To piękny przebieg, montuj nową tylko nie wadena.
Ten typ nie będzie w misce tylko w bloku prawdopodobnie wkręcany pod lekkim skosem. Dokładnej lokalizacji nie wiem. W Citroenach jest z tyłu silnika.
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
No to jakie SDI widzisz w Caddym 3? Pompa wtryskowa ?? Gdzie ja pisałem o turbo? Po co się udzielać nie mając pojęcia? Nie widziało się silnika pompowtrysk bez turbo? Czyli zaczynamy zabawę 😃 Było określenie SDI, gdzie tylko trzecia generacja, bez podania roku produkcji bądź nawet prostego zdjęcia samochodu. Jeżeli to SDI to nie ma pompek,...
Używam Lotos 10w/40 od 9 lat w swoim Matizie i wszystko jest OK Spuść trochę oleju poprzez korek w misce i obserwuj czy nie rośnie poziom na miarce
Blaszka uszczelniająca pokrywy jest OK. Powodem wycieku nadmiaru oleju jest konstrukcja pompki. Napędzana bezpośrednio z wału, więc pompuje olej nawet na biegu jałowym. Łańcuch stoi i nie rozprowadza oleju po prowadnicy, więc jego nadmiar spływa w dół. W pilarkach, które mają napęd pompki ze sprzęgła takiego problemu niema.
Wyjmij bagnet wytrzyj i poczeka aż z rurki spłynie olej nawet z 5-10 min. Wg mnie stan oleju wyznacza pierwsze suche miejsce na bagnecie od góry bo wystarczy kropla w rurce bagnetu by zaburzyć pomiar.
Jeżeli sposób LED-ówki nie pomoże, to wziąłbym długą rurkę i próbowałbym ją zassać swoim oddechem.
Za bogata mieszanka i/lub za późny zapłon.
Nie wiem jak jest w 1,9, ale w moim 2,0 TDI B6 przerabiałem wybuch oleju zmieszanego z ropą w przewodach turbo ( nagły wybuch w czasie jazdy, potężny obłok szarego dymu z tyłu samochodu i przyspieszanie samochodu bez udziału kierowcy). Na szczęście udało się mi zdusić silnik i skończyło się na strachu. Efekt - regeneracja turbosprężarki, duże koszty...
W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
płyn czyściutki i w oleju też nie widać, żeby cokolwiek się do niego dostawało. Jutro jeszcze zobaczę, czy są jakieś wycieki, ale dziś nic nie widziałem.
Pod tą cienką srebrną blaszką z góry masz korek gumowy do uzupełniania oleju, uzupełniaj na opuszczonym podnośniku bo na podniesionym można wlać za dużo i jak zamkniesz korkiem i opuścisz podnośnik korek i nadmiar oleju wystrzeli z podnośnika.
Jeśli łożysko nie jest zmasakrowane to można nawet bez rozbierania wpuścić do niego 2-3 krople oleju maszynowego (o ile jest pod naklejką i gumą łatwy dostęp do niego) - po takim zabiegu nie wiadomo, czy będzie działać lepiej i jeśli tak, to jak długo - kilka wentylatorów po takiej operacji działało mi kolejne 2 lata (olej został wpuszczony bardzo szybko...
Trochę się poprawiło, ale sprawdzić co tam w środku się dzieje nie zaszkodzi. Chciałem w serwisie stila kupić taką blokadę tłoka plastikową ale pan mi to odradził, bo jest słabe i może się złamać i zostać w środku. Na jakiś filmikach widziałem patent ze sznurkiem ale nie do końca wiem o co chodzi. Wczoraj trochę pociąłem i na zbiornik paliwa poszło...
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
Mam też mineralny olej do domowego kompresora tłokowego - firmy Airpress. czy można ich użyć? Ja się na tym nie znam, ale mam świadomość tego, że użycie złego oleju może spowodować później sporo problemów Każdy olej będzie lepszy niż brak jakiegokolwiek smarowania z wyjątkiem ( broń Boże ) oleju jadalnego. Jest to prymitywny mechanizm i krzywdy mu...
Najprostszym i najwlasciwszym wyjsciem byloby zmierzenie ilosci oleju jaka masz w swojej sprezarce. W tym celu nalezaloby niestety oproznic uklad z czynnika chlodniczego, zdemontowac sprezarke, wylac olej, zmierzyc, itd.. (miales sprezarke wymontowana z pojazdu i byl czas na takie kontrole). Jednak w praktyce rzadko sie to robi i o ile jest pewnosc,...
Witam! Urządzenie ciśnieniowe - by działało - musi być czymś napędzane , wiec prościej jest do tego napędu wprost podłączyć generator prądu (z pominięciem "urządzeń ciśnieniowych"). Możesz też wykorzystać ciepło, które wytwarza się przy spalaniu Twojego oleju: należy zastosować ogniwa Peltiera, które przetwarzają różnicę temperatur na moc elektryczną....
Na zgaszonym i na żółtym polu to jeszcze nie tragedia, jednak lepiej trochę upuścić.
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
witam, podpinam się pod temat, gdyż mam taki sam problem, z tą różnicą że co nieco się orientuję w c360 i wiekszość rzeczy naprawiam sam, gdy zaczal mi sie problem z wyrzucaniem oleju przez regulotor wymienilem pierscienie, dosyc sporo jeżdzę na wlaczonej sprezarce i dotarcie pierscieni nic nie dalo, wiec wymienilem i tłok i cylinder(ponownie zalozylem...
Witam. Ja osobiście zawsze demontuje intercooler i go myje w środku. Zanieczyszczenia chłodnicy powietrza są istotne z 2 powodów: 1) zmniejsza się ogólne pole przekroju kanałów chłodnicy co powoduje problem z przepływem powietrza (min może powodować wzrost temp powietrza dolotowego co jest mocno niepożądane) 2) utrudnia wymianę temperatury miedzy rozgrzanym...
Ta dziurka jest po to by olej sciekający z góry silnika po lasce popychacza i trafiający do szklanki mógł sobie tą dziurką uciekać na bok smarując jednocześnie szklankę zewnątrz współpracującą z otworem w bloku. a jak jej nie będzie to się nic nie stanie i tak mgła olejowa tam dotrze oraz nadmiar oleju z poruszającej się szklanki , a tak poza tym z...
Hekem, więc awięc: 1.Bierzesz wentylatorek do łapy 2.Odklejasz mu z tyłu (bądź z przodu) nalepke ochronną - pod nią bedzie taka mała dzurka. 3.Bierzesz jakiąś oliwe najlepiej jakbyś miał WD-40. ajak komletnie nic nie masz to nawet olej roślinny z pierwszego tłoczenia pomoże :D 4.Wstrzykujesz kropelke wgłąb tej dziurki. 5.Pokręć troche wiatrakiem paluchem...
Tak zrobię. Dam znać o efektach. Na razie dziękuję z odzew. Pozdrawiam vper
Bez rozkręcenia i zobaczenia w jakim stanie są podzespoły to nie ma 100% pewności. Brzmi jak zatarty na wale ale jest możliwość, że to coś z osprzętu się rozpadło albo w ogóle jeszcze coś innego ale to już weryfikacja fizyczna, nie przez forum. Nadmiar oleju jest niepokojący. Pytanie czy przelałeś sam. Jak nie, to musi być czymś rozcieńczony - płynem...
Nie chodzi o rolkę dociskową, tylko plastikową podkładkę, która powinna znajdować się na wałku przesuwu. Jeśli zaczyna piszczeć po pewnym czasie, to należy zdemontować koło zamachowe, wymontować, jeśli będzie to możliwe w prosty sposób, łożysko koła zamachowego i dokonać dokładnego czyszczenia wałka przesuwu na całej jego długości oraz wnętrza łożyska...
Dokładnie wydajność jest zawsze zaniżona z większą ilością oleju. Mniej więcej wygląda to tak że zaraz po włączeniu po dłuższym postoju klima chłodzi całkiem dobrze. Natomiast po jakichś 15-20 minutach widać powolny spadek, czasem mało zauważalny bo już auto się schodziło i wydaje się że już jest okej ale nie jest.
Witam Czy tyle oleju w odmie w tym silniku jest normalne czy odma do wymiany(cała porywa) lub montaż oil tanku bo patrzyłem na membranę i jest Okej. Jak zobaczyłem na połączeniu przewody z odmy i filtra powietrza jest już dużo oleju. A przy samej odmie cały palec jest mokry jak się przejdzie https://obrazki.elektroda.pl/6894758900_...
Witam Wyczytałem w innych tematach ,że falujące obroty to przez pompę paliwa i faktycznie w pompie mam nadmiar oleju a dokładnie mówiąc to chyba pełno jest paliwa w oleju, odkręciłem miarkę i mi wywaliło pełno rozcieńczonego oleju. Odciągnąłem jeszcze ze 100 ml tego płynu i dopiero był właściwy stan. Ale pewnie znowu przybędzie, na jesień stan oleju...
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
Witam Nadmiar oleju poleci w przelew.
TAK Man TGA 430 silnik D20 rocznik 2006 Dodano po 28 Chciałbym zaznaczyć że zaraz po wyjechaniu z serwisu pojawił się komunikat AWARIA HAMULCA SILNIKOWEGO od razu wróciłem do serwisu,nastepnie pojawił się komunikat o NISKIM CISNIENU OLEJU W SILNIKU po 30sec. (auto stało na wolnych obrotach) silnik zgasł i d...pa nawet wałem nie mogli obucić
Kiedyś zdarzyło mi się reanimować zasyfiony mechanizm zegara mechanicznego.Bez rozbierania na czynniki. Otóż zastosowałem "metodę" wygotowania. Wsadziłem cały mechanizm do większego garnka i po prostu zagotowałem. Następnie po ładnym wyschnięciu wszyściutko posmarowałem, szczególnie dokładnie sprężyny. Podobny manewr z powodzeniem zrobiłem później...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
U mnie nigdy nie buczy, może już Twój agregat wysiada lub cofka powietrza mu nie służy przy starcie? Zastosuj ten zawór zwrotny i obserwuj dalej... Załączam na czas pracy wtyczką, zawór bezpieczeństwa prawie bezgłośnie upuszcza nadmiar powietrza, wyłaczam wtyczką. Butlę mam na dół zaworem, więc na początku spuszczam wodę na podłogę i na ręce kontroluję...
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
O to chodzi, że w tym miejscu co się zatrzymuje są zdjęcia których naprawdę potrzebuje. W tym wypadku spróbuj odzyskiwać zdjęcia pojedyńczo (każde osobno), programy masz te co wyżej podałem , dodatkowo możesz jeszcze wypróbować For personal usage CDCheck is FREE . Moja domowa metoda na porysowane płyty: - wziąć dość wilgotna jedwabną szmatkę, i oczyścić...
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Solo 634 Podaje za dużo oleju i kapie z pod spodu piły Witam Mam problem z w.w. piłą. Oleju ubywa, łańcuch jest mokry a ze spodu cieknie. Czy to normalne? Raczej nie. czy jest możliwe że podaje olej na biegu jałowym przez co wypluwa nadmiar oleju? Jeszcze jedno prowadnica nie jest orginalna tylko przerabiana, czy to może być przyczyną. Bardzo proszę...
Syfonów nie ma ,czy są spady musiałbym zobaczyć poziomicą, a dwa małe wzniosy są ,bo agregat jest niżej od parownika. Chociaż z tego co wiem to układ działał przez 4 lata.A co do oleju w sprężarce to jednak był ,tylko przez ten wziernik nic nie było widać.Ale dzięki za podpowiedź.
Gdy wymieniłeś cylinder z tłokiem pisałeś, że był zatarty więc normalny efekt, że miałeś dużo mieszanki w skrzynce. Zatarty tłok, tak jak pisałem na początku, nie daje sprężania, tym samym w ruchu tłoka w dół nie wypycha mieszanki benzyny z powietrzem ku górze, nie jest szczelny tłok z cylindrem. Zostaje nadmiar mieszanki z olejem na dole. Po remoncie,...
Tu gdzie są zębatki to na pewno nic jej nie brakuje bo ciśnienie robi aż za duże☺ rozchodzi się o ten zawór. To co lata to tłoczek. Za nim jest sprężyna (dość mocna) ta z kolei opiera sie o jakąś podkładkę, tulejkę czy coś takiego co jest zagniecione w obudowie żeby nie wypadło. Normalnie działa to tak że olej dusi na tłoczek, ten się odsuwa zgniatając...
Zestaw napędowy wymienia się w całości. Nie wymieniasz zębatki zdawczej bez wymiany łańcucha i zębatki na kole bo niema to sensu, całość zużywa się podobnie jeśli poszczególne elementy sa dobrych firm. Zestaw wymieniasz wtedy, gdy zęby na kołach łańcuchowych maja kształt zębów rekina, w łańcuchu są luźne tulejki, ogniwa maja luz, widać brak uszczelek...
Świece są mokre? Wygląda na to że wtryski leją cały czas benzynę i póki nie usuniesz tej usterki to szkoda wymieniać olej bo za chwilę będzie to samo.
Niedrożny spływ oleju ze sprężarki ,ew. odma.
nadmiar oleju silnik nadmiar oleju dymienie nadmiar oleju silniku
awaria ekspresu philips wymiana grzałki wymiana kondensatorów zasilacz
radio makita interfejs multidiag
Ciśnienie sprężania w silniku TZ-4K-14 Slavia 1D-90 TA – wartości nominalne i graniczne Ciśnienie sprężania silnika TZ-4K-14 Slavia 1D-90 TA – wartości nominalne i diagnostyka