Witam ponownie. Problem udało mi się rozwiązać, mianowicie okazało się, że tylna obudowa silnika była pęknięta przez co przepuszczała powietrze w związku z tym paliwo nie było rozpylane z odpowiednim ciśnieniem. Po naprawie nagrzewnica działała kilka dni po czym przestała działać. Tym razem nagrzewnica w ogóle nie zapala. Tzn. odpala wiatrak, paliwo...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue To normalny odgłos, pompka przepycha przez filtr paliwo przez około 30 sek. od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce na poz...
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
Za niskie ciśnienie w tym Masterku: Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku Niedrożny filtr ON Zbyt duże przelewy z wtrysków Brak wydatku pompy HP Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
camel prośba jest o podanie typu nagrzewnicy. Bez tego cały temat jest pisany w ciemno. 15kW to mniej więcej dysza 0.35 ciśnienie 8,5 bar. Pierdoły kolego piszesz. To co napisałeś dotyczy dysz ciśnieniowych w palnikach ale - NIE ten rodzaj nagrzewnicy!! To nie palnik olejowy tylko nagrzewnica z dyszą rozpylaną powietrzem. Brak ciśnienia paliwa - dajesz...
miałem podobne uszkodzenia, ciśnienie paliwa podczas kręcenia na pompie też narastało wolno, po dłuższym kręceniu pojazd odpalał. uszkodzony był wtrysk, przepuszczał paliwo do powrotu (nie działo się to za każdym razem, pojazd potrafił zapalić za pierwszym razem np. przy -20stopniach). natomiast co było też dziwne na zaciąg palił na strzała. pozdrawiam
Jest opcja ,że czujnik na szynie cr jest uszkodzony tzn. że na wolnych obrotach pokazuje właściwe ciśnienie (ok.300bar) i dlatego nie ma problemów z odpaleniem, problem pojawia się w miarę dodawania gazu, kiedy zapotrzebowanie na paliwo wzrasta czujnik może dawac sygnał na komputer że jest np. 700bar a w rzeczywistości jest 500bar , przez co do wtrysków...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Po postoju ok 2 miesiące ( naprawa blacharsko lakiernicza ) grat nie odpali... Plakiem odpala bez problemu ale tylko to " paliwo " mu odpowiada, ropy nie chce ... Sprawdziłęm - ciśnienie na szynie ponad 400 , jedyny błąd który mi się pojawia przy kręceniu rozrusznikiem to błąd czujnika położenia koła zamachowego, błędne informacje. I tu pytanie - gdzie...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
witam, zmienilem filtry (ssania, wylotu na rozpylacz, paliwa). Jednakze to nic nie pomoglo. Zamienilem nawet przewody powietrzne na przezroczyste aby widziec jak i czy paliwo wogole dobiega do rozpylacza (ktory tez teraz dokupilem). Powiem tylko tyle, że paliwo z nowymi filtrami plynie tak samo jak przed zmianą, rozpylacz pyli tak samo (regulacja ciśnienia...
Sprawdzałem dziś jak rozpyla palnik i czy powietrze znajduje się w paliwie które dochodzi do palnika. Na duszy widnieje opis wydatku paliwa cecha dyszy i chyba kąt pylenia. U mnie jest 80 stopni. I faktycznie palnik rozpylał paliwo pod tak dużym kątem. Co do ciśnienia to zgadzam się ale u mnie nie chce działać. Z tego co napisałeś to na mojej mniejszej...
witam,dostałem to auto od ludzi którzy sami wymienili filtr paliwa,dodatkowo zmienili częściowe przewody od pompy do filtra i częściowo powrotne.Użyli przewodów gumowych a nie oryginalnych.Na wstępie widziałem że to mina ale starałem się pomóc.Wymieniłem filtr na kolejny nowy(oni nawet nie zgrali strzałek na obudowie). Znalazłem na listwie pod osłoną...
Witam mam bardzo podobny problem tylko master 3.0 dci. Czy doszłes już co było przyczyną? Pozdrawiam.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
funkcja regulacji ciśnienia paliwa. z jakim opisem?
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
Układ szczelny, filtr czysty, czujnik na listwie sprawny?
Udało się coś namierzyć? Jest pompka w baku, czy pompa wysokiego ciśnienia do zrzucenia?
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, Nie można, ECM nie monitoruje układu niskiego ciśnienia
Witam potrzebny schemat pinów czujnik ciśnienia paliwa na listwie i egr sterownik bosch edc15c3 renault master 2.2
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa...
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Sprawdź wiązkę do czujnika ciśnienia paliwa.
Ktoś może posada katalog części zamiennych do nagrzewnicy BV 69E 2021 Dokładnie chodzi o układ paliwowy, Do tego może jakiś manual z regulacja szczeliny dolotu powietrza, oraz ciśnienia paliwa.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? Dodano po 2 Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? I dlaczego wogóle nie kreci? tylko po odpięciu czujnika...
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy. Okazało się, że padł czujnik ciśnienia paliwa.
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
pisałem już ze sprawdzałem ukłąd paliwowy, wtryski także ciśnienie zaraz sprawdze
Turbo nie zrobi ciśnienia gdy nie ma jej co napędzić. A napędzają ją spaliny. Spaliny się biorą ze spalonego paliwa.
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
?? pomorze ktoś?? :( :cry:
Sprawdzić jak rośnie ciśnienie na cr.Sprawdzić reg.ciśnienia paliwa
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
Witam , no to teraz nie lej przypadkowego paliwa ,pozdrawiam.
temat zamykam wystarczy kostkę od czujnika ciśnienia paliwa z tyłu silnika wymienić bądż tak jak ja zacisnąć tą kostkę trytytką i od tamtej pory problem zniknął
Jakie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy? Zadane i rzeczywiste.
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
A jak narasta ciśnienie paliwa na listwie?sprawdzał ktoś?
Master Paweł już nie raz powtarzał 1l/h złota to około 10KW mocy. Może inaczej , jeśli chcesz się doprowadzić do nerwicy zrób te 14KW :D , na podessaniu minimum dysza to 7, przy ciśnieniowcu może być i 4., ja najmniejsze jakie zakładam to 8, wydajność można łatwo obniżyć montując w środku przewodu paliwowego np cieńszą rurkę lub igłę, a pójść w górę...
Dodam, że brakuje mocy w aucie, natomiast czasami slnik ożyje, ni z gruszki ni z pietruszki dostaje kopa. Czy to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w baku (poziom wysoki, średni, niski)? Jaki stan filtra paliwa? Może przytkany wlot na pompie paliwa w koszu i się zapowietrza? Czy na pewno syczenie a nie brzęczenie, może zawieszony regulator, czy...
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Na bloku silnika jest kod silnika - porównaj go może inny blok, inna głowica. Dalej zrób wykres z ciśenienia paliwa - miałem przypadek źle zrobionej mapy osiągniał ciśnienie 1200bar a okazało się że powinno podchodzić pod 2000 i stąd miał ubytek mocy.
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Kolega Powidz ma dużą słuszność- Przelewy wtryskiwaczy paliwa 99%. Sam to przerabiałem w serwisie.!!!!!!::D
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
Sprawdź ciśnienie paliwa - błąd jest ogólny problemów z przepływem paliwa jak pamiętam
Witaj temperatura paliwa w normie. A temperatura silnika? Gdzie szukać problemu ? Sprawdził bym ciśnienie sprężania.Układ paliwowy sprawny?.
Renault Master 2.5 DCI podczas jazdy na wyższych obrotach (ok. 3tys. obrotów) odcina i gaśnie. Wyskakuje błąd df197 ciśnienie paliwa za wysokie. Wtryski sprawdzone, korekty od 1 do 4 : 0,3 ; 0,6 ; 0,2 ; 0,8. Co może być przyczyną?
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Nie wiem czy test cylindrów przeprowadzony za pomocą Clipa jest miarodajny ale go przeprowadziłem jak i test układu wtryskowego - wszystko w porządku. Samochód pali bez zająknięcia czy zimny gorący. Korekty jak najbardziej OK. Ciśnienie paliwa itp.
Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie. A co z ciśnieniem paliwa i jego regulacją?Jak sprawdzałeś wtryski?
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Witam! Pacjent Master 2.3 dCi 150KM 2011r Samochód normalnie jechał. Po zgaszeniu silnika nie można już odpalić Co zrobiłem do tej pory: 1. Diagnostyka komputerowa - jedynie aktywny błąd świecy żarowej 2. Wymieniony filtr paliwa 3. Wymieniony czujnik ciśnienia na listwie 4. Wymieniony zaworek na pompie wtryskowej 5. Rozrząd sprawdzony 6. Wymieniony...
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Pompa paliwa niskiego ciśnienia znajduje sie po prawej stronie od spodu można powiedzieć na wysokości pasażera często końcówki na złączach oxydują i pompa nie podaje dośc paliwa
w środkowym rzędzie bezpieczników tylko 3 mają zasilanie, cała reszta nie ma prądu. Bo nie muszą być pod napięciem ciągle, jak włączysz światła, ogrzewanie lusterek to więcej będzie miało zasilanie, tak trudno spojrzeć na opis bezpieczników? Przepompuj choćby gruszką przed odpalaniem, może paliwo się cofnęło, wskazana diagnoza i podgląd ciśnienia na...
Dzisiaj przypadkowo wpadła mi do rąk instrukcja do UKP i jak byk tam stoi że istnieje możliwość podłączenia sygnału spalania w samochodach z CR ( rzeczony Master ) . Sygnał pobiera się z czasu wtrysku wtryskiwacza i z czujnika ciśnienia paliwa. Sprytne ustrojstwo oblicza z tego wszystkie średnie spalania. Załącznik strona 47 :D
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
przestawiłem to koło w dwie inne pozycje i jest lepiej ale nadal nie pali ciśnienie paliwa podczas zapalania 400atmosfer z regulatorem i około 900 atmosfer na żarówce 21W
Mam pytanie do kolegów może ktoś ma schemat instalacji do Mastera III z 2013 r. Problem z autkiem jest taki że podczas jazdy wyświetlił sie błąd wtrysku i był błąd P087 niskie ciśnienie na belce auto wróciło na lawecie po skasowaniu błędu auto odpalilo przejechało 6km i znowu stoi . Teraz nie odpala wogóle ani nie wyświetla żadnego błędu , co zauważyłem...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem ? Tę błędy od niewystarczającego napięcia to o co chodzi - o napięcie zasilania czujnika ?
P 1122 nie odnosi się do DF 198 (nie wiem jak odczytałeś ten kod) a raczej do DF 073 czyli OBWÓD CZUJNIKA POŁOŻENIA PEDAŁU, LINIA 2. A sama interpretacja tej usterki mówi żeby sprawdzić połączenia czujnika położenia pedału, przeprowadzić kontrolę połączeń modułu sterowania silnikiem i naprawić w razie potrzeby jednak ty to wykonałeś więc pozostaje sprawa...
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
Witam mam mastera z silnikiem zd30 mam problem z ciśnieniem na szynie konkretnie podczas jazdy zapala sie czerwona kątrolka stop i czerwony silniczek po wpieciu w komputer wyświetla sie błąd za niskie ciśnienie na szynie sprawdziłem wtryski, wymieniłem pąpke w zbiorniku paliwa co dalej. Czy ktoś ma jakiś pomysł.
Klasyczne objawy. Cisnienie spreżania słabe. Pompa bosch ma startowac z odłączonymi tymi wszystkimi drucikami, kapiącym paliwem, potrzebuje jedynie ciegna przyspieszenia................i oczywiście pradu na gaszaku.
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
renault master ciśnienie paliwo master regulator ciśnienie paliwo master ciśnienie
yaskawa czasem texas instruments wyświetlacz makro otwiera arkusz
telefon dobre zdjęcia philips mcm302
Instalacja TV Trwam na dekoderze Polsat Box Volvo EC160 – wolne ramię i gąsienica na średnich obrotach, diagnostyka pomp hydraulicznych