Jaki sterownik masz sagem czy magneti marelli ?
BL2,BL3,BL4 masa Dodano po 2 AL3,AL4,AM3, zasilanie
nr.błędu nie znam bo to nie ja diagnozowałem.ale wiem że to był magneti marelli.
Do "Przemo"- gazowni nie ma, ciśnienie paliwa dobre, wężyk map sensora sprawdzę, a sonda lambda - Magneti Marelli .
Prędkościomierz i obrotomierz - pewnie w uszkodzonych silniczkach od tych wskaźników. Cudowne liczniki Jeager. Zestaw naprawczy masz na stronie programatory.com pod nazwą "Zestaw naprawczy do liczników Magneti Marelli"
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Uniwersalne powinny robić, tylko nie kupuj Golden Lodge ani Magneti Marelli. Dobierz wg katalogu zamiennik z Boscha albo NTK.
Korekta długa na zero a krótka na minus 58 bardzo dziwna. Może bym się przyczepił do sondy lambda coś mi nie bardzo pasuje. Dlatego sterownik tam chyba siedzi Magneti Marelli z nimi czasami też były problemy.
Witam. Poszukuję wsadu pamięci Magneti Marelli SFR200 nr.HOM7700868294. Po zdekodowaniu immo pokazuje błąd 19g uszkodzona pamięć sterownika. Z góry dziękuję.
Z naklejki jest to magneti marelli... sfr200... ale wewnątrz to na 100% sagem/safir (numer seryjny :D ) Czyli wg schematu pin7 ecu ma być zwierany przez czujnik do masy.
olo 114. Nie trzeba od razu do ASO. Wystarczy warsztat wyposażony w odpowiedni sprzęt, np Magneti Marelli, KTS 500, itp. Pozdrawiam.
Sprawcą był sterwnik klimatyzacji (magneti marelli) po prawej stronie kierownicy, obok schowka.Temat zamykam .Pozdrawiam.
clipa mam i immo sprawdzałem jest komunikat ze rozruch dozwolony wiec ma byc dobrze skupiając sie na czujniku wału: ciągłośc przewodów sprawdzona, zwarc z masą i plusem tez niema przy podpietym sterowniku i czujniku pojawia sie napiecie podczas krecenia, niemam oscyloskopu wiec niewiem czy sygnał jest prawidłowy, ale czujnik działa, podmieniałem tez...
Masz rację kolego, i zwracam ci honor. Pomyliłem się i to bardzo, ale to dlatego że nie jestem jednak znawcą Renault i marna w tym kierunku moja wiedza, ale chciałem żonie pomóc bo wóz odmówił współpracy na mrozach. Znalazłem jednak powód że autko nie odezwało się ani trochę, a przyczyną okazał się jednak padnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Tak,jest. KTS 500,505,520,550,650 Launch X431 Reflex 3130 Texa Axone Uniceck (magneti marelli) Fast box lub ged box Multidiag acces (Actia) Renault NXR Trochę pominałem,podałem te stosunkowo łatwo osiągalne.
Chyba nawet nie ma w ofercie samego korpusu z filtrem, jest kompletna pompa nawet w znośnych pieniądzach, Magneti Marelli kupowałem za ok 250zł a oem był w okolicy 350zł (bez zniżek trzeba doliczyć ok 100zł do ceny podanej)
no raczej magneti marelli (nie pamietam) Silnik krokowy wymieniany na orginalny sygnowany renault także wątpie aby coś było nie tak z nim. No napierw odepne ale możeszm mi fantasy powiedzieć w jaki sposób sprawdzić czujniki miernikiem ? (jaka pozycja i keidy odczyt)
Wymień i tyle. Oczywiście tak zrobię. Ale ponieważ nie mam czasu i odpowiedniego narzędzia do odkręcenia nakrętki pompy, to chciałbym się upewnić czy pompa MAGNETI MARELLI 313011300044 ciś. 3 bar, wydajność 120 l/h będzie ok.
Siemanko w zalaczniku wsad z licznika RENO MEGANE 1,4 1999 odczytalem go na programatorze wlasnej roboty wiec sprawdzie i dajcie znac czy dump odczytany ok. Tablica MAGNETI-MARELLI - proc HC08AZ32 jest stan: 32646 km potrzebuje: 37200 km Pozdrawiam
Kolego, tam jest alternator opaty o konstrukcję Magneti Marelli. Jak się dzieją takie cyrki to sprawdź czy nie oblazły z izolacji pręty wirnika pod pierścieniami. Bo na mojego nosa problem tam.
No fakt-trochę niegramatycznie.Chodziło mi o to ze sprzęt uniwersalny ma swoje ograniczenia,nie ma tych funkcji co sprzęt serwisowy.I z uniwersalnych diagnoserów wyróżnia się Mega-macs.KTS ma problemy z Fordami i licho robi Renault,podobnie niektóre Fiatowate (w tym temacie sie wybija Uni-Check,wiadomo).
Mam też prawdopodobnie w fenixie zakodowane światła by włączały się po przekręceniu kluczyka Ster silnika nie ma nic do świateł, nie ta epoka. Sterowanie ośw.zewnętrznym(pozycja,mijanie,drogowe) leci bezpośrednio z manetki, nie ma nawet przekaźników. Z fenixem sądziłem ,że będzie podobnie jak z magneti marelli w starym Twingo, nie dałem rady połączyć...
Rzeczywiście to alternator z Renault (dokładnie Twingo), ale pytań nie rozumiem. Jak mam rozumieć: "jaka jest ta prędkość "cut in" dla tego altka HELLA CA889IR? niektóre atki mają 1000-2000 RPM. " "Typowy (TYP) i maksymalny (MAX) prąd wzbudzenia, czyli podawany przez żarówkę na (D+) " "a przynajmniej maksymalny prąd (D+) tak aby nie spalić wirnika przy...
i nic sie tam nie dzieje. Trochę rdzy... Inksza sprawa to M Marelli (stare) bo wgniatało koronkę i pękała obudowa. Później wpadli na pomysł- zrobimy grubszą obudowę! A jak, ścianka pół milimetra grubsza i będzie gites. Nie było, dalej wirnik przeleciał się po nabiegunnikach. kartbis , bo widzę że cos tam robisz- -przezwajam stojany, magneti marelli...
Witam Posiadam alfę 156 w której podejrzewam uszkodzony czujnik TPS . U siebie zamontowany mam PF4C/00. Wyższe wolne obroty. Widzę, że dostępne są czujniki MM o symbolach PF1C PF2C PF3C PF4C PF5C i PF7C. Czy oznaczenie tych czujników mówi o innej charakterystyce? Posiada ktoś z Was może informację czy są zamienne?. Na forum Harleya chłopaki podmieniają...
Dziękuję za uwagi ale powiem tak: Ja też naprawiałem alternatory i mierzyłem diody. Owszem, pomiary ujawniały uszkodzone diody, ale zdarzyło się, że po wtłoczeniu sprawnej alternator wracał z uszkodzoną inną diodą (alternator Magneti Marelli-Ford Sierra, Ford Escort). Pomagała wymiana całego prostownika. Opisałem ten przypadek bo chcę zaoszczędzić wielu...
Też działam na Texie dodatkowo Wabco, Knorr-Bremse, Haldex i no 85% się Texą zrobi nie jest to najlepsze ale jak Koledzy wyżej pisali co do wszystkiego to do ......ale według mnie Texa z Jaltesta i Magneti-Marelli najlepsza, ale oprócz testera trzeba mieć wiedzę co jak czym steruje,po spełnieniu jakich warunków, z czym się komunikuje itp ....tester...
Witam Mam pytanie czy posiada ktoś magneti marelli smart lub logic? Nowy sprzęt i czy warto tym zawracać sobie głowę? Przedstawiciel demonstrował to u mnie, ale w godzine ciężko się połapać co i jak, no i miałem akurat tylko dwa auta. Posiadam aktualnie x-431, chciałem troche rozszerzyć możliwości o nowe funkcje. Proszę o opinie i ew. jak smart ma...
Mam taki sterownik MAGNETI MARELLI w moim samochodzie (z naklejki): 174 (w rombie) 98 176 (pod rombem) HOM 7700868294 7700112787 pod tym: SFR 200 I z boku: PLF 7700112791 16390.074 IY0JET68 Otworzyłem go z tyłu, zeskrobałem trochę tej różowej masy i pamięć jest taka: TMS374C003APQQ. I teraz pytanie- czy to jest może IAW 8R.30 lub IAW 06R? A może inny...
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
A skąd masz pewność że sterownik jest uszkodzony,przy wypadaniu zapłonów sterownik odcina wtryski zapobiegając uszkodzeniu katalizatora.Napisz coś więcej o aucie . Pewnosc mam bo wymienilem, po za tym odkrylem ze 2 wtryskiwacze byly "martwe" aby po powtornym zapaleniu silnika znow spisywac sie na ok!!! Jeszcze z takim gownem sie nie spotkalem, horror....
problem wrócił jak bumerang, autko jechało na autostradzie i zaczęło się mulić po czym zgasło, zapaliło jeszcze raz i zgasło na amen. Było na kilku warsztatach i w serwisie w poznaniu, wszyscy rozłożyli ręce, na zaciąg zapaliło i w serwisie nie było żadnego błędu ciśnienie na pompie w normie. Na magneti marelli pokazuje nieznany błąd, nie wiem co to...
Witam, Pół roku temu miałem dokładnie taki sam dylemat. Sprzedałem Uno 1.0 z LPG (nie miałem już siły walczyć z rdzą). W końcu kupiłem Punto II 8V też z LPG (10 letnie z przebiegiem 182 kkm). Co mogę powiedzieć po przejechaniu 6 kkm, silnik z LPG II gen. pracuje bardzo ładnie, żadnych problemów. Spalanie trasa: 6,5 litra, miasto 8,9 litra gazu. Blacha...
Jeśli chodzi o żarówki to wybór jest ogromny i zależy od uznania właściciela, przywiązania do marki itp. Mogę tylko powiedzieć jakich unikać:) Mianowicie nie należy stosować żarówek o podwyższonej mocy np 100W. Instalacja nie jest przystosowana do takiej mocy to raz a dwa są niezgodne z przepisami. Z początku będą ładnie świeciły waląc po oczach nadjeżdżającym...
Witam wszystkich serdecznie! Borykam się od kilku dni z nie odpalającym autkiem. Postaram się opisać problem po kolei: Dane dotyczące samochodu: Renault Clio II 1.2 16V 75KM, 2001r., kod silnika: D4F + instalacja LPG sekwencyjna AG ECU jaki posiadam w tym autku to: Magneti Marelli IAW 5NR.CE1 1. Jak doszło do usterki: Ok. tydzień temu po przejechaniu...
Czujnik pomimo iż nowy to i tak może być felerny , nie dawno u elektryka na 4 zamienniki dwa były felerne w tym nawet oryginał Magnetii Marelli
Najważniejsza jest nie pojemność ale moc rozruchowa najlepiej podana w DIN ( to najbardziej surowa i wymagająca norma dla aku). Co do firmy to niestety centra to nie to co kiedyś banner śmiech na sali bosh to samo co centra różne inne wynalazki też nie wart uwagi ale to co mogę polecić jeżeli zamierzaż długo trzymać auto to topla czerwona seria o niej...
Witam, Próbuję zebrać informacje na temat usterki w nissan qashqai 1,6 diesel (silnik R9M). Usterka polega na tym ,że swieci się w sposób ciągły kontrolka "Check_engine" na desce rozdzielczej, poza tym nie odczuwam innych dolegliwości w użytkowaniu, chociaż dzisiaj chciałem ostro wystartować na skrzyżowaniu i samochód wydawał mi się jakiś mułowaty Z...
Martech Box III - update V0.1.2.2510 Latest Update: -323MY10SB08 Bosch Fiat 7 640 387 316 -AXOR 7 Bosch Mercedes-Benz 7 620 000 032 815 BP0009 -BB717PO Alpine Honda 39541-SWA-E010-M1 -BE-4377 Becker Ferrari -Beta 5 Grundig VW 43B0 035 152 -Connect Magnetii Marelli Alfa Romeo 156101564 -Connect Magnetii Marelli Alfa Romeo 156101518 -F199 CD GHT1400 Grundig...
Witam Pacjent: Renault Clio 1.9D 2000r. Regulator Magnetii Marelli. Nie działa całkowicie regulator dmuchawy nawiewu. Opornik jest dobry. Przewody połączeniowe jak i sama dmuchawa jest sprawna. Usterce prawdopodobni e uległ element przedstawiony na fotce poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/4223792900_1... Co to za srebrny element oraz...
Witam serdecznie jestem nowy tutaj ale licze na to że ludzie z kręgu tej marki mi pomogą. A mianowicie mój problem z Renault Clio II 1,2 16V rok 2001 wygląda następująco. Po kilku dniach po zakupie zaczął mi wyskakiwać błąd zasilania na sądzie lamda za katalizatorem wymieniłem ja na magneta marelli, potem pokazał że nst sąda równiez do wymiany co uczyniłem...
W ten sposób oszczędzasz tylko pozornie Kupiłbym światła LED np Philipsa Magnetti Marelli wraz z automatem . Prosty montaż mieszczą się w szczelinach atrapy. Kostki halogenów tez się wypalą Pozdrawiam Jeśli już chcesz wyrzucić halogeny i w ich miejsce zamontowac led Nie musisz mieć automatu. Odszukaj biegun + po przekręceniu kluczyka ( w Twojej megan...
Witam. Dzisiaj mierzyłem sonde i chyba jest uszkodzona. Proszę o potwierdzenie lub nie - moich przypuszczeń. Mam tam sonde bosch 3-przewodową(2 białe i jeden czarny) z tego co się naczytałem to białe grzałka, czarny sygnał. A więc: Biały - biały (14V) - czyli napięcie na grzałke ok Czarny - biały(minus) - voltomierz pokazuje cały czas ok 870- 880 mV...
Udało mi się w końcu wrócić do tematu. W miejsce wymienionego potencjometru maxgear wsadziłem inny magnetti marelli z drugiego auta ale problem ten sam wciąż powraca. Błąd wyświetla się równiez przy niższych biegach np z 2 na 3. Mam takie wrażenie że pod "obciążeniem" czy przy dynamicznym przyśpieszaniu szybciej wyskakuje. W końcu wczoraj wyjąłem całego...
Silnik 1.4 kfx sterownie magnetti marelli Nie odpala. Błąd stały brak komunikacji sterowanie silnika, BSI. Pompa się nie załącza. Przy próbie komunikacji ze sterownikiem silnika włączy się pompka i chodzi cały czas. Komunikaja nie zostaje nawiązana. Połączenia sterowań OK 27 i 48 pin. Proszę o wskazówki. pozdrawiam Witam, Sprawdz oba przewody CAN....
Darro dzięki za zainteresowanie. Niestety ten link mi nie bangla. Mógłbyś za mnie poszukać najbliższy Gold Service?? Moją lokalizację masz podaną w moim profilu. Nawiązując do Twoich uwag to wobec tego co piszesz praca i działalność 95% osób z tego forum nie miałaby żadnego sensu. W takim razie po co kończyłem szkołę samochodową, po co starałem sie...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
magneti marelli marelli magneti magneti marelli radio
alarm piwnica darmowe szablony schemat pompa wtryskowa bosch
udostępnianie plików samsung c480fw
Radio samochodowe pika podczas słuchania - przyczyny i rozwiązania Vaillant F.72 - Usterka czujnika temperatury zasilania/powrotu