Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze modułu zapłonu do Suzuki lz f300. Wtyczka jest 8 pinowa a oryginału brak. Myślałem o zastosowaniu modułu z linhaia 300 po dostosowaniu do pinów z rysunku z forum ale nie wiem czy mi zadziała z czujnikiem zamontowanym w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3332003300_...
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Motocykl nie ma żadnych czujników, więc zrobienie mapy powinno być proste. Jak nie ma czujników, to raczej będzie bardzo trudne, ponieważ komputer sterujący potrzebuje przynajmniej kilku informacji: - prędkość obrotowa i położenie wału korbowego, - obciążenie silnika mierzona jako ciśnienie w kolektorze lub natężenie przepływu powietrza, - temperatura...
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Rozbierany był gaźnik z 3 razy już i może tak być że coś nieszczelne jest. Ja znowuż słyszałem że ludzie zakładają normalne gaźniki bez tps lecz zmieniają moduł zapłonu bo jeśli się nie zmieni modułu to potem jest problem. Tylko że ja nie wiem na jaki to moduł zmienić 🤷
Panowie, przepraszam, że tyle się nie odzywałem - siła wyższa. Chciałem nico odświeżyć temat i spróbować rozwiązać problem od innej strony, czyli skupić się na pobieraniu prądu na postoju, które wynosi ok. 30mA. W załączniku zamieszczam schemat elektryczny motocykla. W weekend podłączyłem miernik, aby wskazywał pobór prądu na postoju, następnie rozłączałem...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Mosfety? Czujniki Halla ma. Opory około 330 Ohm... Już drugi sezon stoi... Tutaj piszecie o kawasaki to może być też o suzuki. Ten sam kraj Japonia.
witam. mój kumpel jest mechanikiem i remontuje motory.trafił mu sie ostatnio Suzuki GT250. zrobił kapitalke silnika i mechanicznie było by wszystko oki ale niestety prz próbie odpalneia motoru okazało sie ze ma uszkodzony modół od zapłonu. dał mi go do naprawy lecz jest on cały zalany w jakiejs zywicy. wiec stwierdziłem ze nie ma sensu tego naprawiac...
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Witam wszystkich mam problem z Suzuki DR 650 R z silnikiem od 650 RSE 95r Motor to składak , ktoś wrzucił nowszy silnik a z elektryką nie wiadomo co się działo . No i mam problem bo moto nie chce odpalać tylko ciągle strzela w gaźnik . Ze strony mechanicznej raczej jest OK rozrząd ustawiony , zawory szczelne nie są wypalone . Impulsator sprawdzony na...
rzecież musicie zdublować moduł pracujący z czujnikiem magnetycznym. Najprostszy to gl 118 z poloneza. Podejrzewam, że gdzybyście podłączyli dwa APE 05, też z poldożera (tam jest czujnik magnetoindukcyjny, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu i dodatkowo rozdzielacz, czego u was nie ma - dlatego dwa moduły), to silnik by odpalił.
Kolego, piszesz o AC CDI, wlepiasz zdjęcie od DC CDI i marudzisz, że nie wiesz czemu nie chce palić. Nie sądzisz że wpierw należało by się zapoznać z obydwoma rodzajami zapłonu?
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Witam. Poszukuję opisu pinów w module zapłonu Denso 32900-08f10. Motocykl Suzuki 750 przerobiony na choppera z przerobioną instalacją https://obrazki.elektroda.pl/3153758300_... https://obrazki.elektroda.pl/9037366300_...
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Czy moto łatwo się uruchamia? Czy świeca jest dedykowana do tego motocykla? Jak wygląda izolator świecy zapłonowej?(czarny, brązowy, kawa z mlekiem, biały?). Przydałby się stroboskop do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu.
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Witam. Wpadł mi w ręce moduł zapłonu firmy KOKUSAN DENKI ,32900-44410, BB I 205 .Ktoś wylutował tranzystory i nie wiem jakie włożyć . potrzebuję schematu modułu lub symbolu tranzystorów .Znajomy mówił że "fachowiec" który wylutował i zgubił oryginalne mówi że to były darlingtony i tyle wiem . Proszę uzupełnić tytuł tematu. Regulamin, p.11
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Po przerwie wracam do silnika. Czy impulsator jest zasilany , bo brak napiecia wychodzącego z modułu. Zakupiłem moduł 2t od chińczyka że stałym kątem wyprzedzania zapłonu, gdyż podłączyłem to razem z baterią 12v zamiast cewki z magneta również brak napiecia na cewke i na impulsator.
Nie, świeca daje przez cały czas gdy daje rozruch. Bo tak to by był immobilizer prawda? Kontrolka immobilizera na zegarach pracuje zgodnie z instrukcja i nie wskazuje błędu... Dodano po 2 Sprawdziłem jeszcze raz, świeca daje tylko jeden impuls i dalej rozruch kręci a świeca nie iskrzy... Dodano po 4 Po zalaniu cylindra paliwem i wkreceniu świecy- nie...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Witam Motocykl przyprowadzili do mnie bez modułu zapłonowego, pozostała cewka i wystająca wtyczka czteropinowa kwadratowa. Moje pytanie, jaki typ modułu tam stoji, gdzie ewentualnie go dostać, nie wiem jaki typ modułu, nie wiem jak powinien wyglądać, i nie wiem gdzie szukać jak nie mam żadnego typu. Jeśli moduł jest identyczny jak w innym suzuki 125...
Reanimuję starego GSX550ES z 1985 roku. Okazało się że uszkodzony jest moduł zapłonowy. Ceny nowego przyprawiają o zawrót głowy (ok. 600 Euro), a używany ciężko trafić, a jak jest to za 700 zł. W związku z tym chciałbym zapytać czy byłaby szansa włożyć inny moduł zapłonowy, od innego pojazdu? Jest to typowy moduł DC, dwa impulsatory, 2 dwustrzałowe...
Witam mam Suzuki DR 125 z 83 roku typ SF42A lecz nie mam modułu. Próbowałem już podłączać różne moduły (fiat 126EL, Fiat Tempra) lecz nie było wyprzedzenia zapłonu i nie chodził prawidłowo. Może macie jakieś pomysły jak taki moduł zrobić lub może ktoś wie gdzie do takiego starego sprzętu mogę takie coś dostać bo szukałem prawie wszędzie i nigdzie niema....
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Różnica pomiędzy zwykłym modułem CDI a DC-CDI jest taka, że ten drugi ma w sobie przetwornicę, która z 12v robi przemienne napięcie do ładowania kondensatora w module. Czyli zwykły moduł chiński chiński można "zasilić" z przetwornicy - w oryginale jest specjalna cewka w statorze dająca kilkadziesiąt wolt przemiennego napięcia, które po wyprostowaniu...
Witam Mam taki problem z moją DR 125 SE z 1996r że ostatnio zmieniłem moduł zapłonowy na taki od GN 125 taki jak na zdjeciu i motor ma dobrą iskre ok.1 cm i dobrze odpala ,ale ma mała moc i wydaje mi sie że nie jest dobry kąt wyprzedzenia zapłonu. Moje pytanie brzmi czy da się jakoś zmienić kwz w module czy trzeba oddać go do elektryka i on to zrobi,...
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
byłem u mechanika który powiedział mi,że przyczyna jest taka, moduł zapłonu trzeba wymienić ponieważ jest uszkodzony oraz jakiś króciec który znajduje się w skrzyni co odpowiada za sygnał do modułu żeby padał iskrę. lub sygnał. ponieważ przedtem to nawet nie podawał paliwa. Właśnie ten króciec się nie obraca a powinien trzeba ściągnąć skrzynie żeby...
Autko sprawne, podobno winien był aparat zapłonu. Narazie jeździ więc temat zamykam, ale jak po czasie okaże się że to nie to, to ten mechanik mi za to odpowie! Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie cenne informacje.
v-max 90km/h - mało prawdopodobne, licznik ma bardzo dobry humor, realne 70 km/h na najszybszym przełożeniu montowanym fabrycznie w tych silnikach. cylinder 70cc - w tych silnikach max 65 cm³ (mały skok wału wynoszący 37.4 mm). Gaźnik oryginał Keihin czy tuning Amal? Jakiej produkcji moduł zamiennik? Zakładałem ostatnio WMMotor w żółtej obudowie...
Mam Suzuki Swift 2005 po crashu. Wystrzeliły poduszki przednie prawa w siedzeniu i prawa kurtyna. Poduszki wymieniłem, moduł jest też zresetowany a mimo to kontrolka AirBag nie gaśnie. PO włączeniu zapłonu miga 6 razy i zapala się na stałe. Przy diagnostyce pojawia się błąd nr B1366 w internecie znalazłem opis "Ignition Start Circuit Short To Ground"...
Powitać kolege panja321 :D To ile silnik już ma przejechane km? ;) Teoretycznie pierścienie tego silniczka projektowane są na 10tys. km (oczywiście mogą wytrzymać i więcej). Skleciłem dziś dwa moduły do cewki WN z części które mi zostały: jeden ze zworkami (regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu) ,a drugi na standardowych ustawieniach. Jakby ktoś byłby...
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu pojawił się w moim motocyklu dziwny problem. Polega on na tym, że co jakiś czas nie odpala mi motocykl. Rozrusznik kręci normalnie, ale nie ma iskry. I nie ma znaczenia, czy jest on zimny, czy nagrzany. Trzeba wtedy wyłączyć i włączyć zapłon kluczykiem lub przy włączonym zapłonie włączyć i wyłączyć awaryjne gaszenie i...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Moim zdaniem, rozwiązanie to moduł od skutera 4T (ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu) pod impulsator 1. Musiałbyś się jednak upewnić przy jakim kącie wyprzedzenia wypada koniec znacznika dla tego impulsatora, powinno być jakieś 5-10° przed GMP. Drugi impulsator wygląda jakby służył jako zabezpieczenie przed odbiciem podczas kopania. Przez śruby...
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
Chyba jednak należy dobrze wiedzieć z czym mamy do czynienia. Cewkę zapłonu bateryjnego zasilamy napięciem 12 V a zapłonu CDI możliwe, że nawet 250 V. Czasy trwania impulsów też inne. W tym przypadku niekoniecznie cewka ale też moduł CDI może odmówić posłuszeństwa. Z powodu o którym wcześniej przekładnia cewki może być inna.
gimak "U mnie w corolli ten błąd się pojawił jak wypadły (zatkały) się dwa wtryskiwacze benzynowe" Zapala i pracuje na benzynie i gazie bez żadnych wyczuwalnych nierówności, dopiero przy chęci szybkiego dodania gazu w przedziale do 2 tyś.obr dusi się. Powyżej 2 tyś. jest lepiej ale czuje że wchodzi na obroty z lekkim oporem. Czy w takim wypadku w tym...
Awaria cewki zasilającej (ładującej) CDI jest najczęstszą z usterek tego typu zapłonu. Nie jest to cewka dająca impuls! Impuls daje impulsator. RafalMisza z uporem powtarza swój błąd w nazewnictwie. Większość mało doświadczonych "naprawiaczy" nie sprawdza rezystancji i napięć tej cewki(wek) za to zabiera się za "naprawę" lub wymianę z reguły sprawnego...
Dzięki za zainteresowanie. Sprawdziłem odpięty czujnik, pojawiają się impulsy dodatnie i ujemne na przemian o wartości maksymalnej 4V i -4V. Podłączyłem moduł zapłonu z wpietym oscyloskopem do styków czujnika i o dziwo motor zapalił, ale chyba uszkodzony jest układ ładowania, bo spaliło dwa bezpieczniki i warystor V1 zabezpieczający wejście zasilania...
Powiem Ci tak. Mam bardzo podobny problem, posiadam Suzuki GSX 550 ES (a Twój to GS 400), tam są bardzo podobne układy zapłonowe. U mnie też wszystko było spalone, łącznie z impulsatorami. Zacząłem temat rozgryzać, mam tą samą sytuację z cenami modułu zapłonowego - używany niby pewny 700 zł, nowy ok. 3000 zł - bez sensu kupować. Znalazłem na Facebooku...
W swoim silniku wyjąłem zaworki jednokierunkowe (membranowe? ), nalałem benzyny na simmering między cylindrami - nic nie przeciekło. Złożyłem wszystko ponownie i silnik pracuje równiutko na wolnych obrotach, a zapala po wyciągnięciu 30cm szarpanki. Co mu było? Może jakaś mała nieszczelność na styku bloku silnika i płyty z zaworami jednokierunkowymi....
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
dziękuję za odpowiedzi. alarm wykluczam . immobilizer ? rzeczywiście może tu leży błąd . dodam że po przekręceniu kluczyka miga kontrolka "check engine" . Możliwości pozostaje nadal wiele ale możemy wykluczyć : - "mam zasilanie" po przekręceniu kluczyka na cewce zapłonowej ( +12V i masę na sterowniku zapłonu). - oraz dzięki informacji forumowiczów wiem...
pompa chodzi po włączeniu zapłonu ale jej nie rozłącza po 2 sek a wtrysk nie otwiera i w tym problem. Po podaniu jakiegoś samostartu w dolot odpala i gasnie jak sie wypali. Również regulator biegu jałowego nie ma zasilania i obawiam sie ze ecu sie spaliło ale dla potwierdzenia wolał bym jeszcze mieć schemat w celu sprawdzenia wszystkich mas i zasilania...
Chodzi generalnie o pojazd typu buggy z silnikiem motocyklowym od VFR750 RC 36 a obrotomierz od suzuki bandit 1200 gsf z roku ok. 2001 W vfr obrotomierz oryginalnie podłączony jest do osobnego wyjścia w module zapłonu z którego wychodzą wszystkie cztery impulsy jakoś połączone w środku, ale jak tam podepnę obrotomierz to wskazuje dwa razy większe obroty....
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Czy zamieszczony schemat odpowiada "twojej" rzeczywistości? Tzn. Czy twoja instalacja w zakresie zapłonu jest identyczna? Nie wiadomo "co poeta (konstruktor) miał na myśli?". Trzeba poszukać w sieci informacji o zasadzie działania tego zapłonu. Może na motelek.net? Szczególnie forum. Niestety strona jest niemieckojęzyczna, więc ja ...wysiadam. Trochę...
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Witam mam takie pytanie otóż nie moge dostac zapłonu do mojej Husqvarny CR 250 2t 99 rok i chciałbym zmienic kompletny zapłon od suzuki rm 250 2t wygladem jest identyczny posiadam stator,moduł cdi,cewke .. brakuje mi magneta ale mam od husqvarny mojej takie same pytanie brzmi czy to bedzie mi działac prawidłowo
Położenie magnesów jest tak ważne? Przecież i tak mamy jedno wyładowanie na obrót i steruje nim moduł a energia zbiera się przez cały czas w kondensatorze... Czy błędne podłączenie cewki zbierającej (pickup coil) i ładującej (cdi) będzie skutkować uszkodzeniem modułu? Jeśli nie to kombinacji nie ma zbyt wiele bo raptem 4 :) Informacji nie ma zbyt wiele,...
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
tylko ja nie chce się brać za budowanie modułu CDI bo kompletnie się na tym nie znam i wogóle nie mam do takich rzeczy dostępu, a chodzi mi bardziej o jakiś konkretny zapłon od jakiegoś innego motoru do zamontowania w mojej MZ 150 po odpowiednim jego przerobieniu... ma ktoś jakieś pomysły?? Powiedzcie mi jeszcze czy to dobry pomysł z tym zapłonem od...
Witam, podpiłem ostatnio w swoim motorku alarm z odpalaniem z pilota. Problem jest taki, ze jak odpalam z pilota, to rozrusznik kręci ale motor nie chce zapalić, natomiast jak dam mu zapłon z kluczyka w stacyjce a będę uruchamiał z pilota to motor pali. Wiec pomyślałem ze mam w stacyjce jakieś zabezpieczenie typu "Immobilizer". No i odpiełem całkowicie...
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
http://obrazki.elektroda.pl/7964944400_1... Witam, Was moi mili forumowicze. Dziś mam zamiar zacząć tworzyć instalacje elektryczną do swojego full crusta ( już go mam, więc hard enduro nie kupie). Zaczynam od projektu jak zawsze. Obliczanie długości potrzebnego materiału, ilość złączy, wymagane zdolności i informacje na ten temat i...
Witam Na początku wakacji zakupiłem silnik z rg80 aby go wmontować do Simsona, co w rezultacie udało mi się w 100%, ale mam teraz jeden problem bez którego od paru dni nie mogę go odpalić. Mianowicie chodzi o zapłon. Zakupiłem niedawno taki właśnie cewko-moduł: Linki zostały usunięte - zgodnie z regulaminem pkt.3.1.18 Podłączyłem go w taki sposób że...
Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
Witam serdecznie TPMS Suzuki Swift 2023 (oraz inne modele). Mam zamontowane nowe czujniki i chce je dopisać do auta w trybie nauki. W Suzuki można ten tryb wywołać przyciskiem drzwi kierowcy. Wówczas jest okolo 150 sekund na wysyłanie sygnału z czujników z kół w kolejności LP, PP, PT, LT. Wejście w tryb nauki faktycznie działa i na ten czas giną obecne...
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
Rama jest z Yamahy XTZ. Myślałem nad zapłonem z jawy 50. Można to przełożyć do silnika 251. Jednak zostałem na akumulatorze bo mam na tyle miejsca, a przydaje sie czasami 12V, poza tym na jesień zakładam sobie lampę, bo wieczory krótkie żeby dłużej pojeździć. Wiem, ze dwie cewki to 2x większy prąd ale jest to tylko prąd chwilowy.. Natomiast dwie cewki...
Witam Posiadam taki moduł i mam problem z połączeniem się z aplikacja Torque 1.5.26,moduł podłączam pod gniazdo OBD(posiadam Suzuki Baleno 1999,1.3)włączam zapłon,w telefonie łączę się z modułem,jako hasło wpisuje "1234" lecz nie jestem pewien czy to dobrze jest(żadnej instrukcji nie otrzymałem do niego,tylko płytkę)włączam Torque i niestety nic sie...
a kwz nie da się ustawić chyba zajmuje się tym moduł. Tak, ale jak ścięło klina i magneto jest przestawione, to zapłon będzie w krzakach Jeszcze pytanie, tam jest normalna przepustnica w gaźniku, a iglicę podnosi podciśnienie (membrana) ?
Z prostej przyczyny Błazej-moje posty sa moderowane i usuwane przez modow bo czasem zdarza mi sie nie pisac polska czcionka,nie uzywac we wlasciwym miejscu przecinka itd.Zalosne to jest poniewaz smiem watpic czy Elektroda to forum naukowo techniczne...a czy raczej forum skupiajace sie nie na merytoryce zagadnienia....a na nienagannej pisowni..!!! Moje...
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
W samochodzie Suzuki Swift chcę zamontować światła do jazdy dziennej LED. W tym celu muszę najpierw odłączyć fabryczny automat, który w chwili obecnej po uruchomieniu samochodu włącza światła mijania. Zlokalizowałem, ale odłączenie go kończy się tym, że w ogóle nie można zapalić żadnych świateł w samochodzie. Słyszałem, że automat można przełączyć...
Próbuj rozebrać moduł aby dostać się do płytki i elementów. Pozostałe podzespoły zostały sprawdzone? Jak wygląda zapłon w tym silniku? Cewka CDI bezmasowa i brak impulsatora? Jeśli tak, to proponowany moduł nie zadziała.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam ,panowie może ktoś przerabiał taki temat A zatem rozleciał mi się zapłon w husqvarnie wr250 tzw Magnet,dokładnie to oberwał się magnes który spowodował spustoszenie ,magneto cewki do śmietnikana oczywiście można kupić nowe ale cena jest kosmiczna motocykl wiekowy więc te 1300pln no trochę drogo,Najpierw gdy dowiedziałem się że jest to zapłon typu...
schemat moduł zapłonu suzuki suzuki zapłonu zapłonu suzuki
naprawy lublina zabezpieczenie stringów polonez wentylator chłodnica
diagram schemat diagram schemat
Przerzutnik RS na tranzystorach, CD4011, NE555 – sterowanie przekaźnikiem dwoma przyciskami DM3663 LUA 816 Universal TV Board: MStar MSD3663 Specs, Firmware, Panel Compatibility, Faults