Dokładnie tak jak piszesz do cewki tam gdzie przechodzą impulsy.
I pomogło? Mam podobny przypadek.
Najprawdopodobniej cewka zapłonowa lub przewody WN. :D
Cewka, i mało prawdopodobne by była uszkodzona!
Musisz dostroić dyskryminator fm tego żadnym perkiem nie dostroisz od tego jest cewka dyskryminatora fm chyba to jest TL201 lub TL 202 trudno mi dokładnie powiedzieć bo na telefonie mało widać. Cewka może być też już do wymiany bo straciła parametry trzeba sobie poczytać o tym było wiele postów na ten temat na forum.
tak to ta cewka jak naderwana to polutuj dokładnie i po problemie pozdrawiam
Przekaźnik na napięcie 5V pobiera 30-40mA (wg noty katalogowej), a LM393 nie może przyjąć prądu większego niż ok. 16mA. Napięcie wyjściowe też nie schodzi do zera, tylko do ok. 1V, więc może go zostać zbyt mało na cewkę przekaźnika. Tutaj trzeba dodać jeszcze jeden tranzystor (np. kluc nasycony na PNP), aby działało to poprawnie.
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Musisz zsynchronizować zacznij od oryginalnego modułu,ACC przy rozruchu nie zanika?
brak iskry Matiz aparat sprawdzony,cewka,kostka stacyjki! Iskra pojawia się w momencie kiedy przestaje kręcić rozrusznikiem? Aparat i cewke podkładałem do drugiego matiza i tamten pali na dotyk na tych cześciach
Od tico aparat ani cewka nie pasuje!
W tej sytuacji wymień cewkę.
Cewka, świece, kable.
Mi wychodzi 2143.5Ω = 2.1435kΩ. Nie wiem, jaki jest ten obwód rezonansowy, ale raczej trudno dobrze zrobić obwód rezonansowy o niskiej impedancji charakterystycznej, a jeśli nie jest ona znacznie mniejsza od impedancji wejściowej tranzystora, to ta ostatnia silnie tłumi rezonans, przez co odbiornik jest mało selektywny. Dodatkowa cewka do sprzężenia...
Być może cewka jest niesprawna.
Sama cewka to chyba za mało, by nastąpił rezonans. Każda cewka ma pasożytnicze pojemności i przez to powstaje obwód rezonansowy. Rura czy pręt też będzie miał jakąś częstotliwość rezonansową - ma zarówno pojemność jak i indukcyjność, w budowie anten się to wykorzystuje. Urządzenia wytworzone na potrzeby pseudonauki nie będą miały jakichś wyjątkowych...
Witam Samochód Matiz Daewoo z 2003 roku. Cykanie dobiegające z wnętrza pojazdu przy uruchomionym silniku. Kiedyś nie było tego słychać, w momencie wymiany cewki wysokiego napięcia to cykanie się pojawiło, zmiana miejsca cewki w inne miejsce cykanie znikło. Samochód był na warsztacie i cewkę przełożyli w miejsce docelowe i ponownie zaczęło cykać. Ponownie...
matiz ma taki myk że, wyjmij aparat włącz zapłon i porusz ośką iskra pyknie a pompa ma uruchomić się na około 7 kręcąc ośką wywołasz jego pracę , jak jest krócej 2 sek zrób kodowanie kluczyków. to poza aparatem i cewką 3 częsty przypadek
Różne rzeczy ludziska robią pisząc że "zmierzyli". Jeśli spalona została cewka pompy to mało prawdopodobne żeby triak przeżył i warto obejrzeć płytę. Miernik nie potrzebuje dużo prądu dla pomiaru i na płycie bym szukał odpowiedzi jeśli pomiar był prawidłowy.
Powyżej schematu na tym samym obrazku masz napisane jak cewki mają być rozmieszczone, i po ile zwojów. Na przykład: L3 ( czyli wtórne) ma mieć 1000 zwojów i 40mm średnicy uzwojenia. Obwód koła o tej średnicy ma 12,6 cm. Na samo uzwojenie wtórne potrzebujesz 12,6 cm*1000zw=12600cm czyli 126m. 40 m to zdecydowanie za mało.
Wymieniłem wkład stacyjki z immobilizerem. Samochód nie odpala. Jak można to naprawić ale bez programowania kluczyka? Ktoś wecześniej napisał , że trzeba "ściągnąć cewke immo ze stacyjki, włóżyć stary kluczyk w cewkę zawinąć taśmą i po sprawie" Czy to dobry pomysł? Gdzie znajduje się ta cewka?
Cewka z założenia na mierniku pokaże zwarcie dla DC. Jest mało prawdopodobne, aby cewka była uszkodzona. Jeśli się przepaliła to raczej będzie rozwarcie, a jeśli nie jest przepalona to miernik na omomierzu pokaże w praktyce zwarcie. Mosfety da się też kupić na Aliexpress, ale chyba bym jednak wolał sprawne z demontażu, gdybym miał wybierać.
Przekroczony czas poboru wody dlatego wyświetla H2O i czasami jak jest mało prania zadziała. Uszkodzona cewka drugiego elektrozaworu. Tam kupisz nowy kompletny elektrozawór i nie drogo. http://zamienne.com.pl/index.php?product... Pozdrawiam Paweł
Ma i to dużo. Jaki?
jednak pompa się nie uruchamia. Zauważyłem, że cewka była ciepła. Rozumiem, ze cewka pompy ? Sugeruje to zablokowanie (co jest mało prawdopodobne) lub uszkodzenie pompy.
Nie ginie napięcie na cewkę w pozycji rozruch?
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Te cewki mają do siebie, że następuje upływność na dolnej części korpusu i iskra biega jak chce. Czyli raczej rzadko na świecy. Uszkodzenia trudno wykrywalne i raczej nienaprawialne. Czasem kiedy korpus z tworzywa o jasnym kolorze to daje się zauważyć ścieżki upływności. W twoim przypadku ułamanny korpus aż prosi o upływ. Ale przecież taką cewka (mało...
jak do wymiany jak kupiłem nowy i jest wymieniony poza tym wymieniono przewody wys.napięcia, komputer ,immo oraz cewkę
Cewka zapłonowa w matizie ma przebicie,,,Czy może być to przyczyną że nie odpala...???Szczególnie gdy jest deszczowo lub mgliście...
Witam. Mam taki problem, że nie mam iskry. Wymieniłem: cewkę, kopułkę i palec na nowe.
Po co ,cewka jest tylko odbiornikiem kodu.P
Jak cewka sagema to nawet nie ma co się zastanawiać(choć fakt ze po 200tys zrobiły więc nie mało). Miałem z 3 takie przypadki(z tymi silnikami) i za kazdym razem cewka ja montowałem cewki meyle w miarę dobrej cenie i solidne najtanszych nie kupuj bo same problemy.
Moim zdaniem cewka jest zła. Ma za mało zwojów i odbiera cos pomiędzy średnimi i krótkimi... Trzeba by dać cewkę z 250 zwojami drutem DNE 0,15mm i powinno być OK. Można by ją nawinąć na rdzeniu ferrytowym Osobiście polecałbym radio ze stronki którą wkleił Futrzaczek. Kiedyś zrobiłem to radio, nawet to mój temat który kiedyś założyłem :) Odbiera mi wszystko...
Zakręć rozrusznikiem i zobacz czy wychodzi ci iskra z cewki zapłonowej, możesz też wyjąć aparat i przy włączonym zapłonie zakręcić nim. Jak iskra wychodzi z cewki to masz do wymiany palec ! a jak nie to cewka.
Tak na moje oko ta wielosekcyjna cewka ma cztery sekcje po 20 zwojów i jedną 6 zwojów - w sumie 86 zwojów. To trochę za mało na odbiór fal długich z kondensatorem zmiennym, ta cewka "koszykowa" powinna wystarczyć. Wygląda na to, że ta cewka ma jakiś odczep - pomierz i ustal, który koniec jest bliżej odczepu (mniejszy opór między nim, a odczepem) - ten...
Pierwsze co warto sprawdzić, to same przewody. Mogą być popalone pod izolacją. Wtedy niby przewodzą, mierniki mówią "wszystko ok", ale jak przetniesz kabel to w środku sfajczony. Naturalnie też trzeba zmienić świecę. Wszystkie masy do sprawdzenia. Przerwę na platynkach/przerywaczu należy ustawiać na 3mm przed GMP tłoka. Jeśli to nie pomoże, to kondensator...
A na cewkę przychodzą impulsy z ecu ?
Kilkanaście to może trochę mało, jaka jest cewka obwodu rezonansowego? Jeśli to ta na zdjęciu w #32 i ma średnicę 1 cm, to chyba 20-30pF.
Bardzo często padają te moduły w aparacie tylko wymiana na nowy draga sprawa.
Podłączyć oscyloskop na jego wyjście i zobaczyć czy generuje impulsy kiedy obraca się wał silnika... oczywiście wtedy kiedy usterka występuje, czyli na ciepłym silniku. We własnym zakresie, sprawdź jak pisali poprzednicy - czy kiedy nie możesz zapalić jest iskra/idą impulsy sterujące na cewkę.
W dalszym ciagu poszukuje iskry.Czy jest mozliwosc sprawdzenia opto. Kody blyskowe nie wskazuja na aparat.Jak pisalem wczesniej cewka jest sprawna napiecie do cewki dochodzi.Co jeszcze moze odcinac zaplon???
Moim zdaniem powinna być trójfazowa. Cewki połączone w gwiazdę lub trójkąt w zależności od osiągów. Trochę mało żłobków w stojanie. Zrób cewkę testową w celu określenia napięcia (dobierz grubość drutu). te strony już znasz? http://rysiny.ovh.org/pradnica.htm http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Napięcie rośnie powoli, a przekaźnik buczy, czyli najprawdopodobniej nie może się przełączyć. Przy czystym DC to jest mało możliwe.
Po prostu, za gruby drut a za mało zwojów.. Do czego ogólnie ma służyć ta cewka?
Jeżeli nie zaistnieje możliwość "wkrącenia" się kawałów waty między cewkę a nabiegunnik (co jest mało mozliwe) lub innych zdolności waty(ubicie się w zwarta mase zdolną "zaklinować" sie miedzy np.kosz i membranę) to nie ma prawa nic sie stać .
Witam wszystkich może będzie ktoś potrafił mi pomóc. Ostatnio jechałem moim matizem zatrzymałem się na światłach a gdy próbowałem ruszyć samochód mi zgasł i już nie odpalił , sprawdzałem : bezpieczniki , napięcie na kostce przed cewką jest ok , cewka i przewody są ok były sprawdzane u kolegi na innym matizie. Cewka nie daje iskry na aparat zapłonowy...
Jeśli masz od kogo to podstaw jeszcze inną cewkę zapłonową. Kiedyś spotkałem się z tym w matizie że cewka szczególnie jak było chłodno lub mokro potrafiła szwankować. Jeszcze pozostaje moduł optyczny. Na początek rozłącz wtyczkę przeczyść. Po tym co piszesz że świece są mokre to raczej coś z iskrą może być. Bo świece po wykręceniu nie powinny być mokre...
Testuję na razie cewkę 28A 0.11uH. Sprzęt działa, nie zauważyłem nieprawidłowego działania, procesor jak i pamięć trzymają parametry. Wlutowałem ją na przewodach (mało eleganckie rozwiązanie), ponieważ cewka pochodziła z innej płyty i była większa, niż oryginalnie przeznaczone miejsce.
A4 b5 96+ gaz +cewka to prawdopodobnie 1.6 benzyna - zgaduję - ale za mało informacji aby pomóc. Sprawdzenie iskry w tym przypadku mocno wskazane. Prawie miesiąc nic nie robiłeś z samochodem?
To za mało na cewkę tego stycznika (przy starcie pobiera powyżej 20W). Dodaj jakiś przekaźnik pośredniczący z diodą zabezpieczającą wyjście.
Odpowiedź jest prosta. Nie działa. Free energy nie istnieje, opcje są dwie: -Falsyfikat. Podrobić taki film to żaden problem, YouTube jest zapełniony "cudami" które są dziełem zmyślnej manipulacji. Nie wierz we wszystko, co tam widzisz. -(mało prawdopodobne) obok stoi cewka Tesli, albo inny mocny transmiter przekazujący przez pole elektromagnetyczne...
Nie mam pojęcia, jak działał to, gdy zbliżyłem śrubokręt, to przerywał obwód. W zimę zaczął już fiksować i nie mogłem uruchomić widlaka. Okazało się, że nie ma iskry, więc doszedłem do tego czujnika. Okazało się, że na mrozie zmieniała mu się czułość, gdy go odsunąłem od trzpienia, zadziałał, ale gdy silnik się rozgrzał, musiałem go znowu przysunąć,...
Rzeczywiecie drobna kwota......:D a nie dało rady wymienic samego elektrozaworu???? a moze cewka była padnieta....?
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
3R to raczej dużo za mało. Jak napięcie zwiększasz 2 razy, to opornik powinien mieć taki opór, jak cewka przekaźnika.
lampka nie jest podłączona więc nie ma co spalić np. klucz / kondensator wyjściowy / dioda Może port atmegi też się nie wyrabiać przy ładowaniu bramki mosfeta (mały prądzik) aczkolwiek to tylko przypuszczenie MOSFET może się grzać przez jego niepełne otwarcie ( musisz sprawdzić parametr Vgsth ), być może 5V na bramkę to za mało Cewka coś dużą rezystancję...
Witam .Mam kilka pytań odnośnie prądnicy 45W w Simson Awo. układ zapłonowy został został przebudowany na bateryjny . Założona została cewka zapłonowa butelkowa 6V .Układ zasila akumulator 6V 11AH .Regulator ładowania jest od MZ typ RP-15t. Wydaje mi się że problem tkwi w słabej prądnicy która ma 45W .Napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach jest...
Tak możliwe,zajrzyj w kopułkę ,palec (w komplecie do ew. wymiany)przewód w/n cewka -kopułka często przecierany zaczepem linki gazu.Po zgaśnięciu sprawdź temperaturę cewki w/n.
stawiałbym jednak na moduł . nowy nie znaczy 100% dobry matiz ma dwa rodzaje aparatów zapłonowych i po włączonym zapłonie gdy się kręci ośką iskra powinna być Ps. w tej chwili nie dysponuje schematem
A cewka zapłonowa? Miałem to samo u siebie w punciaku.
Trochę mało. Wymontuj cewkę i sprawdź magnes na osi. Bywało, że pękał i prądnica nie dawała odpowiedniego napięcia. Pozdrawiam.
Usterka zlokalizowana. Przyczyną okazała się cewka zapłonowa. Dziekuję i pozdrawiam.
Za mało. Podnieś cewkę i sprawdź po której stronie będzie taka rezystancja. Masz zasilacz z regulacją napięcia i ograniczenia prądowego? Podaj jeszcze napięcie z nogi 7 PU6 (ISL6236).
cewka zapłonowa
A nie pomyślałeś że obwód rezonansowy to nie tylko kondensator ale i cewka. Tylko że ta cewka ma mało zwoi i zapewne mało indukcyjności i dochodzi jeszcze typ rdzenia który tą cewkę przestraja. Wejdź na stronę ekalk.eu . To chyba pomoże Ci żeby obliczyć cewkę.
Dobrze zrozumiałem? Mniej więcej. Mało prawdopodobne bowiem jest, że będziesz włączać i wyłączać z szybkością erkaemu... ;)
chmm, może ta cewka jest stucznym obciążeniem? Skoro to nadajnik? Nie spotkałem się z czymś takim, ale akurat symulacji to raczej mało robię.
Wymień cewkę zapłonową. Kiedyś miałem taki problem.
Dzięki do not zaglądałem, zrobię na GU 81 tylko mam w związku z tym pytanie, ta lampa ma żarzenie około 12V 10A i akurat takiego trafa nie mam ale mam zasilacz ATX o wydajności na linii 12V 10A i czy dało by się podłączyć żarzenie do tego zasilacza? Środkowy odczep żarzenia do uziemienia a do krańców żarzenia zasilanie 12V Jeśli nie to mam trafo 2x12V...
Więc po testach sprawa wygląda nie co inaczej. Wcześniej test z przek.24V robiłem pod zasilaczem regulowanym i po niżej 9V była cisza a przy aucie jest inaczej!! Okazało się że przekaźnik 24V przy napięciu 12V mechanicznie słychać że przełącza lecz po rozebraniu obudowy "LIPA"- za mało cewka przyciąga i nie przełącza styków. I na dodatek ok 2,4V i brzęczy...
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
To teraz jeszcze usta miernik na zakres pomiaru napięcia przemiennego 200V, zakręć rozrusznikiem i sprawdź, jakie napięcie daje cewka zasilająca moduł CDI bez obciążenia . Pogrubienie moje. Błażej napisał wyraźnie: Bez obciążenia! Po co więc mierzysz przy podpiętej żaróweczce. Po co ją w ogóle podpinałeś??? Jaki cel ci przyświecał? Ok 300 om dla cewki...
Mało prawdopodobne by cewka uległa uszkodzeniu, sprawdź miernikiem czy ma przejście po prostu. Do weryfikacji rezystor "bezpiecznikowy", mostek prostowniczy, potem oba tranzystory, rezystory bazowe i emiterowe, kondensator elektrolityczny (czy nie napuchnięty), skrętki dla pewności (czy mają przejście). Jeśli jest jakiś układ sterowania + tranzystor...
Pomiar wykonany poprzez wlwłożenie końcówek multimetru do wtyczki przyprzy cewce
Dzięki, a wiesz może jakie parametry mają cewki? Tylko inducyjność, ale to na niewiele się zda, Bas nie zależy w głównej mierze od cewki tylko od strojenia obudowy no i głosnika, cewka odcina pasmo przenoszenia "od góry".
ten głosnik jest bardzo sztywny i w małym klozecie bedzie potrzebował duzo mocy zeby ruszyc blachą. 550W to za mało! okolice 700W predzej. jak mu nie dasz porzadnie kopa to bedzie pierdział.
- jeden zwój zakładasz na cewkę TDO a drugą na karkasie badanej cewki. A rezonans anteny: hmmm analogicznie, robisz gniazdko z dolutowaną pętlą, którą robisz jeden zwój na cewce TDO. Jeden zwój to za mało, ja daję dwa zwoje na cewkę TDO, na końcu 4zwoje na wiertle Φ8 a całość połączenia skręcona. Tak po kolei: z 30cm drutu zlutować w pętlę, dwa...
Witam , już wiem co nie działa w moim ko d8m - podpięliśmy układ pod aku samochodowy i odpalił bez problemu - układ jest sprawny i dobrze podpięty ale dlaczego nie działa bez baterii ? otóż nie działa cewka niskiego napięcia - generuje jedynie 3 v napięcia - pewnie jest to zbyt mało aby cewka wn zadziałała - podpinając pod baterię 12v iskra jest . I...
Jaką rezystancję ma mieć ta ceweczka? Zmierzyłem i wyszło mi 4 omy, co wydaje mi się kapkę za mało.
Włąsnie drut jest bardzo bardzo cieniutki i cewka jest w jednym miejscu lekko przetarta więc odwinięcie z policzeniem zwoi jest praktycznie mało możliwe
Jednak chyba źle to sprawdzałem bo jednak cewka testowa była ok. Sprawdzałem ją na wiatraku po zakręceniu ręką było 0,6V. Stwierdziłem że to trochę mało i teraz mam cewkę 170 zwojów 0,65mm drut i dało to 1,4v :) Poprzednio cewka miała 80 zwojów 2x0,65mm. Powoli wczytuje się w cześć drugą i widzę że błędem było budowanie turbiny pionowej... ;) https://obrazki.elektroda.pl/1321089500_...
Potrzebuję zrobić cewkę 140 uH , powietrzna wg. wzoru wychodzi dosyć duża ,natomiast nawijana na rdzeniu o Al 2500 raptem 7 zwojów (wg wzoru bobo ) , zastanawiam się czy mi dobrze wyszło 8O bo 7 zwojów to coś mało .Cewka będzie do przetworniczki ,więc bedzie nawinięta dosyć grubym drutem (prąd cewki 0.6A z obliczeń) co tym bardziej wymusza zastosowanie...
Cewka 6R8 mało mówi to jest tylko jej oznaczenie. Możesz wskazać ten element na pcb? Pokaż na zdjęciu lub na component placement.
RFsim99, cewka tylko kwadratowa, albo w postaci linii transmisyjnej. Ansoft Designer, tylko że odwrotnie, nasmarujesz element (kształt dowolny) i określi jego parametry: http://www.ansoft.com/products.cfm Do pobrania jest wersja ograniczona, umożliwiająca wykonanie podstawowych symulacji dla obwodów planarnych. Dawno tego nie używałem (wtedy to się...
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
Warto zainteresować się też instalacją gazową, czy nie działa tylko dlatego że brak impulsów na tym jednym wtryskiwaczu, czy może tam być tez przyczyna uszkodzenia ECU, choć to mało realne się wydaje.
Za szarpanie rowniez opdowiedzialny jest wredny uklad EGR, ktory ma nacelu dopalanie spalin. Jezeli membrama tego ukladu ulega uszkodzeniu do kolektora dolotowego dostaja sie spaliny duszac silnik. Najlepsze rozwiazanie tego problemu to zaslepienie rurki biegnacej od kolektora dolotowego. Jezeli natomiast chodzi o szarpanie na LPG i to przy wolnych...
Czy to się objawia w taki sposób jakby były luźne listewki w kolumnie. Jeżeli po wymianie nowej cewki i membrany nie było to jest odklejona jednostronnie cewka. Objaw może zniknąć po zmniejszeniu basu. Butapren się nie nadaje gdyż jest mało odporny na temperaturę. Pozdro
Robisz dwa takie same połączenia przekaźników. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... 85 i 86 to cewka przekaźnika, pierwsze 85 do jednego z wyjść z alarmu, drugie 85 do drugiego. Oba 86 do +12V. Pierwsze 30 wyjście do siłownika na pierwszy przewód, drugie 30 na drugi. 87a do masy, 87 do +12V. Alarm uruchamia tylko jeden...
Weźmy taki przekaźnik na ruszt (pierwszy lepszy): https://www.tme.eu/pl/details/v23148b000... https://obrazki.elektroda.pl/8874214100_... Rezystancja cewki wynosi 320 omów. Jeśli układ będzie zmontowany tak, jak na rysunku wyżej, to: 7,4V odłoży się na rezystorze o wartości...
Mało 0,3V. Robo, podpiłuj trochę otworki na elipsę i obróć go. Korekta krótkoterminowa obrotów leci przez przesunięcie KWZ
Podajesz napięcie na dolny elektrozawór? Cewkę masz sprawną? Tłoczek w zaworze chodzi dobrze? Na widełkach od zółw/zając jest blokada, żeby nie przełączyć na biegu. Możliwe, że tu jest przyczyna, ale za mało opisałeś.
Przy użyciu tego prostego schematu otrzymasz jazgot kontaktów przekaźnika. Może jeśli światło będzie migać - ale na to i dyskryminator Schmitta nie pomoże, jeśli to miganie będzie wystarczająco duże. Sam przekaźnik ma histerezę. Przy zasilaniu 12V i rezystancji cewki przekaźnika 300Om prąd wyniesie 40mA , a prąd kolektora BC547 100mA. Dlaczego powinny...
Czy ktoś może mi wskazać jak policzyć częstotliwość kluczowani dla zadanych wartości elementów aby uzyskać na wyjściu 170V? Za wskazanie źródeł zamiast gotowej odpowiedzi też będę wdzięczny. Teoria którą znajdziesz w książkach ( ta sama na której opiera się symulacja na stronie Waltera Schmidta), nie przewiduje ograniczeń, da się policzyć ten układ...
Powyżej 20kHz żadnych efektów akustycznych nie będzie a 20kHz na taką cewkę to mało.
Dodatkowo na cewkach od mostka północnego jest tylko 2Ω a to wydaje mi się za mało jak na cewkę. Na których cewkach masz 2Ω?
tocka, jak ma clio na sagemie ( 3 wtyczki) to 2 stówy to mało.
aku 12 v dziś zamówiłem moduł przyjdzie może w piątek to podłącze i zobaczymy.. a wy jakie macie pomiary? na wyjściu z K??? u mnie jest max 6 więc chyba mało trochę cewka zapłonowa jest w porządku czujnik położenia też więc jedynie jak moduł nie pomoże to nie wiem gdzie będzie przyczyna....
cewka matiz objawy cewka wtryskiwacza matiz cewka zapłonowy matiz
myjka ciśnieniowa smarowanie skaner viaken schematy maszyn
ne5532 korektor denon problemy bluetooth
Różnice między CD4528 a CD4538: Precyzja i Odporność Błąd RD w chłodziarko-zamrażarkach Samsung - przyczyny i rozwiązania