:) Bo widac nawet że monowtrysk i regulator wolnych z boku. Np. taka http://obrazki.elektroda.pl/3379122100_1... Wez starą idz do hurtowni i dobiorą. Żaden cud. I sprawdz to co kolega pisał wyżej te przejście przez dekiel instalacja-pompa. magneti marelli np. na all.. Pompa paliwa Brava Bravo Marea Uno Magneti Marelli (6216240654)
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006 r. 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie silnika BKP. W ostatnich dniach padła mi pompa paliwa. Wymieniłem ją na nową (Magneti Marelli - pompę dobrałem po kodzie OEM). Od razu wymieniłem filtr paliwa (był cały czarny, tak samo jak pompa). Auto w końcu zaczęło odpalać, ale z bardzo dużym trudem i to bez...
Wymieniona pompa na Magneti Marelli. Zdecydowała cena (160 zł za komplet z koszem). Auto odpala od strzału.
Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy z pina nr 7 z ECU. Po podaniu masy przekaźnik zwiera i pompa zaczyna...
ale u mnie wszystko się wysuwa..
Opel Insignia 2009r 1.8 16v 140km problem z ciśnieniem oleju. A dokładniej silnik został wyremontowany całkowicie. Została też założona nowa pompa oleju ( magneti marelli ) bo stara miała mocne wżery. Nowa podstawa filtra oleju z chłodniczą, koła zmiennych faz. I teraz jest problem z ciśnieniem oleju...Na zimnym silniku jest około 2 bar a gdy się dobrze...
Wymień i tyle. Oczywiście tak zrobię. Ale ponieważ nie mam czasu i odpowiedniego narzędzia do odkręcenia nakrętki pompy, to chciałbym się upewnić czy pompa MAGNETI MARELLI 313011300044 ciś. 3 bar, wydajność 120 l/h będzie ok.
Silnik RFN więc siedzą tam Magneti Marelli. Chyba 3 rodzaje ale dla każdego wysterowanie pompy idzie z szarej 16pinowej wtyczki w BSM - pin 16.
Golf iv na zwykłej pompie. Ładowanie 14.4
Chyba nawet nie ma w ofercie samego korpusu z filtrem, jest kompletna pompa nawet w znośnych pieniądzach, Magneti Marelli kupowałem za ok 250zł a oem był w okolicy 350zł (bez zniżek trzeba doliczyć ok 100zł do ceny podanej)
(at)janosiksik Pompa nowa (313011313042 MAGNETI MARELLI) założona 29.kwietnia razem z nowymi świecami i przewodami, na staraj to się zaczęło i wleciała profilaktyka z powodu przebiegu #3, autko posiadam od lutego, od razu po zakupie (20.lutego) wykonany serwis olej, filtry, płyny (hamulcowy + chłodniczy), komplet rozrządu+pompa i napinacz+pasek osprzętu...
Przepraszam, że wątek urwał się bez rozwiązania, myślę, że warto napisać co było rozwiązaniem, może komuś się przyda. Rozwiązaniem było jednak wymiana pompy paliwa, jak widać ciśnienie tamtej było niewystarczające. Choć brakowało niewiele do minimalnego jednak okazało się to kluczowe dla uruchamiania samochodu. Od tamtego czasu minęło 2 lata i jakieś...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
Magneti-Marelli 1G7SP
Po podaniu plusa na wtryski pompa też rusza. A model sterownika to MAGNETI MARELLI IAW 6LP1.36
ECU to bosch czy magneti marelli
Pozostałe kabelki są od czujnika poziomu paliwa i jeśli pamiętam to są cieńsze. Wymieniona była cała pompa, czy tylko silnik? Oryginał Magneti Marelli czy jakiś zamiennik pokroju MaxGear? Tak dla pewności - fabryczny filtr paliwa jest pod samochodem, z tyłu, po stronie pasażera (prawej). Przekaźnik pompy to ten duży przekaźnik pod maską, na ścianie...
Magneti Marelli IAW 4WF 6160019405
Witam .Czy jest możliwe że pompka paliwa chodzi cały czas ( po przekręceniu zapłonu ) a mimo to samochód nie pali normalnie powinna napompować ciśnienie i się wyłączyć . Według mnie możliwe przyczyny ; 1 zajechana pompka nie tworzy ciśnienia przez to chodzi cały czas i regulator jej nie wyłącza i niem ciśnienia na wtryskach i nie pali 2 zepsuty sterownik...
Pawel wawa mial racje, problem tkwił w zasilaniu. Masa jednak była, nie dochodziło +12V, pomimo tego, ż wszystki bezpieczniki są całe. Po podłączeniu na krótko komputer chodzi i auto odpala. Dla tych, którzy w przyszłości będą mieli podobny problem może przydać się rozpiska pinów komputera Magneti Marelli IAW.
Cześć. Przerobiłem problem. Wymieniłem świece i filtr paliwa asekuracyjnie, plus pompę paliwa. Efekt był marny. Ale nie dało mi to spokoju. Kupiłem manometr. Okazało się, że pompa daje max 3 bar, jak pracuje silnik, i 2,2 po przekręceniu kluczyka, ale przed zapłonem. Zacząłem grzebać w internecie i co się okazało…? Różne pompy dedykowane do W168 benzyna...
olo 114. Nie trzeba od razu do ASO. Wystarczy warsztat wyposażony w odpowiedni sprzęt, np Magneti Marelli, KTS 500, itp. Pozdrawiam.
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-a... - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie...
Witam Dzieki za sugestie, wczoraj wieczorem obejrzałem okolice czujnika wału, ładnie czysto jednak nie moge go zdjąć. Zapiekł się w tym mocowaniu a za mocne ono sie nie wydaje Nie chce czegoś uszkodzić. Ale gdyby ścięło ten klin to koło miałoby wyczuwalny luz ? Jak to sprawdzić? Ustawieniem rozrzadu? Koło alternatora ma nieznaczne bicie może 0,5mm ale...
Silnik EW10j4 , zrobiłem z pomocą autodaty i miernika, tylko troszkę dłużej siedzenia. Ale na razie do trudniejszego worka z lanczem i silnikami których nie robi trafił mi się Bravo diesel na pompie lucasa, nie chciałbym żeby dołączył peugeot.
Peugeot 206 1.1 sterownik magneti marelli 48p2.70 po zgaszeniu auta niechcę odpalić brak kontrolki check engine, brak komunikacji ze sterownikiem, nie działa pompa paliwa, brak iskry po zapłonie plus na sterowniku jest może ktoś ma jakiś schemat instalacji. Za wszelką pomoc i podpowiedź z góry dziękuję
A czy ewentualnie mogę prosić jeszcze o legendę to tego schematu ? Chodzi o to gdzie jest masa / napięcie i wyprowadzenie na wtryski i pompę paliwa. Z góry przepraszam jeżeli pytanie jest zbyt trywialne ale wolę nie popełnić błędu.
tam ma byc 44 ale raczej nic z tego nie bedzie Dlaczego tak kolega mysli ze nic nie bedzie ??, pin potrzebuje aby zrobic adaptacje pompy bo jest inna
Perkins Magneti-Marelli Type: A127-65 Przeglądając allegro można stwierdzić, że są bardzo podobne, wg. etykietek ten sam typ. Tylko większość z forda ma wyjście na pompę.
Witam ponownie, No więc tak, wymieniłem przewody wysokiego napięcia na nowe MAGNETI MARELLI i jest poprawa, samochód na rozgrzanym silniku odpala się o wiele szybciej natomiast nie jest to tak szybko jak wcześniej. Błąd już nie wyskakuje, jutro przejadę się samochodem kilka km aby sprawdzić jak się zachowuje natomiast martwi mnie fakt że w dalszym ciągu...
Corsa D 1.3 CDTI DTH, sterownik Magneti Marelli. Uległ zalaniu, został naprawiony przeze mnie. 3 tygodnie jeździłem bez problemów. Aktualnie rozkleiłem znowu sterownik i zauważyłem, że się przypala bezpośrednio przy stykach. Tylko błąd P0697 może powodować świecenie stopu i włączonej pompy od razu po włączeniu akumulatora. Pozostałe błędy znikają po...
Bo w tym złączu piny 4,5 i 6 są razem połączone. Jest to wyjście na pompę paliwa/przez bezpiecznik/,wtryski i cewki zapłonowe oraz sondę lambda.
https://obrazki.elektroda.pl/5395423000_... Hej. Po wymianie filtra paliwa mann strzałkami do przodu auto przestało odpalać. Chodź jak wróciłem do oryginalnego starego już też nie palił. Na lpg chodzi. Pompa która była wymieniana 2 miesiace temu magneti marelli zaczeła wyć po paru dniach. Teraz jej za bardzo nie słychać jak przekrece...
Witam. Samochód jak w temacie. Auto zostało normalnie zgaszone i już nie zapaliło. Nie słychać było pompy paliwa po przekręceniu zapłonu. Znalazłem uszkodzenie we wtyczce przekaźnika systemowego (taki brązowy, podłużny przy ecu) - przegrzane, kruszące się przewody. Polutowałem bezpośrednio do niego przewody i pompa ożyła. Samochód jakby chciał zapalać,...
Już mi się nawet nie chce tego czytać... Te alternatory (jak sądzę kompaktowy,internal fan) są 6-cio diodowe.Nie ma tam żadnych diod wzbudzenia. Kontrolkę gasi regulator.Jeżeli napięcie na zacisku śrubowym kabla 30 przekroczy odpowiednią wartość-lampka gaśnie. Urypany regulator,trzeba jeszcze sprawdzić pierścienie ślizgowe,zwłaszcza w dieslu.Problemy...
Jak masz drugi klucz, sprawdź na drugim kluczu. Jak chcesz wymieniać to Bosch na Bosch, Sagem był zamienny z Magneti Marelli. Jak chcesz zamówić sterownik to musisz mieć w nim wyłączone immo, lub sterownik z immo plus pętla plus pestka do kluczyka. Na chomiku leży Haynes Workshop Manuał Peugeot 306. Tam masz schematy elektrki, sprawdź dla modeli z Bosch...
Witam was znawcy serdecznie macie może schemat kompa i wiązki 1.4 magneti marelli na pełnym wtrysku bez immo ew. mogło by być z immo będę szalenie wdzięczny. pozdrawiam
ecu Magneti Marelli IAW 48P2.76 Własnie mam problem nie moge znależć kogoś w pruszkowie by mie podpioł pod kompa. Bez tego chyba się nie obejdzie Dodano po 2 A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach...
No i co z tego że ma ponad 1000om. Ważna jest amplituda wygenerowanego sygnału. Zresztą rezystancja czujników magneti marelli mieści się w tym zakresie. Może ów elektryk popatrzy czy idą impulsy wyzwalające na wzmacniacz? Słychac poracę wtryskiwaczy, uruchamia się pompa paliwa podczas rozruchu? Ps-tam jest góra pół godziny roboty aby namierzyc usterkę.
problem wrócił jak bumerang, autko jechało na autostradzie i zaczęło się mulić po czym zgasło, zapaliło jeszcze raz i zgasło na amen. Było na kilku warsztatach i w serwisie w poznaniu, wszyscy rozłożyli ręce, na zaciąg zapaliło i w serwisie nie było żadnego błędu ciśnienie na pompie w normie. Na magneti marelli pokazuje nieznany błąd, nie wiem co to...
cześć koledzy elektrycy. mam do was pytanie czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest zasilanie ecu na którym przewodzie jest to komp magneti marelli o nr IAW49P2.76 nie łączy sie z komputerem diagnostycznym wiec prawdopodobnie brak na nim zasilania gdyby ktoś posiadal schemat do tego peugota z roku 2003 i silnik 1,4 to był bym bardzo wdzięczny nawet odpłatnie...
Od kiedy masz auto, jak się do tej pory sprawowało? Od kiedy dokładnie masz problemy z odpalaniem? Czy od nastania mrozów? Czy masz LPG, jeśli tak to jakie? Czy, po odpaleniu, jak się dusił dodanie gazu pomagało? Czy na ciepłym silniku też tak było czy tylko na zimnym? Czy za każdym razem tak sie dzieje? ... pomóż sobie pomóc. Czy sterownik monowtrysku...
Chciałbym się podpiąć. Problem jak u kolegi. Gdzie jest ten piętnastostyk? to ten tuż za filtrem przykręcony do ściany grodziowej? Jak tak to on jest OK. ECU wyjęte i rozebrane. niby ścieżki całe ale coś mi on niezdrowo pachnie(przypalony laminat). Klemy nie byłe zamienione, tego jestem pewny. gdzie jeszcze szukać przyczyny? Nie sprawdzałem mas na cewce....
Byłem u "znawcy" powiedział że mierzył napięcia w instalacji elektrycznej , przeczyścił styki przekaźników poprawił wtyczki przewody, dodał również że dzieję się dziwna rzecz z pompą paliwa tzn. mierzył jednocześnie napięcia na pompę i ciśnienie paliwa i w pewnym momencie samochód gaśnie- napięcie na pompę nadal jest jednak tu o dziwo ! spada pobór...
Witam szanowne forum. Pacjent to Skoda Fabia 99 rok 1,4 MPI. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC oraz kontrolka wspomagania auto zgasło. Dziś rano przekręcam kluczyk słychać cykanie przekaźnika. Przekaźnik 410 pompy paliwa. Nie mogę połączyć się VCDS-em z silnikiem. Próbowałem przy samym ECU i nic. Sprawdziłem wiązkę przewodów. Przewody od przekaźnika...
Czy mnie wzrok myli, czy schemat jest dla "Magneti Marelli G6"? ;) Ale i tak ładny schemat, szkoda, ze nigdzie takich nie znalazłem... Ten podwójny przekaźnik podmieniałem, i nadal głucho. Nie widzę też jego związku z brakiem iskry... a może komputer po prostu padł?
Z moim punciakiem jest coraz gorzej... Między czasie założyłem sekfencyjną instalację gazową i na gazie jest wszystko ok, a na benzynie to tragedia... Gdy zapalam to samochód odpala za pierwszym razem, ale cyrk zaczyna się gdy wciskam pedał gazu, obroty zamiast wzrastać, spadają do 500 i samochód gaśnie, tak jest kilka razy, bez wciskania pedału gazu...
Po jakiego grzyba uruchamianie pompy gdy w stacyjce nie ma kluczyka. Co tu ma się usypiać jak tu nie ma BSI? BSI nie ma, ale jest komputer... Opisałem tak jak jest w moim Peugeocie 306 1.4 z 1997 roku PH2. A w moim aucie druciarstwa nie było i nie będzie. Komputer silnika to Magneti Marelli. Kod silnika KFX, silnik na wtryskach. Po wyłączeniu, w ciągu...
Układ wspomagania przed uruchomieniem został dokładnie odpowietrzony. Płyn do wspomagania to dexron III Magneti Marelli dedykowany do Chryslera.Cala sprawa polega na tym że w warsztacie wszystko działa pięknie, ale wystarczy wyjechać na drogę i klapa, już mi sil brakuje i pomysłów.Może któryś z kolegów miał podobny problem i wie gdzie jest pies pogrzebany?
Witam wszystkich, od 6 lat posiadam auto Ford Puma 2000 r z benzynowym silnikiem 1.7 ( od zawsze bez LPG). Problem wygląda następująco: czasami auto potrafi odpalić dosłownie na sekundę i zgaśnie. Po wystąpieniu tego defektu aby uruchomić silnik muszę wyłączyć i włączyć zapłon ponownie, wcisnąć pedał gazu do końca i po 2 sekundach kręcenia auto odpala...
Na początek to sprawdz czego brakuje jak już nie chce zapalić czy tam zgaśnie. Iskra paliwo. Powodów sporo może być. Może cewka z modułem, może czujnik halotronowy, może instalacja może przekąznik, może pompa, może wtrysk. Jak widzisz samo gdybanie musisz sprawdzić czego brakuje w momencie niedomagania. Kolejna sprawa to napisz czy masz w nim gaz, bo...
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania na pompie cewce. Auto podobno zgasło podczas jazdy.
Otóż od niedawna posiadam Peugeota 206 2.0 gti s16, auto jeździło i odpalało bez problemu ale do czasu, pojechałem do kumpla pokazać nowe auto, zgasiłem silnik i po 15 minutach próbowałem odpalić, rozrusznik pracuje ale nie odpala, ponadto po włączeniu zapłonu nie włącza się wyświetlacz klimy (przedtem działał) i nie słychać pompy paliwa. Sprawdziłem...
Przyjmujemy, że masz sterownik Magneti Marelli 1AF, wyłączasz zapłon i jak długo czekasz? On puszcza dopiero po paru minutach. Konkretnie Plus zostaje a znika masa ze sterownika.
W HDI ci się spalił bo pewnie kapał na niego olej z pompy wspomagania, ale tu mowa o benzyniaku. I co tam ma do roboty? Jaki by nie był to ma do wymiany tylko pierścienie ślizgowe i szczotki. I tyle. Natomiast ten magneti marelli to jakiś wirtualny chyba, bo nigdy go nie widziałem, a z pewnością miałbym do czynienia z tą pękającą konstrukcją.
Witam, Peugeot 206 1.1 44kW 2002r. Sterownik silnika Magneti Marelli IAW 48P2.76 Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika zapala się check, abs, airbag, STOP, ładowanie i kontrolka od hamulca, w tym momencie nie działa obrotomierz, prędkościomierz i dmuchawa. Ładowanie na poziomie 14,3V, najwięcej błędów w ABS (błędy CAN-a). Gdzieś jest problem na...
Witam! W autku brakuje zasilania pompy paliwa oraz nie ma iskry.Komputer diagnostyczny nie łączy się z kalkulatorem wtrysku(pojawia się zawsze komunikat brak odpowiedzi kalkulatora wtrysku)Nie można go zdiagnozować. Sprawdziłem zalilanie oraz masy ECM i są na swoim miejscu.Może miał ktoś taki przypadek lub podobny i mogłby mi coś podpowiedzieć czego...
Witam i proszę o radę bo po przegranej walce z autem potrzebuje jakiejś wskazówki. Samochód nie odpala. Co udało mi się do tej pory ustalić: iskra jest, pompa działa i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. Masa pojawia się tylko na ułamek sekundy po przekręceniu kluczyka...
ja założyłem 2 lata temu Monroe olejowe- zero problemów. Magneti Marelli odradzam zdecydowanie ( fabrycznie montowane- zamarzają w zimie i masz HIP-HOP) Mam Punto I '96 rok, przebieg 170kkm. Na gazie (BRC) zrobione 120 tys. Totalnie nic nie wymieniałem, nawet filtra elektrozaworu. Spala Srednio 7.5 gazu- trochę za uboga mieszanka ale nie reguluję bo...
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty. Jak się załączy stacyjkę jakby lekko piszczało, po przekręceniu...
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Opowiem moze troche wiecej jak do tego doszlo, pompa paliwowa mi sie spalila wlaczajac swiatla awaryjne okazalo sie ze nie swieci mi cala prawa strona (kierunkowskazy) a zatem wymienilem pompe auto odpalilo jechalo ale nadal byl problem z kierunkami prawymi, odpialem Bsi zobaczylem ze jest jakby lekko wtyczka przypalona pojechalem na szrot kupilem bsi...
Fiat Bravo II, 1.4 90KM 2013 rok Samochód ma problem z porannym odpaleniem lub odpaleniem po kilku dniach postoju. Samochód odpala z rana na około 1 sekundę, po czym gaśnie. Przy następnym odpaleniu już odpala, ale wypadają zapłony przez kilka sekund (tak pokazywał komputer) i było to słychać. Po około 20 sekundach auto już pali normalnie i można jechać...
Witam, mam pacjenta w postaci Peugeota 206 z silnikiem 1.1 2003r. Sterownik Magneti Marelli IAW 48P2.76. Komunikacja z BSI jest prawidłowa i da się wysterować z komputera podzespoły elektryczne typu wycieraczki, światła. Brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Objaw jest taki, że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon, na desce rozdzielczej brak...
Witajcie. Mam małą zagwozdkę z plugiem 206 2004r 1.4b. (Przewertowałem już tyle stron forum, że masakra nadal jednak nie znalazłem odpowiedzi dlaczego fura nie gada.) Otóż tym skomplikowanym problemem jest to, ze nie chce zapalić Teraz trochę opowieści. Fura robi za auto zapasowe, wiec ciężkiego życia nie ma tylko trzeba pilnować by aku nie siadło....
Cześć, chciałbym prosić kogoś doświadczonego o sprawdzenie logów z grupy 003,008 i 011 podczas próby dynamicznej. Ogólnie czasami chwilowo brakuje mocy przy wyższych obrotach, a silnik późno reaguje na pedał gazu, ale to nie zawsze. Dodam tylko, że pod pompą vacum jest widoczny wyciek (dodatkowo pedał hamulca na postoju po jakiejś godzinie trzeba mocno...
Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne , długie i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy,...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
Wtrysk benzyny magneti marelli jednopunktowy(a taki będzie w oryginalnym silniku w unie 1.0 99 na 100%) nie przestawi się tak żeby gasnął chyba że to jest jakimś cudem bosch. Ostatnio naprawiałem takie auto i pompa benzyny była zapchana glutami z rozpuszczonej gumy która jest naokoło pompy i razem są zanurzone w zbiorniku. Ścigałem zasilający przewód...
W przedziale cenowym 1000 - 2500 - 3000zł na terenie Warszawy i okolic (szukać w gumtree) ma spore możliwości więc Uno bym odradził bo to są auta które przez pół roku ktoś próbuje sprzedać za 2000zł, przez kolejny kwartał za 1500, później stoi za 1000 i jak nikt nie weźmie kupują handlarze złomem i częściami za 700-800zł. Za kwotę 3000zł spokojnie można...
Prosił bym o inne określenie tego co miałeś na myśli pod ...skoro schodzi się... po prostu nie jestem slango-znawcą. Nikt Ci tego nie powie - wal do szlifowania naprawczego kwalifikuje się poprzez pomiar owalizacji czopa czy odchyłki jego średnicy od nominalnej, czego raczej nie zrobisz - co najwyżej możesz zobaczyć czy nie jest porysowany Rozumiem,...
Mały postęp. Na szczęście to nie układ immobilisera. Znalazłem schemat instalacji, ale od Sieny 1,6 i doszedłem, że przy akumulatorze tuż przy kole od kierowcy są dwa bezpieczniki , jeden 15A i drugi 5 A. Ten drugi podaje zasilanie na FiatCode, jest on sprawny, ale brak na nim napięcia - gdy podaję mu 12V od strony odbiornika czyli immo. samochodzik...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze. Założyłem zegary bez takowej diody. jakiś czas było OK ale jak twierdzi...
Ja ostatnio kupiłem wentylator nowy do Punto. Zamówiłem do Punto I 93-99 - taki był na foto :-) a dostałem do Punto II 99-04 :-) Większy z całkiem innymi uchwytami itp. itd. Fakt, Magneti Marelli był więc pokleiłem stare uchwyty na ciepło z nowymi i jakoś się teraz trzyma :-) Kilka tyg. temu szukałem felg 14". W aukcji napisane: super proste, stan bdb!...
zbiornik z pompą kupiłem bo stara się stopiła, jej siatkowy filtr był porwany. widziałem jak jeździł polonez z tą "nową" pompą. nie było więc potrzeby mierzenia ciśnienia paliwa. czujnik temperatury nie wskazywał nic, na zimno i na gorąco. stary potencjometr nie pokazywał nic. sonda nie pokazywała nic. pasek i koła wymieniłem bo nic nie wiedziałem o...
Witajcie :) Mam problem z Doblo benzyna+lpg. Dzieje się tak i na samej benzynie i na LPG, to samo z wyłączonymi odbiorniki prądu jak i z obciążeniem Zawsze rano, gdy samochód stał kilkanaście godzin i całkowicie wystygł temperatura rośnie do ok. 110°C (przy temp. powietrza ok. 20°C) i nawet do 130°C (przy ok. 10°Cna zewnątrz) wtedy wskazówka jest na...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
Dzięki kolego K3 za konkretną odpowiedź, tego właśnie oczekiwałem. Tak więc na czas przeglądu podłączę instalację tak, że światła zapalą się już po zapłonie. A jak już dostanę pieczątkę i odjadę zadowolony, to jeszcze na parkingu przed stacją kontroli pojazdów odłączę kabelek i przywrócę poprzedni stan rzeczy. Natomiast z kolegą enhanced chyba się nie...
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas (Made by Magneti) taki jak w fordzie transicie, tylko bez vacu pompy. 4....
No musi chodzić bo jak będzie silnik pracował? Z takim przebiegiem to ona ma już krater na komutatorze. Kup wkład i wymień - tylko Bosch albo może być Magnetti Marelli ( kiedyś do Leona kolegi montowałem i trochę to pojeździło). Generalnie lepiej zainwestować w original. Inna sprawa ze pompa po kluczyku będzie pracować po min 5 min przerwy z wyłączonym...
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W czasie pracy na LPG - wszystko OK. ECU (Magneti Marelli IAW...
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem bardzo początkujący, ale bardzo się staram :) Od pewnego czasu borykam się z problemem braku ładowania. Do tej pory udało się wymienić alternator (sam alternator regenerowany z wbudowanym regulatorem Magneti Marelli) i zmienić akumulator (z padniętego Kagera na Bosch 53Ah 450A). Muszę tu też zaznaczyć,...
Czego to jest wina Pewnie w zbiorniku masz śmieci, drobiny metalu, piasku itd. Należy wypłukać zbiornik, bo kolejną pompę znów zatrze.
Witam Wszystkich! Mam problem w 407 2.0 HDI 2005r 138 FAP BVA z modułem domieszkowania paliwa ADDGO3 Magneti Marelli. Niestety FAP zaczął się zapychać w dość szybkim tempie (z 40 do 60% w miesiąc), a diagnostyka pokazuje błąd w kalkulatorze dodatku: CEAC -Usterka sterowania pompy domieszkowania oleju napędowego. PRZYCZYNA -Miejscowy. Charakterystyka...
Dzień dobry, Ja również bardzo ładnie proszę o pomoc w rozkodowaniu nr VIN samochodu Peugeot 307 SW. VIN VF33HRFJC85125812 I podobnie jak poprzednicy, z góry serdecznie dziękuję za pomoc :) Miłego dnia życząc. Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11378 89 2 0118 Data Początku Gwarancji31.03.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0313*03...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Silnik 1.4 kfx sterownie magnetti marelli Nie odpala. Błąd stały brak komunikacji sterowanie silnika, BSI. Pompa się nie załącza. Przy próbie komunikacji ze sterownikiem silnika włączy się pompka i chodzi cały czas. Komunikaja nie zostaje nawiązana. Połączenia sterowań OK 27 i 48 pin. Proszę o wskazówki. pozdrawiam
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
dałem auto do elektryka który stwierdził uszkodzony sterownik ECU Auto nie podaje iskry, pompę paliwa próbowałem wcześniej uruchomić podając na BSM napiecie na bezpieczniki F2 i F15. Elektryk mówi że musiałbym dac auto do innego bo nawet jakby miał wymienić ECU to nie zrobi nic z Imobilizerem. Ale mi gdzieś wcześniej wpadły informacje że mozna takowy...
Witam trafiło do mnie w/w z problemem teoretycznie hamulca postojowego ale do tego dochodzą błędy we wszystkich prawie sterownikach. Z ABS nie można wogóle się połączyć dlatego już pompa zamówiona, jutro będzie i wtedy zobaczymy. Na chwilę obecną 13 błędów w ECU, 6 w BSI, 4 hamulcu postojowym, reszty nie piszę bo by mi to trochę zajęło ale to powtarzające...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu z odpaleniem auta. Problem ten występuje rożnie czasem jest tak że...
Witam... W skrócie historyjka wyglada tak: Odkupilem od klienta samochod do naprawy po jego niby poprzedniej naprawie u jakiegos pseudo elektronika... Generalnie klient mial problemy z immobiliserem (oryginal - klawiatura, kluczyk bez pchelki). Jakis pan Czesio odcial immobiliser i sknocil tym cala robote tzn: - zaplon jest (sterowanie silnikiem, iskra...)...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
magneti marelli marelli magneti magneti marelli radio
kabel ethernet przerywa epson ecotank papier oprawa rtęciowa sodowa
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Jak naprawić zwarcie w kinie domowym? Słabe i żółte światła w Nissan Note po wymianie żarówek