338- zawor turbiny Sprawdź schemat-czy dla dla tego megane 2 podłącz nowy przewód na 2 pin zawora turbiny i na MA M2 ECU Bosch (Mogę wysłać inny schemat) lub musisz zaktualizować ECU Bosch - Renault Clip reprog cd (został wcześniej usunięty niepoprawnie EGR FAP DTC)
Pierścienie w tłokach klinują się (nie potrafię pojąć dlaczego robokop twierdzi inaczej). Jak tłok dostanie zawora z góry szczególnie w szestnastkach to potrafi się na rowkach zbić. Jadne są bardziej na to podatne(mają "miękkie tłoki", bliżej krawędzi zawory inne mniej albo wcale. Parę zakleszczonych tłoków się udało uratować, ale pierścienie nowe bo...
Szarpnięcie to może być problem z zaworami.
...Auto: Renault Megane, silnik 1.6 8V K7M 90KM... ... Ustaw zawory na czwartym tłoku w pozycji gdy się "mijają" i reguluj luzy na zaworach na pierwszym cylindrze, nastepnie mijanka na drugim cylindrze i regulacja luzów na trzecim, mijanka na trzecim regulacja luzu na drugim i mijanka na pierwszym regulacja na czwartym... Pierwszy cylindej to cylinder...
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Przerwa gdzie? Cewka, potencjometr?
Nie ma takiej opcji, żeby na zmontowanym rozrządzie wszystkie zawory były zamknięte.
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Podpisuję się pod tym co napisał Motronic- ludzie pamiętajcie o zaworach.
Przyczyna zapewne tkwi w zaworach.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Wątpię by to było osiągalne jako oddzielna część. Ale nie których i tak nie przekona. Nowy zawór z nowym oringiem ponad 400zł. Jest dostępny ,zamawiaj.
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
Kolego może zawory nie trzymają próba olejowa.
Pętla+UCBIC+zawór kodowy na pompie-całe immo
Ma oring uszczelniacz
Wykręciłem świece i dwie były zalane olejem co to może oznaczać ? uszczelka pod zaworami ??
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
zamykać zrobiony. ustawienie pompy i brak luzu na zaworach
Czy silnik 1,4 wtrysk punktowy renault megane ma zawory hydrauliczne czy mechaniczne. Dodano po 1 :?::
kolego podpowiedz mi w którym miejscu jest umiejscowiony ten zawór
Które tłoki oraz jakie zawory wypalone?
Możliwe że zawiesza się zawór termostatyczny
Idź po szlałku od klapy wygaszacza i na drugim jego końcu znajdziesz zawór.
Zawory regulował?
2 cewki nowe założyłem. Czujnik w bloku nie pamiętam jaki. Dodano po 3 A może zawór KZFR?
Nie prawda. Reguluj zawory
Witam gdy jest zimny silnik to mi kopci na niebiesko i nie chodzi równomiernie tylko skacze na obrotach czym to jest spowodowane? Moim zdanie to uszczelniacze na zaworach
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Zależy czy koło czy zawór.
ciśnienie. Wypalony zawór.
Nadal proszę o wartość podciśnienia w dolocie na wolnych obrotach. To prosty pomiar a powie wiele o silniku. O zaworach też.
Witam.Jeśli dasz zasilanie na elektrozawór to załączysz wszystkie.Grozi to niekontrolowanym wypływem gazu.Centralka padnięta albo przewód zasilający zawory.
Niestety zero błędów na kompie diagnostycznym... Nic, auto chodzi nierówno, a błędów brak.
Reguluj zawory
I wtedy tłoki nie oprą się o zawory?
Zawory ustawione?
Udaj sie na Clip i tam zobaczysz czy masz wypadanie zaplonow,bycmoze zaoszczedzisz sobie kasy na wymiane cewek. Co do zawora to nie pracuje on na wlaczonym zaplonie czy biegu jalowym,warunki do jego dzialania to: -temp. plynu wieksza niz 60 st. C -temp. powietrza wieksza niz 10 st. C -praca NIE na obrotach jalowych -auto jest pod obciazeniem- -potencjometr...
Jake napięcia pokazuje sonda? Reguluj zawory.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Ja nie ustawiałem, dałem mechanikowi wymienić bo chciałem aby wyregulował mi zawory.
Pokrzywione zawory, sprawdź kompresję
Co racja, to racja. Mechanicznie rozrząd musi być sprawny. Przyjąłem, że tak jest. Niech się autor wypowie, kiedy ustawiał/kontrolował luzy na zaworach. Pozdrawiam GREGOR
Może być uszkodzona sama sprężarka lub. Zawór rozprężny,
Zawory regulował?
Nie pamiętam jak jest w 1.4, Tam nie ma klina. Zawory pokrzywiły się przy poprzedniej awarii rozrządu.
Anomalia...... Wiele to mówi..... Zawory wyreguluj.
WYmień zawór regulacji wydajności.
Witam posiadam obecnie reno megan 1.4 8 zaworowy. Ostatnio robiłem mały remont wyciągnąłem silnik itd. i nie wiem ile zostawić luzu na zaworach?
a jakby miały klikać??? bo nic nie słyszę (zawory ustawione)
Jestem ciekaw jak wygląda kontrolka świec w samochodzie benzynowym. Ja też. Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze.(garczku :D ).
Kreci tez nie czysto jak by byl problem z cisnieniem w cylindrach co moze byc zwiazane wlasnie z luzami zaworowymi. Olej zmieniany ? Na jaki ? DObrze piszesz tak jakby podparło zawory.
Mierz ciśnienie i to najepiej na ciepłym silniku. Możliwe ze luz zaworowy za mały po nagrzaniu delikatnie podpiera zawory.
Reguluj zawory Sprawdź sondę
Silnik 82 konny Problem taki że jakstoje w miejscu silnik chodzi idealnie i na wolnych i jak przygazuje. Jednak jak jade to na każdym biegu powyżej 2500 obrotów zaczynają mocno grać zawory co to może być???
Sprawdz na wszelki wypadek luzy na zaworach 0,2 0,4 zimny silnik.
Witam! Auto jak w temacie - obroty niby są równe, ale auto przebiera po odpaleniu. Świece zostały podmienione na nowe na każdej jest iskra. Na jednym garze non stop świeca jest zalewana benzyną i śmierdzi paliwem, podejrzewam że nie pali na ten cylinder. Czy może być przyczyną - nadpalony zawór...?
kolego głowicy nie plantowałem a zaworków nie regulowałem a jak dokręcałem to tłoki dałem do dołu żeby się minęły z zaworami
A nie doszło do kolizji tłoków z zaworami? Bo wtedy to głowicę wypadałoby zdjąć.
A co ma ogarnąć? I skąd wiesz, że to nie dti na pompie lucasa i zaworze kodowym?
sprawdzałem na tym co przerywa jest największe To może podaj te ciśnienia, bo największe może także oznaczać przycierający się zawór.
Zawory w tym silniku są regulowane, ale nie tak, jak w 126p. Sam tego nie zrobisz, nawet mając dane (choćby [url=http://megane.com.pl/topic/396-zawo... Przyczyna jest jednak pewnie inna, bo zawory nie przestawiają się z dnia na dzień.
Jak sprawdzić zawór KZFR w Renault Megane 2 1.6 16V 110KM? Szukałem w necie i nie ma konkretnej informacji. Czy ma on latać w środku, jak ruszamy i ile ma się otwierać?
1. Sprawdź czy pali na wszystkie cylindry. 2. Sprawdź rozrząd. Zawory mogą "klekotać".
Czy jeżeli w tym samochodzie pęknie pasek rozrządu to zawory będą się wyginać ?
Rocznik ? Silnik ? Co było wczesniej robione ? Parametry EGR ?
ciekawe rzeczy opowiadasz \ Co w tym dziwnego, na ssącym siedzi wariator jak w większości 16V Renault. Domex32 podał dobry trop, identycznie zachowuje się ośmiozaworówka(z mechanicznym luzem) z podpartymi zaworami przez źle zestrojoną gazownię.
Zawory do wymiany i będzie latało , zawór 15zł szt.
No ze chyba nie masz dobrej kompresjji w tym samochodzie luz zawory sa niewyregulowane.
Witam. To stało się nagle, czy od jakiegoś czasu się zmieniało? Może jakieś dziwne dzwięki z silnika? Jakaś nierówna praca? Może być coś z zaworami, czujnikami albo z całą resztą....
Witam samochód jak w temacie. Po odpaleniu często chodzi normalnie na obrotach po dodaniu gazu ciśnienie na szynie opada i kuleje zgłasza awarie silnika. Ktoś walczył? Atakować w zawór regulacyjny? Pozdrawiam
witam Posiadam megane 1.4 8v mam problem z zaworami, po ich ustawieniu(zgodnie z ksiazka serwisowa) autko pracuje rowno ale strasznie "klekocze" jesli ustawiam najpierw dolotowe, a potem wylotowe wszystko cichnie, lecz pracuje nie rowno i wzrasta spalanie pomocy
Kręci jakby nie było kompresji Tam niema kompresji. A zawory wyglądają tak.
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Przyczyną były luzy na zaworach, koszt naprawy 70zł, jednak niskie obroty pozostał.y
Ja to bym sprawdził luzy zaworowe, ludzie zapominają, że w tych renówach zawory trzeba ustawiać.
Wypróbowałeś wariant z zakręceniem gazu na zaworze przy butli?
Jednak trzeba znaleźć przyczynę dlaczego jeden cylinder nie pracuje, bez względu czy jest to jedno czy wielopunkt. Nie żadne prototypy miały jednopunkt, tylko wszystkie, a różnica w mocy jest z innej przyczyny. Zaś co do tematu, to do sprawdzenia przewody WN oraz kompresja (zawory).
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Reguluj zawory, czyść przepustnicę i krokowca.
ok Carisma będę próbował..... dam znać o efektach a na razie dzięki. Muszę najpierw sprawdzić elektrykę bo faktycznie nie pomyślałem o tym a powinienem od tego zacząć.... A co do oznaczeń DT czy TD to jest to samo ale Francuzi nie wiedzieć dlaczego stosują ten pierwszy sposób oznaczeń np dti dci..... ale to tak poza nawiasem. Pozdrawiam.
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Na początek zmierz oporności grzałek obu sond. Potem trzeba przedzwonić kable między sterownikiem silnika a odbiornikami, a przede wszystkim tego plusa na wtryski, sondy, i zawór oparów.
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
Najprawdopodobniej zawory,ale głowy nie daję.
Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
Ustaw zawory.
Zatkany wydech lub problem z zaworami to przyczyny zbyt wysokiej kompresji. Pisząc o zawodach, mam na myśli cały układ rozrządu.
silnik nie traci mocy. Gdy mam wcisnięty pedał gazu i hamuje, ja nadal trzymając go, delikatnie mocniej wcisne i zbiera się dobrze. W piątek mam mechanika, stawia na potencjometr gazu lub zawór podciśnienia. Dam znac
A zawory wyklepaliście już?
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Ja maiłem coś podobnego w megane 1.4 ustawiłem zawory i było dobrze. Może łapie gdzieś lewego powietrza, lub tak jak kolega napisam czujnik położenia wału? Na allegro zamiennik koło 50 zł. Zdania rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono jak i diakrytykę
że presostat się przycina i gaz nie dochodzi do kompresora ? Presostat jedynie mierzy ciśnienie czynnika, i nie ma wpływu na jego obieg( nie licząc sterowania sprężarką). Nie znam tego auta, ale objawy przypominają zapchany osuszacz/filtr lub uszkodzoną dyszę rozprężną/zawór rozprężny.
Witam Panowie rozebrałem dziś silnik.2 tłoki są lekko przytarte 3 i 4 od strony rozrządu a na drugim są ślady odbitych zaworów.Skręciłem wałki do głowicy i sie okazuje że zawory są uchylone ale co najlepsze ciśnienie sprężania na wszystkich wynosi ok 15 bar.I dochodzę do wniosku że to wina oleju 15W40 ELF-a.Chyba jest za gęsty za to podstawia zawory.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
chopie, pierwszy lepszy warsztat weznie 50 ale powie Ci co wywala sterownik, lepiej wydac 50 na diagnoze czy 100-150 na czujnik i moze sie uda, a uda sa dwa ;) a gdzie znajdowałby się ten zawór ?
Kolego wsiadłem do autka i dostało po zaworach , wentylator sie załączy . Układ niby odpowietrzony a węże nadal twarde i brak ciepłego nadmuchu przy ciut większej prędkości .
Te sterowniki są wadliwe ale i zawór przestawiacza wtrysku może się zacfinać.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
A ty kolego masz kopułkę i palec rozdzielacza czy dwie cewki,a na zaworach to chyba masz hydropopychacze który to rok i to na wtrysku czy gaźnik.
zawora megane renault megane zawora renault megane scenic zawora
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora reset sensor airbag granie klasie
Iveco Daily 35C12 HPI – objawy i diagnostyka uszkodzonego wtryskiwacza common-rail Craftel C-4 – schemat regulatora temperatury, architektura, punkty pomiarowe