Witam. Może układ zapłonowy w Matizie zakłóca działanie miernika.
Jakie napięcia są w parametrach sterowników? Używasz skalibrowanych mierników napięcia?
6 godzin to za mało dla głęboko rozładowanego akumulatora. Prąd jak najbardziej normalny. Musisz jednak koniecznie postarać się o miernik, by napięcie ładowania nie wzrosło za dużo, a będzie rosnąć w miarę ładowania.
Tak zgadza się, zawsze jak największy. O ile pozwolą jego gabaryty (rozmiary) A co do problemu. Czy autor dałby radę zmierzyć napięcie ładowania. Wystarczy najprostszy miernik. Napięcie ładowania akumulatora powinno być powyżej 14,2V Akumulator ładowany poniżej tego napięcia pociągnie nie długo. Szczególnie gdy cały układ elektryczny zostanie obciążony...
Odpalasz silnik mierzysz napięcie ładowania miernikiem.
http://obrazki.elektroda.net/52_11829466... Witam ,mini DIY, mały smieszny i najprostszy miernik napięcia ładowania, 1 scalak 1 linijka diodowa i kilka rezystorów, Całość ma extremalnie małe wymiary 2,5cm x 1cm x 2cm, napociłem sie zeby to tak wpakować Dzielnik tak dobrałem aby mierzył typowe napiecia w instalacji + troche zapasu w dół i w gore...
co może być przyczyną tak wysokiego napięcia ładowania? Tylko regulator, lub słaba bateria w mierniku.
Wystarczy chyba najprostszy , bez ograniczania prądu ładowania więc można skorzystać ze schematu pod linkiem : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... . Napięcie wejściowe 18V będzie wystarczające , a regulatorem będziesz mógł ustawić odpowiednie napięcie i w konsekwencji prąd ładowania . Ze względu na brak stabilizacji przydało...
W takim razie masz uszkodzony któryś z tych tranzystorów albo oba. Odlutuj je i sprawdź miernikiem.
Wygląda to bardziej na to, że układ zapłonowy zakłóca Ci pracę miernika i dlatego nie możesz zmierzyć napięcia. Spróbuj założyć inną fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym lub świecę również z rezystorem przeciwzakłceniowym (NGK - BPR...). Jeśli to nie pomoże, spróbuj zmierzyć innym miernikiem.
Dawno temu ładowało się akumulatory motocyklowe 6V prostownikiem samochodowym 12V, najprostszym, bez żadnej automatyki, wpinając szeregowo żarówkę 12V/21W, można by poeksperymentować z mocniejszą żarówką (np H4) oczywiście kontrolując miernikiem napięcie ładowania
Problem braku ładowania przy wysokim poborze prądu rozwiązany. Okazało się, że alternator miał założony nie taki mostek i zamiast ponad 100A miał raptem 75. Im wyższy pobór tym ładowanie słabsze. Natomiast dalej zastanawia mnie z kad różnica pomiędzy test mode a miernikiem przy pomiarze napięcia ładowania Miernik 14.30 test mode 13.5 jakieś pomysły...
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. Czy coś się dzieje z autem? Czy tylko zabawa miernikiem?
Miałem na myśli np. XL4015, LM2596. Nie jest potrzebny żaden przekaźnik, co najwyżej ładować przez diodę. Dla napięcia ładowania 13,6-13,8V nie ma szansy na przeładowanie akumulatora.
Nie Kolego ,"zariad" to ładownie ,a "pusk" to rozruch. "Tok" to prąd , "naprażenie" to napięcie. Ucz się angielskiego! Napięcie ładowania zmierz miernikiem nastawionym na 20V na klemach akumulatora - oczywiście podczas ładowania!
Witam. Zamontowałem sobie ku własnemu utrapieniu miernik napięcia w Espace IV. I teraz wyniknęły problemy. Miernik wykazuje mi z napięcie ładowania od 13.8 do 14,1 V. Zdarza mu się błysnąć informacją o 17 V, zadko. Pytanie - na ile to wiarygodne? O co kaman? Elektryk sprawdził napięcie ładowania i wskazania miernika są wiarygodne. Alternator jaki posiadam...
Warto zmierzyć napięcie przy samym alternatorze, na śrubie plusowej. Ile tam pokaże miernik.
Co tam za alternator siedzi? Nie podał kolega marki/modelu. Mierzył kolega choćby z ciekawości miernikiem napięcie ładowania? Gdy zaświeci się kontrolka, zmierz napięcie ładowania zarówno na alternatorze jak i na klemach.
Witam To że kontrolka gaśnie nie oznacza że że alternator ładuje. Naładuj aku odpal auto i sprawdz miernikiem napięcie ładowania. Pozdrawiam
pomiar napięcia po wyprostowaniu. napięcie wygładzona,czy nie. Jezeli nie wskazania mogą "dziwne" ze względu na kształt napięcia. Zalezy nawet jakim miernikiem mierzyłeś.
Tylko podczas pomiarów akumulator nie był w stanie w pełni naładowanym? Napięcie 12-12.5V świadczy o niedoładowanym akumulatorze. Dlatego radzę mierzyć prąd ładowania akumulatora (amperomierz w miejscu bezpiecznika głównego lub miernik cęgowy przy większych prądach), a pomiar napięcia ładowania dokonać przy w pełni naładowanym akumulatorze. Oczywiście...
więc kupujesz scaloną przetwornicę step down na płytce pcb, jest ich masa na allegro i napięcie ustalasz na 7,4V i ustalasz sobie opornikiem prąd ładowania i to wszystko. Chyba że wszystko sam chcesz wykonać. Do ustalenia napięcia ładowania potrzebujesz miernika. Z racji tego że chcesz wykorzystać panele solarne najlepiej jak użyjesz do tego celu przetwornicy...
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
Witam Miałem podobną sytuację z autem przy odpalaniu go. Sprawdź miernikiem napięcie ładowania akumulatora (u mnie było prawie 17V) , winny alternator , a dokładnie regulator napięcia. Pozdrawiam
Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Jeden fakt zaprzecza drugiemu. Tanie mierniki mogą mieć problem z pomiarem napięcia zmiennego o częstotliwościach większych niż 50 Hz.
Może diody przebite? Sprawdź spadki napięcia miernikiem.
Rezystor może być z tym, że moc minimum 0.5W. Natomiast jaki będzie rzeczywisty prąd ładowania to można sprawdzić tylko miernikiem. Co do napięcia końcowego to żeby nie być gołosłownym to tutaj jest trochę informacji http://ultra.ap.krakow.pl/~heilig/akunim... :)
Pasek może piszczeć albo od łożyska lub od dostatnia się kropli oleju bezpośrednio na pasek. Co do kontrolki akumulatora, sprawdzaliście miernikiem napięcie ładowania akumulatora, naciąg paska klinowego ?
Witam. Wczoraj podczas jazdy w trasie padł mi alternator, zapaliła się kontrolka ładowania a potem czuć było zapach spalenizny. Dzisiaj rano zmierzyłem miernikiem napięcia ładowania, wynik alternator nie ładuje. Ale po kilku minutach robi się strasznie gorący, tak jakby miał wewnątrz zwarcie. Problem w tym że jestem prawie 70 km od domu i chciałbym...
1.sprawdź czy nie zaśniedzialy kostki złączki przy magnecie, 2 zdejmij osłonę górnej czaszy, i sprawdź przy wlacznikach to samo.. 3 .zdejmij czasze dolna i sprawdź miernikiem czy jest zasilanie na kostce lamp. 4, jeden bezpiecznik masz przy akumulatorze. Jak piszesz że kierunkowskazy są,to ten jest cały. Drugi masz pod czasza z lampami,przy stacyjce....
Są osobne dwa rowki bo pomiar pojemności polega na pomiarze czasu ładowania kondensatora do określonego napięcia lub zmiany częstotliwości obwodu rezonansowego. Chodzi o to by wyeliminować przy pomiarze małych wartosci rzędu pikofaradów pojemnośc przewodów. W droższych specjalizowanych miernikach jest układ zerowania ( odejmowania pojemności układu...
To że wyje to mogą być łożyska do wymiany a to że słabe ładowanie i śmierdzi może pochodzić od stojana lub wirnika. Choć dla pewności możesz skontrolować stan szczotek. I miernikiem napięcie ładowania.
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
miernikiem sprawdziłeś zasilacz czy ma napięcie?
to w takim razie sprawdź (po deszczu) miernikiem napięcie ładowania oraz dodatkowo amperomierzem (właczonym tak jak pisałem poprzednio) "w którą stronę płynie prąd" - trzeba ustalić czy wilgoć/woda powoduje gdzieś zwarcie czy tak jak piszą poprzednicy alternator przestaje ładować.
Zmierz napięcie ładowania miernikiem ile wynosi.
1. Naładuj akumulator prostownikiem. Jeśli słychać ciche bulgotanie to przerwij ładowanie. 2. Odłącz prostownik po naładowaniu. 3. Odstaw akumulator na noc i nic do niego nie podłączaj. 4. Sprawdź napięcie na akumulatorze. 5. Napisz nam tutaj ile woltów pokazał miernik.
przy pomiarze rezystancji pokazuje się najpierw 5kOhm i rośnie. I bardzo dobrze. Kondensator ładuje się przez omomierz, który do pomiaru oporności potrzebuje napięcia - więc daje je z baterii miernika, a kondensator jak każdy kondensator jak dostaje napięcie to się ładuje, miernik pokazuje więc sam efekt ładowania. Ponadto mierząc kondensator w układzie...
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce. W fabii nie ma w tablicy wskaźników żarówek, bo w całości jest na diodach LED. Co ciekawe tablica przyrządów sterowana jest za pośrednictwem magistrali...
U mnie podobny modem podłączony do USB pokazuje prawie maksymalny pobór prądu z gniazda, a podłączony przez miernik prądu i napięcia na USB do ładowarki szybkiego ładowania pobór prądu 1.2 A.
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Witam posiadam Peugeota 3008 z 2014 roku 1.6 ehdi z funkcją start stop. Auto było po wypadku. Po złożeniu wszystkiego i wymianie potrzebnych rzeczy zapala się kontrolka ładowania choć sprawdzałem miernikiem napięcie ładowania i wynosi 14.5. Podłączyłem komputer i tam pokazuje ładownie na poziomie 11.7-11.8 dodam że alternator był wymieniony na używany....
Wszystko ma wpływ jak BMS odczyta z Imaxa za wysoki poziomem napięcia to jego zadaniem jest właśnie odcięcie ładowania. Ale chyba sprawdzałeś miernikiem podczas ładowania co imax podaje. Rozładuj ogniwa do jednakowej wartości podłącz imax i kontroluj napięcie 3.2/3.3/3.4/3.5.......po dojściu do 3.9-4.0 wyłącz ładowanie i zmierz napięcie na poszczególnych...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? W normalnych motocyklach nie powinno występować tak wysokie napięcie ładowania, natomiast w chińczykach...
Witam, ostatnio chciałem zmierzyć tym miernikiem napięcie ładowania akumulatora i zostałem niemile zaskoczony. Mianowicie na mierniku zaczęły pojawiać się jakieś bzdurne dane. Co 1 sekundę zmieniały swoją wartość z zakresu 1V do nawet 200V, miernik ustawiony był na zakres 20V. Sprawdzałem na baterii 9V i dzieje się to samo. Jedyne co działa to sprawdzanie...
To faktycznie może płynąć tak duży prąd że nie podnosi się jeszcze napięcie choć alternator ładuje. Podładuj akumulator prostownikiem. Miernik cęgowy by to wyjaśnił.
Mierzyłem też napięcia cewek ładowania cewki WN ( miernik na DCA) wynik między zaciskiem 3 a masą 25;30;35 V , Od kiedy to mierzy się napięcia przemienne na zakresie DCA??? Mało tego wynik zamiast w Amperach wychodzi w Woltach??? Przeczytaj temat z linku, który mi przesłałeś i wykonaj zalecane tam pomiary. Wszystkie pomiary cewek prądnicy przy odłączonym...
Na alternatorze. Zmierz miernikiem napięcie w instalacji na akumulatorze i na alternatorze.
Masz miernik do mierzenia napięcia?
Miernik to Kemot jakiś podstawowy model. Nie mam nowej baterii ani drugiego miernika żeby sprawdzić czy to jest wina miernika. Napięcia czuwania nie sprawdziłem, ale bardziej mi chodzi o napięcie ładowania, bo jeżeli miernik źle wskazuje( 14,7V) a prostownik pokazuje 14,4V to dlaczego w akumulatorze bulgocze?
Pasek ok. Napięcie ładowania też ok. Te chwilowe spadki napięcia to albo kiepski miernik i to po prostu zakłócenia, albo wirnik alternatora ociera o obudowę z powodu rozwalonych łożysk. Chyba nic nie poradzimy, trzeba oddać alternator do zakładu, albo kupić używany. Osobiście rozebrałbym go, wymienił łożyska, szczotki i regulator, sprawdził diody i...
Napięcie regulatora pokrywa się z napięciem miernika ?
Chłopie piszesz rzeczy straszne, uwłaczjące dobrej robocie "Świeci kontrolka wody w filtrze" Odkręcałeś korek upustowy lub wymieniałeś filtr? "Świeci kontrolka hamulca ręcznego" Sprawdzałeś wyłącznik ręcznego lub poziom płynu hamulcowego "Świeci kontrolka ładowania" Sprawdzałeś miernikiem napięcie ładowania? Na razie nic nie sprawdzałeś tylko chcesz...
Po pierwsze pod PC jeśli bateria jest rozładowana to nawet doba nie pomoże. Po drugie acer musi mieć sprawne ogniwa aby ruszyć - miernik w dłoń i podaj napięcie na akumulatorze pod ładowaniem i bez zasilania.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Może tak być że miernik napięcia fałszuje wynik.Sprawdź zwykłym miernikiem kiedy następuje koniec ładowania
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
14,4 to prawidłowe napięcie regulatora w alternatorze. Kolejna sprawa to jaki masz miernik, może on przekłamuje? Może zmierz to napięcie innym miernikiem dla porównania.
Paradoksalnie to zabrzmi, ale właśnie podpięty podczas spawania akumulator powinien wytłumić wszelkie "szpilki" w instalacji. Inna sprawa gdy przewód masy spawarki akurat ułoży się równolegle z wiązką kabli, co się tam wyindukuje, tego nie wiemy. Co do "siania" układu zapłonowego, to absolutny rekord bije cdi, miałem na warsztacie kilkanaście motocykli/...
Wykonałeś pomiar napięcia ładowania jak jest dobrze i jak są włączone te światła? Czy i jaki pobiera prąd z akumulatora pokaże miernik cęgowy prądu DC.
Witam, W ciągniku zetor 5718 zamontowana jest prądnica , oraz regulator Bosh-a. Efekt jest taki, ze praktycznego ładowania nie ma. Miernikiem zmierzyłem napięcie na prądnicy i wynosi na wolnych obrotach U= 6-8 V, przy wysokich obrotach U= 13,5 - 14,8 V. Sprawdziłem miernikiem napięcie ładowania na akumulatorze i okazuje sie , że na wysokich obrotach...
Nirealny spadek do 5V zgasłby silnik. Miernik do d...
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Przecież na prostowniku będzie Ci pokazywać 14V bo takim napięciem mniej więcej jest ładowany. Miernik Ci pokazuje napięcie ładowania a nie akumulatora. Zmierz napięcie akumulatora bez podłączania go pod samochód czy prostownik.
Ojej .. Jestem amatorem w tych prądach itd. Mam to zmierzyć miernikiem ? Napięcie zasilające moduł ładowania. Jesli spada poniżej 5V to zasilacz który to napiecie daje ma za niską wydajność prądową lub jest uszkodzony. Wszystko już jest zapakowane :/ Kolego, zabrałeś sie za prototypowanie i to na dodatek z użyciem komponentów ze śmietnika (akumulatory)...
Sprawdź napięcie baterii miernikiem. Jeżeli jest bardzo rozładowana to podładuj ją poza telefonem.
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Witam ponownie. W akumulatorach samochodowych napięcie ładowania nie powinno przekroczyć 12.5% napięcia znamionowego, w przypadku NiCd 15%, a wg twojego miernika wynika że napięcie ładowania jest wyższe o ponad 30% lub może po prostu pomyliłeś się przy odczycie??
Ja proponuje sprawdzić miernikiem napięcie ładowania. Napięcie na zacisku D+ oraz czy świeci się kontrolka ładowania. Jeśli nie świeci należyją sprawdzić ( poprzez podłączenie jej kabelka od strony alternatora do masy jeśli wtedy nie zaświeci to jest do wymiany żarówka od ładowania.) Z tego co pamiętam alt ma osłone więc będziesz musiał ja odkręcić...
Nie wiem, jaką regulację ma ten prostownik, ale zwykle prostownik daje napięcie pulsujące, które ładuje do napięcia znacznie wyższego, niż pokazywane przez woltomierz podłączony do samego prostownika. Dla wyprostowanej sinusoidy z napięciem szczytowym około 14V (do takiego napięcia będzie ładować) miernik wskaże około 9V. Do tego, regulację często robi...
Zgadza się, chociaż dobry miernik...
A masz stary regulator? Są na nim oznaczenia typu? Wystarczy poszukać taki sam. Poza tym mierzyłeś napięcie ładowania na akumulatorze (miernik ustawiasz na prąd stały 20V)?
Uszkodzony układ ładowania baterii, prawdopodobnie bezpiecznik smd. Wyjmij baterię i sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie ładowania.
Jak zmierzyć napięcie ładowania czterech akumulatorów AGM 12 V w skuterze elektrycznym połączonych szeregowo? Podłączyć miernik (woltomierz) z odpowiednim (przynajmniej 60 V) zakresem DC.
BMS i tak zarządza procesem ładowania, nie pozwoli na przekroczenie napięcia. Ja mam akumulatory do 29,2V i ładowałem je ładowarką niby do LFP i kładła im ponad 31V mierzone miernikiem i BMS puścił napięcie a akumulator się nieźle grzał, dobrze ze nie odszedłem od ładowania i po ok 10min skapnąłem się ze coś nie gra, przyłożyłem miernik a tu ponad...
Witam, jakim miernikiem Kolega dokonał pomiaru napięcia?
"Zbyt dużą ilość prądów" sprawdzisz miernikiem, jakie masz napięcie ładowania, gdy łapie błąd. Czujnik też możesz sprawdzić miernikiem, ale tylko gdy występuje błąd, czyli na gorącym silniku.
Prądu ładowania nie zmierzysz. Żeby zmierzyć prąd (nie napięcie) trzeba wpiąć miernik w szereg z przewodem prądowym alternatora.
Może uszkodzony jest prostownik i/lub (jeśli tam jest) regulator napięcia. Sprawdź napięcie ładowania, czy daje prąd stały, czy zmienny. Prostownik też miernikiem sprawdzisz.
Jak nie przekroczysz danych wejściowych do regulatora a głównie się tutaj rozchodzi o napięcie to tak. Sam tak robiłem. Sprawdź miernikiem czy nie ma tam więcej niż 12V a druga rzecz sprawdź w instrukcji regulatora ile potrzeba min. napięcia aby zadział MPPT.
Witam , weź i poszukaj jakiejkolwiek tabliczki znamionowej , przeważnie jest na ramie to może się dowiesz co to jest Co do ładowania to rozumiem że sprzęt odpala i tylko nie ma ładowania jeśli tak to zmierz miernikiem co się dzieje przed i po regulatorze napięcia to może przybliży trochę gdzie leży problem Pozdrawiam
Tam jest pełno mosfetów weź je sprawdź miernikiem. Napięcie z gniazdka musi przechodzić przez mosfety sterowane jakimś kontrolerem zasilania/ładowania i dalej bym nie szukał usterki. On jest zasilany zawsze i najwyżej on oberwał. Sprawdź te tranzystory czy nie mają zwarć.
Tak naprawde to akumulatory kwasowe niemają ograniczonego ściśle napięcia ładowania. Ważne aby korki były ściągnięte i ciężko jest przekroczyć 17V dla aku 12V z powodu intensywnego gazowania. A co do miernika napięcia i prostownika to koniecznie dodaj kondensatory bo ich nie widać. A przez tętnienia wszystkie proste mierniki głupieją.
Ale jakie jest napięcie ładowania mierzone miernikiem jak wyżej było to samo pytanie. Ale ty raczej sam sie nie orientujesz.
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Jak dla mnie to w dzisiejszych czasach stare prostowniki bez automatyki to porażka. 1. W sieci jest wyższe napięcie o 10V, to jest o ok 5%, również o podobną wartość będziesz miał wyższe napięcie na wyjściu prostownika a więc o kilka dziesiątych V. To będzie tylko jeśli będziemy brali wartości znamionowe napięcia. 2. Akumulatory obecnie są przeważnie...
[quote="założony z poloneza lub dużego fiata z regulatorem napięcia na zewnątrz). .[/quote] Te alternatory miały regulatory mechaniczne, jak piszesz na zewnątrz, ich parametry ulegały zmianie. Te twoje trochę koło 15V jest niedokładne. Prawidłowe napięcie ładowania powinno zawierać się w granicach 13.5V-14.5V. Ładowanie powyżej tej granicy jest szkodliwe...
Miernik, czy zabawka za 15 zł? :) Prawdopodobnie masz zasiarczony, lub w inny sposób zużyty, akumulator. Czy zauważyłeś mniejszą sprawność akumulatora? Częściej musisz go ładować? Ilość zgromadzonej energii wydaje się mniejsza? Zużycie akumulatora objawia się zwiększeniem jego rezystancji wewnętrznej, co skutkuje między innymi zwiększonym napięciem...
Podłączając tak ładowarkę możesz uszkodzić układ ładujący baterię. Możesz za to podłączyć tam miernik i sprawdzić jakie jest napięcie na ogniwie podczas ładowania. M
Nie wiemy czym jest Mercor 9705. Nie wiemy co w Mercor9705 wytwarza energię elektryczną. Przy tak nikłej ilości danych można tylko polecić wzięcie w garść miernika (woltomierza) i pomiar napięcia na baterii akumulatorów w czasie - pracy silnika, ładowania czy jazdy figurowej na lodzie. Nawet nie wiadomo czy instalacja ma napięcie 6V, 12, czy 24V, czy...
Przeważnie te gigasety mają na zaciskach do ładowania napięcie zmienne i dopiero w słuchawce jest prostowane. Zmierz miernikiem czy jest to napięcie na bazie, jeżeli nie ma to najprawdopodobniej uszkodzenie jest w zasilaczu który ma dwa napięcia, jedno stałe i drugie to właśnie zmienne. Może to być tylko wina sznura, w innym przypadku brak styku w bazie...
Tak z ciekawości - co to jest miedzy miernikiem a przełącznikiem na pierwszej fotce? Co do regulatora prądu i napięcia, to regulacja prądu ładowania realizowana jest przez regulację napięcia. Można coś takiego dołożyć, ale to nie załatwi bezpiecznego ładowania. Podane napięcie 15.5V jest za wysokie, podłącz na wyjście prostownika jako obciążenie jakiś...
na zaciskach akumulatora mam odczyt 11.63V I odpalał? Postaraj się sprawdzić wartość napięcia akumulatora używając innego miernika.
Napięcie na krokodylkach mam 11.2V a dla ładowania aku musi być chyba Ok 14V 11,2V jak rozumiem bez akumulatora? Miernik mierzy wartość średnią, a akumulator ładuje się do szczytowej. Więc z napięciem jest OK. Inny problem z samym układem, bo napięcia na wyjściu bez akumulatora w ogóle być nie powinno, przekaźnik działa w układzie zabezpieczenia przed...
Zmierz miernikiem napięcie ładowana akumulatora, 13,65V to optymalna wartość.
Nie da rady. Trzeba skończyć szkołę podstawową. I widzieć co to prąd napięcie. I obsługa miernika.
Dobra, a jakiej mocy jest żarówka w przedniej lampie i czy żarówka tylnych świateł nie jest podłączona odwrotnie? Przy wyłączonych światłach powinieneś zauważyć ładowanie akumulatora, sprawdź jaki jest wówczas prąd ładowania. Diodę w "skrzynce bezpieczników" sprawdź miernikiem (test diody). Napięcie 11.8-12.1 V na akumulatorze świadczy o jego bardzo...
Weź miernik i sprawdź napięcie ładowania. Powinno mieścić się w granicach od 27V do max 29V.
Proszę o pomoc w stworzeniu schematu ładowania i zarządzania ogniwem LiPo oraz miernika napięcia do zasilania ESP32 i wyświetlania poziomu naładowania. Chcę zaimplementować to w moim projekcie klawiatury bezprzewodowej.
Na początek trzeba było miernikiem zmierzyć napięcie ładowania bo bez tego to rozbieranie w ciemno. Może być po prostu akumulator nie sprawny. A jak się okaże że diody dobre to jak sobie poradzisz ze sprawdzeniem regulatora? Montaż z powrotem do samochodu. W isuzu trzeba brać pod uwagę że był jeszcze przekaźnik kontrolki ładowania.
ogranicznik napięcia ładowania ograniczenie napięcia ładowania miernik ładowania poboru
uszkodzić układ przetwornica apple iphone silnik elektryczny ciężka ruszyć
astra podświetlenie deski astra podświetlenie deski
Lokalizacja bezpiecznika elektrycznego w piecu Defro na pelet Toyota Avensis T25 T27 – tylne drzwi nie otwierają się z pilota, brak reakcji siłownika