To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Sprawdź czy sterownik silnika w ogóle "żyje", dostaje zasilanie, załącza przekaźnik główny, po włączeniu kluczyka powinno byc słychać nastawnik dawki w pompie wtryskowej
Co wy wypisujecie ldw502 ma pompowtryski, po drugie podstawa to ich ustawienie i ustawienie nastawnika dawki. Oraz sprawna pompa zasilajaca.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Zatarty nastawnik dawki
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
Koroligor szacun wiesz co w trawie piszczy... swoją drogą shrek to moim zdaniem daj sobie spokój robiłem tę czynność z 50 razy i zawsze jest walka z ustawieniem dawki ale jak juz mam się wymądrzać to nie tylko dawką się ustawia nastawnikiem....
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Nastawnik dawki w pompie do roboty.
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Koszt naprawy tej pompy może być bardzo wysoki 92 miał ciekawy i drogi nastawnik dawki
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
A ja stawian na nastawnik dawki na pompie w 1z to normalna sprawa.
Nastawnik dawki w pompach Bosch by chyba się kłaniał, nie wiem jak to jest rozwiązane w pompach Lucas-Delphi.
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
po nieowocnych poszukiwaniach postanowiłem spróbować uruchomić silnik bez komputera -celem wyeliminowania ewentualnej usterki . do wysterowania nastawnika dawki pompy wtryskowej posłużył sterownik elektroniczny a właściwie przetwornik napięcie/współczynnik wypełnienia - velleman 8004 -układ pozostał mi z poprzednich projektów tdi . po podłączeniu okazało...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
nastawnik dawki w pompie się zatarł prawdopodobnie a wymiana tranzystora na mocniejszy to pomoże tylko na chwilę pompa do regeneracji w serwiszie boscha koszty ok 2000 regeneracja z nową elektroniką
Witam. Potrzebuję zrobić korektę dawki paliwa po czyszczeniu nastawnika w pompie wtryskowej. Czy możecie mi poradzić jakiś tani program diagnostyczny typu VAG, a najlepiej linka, co kupić lub pobrać. Mam Launcha, ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
EDC może sterować nastawnikiem dawki w pompie vp37, może wysyłać po can ramki do pompy vp44 (psg5), w silniku z pompowtryskiwaczami będzie otwierał zawory elektromagnetyczne w ww, a w systemach common rail mamy do czynienia z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi lub piezoelektrycznymi, impulsy sterujące nimi diametralnie się różnią
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
Jeszcze pytanie, czy po przekręceniu kluczyka słychać charakterystyczne klikanie nastawnika dawki w pompie wtryskowej ? W tym aucie są 2 sterowniki silnika, na próbę możesz odłączyć mały i zapalać bez niego, silnik będzie pracował bardzo "twardo", bo nie będzie działał regulator wyprzedzenia początku wtrysku
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
Wymieniles juz nastawnik dawki w pompie? To wlasnie on powoduje ze upala sie ten tranzystor. Samo to ze bedziesz wiedzial jaki tez nie za wiele ci da bo trzeba go jeszcze umiejetnie przylutowac. Miejsca malo, radiacja slaba, trzeba troche poglowkowac ja daje tam smd pasuje pieknie miesci sie w srodku i dodatkowo ma zapas mocy. Widzialem tez inne rozwiazania...
W vw 1.9 Tdi ni stosowano pomp wtryskowych VP. Stosowano Pompy wtryskowe VE z nastawnikiem dawki HDK. Nastawnik HDK w pompach VE - a to dobre :) wręcz przeciwnie : VE stosowano w silnikach TD koncernu V.A.G. a w TDI stosuje się właśnie pompy VP - VP37 z tym, że w Audi stosowano VP37 z początku z nastawnikiem potencjometrycznym. Czip ... to już wiadomo,...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... Tak,da się to zrobić,ale jeszcze trzeba rozebrac pompę,bo powodem jest zatarty trzpień w elektromagnesie nastawnika dawki.
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
Ten twój zawór to nastawnik dawki, który regulując ciśnienie przesuwa jakieś tłoczki w pompie?
Zobacz sobie jak zbudowany jest nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej, składa się z elektromagnesu poruszającego dźwignią i czujnika indukcyjnego (w tym przypadku, występują również potencjometry), który daje zwrotną informację do sterownika o położeniu, dlatego jest to jednocześnie element wykonawczy i czujnik
P1630 uszkodzenie zaworu nastawnika dawki i pewnie i sterownika pompy
To jest rzędowa, 5 cylindrowa jednostka ?, Jeśli tak, to nie ma ona pompy VP44 ze sterownikiem elektronicznym, tylko VP37 z elektromechanicznym nastawnikiem dawki
Może byś uszkodzony steronik pompy, a w nim tranzystorek kluczujący nastawnik dawki, zapnij się oscyloskopem na kable do nastawnika i popatrz czy jest kluczowany. Albo zapieczony jest nastawnik...
Wiesz moze jak jest pompa w tym samochodzie? Jezeli jest to pompa z elektronicznym nastawnikiem dawki paliwa to sprawdz czy nie upalil sie jakis przewod do sterowania pompa.
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
W każdym zakładzie regenerującym pompy wtryskowe.
Z tego co ja czytałem to nastawnik dawki zaciera się w pompach Boscha takich jak w DTL a ja mam DTI i pompę Denso. Tu może być problem z zaworem SPV, ale z drugiej strony czytam i czytam to zawsze pomaga wymiana/naprawa sterownika a zaworu nikt nie tyka...
niestety ta pompa nie posiada nastawnika dawki to nie vp37
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
kąt wtrysku wynosi 52 w audi a6 c4 2,5 tdi AEL i skacze do 57 mechanik powiedział że nastawnik dawki paliwa zapieczony i pompa do naprawy ,ile w końcu powinien wynosić ten kąt wtrysku przebieg auta to ok 350 tys .km dodam że wszystko inne sprawne
mozliwosc jest zwiekszenia dawki i zmniejszenia robi sie to na nastawniku pompy
SDi ma elektroniczny pedał gazu i pompę wtryskową z elektromagnetycznym nastawnikiem dawki i przestawiaczem kąta wtrysku, ma przepływomierz, egr i wtrysk sterujący, no i ma bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów, bez komory wstepnej
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
Masz pompę na linkę czy z nastawnikiem dawki ?
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Witam. Mam następujący problem. W golfie 3 tdi spalił się komputer. Możliwą przyczyną było przetarcie i zwarcie do masy dwóch przewodów od nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Wymieniłem komputer (sprawny, działający na drugim takim samym działającym golfie) i dalej nic. Załatwiłem vag com-a, podłączyłem do auta i nie chce sie łączyć. Z moim sprawnym...
Bo dawkę się reguluje mechanicznie po przez przesuwanie nastawnika pompy,Vagiem tylko drobna korekcja.
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Powszechnie wiadomo, że w w tym typie pompy przycinający się nastawnik dawki powoduje upalanie się fabrycznej końcówki mocy w sterowniku.Wobec tego mam pytanie do fachowców - czy istnieje mozliwość zaprojektowania i podłączenia jakiegoś wzmacniacza/układu wykonawczego pomiędzy sterownikiem a nastawnikiem sprawnej jeszcze pompy. Myślał ktoś nad czyms...
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
moim zdaniem masz uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej. sprawdzałeś w blokach wartości mierzonych wartość dawki rozruchowej ?
A przed zmianą dawki ile było mg?
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Ale kąt to całej pompy się ustawia wydaje mi się a ja jej nie wykręcałem tylko sam nastawnik odkręciłem.a co do tej dawki to jak się ją reguluje
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
Jak mniemam masz pompę wtryskową Epic, bez linki gazu, samochód wywala błąd nastawnika dawki
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
Witam Samochód nie odpala kody błędu jakie wyrzuca launch x431: kod 0018 F/INJ F/B 2 kod 0022 F/INJ F/B Wiem że te błędy odnoszą sie do pompy: 18, 22, 25 Electric Governor elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa. Do zaworu na pompie wtryskowej nie dochodzi napięcie, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś może schemat?
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Usterkę w pompie mogą naprawić tylko wyspecjalizowane zakłady.W sterowamiu pompom znajduje się nastawnik dawki ,nastawnik kąta wtrysku,cewka referencyjna oraz cewka pomiarowa A tym wszystkim zarządza ECU.
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
witam problem może wynikać ze złego ustawienia początku wtrysku lub ze złej pracy sterownika w pompie wtryskowej.Albo z błędnego odczytu temperatury silnika gdzie nastawnik w pompie ustawia za ubogie dawki i ma chęć zapalić ale nie zapala.Lub zużyciem się głowicy w pompie wtryskowej
Zobacz jak taka pompa (VE) jest zbudowana [url=https://promstall.ru/pl/appliances/... Pomiędzy dźwignią "gazu" a nastawnikiem dawki jest sprężyna, mogła spaść, pęknąć. Bez zdjęcia dekielka z pompy raczej się nie obędzie
Mówiąc krótko, na 99% do wymiany lub regeneracji nastawnik dawki paliwa. Znajduje się na pompie. Koszt nowego to około 1300pln. Wymiana jest prosta ale do ustawienia trzeba już mieć niezbędną wiedzę. Ale jest do zrobienia w warunkach garażowych. :cry:
Brak reakcji na gaz w tych pompach często spowodowany jest upalnym tranzystorem lub zatartym nastawnikiem dawki, nie sądzę iż byłby aż taki zbieg okoliczności. Jeśli jest to PSG16 to już ma obd w normalnym trybie, masz jakiegoś elm lub coś co czyta w trybie obd? Jakieś błędy z pompy dane rzeczywiste etc?
Miałem to samo tzn dziwny klekot silnika i szarpanie na pierwszym biegu przy 1000-1100 rpm, po zmniejszeniu dawki wszystko wróciło do normy pozdrawiam
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
Cieknie ci z zaworu nastawnika dawki nowy drogi chyba że poszukasz coś z używki
Jedz z reklamacja do tych co ci ta pompe regenerowali. Pewnie jest jakis luz w okolicah nastawnika dawki...
Pompa to VP36. Chcesz powiedzieć, że nastawnik dawki macha tym pierściem co każdy wtrysk i nadąża z różnicowaniem dawki dla wszystkich cylindrów ?
Kolego mjprzem po pierwsze w tej pompie niema nastawnika tylko sterownik dawki,po drugie proszę nie nazywać naciągaczem kogoś co to robi na codzień i ma jakieś pojęcie o tym,
W silnikach 2.5 TDI musisz się połączyć komputerem ze sterownikiem silnika i odczytać błędy silnika,a napewno są o czym wskazuje migająca kontrolka świec żarowych.Faktycznie przyczyn może być kilka np.przestawienie faz rozrządu,przestawienie pompy wtryskowej,niesprawny nastawnik dawki paliwa itp.
Można odrysować nastawnik rysikiem i ustawić mniej więcej tak samo i dojechać na ustawienie dawki. Jeśli masz błąd z nastawnika to sprawdź czy ten pierścionek swobodnie się porusza w pompie. Jak ma przycięcia to koszt naprawy przekracza wartość używanej pompy.
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
nastawnik dawki nastawnik dawki paliwa nastawnik regulacji dawki
alpine kostka pompa wspomagać renault laguna instrukcje obsługi bosch pralki
rozruch silnika pralki połączenie śrubowe rysunek
Błąd 035 w pompie ciepła Haier Monoblok 7.8 kW - przyczyny i diagnostyka Nowa bateria Milwaukee M18 nie ładuje się - przyczyny i rozwiązania