31nm i będzie ok
Moze juz znalazłes ale jeżeli nie to daję - Moment dokręcenia to 20Nm, powierzchnia pod czujnikiem musi być czysta . salute
Moment dokręcenia czujnika spalania stukowego to 20Nm, powierzchnia pod czujnikiem musi być czysta. Zapoznaj się też z tym: https://www.hella.com/techworld/pl/Techn...
Jakim momentem dokręciłeś czujnik spalania stukowego?
czasem sie zdaża ,że koroduje śruba mocująca czujnik stuków i zwiększa to moment dokręcenia.Poluzuj śrubę i dokręć momentem ok 10-15Nm(nie więcej).Najczęściej jednak coś mechanicznie stuka w silniku(popychacz lub sworzeń)i układ to słyszy.
Jest ktoś w stanie podać, z jakim momentem dokręcić czujnik? Nie wiem, czy to nie będzie przyczyną mojego szarpania na niskich obrotach i czasami przy uruchomieniu silnika. Macie jakąś nie za drogą markę, która robi czujniki i warto wybrać? vin: VF1CB0WCF28115443 AI: Jaki dokładnie czujnik chcesz dokręcić? Czy chodzi o czujnik tlenu, temperatury, czy...
świetna droga dedukcji :) a może tak na początek sprawdzić okablowanie oraz moment dokręcenia czujnika? błąd dotyczy nieprawidłowego działania czy przerwy zwarcia do plusa/masy ?? 180/190 km obroty na 6 biegu nieco ponad 4000 i więcej nie chciał iść a ten bolid pojedzie szybciej ? check to auto przechodzi w tryb awaryjny prędzej oznacza usterkę zarejestrowaną...
jeżeli czujnik został dokręcony odpowiednim momentem a błąd powraca to skup sie na tym 18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwodu, brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosch Monitronic, GM Multec)
powalczyłem tydzień, ale dalej brak poprawy... teoretycznie zapłon powinien być opóźniany przez czujnik spalania stukowego - wymieniłem go , dokręciłem jak trzeba , ale objawy dalej bez zmian... - sprawdziłem połączenia elektryczne poszczególnych czujników i (same czujniki) z ECU i wszystko ok Dwie ciekawe rzeczy: po odpięciu czujnika spalania stukowego...
Powodem błędu spalania stukowego może byc również nieprawidłowe zamontowanie czujnika spalania stukowego. Opel uczula aby czujnik został dokręcony prawidłowym momentem patrz załącznik. http://obrazki.elektroda.net/96_11861421...
Witam, Analizując dalej informację z wcześniejszego postu. Włączyłem wykres przedstawiający informację, z czujnika spalania stukowego. Okazało się, że strzały w dolot występowały w momencie gdy ten sygnał występował. No to wykręciłem czujnik spalania stukowego, wyczyściłem powierzchnię na bloku oraz na czujniku, dokręciłem go ponownie momentem 20Nm....
zazwyczaj jest to 20 do 25 Nm
Ten silnik ma czujnik spalania stukowego, warto go odkręcić, wyczyścić powierzchnię styku z blokiem silnika i dokręcić ponownie momentem 20Nm (ważne !) Druga rzecz, tam jest czujnik położenia wału korbowego ?, jeśli tak, to do wymiany
Co do drugiego pytania nie wiem możesz mnie olśnić? Jak się mocuje wiem, odpowiednim momentem dokręcić chyna 20 Nm o ile się nie mylę. A czy spalanie stukowe występuje na gazie?
Czujnika spalania stukowego nie można sobie ot-tak wkręcić, dokręca się go określonym momentem, jeśli będzie nie właściwy moment, czujnik będzie generował błąd.
Czujnik spalania stykowego został dokręcony z odpowiednim momentem? Możesz podać pełną wartość tego błędu DF006? Nie pamiętam dokładnie ale chyba coś takiego : "obwód czujnika spalania stukowego obwód otwarty lub zwarcie, nieciągły" Zastanawia mnie jedno bo przy wtyczce do czujnika są dwa kable biały i czerwony i są one w takiej szarej izolacji a na...
W zasadzie wszystkie czujniki to przetworniki piezoelektryczne, ważny jest moment dokręcania śruby. Gdybyś miał dojście do działającego można by oscyloskopem odczytać wartości i dobrać całkiem inny na podstawie danych oryginalnego, a tak to tylko loteria może się uda może nie. Rezystancja nic ci nie da liczy się napięcie/prąd.
Jeżeli wiesz gdzie jest zamontowany czujnik spalania stukowego to sprawdź czy jest prawidłowo zamocowany. W jego przypadku bardzo ważne jest aby był dokręcony do silnika odpowiednim momentem. Być może w twoim przypadku lekko się popuścił na śrubie i z tego powodu łapie fałszywe objawy stukania a w konsekwencji ECU próbuje skorygować kąt zapłonu i stąd...
Ale błąd masz od czujnika spalania stukowego a nie od EGR. Jak ten czujnik świruje to też mogą dziać się cuda bo ECM próbuje niepotrzebnie korygować zapłon. Przy wymianie bardzo ważny jest moment dokręcania tego czujnika żaby go nie uszkodzić i żeby poprawnie odczytywał sygnał. Do Kalosa polecam kupić interfejs KKL ale koniecznie na chipie FTDI i do...
Te czujniki nie są aż tak delikatne, wbrew pozorom działają długie lata bez najmniejszej awarii. Ja bym śmiało zakładał używany, tylko ważny jest sposób przykręcenia i uprzedniego wyczyszczenia powierzchni bloku jak i czujnika. Do tego nowa śruba i właściwy moment dokręcania. Niejednokrotnie klienci przyjechali po wymianie czujnika i znowu były błędy,...
Czujnik spalania stukowego? Nie jest to pewnik ale też mam m.in Pandę. Troszkę powalczyłem z gazownikiem i teraz jak sobie ją podpinałem tak dla relaksu to wyszedł błąd czujnika spalania stukowego. Jednak kontrolka MIL nic nie zgłaszała. Widać był to błąd drugiej kategorii, mniej ważny. Potwierdź to ale sam nie wymieniaj . Potrzeba dokręcić momentem...
Witam, Mała aktualizacja. Wtryski sprawdzone testerem – wyciągnięta listwa I każdy po kolei do słoika, pompa paliwa uruchamiana CLIPem co by ciśnienie było, tester wymuszał otwarcie wtrysku na różne okresu czasu I w różnych częstotliwościach. Jak dla mnie wzór mgiełki był na każdym taki sam. Korzystając ze sposobności wymoczyłem je I przedmuchałem...
czujnik spalania stukowego moment spalania stukowego moment dokręcenia
komputer stacjonarny uszkodzony przewodność mosiądzu generator sygnału radiowego
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Bezpiecznik prądowy w opiekaczu Silvercrest EDS 2000A1 Jak zmienić kolor podświetlenia w Alpine CDE-7860R?