W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
płyn czyściutki i w oleju też nie widać, żeby cokolwiek się do niego dostawało. Jutro jeszcze zobaczę, czy są jakieś wycieki, ale dziś nic nie widziałem.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
Ten typ nie będzie w misce tylko w bloku prawdopodobnie wkręcany pod lekkim skosem. Dokładnej lokalizacji nie wiem. W Citroenach jest z tyłu silnika.
Witam, mam problem z oplem fronterą 2.0 benzyna+gaz. Swego czasu opel noramlnie jeździł, ale ostatnio został wyprowadzony z garażu, jakoś zapalił a później po wyprowadzeniu i zgaszeniu już się nie odezwał. Próbowany za zaciąg też nic. Na świecach iskry są, dodatkowo wymieniłem świece na nowe. Przekaźnik pompki paliwa działa bo sprawdziłem bezpośrednio....
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
Jak taki mądry to napisz którędy ten olej miałby się dostać nad tłoki w takiej ilości by się korba skrzywiła?Chyba Ci się nadmiar oleju pomylił z nadmiarem ciśnienia...
Oleju dużo nie lejesz tam powinno być 1:35 jak pałujesz to bedzie po silniku zaraz.
Miałem kilka razy przypadek z przeolejonym układem, zawsze wydajność klimy była wyraźnie niższa niż z prawidłową ilością, dziwnych dźwięków nie zauważyłem. Co do oznaczenia silnika, CDI to Mercedes, w VW jest TDI
TAK Man TGA 430 silnik D20 rocznik 2006 Dodano po 28 Chciałbym zaznaczyć że zaraz po wyjechaniu z serwisu pojawił się komunikat AWARIA HAMULCA SILNIKOWEGO od razu wróciłem do serwisu,nastepnie pojawił się komunikat o NISKIM CISNIENU OLEJU W SILNIKU po 30sec. (auto stało na wolnych obrotach) silnik zgasł i d...pa nawet wałem nie mogli obucić
A czy nadmiar oleju w silniku może spowodować jakieś inne usterki niż te które są obecnie???
Witam ostatnio wracając do domu w czasie jazdy samochód zgasł.Nie mogłem odpalić ze stacyjki ponieważ nie miał siły przekręcić. To nie wina akumulatora. Odpiłem go na po-pych zaczęło coś klekotać w silniku tak jak by w zaworach. Zostawiłem samochód u mechanika. Po rozmowie z kolegą zastanawiamy się czy to nie jest spowodowane nadmiarem oleju w silniku...
Oczywiście, nadmiar oleju także jest szkodliwy dla silnika. Poza trudniejszym odpalaniem, zanieczyszczeniem elektrod świecy czy zwiększeniem ilości nagarów, może dojść zablokowania filtrów, zapchania tłumika czy przewodów. W skrajnych przypadkach nadmiar oleju może skutkować zapiekaniem się pierścieni i paradoksalnie - szybszym zużyciem cylindra, także...
Tak pompa nowa, Pierburga. Tylko jak w nowej pompie paliwo może mieszać się z olejem jak są tam 2 oddzielne układy olejowy i paliwowy.
Do pompy idzie 0,6 l oleju. Jego nadmiar wyleci rurką z tylu pompy. Przy dużej ilości będzie falowanie niskich obrotów na zimnym silniku.
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
Na dole sprężarki jest wylot oleju to zaślep go, wyżej ( gdzieś na wysokości osi wału ) powinien być wlot oleju, do tego właśnie otworu podłącz wężyk lub jakąś rurkę i połącz to z zbiorniczkiem umieszczonym na wysokości głowicy kompresora. Doświadczalnie dobierz ilość oleju (tak aby mocowania panewek mogły rozbryzgiwać olejem po wnętrzu silnika) i zalej...
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
W zasadzie to nic nie padło bo juz padlina była ale wiem ze nadmiar oleju nie rozwala silnika no przynajmniej nie pod korek. Kolega miał kiedyś taki przypadek autentyczny przyjechała pani na stację polonezem i mówi ze sie jej kontrolka od oleju swieci a ona go dolewa bo mąz kazał. Oleju było po korek silnik chodził jak sieczkarnia bez mocy jak widać...
Mam też mineralny olej do domowego kompresora tłokowego - firmy Airpress. czy można ich użyć? Ja się na tym nie znam, ale mam świadomość tego, że użycie złego oleju może spowodować później sporo problemów Każdy olej będzie lepszy niż brak jakiegokolwiek smarowania z wyjątkiem ( broń Boże ) oleju jadalnego. Jest to prymitywny mechanizm i krzywdy mu...
Przy dużym mrozie w tych silnikach zamarza wilgoć w odmie oraz w kanałach odprowadzających olej z głowicy do skrzyni korbowej. Skutkuje to tym, ze pompa po odpaleniu wypompowuje cały olej z miski do głowicy i wywala nadmiar za silnik. Przyczyną jest eksploatacja na krótkich trasach, niedogrzanie silnika i wydzielania się pary wodnej która po prostu...
Może jeśli nie możesz znaleźć czujnika temperatury oleju na schemacie ani w sklepie Forda, możliwe, że czujnik ten ma inną nazwę lub jest częścią większego modułu, warto skonsultować się z mechanikiem specjalizującym się w Fordach Co do czujnika poziomu oleju, zazwyczaj nie pełni on funkcji monitorowania temperatury oleju silnikowego. Czujnik poziomu...
Witam! Urządzenie ciśnieniowe - by działało - musi być czymś napędzane , wiec prościej jest do tego napędu wprost podłączyć generator prądu (z pominięciem "urządzeń ciśnieniowych"). Możesz też wykorzystać ciepło, które wytwarza się przy spalaniu Twojego oleju: należy zastosować ogniwa Peltiera, które przetwarzają różnicę temperatur na moc elektryczną....
Sprężarka z jelcza wymaga smarowania pod ciśnieniem . Jest na panewkach . Sporo wymaga przeróbki , bo jest mocowana do obudowy rozrządu silnika i tędy ścieka nadmiar oleju z niej do silnika . Nie ma uszczelniacza na wale korbowym . Silnik do napędu to najlepiej 3 kW albo nawet 4 . Wymaga chłodzenia wodnego głowica . :|
Po zlaniu starego oleju, podwójną śrubą spustową w misce skrzyni biegów odkręciłem na górze skrzyni śrubę znajdującą się przed linką zmiany biegów- torx bodaj 40 lub 45 śruba zakończona trzpieniem który wchodził w wodzik wewnątrz skrzyni biegów ten wodzik uciekł mi i wrócił na miejsce dopiero po kilkukrotnej zmianie położenia lewarka. Lewarek pracował...
Tą ręczną, do odpowietrzania.Kolego czy możesz spytać ojca czy chodziło o pęknięto sprężyne w śrubie[zaworek] przy odprowadzeniu nadmiaru paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika ?
Tak. Notabene silnik uszczelnia się wtedy nadmiarem oleju.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Na zgaszonym i na żółtym polu to jeszcze nie tragedia, jednak lepiej trochę upuścić.
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Tak się zastanawiam, nie jestem chemikiem ale boje się co się dzieje z olejem w silniku w którym pojawia się wodór w nadmiarze bo jeśli w oleju będą podwójne wiązania to możemy z silnika zrobić małą fabryczkę margaryny.
A co ma komputer do kontrolki oleju? Ja jeszcze nie widziałem żeby się silnik zatarł od nadmiaru oleju. No chyba że ten olej składa się z większości z paliwa a może się tak dziać : jak silnik nie spala paliwa w cylindrze. Przyczyną awarii był brak ciśnienia i o tym Cię informowała kontrolka.
Witam, Jeżeli sprężarka się nie przewróciła i straciła oleju, a Kolega będzie jej używał sporadycznie, to nie trzeba niczego dodawać. Natomiast nadmiar oleju taka sprężarka wypluje.
Mimo,że czas tematu odległy spróbuje pomóc innym osobom z takim problemem. Do "Stigi" skład mieszanki paliwowej wynosi 1-50 !!! Robiąc skład mieszanki 1-20 zalewa się świecę nadmiarem oleju stąd niepoprawna praca silnika,spadek mocy, problem z odpaleniem. Ponieważ kosa wcześniej już pracowała na takiej mieszance, nastąpiło w międzyczasie zaklejenie...
problemem okazało się luzy na wałku rozrządu, wałek kupiony, panewki i problem znikł. Trzeba liczyć się z tym że oryginalne części Volvo nie pasują do siebie, czopy wałka rozrządu produkowane są z nadmiarem.
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
Witam mam problem taki że pompa po regeneracji którą zalalem olejem po kilku minutach pracy silnika wyleciało nadmiarem (mleko) i trochę miarką sprawdzenia oleju w pompie czy wlałem za dużo oleju i tak się zrobiło czy wina pompiarza pierwszy raz mi się to zdarzyło wszystko spuściłem z pompy i jeszcze raz zalalem olejem jutro pojeżdżę i zobaczę czy znowu...
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A bezczelnie niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Podstawowa kwestia - czy oleju z silnika ubywa?
Należy czytać instrukcję obsługi. Ten model ma smarowanie tzw. z suchą miską olejową, i poziom oleju sprawdza się po wyłączeniu silnika, bezpośrednio po klikudziesięciu sekundach pracy, a nie jak w większości układów z miską mokrą. Popromienny ma rację, sprawdz olej zaraz po zgaszeniu Nie ma znaczenia jaki jest typ silnika, stan oleju sprawdza się...
Najpierw dokładnie obejrzyj silnik czy w danym rejonie nie jest mokry awaria uszczelki głowicy objawia się osłabieniem silnika często dymem białym z wydechu ubytkiem lub nadmiarem oleju w silniku to zależy czy płyn idzie do cylindra czy do misy olejowej odkręć świece zobacz czy mają nagar jeśli są jak by umyte to płyn wali na tłoki i jest spalany razem...
A odessany/ spuszczony olej zutylizuje Kolega w kanalizacji :D ? Proponuję olać sprawę, bo i tak tą aptekarską nadwyżkę oleju silnik zeżre, albo nie dziadować i podjechać do warsztatu, gdzie Ci ten olej odciągną za kilka funtów.
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Silnik chodzi normalnie, nie dymi, moc również bez zmian, tyle że czasami nie pali od pierwszego ale zdarza sie to bardzo rzadko
Pojechałem w trasę bo dwie osoby powiedziały, że spoko i można jechać... To teraz niech Ci ponoszą koszty i wyjaśnią co oznacza nadmiar oleju. Jak wywala przez odmę to co to oznacza...?? Nie wiem, nie miałem nigdy do czynienia z dieslami.... Nie trzeba mieć diesla żeby wiedzieć co oznacza nadmiar oleju i jakie skutki może przynieść. Nie chciałbym jeszcze...
post ważny! i cieszy mnie to że coraz więcej ludzi zauważa potrzebę ochrony środowiska! nawet przy dużym nadmiarze powietrza i spalaniu zupełnym (praktycznie niewykonalne) trzeba brać pod uwagę metale ciężkie z uszlachetniaczy oleju (zakładam nawet, że opiłki metalu z elementów silnika zostały usunięte przed spaleniem), na coś trzeba umrzeć - tak! byle...
silnik takze ma duzo oleju własnie ide nadmiar zdjąc ok 3cm ponad stan
Może wyć z dwóch powodów - zbyt wysokiego ciśnienia po stronie HP >25bar lub z powodu zaburzonego przepływu po stronie LP - zamarza parownik. Jeśli wentylatory na silniku działają ok to zostaw, nadmiar oleju nie jest szkodliwy o ile nie przekroczysz dwóch ilości zadanych przez producenta.
I takie pytanie mam co mogłem popsuć? Faktycznie opisane objawy sugerowały by przedostanie się oleju do komory spalania, ale: Po ok 20min pracy w kosiarce spadły obroty. Po dwudziestu minutach pracy silnika nadmiar oleju w powinien się wypalić. A tutaj czytamy, że po tych dwudziestu minutach pojawiły się pierwsze objawy niedomagania silnika. I to:...
Klient wlał za dużo oleju przy wymianie, przejechał się kawałek ( pewnie do momentu aż się rozgrzał silnik) i auto kopci na biało. Po zlaniu nadmiaru oleju problem nie zniknął, dalej kopci. Czyżby uszczelka pod głowicą się "skończyła". Proszę o wypowiedź znawców w temacie. Pozdrawiam.
Możliwe że nic lub czekać się będzie kolejna robota tego samego lub zatrzesz silnik ja się oderwie nadmiar sylikonu i smok zapcha.
No to jakie SDI widzisz w Caddym 3? Pompa wtryskowa ?? Gdzie ja pisałem o turbo? Po co się udzielać nie mając pojęcia? Nie widziało się silnika pompowtrysk bez turbo? Czyli zaczynamy zabawę 😃 Było określenie SDI, gdzie tylko trzecia generacja, bez podania roku produkcji bądź nawet prostego zdjęcia samochodu. Jeżeli to SDI to nie ma pompek,...
Silnik na 100 % nie był rozkładany, problem pojawił się po tym jak " zacięte" ssanie powodowało że silnik zaczął się zalewać a nadmiar paliwa dostawał się przez pierścienie do wnętrza silnika. Skutkiem tego było rozcieńczenie oleju w silniku i podnoszenie się jego poziomu. Śruby faktycznie po 5 latach pracy były lekko poluzowane, być może przez to uszczelka...
ewentualnie powinna dawać możliwość pracy na jednym silniku; A silnik może pracować w stanie w którym wał jego będzie obracany? Zapewne tak, ale trzeba będzie odpowiednio połączyć jego króćce. możliwość dwukrotnego zwiększenia obrotów, przełożenie przekładni na obu wejściach powinno być 1:1, Tu dostrzegam pewną sprzeczność. O jakie zwiększenie obrotów...
Witam. Problem jak na zdjęciu. Stosowana mieszanka z olejem Motul 510 2T 1:40. Wydech czysty, filtr powietrza czysty, a coś takiego się stało. Po cięciu chwile chodziła na wolnych obrotach, aż zgasła. Cylinder i tłok wymieniony. Jak na przyszłość tego uniknąć. Teraz na nowym zastosowałem mieszankę 1:25 jednak czy to coś pomoże jak producent zaleca...
Do wymiany sprzęgła nie potrzebujesz nic takiego (jak w zwykłym...). Co do oleju, to temperatury trzeba przestrzegać, bo to chodzi o to, żebyś nie robił stanu oleju na zimnym... Dlatego trzeba silnik uruchomić, pożąglować biegami tak, aby olej w każdy zakamarek skrzyni wlazł. Jeśli olej będzie miał 60*C, to też się nic nie stanie i wszystko będzie ok....
Może mój jakiś wyjątkowy, ale nigdy oleju nie dolewałem, nie było takiej potrzeby. Fakt że rzadko jeżdżę na jakiś autostradach. Jak silnik jest sprawny, nie bierze nadmiaru oleju, ma prawidłową kompresję No właśnie tylko jaka jest prawidłowa kompresja? silnik może nie brać oleju, trzymać moc, działać poprawnie a kompresja np 11 barów zamiast 13-14.....
Może to być też ropa z lejących wtrysków. Gdy silnik był przed remontem ropa mogła przenikać przez pierścienie do oleju, po uszczelnieniu cylindrów nadmiar paliwa wyrzuca w komin.
Witam, mam problem z wyciekiem oleju z dziurki, która znjaduje sie przy połączeniu skrzyni ,a blokiem silnika. Stało sie to po wymianie oleju w skrzyni ,w której mam nadmiar oleju, czy to normalne że to właśnie tędy wyrzuca olej???
Generalnie problem rozwiązałem spuszczając szczykawką nadmiar oleju. Wycieki oleju ustały samoistnie, od tamtej pory jest sucho.
Temat rozwiązany. Winowajcą całego zamieszania była turbina. Padła - a dokładnie rozszczelniła się na układzie smarowania i część spalin z gorącej strony wracała spływem oleju pod ciśnieniem do bloku silnika. Co skutkowało podniesieniem ciśnienia w skrzyni korbowej a co idzie wyrzucaniem oleju przez odmę razem z nadmiarem ciśnienie tłoczonego przez...
A jak wymieniałeś te szklanki? Bo może na wejściu już je "zabiłeś"? Szklanki montuje się po wstępnym napełnieniu olejem (czasami producent daje szklanki w takich fiolkach z olejem). Trzeba po założeniu wałka trzeba odczekać trochę czasu, aż się ułożą (wyciśnie się nadmiar oleju). Jeśli byś zbyt wcześnie włączył silnik to może zawór w tłok walnąć.
Myślę jeszcze o hydrozach,jeżeli podczas dłuższego postoju olej w hydrozach stygnie i gęstnieje,w tym momencie hydroza zamiast kasować luz między wałkiem a trzonkiem zaworu zaczyna podpierać zawór i zaczyna się problem z zapaleniem silnika,później kiedy silnik chwilkę po pracuje wypcha nadmiar gęstego oleju z hydroz i zaczynają poprawnie pracować jest...
dam ci radę jeśli nie wiadomo co to zaczynaj od tanich rzeczy ... to sa wlasnie te "tansze" rzeczy , coprawda mogloby to byc potwierdzone wczesniejsza drobazgiowa diagnoza ,ktorej raczej w tym przypadku widocznie nie mozna wykonac ....lecz nagrzewnica to ta tansza wersja usterki ;) . Co z zaworem "bypass" nagrzewnicy , znajduje sie na prawej ramie...
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Temat chyba uważam za zakończony. Nie chciałem tego robić ale gdy wydmuchało mi uszczelkę pod 3 głowicą patrząc od chłodnicy to wymieniłem ją i wymontowałem pompe(przerabianą na większą moc) z zetora 6748 do 30tki i działa wszystko bez zarzutu. Pompa w najbliższym czasie pójdzie do ostatniego mechanika i niech ją serwisuje bo wydałem ponad 100zł za...
Ta dziurka jest po to by olej sciekający z góry silnika po lasce popychacza i trafiający do szklanki mógł sobie tą dziurką uciekać na bok smarując jednocześnie szklankę zewnątrz współpracującą z otworem w bloku. a jak jej nie będzie to się nic nie stanie i tak mgła olejowa tam dotrze oraz nadmiar oleju z poruszającej się szklanki , a tak poza tym z...
Zawsze używałem oleju z orlenu i było wszystko ok, a teraz zalałem takim zielonym green coś tam. Dlaczego zmieniłeś olej, jeżeli wszystko było w porządku? Możliwe że zablokował się, na wale, ślimak napędu pompki i olej jest pompowany, nawet wtedy gdy silnik pracuje na biegu jałowym. Sprawdź to. Żadnej regulacji niema.
Bez rozkręcenia i zobaczenia w jakim stanie są podzespoły to nie ma 100% pewności. Brzmi jak zatarty na wale ale jest możliwość, że to coś z osprzętu się rozpadło albo w ogóle jeszcze coś innego ale to już weryfikacja fizyczna, nie przez forum. Nadmiar oleju jest niepokojący. Pytanie czy przelałeś sam. Jak nie, to musi być czymś rozcieńczony - płynem...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Słyszałem o termostacie produkcji francuskiej który otwiera się szybciej i szybciej j dogrzewa silnik Skoro otwiera się szybnciej, to szybciej wystudza silnik, nieprawdaż? Skoro tego szlamu jest dużo, to przegoń auto od czasu do czasu w dłuższą trasę, albo zagęść wymianę oleju. Nadmiar tego "majonezu" szkodzi - zamarzają odmy, na skutek czego potrafi...
Z góry zaznaczam że nie jestem jakimś specjalistą ale podstawy działania silnika spalinowego znam. Odrobinę poczytałem o tym silniku jak i o jego odpowiedniku (myślę tu o pojemności) FSI i patrząc po objawach mogę zasugerować aby bliżej przyjrzeć się wtryskowi paliwa w szczególności że samochód nie kopci na błękitno co było by normalnym objawem przy...
Błędy , wskazują na uszkodzony czujnik wałka rozrządu, lub instalacje elektryczną . Ze zdjęć można wywnioskować : Czysty wlew korka - normalne przy tym przebiegu . Nadmiar oleju - 2 przyczyny , albo przelany olej podczas zmiany , albo wtryskiwacze leją i paliwo przedostaje się do oleju . Możesz upuścić olej do odpowiedniego stanu i zaobserwować czy...
Witam Wyczytałem w innych tematach ,że falujące obroty to przez pompę paliwa i faktycznie w pompie mam nadmiar oleju a dokładnie mówiąc to chyba pełno jest paliwa w oleju, odkręciłem miarkę i mi wywaliło pełno rozcieńczonego oleju. Odciągnąłem jeszcze ze 100 ml tego płynu i dopiero był właściwy stan. Ale pewnie znowu przybędzie, na jesień stan oleju...
witam panowie jestem nowy na tym forum. Mam pytanie, mam sama i mam w nim wom, napędzany łańcuchem ze skrzyni, i do glebogryzarki jest za ciężko. Czy można zrobić jakąś przekładnię? Przekładnie zawsze można zrobić tylko obroty się zmniejszą i zmienią kierunek pytanie czy będą pasowały do twoich celów ? Dodano po 4 O widzę nowe oponki założone. A silnik...
To musisz sprawdzić czy nie masz nadmiaru oleju w układzie między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Może się po prostu silnik rozbiega. Lepiej zajmij się tym niezwłocznie. Pozdrawiam
Witam, Dzisiaj rano rozbiegł się silnik w Pandzie 1.3 mjtd przy przebiegu 89k km, prawdopodobną przyczyną był nadmiar oleju silnikowego spowodowanym ostatnio częstym wypalaniem filtra DPF (olej był 3cm ponad max stan miarki bagnetu), czy w takim przypadku jeżeli rozbieganie było przyczyną nadmiaru oleju mogła ulec uszkodzeniu turbosprężarka, która wcześniej...
O musi być gdzieś silnik pęknięty, \ Jesli wody wyraźnie ubywa od razu, widać ją w oleju, ew. silnik pluje nadmiarem pary z wydechu - to i owszem. Nie tyle silnik, co głowica - w m43b16 częsta usterka, nie tylko w nich zresztą. więc kupiłem nowy i to samo. Fabrycznie nowy? To reklamuj. Kupiłeś pewnie używane padło, które ktoś wyjął z powodu tej samej...
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
W większości skrzyń automatycznych od spodu skrzyni jest widoczny korek, nie jest to korek do spuszczenia oleju lecz do kontroli poziomu, jest tam rurka wystająca do wnętrza skrzyni, poziom sie sprawdza przy pracujacym silniku i po kilku przełączeniach biegów, jesli oleju jest nadmiar to trochę go wyleci
Po pierwsze jak on sprawdzał poziom oleju? Na odpalonym czy zgaszonym silniku. Powino się w automacie sprawdzać na odpalonym, naljepiej w pozycji n. A jeśli faktycznie sprawdzał jak trzeba, i jest oleju nadmiar to prawdopodobnie miesza się on z cieczą chłodząca, bo chłodnica oleju w skrzyni oraz chłodnica silnika jest razem, i zdarza się przepuścić....
Nie należy stosować WD-40 do takich rzeczy. WD-40 jest dobry do konserwowania łopat na zimę a nie do precyzyjnych mechanizmów. Silniczek można rozebrać (choć nie zawsze jest to konieczne). Koniecznie należy wcześniej zaznaczyć położenie dekielka względem obudowy z magnesem. Łożyska, oś i komutaror umyć propanolem. Następnie po kropelce specjalnego oleju...
Trzeba wyssać nadmiar oleju wysysarką
Witam Minął ponad miesiąc od ostatniego wpisu i teraz Ford już przyspiesza bardzo dobrze. Przyznam, że byłem bliski regeneracji lub wymianie turbiny (koszt mógł być nawet rzędu 1400 zł). Jednak zamiast tego zastosowałem kilka rad miłej pani ze sklepu z turbinami. Oto one: 1. POZIOM OLEJU. - Moje auto ma już ponad 300tyś km przejechanej drogi, zatem...
Ten błąd sondy może być powiązany z kopceniem . Dziwny w sumie ten mechanik. Ma podane na talerzu co samochodowi dolega a nie egzekwuje tego.Sonda wprowadza zamieszanie w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej przez co całe paliwo nie jest spalane co objawia się kopceniem.Z drugiej strony jest coraz zimniej i samochód ma prawo pokopcić dłużej na biało...
Prawdopodobnie, przy wyłączonym silniku, gaźnik puszcza paliwo i dostaje się ono do oleju.
Oczywiście, Kolega mierzy poziom po wkręceniu do końca miarki - tak jest w każdym pojeździe, nie tylko ciągnikach. Skoro tak dziadek mierzy, to ma nadmiar. Należy albo oleju troszkę ubrać strzykawą dla krówek i rurką, albo mieć nadzieję że silnik to przełknie i że do tej pory nie wyciśnie uszczelnień (jesli nic się dotąd nie stało)!
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
W korku spustowym jest plastikowa rurka, ona służy do ustalania poziomu. Po porostu okręcasz korek na pracującym silniku (ważne), temperatura oleju ma być między 30 a 40°C (też ważne). Nadmiar się wyleje i zostanie tyle ile ma być.
To tylko domysły. Stara pompa wtryskowa zawsze puszcza paliwo na sekcjach. Sam tego nie naprawisz. Jedynie regeneracja pompy, ale nie ruszaj jej jak ciągnik dobrze pali. :!: :!: Ile wlałeś oleju do pompy? Wlałem oko 400ml oleju. Ale to było jakieś miesiąc temu do tej pory nadmiar by już wyleciał. A ile powinno być oleju?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Aby zrozumieć, dlaczego na świecach pojawia się czarna sadza, należy nauczyć się ją rozróżniać, ponieważ może być dwojakiego rodzaju: 1) jasna, oleista sadza na elektrodzie i w pobliżu gwintu wskazuje na nadmiar oleju dostającego się do komory spalania; 2) sucha, czarna sadza bez kropelek oleju wskazuje na nadmiar paliwa w mieszance spalania, które...
witam proponuje sprawdzic poziom oleju ,twarda praca nie musi byc spowodowana zlym katem wtrysku ,przyczyna moga byc lejace wtryski ,paliwo nie jest dobrze rozpylone co powoduje nie kontrolowany wtrysk ,nadmiar nie spalonego paliw bedzie sie dostawal do oleju ,silnik przy tym bedzie mial sklonnosci do dymienia na czarno,i bedzie wzrastal poziom oleju
komora olejowa jest z pewnoscia czysta gdyż dopiero rok temu robiłem remont kapitalny silnika, olej wymieniam na bieżąco, takze mysle ze niema mozliwosci zalegania oleju w sprężarce
Skąd się wziął nadmiar oleju? Czy nadal go przybywa? Jaka jest tam pompka paliwa bo nie sięgam pamięcią, mechaniczna na silniku czy elektryczna? z oleju czuć paliwo??
Witam,jakiś czas temu miałem problem mianowicie zapaliła się kontrolka oleju byłem kilometr od stacji więc dolalem oleju wracając ten sam problem i znowu dolalem. Następnego dnia rano sprawdzilem olej i był nadmiar. Teraz jakoś nie ma tego problemu może dlatego że nie jeżdżę daleko tylko parę km do pracy i olej się nie rozgrzewa? Nie daje mi to spokoju...
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
No powód jest taki że jest to odma czyli usuwanie nadmiaru ciśnienia z dołu silnika W starszych autach zawsze będzie tamtędy również olej uciekał bo ma większe przedmuchy niedrożna odmę Jest to podpięte do ukł zasilania powietrzem Powód dlaczego tam ekologia jedyne co robi odma w dolocie to brudzi cały dolot Najlepiej tak jak napisałem Odpiąć wąż odmy...
Teoretycznie tak.Zawór ten to nic innego jak zawór bezpieczenstwa/przelewowy a własciwie dwa takie zawory(podwójny) na obydwu przyłaczach silnika hydr. W momencie włączenia przepływu,gdy ciśnienie gwałtownie wzrasta bo urzadzenie nie jest jeszcze rozpedzone zawór ten przepuszcza część cisnienia do węża powrotu. Tak samo w momencie wyłaczania maszyny,gdy...
Silnik klasyfikuje się do remontu lub kupna przeszczepu. Na razie dolewany tylko olej i pilnowany jego stan.
nadmiar oleju nadmiar oleju dymienie nadmiar oleju silniku
sonda piekarnika amica iglica ssać transoptor dobór rezystorów
telewizor elektron telewizor elektron
Ustawianie rozmiaru papieru w Epson XP-245 Lokalizacja anteny GPS w Volvo XC70 II (2007-2016)