Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
Witam, jest mi ktoś w stanie powiedzieć, jak diagnozować nastawnik pompy paliwa z 1.9 TDI? Jeśli chodzi o napięcie na tych 7 stykach w nastawniku, to już mierzyłem, na 5 stykach było 12 V, a na 2 było 1,5 V i 3 V. Jak zmierzyć tutaj oporność, w sensie który pin z którym sprawdzać i jakie mają być wartości? Jakie jeszcze inne czynności można wykonać...
Nikt nie ruszał nastawnika dosłownie milimetrowe przesuniecie powoduje takie właśnie objawy. Reguluje się go przesuwając w lewo lub prawo na pompie.
Chwila chwila, nie wiemy u kogo był kolega i co sprawdzał mechanik. Zacznijmy od początku. Jakie są objawy?
może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Jak wspomniał kolega heretapawel bez VAGa nie obejdzie się. Objawy wskazują na nastawnik pompy wtryskowej (drgania, kontrolka) lub turbinę (utrata mocy).
Chłopie , na Twojej klawiaturze nie ma przecinków , kropek i dużych liter? Jak masz takie objawy to wymień czujnik temp. , sądze jadnak , że przy takiej jak dzisiaj temperaturze, świece żarowe nie grzeją.
Przeplywomierz powietrza lub nastawnik pompy wtryskowej. Błędów może nie być a będą objawy jak opisano. Przepływomierz może pokazywać zbyt dużą ilość zasysanego powietrza a nastawik pompy może się przycinać. Może przetarte jakieś podciśnienie.
Na oko to wiesz jak się skończyła przypadłość pewnego chłopa. Do ustawienia początku tłoczenia potrzebny jest zegar. Twoje auto to prawie zabytek, więc pompa na prawo niedomagać, lecz zazwyczaj objawy są zupełnie odwrotne (tzn. Nie pali jak ciepły, a po zalaniu zimną wodą odpala). Druga sprawa, że nastawnik może wymagać czyszczenia. Masz objawy nie...
Witam Szarpanie na średnich obrotach może być spowodowane uszkodzonym wtryskiwaczem sterującym (trzeci patrząc od przodu auta- inny od pozostałych). Przy uruchomionym silniku i średnich obrotach delikatnie puknij w ten wtryskiwacz. Jeżeli drgną obroty na 90% to ten wtryskiwacz. Jak masz możliwość to podmień go na sprawny z innego silnika i przetestuj....
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
A jak moge vagiem sprawdzic ten kont wtrysku oraz czy nastawnik pompy jak jest zabrudzony to tez moze powodowac takie objawy?? Jesli tak to czy mozna go samemu wyczyscic i jak to zrobic aby nie popsuc?
Czy problem został rozwiązany? Mam te same objawy i męcze się z tym już 2 lata. Kombinuje z pompą, teraz zamontuje zregenerowany nastawnik. Zobaczymy
stało się to zaraz po regeneracji pompy czy jakiś czas było dobrze? podobne objawy miałem w golfie 1.9 tdi 1z i był zabrudzony nastawnik w pompie https://www.youtube.com/watch?v=iBtOU-kR... u mnie nie było żadnego błędu, proponował bym jeszcze diagnostykę komputerową.
To jest autko z pompom rotacyjną (nie cr). Podobne objawy dają: uszkodzony nastawnik pompy źle ustawiony kąt wtrysku olej w układzie dolotowym umierająca pompa wtryskowa zawieszające się wtryskiwacze Ciekawostka: W silniku starszym (f8q) identyczny objaw prowadził do wymiany świec żarowych (jak wiadomo te starsze nawet ciepłe bez grzania świec cieżko...
Dzień dobry. Moje pytanie nie dotyczy żadnego problemu tylko chcę się coś dowiedzieć. Kilka dni temu grzebałem przy skrzyni biegów i zapomniałem wpiąć wtyczkę impulsatora. Podczas jazdy oczywiście nie pokazywało prędkości ale był jeszcze jeden dziwny objaw. Przy zmianie biegów z 1 na 2 pojawiało się pojedyncze lub podwójne mocne szarpnięcie. Po wpięciu...
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Po podlaczeniu do komputera (gdy palil i gdy nie palil) wskazywal brak bledow. Wg mechanika ktory to badal to problem jest z pompa wtryskowa. Czy objawy ktore napisalem w pierwszym poscie moga byc objawami jakichkolwiek problemow z pompa wtryskowa i nastawnikiem kata wtrysku?
Witam dawka paliwa 3,6 mg/str nie wiem czy nastawnik brudny ale wiem jakie są objawy zabrudzenia przerabiałem ten temat pompa jest ok Problem rozwiązany winne były sprężyny zaworowe sklepane o 0,8 mm oraz 4 popychacze zaworowe nie pracujące w ogóle po wymianie sprężyn i popychaczy na nowe audi śmiga więc temat zamknięty
Pompa była robiona u Pana , który ma najlepszą opnie i wiedzę w mojej okolicy . Nie dodałem jeszcze , że była podmieniana pompa wtryskowa na identyczną , wyjętą z palącego samochodu . Objawy te same . Paliwem psika , nie odpala .. . Ja tej drugiej pompie próbowaliśmy zmieniać dawki regulując nastawnikiem w obie strony delikatnie . Silnik nawet nie wykazuje...
To co piszesz Kolego ma sens, tylko wychodzi na to, że to nie tyle ustawianie dawki paliwa, co mówienie ECU ile on tego paliwa dostaje i on na podstawie tego na wyższych obrotach dodaje więcej lub mniej paliwa? Też to dosyć głupie, ale skoro tak musi być to trudno:) Nie tak rozumowałem, ustawianie dawki paliwa i stąd moje niezrozumienie i nazywanie...
witam.mam problem z VW LT 35 2,5 tdi. Jak się rozgrzeje to gaśnie a potem cięzko go odpalić. Po podłączeniu pod komputer stwierdzono nastawnik pompy. Pompa została zmieniona tj. i filtr paliwa. Przejechałem 300 km. po zmianie pompy i objawy się powtórzyły. CO JEST GRANE.MOŻE KTOŚ POMÓC.
600k km to trochę mało jak na ten rocznik, sprawdź przewód idący od kolektora ssącego do pompy bo właśnie ten element w pompie odpowiada za zmiany zależne od ciśnienia na ssącym (coś jak mechaniczny czujnik ciśnienia). Dawno temu w tym typie silnika wymrugało mi wtryskiwacz prowadzący ale nie pamiętam jakie były objawy, swoją drogą to nie widziałem...
Ale czy to możliwe że kolejna pompa jest zła? Wymieniłem pierwszą (faktycznie w środku był nalot rdzy) na używaną - objawy te same. Mechanik kazał wymienić nastawnik to wymieniłem - to samo, później mówi że coś z dołem pompy nie tak (tak jak Ty piszesz) więc wymienił pompę na inną i dalej to samo :( Dzisiaj odkręciłem powrót i sucho paliwo nie leci......
Jeżeli przedstawie mu te objawy O takiej rozmowie piszesz dopiero teraz, wcześniej to ty szukałeś kogoś kto ustawi nastawnik. Uważam że powinieneś poszukać kogoś kto zdiagnozuje problem i naprawi ci samochód, bez narzucania mu co ma robić i za ile.
Nieszczelność pompy nie ma nic wspólnego z szarpaniem (ciśnienie w pompie jest na tyle duże że małe nieszczelności nie spowodują wyraźnego szarpania - a jakby lało to po prostu nie odpalisz) lub bujaniem (to nastawnik pompy reguluje dawkę względem obrotów). Niestety nie rozumiem pojęcia "wypada z zapłonu", w jakich obrotach Ci szarpie silnikiem i czy...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Cześć, posiadam auto jak w tytule 100 C3 2.5 TDI auto użytkuję od wielu lat i już jakiś czas borykam się z problemem z nastawnikiem. Podejrzewam, że jest on już zużyty i ścieżki w niektórych miejscach są wytarte. Czy ktoś coś wie na temat regeneracji tego typu nastawników? Jakie koszty i gwarancja, że będzie to chodzić kolejne kilkanaście lat? Jaki...
nie jedzie w tedy normalnie i trochę głosniej pracuje 80% tego typu awarii w Lucas Epicu jest spowodowanych niewłaściwą pracą zaworu start-stop w pompie. Pompa Lucas pracuje całkowicie zalana paliwem pod ściśle określonym ciśnieniem i jest ono czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki paliwa i kąta wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli zawór start-stop ulegnie...
Zauważyłem, że wskazówka na nastawniku zmienia położenie po włączeniu na zapłon, na wtryskach jednak paliwa nie ma, nie wiem czy jest to spowodowane zapowietrzeniem po zdjęciu pokrywy, czy śmiercią pompy. Nie mam zegara bo sprawdził bym ustawienie kąta. W najbliższym czasie załatwię ten zegar i dokonam korekcji. Na 70 wystarczy czy dać może koło 90-100?...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
masz kolego uszkodzony nastawnik w pompie albo żle ustawianą pompe Dodano po 1 sprawdzałeś vagiem jaką masz dawke na wolnych obrotach jak się rozgrzeje bo może masz za dużą i dlatego ci silnikiem szarpie
Ok dzięki u mnie też takie objawy są i przestawiał się też kąt wtrysku zmieniłem.rozrzad nowy koło pasowe to na wale bo miało luz i ta przyczyna znikła ale raz chodzi ładnie raz szarpie nie równa praca i nie wiem czy może nastawnik czy coś pompa zostało tylko to ale na chybił trafił też nie chcę wymieniać
Witam. Objawy takie jak w temacie. VW Polo 1996 r silnik 1.0 AEV na monowtrysku.Wymieniono pompę paliwa ,czujnik cieczy chłodzącej ,nastawnik przepustnicy. Auto posiada również instalacje LPG .Na tej instalacji pracuje bezbłędnie . Iskra jest. Podmieniłem cały zespół monowtrysku i brak efektu .Silnik po odpaleniu zacznie się trząść i zgaśnie .Jedynie...
U mnie nie ma modułu świec, komp steruje na podstawie danych z czujnika. Zwiększając dawkę na nastawniku zaobserwowałem że dawka dość mocno czasami skacze 3.5 do 5.0mg na wolnych obrotach. Czy nie powinna być bardziej stabilna?. I drugie pytanie czy elektrozawór na pompie może powodować takie objawy (szarpanie na mrozie) bo czasami wychodzi jego błąd...
Ja ostatnio miałem podobne problemy z inny autem z grupy VAG - golf mk4 1,9 SDI AQM 2004 r. Źle odpalał, gasł podczas jazdy(czasami co 10 s) , obroty falowały, czasami kopcił niemiłosiernie itd. Żadnych błędów w sterowniku nie było. Jak w końcu wywalił błędy to : od zaworu 109, nastawnika pompy wtryskowej, wtryskiwacza sterującego i EGR-wszystko łączy...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Witam.Od pewnego czasu mam problem z moim seatem. Samochód chodzi nierówno przy niskich obrotach 1000-1300obr. i tylko na takich, na wyższych jest ok , pali od strzała , komp. nie zgłasza żadnych błędów.Teraz co zauważyłem; napięcie czujnika drogi przesuwu nastawnika na włączonym zapłonie 2.0V-2.3V (mniej nie da się ustawić, nastawnik czysty) a po odpaleniu...
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
To wymień jeszcze raz. Transit 2.5 TD na Epicu był bardzo czuły na filtr paliwa. Też tak uważam. Przy zakładaniu nowego filtra posmaruj uszczelkę czystym olejem, dociśnij filtr i przekręć trochę w lewo-prawo. Pompa Lucas Epic pracuje cała zalana paliwem, wykorzystuje paliwo jako czynnik wykonawczy dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Ciśnienie paliwa...
Pompa ma symbol VP-29. Zaworu nie mam na wierzchu. Na pompie, pomiędzy rurkami doprowadzającymi paliwo do wtrysków jest taka metalowa kopułka i wydawało mi się, że to jest ten zawór, tym bardziej, że ida tam dwa kable. Niestety kopułka nie posiada wlasnych śrub, ale jest jakby wkręcona w korpus pompy. uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe...
objawy nastawnika są odczuwalne najczęściej przy niewielkich obciążeniach a nie na pełnych co sugeruje bociek pisząc że "strach wyprzedzać". Zacznij od logów dynamicznych podstawowych kanałów i wklej je tutaj, opisz dokładniej co się dzieje gdy szarpie, czy coś się zapala na desce w tym momencie? Czy wówczas kopci, jeśli tak to jaki kolor? Czy a jeśli...
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
panowie piszecie bzdury. Tylko jeden z was ma rację, trzeba poprawnie ustawić początek wtrysku a następnie dawkę paliwa. Ze względu na zaawansowanie powyższych prac potrzebny jest nie tylko Vag ale i wiedza. Nie polecam "Grzebania" samemu, tylko trzeba pojechać do zakładu ktory sie specjalizuje w tym temacie lub do serwisu. Najcześciej występują takie...
Ja mialem niedawno podobny przypadek i uszkodzony był nastawnik w pompie wtryskowej. Ale towarzyszył tym objawom błąd mówiący o uszkodzeniu okablowania lub pompy.
Nie no wału się trzyma :P Co mam z nim zrobić ? Luz jest minimalny na boki. Czy to wpływa na wyżej wymienione objawy? Jutro chcę wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbiną i pożyczyć przepływomierz od kolegi, jak swój odepnę podczas pracy silnika to niema żadnej różnicy... W wężykach paliwa są bąbelki powietrza a gdy biorę ostry zakręt na sprzęgle...
Co do zgaśnięcia auta i błędu 17970 skończyło się na wymianie pompy wtryskowej razem z nastawnikiem na nieużywaną (leżak magazynowy). Ale problem z dymieniem nadal pozostał. Ponadto przy wilgotnej, deszczowej pogodzie gdy jest 1-5 stopni na plusie auto nie pali za pierwszym razem. Czasem zaskoczy dopiero po 5-8 próbach! W czasie mrozów nawet największych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
mozesz powiedziec w jaki sposob rozwiazales problem?? udalo sie naprawic nastawnik czy potzreban byla jego wymina?? obawiam sie ze u mnie moze byc podobna awaria choc objawy sa nieco. pozdrawiam
Witam. Szukam pomocy - mam problem z silnikiem 2.0 HDI 110KM RHZ (w Citroenie Xantia 1999r.): na wyjściu z pompy wtryskowej nie pojawia się paliwo. Paliwo wychodzi z pompy wstępnej (w baku), dochodzi do pompy wtryskowej (wychodzi z filtra paliwa), ale nie wychodzi z pompy na listwe wtryskową i na wtryski. Pierwsza oczywista myśl - zawór wysokiego ciśnienia....
objawy te sa na nastawnik mialem kiedys taki problem i okazalo sie ze jest zepsuty wtrysk z czyjnikiem do ktorego nida dwa kable sprubuj go podmienic na forum obd2 koledzy pisali ze czasami pomaga odpowietrzenie wtryskow mysle tylko ze ktos kto czyscil ci nastawnik widzial w jakim jest stanie i jak bylby powycierany powiedzial byci otym tak wiec spruboj...
np na 5l ON ja dolewałem setke ,a na test szarpania 2 setki . ale rozkrec nastawnik u góry ( sam diekelek) i nalej tego od góry aż wypłynie troche. u mnie też cuda robiłem a szarpało ,nowe wtryski boscha ,nowy nastawnik ,czujniki od skrzyni przekładane a dalej było to samo. pomogło własnie lanie mixola lub 2t czerownego od skutera. zrobiło ci sie od...
moze to mało pocieszające ale w tych silnikach wlasnie takie objawy dają: 1. uszkodzone wtryskiwacze mozna to sprawdzic zakładając przezroczyste przewody na powroty na wtryskiwaczach podczas krecenia oraz po kilku kilkunastu sekundach po odpaleniu powinno byc kilka cm powiedzmy od 1cm do 5cm podczas kręcenia rozrusznikiem a po odpaleniu załuzmy przy...
TDI i zapłon HHmmm, chyba za młody samochód dla mnie bo w starszych zapłonu nie widziałem, może że mowa o pompie i momencie wtrysku(nastawniku). Jeżeli piszesz o tym dymie, to zwrócił bym uwagę na końcówki wtryskiwaczy, lub masz niezbyt szczelne przewody i rzeczywiście się zapowietrza, sprawdź przewody przy wtryskach. A jak ze sprężaniem? gdyż diesel...
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
opornik silnik glosno pracuje jak jest zimny ale czasami cos mu sie odwidzi i chodzi tak ze malo co go sloychac takie zmiany najczesciej widac w lecie tak jakby upaly mu sluzyly mysle ze wina jest gdzies po stronie ukladu paliwowego bo potrafil sie wyciszyc po zmianie filtra ale to na pare minut a objawy sa takie jakby byl zle sterowany dynamiczny kat...
Witajcie Silnik RF1G montowany w BA i BJ pompa Zexel Mam problem ze swoim dieslem. Mianowicie po nocy auto odpala od strzała ale pracuje bardzo nie rowno najpierw puszczajac chmurę bialego dymu (zapłon za późny) a po chwili wystepuje spalanie stukowe ( zapłon za wczesny). Całość ustaje po ok 1min. Objawy nie wystepuja gdy slinki jest ciepły. Dodatkowo...
Witam trafiła do mnie bora z brakiem mocy. Poprzednicy wymienili turbine i przepływomierz. Po diagnostyce błąd ciśnienia doładowania. Objawy są takie auto przyspiesza dobrze puszczam gaz wciskam i już nie idzie szarpie i tryb awaryjny. Ze wstępnej diagnostyki stawiam na pompe. Podczas przyspieszania napiecie wynosi 4,26v podczas puszczenia gazu i wciśnieciu...
podłącz pod tester i ustaw dawkę paliwa jak dobrze pamiętam to ok 6 ml na cykl.Po twoich objawach to za duża przesuń nastawnik do przodu pompy
Witam serdecznie, Jest bardzo dużo podobnych tematów, ale niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Objawy: Na co dzień rano gdy był mróz, nie wsiadając odpalałem auto do grzania (żona w ciąży), nie zwracałem uwagi na kontrolki i oczywiście zabierałem się za skrobanie i do auta wsiadałem dopiero po ok. 5-10 min. żeby nim jechać. Żadne czek endżiny...
Zaprzęgnij do pracy kody migowe. Jak edc świeci to coś wybłyskasz. Po objawach albo obwód wtrysku sterującego albo obwody nastawnika pompy.
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
Gdzie odłączyć katę przed rurę, tak i tyle? Ma on wpływ na moc i na odpalanie? Rzecz w tym, że jak się rozgrzeje, trochę da mu się buta, idzie zmienić bieg, gdzie odpuści się gaz i wtedy dostaje muła, jakby turbo nie wstawało, nie mam pojęcia. Ma on klapy wirowe, znaczy silniczek jest podłączony, bo test on przeszedł, nie przyciął się nic. Testy SD...
Witam serdecznie szanownych forumowiczów! :) Niestety po roku cyklicznego dłubania w mojej ciężarówce, napotkałem problem, w sprawie którego potrzebuję konsultacji :P Przedstawię objawy i dotychczasowe postępy: -kupiłem autko z jakimś problemem, mechanicy zakładali z góry, że to pewnie turbina albo wtryski albo pompa.. -auto łapało tryb serwisowy, jak...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok temu kiedy zacząłem odczuwać szarpanie czy też brak...
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
Dzien dobry, Auto z oznaczeniem silnika kod BNZ, z DPF, turbo ze zmienna geometryczna. Mam dwa problemy do rozwiazania: 1. Szarpanie sporadyczne autem, przewaznie jednorazowe (1 sek) Szarpie przy przyspieszaniu. Jedno szarpniecie okolo 1 sekundy przy obrotach okolo 1500 – 2000 obr /min. Nie wiadomo czy szarpniecie jest przy jezdzie tzn z ukladu...
Witam.Jak doszedłś że masz 110KM?Komputer będzie pasował ale twoje objawy bardziej przypominają problemy z nastawnikiem pompy.Zobacz też czy przypadkiem nie siedzi tam BOX marnej jakości.Jakieś kody błędów występują?
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Witam. Auto: Golf III Variant 1,9tdi 95r. 90KM Proszę o analizę logów. Objawy jakie występują to brak mocy. Czasem szarpanie. Jak odpalę zimny silnik to działa dobrze przez chwilę. Po czym zaczyna mulić, ale nie ma błędu przepływomierza. Pojawia się on po ostrym dodaniu gazu. Wtedy też wartość MAP (actual) ze zmiennej pokazuje mi stałą ok. 425. Jak...
Witam ponownie!!!Wymieniłem przepływke na orginalną boscha i nadal utrzymują sie te same objawy.Tzn na biegu jałowym samochod nierowno chodzi a przy przyspieszaniu od 1500-200o obrotów przy dodaniu gazu szarpie.Co moze byc przyczyną bo juz sam nie miem???Czytalem na forum ze podobne objaawy moga byc z nastawnikiem pompy? Czy u mnie tez to moze byc przyczyną???...
Diagnostyka wykonana, pompa dobrze ustawiona, jak morze być uszkodzony potencjometr pedału gazu na zimnym silniku?? po delikatnym nagrzaniu pompy wszystko pracuje idealnie, nastawnik również wykluczam, ponieważ na ciepłym żadnych objawów. Czy pytanie kogoś o znajomość takiej usterki było robieniem z siebie idioty? Już któryś raz zrozumiałem ze Kolega...
Zaworek o którym Wszyscy koledzy piszecie jest zaworem dławiącym powrotu paliwa. Ściśle współpracuje z zaworem regulacji ciśnienia pompy. Przy objawach jakie opisujecie skupiłbym się na uszczelnieniu pompy i kalibracji. Koszt uszczelnienia w diesel service pompy typu VE z nastawnikiem HDK ( taka jak na zdjęciu) to około 350,00zł. Zaworki na przewodach...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Witam w moim passacie są podobne objawy.Właśnie byłem sprawdzić go na komputerze i wyszło że siedzi nastawnik pompy wtryskowej.Podobno tak się dzieje jak ma auto koło 500tys. przebiegu.A widział ktoś auto sprowadzone żeby miało tyle na liczniku,zawsze cofają.Na początek poradzono mi dolać do paliwa płyn do czyszczenia wtrysków-może pomóc(ale nie musi)i...
Opisujecie ciekawe przypadki z tym nastawnikiem pompy paliwa, choc ja akurat z jego awariaprzy takich objawach sie nie spotkalem . Jak mozecie to opiszcie szczegolowej czy szarpanie bylo dokladnie takie samo jak jest tu opisane , i co dokladnie zrobiliscie pozniej z pompa , wymieniliscie cala pompe czy tylko glowiczke . Bo istnieje mozliwosc ze przekalibrowaliscie...
Witam koledzy nagle zgasł rozrusznik kręci nie odpala kontrolki zapalają prawidłowo po chwili gasną nie wyświetlają awarii pod kompem wyskoczył błąd nastawnika pompy miałem go wyciągać celem naprawy lecz coś mnie tknęło i zrobiłem pomiar napięcia na wtyce żarówką, po włączeniu zapłonu zaświeca na 1sek, gaśnie a w chwili kręcenia rozrusznikiem już nie...
Wychodzi na to że nastawik w pompie wtryskowej się przyciera. Prędzej silniczek krokowy. Pomyliłeś marki, pomyliłeś typy pomp, pomyliłeś objawy. 3.1.14. Zabronione jest publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego forum lub wątku dyskusji.
Witam W momencie gdy dodaje gazu bardzo delikatnie a samochód jeszcze nie ciągnie silnik wpada w wibrację, podczas jazdy w korku gdy ujmuję gazu jest podobna sytuacja. Na luzie w zakresie obrotów 940 - 1000 również jest taka sama sytuacja. Wymieniłem nastawnik, później pompę wtryskową, na vagu brak błędów. Nie ma problemów z brakiem mocy, podejżewałem...
W Epicu jest zwykła turbina z zaworem upustowym, układ działa samoistnie poza układem podciśnieniowym Epica. Więc jeżeli grucha okazała się uszkodzona, to prawdopodobnie już przedtem z Epicem tak było. Jeżeli grucha jest uszkodzona, to powinien dół mieć niezły, a zdychać powyżej 2.500 obrotów... Szkoda że zrezygnowałeś z Epica, to zawsze większa moc...
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
Witam, mam pytanie dotyczące kontrolki CHEK, mianowicie po umyciu komory silnika,( bez silnika tylko części karoserii przy chłodnicy i po bokach) po przejechaniu ok. 10 km zaczęła mi mrugać kontrolka informująca o awarii silnika i w momencie jej mrugania auto zachowywało się tak jakby nie dostawało paliwa i szarpało. Po odstawieniu auta i odpaleniu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
nastawnik pompy wtryskowej objawy nastawnik pompy nastawnik pompy passat
schemat zasilania klimatyzacji lodówka whirlpool niska temperatura kondensator zastąpić zasilacz
toshiba 32l3753db toshiba 32l3753db
Zaniki sygnału w multiplekserze MUX8 - przyczyny i rozwiązania Zamienniki UL1402 i UL1403: TBA810, TCA940, TDA2003, LM386