Witam W załączniku dane.
Witam tutaj masz momenty dokręcania dla mazdy 323 1.8 16V Momenty dokręcania -śrub głowicy77...83 N×m -pokryw łożysk wałków rozrządu11,5...14,5 N×m -pokryw łożysk głównych55...60 N×m -koła zamachowego98...105 N×m -kolektora ssącego19...26 N×m -kolektora wydechowego16...23 N×m -koła zębatego wału korbowego110...120 N×m -kół zębatych wałków rozrządu50...62...
Witam wszystkich potrzebuje momenty dokręcania śrub jarzma wtryskiwaczy w 2.0 tdi cfhc oraz moment dokręcania kolektora ssącego. Pozdrawiam
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Zamontowanie głowicy cylindra Specyfikacje Momenty dokręcania (dotyczy silników z pompą wtryskową, jak i z pompowtryskiwaczami) Śruby głowicy cylindra: – Pierwszy etap 60 Nm – Drugi etap 150 Nm – Trzeci etap 250 Nm – Czwarty etap 90° Śruba dolnej pokrywy dźwigienek zaworowych 26 Nm Śruba wałka dźwigienek zaworowych 105 Nm Śruba...
Witam,poszukuje momentów dokręcania elementów silnika a najbardziej interesuje mnie dokręcanie śrub w kolektorze ssącym oraz jarzm wtryskiwaczy do głowicy. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich forumowiczów. Mój wujek posiada samochód Audi S8 i jakiś czas temu poprosił mnie bym znalazł mu momenty dokręcania śrub, jednak siedzę na tym internecie, przeglądam kolejne strony i nigdzie nie widzę odpowiednich danych. Momenty dokręcania tyczą się śrub kolektora ssącego, dekla zaworów i wałka rozrządu (mam nadzieję, że nie pokręciłem...
Wiem że to nie twoja wina, lecz muszę napisać by ostrzec innych . Przejechałem się na tym PDF-ie który mi podrzuciłeś o dokręcaniu wtryskiwaczy . Postępowałem zgodnie z tym co tam napisane , przynajmniej tak mi się wydawało . Czyli miałem dokręcać wtryskiwacze momentem 30 Nm . Ponieważ wydawało mi się to dużo to ustawiłem 20Nm . Nie dojechałem nawet...
Witam wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego w Astrze 2003 z silnikiem Z14XE Pb/LPG i po odpaleniu silnika utrzymują się obroty około 2tytś. Starą uszczelkę zanim wymontowałem sprawdziłem jaki momentem jest dokręcona (zwiększałem moment na kluczy aż do momentu ruszenia się śruby) i wyszło mi że jest poniżej 20Nm po przy wartość 17Nm zaczęła się dokręcać...
Witam, tak jak w temacie potrzebuje pomocy w montazu: - głowicy (momenty i kąty dokręcania) - wałka rozrządu ( j.w.) - dźwignie do pompowtrysków (j.w) - pompowtrysków (ustawienie luzów na dźwigniach i sposób dokręcenia) - rozrządu (jakiś schemat jak ustawić rozrząd) - kolektor wydechowy, ssący i pokrywa rozrządu (tylko momenty chba potrzebne) Jest to...
Dzisiaj 4h walczyłem za autem. http://obrazki.elektroda.pl/8955124000_1... Znalazłem wyciek oleju z węża od odmy pod tą ozdobną pokrywą silnika. Plastikowy wąż był struchlały i spękany. Jak go odłączyłem to się odłamał. Olej wyciekał w tym miejscu z niego i zalewał trochę silnik i gniazdko nr. 10 na dołączonym zdjęciu. Do niego podłączona...
Potrzebuje takie informacje lecz do golfa 4 1,4 16v !!!!! OPEL VECTRA GŁOWICA SILNIKA;NOWE ŚRUBY/tak * tzn wartość kątowa w stopniach poziom 1-25Nm poziom 2-65* poziom 3-65* poziom 4-65* poziom 5-65* poziom 6-15* POZOSTAŁE MOMENTY DOKRĘCANIA łożysko główne -wymiana śrub nakrętek/tak łożysko główne-1etap-90Nm 2etap-60* +15* łożysko korbowodu-wymiana...
Wymiana uszczelki pod głowicą Stilo 1.6 16V 103KM. W związku z problemami które zwiastowały UPG - pisałem w tych wątkach o kopceniu, błędzie P0420 i P0300, P0301. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jak odkręcałem śrubę na wale miałem blokady wkręcone. Śrubę na wale dokręcałem wg danych z autodaty moment + stopnie Przy ręcznym kręceniu, przy kręceniu rozrusznikiem żadnych dziwnych dźwięków Słychać że silnik nie ma kompresji bo kręci nim rozrusznik jak wiertarką :-) Złożyłem ten rozrząd wczoraj kilka razy :-) Pojawiła się kompresja z nowym KZFR...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Na wolnych obrotach mocno "drży" powietrze w kolektorze ssącym. Czujnik temp zasysanego powietrza jest w pewnym sensie ogrzewany powietrzem które jest odbijane i wracane czasem z cylindra. Fazy ssania i wydechu trochę nachodzą na siebie. Czujnik jest bardziej "chłodzony" przy wyższych obrotach. Aż tak bym się jego nie czepiał. Możesz zdjąć z niego wtyczkę...
10 do 15 Nm ją ustawiam na 10 klucz i potem co 1 do 15
Witam, Jak w temacie, poszukuję momentu dokręcenia kolektora ssącego. Może ktoś takowe posiada dane? Pozdrawiam
Dobra to opisze co zrobiłem żeby zmniejszyć spalanie. 1. Po pierwsze wywaliłem ten parownik LOVATO wraz z wężykiem który wchodził w kolektor. Zaślepiłem otwór po nim tak aby było szczelnie. 2. Ze złomu dostałem za "flaszkę" inny używany parownik firmy BRC model TECNO 100kw. Rozebrałem go na części pierwsze, okazało się że gumki w nim są w bardzo dobrym...
Potrzebuję jeszcz momenty dokręcenia śruby dużego koła łańcucha rozrządu, śrub kolektora ssącego, śrub kolektora wydechowego, śrub listwy wtryskowej, śruby obudowy termostatu i śruby napinacza paska wielorowkowego? Może być schemat silnika z wyszczególnionymi momentami dokręcenia. z góry dziekuje za informacje.
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Szukam momentów dokręcenia śrub zaworu EGR oraz śrub rurki mocowanej do kolektora ssącego i chłodnicy spalin do forda fiesty 1.4 TDCI 2009 r. Dodano po 10 po zdjęciu obudowy filtra powietrza zauważyłem zapocenie takie jak na zdjęciach na łączeniu rurki idącej do kolektora z chłodnicą spalin. Czy takie coś to coś poważnego czy lepiej tego nie ruszać...
Głowicy nie będę ruszał. Ostatecznie przełożyłem wkrętki w kanały bez klap. Dodano po 28 Mam jeszcze pytanko, jakim momentem dokręcić kolektor dolotowy ?
Witam Piszę tutaj pierwszy raz . Proszę o podanie momentu dokręcenia przepustnicy, kolektora ssącego do silnika oraz pokrywy zaworów. Czy gdzieś pod nowe uszczelki dawać uszczelniacz. Silnik 1,6 AVU. Pozdrawiam Mirek
To na djeciu to kondensator od cewki zapłonowe jest, jest na schematach ale nie we wszystkich silnikach występuje. W splaniu stukowym masz wyraźnie klekotanie silnika. Czujnik spalania stykowego masz z tyłu bloku pod kolektorem ssącym, bardzo ważne jest dokręcenie go z prawidłowym momentem.
Więc musisz pozdejmować dekle,kolektory ssący i wydech, następnie odkręcić klawiature, odkręcić głowice , i tutaj ci powiem że orginalnie nie ma uszczelki pod głowicą w t25 czy ltz ,można dokupić miedziany pierścionek i założyć i powinno chodzić , a ja ci radze zawieść te głowice do dobrego tokarza lub zakładu bo trzeba je wyrównać tzn przetoczyć, przy...
Prosze o opinię i pomoc. Otóż borykam sie z problemem z nastawnikiem klap kolektora dolotowego w audi z silnikiem 3.0. po odłączeniu cięgna od nastawnika klapek kolektora ssacego - zaraz po włączeniu zapłonu silniczek ( nastawnik ) porusza się w górę i w dół. jednak po założeniu cięgna na nastawnik i "przygazowaniu" nastawnik w ogóle się nie rusza....
Witam. Tak na szybko diagnoza klekota: 1. Otwórz maskę i pozdejmuj osłony z silnika, żeby było wszysko dokładnie widać. 2. Zaciśnij ręką wąż przy kolektorze ssącym. 3. Powoli wkręć silnik na obroty, obserwuj, czy wąż robi się coraz twardszy [powinien twardnieć ze wzrostem obrotów silnika] 4. Jeśli nie robi się twardy, to sprawdź wszystkie połączenia...
Właśnie wróciłem z garażu sposób na zalezienie tej blokady jest następujący wykręciłem wtrysk w gniazdo sadziłem sztywny pręt i kręciłem kołem zamachowym, pręt zszedł w dół znak pisakiem na pręcie następnie kręciłem dalej pręt poszedł do góry i znak flamastrem jeden obrót kołem to dwa cykle góra dół, następnie wyjąłem pręt wtrysk podłączyłem do przewodu...
Najdziwniejsze jest to że kiedy się już ustabilizują to w momencie skasowania błędów znów zaczyna falować i po chwili sie stabilizuje. Proszę jeszcze o info dlaczego w bloku 115 mam boost pressure spec. 320 mbar, a boost pressure act. 980 mbar. Co oznaczają skróty spec. i act. Czy nie powinny być równe? Zarówno w czasie jak chodzi dobrze i faluje odczyty...
Witam.. Dziękuje za podpowiedzi.. Oto dalsza część opowieści... Więc wczoraj siedziałem dwie godziny, rozegrałem pół samochodu i znalazłem nieszczęsny grzybek z tego silniczka krokowego od sterowania gazem.. Również porozbierałem, wyczyściłem, i sprawdziłem połączenia w kolektorze ssącym.. Po złożeniu całości praca na benzynie zbliżyła się do prawidłowej.....
Tak ale pisałem do tego pierwszego posta.Masz może 7 ostatnich z vin-u? Dodano po 9 Zamontowanie - Sprężarka w silnikach 9-, 11-, 12- i 13-litrowych z układem PDE lub HPI Dotyczy silników z blokiem cylindrów 1. lub 2. generacji. 1. Montując nową sprężarkę: Najpierw przenieś koło zębate ze starej sprężarki. Użyj odpowiedniego ściągacza WAŻNE! Ostrożnie...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam Na jednym z forów zdiagnozowano mi taką usterkę na podstawie logów z vagu. Jednakże wypowiedziała się tylko jedna osoba co wydaje mi się mało przekonywujące. Dlatego poniżej zamieszczam wykonane logi. http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120313.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120314.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120315.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120316.htm...
momenty dokręcania wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy
digital terrestrial wyznaczy radiator multiroom premium
zestaw komputerowy schemat instalacji ciągnika
Jak zakończyć niedokończony program w pralce Amica Dynamic System Plus? Migająca kontrolka autokontroli w pralce Amica Dynamic System Plus