Skoro to kolejny brak paliwa, to jest spalona/zatarta na pewno. Zamykam wątek, zniża poziom forum.
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Sam czujnik jest wymienny ale może być problem z jego dostępnością, bardziej idzie znaleźć czujnik rezerwy. Ogólnie całą używaną pompę idzie dostać za jakieś 50 zł.
Wskażnik paliwa w Matizie już jest tak zbudowany że nie opada po wyłączeniu zapłonu [ ma tak silny mechanizm tłumienia ruchu wskazówki] i raczej nic na to nie poradzisz .Ale przecież wskazuje chyba dobrze poziom paliwa?
Wężyk musi być podłączony na samym dole zbiornika, aby był w nim zawsze poziom paliwa. Pompka służy tylko do udrażniania wężyka. Wężyk cienki i mało elastyczny, dobrze zamocowany.
wszystko trzeba sprawdzać: świeca, iskra, czyszczenie gaźnika może dysze przytkane i poziom paliwa, lewe powietrze, kompresja. Musisz po kolei to posprawdzać bo tak ciężko coś powiedzieć, za mało informacji
Poziom minimalny paliwa to ok 500Ω- max zdaje się że ok zera.Wyjmij pompkę paliwa i zmierz na zaciskach potencjometru podnosząc dźwignię.To nie jest dużo roboty.Trzeba podnieść tylną kanapę odkręcić dużą plastikową nakrętkę i pompa wychodzi. Łatwiej niż wyjąc wskaźnik z tablicy. Jak wskazówka stoi w miejscu bez względu na poziom paliwa to zaciął...
U mnie w MTZ był taki przypadek że po prostu wężyk był zapchany (trochę). Paliwo schodziło powoli, a w trakcie dużego wysiłku w transporcie niestety było to za mało.
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
Śruby regulacyjne służą tylko do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, podczas jazdy pracuje tylko rozpylacz główny i przepustnica powietrza. Z moich doświadczeń wynika że, na wysokich obrotach, masz za dużo powietrza a za mało paliwa czyli podnieś poziom paliwa, a iglice ustaw na środkowym ząbku.
BILGO, regulowaliśmy go z tatą, ale on dostaje za mało paliwa, więc podginałem pływak, aby zwiększyć poziom paliwa, jest trochę lepiej, ale i tak jest wolny, bo za mało paliwa dostaje! Dodano po 2 Przecież wystarczy zdjąć wężyk z gaźnika i zobaczyć, jak paliwo cieknie np. do czystego słoika. A co to mi da?
(at)ignac112 Jeśli caliber ma tak samo jak journey to wychodzi na to że idzie do BCM. Wpadły mi też w rękę podobne schematy niby z calibra i tam zaś te dwie linię z modułu pompy idą na 16 i 15 pin zegarów. Na początek muszę znaleźć sposób ( pomijając witecha na razie ) jak przekodować / zakodować body i zegary. Awarię tego sensora uważam na ten moment...
Do "krakus132'' najpierw ustaw iglicę na środkowym rowku i jak będzie ok to tak mu zostaw, ale jak będzie się dławić to znaczy że się zalewa i musisz ustawić iglicę na 3 rowek jak będzie miał za mało paliwa to daj ją na 2 rowek. mam nadzieję że coś zrozumiałeś , sory że tak się rozpisałem ale nie wiedziałem jak ci to inaczej napisać. POZDRAWIAM
Za dużo pytasz a za mało robisz....popchnij robotę lub oddaj fachowcowi i opisz wyniki...
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jaka jest dokładna pojemność baku od chińczyka? Piszą że 2l, ale czy to oznacza zalanie pod sam korek (poziom paliwa w szyjce korka)? na tak zalanym baku pod sam korek przejechałem 106km. dużo, mało? ile dokładnie spalił na 100?
Witam, ostatnio popsuła mi się pompa paliwa. Wymieniłem silniczek z pompy i jest super. Mam taki problem że wcześniej przed uszkodzeniem silniczka pompy jak zatankowałem za 80 zł to miałem ponad pierwszą kreskę w wskazniku paliwa a teraz za 100 zł jet minimalnie nad rezerwą czy mogłem źle założyć pływak czy też jakoś źle go wsadzić wraz z pompą? Kontrolka...
Sprawdzałes poziom paliwa jeżeli bedzie za mało paliwa to może sie tak właśnie dziać.Trzeba wtedy odgiąć troszkę blaszkę.
Jak wiadomo wskaźnik paliwa Matiza pokazuje poziom nawet po wyłączeniu zapłonu,podany jest +12v,masa i masa poprzez rezystor od miarki paliwa.Zmiany poziomu widoczne są dopiero po włączeniu zapłonu,zmieniają się one bardzo powoli.Dzisiaj po kłopotliwym demontażu wkażnika stwierdziłem że się w kilku punktach wiesza,przy sprawdzaniu jego na zasilaczu...
1. Jak poziom paliwa w gaźniku? 2. Daj mu się zagrzać 5 min to trochę mało. 3. Regulowałeś gaźnik? 4. Nie ma przedechów do odmy? (silnik z pompą czy rozbryzg?).
OK, przy oryginalnym stabilizatorze 10V w desce rozdzielczej od jakiegoś czasu wskaźniki pokazują wszystkiego (temperatura, poziom paliwa) "za mało", a komputer pokłądowy pokazuje dobrze. Po zamianie na stabilizator 12V wskaxniki wracają do właściwych wskazań, a komputer głupieje. W serisie nie wiedzą co jest przyczyną. I to naprawdę dla mnie nie jest...
Przychylam się do odpowiedzi gaźnik do regulacji (za bogata mieszanka) Za wysoki poziom paliwa w gaźniku A może w tylnym kole jest za mało powietrza ? Co ma za wysoki poziom paliwa do świecy ? W takim przypadku silnik byłby chyba zalewany, momentami gdakałby jak czterosuw, dymił, a świeca mokra i czarna, jak założyciel wątka pisze że wygląda normalnie...
Nic to nie dało... Poziom paliwa w gaźniku = 1/4 lekko na dnie... Chyba za mało co?
autko pali tylko analogowe wskażniki padły poziom paliwa jakieś 3/4 stale a jest mało ,temp ,kilometry i obrotomierz leżą i zapala sie na fisie brak oleju.
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikami, a dokładnie jednym w Kawasaki EL252, to samo co ZZR250 albo Ninja 250 (chodzi o gaźniki Keihin CVK30). Chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej. O ile lewy gaźnik da się dobrze wyregulować, to w prawym dzieją się jakieś cuda, niby ustawione tak samo, czyli według serwisówki 17 mm. Poziom paliwa w lewym gaźniku,...
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
jakby ono leciało cały czas to by ją ciągle zalewało. Tylko u Ciebie objawy wskazują raczej na niedobór paliwa niż na zalewanie. Gaśnie w trakcie jazdy bo większe obciążenie i większa dawka paliwa. Jeśli dopływa trochę za mało paliwa to silnik zgaśnie po jakimś czasie kiedy poziom wyraźnie spadnie. Po czasie paliwo nakapie do gaźnika i odpali. Jeśli...
Najprościej wstawić drugi sprawny gaźnik żeby dowiedzieć się czy to wina gaźnika czy silnika. Może silnik po nagrzaniu zalewa się na wolnych obrotach zbyt bogatą mieszanką. Może przepustnica się rozszerza po nagrzaniu silnika i zatyka dopływ powietrza lub mieszanki do silnika itp. Może jest za wysoki lub zaniski poziom paliwa w komorze pływakowej przez...
Wyczyść cały gaźnik wyreguluj wkręt wolnych obrotów wykręcając go o ok 2,5 obrotu i ustaw poziom paliwa. Zapłon jest elektroniczny i tam niema wielkiej filozofii on sam wszystko reguluje. Gaźnik ma albo za mało paliwa i nie ma siły się rozkręcić wyżej lub za dużo paliwa i się zalewa.
Raczej nie. CZas we wszystkich polonezach jest taki sam, ok 4- 5 sek. Aby podpompowac paliwo , mozesz trzkrotnie właczyc i wyłaczyc zapłon przed uruchomieniem rozrusznika. A jesli to nie pomoze i nadal jest za mało paliwa w urzadzeniu wtryskowym podczas kreceniem rozrusznika, to wyglada na niesprawna pompa, za małe cisnienie wtrysku, za niski poziom...
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Niestety nie znam czujnika z tego samochodu. Czujnik rezerwy musi wykrywać niski poziom paliwa, może w tym elemencie jest jakiś pływak? Na pewno włączy się do dyskusji ktoś, kto zna Matiza, czekajmy cierpliwie. Termistor jest to element, który zmienia swoją rezystancję pod wpływem temperatury, dlaczego twiedzisz, że jest to termistor?
Witam! Po dzisiejszym tankowaniu w mojej Xsarze 1.6 16V 2002r, nie podniósł sie poziom paliwa na wskaźniku. Do tankowania działało to normalnie, tzn w maire przypływu kilometrów poziom paliwa malał. Po tankowaniu, tu musze zaznaczyć że wiekszym tzn pierwszy raz nalałem tak dużo paliwa do baku od momemtu kupna auta, jak nigdy wczesniej. Auto było sprowadzone...
Logika mówi - w piecu czarno - za dobre paliwo (za dużo paliwa) a mało tlenu. Niby takie proste. A się nie przebija przez mózgownicę. Ja ostatnio też zatankowałem świeże paliwo, z autoserwisu, z dostępem do beczki - dla lakierni. Oliwka dużo rzadsza, ale na sicie zalega czarny muł. No i z paleniem to samo co napisano wcześniej. Jutro sobie pokręcę...
2mm szczeliny między tłokiem a cylindrem to dużo, może jakiś cylinder po szlifie a na oryginalnym tłoku, ale jak pierścień ok to nie powinno to mieć takiego znaczenia. Z resztą zacząłeś że masz taki sam problem jak ja, a ja nie mam problemu z odpalaniem tylko z wysokimi obrotami, więc jednak mamy różne problemy. Oraz nie miałeś problemów z kupnem uszczelek?...
Ostatnio oddałem do naprawy moje Punto (wymiana pompy) przy okazji kazałem mechanikowi naprawić czujnik paliwa ponieważ nie wskazywał poziomu paliwa gdy było go mało. I po naprawie czujnik działa ale pokazuje on każdą minimalną zmianę poziomu paliwa w baku, np. gdy szybciej wjadę w ciasny zakręt to poziom paliwa spada do zera ,a gdy przyhamuje poziom...
Nie... Nie... spokojnie, aż tak nie będzie... Jak masz mało paliwa w zbiorniku, np. poniżej 1/4, wskaźnik zejdzie do rezerwy. Jeśli jednak więcej niż 1/2, bardzo szybko wskaźnik wróci na swój poziom, trzeba go tylko zgasić i zapalić od nowa. Podczas jazdy zawsze będzie pokazywał tak jakbyś jechał na benzynie... po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu,...
bo opel ma inne wskaźniki, o niebo bardziej bezwładne i dlatego nie widać różnic w oplu byłoby widać to samo gdybyś jechał w zakręcie ze sporą szybkością ponad 2 minuty to samo o czym piszesz zaobserwowałem w Bravie i mało tego jednego dnia kontrolka rezerwy się świeci a drugiego nie a poziom paliwa niezmienny - po prostu fiat
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
sposobów jest wiele, w starych samochodach był to tłumik nazwijmy go "hydraulicznym" w postaci tłoczka i cylinderka w zbiorniku paliwa hamującego pływak , w niektórych autkach (np. Matiz) jest hamulec magnetyczny w samym wskaźniku ( dosyć silny bo nawet po wyłączeniu zasilania skazówka nie opada), w nowoczesnych pewno wymyślili coś nowszego, słyszałem...
mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa, kontrolka rezerwy działa idealnie, wyjeździłem cały bak paliwa, rezerwa sie włączyła, po zatankowaniu wskażnik sie nie podniósł, gdzie szukać usterki ?
Luwcik pewnie miał na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej.Jak jest za wysoki to zalewa świece i bardziej kopci,jak za niski to ciężko zapala na zimnym silniku,podejrzanie mało pali i łatwo zatrzeć dwusuwa.Jak już kopiemy przy gażniku to może przycina się zawór iglicowy paliwa?
Tankuje tak jak zawsze a ostatnio zauważyłem że wskaźnik poziomu mi trochę szwankuje.O co chodzi?
Cześć. Samochód mojej mamy. Niewiele wiem, mało się znam, ale wszyscy okoliczni mechanicy pozamykali warsztaty niestety. Sprawdziłem poziom oleju i pompę paliwa. Olej jest, pompa działa. I na tym niestety moja wiedza się skończyła. Proszę o porady, bo wolałbym żeby moja matula nie tłukła się w pon. do pracy autobusem. Swojego jej nie dam... bo nie mam....
Jeżeli chodzi o kontrolkę rezerwy, to mogę powiedzieć, że najprawdopodobniej padł termistor w pompie paliwa. Jest to typowa usterka w daewoo. Wydaje mi się jednak, że kontrolka rezerwy nie powinna się świecić po przekręceniu kluczyka, a dopiero w czasie jazdy, gdy poziom paliwa w zbiorniku obniży się poniżej pewnego poziomu. Tak mi się wydaje i tak...
Myślę kolego , że za taki stan może odpowiadać słabnąca pompa wstępna paliwa gdyż radzi sobie przy pełnym zbiorniku paliwa bo poziom cieczy jest równy z wysokością zamontowania pompy a gdy poziom paliwa opadnie to już bez plaka ani rusz. Dodano po 3 Jeżeli wina byłaby po stronie dziurawego smoka to nieszczelność nie pozwoliłaby na uruchomienie silnika.
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Wskazuje poziom paliwa? , obrotomierz sie podnosi w czasie krecenie rozrusznikiem? Dodano po 2 Michalbmw , odpowiada się na forum, a nie na PW. Odpowiedział ,że wskaźnik paliwa nie działa , obrotomierz też. Jak wcześniej podpowiadali , zasilanie i dokładnie bezpieczniki. Jest taka możliwość (mało prawdopodobna) - uszkodził się ECU.
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
ustaw prawidłowo zapłon ,a sprawdź poziom paliwa lub jeśli jest regulacja na iglicy to opuść ją o jeden ząbek czarna świeca jest z powodu złego składu mieszanki ,jest po prostu za dużo paliwa a za mało powietrza nie szukaj przyczyny w świecach
1. Jaki powinien być w tym motocyklu poziom paliwa w gaźniku? Nie wiem. Trudno o takie informacje, a nawet jakbyś ja zdobył to nie masz jak zmierzyć. Jednak nie powinno to być problemem. Jeżeli pływak pływa a nie tonie, blaszki przy nim nie są przez kogoś pogięte i stożek iglicy (najczęściej z tworzywa podobnego do twardej gumy) nie jest zużyty/uszkodzony...
A czy filtr oleju ma coś z tym wspólnego bo nie długo zbliża mi się wymiana oleju??? Może mieć coś wspólnego, gdyż jeśli zakłócenia w pracy silnika są typu "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa" , to w obecności filtra FAP część niespalonej mieszanki paliwowo-powietrznej przedostaje się do obiegu oleju i jego ilość wzrasta, zamiast maleć. Należy...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Obejrzyj dokładnie kartery i cylinder i głowicę. Powinny być napisy informujące z jakim silnikiem mamy do czynienia. Nawet jak jest to ETZ, to były 2 wersje 150'ki i jedna 125'ki. Jaki typ gaźnika masz zamontowany? Napisz a ja sprawdzę jakie powinny być dysze i nastawy. Poziom paliwa ustawia się mierząc odstęp pływaków od powierzchni przylgowej komory...
czytalem, i to co tu jest napisane ni jak sie ma do mojej sytuacji, tlumik i odlot drozny, piecyk po serwisie, pan ktory go servisowal odpalal go u siebie na stole( tak mowil) i powiedzial ze albo sterownik daje za duza dawke paliwa, albo pompke mam rozregulaowana ( a ja nigdy jej nie dotykalem) puka to puka, wiec jej nie dotykam, i teraz czy jest...
Wszyscy odbiegliśmy od tematu, nie pamiętam w którym numerze auto świata czytałem było takie pytanie do specjalisty od tych dodatków do paliwa, opisał to tak jak lać to cały czas nawet w lecie a jak nie lać to też nic nie będzie się działo, z doświadczonych kierowców to wiem że najlepiej radzą lać na dobrych stacjach np.Orlen i jeszcze jedno co wiem...
Wczoraj darowałem sobie rozbieranie wszystkiego i dziś na szybko kupiłem zwykłego ELM327. Po podłączeniu i diagnostyce znalazł parę błędów w tym: - P0193,Czujnik ciśnienia szyny (listwy) paliwowej „A” - sygnał wejściowy niepożądanie za wysoki Możliwe przyczyny: - brak lub niski poziom paliwa - odpada bo było do pełna po odpaleniu auta teraz...
Witam Mam problem z kontrolką która wskazuje na poziom paliwa kupiłam go dopiero i nie wiem czy to jest jakiś błąd czy coś bardziej poważniejszego 2 dni temu zatankowałam do pełna bak benzyny i pełną butlę gazu. Wczoraj mało jeździłam a dzisiaj zaświeciła się właśnie kontrolka braku paliwa czy gdzieś jest dziura w baku i ucieka paliwo. Czy mam się udać...
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Nie wiem do czego służy ten silnik i jaki jest reżim jego uruchamiania. Ja mam agregat prądotwórczy i też miałem i mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Początkowo silnik był zalewany i gdy wreszcie zaskoczył to przez jakiś czas strasznie dymił, więc obniżyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Problem uruchamiania zimnego zsilnika pozostał,...
Witam. Na "komputerze" czyli skanerze czy diagnoskopie Bardzo mało opcji jeżeli chodzi o wyświetlanie ilości paliwa (nawet w tym serwisowym). A na pewno skaner pokarze to co czujnik mu poda. Więc najpierw sprawdził bym sam czujnik w zbiorniku, następnie obwód elektryczny, a na końcu odczytał błędy, sprawdził parametry i o ile się nie mylę to w BSI są...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
W odstojniku masz zaznaczone ile musi być paliwa po odjęciu go od reszty gaźnika, tak jak pisałem na dwa sposoby są zaznaczenia. 1. kreska 2. zgrubienie w rogu odstojnika Ustawiając w ten sposób Jawa będzie zawsze palić -sprawdzone doświadczalnie. Natomiast w przypadku ustawienia na słoik czy tam szklankę, może zdarzyć się że zapali dopiera na pych...
Schowaj iglice o jeden rowek niżej czyli zawleczkę przesuń na 1 rowek do góry. Brak jest regulacji składu mieszanki? Niestety nie ma żadnej śruby do regulacji mieszanki. Na pierwszym rowku od góry silnik ładnie pracuje, ma piękny zryw i nic nie wycieka. Problem w tym, że jak jest zimny to trzeba się bardzo namęczyć, żeby go odpalić. Zwiększ poziom...
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Witam Samochód: Opel Corsa B 1.0 12V Jestem dość znacznie początkujący, generalnie chcę wykonać test ile zmieści mi się paliwa w zbiorniku i chcę również mniej więcej dokonać korekty miernika pokazujacego poziom paliwa (ostatnio zdejmowałem wskazówkę i nie jestem pewien czy ją dobrze założyłem), generalnie być może chcę zrobić głupotę bo mam zamiar...
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
Tam jest troche bardziej złożone rozwiazanie niż czujnik w baku podłączony bezposrednio do wskaźnika na desce. To co pokazuje wskaźnik to ilość benzyny "początkowa" odjąć to co sterownik silnika uważa że zużył. W BSI to jest wyliczane. BSI aktualizuje "wartość początkową" gdy stwierdzi że poziom odczytany z czujnika jest znacznie większy niż zakładana...
Silnik zasadniczo działa dobrze jednak kiedy poziom paliwa spadnie do 20% uporczywe gaśnieva i wcześniej mu się zdarza... Kiedy paliwa jest sporo a silnik zaczyna gasnąć wystarczy jak wrzucę na chwilę ssanie. Silnik wraca do normy na dłuższy czas. Kiedy paliwa jest mało zdarza się to częściej a jak jest poniżej 20% to ssanie już nie pomaga. Trzeba dolać...
Witam, mam pytanie laika. Szukałem na forum czegoś podobnego, ale nie znalazłem. Mam Wartburga 1.3 z instalacją gazową I generacji (gaźnik). Ostatnio w serwisie gazowym zmienili mi reduktor oraz centralkę/przełącznik. Po włączeniu zapłonu słychać cykanie przekaźnika, ok. 7 razy. W tym czasie diody pokazujące poziom paliwa (centralka jest ze wskaźnikiem...
Witam, dawno nie pisałem, ale to wina tego, że miałem mało czasu i nie byłem na wsi. Otóż skuter odpaliłem i pochodził ładnych parenaście minut. Świeca dalej okopcona na czarno, ale wyjmowałem gaźnik, który cały wyczyściłem i zmniejszyłem delikatnie poziom paliwa w komorze pływakowej. Nic to nie dało, opuściłem iglicę, najpierw na 1. ząbek od góry,...
Nie wiem jak często uzupełniasz benzynę w baku. Jak rzadko to może to być efekt "zwietrzałej" benzyny (efekt pracy pochłaniacza oparów paliwa), pozbawionej najbardziej lotnych składników, które ułatwiają rozruch. Przy zimnym silniku "zwietrzała" benzyna niechętnie paruje i dlatego przy pierwszym kręceniu silnik nie chce odpalić. Przy drugim kręceniu...
Witam. Gaźnik wyczyszczony. Zaślepki wciśnięte. Śruby regulacyjne odkręcone o jeden obrót. Po kilku szarpnięciach silnik zaskoczył i ku mojemu zdziwieniu chodził jak brzytwa. Wkręcał się w obroty bez zająknięcia. Wolne obroty ustawiłem śrubą przepustnicy. Paliła z pierwszego sznurka. Piłę wyłączyłem. Po około 6-ciu godzinach chciałem odpalić. Odpaliła...
Witam Pozwólcie że wtrącę moje zdanko, wszystko jak wyżej z tym że ja zawsze poziom(oczywiście górny) "robiłem" na wiertło 10mm i było OK. palił w miarę mało i jeżdził w miarę dobrze, ale to jest maluch i każdy wymaga indywidualnego podejścia więc jak będzie za "hudo" to weź wiertło 9 albo 8 mm(to w zamian za "specjalny" przyrząd opisany w poście wyżej,...
Ile masz paliwa w zbiorniku ? Kupiłeś pompę - czy to był komplet z koszem i czujnikami, czy sama pompa ? Całość na ogół działa, ale po wymianie samej pompy, robi się problem z jej uszczelnieniem. Mały poziom paliwa powoduje zapowietrzanie pompy, i powrót paliwa do zbiornika. To info z podobnych postów na temat "wymiany pompy paliwa". Pomaga na to pełny,...
Ponownie wyczyściłem gaźnik, dysze sprawdziłem, śruby regulacyjne ustawiłem wstępnie na 1 1/8 obrotu. Przepustnica miała lekkie luzy wzdłużne, skasowałem podkładką mosiężną z boku, luzy poprzeczne - praktycznie znikome. Dokonana próba - i to samo. Ręce opadają. Ktoś grzebał mocno w tym gaźniku. Dyszy z komory pływakowej nie da się odkręcić. Potwierdza...
mógłby mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić? jak mam go na ssaniu chodzi bardzo dobrze, można się nim przejechać ale tak nie mogę mieć bo za dużo pali. rozumiem że to wina paliwa, dostaje go za mało.. na który ząbek ustawić igłę? jest drugi z góry i zdaje mi się że za nisko, i może się poprawi po dobrym ustawieniu? ____ próbowałem coś ustawić ale...
Czyli benzyna za 5 zł jest tylko i wyłącznie kwestią czasu, mogę się założyć iż w lipcu znacząco przekroczy ten próg. I co z tego? Nadal za przeciętne wynagrodzenie kupimy przynajmniej 40% benzyny więcej niż 10 lat temu. :) Powinien się kolega ewentualnie martwić, że zbyt mało zarabia a nie że benzyna będzie po 5,0-5,5 zł/l. No nie wiem czy kupimy...
Witam Już od kilku lat maluchem nie jeżdżę, ale może coś podpowiem. Moim zdaniem to kolega ma za mało paliwa i mieszanka jest tak uboga że ledwie na ssaniu można coś zachełtać. Jak kolega skończył benzynę to po pierwsze układ pompy paliwowej się zapowietrzył a po drugie pociagnął sporo syfu z dna zbiornika. Może warto byłoby przy tej okazji zmienić...
No, to mało optymistyczny wniosek... Na szczęście mam na ten skuterek gwarancję wystawioną miesiąc temu, więc jeśli to faktycznie cylinder to MUSZĄ to zrobić w ramach naprawy gwarancyjnej. Zwłaszcza, że żaden przegląd nie został pominięty, pierwszy się wykonuje po 300 km a skuter ma zaledwie niepełne 200. Pytanie czy ktoś się może czepnąć do tego castrola,...
W tym tygodniu ma trochę przymrozić ale nie sądzę aby zapowiadane kilkanaście stopni w nocy było zagrożeniem dla naszej energetyki. Po prostu nieco wzrosną ceny, może otrzemy się o rekord popytu i tyle. Nota bene w tym sezonie podobno zimy nie było ale 16-go grudnia było blisko: max zapotrzebowanie wyniosło 27.2 GW czyli 400 MW mniej niż rekordowe 27.6...
Obecnie sytuacja wygląda tak. Czy zimny czy ciepły nie trzyma obrotów. Okolice przepustnicy mają jedynie niewielką ilość nagaru. Zmierzyłem TPS, czujnik temperatury, wszystko zachowuje się tak jak teoria przewiduje. Dodam, że miałem okazję się przejechać z odłączonym podciśnieniem przy MAP sensorze. Niezależnie czy rurkę od MAP sensora od strony dolotu...
Miałem założony przez chwile japońskiego staruszka w dobrym stanie i motorek mi ładnie latał. Dziś dostałem pegaza w dobrym stanie z niewytartą przepustnicą. Na forum wski montowali z jawy 350. To kolanko od wydechu jest mało udanym pomysłem ( za duże progi między króćcami ) P.S. bizon_126 pod śrubki są sprężynki aby się nie odkręcało. Nakrętka przepustnicy...
niepamietam jak jest w matizie ale np lanos problem moze sie taki pojawic jak ktos ujezdzał auto z minimalnym poziomem paliwa i wiecznie swiecącą kontrolką rezerwy pada w taki wypadku termistor znajdujący sie w zbiorniku paliwa i zuzywają styki na czujniku poziomu paliwka
Dobra, spróbuję tak zrobić i dam znać jaki efekt, ale tak to właśnie wygląda jakby dostawał za mało paliwa, dzisiaj nie mogłem ruszyć z miejsca jak jechałem rano do kościoła. Mam wyjazd pod górę i zaczął szatkować i zgasł. Zapaliłem go, pogazowałem chwilę żeby trochę złapał temperatury i pomogło. Spróbuję podmienić ten czujnik temperatury, tylko nie...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
A ja nadal będę się upierał że diagnoza ze strzeloną UPG jest przedwczesna. Mierzone ciśnienie sprężania, luzy zaworowe kontrolowane, sprawdzane organoleptycznie czy silnik równo pali na wszystkie cylindry? Sprawdzane czy urządzenie ssania działa prawidłowo, sprawdzany poziom paliwa w komorze pływaka? W jakim czasie i ile masz ubytku płynów ?? Masło...
Mam taki problem potrzebuje mierzyć pozom węgla w zasobniku 150Kg w kotle CO chodzi mi tylko o to aby było wiadomo kiedy jest na wyczerpaniu węgiel czyli zostaje ok 1/3 paliwa. Zasobnik jest w kształcie leja wygląda mniej więcej tak: http://webadmin.wirtuale.pl/image.php?id... Rozwiązanie ma być w miarę możliwości...
Prawie same brednie. Co ma przebieg do głośności? Wyciszenie kabiny się zużywa wraz z przebiegiem? Owszem w samochodzie z dużym przebiegiem silnik, wydech i skrzynia biegów mogą być trochę głośniejsze, ale przy prędkościach autostradowych największy hałas pochodzi z opon i szumu powietrza opływającego nadwozie. W tej tabeli są podane różne wersje danego...
Wczoraj na noc zostawiłem odkręcony korek od zbiorniczka gdzie poziom płynu był na wysokości gwintu (tak że płyn mógł wejść przez wężyk górny od chłodnicy - powrotny). Dzisiaj podłączyłem pod komputer i tak: Przy 77-78'C pojawia się druga kreska na wyświetlaczu. Przy 82-83'C otwiera się termostat i widać jak pompowany jest płyn przez cienki wężyk od...
Przy "kulawym" kondensatorze" praca na większych RPM była by NIEMOŻLIWA. To samo z wydechem, choć lepiej sprawdzić. Co oznacza pojecie "iskra jest mocna" ??? To mało techniczne określenie. Nie odpowiedziałeś na zadane pytanie o iskrę i stan całego (!) układu przerywacza. To samo z gaźnikiem. Jak nie wiesz na co zwrócić uwagę, to po umyciu wszystko wygląda...
Dziś przyszedł mi nowy - używany rozrusznik 1.8 kW, tak więc jak niedługo pojadę go wymienić, prawdopodobnie w weekend. Co do siorbającego dźwięku z baku, to pojawia się tylko, jak poziom paliwa spada poniżej ok 40% i w zależności jak długo auto stoi, zanika po 2-3 przekręceniach zapłonu, jest tylko na początku. Mówisz że ten silnik potrzebuje 350-400...
Witam Wszystkich. Mam nietypowy problem z odpalaniem samochodu. Wszystko ma miejsce tylko na zimnym silniku, zazwyczaj po nocy lub dłuższym postoju, jak silnik ostygnie. Za każdym razem, gdy pierwszy raz odpalam samochód, silnik zaskakuje, chodzi przez chwile, obroty powoli spadają i gaśnie. Kolejne odpalenia są zależne jak mi się wydaje od ilości paliwa...
Człowieku - zacznij używać znaków interpunkcyjnych (kropka, przecinek) dużych liter na początku zdania wówczas będzie łatwiej cię zrozumieć o czym piszesz bo być może masz dużą wiedzę w mechanice ale nie potrafisz jej przekazać. Zanim wyślesz post to go poprostu przeczytaj czy poza tobą ktoś inny też go zrozumie. abym byl zadowolony ze wskazan i dalem...
Witam. Traktorek kosiarka z silnikiem B&S 12hp Model:289707 Typ:0154 01 Cod:9303114E Kosiarka szybko się grzeje do tego stopnia ze nie można kosić bo parzy w nogi :cry: i po chwili gaśnie i strzeli, silnik aż skwierczy, z filtra powietrza leci dym parującego paliwa którego chyba tam jest za dużo ponieważ z odmy się wylewa bo ma małą dziurkę, nie można...
matiz paliwa matiz poziom paliwo filtr paliwa matiz
eminence odwrotka silnik delphi pompa wektor napięcia
iveco instrukcja klimatyzator przenosny
Lokalizacja modułu immobilizera w Ford Windstar 1995 Peugeot 206 1.4 benzyna 2001 - brak iskry, nie odpala