Kolego naj proście będzie jeśli zrzucicie miskę olejówa i podacie powietrze do zbiorniczka wyrównawczego. Wtedy zobaczysz czy przepadkiem nae puściła któraś tuleja.
Oringi na tulejach cylindrowych
Kolego zdemontuj miskę olejową pewnie płyn leci po tulejach
Też wrzucę swoje 3 grosze. Kiedyś to robiłem i były w bloku duże wrzery, nowa tuleja, nowe gumki i wcisnolem na taki klej do tulei w tubie. W autosie mi dali od magnum e-tech, która tuleje pół suche i wciskane na ten właśnie klej. Teraz nie pamiętam jak się nazywa. Ale scania jeździ drugi rok i susza.
Uszczelka albo głowica pęknięta, chociaż uszczelnień na tulejach wykluczyć też nie można mimo, że robione, bo to taka ich bolączka trochę. Chcąc sprawdzić mało inwazyjnie spuść olej, miska w dół, karton i obserwuj. Jeśli idzie tulejami będzie dobrze widać. A w zbiorniczku jak? Może przegrzali ją...
Najpierw załatw sprawę powietrza w układzie. Termostat może być też przyczyną, a co zamierzasz jeździć z tą dziurą w tłoku i tym bulgotaniem w zbiorniczku?Zaraz ci sie puści i woda spod tulei, oszczędnisiu :D
Wyszło wszystko na jaw pękła tuleja 5 cylindra i tamtędy był pchany olej
Koło zamachowe w jakim stanie było? Nie podjechane zbytnio? Docisk też nowy czy sama tarcza? Bo wygląda tak jakby sprężyny docisku za miękko pracowały. Ewentualnie łożysko oporowe za ciasne na tulei wałka. Powrót powietrza z wyprzęgnika drożny?
Nie chcę straszyć ale jak nie pomogą obsady, ew sprężarka to mogła zgnić tuleja, głowica i uszczelka nie zdarza się w tych motorach.
Pierwsza możliwość to kompresor powietrza, druga to uszczelnienia dolne tulei cylindrowych a trzecia to nic mu nie jest
Witam , potrzebuje pomocy nie mogę znaleźć z jaką siłą dokręcić głowice w magnum 480 e-tech euro 3 i z jaką siłą dokręca się korbowody . Wkładane były nowe tuleje i wygląda na to że na 3 cylindrach puściło z powrotem .
Jak mogę coś doradzić, to najlepiej jednak wybierz się do sklepu w twojej okolicy, gdzie mają takie maszyny i sprawdź samemu jakość wykonania, luzy na tulei wrzeciona, itd. Zakup tego zdalnie jest obarczony ryzykiem, że będziesz musiał to odsyłać, a jest to kłopotliwe. Nawet jak ktoś taką ma, to może mieć z innej serii produkcyjnej albo innego zakładu...
Nie wiem dokładnie jakim momentem dokręca się piastę w tym modelu.Jeśli masz w piaście łożysko kasetowe to w niektórych pojazdach dokręca się je nawet 900 nm,więc nie wiem czy opłaca się kupować taki klucz do jednej piasty.Ja przed odkręceniem robię znak na nakrędce i na tulei lub podkładce dobrym i niezmywalnym mazakiem,może być lakier do paznokci...
Możesz skrócić ... nawet do 30 cm ... ale nie będzie działać ... 99% anten samochodowych do CB to anteny skrócone mechanicznie, elektrycznie wydłużane cewką, więc jak obetniesz ją do 120 cm, to powinieneś dowinąc cewkę ukrytą w podstawie anteny pod tą czarną plastikową tuleją. Ale bez obrazy, wnioskując po Twoim pytaniu nie posiadasz wiedzy żeby to...
Jak weżmiesz ją w palce i będzie oleista to olej lecz wg. mnie mało prawdopodobne przed turbiną ,ja sugerował bym płyn chłodniczy wymiaszany z sadzą.Często w tych silnikach szczególnie eksploatowanych na wodzie rdzewieją tuleje i płyn/woda przedostaje się do tłoków,najlepiej zdjąć kolektor wydechowy i spojrzeć w kanały wydechowe w głowicy.
Witam jak w temacie .Chłodnica wymieniona ,dalej się grzeje .Głowice zdjęte może kamień się osadził,ale nie widać oznak dużego zakamienienia tuleja wyjęta też nie widać aby kamień aż tak się osadził .Czy pierscienie na tłokach mogą miec winę ze silnik się grzeje? Luz na zamku 0.55 czy prawidłowy?.Następna sprawa jakim momentem dokręcić korbowody, głowice...
Witam,wymieniłem sprzęgło bo auto ma 970 tys km , nie znałem dokładnej historii ,również w ASO nic nie było na ten temat.Decyzja była dobra gdyż sprężyny w tarczy były popękane ,prawdopodobnie było jeszcze było to fabryczne sprzęgło.Został założony komplet sachsa wraz z nowym wysprzęglikiem. Skrzynia została ponownie odsunięta i jak się okazało tuleja...
witam mam podobny problem z mackiem 390 auto chodziło bez zarzutu do czasu kiedy musiałem wymienić tuleję w silniku bo przegniła i poszła kompresja do wody. Od wymiany auto traci moc. Mam wymienioną turbinę zrobione wtryski i pompa po generalce. Silnik odpala bez problemu i do czasu jak nie nabierze temperatury jest ok jak się zagrzeje to traci moc....
Mam do czynienia z takimi kompresorami, jeden zasilając linię chromatograficzną wytrzymał 7 lat w laboratorium, wystarczyło wymienić pierścienie teflonowe (w Polsce ok 20zł sztuka, z aliExpress można mieć za połowę ceny), profilaktycznie tuleje i blaszki zaworów i działa jak nowy. Większość tych bezolejowych ("dentystycznych") kompresorów jest zbudowana...
Witam.w sobotę skończyliśmy remont kapitalny silnika panewki pierścienie i tuleje nowe.dzisiaj pierwszy kurs na pusto wszystko jest ok. Po.załadunku auto przy obrotach 1100 dostaje dziwnych wibracji 1200 już jest ok i ma wtedy 90 km/h a przed remontem miał jakieś 1350.z odmy idzie biała para. Samochód nie kopci na wolnych obrotach bardzo ładnie pracuje.co...
Witam problem tkwi w tym ze wymienili pierscienie na tlokach tuleje 55tysiecy km przejechane dali nowe pierscienie i auto niema wogule mocy 14tysiecy km zrobilem I dalej mocy niema przed rozebraniem moc taka ze os odrywala sie od ziemi i puscilo po 55tysiacach km pasta puscila zrobili to I koniec z Moca wtryski sprawdzalem ok pompy ok czujnik kollektora...
Pomijając już zakup szlifierki starego typu tzw. używki o których mi kolega pisał, i mając budżet w granicach 500zł, czy mógłby mi kolega podpowiedzieć co by kupił osobiście , jaki model , jaka firma? Kupił bym dobrą uzywaną Elne nawet jeśli miałbym w niej wymienić łozyska. Z nowych w okolicach 500-550zł jest ta Dedra z twojego linku czy Luna, Holzman....
No nie wiem z czego by ten pręt musiał być, myślę że to robiłeś skoro tak piszesz? Ja twierdzę że nie jest to możliwe. Mówimy o tulejach łączących kabinę z drążkiem, nie o łożyskach wachliwych? oczywiśce że tak najważniejsze żeby tuleja wciągana była prosto a na marginesie każdy sposób jest dobry byle był skuteczny gdy jeszcze nie mieliśmy prasy prętem...
tuleja volvo tuleja sanek cylindra tuleja
silnik klatkowy wirnik hasło biosie laptop toshiba polaryzacja zasilania anteny
inwerter easun instrukcja wzmacniacz volvo
Kia Sportage 2020 – lokalizacja wzmacniacza audio Harman/Kardon, JBL, system premium Alfa Romeo 159 2.0 JTDm – schemat połączenia EGR, wiązka, bezpiecznik F18, ECU Bosch