Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Witam Najprawdopodobniej jest to regulator równoległy na tyrystorach, zamiennikiem może być praktycznie każdy regulator motocyklowy. Schemat poniżej: http://obrazki.elektroda.net/24_12684039...
A znasz stwierdzenie: "Po nitce do kłębka" ? Czy tak trudno "iść" za kablami od regulatora i sprawdzić który "idzie" do masy? Przecież jest ich trochę mniej niż sto. Chyba że nie wiesz co to jest masa elektryczna.
Może coś z grupy SH367105/SH367106/ SH367107/ SH367108
http://www.motocdi.com/jak-dziala-regula... Podłączenie dwóch przewodów może się różnić od wersji skutera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
Witam Co skłoniło Cię do pomiaru napięcia w skuterze? Czy działo się coś niepokojącego z akumulatorem? Czy napięcie mierzyłeś bez podłączonego akumulatora, czy też na akumulatorze? Pozdrawiam
Witam. Szukaj pod siedzeniem, na 90% przykręcony do ramy, jeśli nie tam to w okolicy przedniej lampy.
myślisz ze 1.5A wystarczy? tam sa 2x5 wat i 2x10wat Będzie za mało, ale za regulatorem powinno działać.
W chińskich skuterach są 2 przyciski klaksonu. Nie jedzie, bo sterownik widzi rozładowaną baterię. Jakie jest napięcie baterii?
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
LM7812 plus prostownik Błędna porada. od 12v do 20v DC do sztywnego 12v DC Tylko przetwornica buck-boost. Stabilizator liniowy wymaga napięcia wejściowego przynajmniej 2,5V większego niż wyjściowe. Są co prawda stabilizatory Low Drop, ale są droższe i tu też wymagane jest ta minimalna różnica napięć około 1V.
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
to żeś poleciał z tymi napięciami tu masz link do strony krokodyla z nim sie kontaktuj ma schematy regulatorów na niej ale może ma coś tez na privie specjalnie do podobnych pomysłów jak twój http://zaplon.pl.tl/REG-.--NAPI%26%23280...
Trzeba wymienić na nowy, niekiedy jest integralną częścią cewki wn i musisz ją wymienić
Okazało się, że był przytopiony przewód koło stacyjki i powodował spadek napięcia.
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Witam Jedyne co ja bym zmienił to pojemności kondensatorów elektrolitycznych, wydaje mi sie że 47uF to za mało żeby dobrze odfiltrować napięcie ze skutera. Ja bym dał conajmniej 100uF przed 78 i conajmniej 47uF za stabilizatorem, no i te przed stabilizatorem koniecznie na 25V a nie na 16. Pozdrawiam
Możesz tak zrobić.
Prąd z magneta powinien być prostowany ( stały DC ) więc regulator do kontroli.
Nawet na naklejce masz podane że manetka ma dawać od 1 do 4v, trzeba pomierzyć czy tak się dzieje i to musi być płynne narastanie napięcia.
Po co? masz przecież iskrę. Zasilanie wtryskiwacza sprawdź, 12V po stacyjce (KL15), masę ECU
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Na LM317 możesz zrobić sobie źródło prądowe do zasilania diod świecących. Na końcu wskazanej strony jest schemat i sposób dobierania opornika. http://www.lediko.com/file.php?nazwa=art...
prawy tylny "boczek" lakierowany musisz zdjąć
Trzeba sprawdzić jakie napięcie zmienne wychodzi z silnika ,min. i max. Niektóre ze skuterów mają granicę górnego napięci. Można spalić regulator.
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
To jest właśnie przerywacz
Kolego koki2 , z tego co na temat akumulatorów żelowych wyczytałem, że nie lubią być przeładowywane, czyli nie służy im napięcie ładowania wyższe niż 13.8V (o ile dobrze pamiętam - jest niższe niż przy zwykłych akumulatorach). Więc na miejscu kolegi sprawdziłbym jakie napięcie daje ten prostownik w trybie motocyklowym, bo to że napisane jest na nim...
Musisz mieć zgodność połączeń początków i końców uzwojeń, podłączone odwrotnie będą generowały zerowe napięcie. Bez sensu trochę ta przeróbka. W platyniarzu zakładasz dwie cewki świetlne 12V, łączysz końce ze sobą i masz alternator który podobno uciągnie nawet H4. Stosując żarówkę przedniego reflektora o mniejszej mocy, regulator napięcia ze skutera,...
1. Autor postu OBOWIĄZKOWO zamieści obrazki w pierwszym poście zgodnie z wymogami forum! 2. Jak najbardziej może być przerywacz samochodowy, jeśli jest na układzie U6043, to aby pracował normalnie przy mniejszym obciążeniu, wystarczy odłączyć mu nóżkę 7 od reszty układu. Wtedy układ będzie działać bez diagnozy przepalonej żarówki. Jeśli częstotliwość...
Regulator napięcia od chińskiego skutera 125. Schematów jest na Elektrodzie trochę. Nie każdy regulator będzie pasował. Specjalistą w tym temacie jest niejaki BANANvanDYK, spróbuj go zapytać.
To, że światła jaśniej świecą po dodaniu obrotów jest prawidłowością. Skutery przeważnie mają światła mijania i drogowe zasilane z alternatora, którego wydajność rośnie wraz obrotami silnika, oczywiście w pewnym przedziale napięcia. Jeśli natomiast skuter będzie palił żarówki, to musisz zmienić regulator.
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Zrobiłem dodatkowe połączenie, niestety brak zmian w napięciu ładowania.
Brak napięcia prądu. Odpala z kopki. Skuter nie reaguje jak się chce włączyć starter i nawet strzałka od paliwa nie rusza się . Nie ma napięcia. Ale przez chwilę było i akumulator wygląda na naładowany , zakręcił i znowu nie ma napięcia nic. Ale odpala z kopki . Skuter 2T tak jak by gdzieś było zwarcie ale naszczescie nic nie pali się. Ale nie ma prądu.
Pytanko - jak sprawdzić regulator napięcia (skuter ,magneto) , padł czy nie ? Dysponuję standardowym multimetrem .
raczej bez akumulatora się nie obejdzie musiał byś też dodać regulator napięcia z jakiegoś skutera o ile twoja 'prądnica' jakoś z nim zagra. Najprościej zobacz jak to wszystko jest zrobione w oryginale w skuterze .
W skuterach nie ma prądnic takich jak w CZ 175. Na początek sprawdź, czy nie świeci Ci się cały czas światło STOP, bo moc żarówki przekracza moc ładowania akumulatora. Żarówki nie przepalają się przy mniejszej mocy obciążenia (np. na światłach pozycyjnych)? Wymieniałeś ostatnio regulator napięcia? Niestety jakość zamienników w ostatnich latach mocno...
Jakie "lądowanie"? To jest skuter lotniczy? Jesteś pewien, że masa podpięta i nie wyrwana, czy nie sprawdzałeś? Do sprawdzenia i weryfikacji połączenia elektryczne.
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Dodam tylko że prezentowany na zdjęciach silnik jest moją własnością. Przetoczyć żeby nie było bicia --> dobry tokarz to załatwił za 30zł tylko trzeba zanieść wał aby dopasował stożek po dopasowaniu należy jeszcze stożek dotrzeć z wałem za pomocą pasty do zaworów. Filmiki są krótkie gdyż zepsuł się aparat w przyszłości nagram dłuższy filmik. Do tego...
Tak dokładnie, jak chcesz to dodaj jeszcze bezpieczniki na poszczególne neony.
Regulator jest stratny jak pisał carrot. Jest to regulator równoległy - poczytaj sobie w necie...Znaczy wpięty jest tak jak każda żarówka zasilana z tego obwodu. Jak spali sie żarówka przednia (lub inna) to regulator bierze moc na siebie tak aby prądnica była cały czas obciążona i napięcie na niej nie rosło.
Chce się dowiedzieć za co odpowiedzialny jest pin SENSE a nie jakieś schematy. Czy on ogranicza napięcie podawane do akumulatora jeśli na światła jest podawane za duże?
Jak mogę sprawdzić napięcie ?
Czy instalacja elektryczna może powodować uszkodzenie regulatora napięcia? A czy jeśli na przykład instalacja elektryczna jest połączona z ładowarką, która zasila cały czas i jest obciążona, to czy może to powodować uszkodzenie regulatora? Czy regulator napięcia może się popsuć z powodu zużycia? Czy jeśli instalacja elektryczna była przerabiana, to...
Skuter marki SIM jakie napięcie powinno być na cewkę wysokiego napięcia i zasilania cewkę cewki
Wymień akumulator na sprawny. Bo to on może rozrabiać. Na żarówce napięcie przemienne trochę poniżej minimum, ale po podstawieniu akumulatora powinno być ok. Popraw połączenia elektryczne. Może się okazać konieczna wymiana regulatora. Niemniej zrób, jak już ci wcześniej radzono - zamontuj SPRAWNY akumulator.
A czy litr wody w jednej butelce będzie się różnił od litra wody w czterech butelkach po 250 ml.
skuter napiąć regulator napiąć skuter skuter regulator napiąć
hydrostat zmywarki candy bester multi vestel 17ips72
klejenie głośnika bezpieczeństwo sieciowe
Bezpiecznik do elektryki lusterek w Chevrolet Potencjometr balansu nie działa we wzmacniaczu