Dzisiaj właśnie był u mnie człowiek z serwisu texa, magneti marelli bo posiadam jeszcze magnet zakupione na licencji texy i porównywał mi z tym ich nowym "cudem LOGIC-em". Jeżeli nie chcą ci tego sprzedać za 200zł to nie warto ponieważ: 1. Przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa( choć...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze....
Witam autko jak w temacie przyjechało na auto myjnie i po umyciu już nie odpaliło, brak komunikacji ze sterownikiem silnika , zasilania i masy sprawdzone , pompa paliwa w momencie włączania zapłonu pracuje przez parę sek , brak iskry i imp na wtryskiwacze czujnik połozenie wału ok. Sprawdziłem...
Silnik EW10j4 , zrobiłem z pomocą autodaty i miernika, tylko troszkę dłużej siedzenia. Ale na razie do trudniejszego worka z lanczem i silnikami których nie robi trafił mi się Bravo diesel na pompie lucasa, nie chciałbym żeby dołączył peugeot.
tam ma byc 44 ale raczej nic z tego nie bedzie Dlaczego tak kolega mysli ze nic nie bedzie ??, pin potrzebuje aby zrobic adaptacje pompy bo jest inna
A czy ewentualnie mogę prosić jeszcze o legendę to tego schematu ? Chodzi o to gdzie jest masa / napięcie i wyprowadzenie na wtryski i pompę paliwa. Z góry przepraszam jeżeli pytanie jest zbyt trywialne ale wolę nie popełnić błędu.
Golf iv na zwykłej pompie. Ładowanie 14.4
ecu Magneti Marelli IAW 48P2.76 Własnie mam problem nie moge znależć kogoś w pruszkowie by mie podpioł pod kompa. Bez tego chyba się nie obejdzie Dodano po 2 A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia...
Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy...
Po jakiego grzyba uruchamianie pompy gdy w stacyjce nie ma kluczyka. Co tu ma się usypiać jak tu nie ma BSI? BSI nie ma, ale jest komputer... Opisałem tak jak jest w moim Peugeocie 306 1.4 z 1997 roku PH2. A w moim aucie druciarstwa nie było i nie będzie. Komputer silnika to Magneti Marelli....
Pozostałe kabelki są od czujnika poziomu paliwa i jeśli pamiętam to są cieńsze. Wymieniona była cała pompa, czy tylko silnik? Oryginał Magneti Marelli czy jakiś zamiennik pokroju MaxGear? Tak dla pewności - fabryczny filtr paliwa jest pod samochodem, z tyłu, po stronie pasażera (prawej)....
Silnik RFN więc siedzą tam Magneti Marelli. Chyba 3 rodzaje ale dla każdego wysterowanie pompy idzie z szarej 16pinowej wtyczki w BSM - pin 16.
:) Bo widac nawet że monowtrysk i regulator wolnych z boku. Np. taka Wez starą idz do hurtowni i dobiorą. Żaden cud. I sprawdz to co kolega pisał wyżej te przejście przez dekiel instalacja-pompa. magneti marelli np. na all.. Pompa paliwa Brava Bravo Marea Uno Magneti Marelli...
Witam, mam pacjenta w postaci Peugeota 206 z silnikiem 1.1 2003r. Sterownik Magneti Marelli IAW 48P2.76. Komunikacja z BSI jest prawidłowa i da się wysterować z komputera podzespoły elektryczne typu wycieraczki, światła. Brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Objaw jest taki, że po przekręceniu...
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty....
Peugeot 206 1.1 sterownik magneti marelli 48p2.70 po zgaszeniu auta niechcę odpalić brak kontrolki check engine, brak komunikacji ze sterownikiem, nie działa pompa paliwa, brak iskry po zapłonie plus na sterowniku jest może ktoś ma jakiś schemat instalacji. Za wszelką pomoc i podpowiedź z góry...
olo 114. Nie trzeba od razu do ASO. Wystarczy warsztat wyposażony w odpowiedni sprzęt, np Magneti Marelli, KTS 500, itp. Pozdrawiam.
ECU to bosch czy magneti marelli
Witam .Czy jest możliwe że pompka paliwa chodzi cały czas ( po przekręceniu zapłonu ) a mimo to samochód nie pali normalnie powinna napompować ciśnienie i się wyłączyć . Według mnie możliwe przyczyny ; 1 zajechana pompka nie tworzy ciśnienia przez to chodzi cały czas i regulator jej...
Witam was znawcy serdecznie macie może schemat kompa i wiązki 1.4 magneti marelli na pełnym wtrysku bez immo ew. mogło by być z immo będę szalenie wdzięczny. pozdrawiam
Pawel wawa mial racje, problem tkwił w zasilaniu. Masa jednak była, nie dochodziło +12V, pomimo tego, ż wszystki bezpieczniki są całe. Po podłączeniu na krótko komputer chodzi i auto odpala. Dla tych, którzy w przyszłości będą mieli podobny problem może przydać się rozpiska pinów...
Przyjmujemy, że masz sterownik Magneti Marelli 1AF, wyłączasz zapłon i jak długo czekasz? On puszcza dopiero po paru minutach. Konkretnie Plus zostaje a znika masa ze sterownika.
Czy mnie wzrok myli, czy schemat jest dla "Magneti Marelli G6"? ;) Ale i tak ładny schemat, szkoda, ze nigdzie takich nie znalazłem... Ten podwójny przekaźnik podmieniałem, i nadal głucho. Nie widzę też jego związku z brakiem iskry... a może komputer po prostu padł?
Jak masz drugi klucz, sprawdź na drugim kluczu. Jak chcesz wymieniać to Bosch na Bosch, Sagem był zamienny z Magneti Marelli. Jak chcesz zamówić sterownik to musisz mieć w nim wyłączone immo, lub sterownik z immo plus pętla plus pestka do kluczyka. Na chomiku leży Haynes Workshop Manuał Peugeot...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie...
Dzień dobry, Ja również bardzo ładnie proszę o pomoc w rozkodowaniu nr VIN samochodu Peugeot 307 SW. VIN VF33HRFJC85125812 I podobnie jak poprzednicy, z góry serdecznie dziękuję za pomoc :) Miłego dnia życząc. Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa...
W przedziale cenowym 1000 - 2500 - 3000zł na terenie Warszawy i okolic (szukać w gumtree) ma spore możliwości więc Uno bym odradził bo to są auta które przez pół roku ktoś próbuje sprzedać za 2000zł, przez kolejny kwartał za 1500, później stoi za 1000 i jak nikt nie weźmie kupują handlarze...
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas...
Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne , długie i postojowe oraz...
Byłem u "znawcy" powiedział że mierzył napięcia w instalacji elektrycznej , przeczyścił styki przekaźników poprawił wtyczki przewody, dodał również że dzieję się dziwna rzecz z pompą paliwa tzn. mierzył jednocześnie napięcia na pompę i ciśnienie paliwa i w pewnym momencie samochód...
Witam Wszystkich! Mam problem w 407 2.0 HDI 2005r 138 FAP BVA z modułem domieszkowania paliwa ADDGO3 Magneti Marelli. Niestety FAP zaczął się zapychać w dość szybkim tempie (z 40 do 60% w miesiąc), a diagnostyka pokazuje błąd w kalkulatorze dodatku: CEAC -Usterka sterowania pompy domieszkowania...
Hej. Po wymianie filtra paliwa mann strzałkami do przodu auto przestało odpalać. Chodź jak wróciłem do oryginalnego starego już też nie palił. Na lpg chodzi. Pompa która była wymieniana 2 miesiace temu magneti marelli zaczeła wyć po paru dniach. Teraz jej za bardzo nie słychać jak przekrece...
Wtrysk benzyny magneti marelli jednopunktowy(a taki będzie w oryginalnym silniku w unie 1.0 99 na 100%) nie przestawi się tak żeby gasnął chyba że to jest jakimś cudem bosch. Ostatnio naprawiałem takie auto i pompa benzyny była zapchana glutami z rozpuszczonej gumy która jest naokoło pompy...
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie 1.4 (tzn tej firmy) i smigala ok. Tu...
Przepraszam, że wątek urwał się bez rozwiązania, myślę, że warto napisać co było rozwiązaniem, może komuś się przyda. Rozwiązaniem było jednak wymiana pompy paliwa, jak widać ciśnienie tamtej było niewystarczające. Choć brakowało niewiele do minimalnego jednak okazało się to...
Witam i proszę o radę bo po przegranej walce z autem potrzebuje jakiejś wskazówki. Samochód nie odpala. Co udało mi się do tej pory ustalić: iskra jest, pompa działa i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach....
Witam szanowne forum. Pacjent to Skoda Fabia 99 rok 1,4 MPI. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC oraz kontrolka wspomagania auto zgasło. Dziś rano przekręcam kluczyk słychać cykanie przekaźnika. Przekaźnik 410 pompy paliwa. Nie mogę połączyć się VCDS-em z silnikiem. Próbowałem przy...
Otóż od niedawna posiadam Peugeota 206 2.0 gti s16, auto jeździło i odpalało bez problemu ale do czasu, pojechałem do kumpla pokazać nowe auto, zgasiłem silnik i po 15 minutach próbowałem odpalić, rozrusznik pracuje ale nie odpala, ponadto po włączeniu zapłonu nie włącza się wyświetlacz...
zbiornik z pompą kupiłem bo stara się stopiła, jej siatkowy filtr był porwany. widziałem jak jeździł polonez z tą "nową" pompą. nie było więc potrzeby mierzenia ciśnienia paliwa. czujnik temperatury nie wskazywał nic, na zimno i na gorąco. stary potencjometr nie pokazywał nic. sonda...
Witajcie :) Mam problem z Doblo benzyna+lpg. Dzieje się tak i na samej benzynie i na LPG, to samo z wyłączonymi odbiorniki prądu jak i z obciążeniem Zawsze rano, gdy samochód stał kilkanaście godzin i całkowicie wystygł temperatura rośnie do ok. 110°C (przy temp. powietrza ok. 20°C)...
Wymień i tyle. Oczywiście tak zrobię. Ale ponieważ nie mam czasu i odpowiedniego narzędzia do odkręcenia nakrętki pompy, to chciałbym się upewnić czy pompa MAGNETI MARELLI 313011300044 ciś. 3 bar, wydajność 120 l/h będzie ok.
Witam Dzieki za sugestie, wczoraj wieczorem obejrzałem okolice czujnika wału, ładnie czysto jednak nie moge go zdjąć. Zapiekł się w tym mocowaniu a za mocne ono sie nie wydaje Nie chce czegoś uszkodzić. Ale gdyby ścięło ten klin to koło miałoby wyczuwalny luz ? Jak to sprawdzić?...
Witam wszystkich, od 6 lat posiadam auto Ford Puma 2000 r z benzynowym silnikiem 1.7 ( od zawsze bez LPG). Problem wygląda następująco: czasami auto potrafi odpalić dosłownie na sekundę i zgaśnie. Po wystąpieniu tego defektu aby uruchomić silnik muszę wyłączyć i włączyć zapłon ponownie,...
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy...
Witam! W autku brakuje zasilania pompy paliwa oraz nie ma iskry.Komputer diagnostyczny nie łączy się z kalkulatorem wtrysku(pojawia się zawsze komunikat brak odpowiedzi kalkulatora wtrysku)Nie można go zdiagnozować. Sprawdziłem zalilanie oraz masy ECM i są na swoim miejscu.Może miał ktoś...
problem wrócił jak bumerang, autko jechało na autostradzie i zaczęło się mulić po czym zgasło, zapaliło jeszcze raz i zgasło na amen. Było na kilku warsztatach i w serwisie w poznaniu, wszyscy rozłożyli ręce, na zaciąg zapaliło i w serwisie nie było żadnego błędu ciśnienie na pompie...
ja założyłem 2 lata temu Monroe olejowe- zero problemów. Magneti Marelli odradzam zdecydowanie ( fabrycznie montowane- zamarzają w zimie i masz HIP-HOP) Mam Punto I '96 rok, przebieg 170kkm. Na gazie (BRC) zrobione 120 tys. Totalnie nic nie wymieniałem, nawet filtra elektrozaworu. Spala Srednio...
No i co z tego że ma ponad 1000om. Ważna jest amplituda wygenerowanego sygnału. Zresztą rezystancja czujników magneti marelli mieści się w tym zakresie. Może ów elektryk popatrzy czy idą impulsy wyzwalające na wzmacniacz? Słychac poracę wtryskiwaczy, uruchamia się pompa paliwa podczas...
cześć koledzy elektrycy. mam do was pytanie czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest zasilanie ecu na którym przewodzie jest to komp magneti marelli o nr IAW49P2.76 nie łączy sie z komputerem diagnostycznym wiec prawdopodobnie brak na nim zasilania gdyby ktoś posiadal schemat do tego peugota...
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem...
Perkins Magneti-Marelli Type: A127-65 Przeglądając allegro można stwierdzić, że są bardzo podobne, wg. etykietek ten sam typ. Tylko większość z forda ma wyjście na pompę.
Prosił bym o inne określenie tego co miałeś na myśli pod ...skoro schodzi się... po prostu nie jestem slango-znawcą. Nikt Ci tego nie powie - wal do szlifowania naprawczego kwalifikuje się poprzez pomiar owalizacji czopa czy odchyłki jego średnicy od nominalnej, czego raczej nie zrobisz...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś...
Z moim punciakiem jest coraz gorzej... Między czasie założyłem sekfencyjną instalację gazową i na gazie jest wszystko ok, a na benzynie to tragedia... Gdy zapalam to samochód odpala za pierwszym razem, ale cyrk zaczyna się gdy wciskam pedał gazu, obroty zamiast wzrastać, spadają do 500 i...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu...
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Ja ostatnio kupiłem wentylator nowy do Punto. Zamówiłem do Punto I 93-99 - taki był na foto :-) a dostałem do Punto II 99-04 :-) Większy z całkiem innymi uchwytami itp. itd. Fakt, Magneti Marelli był więc pokleiłem stare uchwyty na ciepło z nowymi i jakoś się teraz trzyma :-) Kilka...
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W...
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem bardzo początkujący, ale bardzo się staram :) Od pewnego czasu borykam się z problemem braku ładowania. Do tej pory udało się wymienić alternator (sam alternator regenerowany z wbudowanym regulatorem Magneti Marelli) i zmienić akumulator...
W HDI ci się spalił bo pewnie kapał na niego olej z pompy wspomagania, ale tu mowa o benzyniaku. I co tam ma do roboty? Jaki by nie był to ma do wymiany tylko pierścienie ślizgowe i szczotki. I tyle. Natomiast ten magneti marelli to jakiś wirtualny chyba, bo nigdy go nie widziałem, a z pewnością...
Opowiem moze troche wiecej jak do tego doszlo, pompa paliwowa mi sie spalila wlaczajac swiatla awaryjne okazalo sie ze nie swieci mi cala prawa strona (kierunkowskazy) a zatem wymienilem pompe auto odpalilo jechalo ale nadal byl problem z kierunkami prawymi, odpialem Bsi zobaczylem ze jest jakby lekko...
Po podaniu plusa na wtryski pompa też rusza. A model sterownika to MAGNETI MARELLI IAW 6LP1.36
Witam, Peugeot 206 1.1 44kW 2002r. Sterownik silnika Magneti Marelli IAW 48P2.76 Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika zapala się check, abs, airbag, STOP, ładowanie i kontrolka od hamulca, w tym momencie nie działa obrotomierz, prędkościomierz i dmuchawa. Ładowanie na poziomie 14,3V, najwięcej...
Wymieniona pompa na Magneti Marelli. Zdecydowała cena (160 zł za komplet z koszem). Auto odpala od strzału.
Dzięki kolego K3 za konkretną odpowiedź, tego właśnie oczekiwałem. Tak więc na czas przeglądu podłączę instalację tak, że światła zapalą się już po zapłonie. A jak już dostanę pieczątkę i odjadę zadowolony, to jeszcze na parkingu przed stacją kontroli pojazdów odłączę kabelek...
Cześć, chciałbym prosić kogoś doświadczonego o sprawdzenie logów z grupy 003,008 i 011 podczas próby dynamicznej. Ogólnie czasami chwilowo brakuje mocy przy wyższych obrotach, a silnik późno reaguje na pedał gazu, ale to nie zawsze. Dodam tylko, że pod pompą vacum jest widoczny wyciek...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż,...
Chyba nawet nie ma w ofercie samego korpusu z filtrem, jest kompletna pompa nawet w znośnych pieniądzach, Magneti Marelli kupowałem za ok 250zł a oem był w okolicy 350zł (bez zniżek trzeba doliczyć ok 100zł do ceny podanej)
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia...