac i rozebrac altek. A nastepnie mierzyc każdą dode osobno na przebicie. Jednak...
Brak połączenia alternator - akumulator może uszkodzić diody w alternatorze.
Nie robi tego za każdym razem bo np pod wpływem drgań to połączenie może się ułożyć raz lepiej a raz gorzej. Nie wiem jak to naukowo wyjaśnić, ale przez pewien czas jeździłem na luźnej klemie zanim kupiłem nową i bywało tak, że rano odpaliłem za pierwszym razem a po tankowaniu na cpn już musiałem docisnąć kleme. Gdyby wszystko było jak powinno to nie...
Nie spotkałem na ten przykład upalenia/stopienia kołka akumulatora w autach osobowych przy luźnej klemie (12V), Chyba się zgodzisz, że pobór prądu 100A przez np. 1 sekundę, a taki sam pobór przez kilka, czy więcej godzin, a nie zawsze to monitorujemy, robi różnicę? Chodzi mi o bezpieczeństwo. Według mnie porównanie instalacji samochodowych do fotowoltaicznych...
Ok , tez już się przekonałem , bo problem dalej jest , proszę mi tylko napisać czy to możliwe ze może palić przez luźna klemę plusowa ? Dzięki za odpowiedz
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Pisz dokładniej. Brak reakcji to znaczy że nie świeci żadna kontrolka? Jeśli tak, to nie immobilizer, raczej luźna klema czy coś podobnego.
Dziękuję Panowie za podpowiedzi, głupota bo Luźna klema plusowa na akumulatorach, zero błędów w silniku i innych jednostkach po podpieciu komputera
Witam zrobiłem tak jak tutaj koledzy napisali miernik na 10A i między + i klemę + wynik 0,35. Czyli 350 mA? czy to dużo ? akumulator 110 Ah wysysa w 3 dni. Zauważyłem że mam luźną klemę + może to jej wina?
Korozja lub luźna klema plusowa.
Możliwe że jest luźna klema. Opcjonalnie coś luźne w tym rozdzielaczu plusa.
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
ta kontrolka to nie tylko abs/esp. może się palić od niskiego napięcia, luźnej klemy, czujnika skrętu itd.
Pewnie stycznik nie zaskoczył, ewentualnie luźna klema, nieżywy akumulator.
luźne klemy akumulatora luźne zawiasy luźne pokrętło
vitopend pompa sterownik płyta whirlpool lodówka amica naprawa
samsung wf70f5e0w2w ładowarka akumulatora trakcyjnego
Lokalizacja zaworu PCV w Ford Transit Connect 1.8 DI 2003 Lokalizacja pliku klucza fingerprint w OpenATV