Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
Nastawnik dawki mogę ci go naprawić:D
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Zdjąłem pokrywę nastawnika i sprawdziłem stan połączeń wewnątrz - było OK, nastawnik bez osadów ( nie wiem jak pod płytką). To za mało .Musisz zdemontować nastawnik ,rozebrać go i dokładnie wyczyscic od środka ,znajdziesz tam sporo opiłków które wywołują zaburzenia w pracy nastawnika :idea: ,lub zrób podmiane dla wykluczenia usterki :idea:
Spokojnie możesz to zrobić sam :idea::idea:na forum jest opis jak to zrobić musisz tylko to sobie znalezć :idea:
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
W moim passacie '99 AFN takie kody miałem przy spadku napięcia spowodowanym wyładowaną baterią i nie miały związku z faktyczną usterką. Natomiast anomalia pracy miałem spowodowane za dużą dawką (ok 1mg), postukanie młotkiem w nastawnik i zrobienie dawki rzędu 5mg naprawiło rzucanie nagrzanym silnikiem na wolnych obrotach i przerywanie bez ujmy na osiągach....
Przez kasowanie błędu nie naprawia się samochodów. Wizyta u mechanika cię czeka.
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Podłącz jeszcze do nastawnika dawki paliwa żarówkę 12v 21w i sprawdź czy przy próbie rozruchu rozświetla się impulsowo. Odetnij jednak przynajmniej jeden przewód do nastawnika, aby nastawnik nie działał równolegle z żarówką. Sprawdzisz w ten sposób czy w ogóle sterownik daje sygnał na podawanie paliwa.
Sprawdź czy sterownik silnika w ogóle "żyje", dostaje zasilanie, załącza przekaźnik główny, po włączeniu kluczyka powinno byc słychać nastawnik dawki w pompie wtryskowej
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
Prawdopodobnie nastawnik dawki do wyczyszczenia, ale powinieneś mieć w błędach N146
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
Ja proponuję sprawdzić nastawnik dawki i samą dawkę paliwa. Czy w czasie jazdy zdarza się, że miga kontrolka świec żarowych?
Koszt naprawy tej pompy może być bardzo wysoki 92 miał ciekawy i drogi nastawnik dawki
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Problem rozwiązany. Otworzyłem sterownik i ..... upalona nóżka tranzystora. Wlutowałem na przewodach i wyprowadziłem rezystor na zewnątrz, wkleiłem do obudowy aby oddawał ciepło i na razie jest ok. Dało mi to możliwość wlutowania nieco większego lepszego rezystora i lepsze odprowadzenie temperatury. W rezultacie myślę że prędzej szlag trafi cały samochód...
Wudaje mi sie ze jest uszkodzony nastawnik dawki
Po wgraniu oryginalnego wsadu jest ok a jaki wpływ może mieć nastawnik dawki
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
W gwoli ścisłości olzel piszesz bzdury nie związane z tematem. Ta pompę rozebrałem i odziwo nastawnik kąta się nie zaciera, był już najwyraźniej robiony ani nastawnik dawki nie wykazuje problemów. Nawet jakiegokolwiek syfu w postaci opiłków nie było, sparcialy 3 oringi i uszczelniacz walka wyglądał na zużyty.. pompa ustawiona na wartość przed zdjęciem...
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
Witam niedawno w moim pasacie b5 1.9 Tdi silnik AHH czyszczony był nastawnik dawki paliwa i po tym zabiegu zaczął niesamowicie dymić na czarno podczas przyspieszania odczułem również że silnik stracił na mocy. Czy może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem czujnika RSW czy może powinienem szukać przyczyny gdzie indziej ? dodam że sprawdziłem...
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
kąt wtrysku wynosi 52 w audi a6 c4 2,5 tdi AEL i skacze do 57 mechanik powiedział że nastawnik dawki paliwa zapieczony i pompa do naprawy ,ile w końcu powinien wynosić ten kąt wtrysku przebieg auta to ok 350 tys .km dodam że wszystko inne sprawne
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
nastawnik dawki paliwa nastawnik dawki pompy nastawnik regulacji dawki
transoptor zastosowanie długi kabel głośników podłączenie pieca kondensacyjnego
aktywny dzielnik napięcia robot kuchenny jakie polecane
Wymiana paska napędowego w Honda Silver Wing 400 Ekspres Bosch CTES30: Komunikat "Obróć wylot kawy"