Są dwa! Microplex odmiennie od digiplexa lub nanoplexa korzysta z dwu czujników-prędkości wału i położenia wału (TDC sensor i RPM sensor).Problem zazwyczaj w nich-skorodowane złacza. Interesuję cię komponenety B54 i B55.W za;aczniku wsio co ci do szczęścia potrzebne.
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
Ja bym zaczął od sprawdzenia czy Hall w aparacie zapłonowym daje impulsy. Zobacz post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... W nim jest także link do innego "mojego" postu. Pozdrawiam.
Sprawdziłeś czujnik czy sprawny czy już moduł zapłonu do wymiany?
W czasach gdy naprawiało się te samochody wyprowadzałem kable od cewki impulsatora z aparatu i montowałem moduł z dużego Fiata/Poloneza gdzieś w okolicach cewki WN
Dlaczego nie chcesz używanego? Jesteś całkowicie pewien ze to moduł jest uszkodzony? Takie moduły były montowane na przykład w Stihlu 08S Electronik.
Mi się wydaje, że aparaty LUKASA były montowane w silnikach 1,4. Silniki 1,6 miały aparat DELCO i moduł sterujący zapłonem w środku. W LUKASIE w aparacie jest tylko HALL, a moduł zapłonu jest zabudowany pod cewką zapłonową. Sprawdź jak jest u Ciebie?
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
To jest uszczelniająca nie termoprzewodząca pasta!!! kup taką. https://www.google.pl/search?q=pasta+ter... http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasta_termo...
Podłożenie i sprawdzenie modułu zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/1592618000_... Cewka jest sterowana masą a zasilanie cewki jest po stacyjce 12V. Jeśli nie ma iskry a sterowanie cewki jest nadaje się do wymiany.
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Sprawdzić halla i moduł zapłonu. Do tego wystarczy próbówka z diodą. Taka filozofia. Dodano po 2 Cewka się przegrzewa. Zapłon na kopułce? O jeszcze cewka fakt, a jaki zapłon to nie ma co myśleć bo mu się nie chciało kodu silnika podać.
https://www.ebay.com/itm/114388399653 zobacz wygląda na przekazniki może ostukaj blokade może puści ale raczej powinny być błedy w J518 Dodano po 1 A tu emulator https://www.youtube.com/watch?v=sVWbh1t1...
Teoria oporów równoległych ani przykład ze zlewem nie znajduje zastosowania w przypadku przeskoku iskry, bo iskra "szuka sobie" najkrótszej drogi do przeskoku i albo jest to przebicie albo świeca, i nigdy nie występuje RÓWNOLEGLE w dwóch miejscach.Występuje za to w wielu miejscach ale szeregowo (dlatego wiem że to nie przebicie) Jeśli gdziekolwiek w...
Jak sie da to co mogło w tym polecieć przecież bezpieczników tam nie ma ?dodam że uszkodzenie mogło powstać przez słaby styk na przeciętym przewodzie od zapłonu przy stacyjce który przeciąłem jak zakładałem autoalarm,chciałem sprawdzić czy po przecięciu samochód odpali a potem słabo złączyłem aż iskrzył i sie rozłączał a ja kręciłem rozrusznikiem, i...
Błąd P0304 Tak jest interpretowany przez workshop Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu
Witam. Sprawdź czujnik czy daje impulsy do modułu zapłonu a najlepiej jego wtyczkę. https://obrazki.elektroda.pl/5156160300_...
Schemat instalacji elektrycznej samochodu Fiat 126 EL i legenda do niego.
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
najpierw wszystko pszeczysc i wysusz w ciepłym miejscu aprat zobacz czy nic sie nie urwało napsiz jak maluch bo miały chyba różne aparaty atare i el
To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
witam wie ktoś jak sprawdzić czy jest dobry moduł zapłonu w seacie leon 1.8 20 v 180km ?
BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Ciśnienie jest super. A winny jest pewnie moduł zapłonu, który znajduje się w aparacie zapłonowym. Pożycz na szrocie (albo od znajomego) jakiś dobry aparat i sprawdź. Myślę, że pomoże.
Sprawdż ceweczkę w aparacie.Ponieważ lekko się obraca następuje przetarcie izolacji i zwiera do masy.
moduł zapłonu sprawdź.
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Witam. F1R3G -> (tyrystor) SCR - 400Volt - 4Amp - Sensitive Gate Pozdrawiam.
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Mam całe pudełko po butach modułów APE.Nowe,pochodziły z tydzień,i "lufa w krzokach"jak mawiał Gustlik. Tylko oryginał.
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Problem jak w temacie. Polonez nagle przestał palic. Po sparwdzeniu okazało sie ze nie ma iskry z modułu zapłonu (DIS). Napiecie zasilajace dochodzi do złacza dwuwtykowego. Ze złacza 6 wtykowego wychodza napiecia 3v na przewodach zółtym i pomaranczowym, ze złacza 3 wtykowego do czujnika połozenia wału nie ma zadnego napiecia na stykach. Wszystko to...
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Impulsy masz mieć na 2,3,4, pinie modułu z sterownika wychodzą 8,52,60 i wszystko będzie wiadomo.P
Honda Dio pali moduł zapłonu po 10 minutach pracy. Stator jest 8 cewek, z których wychodzą dwa przewody. Pomocy. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/6428363000_... jak sprawdzić czy dobry jest to ac czy dc
Bez A pochodzi ze starszej wersji ale będzie pasować.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Kodem 42 to się nie sugeruj bo on oznacza że jest brak impusów z aparatu zapłonowego a tak jest przecież jak silnik nie pracuje (jak odczytujesz kody to pewnie masz silnik zgaszony). W C16NZ lecą "jak muchy" moduły zapłonu ale możesz w pierwszej kolejości sprawdzić stan izolacji na cewce w aparacie zapłonowym i jak jest wukruszona dobrze zaizolować...
Jak już tak naprawdę nigdzie nie dostaniesz,to się zgłoś.Mam jeszcze ze dwie sztuki.Ta czarna blacha co do niej jest przykręcony tez potrzebna?
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
Jeżeli rocznikowo pasuje, to element A23 w linku https://www.fordscorpio.co.uk/24vlooms.h...
słupek A lewy pod osłona gdzie jest otwieranie maski, może tez być uszkodzony hall
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Brak iskry na świecach. Sprawdziłem: cewkę opór 0,8 Ω po stronie pierwotnej i 10k po stronie wtórnej, kable WN 4,8kΩ (zakupione nowe), przewodu pomiędzy modułem zapłonu a rozdzielaczem OK. Za samą cewką brak iskry przy podłączonym module zapłonu. Na mierniku po załączeniu zapłonu stałe 12V a w momencie...
Dioda LED w szeregu z opornikiem 470 oHm podpiąć do plusa a drugi do pinu nr3 na zmianę z nr.4 cewkomodułu. W ten sposób sprawdzisz sterowanie modułem.
Tam jest sterownik silnika , sterownik zapłonem i moduł zapłonu. Na pin 5 modułu zapłonu winno być kluczowanie ze sterownika zapłonu , sprawdz. Z pinu 1 jest sterowana cewka zapłonu minusem. Powiedz jak sprawdziłeś cewkę i moduł.?
jak nie miał iskry to ruszałem instalacja z przodu cewkami i iskra była, Zgodnie z logiką, jeśli po "ruszaniu" instalacją iskra się pojawia, to należałoby sprawdzić połączenia tejże instalacji - luźne styki, "przegniłe" konektory itd. itp.
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Mam http://obrazki.elektroda.pl/5578414200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1433513200_1... ale ten drugi schema różni się tym że jest w dwuch kostkach a zasada działania jest ta sama
Zasilanie na cewkach WN musisz mieć , /chyba ,ze sprawdzałeś na poszczególnych cewkach , ale to b. trudne w tym wykonaniu/ możesz nie mieć kluczowania z modułu zapłonu. Sprawdź czy masz kluczowanie cewek i moduł z ECU na pinach; B5, B6 , B13 i B14. Mam nadzieje ,że wiesz jak to zrobić!
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Możesz wymienić wszystko a może zacząć normalnie od diagnostyki. Czyli czego silnikowi brakuje, w sumie Golf 4 to twoim zdaniem Fiat 126p miał tylko jeden silnik co prawda o dwóch pojemnościach no ale jeden. Chociaż ja się doczekał modyfikacji w postaci bez rozdzielaczowego zapłonu a później nawet dostał moduł zapłonu z czujnikami.
Witam Miałem problemy z rozrusznikiem kilka razy zablokował się (zjawisko braku prądu). Kilka dni temu pojechałem do pracy, gdy po pracy wsiadłem do poloneza odmówił mi posłuszeństwa (rozrusznik kręcił ale samochód nie zapalił i na nieszczęście padł całkiem rozrusznik)- wymieniłem szczotki i tulejki rozrusznika, po wymianie rozrusznik kręci super ale...
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
witam zastanawiam sie czy nie mozna by do budowy wykozystac gotowego modułu wzmocnienia zapłonu
Kolego wystarczy użyć opcji szukaj. Schemat jest tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79... . Jeśli nie ma iskry i próbowałeś na kilku świecach które w innych urządzeniach działają to sprawdź cewki multimetrem a dopiero później sprawdź moduł.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Tam coś z kluczowaniem cewki (sterownik , moduł zapłonu - można sprawdzić małą żarówką) lub niewłaściwie podpięta instalacja gazowa.
Zostały mi już tylko do sprawdzenia łożyska i moduł zapłonu. O ile łożyska wiem jak stwierdzić czy się "kręcą" tak do modułu zapłonu nie wiem jak go zdiagnozować - nie mam przyrządu jakiegoś do sprawdzenia "siły" iskry, bo może być tak, że na ciepłym silniku traci iskrę i kicha wtedy. Ale dzięki za odpowiedź :)
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Masz jakiś schemat bądź sposób na sprawdzenie i immo? Błędów brak, obroty silnika widzi, prąd do cewek dochodzi, Cewki na krótko strzelają iskrą jak szalone. Zmieniłem moduł zapłonu ale nadal brak iskry
Podmień moduł zapłonu . Może twój jest z ograniczeniem obrotów ?? Tak , żeby nie przekraczać 45km/h . :|
Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy. Sprawdzone elementy to: Iskrownik- nowy - ok Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin. Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony...
A jest sposób na sprawdzenie multimetrem modułu zapłonu?
Za głęboko sięgacie panowie. świece + moduł zapłonu , i to tyle.
U1313 Fault: absence of communication with the ESP ECU - brak komunikacji z ESP/ABS ,ECU Komunikacja wadliwa. Czyli pewnie coś zalane lub kabelki, złącza zgniły ,przetarły się. Możesz jeszcze przejrzeć bezpieczniki i sprawdzić czy komputer diagnostyczny łączy się z wszystkimi modułami (ECU, ABS , BMS -body itp.)
Jezeli czujnik wału ma rezystancje x Ω to jest dobry.Sprawdź czy moduł steruje cewke zapłonową .Potem rozdzielacz zapłonu.:idea:
Witam serdecznie, wczoraj pojechałem do sklepu samochodem,kiedy ruszałem do domu auto odpaliło ale po chwili jakby straciło moc.Kiedy wcisnąłem pedał gazu dławiło się,zjechałem na pobocze zgasiłem i odpaliłem samochód,ruszyłem ale momentami objawy się powtarzały.Po przejechaniu paru kilometrów było dobrze. Rano samochód odpalił i zgasł po paru sekundach...
Witam! Jeśli posiadasz wersję 1,6 GLI, to nie masz aparatu. w tym typie najczęściej wysiadał moduł zapłonu. Dlatego sprawdź czy jest iskra na wszystkich świecach.
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Ale coś tym modułem zapłonu steruje , nie? Fructon dobrze podpowiada.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
A na tej stronie pisali że w mińsku jest czujnik halla Bzdury piszą. Zresztą jest tam zdjęcie tego czujnika i z daleka widać, co to jest. Widać to też ze schematu układu zapłonowego. Generalnie, jeśli chcesz się pozbyć problemów z elektryką w mińsku, to oryginał precz i załóż zestaw od jakiegoś porządnego motoroweru.
Jakiej marki samochód oraz instalacja . Nie rozgrzebuj wszystkiego , skoro przed "dłubaniem" w module zapłonu , instalacja pracowała prawidłowo. Sprawdź czy czegoś nie rozłączyłeś i upewnij się że moduł zapłonu jest sprawny i dopiero szukaj usterki w układzie paliwowym .
Witam serdecznie. Piec (c.o./c.w.u) Arsiston Genus 23MI od kilku dni pracuje nieprawidłowo. Objawia się to opóźnieniem w podaniu iskry zapłonowej. Zarówno przy podgrzewaniu wody użytkowej jak i wody w obiegu c.o piec otwiera zawór z gazem lecz zamiast natychmiast podać iskrę zwleka o niestały przedział czasu. Oczywiście im większy ten przedział tym...
natomiast nie ma masy w drugim wtyku. Bo i nie będzie. Wtedy by było zwarcie. Masa jest kluczowana przez tranzystor w module zapłonu. Proponuję wstawić nowy moduł zapłonu.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Jaki zapłon - elektroniczny, czy z przerywaczem? W przypadku mechanicznego (przerywacz zapłonu) sprawdź zapłon, a kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku elektronicznego sprawdź moduł. Dodatkowo ciśnienie w tłokach. Czy zawsze ten sam cylinder "nie pali"? Jeżeli nie wiesz, to przy jednocylindrowym działaniu sprawdź co się stanie przy odłączeniu raz jedna...
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Pomiędzy cewką a czujnikiem wału jest jeszcze ECU i moduł (wzmacniacz) zapłonu. Czujnik jak się nie mylę jest przetwornikiem halla i bez oscyla nic nie sprawdzisz. Sprawdź czy kluczując moduł zapłonu masz iskrę z cewki , przewód z ECU pomarańcz, pin nr.1.
Nie wiem bardzo dokładnie ale chyba ok 0.7V
Raczej ecu silnika źle steruje cewką. Jeśłi nie ma osobnego modułu zapłonu. Trzeba po schemacie sprawdzić.
Nie ma praktycznie żadnej "sprawdzonej" alternatywy dla tego typu modułu zapłonowego DC-CDI. Przeróbka na inny rodzaj zapłonu kosztowała by tyle samo, albo i więcej. Pozostaje kupić nowy moduł, lub spróbować naprawić obecny.
Masz halla w aparacie . Warto równiez sprawdzić moduł zapłonu.
Niestety nie pomaga mi to ponieważ, chce rozpracować sam moduł, gdybym miał dostęp do motocykla nie było by tematu.Chyba że ktoś może poratować opisem lub zdjęciem kolejności przewodów w samej kostce modułu.
Trudno jednoznacznie określić usterkę na odległość.Musisz sprawdzić jeszcze moduł zapłonu,palec rozdzielacza,kopułkie rozdzielacza.Warto też byłoby sprawdzić drożność katalizatora.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Nie zapominaj o module zapłonu z cewką.
Kostka od modułu - przeczyść + masą modułu zapłonu - sprawdź. nie ma bata skoro auto nie wyeksploatowane jak właściciel pisze to to jest właśnie to, miałem w owych czasach kiedyś taki sam problem, przewód idący od aparatu zapłonowego do modułu w takim niebieskawym peszlu wewnątrz idą dwa kabelki biały i czarny ja miałem przetarty od strony aparatu...
Najprawdopodobniej padł moduł zapłonu sie przegrzewa lub czujnik położenia wału. Dość częsta usterka szczególnie w autkach z gazem
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
Moduł możesz sobie wymienić sam, ale najpierw sprawdź świece, przewody i ciśnienie na garach które nie pracują
Było to ponad dekadę temu , ale tak jak piszesz wystarczyło prze lutowanie kilku punktów i zadziałało . Zastępczo dobrałem do tego zapłonu cewko-moduł chyba od Piaggio i to chodziło .PVL został jak na zdjęciach z racji braku czegoś odpowiedniego do sklejenia tego do kupy.
Witam. Spalił mi się moduł zapłonu w moim Simsonie Enduro i postanowiłem kupić nowy ale niestety niema już nigdzie w sklepach ani w produkcji oryginalnych takich modułów tylko zwykłe Chińskie podróbki, które działają zaledwie parę godzin i znów się palą. Postanowiłem sobie taki moduł poskładać z mocnych części, tylko mam pytanie, w sprawie tego schematu...
sprawdzić moduł zapłonu moduł zapłonu sprawdzić honda uszkodzony moduł zapłonu
elektryczna tylna klapa proteco sterowanie pasywny korektor
radmor5412 przestrojenie amica pa4560a420
Citroen C5 1.6 HDI - Błąd 1352 i rozładowujący się akumulator Bezpiecznik termiczny w myjce ciśnieniowej Kärcher K2