Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
witaj - owszem istnieje taka możliwość ale jest to skórka za wyprawkę koszta sa nie małe a mozna powiedzieć wielkie 1 pasowe z wycienciami - jest inne niz posiadasz 2 czujnik opłożenie wału 3 koablowanie 4 komputer 5 układ zaplonowy - cewki 6 robocizna - a pracyjest sporo naprawdę nie warto SEBA
http://www.datasheetcatalog.com/datashee...
żółty podłączasz zarówno do plusa po stacyjce jak i do przekażnika natomiast podłączenie do czerwonych jest obojętne
do ustawiania zapłonu zmostkuj styki A-C złącza diagnostyki 12 pinowego
jeszcze mam takie pytanko: jak zdemontować aparat zapłonowy i czy trzeba po jego demontażu coś następnie ustawiać, czy wystarczy go (nowy)wmontować na swoje miejsce i nic się nie ustawia (zapłon)?
nie wiem czy problem został juz rowiązany ale problem kończących sie modułów występuje tylko w aparatach markowanych przez firme DAC . Wyższa kopułka po tym to poznasz . Hm a jak to sprwdzić ?? czasmi po rozebraniu aparatu i wyciągnięciu całej elektroniki w jednym miejscu widać przebrawienie na obudowie . taki lekko przegrzany ebonit . to znak ze sie...
Może padł komputer.... sprawdz diode z immobilizera (w Matizie gdzies na srodku deski) jesli sie swieci tzn. ze musisz szukać w immo....
Ustawiasz rozrząd na 1 cylinder zapłon a następnie palec rozdzielacza na 1 cylinder. Na końcu ustawiasz zapłon lampą stroboskopową.
Zakup lampy stroboskopowej to był trafny wybór .Matiz bzyka jak złoto.Zamykam temat.
Zapłon wyłączony + MIO wyłaczone: cisza zapłon wyłączony + MIO wyłączone + podpięta ładowarka: cisza zapłon wyłączony + MIO włączone: cisza zapłon wyłączony + MIO włączone + podpięta ładowarka: cisza to raczej było oczywiste bo wzmacniacz włącza się tylko gdy zapłon jest włączony :) ale wolałem na wszelki wypadek napisać. zapłon włączony + MIO wyłączone:...
Zapłon ustawiony?
matiz ma taki myk że, wyjmij aparat włącz zapłon i porusz ośką iskra pyknie a pompa ma uruchomić się na około 7 kręcąc ośką wywołasz jego pracę , jak jest krócej 2 sek zrób kodowanie kluczyków. to poza aparatem i cewką 3 częsty przypadek
Troszke mało informacji, ale sprawdź immo, potem pompe paliwa(wydajność), czujnik polożenia wału, a sprawdź jeszcze hala przy wysokim napięciu
czy zapłon wyregulowany ?
stawiałbym jednak na moduł . nowy nie znaczy 100% dobry matiz ma dwa rodzaje aparatów zapłonowych i po włączonym zapłonie gdy się kręci ośką iskra powinna być Ps. w tej chwili nie dysponuje schematem
Właśnie posiadam cały nowy zestaw. Jest w nim taki właśnie sterownik ale pod co go podpiąć aby prąd dostawał tylko przy zapalonym silniku. Przy zapalonym silniku czy przy włączonym zapłonie ? ;) Bo jak to drugie, to próbnik 12V i lecisz po bezpiecznikach... (ostatecznie nawet w radiu masz plus po zapłonie).
Witam, mam problem z Matizem, mianowicie po włączeniu zapłonu pompka paliwa ledwo chodzi, nie działają światła, nawiew, kierunkowskazy, po włączeniu świateł awaryjnych coś brzęczy. Rozrusznik kręci. Gdy wyłączam zapłon, to żarzą się chwilę kontrolki i gasną. Dodatkowo wskazówka temperatury wyszła poza skalę. Powiem szczerze, albo gdzie zwarcie, albo...
Cz.wału nie istnieje w Matizie.Cz.potyczny jest w aparacie -nienaprawialny. Aparat można łatwo rozebrac. Jeśli masz oscyloskop to można łatwo na stole zrobic symulacje.
Poczytaj błędy jeżeli jeszcze jest komunikacja
programowanie wolnych obrotów: 1)przekręcasz zapłon na 10 sekund 2)wyłączasz zapłon 3)włączasz zapłon przekręcasz slinikiem przez rozrusznik ale tak żeby go nie odpalić 4)wyłączyć zapłon 5)odpalasz auto
jaki jest program diagnostyczny do matiza którym można regulować zapłon i ruch jałowy silnika itd
http://obrazki.elektroda.net/54_12345648... mostek A z C włączasz zapłon i liczysz mignięcia kontrolki
Jak przestawię kable według twojej podpowiedzi to i tak nic nie da bo wtedy palec przypadnie daleko przed pierwszym garem i trzeba by było aparat przestawić w drugą stronę do oporu i zapłon wyszedłby sporo przyspieszony. Zresztą na kopułce jest oznaczenie pierwszego cylindra.
tak, pompa jest w zbiorniku, wkład w pompie był wymieniony, co nic nie dało, a silnik na innej pompie jest w 100% sprawny W zasadzie to nic nie odpowiedziałeś co mogłoby być znaczące. Co uważasz "wkład w pompie"? Może przeglądnięcie tego Y/T video będzie pomocne.. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Problem rozwiązany Matiz pali wszystko wruciło Jednak dziwne to jest bo brakowało bezpiecznika w zapasowych jest jedno gniazdo i na zapłon i na światła z jednym pinem Dzięki za zainteresowanie Pozdrawiam ;)
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
To jest bardzo prosty silnik[z TIKO tu dostał wtrysk] odepnij piny od wtrysku skoro ci zalewa gaz na maksa i pal jeżeli się odezwie to paliwo nie tak ,jak nic to iskra na bank zobacz jeszcze czyna1cyl. jak jest w cyklu GMP czy palec jest w kopułce na 1 jak strzela to zapłon
Zauważyłem, że gdy mam podpięty moduł nawet bez cewki WN na wyjściu trafa jest do 12V czy za mało, a z podpięta cewką WN 0V. Musi być to wina trafa. Dawałem trzy różne mawet na takim 60W to za mało.
zwierasz 1 i 3 pin i przekręcasz stacyjke w pozycje zapłon . Wypluje 3 albo 2 błędy w zależności od rocznika . Potem odpalasz silnik i rozpoczyna sie test . silnik musi być ciepły .
Gaz sekwencja czy mieszalnik? Jak ci zgasnie to wyciąg wtryski i zobacz czy tryskają. 2 sruby 13mm do wykręcenia i wyciągnięcie listwy wtryskowej. Dodano po 6 W czasie kiedy nie odpala iskra jest na każdym z cylindrów i testowałem też lampą stroboskopową czy zapłon jest w dobrym momencie (jest dokładnie na 10 stopni). Instalację LPG odłączyłem całkowicie...
Witam . Chciałam wczoraj odpalić matiza a on nic , jak przekręcę zapłon wszystkie kontrolki się święcą . Czy to może być wina akumulatora ?
Mam pytanie . Czy w Matizie można podmienić bez obaw Rozdzielacz zapłonu firmy DAC na MANDO
Ponad osią rozrusznika, jesteś po diagnozie auta?Zapłon ,zasilanie w paliwo sprawne?
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Powiem ci kolego że od jakiegoś czasu walczę też z tą samą przypadłością. Wymieniłem sondę bo stara trochę świrowała, podciśnienia i cały układ ok. zapłon sprawdzony, przepustnica wyczyszczona, czujnik temperatury sprawny w sterowniku żadnych błędów, teraz czekam na nowy silniczek krokowy choć stary niby jest ok, ale dla pewności wymienię zaprogramuje...
A z innej beczki to robiłem głowicę zrozwalonym zaworem wydechowym właśnie tak wyglądającym jak opisujesz w silniku który nie miał LPG.. Może to inna przyczyna ?:) Właśnie w gaźnikowcach i jednopunktowym wtrysku z LPG przeważnie zawory 2 i 3 cylindra. Wcześniej podobno silnik "przebierał" - czyli zapłon następował co któryś takt.
Najprawdopodobniej kończy się aparat zapłonowy. To jest bardzo częsta usterka w Matizach i Tico. Proponuję kupić używany aparat zapłonowy, nowe są bardzo drogie. Zamienników nie polecam. Taki zamiennik wytrzymuje około 3 miesięcy. Miałem już sporo takich przypadków.
Skoro było już u trzech mechaników jak sam piszesz, to coś mi tu nie pasuje. Żaden nic nie zauważył, nic nie powiedział? Może zapłon ustaw na początek, tak?
Bateria w pilocie sprawna gdyż kiedy naciskam przyciski to świeci się czerwona dioda w pilocie, ale wogóle nie reaguje central zamek ani autoalarm. Dzięki za podpowiedź z bezpiecznikiem, który jutro sprawdzę gdyż wszystkie inne urządzenia elektryczne jak klakson , światła oraz zapłon działają
koledzy, czy aby wyczyścić ten czujnik optyczny trzeba rozbierać na tyle, że potrzebne jest ponowne ustawianie zapłonu?
Witam! Napięcie tak, ale jakie max 24V , a to jest za mało na "zapłon łuku" na elektrodzie spawalniczej. Pozdrawiam.
zapłonu nie ustawiałem . w momencie składania i regulacji zaworów . w momencie kiedy 1 tłok był w max położeniu u góry palec wskazywał iskrę na pierwszy. czy jesli zakręcę go na rozruszniku a aparatem pokręcę w góre w dół jest szansa ze załapie w jaki dokładny sposób ustawie zapłon
na tym starym nie mogę wyregulować zapłonu A jak ustawiasz zapłon?
Matiz z roku 2001 Ja to robiłem tak. Przy wyłączonym zapłonie zwarłem piny 1 i 3 albo jak kto woli A i C w gnieździe diagnostycznym. Następnie włączyłem zapłon i policzyłem błyski lampki Check. Cyfra zero to dziesięć błysków. Kody są czterocyfrowe.
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
Każdy zapłon kiedyś łapie odcięcie. Zależne też jest to od wystrojenia tłumika oraz gaźnika (wtrysku). Zapłon może osiągać nawet 15 tys. obrotów, ale przez to, że np. dostaje za mało paliwa, za mała przepustowość filtra powietrza czy niskie wystrojenie tłumika może blokować i nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów.
Tak „po całości” to strzały do tłumika wskazują na niepełne spalanie mieszanki w cylindrze. Czyli za dużo paliwa, za mało powietrza, niewłaściwy zapłon (szczególnie zbyt późny)
Tak. Zapłon + czerwony mniejszy przycisk. Jeśli chodzi o marginesy, to kiedyś robiłem je ołówkiem w zeszycie. :D Tak na serio, to pamięć alarmu o przyczynie ostatniego wyzwolenia. Po naciśnięciu większego zielonego przycisku przy załączonym zapłonie: 1 impuls - czujnik drzwi, bagażnika, komory silnika 3 impulsy - czujnik zmiany napięcia (potocznie prądowy)...
Oleju ubywa? Dodano po 1 Zapłon i aparat nie mają nic do rzeczy.
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Na pewno jest w stanie serwisowym. Musisz mieć gdzieś przycisk serwisowy poprostu sprawdź czy się nie przełączył. To też zależy od modelu bo w niektórych modelach wyłącza się włączając zapłon i naciskając górny i dolny przycisk pilota na 3 sekundy.
Witam. W matizie jest problem ze sterowaniem silniczkiem krokowym,brak reakcji. Gdy ściągnę klemę i założę to przy włączonym zapłonie zadziała ,ale gdy się wyłączy zapłon i ponownie włączy to już silniczek nie ruszy . Robiłem też próbę w taki sposób że silniczek wymontowałem zatkałem palcem kanał powietrzny i matiz był zapalony też zero reakcji ,i zastanawia...
Witam Samochód Matiz Daewoo z 2003 roku. Cykanie dobiegające z wnętrza pojazdu przy uruchomionym silniku. Kiedyś nie było tego słychać, w momencie wymiany cewki wysokiego napięcia to cykanie się pojawiło, zmiana miejsca cewki w inne miejsce cykanie znikło. Samochód był na warsztacie i cewkę przełożyli w miejsce docelowe i ponownie zaczęło cykać. Ponownie...
Przepraszam że po tak długiej przerwie. Autko było poprostu zalane i po wymianie świec ożyło. Do tego znajomy mechanik ustawił mi zapłon i nie mam już żadnych problemów. Kolego makaron1971 wszystko co słyszałeś o MANDO to prawda. Jeśli będziesz zmieniał to pamiętaj że musi być komplet tzn. kopułka i palec też.
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
po pierwsze oleju nie jest za mało?? Hondy mają często pływak który odcina zapłon jak jest za mało oleju żeby nie rozwalić silnika poza tym możesz od cewki zapłonowej odłączyć taki cienki kabelek i wtedy odpalić to nie powinien gasnąć, bo ten kabelek to gaszenie (zwieraniem do masy) jeśli i tak gaśnie to paliwa nie dostaje - sprawdzić czy leci paliwo...
wymieniłeś świece ? :P ... ich zużycie obiawia się właśnie podczas dodawania gazu. Stawiam na wade zapłonu.
Tak, przekaźniki sprawdzałem i podmieniałem, nie dało efektu. Odpięcie czujnika ma włączyć wentylator na odpalonym silniku? Bo na wyłączonym i zapłonie to nie startuje jak odpinam.
po pierwsze to nie jest rysunek pozycji elementow a tylko przebiegu wiazek elektrycznych po drugie zamiast krytyki w stylu mechanik ksiazkowy radze bardziej sie przyłozyc w matizach starszej generacji rzeczywiscie czujnik połozenia wału był w aparacie i czesto były z nim problemy w nowszych matizach z silnikiem 4 cylindrowym a takie tez jezdza po naszych...
Za mało danych. Ile stał nie będąc uruchamiany? Zapłon też można ustawiać, ale go nie ustawić. Zapłon na przerywaczu, czy elektroniczny? Mogą też być nieszczelne uszczelniacze na wale korbowym.
wg moich wstępnych oględzin zapłon jest ok. Co Wy o tym myślicie? co to znaczy ? Gdzie jest pompka paliwowa? Bo nie mogę jej znaleźć? Sprawdzę jeszcze filtr paliwa. w zbiorniku a filtr z prawej strony obok zbiornika
Sprawdź może najpierw rzeczy które są błahostką. Może po prostu zapchałeś gaźnik\wtrysk? Sprawdź czy nie przestawił ci się zapłon (mało prawdopodobne ale przy wibracjach możliwe).
Na moje oko zalewa go jak zapłon jest ok... Na matizach się nie znam to ci wiele nie powiem... Jeśli ten samochód ma ECU a pewnie ma to posprawdzał bym po czujnikach temperatury powietrza dolotowego, cieczy itp i zwrócił uwagę na lambdę ale to tylko przypuszczenia...
(at)koleskit zapłon ustawiony na lampie i nie odpala, przyśpieszy się aparatem i odpali na chwile, plakiem sprawdzane, nie odpalił Pozdr
Stary był całkowicie popsuty nie było iskry i kupiłem używany na auto złomie .Pali na nim ale tak strzela z wydechu psyka jak maluch właśnie z rozwalonym aparatem zapłonowym . A jak mógłbym sprawdzić ten aparat bo nowy jest bardzo drogi ,a nie mam innego urzywanego żeby podmienić nawet na próbe .
prawidłowy reset: należy rozłączyć na chwilę akumulator lub wyjąć bezpiecznik zasilający ECM, chyba f19, silnik musi być niezbędnie zimny! Następnie po podłączeniu akumulatora lub włożeniu bezpiecznika należy włączyć zapłon na 10 sek. Po 10 sekundach należy wyłączyć zapłon, następnie należy obrócić wał korbowy silnika poprzez uruchomienie rozrusznika...
Po odpaleniu na kable (podobno) Auto opóźnia zapłon. Po wciśnięciu pedału gazu najpierw opóźnia o okolo 15 20 stopni a potem dopiero przyspiesza, ale za mało - silnik chodzi głucho, nie ma mocy. Rozrząd sprawdzony, brak błędów, po wypięciu przepustnicy jest lepiej, nie opóźnia, ale i tak za mało przyspiesza. Zapłon w regulacji podstawowej ok, sterownik...
Witam. Może układ zapłonowy w Matizie zakłóca działanie miernika.
Macie rację znalazłem ale nie byłem zbyt pewny czy to jest on. Aleksnder_01 napisał: "przed ponownym założeniem silniczka grzybek musi być max. wsunięty, inaczej możesz uszkodzić silniczek wraz z przekładnią" ale jak sparwić by był max wysunięty. Próbowałem ręczne poruszać grzybkiem do przodu i do tyłu ale nie rusza się, i czy mogę po wykręceniu przekręcić...
F5 i f6 oraz f13 brak napięcia na zapłonie
Przepływka na wolnych ok. 9-12kg/h To za mało, na każdy litr pojemoności skokowej ma byc 6 kilo. Jak sobie nie da rady to zapraszam.
Witam mam problem z moim Matizem taki że gdy uruchomię zapłon i przycisne pedał hamulca włączają się swiatła mijania i nie gasną dopóki nie zgaszę silnika pomocyy dziękuję. :?: w tym momencie przełącznik swiateł nie reaguje na zmianę ani wyłączanie
tak jest nie tylko w tym autku , większość samochodów tak ma że jak wyłączysz zapłon i wyjmiesz kluczyk to odrazu lub po ustalonym czasie zostaje odłączone zasilanie od podnośników szyb. Jeśli nie masz alarmu i centralki połączonej z szybami to najlepiej podepnij podnośniki na "sztywno" do zasilania . Oczywiście pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu...
Witam. Kolega utrudnił sobie sprawę, znam patent który polega na wstawieniu oryginalnego alternatora zapłon z jawki 50. Mało roboty a efekt równie dobry! :)
Kolego wg tego co piszesz usterka lezy po stronie elektryki. Sprawdz połączenia bezposrednio przy gniazdach bezpiecznikowych. dodatkowo mozesz sprawdzić czy przypadkiem nie masz odcięcia zapłonu zrobionego przy pomocy radia (czesto sciągnięcie panela blokuje zapłon) Jak to sprawdzisz to sie odezwij
pompa paliwa podaje paliwo ale o nie odpowiednim ciśnieniu . dlatego nie odpala miłej jazdy i szerokiej drogi:D:D:D:D:D wymień pompe
wlasnie zmierzyłem napiecie podawane na cewke (ta duza) 20mv czemu tak mało????;/
Oczywiście piec daje iskrę nawet gdy nie odpala i tutaj jeszcze taka mała anomalia, wystarczy delikatnie dmuchnąć 🌬 w iskrownik i piec odpali 😑. Wydaje mi się tu masz również odpowiedź, jeżeli ta anomalia występuje zawsze gdy nie chce się gaz zapalić. A wg mnie jest ona taka, że jest źle ustawiony iskrownik (miejsce przeskakiwania iskry)...
witam,matiz nie chce odpalic po zgaszeniu,brak iskry na świecach ,nie słychac pompki paliwowej,nie zapala sie kontrolka check po przekręceniu zapłonu
Na diodzie widac czy imo działa czy jest zablokowane. Po przekreceniu kluczuka w pozycje zapłon dioda ma zgasnąc. Jezeli swieci sygnałem ciągłym to zablokowane imo
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Niekoniecznie. W większości aut wskaźniki spadają na zero, gdy zapłon jest wyłączony.Musiałby wiedzieć, że w Daewoo jest inaczej.Skoro to kogoś uszczęśliwi to -czemu nie :)
I na koniec zastanowiłem się nad zastosowaniem akumulatorów ołowiowych jako banku energii. Mają swoje wady, ale nie stanowią zagrożenia pożarowego lub w razie pożaru, o ile tylko odprowadzi się wodór produkowany w trakcie ładowania. Cena też jest raczej ułamkiem ceny ogniw z pierwiastków ziem rzadkich. W 2024/ 2025 aku ołowiowe do pracy cyklicznej...
Na palcu poczujesz nawet 60V, a to dużo za mało, żeby była iskra. Tam jest zapłon CDI, nie ma iskrownika, jest prądnica prądu przemiennego.
Przypomniało mi się że jak wymieniałem aparat zapłonowy to nic nie ustawiałem lampą teleskopową weszło na miejsce starej i auto odpaliło i silnik chodził normalnie a wcześniej strzelił w tłumik dość porządnie . Stroboskopową. Kable wymieniane jakieś dwa lub 3 lata temu ,raczej są sprawne bo świece ok. Raczej, a czasem nie świecą w ciemnościach ? Dotykałeś...
Pomogło odłączenie akumlatora na 20 sekund , na wszelki wypadek włączyć zapłon na 10s, wyłączyć na 10s, zakręcić rozrusznikiem, wyłączyć, odpalić i zostawić na chwile na "luzie"
Problem rozwiazany.Wypadl transponder w stacyjce.Przerwa na immobilizer byla.Pozdrawim wszystkich.
Włączony zapłon to jeszcze nie jest pracujący silnik. Choć jedna baba mało mi rąk nie obcięła - na hasło "proszę włączyć zapłon" pinda uruchomiła silnika, a ja tam z miernikiem i sondami chciałem mierzyć napięcie. Dobrze, że się jeszcze nie ustawiłem do pomiarów, bo by mi pasek klinowy albo wentylator narobił bigosu z rączek. Także słowa piosenki są...
To normalne w matizach, jeśli jest aparat DAC. Ustaw zapłon na lampę stroboskopową a problem może ustąpić (o ile sonda działa poprawnie) . Możesz przy okazji zrobić kontrolę stanu kopułki i palca bo to też stały temat w tych autach
Zapłon na 10° przed ZZ a za czujnik temperatury daj mu na ciepłym 100Ω rezystor
Sprawdzałem multimetrem przejścia w skrzynce bezpieczników i wszystko było ok. Tego dnia co samochód padł była b.duża wilgotność więc może jakiś przekaźnik lub (choć to mało prawdopodobne) alarm blokuje zapłon mimo otwierania drzwi.
Dopóki nie założysz oryginalnych części /mogą być nawet używane/ problem nie zniknie. P
Witam, mam dziwny problem, otóż miałem ostatnio wymieniany palec, kopułkę rozdzielacza i przewody zapłonowe i od tego czasu podczas słuchania radia pojawiają się charakterystyczne zakłócenia. Samochód był jeszcze raz w serwisie (myślałem, że może nie dociągnęli kabla, czy coś), ale podobno nawet próbowali na innych przewodach i stwierdzili, że to nie...
BS 4244 Czujnik prędkości obrotowej przy osi tylnej z prawej strony ma zwarcie w uzwojeniu RS 1507 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ma zwarcie z masą BS - Układ sterowania hamulcami RS - Układ sterowania retarderem Dziękuje pięknie :) Do hamulca musze zajrzeć a z Retarderem też coś jest bo zaraz po załączeniu słychać syknięcie powietrza i rozłącza...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
mam matiza ,jest zasilany benzyna i gazem (sekwencja),w sumie wszystko jest ok,ale jedna sprawa nie daje mi spokoju,otóz po zwolnieniu predkości do minimalnej np. na 2 biegu i wciśnięciu gazu tak aby powoli przyspiszyć z np. 20 km/h do 40 km/h-samochodzik zaczyna poszarpywać-jeżeli w tym momencie puszczę pedał gazu i dodam ponownie to nie ma problemuwszystko-wszystko...
CBR 600 ma do regulacji gaźniki poza tym mam ją od niedawna i jeszcze nie wyczułem jak mam ją palić :D (przyzwyczajenie do wtrysków) Akumulator który tam jest ma 8Ah. Kręci kilka minut a potem nawet jak kręci to nie chce zapalić bo za mało ładunku na zapłon. Ostatnio tak miałem, kręcił jeszcze ale nie gadał a jak do aku od auta się wpiołem zapaliła...
zapłon matiz matiz przekaźnik zapłon czujnik zapłon matiz
mieszanka paliwo otwieranie centralnego zamka awaryjne interfejs obrotów
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Serwis zamrażarek Rothenberger w Łodzi - opcje i porady Mercedes Vito 1999 - Utrata zasilania po wyłączeniu stacyjki