Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
Nastawnik dawki mogę ci go naprawić:D
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
Kupujesz za te pieniądze opornik w pudełku, koszt opornika 20 gr, pudełka z 5 zł, działanie polega na oszukaniu sterownika, co do położenia nastawnika dawki
turbine se odpuść ,nastawnik dawki lub przestawiacz pocz. wtrysku ale upewnił byś się podłączając kompa .kolega dobrze radzi bez sprzetu ciężko będzie .
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
ok po sprawie samochód sam sie naprawił a o co mu chodził to ...??
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Co wy wypisujecie ldw502 ma pompowtryski, po drugie podstawa to ich ustawienie i ustawienie nastawnika dawki. Oraz sprawna pompa zasilajaca.
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
To jest tranzystor od dawki paliwa. . Powaznie? A ja myślałem, że od przestawiacza kąta wtrysku. Prawy od nastawnika dawki.
Spokojnie możesz to zrobić sam :idea::idea:na forum jest opis jak to zrobić musisz tylko to sobie znalezć :idea:
Sprawdź czy sterownik silnika w ogóle "żyje", dostaje zasilanie, załącza przekaźnik główny, po włączeniu kluczyka powinno byc słychać nastawnik dawki w pompie wtryskowej
To jest rzędowa, 5 cylindrowa jednostka ?, Jeśli tak, to nie ma ona pompy VP44 ze sterownikiem elektronicznym, tylko VP37 z elektromechanicznym nastawnikiem dawki
Witam mam problem z golfem sdi z 2001r na vagu pokazuje uszkodzenie nastawnika dawki paliwa, nastawnik wysłałem do regeneracji po zamontowaniu silnik lepiej pracuje ale świeca jak mrugała tak mruga,, kompem nie da sie usunąć błędu.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Jak mniemam masz pompę wtryskową Epic, bez linki gazu, samochód wywala błąd nastawnika dawki
Ten twój zawór to nastawnik dawki, który regulując ciśnienie przesuwa jakieś tłoczki w pompie?
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Cieknie ci z zaworu nastawnika dawki nowy drogi chyba że poszukasz coś z używki
zaciera się nastawnik dawki?
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Prawdopodobnie nastawnik dawki do wyczyszczenia, ale powinieneś mieć w błędach N146
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
Nie ma elektrycznej. Równie dobrze możesz mieć problem z pedałem gazu. Albo zaciera się tłoczek nastawnika dawki.
Bezpieczniki są zbyt wolne by ochronić elektronikę, one chronią tylko przed pożarem instalacji... skoro zrobiło się zwarcie na nastawniku dawki, to tranzystor sterujący tym nastawnikiem w sterowniku, też pewnie "odparował".
Wudaje mi sie ze jest uszkodzony nastawnik dawki
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
Masz pompę na linkę czy z nastawnikiem dawki ?
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
Koszt naprawy tej pompy może być bardzo wysoki 92 miał ciekawy i drogi nastawnik dawki
To usterka elektoniki, chodzi o stopień mocy elektromagnesu nastawnika dawki
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Nastawnik kąta sie przycina. O to ciekawa informacja, zawsze myślałem że zaciera się w obudowie tłok nastawnika dawki, no i obrasta takim białym osadem elektromagnes nastawnika dawki. Możesz jeśli, oczywiście zechcesz, przybliżyć zagadnienie?
Sorry zasugerowałem się nastawnikiem dawki podanym przez Elektrita - to typowe uszkodzenie pompy Boscha. Tam po zatarciu nastawnika dawki czasem pada sterownik. Jak zauważył Elektrit sterownik można (czasem)naprawić Widziałem też uszkodzone same sterowniki, mechanika byław porządku.
Ja proponuję sprawdzić nastawnik dawki i samą dawkę paliwa. Czy w czasie jazdy zdarza się, że miga kontrolka świec żarowych?
Koroligor szacun wiesz co w trawie piszczy... swoją drogą shrek to moim zdaniem daj sobie spokój robiłem tę czynność z 50 razy i zawsze jest walka z ustawieniem dawki ale jak juz mam się wymądrzać to nie tylko dawką się ustawia nastawnikiem....
Po wgraniu oryginalnego wsadu jest ok a jaki wpływ może mieć nastawnik dawki
Brak reakcji na gaz w tych pompach często spowodowany jest upalnym tranzystorem lub zatartym nastawnikiem dawki, nie sądzę iż byłby aż taki zbieg okoliczności. Jeśli jest to PSG16 to już ma obd w normalnym trybie, masz jakiegoś elm lub coś co czyta w trybie obd? Jakieś błędy z pompy dane rzeczywiste etc?
Boli go to, że robisz sam, bez posiadania wiedzy. Widać wyraźnie-coś nie tak z nastawnikiem dawki. Temat zamykam.
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
Nastawnik dawki paliwa.Pompa do roboty.
SDi ma elektroniczny pedał gazu i pompę wtryskową z elektromagnetycznym nastawnikiem dawki i przestawiaczem kąta wtrysku, ma przepływomierz, egr i wtrysk sterujący, no i ma bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów, bez komory wstepnej
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
w VW nie ma wyłącznika wstrząsowego, a błąd 01268-Nastawnik dawki - N146 i to jest przyczyna
64-problem kontrolą lub nastawnikiem dawki paliwa
Wystarczy odkręcić dekielek z nastawnika dawki i wymienić termistor
niestety ta pompa nie posiada nastawnika dawki to nie vp37
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
może być uszkodzony potencjometr, może być uszkodzony nastawnik dawki
twój ojaw przypomina problem z nastawnikiem dawki
To jest nastawnik dawki, polecam wszystkim [u]http://allegro.pl/show_user.php?uid=1... godzina pracy a silnik 1,9 tdi nie dość, ze nie szarpie do przyspiesza na 5 biegu jak kiedyś na 3.
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Sprawdź dawkę paliwa w momencie szarpania, możesz mieć problem z zabrudzonym nastawnikiem dawki paliwa.
Podstaw inny nastawnik dawki i tyle.
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Zatartego nastawnika dawki nie naprawia się przez regenerację elektroniki - owszem można dać mocniejszy tranzystor i niby przez jakiś czas będzie ok. ale to jest usterka mechaniczna... jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Nastawnik dawki w pompie do roboty.
Usterkę w pompie mogą naprawić tylko wyspecjalizowane zakłady.W sterowamiu pompom znajduje się nastawnik dawki ,nastawnik kąta wtrysku,cewka referencyjna oraz cewka pomiarowa A tym wszystkim zarządza ECU.
Pawel wawa - i właśnie z tych słusznych powodów jakie nadmieniłeś nie mam zamiaru pisac jak sie z tym egr rozprawić. Opracowałem plany urządznia do czyszczenia tego, umieściłem na moim forum , porobili sobie chłopaki i działaja tym, nawet nastawniki dawki czy kąta wtrysku w TDI im to uskutecznia. No ale opisane jest to w dziale zamknietym, mają tam...
Podłącz vag-a i zobacz, czy zgłasza błąd nastawnika dawki
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
Niska kompresja, za późny zapłon ( uszkodzona pompka wtryskowa) uszkodzony regulator z nastawnikiem dawki.
Więc trzeba grzebac w okolicy nastawnika dawki,i okablowania.
stawiam na nastawnik dawki
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
jakie masz napiecie nastawnika dawki n146? i jaki kod silnika
Ten silnik jest na pompowtryskach wiec nie ma nastawnika dawki.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... Tak,da się to zrobić,ale jeszcze trzeba rozebrac pompę,bo powodem jest zatarty trzpień w elektromagnesie nastawnika dawki.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Pompa to VP36. Chcesz powiedzieć, że nastawnik dawki macha tym pierściem co każdy wtrysk i nadąża z różnicowaniem dawki dla wszystkich cylindrów ?
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
To kończy ci się elektrozawór nastawnika dawki paliwa, wyciąg go i zobacz czy nie jest już przygrzany.
nastawnik dawki paliwa nastawnik dawki pompy nastawnik regulacji dawki
akumulator nożyce bezpiecznik klatka schodowy amilo instrukcja
vestel 17mb185 lodówka sterowanie
Migający czerwony kluczyk w pralce Samsung Eco Bubble po zakończeniu prania Wpływ niskiego poziomu wody w karterze 1HC 102 na zatrzymanie silnika