Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
Czy udało się komuś rozwiązać problem, który opisuje marcinek29. Borykam się z dokładnie takimi samymi obiawami w astrze 1.7CDTI 80km z tą różnica że u mnie na przewodach przy sprężarce pojawia się napięcie 2V. Pomożecie?
Tu masz parę zdjęć do Astry do 2005 roku http://obrazki.elektroda.pl/2565545200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2305461800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6208098500_1...
Uczepiłeś się napięcia na cewce przekaźnika. A sprawdziłeś, czy jest napięcie na stykach roboczych? Może przekaźnik jest sprawny, tylko nie ma czego podać na sprzęgło sprężarki.
bo podłączyłem napięcie z akumulator pod sprężarkę - stąd wiem że nie działa
Wykluwa mi się wniosek. Znikł czynnik , nie ma ciśnienia więc komputer nie załącza klimy czyli nie podaje napięcia.
troszeczke więcej informacji rok typ silnika
pytam się po co wymieniłeś sprężarkę? kiedy tu szwankuje sprzęgło ,lub zasilanie jego nawet może presostat,czy jak zauwazyłeś przekażnik ,albo podgnity kabelek, który się pelęta po zakamarkach trzeba przyjąć jakąś metodyke przy diagnozowaniu jeśli już sie bieżesz za to: układ sterujacy,-układ wykonawczy
Sprawdź obwód elektryczny sterowania sprężarki klimatyzacji - od modułu do sprzęgła sprężarki.
Tak samo jak napięcie poniżej 12v tak jak autor opisuje. Jeżeli na krótko nie załącza to może się skończyć na komplecie ze sprzęgłem. Jeżeli to jest zdjęcie z tego samochodu to widać opiłki a one mogą świadczyć o koncu sprzęgła lub sprężarki która może stać.
mam ptt co może się dziać jak jest olej na świecy żarowej w astra 1.7 TD
Miernik na rezystancji nie pokazuje nic, z kolei przy próbie podłączenia sprężarki na "krótko" do akumulatora, bo tak wyczytałem na forach że można sprawdzić to sprzęgiełko, to kable zrobiły się gorące, czyli zwarcie. Na kostce która idzie do sprężarki miernik pokazuje mi 13,88 V, czyli napięcie samochód podaje do cewki, ale jak podłączę kostkę do sprężarki,...
Problem w tym ze zostaje jeszcze klima...a tutaj juz sa schodki. Prawdopodbnie klima bedzie chodzila non stop jezeli zrobie to na czujniku z vaga i przekazniku Podwójny czujnik ciśnienia, sterowny z przycisku w konsoli, całość wysterowuje cewke sprężarki i wentylatory na 1 biegu czyli najlepiej szeregowo. Napięcie sterowania brane z ładowania i załączenia...
Usterka usunięta. Przyczyna to uszkodzenie sterownika silnika. Zaprogramowanie i zamontowanie innego pomogło natychmiast.
Podłączyłem "na krótko" zawór sprężarki, może lekko słychać jakieś stuknięcie na pewno pewien prąd pobiera nie zmierzyłem. Zrobiłem próbę na pracującym silniku i sprężarka na pewno nie daje ciśnienia, węże są zimne. Śmiem twierdzić że ten zawór faktycznie jest uszkodzony - prawdopodobnie mechanicznie. Dalej interesuje mnie sprawa jaki sygnał dostaje...
Wrócę w piątek z urlopu i ich pomęczę o to. Jeszcze jedno pytanie - wiecie może jakimi prądami/napięciami są uruchamiane sprężarki? Rozumiem, że do sprężarki sprzęgłowej powinno iść stałe napięcie 12V, które po prostu dociśnie sprzęgło. A jak jest w przypadku bezsprzęgłowej?
Na krótko kompresor startuje. Problem pojawia się po włączeniu klimatyzacji z panelu klimatronika. Kompresor ruszy ale po paru sekundach zaczyna się smykać sprzęgło kompresora. Napięcie na cewce w tym momencie wacha się w granicy 7-8V.
Dzieki za podpowiedzi muszę wstawić auto do elektrronika i niech szuka nie mam sprzętu żyby samemu zczytywać parametry jak coś się wyjasni napisze co i jak. No więc tak po podłączeniu pod techa wyskoczył błąd zbyt niskie napięcie cewki sterującej skokiem sprężarki co to znaczy kabel przerwany zawór w sprężarce siedzi gdzie dalej szukać??
Witam ponownie; sprężarka nie załącza się i dlatego szukam przyczyny co mogło się stać. Dodano po 6 witam; wiem ze trzeba użyć miernika i zmierzyc cewke tego elektrozaworu,ale dlaczego jest cały czas napiecie 1V po wypięciu ze sprężarki przez co to idzie,gdzie moze tracic się to napięcie gdzies musi być duża oporność.
P0530 - Czujnik ciśnienia klimatyzacji - duża wartość na wejściu Napięcie przy zacisku 13 (XC53) modułu sterującego wynosi ponad 4,9 V Uznanie kodu błędu będzie aktywowane, jeśli spełnione zostaną następujące warunki: Silnik pracuje na biegu jałowym Temperatura powietrza zasysanego wynosi powyżej 5 °C Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam. Przejrzałem forum dość pobieżnie, i nie znalazłem tego co mnie interesuje, tj: nabiłem klimę, układ szczelny czujniki wysokich i niskich obrotów nowe, cewka też dobra, natomiast nie dochodzi napięcie do sprężarki.. Ktoś wie gdzie szukać problemu w pierwszej kolejności? Czy może włącznik, a może bezpiecznik? pomocy Pozdrawiam
Moim zdaniem nie jest tak tragicznie. Klima pobiera znaczną energię (przeważnie 2 wiatraki plus sprężarka klimy) a w lecie chyba nie grzejesz tylnej szyby. Wynik Twoich badań mógł być zależny m.in. od kondycji akumulatora (4-letni) oraz od tego, czy odbiorniki włączyłeś zaraz po uruchomieniu silnika, czy też po pewnym czasie. Pewnie podejrzewasz, że...
Zdemontowałem dzisiaj wentylator klimy i po podaniu napięcia "na krótko" działa zarówno pierwszy jak i drugi bieg czyli wentylator jest sprawny Nie masz pojęcia to ustrojstwo ma 5 biegów.
Jakby Kolega Kortyleski nie zauważył , to ta dioda zapięta jest na pająka , jaka pewność ,że prawidłowo , stąd moja podpowiedz ; jak ma być prawidłowo! Przecie kurnia ona, ta dioda jest polaryzowana napięciem z instalacji a do tej już jest wpięta. Skoro do tej pory nie wybuchła to znaczy że jest katodą do plusa. I rzeczywiście oryginalnie tak "na pająku...
Witam. Mam pewien problem, mianowicie: uszczelniłem cały układ klimatyzacji, została nabita, wentylatory się włączają, ale sprzęgło niestety nie. Napięcie dochodzi do sprężarki, ale się nie załącza. Pytanie, czy lepiej wymienić bezpiecznik w elektromagnesie czy cały elektromagnes (jeżeli tak to prosze o pomoc w postaci info gdzie go można kupić lub...
A, czyli wiatraki też nie startują ? Sterowanie klimą idzie z włacznika w kabinie szeregowo przez czujnik oblodzenia parownika do sterownika silnika. Sterownik silnika zapodaje sygnałem dalej do sterownika klimy/wentylatorów który uruchamia sprężarkę. Trzea zobaczyć czy do sterownika silnika ta informacja dociera. Ew w parametrach bieżących wybadać...
Witam mam nadzieję że po zmontowaniu klimy tych chłodnic wyciącnęłeś powietrze i napełniłeś gazem tak jak jest przybita tabliczka znamionowa na wagę !! do tego gazu zawsze dodaje się do sprężarki trochę oleju około 0.1 L . Po napełnieniu zawór załącza dopiero napięcie na klimę zwieranie czujników stwierdza że działa klima ale czy jets napełniona gazem...
Jeśli chodzi o klimatyzację gdy wyciągnąłem bezpiecznik 35 odpowiadający za wentylator klimatyzacji wywaliło mi błąd p1540 żądanie sprężarki systemu klimatyzacji za silny sygnał- obecny, więc przypuszczam że z kostką a raczej wtyczka jest wszystko ok zmierzę jeszcze dziś po pracy napięcie w niej chyba też powinno być 5V gdzieś tak czytałem. Sprawdzę...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Generalnie, po wyjęciu tego modułu spod zderzaka, oraz po połączeniu na „krótko” styków od wentylatorów klimatyzacja zaczęła działać, a nawet i sprężarka + wentylator działają. Problem polega na tym, że teraz zaczął działać nawet na wyłączonym silniku, a samym zapłonie wentylator chłodzący silnik…Sądząc po obrotach na najwyższym biegu...
Jak w temacie mam opla astrę 3 2004 r. problem mam z klimatronikiem,do sprężarki klimatyzacji dochodzi stałe napięcie +12 V, natomiast sterowanie jest masą która idzie do panelu klimatyzacji,problem w tym że jak włączę klimatyzację to ta masa sterowana jest impulsowo i sprzęgło cyka jak podam masę z zewnątrz klima chodzi dobrze. Teraz pytanie czy to...
Panowie jeśli chodzi o presostat mam jeszcze fajny opis, który się przyda pewnie nie jednemu z nas. U mnie chyba też tam był problem bo dziś po jego wymianie na razie jest ok. Poniżej opis jak go sprawdzić na różne sposoby: http://obrazki.elektroda.pl/6441603000_1... Jak sprawdzić czujnik klimatyzacji 3 pinowy który jest montowany w...
Witam wszystkich i przechodzę do setna nie mogę uruchomić klimatyzacji w opel astra H 2004. Myślałem że nie mam czynnika pojechałem do gości od klimy uzupełnili (oczywiście wcześniej sprawdzali mi azotem i tym kombajnem szczelność i wszystko ok więc mi ją napełnili)klimy nadal nie mogłem odpalić więc kupiłem op-com i go podłączyłem aby zobaczyć czy...
Witam Umnie uszkodzila sie zwojnica elektromagnesu sprzegla sprężarki klimatyzacji (Opel Astra II 2.0 DI 1999r) Czy ktos orientuje sie gdzie mozna zdobyc tą cewke ? Przesylam zdjecia tego elementu wymontowanego z mojego samochodu (mozna to zdemontowac bez problemu). Oznaczenia: CSW88Q 12V Wymiary: srednica zewnetrzna 8,5cm srednica wewnetrzna 5,8cm...
Jestem niezmiernie wdzięczny,że mój problem zainteresował tak szerokie grono fachowców. Mam również świadomość,że nie dorastam im do pięt,że nie mam wiedzy na temat klimatyzacji i innych technicznych urządzeń,ale o brak szacunku nie pozwolę się obwiniać. Samochód który opisuję będę miał u siebie za kilka dni i wtedy sprawdzę parametry o których wspominali...
Poprawiłem, dzięki Znalazłem coś takiego teraz: Pomiar sygnały mierzymy przy włączonym zapłonie, ale na unieruchomionym silniku. Wpinamy voltomierz na przewodzie sygnałowym. Zasilanie musi być cały czas podawane z przewodów do czujnika. Opisywany pomiar wykonujemy jeżeli mamy dostęp do azotu. Pomiar rozpoczynamy od ciśnienia 0 bar w układzie. Podkręcamy...
mam poskładaną instalację wg tego schemtu. http://img.photobucket.com/albums/v480/s... nie ma termowłącznika S29,gdyż chłodnica została z wersji bez klimy gość podczas regeneracji sprężarki rozwalił mi jej gniazdo i jak wtyczka spadła, to wsadziłem ją bez pomyślunku. zanik prądy w aucie,ale po chwili wróciło. sdarzyło się to jeszcze...
Koledzy mam problem z asterka F rocznik 95 1,8 16V, nie włacza mi sie wentylator chlodnicy i klima nie działa, przy włączaniu klimy słychać przekaźnik nad bezpiecznikami, ale właczają sie tylko wentylatory na małych obrotach, właśnie wymieniłem czujnik temperatury ten który włącza wentylator na dole chłodnicy trzy stykowy, ale nie dochodzi do niego...
Po załączeniu się klimatyzacji silnik powinien podniesc sobie obroty z 850 do około 1100 w celu doładowania akumulatora oraz aby zapewnic odpowiednią wydajność sprężarce, Czy bez klimatyzacji tez obroty oscylują? Z panelu klimatyzacji do sterownika silnika musi isc impuls obciążenia który zadaje sterownikowi wiekszą dawke paliwa co w efekcie podnosi...
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Jeżeli mówimy o silniczku nadmuchu wewnętrznego, bo już sam nie wiem, jeden mówi o wentylatorach na chłodnicy a inny o silniczku w aucie, co do zafiry B moduł nie znajduje się w lewym nadkolu, ten moduł znajdował się w zafirze A i Astrze G i sterował wentylatorami na chłodnicy i sprężarką oraz chłodzeniem silnika, nie miał oddziaływania na silniczek...
Jak już dostaniesz się do rozrusznika sprawdź przed demontażem połączenia przewodów czy nie zaśniedziało całkiem bo brak połączenia mógłby być przyczyną potencjalnych problemów (chociaż z tego co Ty piszesz to raczej nie, ale sprawdź), sprawdź też czy podczas próby palenia na rozrusznik podawane jest zasilanie (któś musi Ci próbować palić a Ty sprawdź...
Może to być tez wina sprzegiełka na sprężarce od klimy. Było nieużywane długi czas a dobrze jest co jakiś czas odpalić klime nawet w zimie żeby "ruszyć" cały układ. Często też objaw pojawia się po wymianie paska lub lub jednego z elementów który jest napędzany tym samym paskiem co klima. Póki wszystko pasuje po staremu jest ok ale po jakimś tam remoncie...
Przez przypadek podłączyłem do mojej Asterki 230V do zapalniczki. Zrobiło się jasno i padło kilka urządzeń - ABS, wspomaganie i klima. Poradziłem sobie ze wszystkim oprócz klimy. Podaję objawy: - układ napełniony gdyż przed aktem mojego geniuszu działała sprawnie i wydajnie - po załączeniu zapala się kontrolka na przycisku, wzrastają obroty ale nie...
napięcie sprężarki napięcie sprężarki mercedes napięcie sprężarki jakie
monoblok astra hotbird świecące kropki skaner viaken
kopiowanie plików zabezpieczonych rezystor pullup atmega
Mastercook KGE 3440 ZB – znaczenie symboli na pokrętle piekarnika, funkcje grzałek i wentylatora Pasek wielorowkowy bez pompy wspomagania Citroën Xsara 1.8 – długość 6PK1200/1070 mm