Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
stawiam na nastawnik dawki
może być uszkodzony potencjometr, może być uszkodzony nastawnik dawki
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
Witam niedawno w moim pasacie b5 1.9 Tdi silnik AHH czyszczony był nastawnik dawki paliwa i po tym zabiegu zaczął niesamowicie dymić na czarno podczas przyspieszania odczułem również że silnik stracił na mocy. Czy może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem czujnika RSW czy może powinienem szukać przyczyny gdzie indziej ? dodam że sprawdziłem...
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
tylko nastawnik przemieniłem Masz szczęście że w stronę minimum dawki przesunąłeś, inaczej post miałby temat : nie mogę znaleźć wszystkich tłoków. tam się tylko uszczelkę na górnym deklu wymienia Pod nastawnikiem też ciekły.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
prawdopodobnie pada ci nastawnik dawki tu masz link jak i co http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Wykręć kolego czujnik wału i zobacz czy czysty bez opilków.A potem sprawdz go w czasie pracy czy dobry ma prostokąt na oscyloskopie. Potem sprawdź na vcds nastawnik i dawki paliwa. Zobacz jeszcze pry okazji jaki kąt wtrysku ma i czy prawidlowe temperatury paliwa i silnika
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Żadne zwarcie, typowe zjawisko, przeindukował nastawnik dawki i zwęgliło laminat, a później już z górki. Chcesz fotki jeszcze bardziej wypalonych płyt, nawet na wylot? To samo się dzieje w sprinterach, masz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
uszkodzony przepływomierz to obniżenie dawki i mniejsze spalanie tak więc jak pada przepływka to i spalanie spada co do vaga to zgoda bez logów igła w stogu siana ale ja obstawiam na nastawnik i rozlegulowanie zapłonu
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy i liczę na to że ktoś mi pomoże rozwiązać mój problem.Ale zacznę od początku.Posiadam passata 1.9 tdi 94r.,od pewnego czasu samochód zaczął szarpać,jest to dość irytujące.Zaczyna się od 2,poprzez 3,4,5 bieg .Dodając gazu lub jadąc pod górę robi się naprawdę nieznośnie.Szarpanie rozpoczyna się od 1000 obrotów i w...
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie pisza ze to pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne.Ok...
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Może, warto by było podać markę samochodu? Grupa VAG. Dodano po 3 Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę ,raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie ,programem robisz tylko podgląd aby ustawić w zakresie. Uwierz.Po lewej stronie masz okienko sklep i żeby co kolwiek zrobić trzeba sobie...
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Użyję gogle za Ciebie. [url=http://lmgtfy.com/?q=nastawnik+dawk...
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
W moim passacie '99 AFN takie kody miałem przy spadku napięcia spowodowanym wyładowaną baterią i nie miały związku z faktyczną usterką. Natomiast anomalia pracy miałem spowodowane za dużą dawką (ok 1mg), postukanie młotkiem w nastawnik i zrobienie dawki rzędu 5mg naprawiło rzucanie nagrzanym silnikiem na wolnych obrotach i przerywanie bez ujmy na osiągach....
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Trzeba ruszyć programem procka, ale tego w żadnym Damosie nie ma Nie wiem co masz na myśli pisząc - programem procka- , bo zmiany wprowadza się w mapach przeliczeniowych i ograniczających , tak samo jak zmieniasz w MSA15 MAP 2,5bar na 3,0bar , też trzeba zmienić mapy przeliczeniowe V/mBar i ograniczające mBar . Zawsze prościej i szybciej jest ruszyć...
Jeżeli pompa była demontowana do naprawy, to rozrząd również. Jeśli tak było możliwe że jest źle ustawiony. Co do wartości dawki to w serwisówce są podane widełki. Jaki masz odczyt napięcia z nastawnika na wolnych obrotach - odczyt w bloku1 poz bodajże 2?
odłączałeś akumulator? kiedyś miałem to samo w passacie zero błędów, odłączyłem akumulator na 10 min i ok.
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
podłącz VAG. sprawdź napięcie palca nastawnika, powinno być w pierwszej grupie, 0,740V. Ma być dokładnie tyle. Jeżeli będzie poniżej 0,68 lub powyżej 0,780 nie dogadasz się z tą pompą. Możesz sam to napięcie ustawić poszukaj w necie jak, trzeba z grubsza odkręcić dekiel nastawnika, poluzować palec i ustawiać. Jeżeli nie robiłeś to jedź do kogoś kto...
Proponuje dobrze zdiagnozować, przypuszczam że nastawnik, ale skoro był czyszczony, mogą być pękniente sprężyny w pompie od regulacji dawki. Czasami i tak bywa. pozdrawiam.
Oczywiście regulowałem dawkę starym nastawnikiem ale w żadnej pozycji silnik nie chciał odpalić, włożyłem ten z okrągłą wtyczką i silnik od razu zagadał.
Kolego Zico63 chyba ci się pompy pomyliły to pompa vp44 i poruszaj sobie w niej nastawnikiem,to nie silnik 1.9czy 2.5 rzędowa piątka gzie młotkiem się dawkę ustawia.
Czyli nie wyczyścił nic. Skoro nie znasz się na tyle, to proponuję samemu nie bawić się w nastawy VAGiem lub tym bardziej nastawnikiem. Cięcie dawki przez przepływomierz nie ma nic wspólnego z dawką ustawioną na pompie wtryskowej. Zrób najpierw porządek z pompą, plecionka nie ma nic tu do rzeczy no i oddaj komuś turbo kto się na tym zna.
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Co mi się nie podoba: - Zastanawiam się czy przyczyną nie może być winny silnik krokowy przepustnicy połączony z nastawnikiem dawki ( piszcie co na temat odpalania sądzicie) - pękła mi guma uszczelniająca dolot w przepustnicy - ale rura dolotowa dobrze jest skręcona do przepustnicy sprubuj z tym cos zrobić bo może wina tu być
Jak podepniesz Vaga to się okaże, że przy podkręceniu tego box'a na full będziesz miał zapisany kod błędu 01268 świadczący o przekroczonej wartości dawki paliwa w nastawniku dawki N146. Spróbuj najpierw odpalić silnik a dopiero potem podkręcić box'a i będziesz widział czy kontrolka świec wtedy też będzie blindować w oczy.
nastawnik dawki nastawnik dawki paliwa nastawnik dawki pompy
odczyt ciągu znaków wymiana grzałki łożysko silniczka
program arduino program arduino
Raspberry Pi Pico – maszyna stanów FSM w C++ Arduino, przykład LED, PIO, debouncing Namagnesowanie koła impulsatora wału korbowego: czy jest konieczne?