Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
a regulator ciśnienia paliwa??
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Zdejmij przewody podcisnieniowe z regulatorów ciśnienia na listwie wtryskowej i sprawdź czy nie ma w nich paliwa.
Proszę o poradę w moim ML 2,7CDI podczas szybkiego przyspieszania ok. 3000 obr./min. silnik ciągnie przez 50 m po czym gaśnie i świeci się EPC. Wtryskiwacze są sprawne regulator ciśnienia paliwa również, nie ma żadnych błędów.
Skoro masz tylko 180 barów to wszystko sprawne być nie może, to że słyszysz rozrusznik to słaba odpowiedź. Masz kompa więc podaj jakie obroty są podczas rozruchu. Ale ja bym zaczął i tak od regulatora ciśnienia. No, teraz jeszcze mi się przypomniało, może masz duże przedmuchy pod wtryskiwaczami i dlatego nie nabija ciśnienia, ale to by musiały być solidne.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Ok regulator regulatorem ale co z synchronizacją jak ją wywala na plaka pali czyli rozrząd ok,on ma regulator na szynie, według schematu jest coś takiego jak odcinanie dopływu paliwa tylko nie wiem czy to jest w pompie Cr , naprawdę dzięki za podpowiedź bo chcę kumplowi pomóc ,a nie stoję przy tym aucie
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Witam mam problem z mercedesem jak w tytule auto na czystej PB problem polega na tym że auto bardzo nierówno pracuje po odpaleniu i nie reaguje na dodanie gazu. Nierówna praca i brak reakcji na gaz jest tylko przy ciśnieniu paliwa 3bar (mierzone na listwie wtryskowej) teoretycznie jest to prawidłowe ciśnienie które jest utrzymywane przez cały czas po...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Witam. Według Mojego opisu też wychodzi na ciśnienie paliwa. p2624 - Injector control pressure regulator circuit low. Podjedź do tego mechanizatora i pojeździjcie z podglądem na parametry ciśnienia paliwa. Może się wyjaśni czy to wina ciśnienia czy softu.
bo sądzę ze to moze byc przyczyną niepalenia auta? Moim zdaniem nie ma to sensu ,szkoda czasu na szukanie w ciemno. Poszukaj kogoś ze starką to Ci to ogarnie. Popatrzyłbym najpierw na ciśnienia w railu. Piszesz, że wtryski się pocą... a próba przelewowa była? Jak grubo przelewa to w szynie ciśnienia nie będzie i nie zapali. Na końcu listwy jest regulator...
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Kalisz równo siedział tylko rurka wypadała z kalosza W takim wypadku albo zmieniam kalosz, albo wklejam ten plastikowy króciec na ... klej do szyb. Prawidłowo to ma wejść z bardzo dużym oporem. Rurkę w kształcie litery "U" łącząca kalosz z regulatorem wolnych obrotów, od strony regulatora, zakładam na cybant, żeby w razie strzału gazu jej nie szukać...
6 kilo cisnienie paliwa, sprawdz czujnik położenia klapy spietrzającej (najlepiej wykreć i zobacz czy nie jest wytarty) czy klapa chodzi swobodnie i nie jest uszkodzona jesli ma gaz to mogli ją gazownicy regulowac
Witam, mam problem z mercedesem A160 2.0 CDI 2005r. 82km. Problem polega na świecącej się kontrolce "Check engine" Komputer wykazał błąd "Za wysokie ciśnienie Paliwa" Próbowałem: Wymieniłem regulator ciśnienia, lecz jednak nie dało to skutku. Po uruchomienia silnika, komputer pokazuje prawidłowe ciśnienie, aczkolwiek kontrolka "check engine" oświeca...
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
Tak,da się. Analizator spalin,który ci wszystko wyjaśni. Dobrze jest jeszcze podpiąć oscyloskop pod potencjometr ramienia klapy spiętrzającej,i woltomierz pod przewód sygnałowy sondy lambda i czujnika temperatury silnika.Ambitni podpinają też miliamperomierz w obwód regulatora ciśnienia paliwa i vakuometr pod dowolną rurkę która jest za przepustnicą....
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Witam, mercedes s klasa w221 silnik benzynowy 3.5 V6 rocznik 2006. Auto nie odpala z przyczyn braku napięcia na pompie paliwa. Po podaniu napięcia na pompkę auto odpala i pracuje prawidłowo. Bezpieczniki i przekaźniki są w komorze silnika, miedzy drzwiami a deską rozdzielczą prawa strona i lewa oraz pod podłokietnikiem z tyłu auta. Zakładam, że pod...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
wypada ze to regulator ciśnienia lecz jeżeli rozbierał ktoś moduł rozdzielacza paliwa i przestawił go to nic nie zrobisz.... Musisz sam go rozebrać i ustawić wycięcia na wprost wyjścia przewodów paliwowych. To jest główna przyczyna kiedy zajmie się tym "lamer".
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Witam wszystkich, mam problem z Mercedesem W202 2.2 CDI 125 KM rocznik 2000, auto na zimnym silniku ciężko odpala i pracuje nierówno, trzęsie silnikiem natomiast jak auto chwyci trochę temperatury około 60⁰ pracuje trochę lepiej. Na zimnym jak trzęsie silnikiem słabo wkręca się na obroty, na ciepłym trochę lepiej. Diagnostyka komputerowa pokazuje...
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
Nie wiesz jacy ludzie są zdolni :D Mi tutaj chodziło o głośną pracę = sposób przymocowania jej do nadwozia (auto stare, może już nie ma oryginalnych mocowań...). może króćce dolotowy i powrót są zamienione? O jakich krućcach piszesz? Tam ciężko cokolwiek pozamieniać miejscami - uniemożliwia to konstrukcja! To już naprawdę byłby wyczyn... Lewy przewód...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Pomieszane regulatory ciśnienia paliwa i czujniki położenia klapy spiętrzającej. Silnik ma osprzęt z 1,8 a sterownik z 2,3. Stąd problemy. Osprzęt nie jest zamienny, chociaż wygląda tak samo. Zobacz na numery fabryczne.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Jak dla mnie owy przypadek kolegi ,,procsa,,wydaje mi się raczej dziwny ,wiele tych gwiazd i nie tylko , lata bez kalp wirowych i to całkiem przyzwoicie zaraz po tzw operacji , nawet z parametrem lepszym jak przed ich demontażem . Moim zdaniem jest coś nie tak , z montażem kolektora , złym lub nie prawidłowym odpowietrzeniem układu paliwa ( powietrze...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Wtryski maja pylić i grać jak klapę wychylisz ręką na włączonej pompie takie piiiiiiiii . Może być padnięty regulator termiczny. I wywal/wymień małe sitko śrubie na wlocie paliwa do rozdzielacza. wtryski po załączeniu pompy niektóre pylą inne sikają po zaniku ciśnienia niektóre się zamykają a nie które leją jeszcze. dramat
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wydaje mi się, że silnik "broni się" przed wyżyłowanym chipem. ?? Dodano po 2 Obstawiam też pompę paliwa lub regulator wysokiego ciśnienia. Ewentualnie jakiś inny czujnik. Narazie auto ok. Testuję i żadnych problemów. Hmm... Dodano po 4 Poza tym niektóre błędy wskazują na spalanie stukowe. Czyli wychodzi na to, że powinienem tankować min. 98 oktanową...
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Panowie, może być wtrysk mechaniczny, może być gaźnik... Nie sugerowałbym się rocznikiem auta. Zapewne jednak problem będzie tkwił w palcu i kopułce lub module zapłonowym. To taki typowy kaprysik tych aut. Natomiast pytanie nadal pozostaje aktualne, czemu nie włącza pompy paliwa. Po zasileniu jej na krótko, silnik nawet sterownika nie potrzebuje. Nie...
Nie jestem pewien czy biały dym jest oznaką płynu w cylindrze. Czytam inne fora o tym silniku i podobnych problemach i mokra świeca może być oznaką zalewania przez rozdzielacz paliwa. Testy ciśnienia były robione i zapewniano mnie że jest ok ale w weekend sprawdzę sam bo już w nic im nie wieżę. Licze się z tym, że pierścienie moga być do wymiany (tylko...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Witam! Prosiłbym o podpowiedź jak wygląda schemat układu paliwowego, czy jest powrót paliwa z listwy wtryskowej, gdzie jest regulator ciśnienia i pompa....
Auto zrobione, ale w między czasie znów zaczęło kopcić po podpięciu niesprawnej jak się okazało sondy (odpiąłem przy sprawdzeniu wydechu). Sondę odpiąłem lecz nic to nie zmieniło i w akcie desperacji delikatnie popukałem w zawór ciśnienia paliwa EHA po czym silnik zgasł i nie dał się uruchomić. Zamówiłem oryginalną sondę Bosch i na drugi dzień podszedłem...
Dzieki za informacje, ale mam wielką nadzieję że u mnie to nie dotyczy, jak mówie jak odpali to super ładnie chodzi bez telepania itd. Dziwna sprawa że u mnie wogóle nie świeci się kontrolka od świec, a powinna, no nic narazie kontrolkę odpuszczam, wrócę do niej jak znajdę przyczynę złego odpalania chyba że przyczyna jest powiązana z brakiem jej działania....
Witam auto jak w temacie gdy silnik jest zimny wszystko jest ok pali od strzala , nie dymi natomiast jak sie rozgrzeje do 90st to podczas jazdy , przy dodawaniu gazu slychac wtryski ,dymi raz na bialo , raz na czarno i niebiesko , w czasie jazdy z testerem niewykazywalo żadnych usterek , wszystkie wartości poprawne po zgaszeniu rozgrzanego silnika niemożna...
Witam, zamówiłem pompke - tylko 210 zeta + przesyłka :cry: ale "wanna play - gotta pay":D A co Ty tam chcesz mierzyć wakuometrem??? Jak to co?? Ciśnienie paliwa w układzie wytwarzane przez pompkę żeby miec pewność że jest sprawna. Domyślam się że chodzi Ci o użytą nazwę "wakuometr" - wiem że niepoprwanie ale w mojej okolicy tak sie mówi. Co do regulatora...
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
odepnij emulator od sądy i sprawdz cisneinei na pompie paliwa. Od gazownika mam info ,że w instalacji III generacji emulator sondy jest w komputerze gazowym .yaaro-dla ciebie ukłon ,2 lata temu miałem problem z pracą silnika na gazie 3 dni walczyłem z tym problemem; a to z regulatora ciśnienia benzyny przewodem podciśnieniowym ciekło do kolektora ssącego...
Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem długiego kręcenia na ciepłym silniku w swoim MB C180 W202, 1994 rok, PB + LPG. Problem pojawił się już końcem kwietnia 2016 roku. Od samego początku było obstawiane że będą to świece bądź filtr paliwa. Początkiem maja 2016 roku zabrałem się za wymianę (i tu w kolejności napiszę co było robione) * Maj:...
Cały czas masz problem z ciśnieniem paliwa na szynie, trzeba podejrzeć wartość ciśnienia w czasie jazdy wtedy będzie wiadomo. Rozmawiałam z mężem, że zapytałam na forum, jest trochę zniesmaczony, że się wtrącam ale odpowiedział, że do momentu wystąpienia błędu wartość ciśnienia otrzymana jest taka sama co zadana, ułamek sekundy przed wystąpieniem błędu...
witam po dłuższej przerwie - problem nadal nie rozwiązany przeczytałem mase topiców na różnych forach lecz żaden nie rozwiązał mojego problemu. Dokładnie rzecz biorąc sprawa ma się tak: wszystkie czujniki temperatury są ok (żeby była jasność jest to wtrysk KE-Jetronic). Czujnik temp. to dwa termistory w jednej obudowie - jednen z nich podpięty jest...
Witam serdecznie pacjent to mercedes 190 1.8 KAT bez LPG. Stał kilka lat, kupiłem go i zrobiłem wszystko co potrzeba olej, filtry, instalacja elektryczna itd. wszystko było OK przez około rok, teraz ma problem. Problem polega na tym iż gdy silnik nabiera temperatury 50stC i więcej to zaczyna szarpać. Im temperatura wyższa tym szarpanie mocniejsze. Nie...
W moim mercedesie w 124 2L diesel w układzie paliwowym bardzo nieszczelna jest część której zadaniem jest z wyglądu opiniując ciśnieniowe regulowanie pobierania paliwa jak i zwrotu paliwa. ten element jest mocowany na uchwycie mocującym motor z lewej strony do ramy. do niego są podłączone przewody pobierania ropy ze zbiornika i przewód łączący z filtrem,...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Witam! W minionym tygodniu miałem problem z Mercedesem A 160. Samochód trafił do mnie, kiedy odmówił posłuszeństwa właścicielce. Od jakiegoś czasu były problemy z uruchomieniem silnika, szarpał w czasie jazdy. W momencie , kiedy trafił do mnie dawał się uruchomić, ale miał mocy i nie przyjmował gazu. Podejrzenie padło na przepustnicę. Rzeczywiście była...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
problem polega na tym,że po odłaczeniu pompy paliwa maleje ciśnienie benzyny i klapa spiętrzajaca za chowuje się jak na zimnym silniku, czyli idzie bardziej w duł.Sterownik chce ją podnieść i w tym celu przymyka regulator biegu jałowego a co za tym idzie auto gaśnie. Można stosować różne "ogłupiacze" i "idiotyzery"ale ja to robię tak: szeregowo z czójnikiem...
Panowie może ktoś coś podpowie bo już mi już pomysły i cierpliwość do tego auta skończyła. Auto po dachowanku. RObiłem praktycznie całą elektrykę. Składany dach, szybym elektryka silnika itp itd. Został tylko jeden problem. MIanowicie. Jak auto zimne to nie wkręca się na oborty. Po dodaniu gazu po prostu się dusi. Na wolnych obrotach chodzi elegancko....
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator ciśnienia mercedes regulator paliwa mercedes
dremel wirnik segregowanie elementów elektronicznych video pełny ekran
radio cabasse renault zmiana miejscs bezpieczników
Kody błędów pralki Mastercook PFD 104 - lista i opis Ikona odkamieniacza świeci po odkamienianiu - co robić?