Plus akumulatora pod srube M6 i do szczotki, minus do obudowy. I ma dzialac. Wtedy na plastikowym terminalu pojawi sie napiecie
Tak, czy inaczej, sprawa jes wzglednie prosta. Przy wylaczonym zaplonie i odpietym przewodzie wzbudzenia, jesli na przewodzie jest napiecie i alternator nie bierze pradu, to problem jest w BSI, jesli nie ma napiecia i jest pobor pradu, to uszkodzony jest alternator. Pozdrawiam, Georges
Zmierz napiecie bezpośrednio na alternatorze
Mialem podobny problem, wina byl walniety stojan na alternatorze, napiecie spadalo ponizej 12V i takie podawalo na komputer. Miernik cegowy tez pokazal bardzo niski prad ladowania.
Jaki napiecie na alternatorze? Na akumulatorze? Przed głównym modułem?
Sprawdz napiecie ładowania, możliwe że przeładowuje alternator i elektronika ''siada''.
Zmienia się czestotliwosc nie napiecie
Jeżeli wysiadł by ci alternator miał bys problemy z akumulatorem (kłopoty z odpalaniem) ale zawsze możesz to sprawdzić powinna być widoczna zmiana napiecia na zaciskach akumulatora po odpaleniu. Napiecie przy prawidłowo działajacym alternatorze powinno wzrosnąć do ok 14V.
Możesz mieć spalony bezpiecznik który zasila kontrolkę ładowania.Po uruchomieniu silnika alternator daje napiecie na kontrolke a ta swieci.Jeśli chodzi o słabe ładowanie to zapewne kiepski stan połączeń alternator -akumulator i masy,szczególnie tej na pasie przednim koło akumulatora.
dotknij czerwonym kabelkiem miernika srubki przy alternatorze (od tego grubego kabla) a czarnym do masy najlepiej jak nie będzie ładowania tak sie mierzy napiecie na alternatorze a najlepiej odkrec ten gruby przewód i wyczyść końcówke papierem scirnym zeby było przejscie + klemy tak jak pisze toudi6666. jak to nie pomoze i nie bedzie napiecia to niestety...
Kolego podczas pracy jak masz to 13.45 sprawdzałeś spadki oraz jakie napiecie daje alternator czasami po nagrzaniu połączenia tracą swoje właściwości i mamy spadki napiec można by tez zmierzyć wydajność alternatora w Amperach.
Witam, Zacznij od rzeczy najprostszych - napiecie alternatora, gdy nie dziala pompa. Jesli nie ma ladowania, nie ma wspomagania.
Dodam ze w alternatorach z LIN a taki tam może siedzi napiecie dochodzi czasem do 15V.
Jestes pewny ze sa to 55 W /12V ?Sprawdz czy na cokole zarowki po wpieciu kostki nie powstaje jakies zwarcie do masy . Napiecie alternatora poprawne?
Zaloz regulator 28.8V (tyle powinno byc dla aku 24V), tylko musisz wiedziec ze aby alternator uzyskal takie napiecie musi miec duzo wieksze obroty niz dla 14.4V. A jesli nie ma obawy o nadmierny prad ladowania to moze sie obejsc i bez regulatora.
nie było reakcji po podłaczeniu na krotko z pominieciem regulatora...nic nie skoczyło napiecie...wiec alternator do wymiany?
zle napiecie alternatora po wymianie problem zniknal
Tam nie ma klasycznego połaczenia alt-licznik , wsadz voltomierz w gniazdo zapalniczki. Będziesz widział napiecie. Te alternatory ładuja bez podłaczenia cieńkiego przewodu. Wystarczy tylko plus z akumulatora.
Dzieki wszystkim za istotne podpowiedzi, pasek rozrzadu zmienilem, nie wiem jak napina sie pasek alternatora. Jak poluzowac napiecie w napinaczu paska alternatora, prosze o podpowiedz
Ładuje ale za niskim napięciem co w dłuższym uzytkowaniu zasiarczy akumulatory. Ładowanie sprawdzałes na akumulatrzorze i alternatorze? Przy bardzo rozładowanych aku napiecie może byc nizsze spowodowane obciążniem. Dlatego warto je podładować prostownikiem, bądz dac naładowac je alternatorowi kontrolując napiecie. Ten alternator ma śrubke regulacyjna...
Na s masz mieć napięcie sprawdzane ŻARÓWKĄ . Ten styk "zbija" napiecie.
Zobacz bez wtyczki. Powinno stabilne napiecie byc. Jesli nie to alternator , jak tak to sieje coś z auta
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
ja zrobilem kiedys sobie taki uklad wykorzystujac tiny13 po zapaleniu samochodu gdy napiecie alternatora przekroczylo 13,5V uklad odliczal czas 10s i gdy napiecie dalej bylo powyzej 13,5V zalaczal swiatla. mozna tez prosciej. jesli masz jakiekolwiek pojecie o elektronice to chyba nie powinno to byc problemem
Napiecie bezpośrednio na alternatorze?
http://www.motelek.net/andere/scooter/pi... Alternator ma wystarczającą wydajność aby pociągnąć to wszystko. Problem prawdopodobnie tkwi w uszkodzonym uzwojeniu alternatora lub nieodpowiednim, ewentualnie źle podłączonym regulatorem napięcia. To jest typowy regulator, że tak powiem "dwufazowy", używany w alternatorach z cewką "bezmasową"....
Sprawdziłem bezpiecznik i sa ok niestety nie miałem probówki zeby sprawdzic czy alternator daje napiecie,bo to on moim zdaniem jest winny.Watpliwa sprawa zeby dwa wentylatory wyzioneły ducha naraz.
A bezpośrednio na alternatorze jak wyglada napiecie?
Sprawdz czy miedzy pinem 14(-) a 17(+) masz napiecie po zapaleniu ciągnika.Jest to napiecie z alternatora aktywujące sterownik.Oraz miedzy 14(-) a 16(+).Jest to napiecie zasilania z aku.(przez stacyjke. oczywiście na dolnej wtyczce,płaskiej.
nie wlacza sie ono zaraz po uruchomieniu silnika a dopiero po przejechaniu kilku metrow Sprawdz ladowanie (napiecie alternatora). Zachowanie typowe dla braku informacji o uruchomieniu silnika (info moteur tournant).
Sprawdz miernikiem napiecie przy alternatorze a potem przy akumulatorze i tak bedziez wiedzial gdzie sa spadki napiecia.
Jest to napiecie zbadane po 14h od ladowania w temp 0 C do -5 C Ja go ładuje z alternatora napiecie 13.9-14V Zastanawiam się jak to możliwe że po 6-7 godzinnym pracy webasto wystarczy podłączyć pod alternator na 30min aby rano było ww. napiecie Nie obowiązuje zasada czas pracy webasto = czas jazdy? Czy to tylko do mokrego obowiązuje?
Sprawdź napięcie jakie jest. Może alternator nie domaga. Wyglada jakby za wysokie napiecie w układzie jak pali żarówki.
Czy chodzi o przewód miedzy kontrolka a alternatorem na którym pojawia sie napiecie jak alternator zaczyna ładować czy zasilanie tej kontrolki po zapłonie
WITAM!!! Napiecie podczas pracy silnika czy to na biegu jalowym czy tez na wiekszych obrotach nie moze byc nizsze poniewaz alternator od razu zaczyna prace i napiecie jego wynosi 14V , natomiast sprawny akumulator przed odpaleniem minimum 12V po to jest regulator alternatora zeby sterowal ladowaniem akumulatora tzn.zeby go naladowal do zadanej pojemnosci...
upewnij sie ze alternator ma dobre napiecie ladowania. optymalna wartosc to 14.4vol. jak jest mniejsza to akus moze byc niedoladowany. Dodano po 3 zalezy jakie to auto, jaki akumulator, czy np korzystarz z funkcji ktore potrzebuja duzo pradu
sprawdz napiecie na alternatorze. ale na 99% bedzie to wina alternatora.
Jeszcze bym sprawdził napiecie multimetrem na bezpiecznikach głównych. Wg rozpiski 1 jest od alternatora 200a i 5 jest do bordnetz 80a. Może tam jest spadek. Ewentualnie jeszcze wpiąć się do zapalniczki lub obd i tam skontrolować zasilanie.
Na poczatek skup sie na masach i zasilaniach , alternator jest sprawny ? sprawdziles napiecie akumulatora ? tylko sie dzieje na wentylatorach od chlodnicy czy moze probowales obciazyc uklad swiatlami i innymi odbiornikami dzialo sie to samo?
nie to nie wina alternatora napiecie ładowania może wynosić do 14,4V ale sprawdz sobie przy innym pojeżdzie na pewno będzie mniej albo spróbuj z innym regulatorem
sprawdzić czy na tej wyczce co dochodzi do alternatora jest napiecie na kablu co dochodzi do styku S alternatora,jak i czy jest napiecie na głównym kablu prądowym. Sprawdzić bezpieczniki zabezpieczenia pionowego-będzie tam jeden o oznaczeniu BAT lub ALT.
Tam może być dynamiczna kontrola napiecia. Zmierz również napiecie bezpośrednio na alternatorze w samochodzie. Zapalało lampke na desce ?
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Witam . Co ci pomoc .Zasada pierwsza podlaczyc zczytac bledy po bledach szukac. Napiecie alternatoa na aku zmierzyc i na samym alternatorze bo moga byc rozne. Alternator wiadomo napiecie 14v okolo .A to wszystko moze byc wina alternator i napiecie samego aku tez sprawdz moze aku ma prad ale napiecia nie ma bo cela jedna ma zwarcie. Podlacz pod kompa...
tak tak sprawdzilem i obie sie zaswiecily. tylko z ciekawosci chcialem sprawdzic napiecie na alternatorze (odlaczony kabelek od wzbudzenia)i on podaje napiecie na wtyk wzbudzenia okolo 6v wg mnie alternator sie zawiesil badz cos podobnego i generuje napiecie 6v na pin wzbudzenia przez co nie swieci sie kontrolka badz brak masy na alternatorze. kurde...
Witam, Sprawdz diody prostownicze przez które podawane jest napiecie z alternatora na regulator.
Wobec tego jedynie wina moze spasc na akumulator. Ale nie moze byc tak, ze na alternatorze masz 14V , a na akumulatorze jest ponizej 13V. Na akumulatorze i alternatorze musi byc taki samo napiecie. Ewidentnie tu tkwi przyczyna. Dopoki nie wyjasnisz tej sytuacji - inne kombinacje nic ci nie dadza. Jak wyglada sprawa masy miedzy blokiem silnika, a alternatorem....
Witam, problem opisalem w tym temacie ale najwyrazniej moderator nie ma nic innego do roboty od wywalania tematow nawet nie naginajacych regulaminu... www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... W kazdym razie alternator 24V od stara laduje nawet ponad 40V. Wymienione pol alternatora i kupiony nowy elektroniczny regulator ale bez zmian....
To moze tak zadam pytanie: Czy uszkodzenie jednej z diod na mostku prostowniczym, może spowodować mniejsze napiecie wychodzące z alternatora?
Napiecie min powinno wynosić około 13,8V do 14, 5V. niektóre japończyki maja więcej. jakie jest u ciebie gdy jest obciążony i nie bo jezeli obciążony drastycznie spada napiecie tzn uszkodzona jedna z diód.
Witam, mam problem tego typu, że alternator wytwarza mi 14,4V tylko po podaniu napięcia na zacisk wzbudzenia. Sprawdziłem całą wiązkę wzbudzenia i jest cała aż do licznika. Tam moja wiedza się kończy. Nie wiem jak ugryźć temat. Moje pytanie : czy stacyjka steruje wzbudzeniem, czy już tylko z licznika ma wyjść napiecie? Alternator po remoncie, w warsztacie...
zanim kupisz nowy akumulator sprawdz gestosc elektrolitu w celach i napiecie ladowania alternatora.
no tak dałem bezpośrednio plus do wzbudzenia, ale ten plus wystepuje tylko przy uruchamiani silnika, jest podłączony pod elektromagnes rozrusznika. Czyli napięcie wzbudza alternator w chwili rozruchu i napiecie zanika. Wiec gdyby alternator nie zaczał ładowac była by tam masa i lampka by świeciła. Wszystko to jest realizowane przez przekaźnik. Dokładnie...
Czy tam siedzi ten ruski alternator czy magneton z mostkiem bosch? Odpal powłanczaj odbiorniki i zmierz napiecie na wyjściu alternatora.
To skad napiecie 13v na alternatorze???? Przeczytaj dokladnie, bo sie osmieszasz. Akumulator rozruchu i komfortu, sa ładowane równocześnie, z tym że komfortu bezpośrednio z alternatora (jednego, jedynego !), a rozruchowy poprzez przekaźniki, i tak być musi. Jest na nim napięcie prawidłowe. Skoro mierzył pewnie na biegunach akumulatora, a nie względem...
Znaczenie ma napiecie.
iskrzy kable jak podaje napiecie na pierscienie, ide montowac alternator w auto i sprawdze to z zarowka 55W chyba ze nagle bedzie juz dzialac :-)
podaj napiecie i ampery?
No, to Ci nie wyjdzie nic dobrego: regulator napiecia współpracujący z alternatorem (lub prądnicą) działa w ten sposób, że jeżeli napiecie podawane na regulator jest niższe od napiecia progowego, to regulator powoduje przepływ prądu przez uzwojenie wzbudzenia prądnicy (lub alternatora). Gdybyś chciał to wykorzystac do regulacji napięcia zasilacza sieciowego,...
Podejrzewam, ze twoj alternator jest zgodny ze schematem, ktory ci podalem. Posle zdjecia mego alernatora i nowy schemat, i oznaczenia uzywane przez rozne firmy, aby mozna bylo zrozumiec jak dziala twoj alternator. Ale to za pare dni. Dodam tylko, ze ten żółty kabelek łączy dodatkowe diody D+ z regulatoram napiecia oraz podaje napiecie alternatora na...
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
Jak jest zimno ale ponizej 10*C. Przy czym, poniewaz czujnik temperatury jest malo dokladny - ma rozrzut - i czasami sie wlaczy przy +12 jak jest wilgotno i wieje wiatr, a czasmi nie wlaczy sie nawet przy +8 jak np auto stoi do slonca. A tutaj precyzyjnie wyjasnione warunki zalaczenia: 1) Napiecie (Kl.30) >10 V w sterowniku 2) Slinik wlaczony (Napiecie...
Sprawdz stan skrzynki bezpiecznikowej na akumulatorze i zmierz napiecie bezposrednio na oczku alternatora
Sprawdzilem napiecie na samym alternatorze i wynosi 11.9V
Witam.Warty sprawdzenia zawor EGR .Wymontowac wymyc,nagar usunac zlozyc i zamontowac.Zapewne blad bedziesz musial skasowac.Sprawdz tez napiecie ladowania alternatora.
Regulator, mierząc napięcie w instalacji, stosownie do niego zmienia prąd wzbudzenia alternatora, czyli napiecie na jego wirniku. A mostkowi diodowemu w stojanie alternatora? Cóż, jemu wszystko jedno, zawsze prostuje te trzy fazy. :D
Wymień przekaźniki,20zł typowa usterka . u samej góry skrzynki góry po prawej dwa, fabrycznie żółte. Nic innego tam nie pada. Chyba że masz za wysokie napiecie ładowania alternatora to będą znikać kierunkowskazy. Podczas pracy silnika oczywiście.
Troche sie ruszy w momencie zapalania traktora czy w momencie załączania wom-u? Robi tylko 2-3 obroty? Napiecie na najdalszym od grubego kablu alternatora jest?
mialem w astrze j podobny problem okazalo sie ze akumlator jest w du.... i alternator czasami podbijal napiecie do 18v przez co cisnienie paliwa skakalo ale nie wiem jak w vw z ta pompa bedzie
mam nadzieje ze pasek klinowy jest naciagniety inie zaoliwiony trzeba zmierzyc napiecie na alternatorze jezeli bedzie niskie to uszkodzony moze byc regulator napiecia
Sluchajcie usterkabrozwiazana trudno w to uwierzyc ale przyczyna okazal sie alternator ktory generowal za duze napiecie i automatycznie odcinalo zawory stad slabe hamulce..... Alternator wymieniony na nowy orginalny i jak reka odjol
Astra nie ma zadnego bezpiecznika. Jesli pasek jest ok sprawdz napiecie bezposrednio na alternatorze. Jak jest to samo wyjmij alternator i sprawdz go na stole czy laduje.
Mam powazne watpliwosci czy takie polaczenie alternatorow jest w ogole mozliwe - ze wzgl. na problemy w pracy regulatorow. Regulator alternatora porownuje on napiecie na wyjsciu mostka z wewnetrznym wzorcem i w zaleznosci od tego czy jest ono mniejsze czy wieksze od tego wzorcowego to zalacza badz wylacza uzwojenie wzbudzenia w wirniku. Wyjscia mostkow...
Rozmawialem ze znajmomym i powiedzial mi, ze jest tez mozliwosc , ze kabel moze byc do wymiany idacy od alternatora do akumulatora. Jak sprawdzic napiecie przy alternatorze zeby to ocenic. I czy to moze byc powodem. Robie w wiekszosci bardzo krotkie trasy, takze moze nie przewodzi juz tak jak powinien.
kolega ma inny typ regulatora to bosch nowego typu tam trzeba sygnału z fazy i monitoruje nap wyjsciowe czy napiecie było mierzone na zacisku alternatora czy akumulatora
pewnie regulator w alternatorze wysiadl, diody maja zwarcie i rozladowywuje akum najczestsza przyczyna! sprawdz jakie napiecie wychodzi z alternatora jka jest zalaczony silnik . napiecie powinno wachac sie pomiedzy 13.8-14.2V po zalaczeniu swiatel powinno spasc o 0.4V powodzenia
Sprawdzales jakie jest minimalne napiecie na akumulatorze ? przy max ustawieniach, wtedy co napisales ze 12,1 gdzies miales, warto by bylo rowniez przy takim ustawieniu sprawdzic napiecie na alternatorze, wiedzial bys czy to czasami nie jest za slaby aku/alternator.
Czesc! Czy alternator powinien caly czas trzymac 14-14.4V czy po naladowaniu regulator powinien zmniejszyc napiecie na ponizej 14V ? Jak to powinno dzialac ? W tym momencie testowalem dwa rozne alternatory, kazdy z nich jak pracuje z czasem obniza napiecie. W skrajnym przypadku w trasie po paru godzinach jazdy mam 13.3 na alternatorze Valeo 180 A. Tak...
w momencie kiedy jest bieg jałowy wskazówka drga jak szalona. Sprawdz czy napiecie z alternatora jest stabilne na roznych obrotach (przede wszystkim na wolnych, bo wtedy drga)
Wszystko w porządku bo te alternatory tak mają. Możesz jeszcze sprawdzić pod obciążeniem włączjąc kilka odbiorników napięcie nie powinno się więcej obniżyć niż do 13.9V.P W drugiej Felicii na biegu jalowym napiecie jest wyzsze. Podmienilem alternatory (w miejsce tego ktory daje prawidlowe napiecie wpialem ten ktory jest tematem watku) i napiecie tez...
Moja sugestia jest taka: Najpierw sprawdz zasilanie alternatora (ten gruby kabel przykrecony do niego sruba 6mm). jesli na nim bedzie wystepowało napiecie rowne napieciu akumulatora to pozostaje do sprawdzenia stojan alternatora (to buczenie i wycie moze wskazywac ze dostał on przebicia miedzyzwojowego a to kwalifikujemgo na złom).po wyjeciu stojanu...
Kolego podaj numer alternatora żeby wiadomo było jaki tam jest. Może głupie sprawdzałeś na innym mierniku może miernik szwankuje. I jak dobrze pamietam były tam alternatory które musiały mieć we wtyczce napiecie z akumulatora taki pomiar i szlo to przez bezpiecznik kiedy bezpiecznik był spalony lub kabel nie łączył wtedy alternator nie widział jakie...
Tak, drzwi zamknięte. Kable od alternatora odkręcone i to samo Dodano po 1 Problem rozwiązany. Trzeba podpiąć miernik, dopiero po tym zamknąć centralkę i poczekać 5 minut. Na przyszłość będę wiedział. A jeszcze jedna sprawa. Napiecie na alternatorze jest 13,9 - małe ale to inna sprawa. Na śrubach przy silniku jest 13,8 a na alternatorze w bagażniku...
Moze napisz na czym polega Twoj problem? Podejrzewam ze w poldku jak i w innych autkach napiecie z alternatora powinno miec troche ponad 14 V, ale jak ma troche mniej tez niekoniecznie jest tragedia.
To moze być szczelony akumulator. Np zwarta jedna cela. Alternator normalnie ładuje, a napięcie nie wzrośnie. Jeśli nie ma zwartej celi, alternator ładuje ( napiecie jednak 13,5V ), nawale jednak regulator napięcia, czyli właściwie wzbudzania. Pozdro.
Eh to wyjasnie jeszcze raz. W poprzednim wątku, ktorego nie umiem odblokowac - zablokowany przez moderatora - pisalem ze: - uciekajacy prad w grudniu to jakies 3,2A w lutym to juz bylo 3,6A. Mierzone amperomierzem za rowno przy aku jak i przy alternatorze na przewodzie D+ - prad ucieka przez przewod D+ na ktorym pojawia sie napiecie. - alternator jest...
Alternator wymieniony na nowy, napiecie na zacisku W po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu 7-7.5Vac, po powrocie do domu wymienię przewod na ekranowy i podeślę wam parę fotek :)
A zmierz napiecie bezposrednio masa i plus miernika na alternator
witam spróbuj kolego sprawdzić napiecie ładowania przecież w oplach lubią sie psuć alternatory napiecie ok 14.4V nie ponad 15 ani nie mniej jak 13.8
sprawdzic przewody aku-rozrusznik aku-alternator napiecie ladowania a masy. dokladnie przebicia ?? :)
Podobno lepiej, żeby regulator pracował pod obciążeniem niż bez. Co prawda zwarcie napewno nie jest tez bez bolesne dla alternatora i regulatora, ale ja juz sam niewiem jak powinno. Zaraz spadam do garazu i najpierw sprawdze czy wychodzi napiecie z alternatora i bede potem szukał dalej.
To, że jest pod maską to dość logiczne, nie uważasz? Podpięcie bezposrednio pod śrubę alternatora może coś pomóc, ale gwarancji nie ma. Podgrzewacz w necie krązy info sprawny bierze 120A na starcie I dziwisz się, że napiecie siada jak on się załącza? Jaki dystans pokonujesz autem, że aż potrzebny Ci podgrzewacz?
Przestan wymieniac na chybil-trafil. Chyba, ze jestes bogaty, wiec wymien auto. Wez miernik do reki i szukal, gdzie jest problem. Gdzie "skacze" to napiecie? Na alternatorze? Na akumulatorze? W instalacji kabiny? Bez pomiarow nikt ci nic konkretnego nie powie.
Witam. A gdzie mierzyles to napiecie - bezposrednio na akumulatorze czy bezposrednio na alternatorze? Napiecie ktore podajesz moglobybyc troszke wyzsze (13.8-14.4), ale powinno wystarczyc. Po pierwsze to zmierz napiecie bezposrednio na akumulatorze i na alternatorze - jezeli na alternatorze bedzie wiecej niz na akumulatorze to szukaj usterki w polaczeniach...
jesli ten pojazd ma alternator to masz napiecie stale instalacji i juz zadnych mostkow nie potrzeba. Ten licznik powinien byc przystosowany do pracy w takiej instalacji i juz zadnej stabilizacji tez nie potrzeba. Jesli sie dalej upierasz to mozna zastosowac uklad serii 7812 i on "uspokoi" napiecie z alternatora. Swoja droga piszesz, ze nie ma akumulatora...
Zasilanie kolego 50mm2, do glosników 8mm2, kondensator ma ok. 30cm przewodu do wzmacniacza, napiecie: alternator bez opciazenia 14.2, obciazony 13.8 akumulator 14 i 13.7 kondensator pokazuje 13.89 a przy udezeniu basu spada do 11.97 na wzmacniaczu jest tak samo 13.9 i 11.9 Dodano po 6 kolego zabudowa jest w planach. Wszystko jest zamontowane na próbę....
Jutro to sprawdze i zobacze jakie napiecie jest w kontrolce
Jezdze astrą F 1,7 TD (TC4EE1). W książce jest napisane że napiecie znamionowe alternatorów wynosi : Bosch - 14V Delco-Remy - 13,6V Hitachi - 12V O co chodzi z tym napieciem znamionowym ? Ja mam Hitachi i napiecie ładowania bez odbiorników 14,1 V. Brat ma Boscha i ma 14,5 V.
sprawdz dokladnie jakie napiecie daje alternator,na roznych obrotach,najlepiej popros kogos do pomocy.a potem sprawdz co dzieje sie na zaciskach regulatora napiecia.czesto on daje w d***e
jaka moze być przyczyna ze kontrolka od ladowania mi nie swieci,i nie ma ładowania.diody są dobre ,zarówka dobra z przewodem(swieci sie kontrolka ładowania po zlączeniu przewodu do masy od niej) napiecie do alternatora dochodzi?
alternator napiecie stojana alternator niskie napiecie sofar napiecie
pulsujące oświetlenie danfoss głowica termostatyczny interfejs różnicowy
renault mascott pralka samsung programator
Błąd E12 i -2E w pralko-suszarce Bosch seria 6: przyczyny i rozwiązania Chwilowy zanik prądu - przyczyny i rozwiązania