Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
Witam, czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki silnika 1.9 TDI z nastawnikiem pompy paliwa firmy Pierburg?
Źle zrobiony rozrząd albo źle ustawiona pompa
Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy nastawnika pompy paliwa TDI nie mogę normalnie zgasić silnika muszę go zdusić na hamulcu i biegu. Trafiłem na tą gorszą opcję bo mógł mi nie odpalić. I teraz co robić mam tylko podgląd na napięcie na nastawniku na postoju jest takie samo jak przed wymianą. Innych parametrów nie podejrzę...
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Witam chodzi ci o zawór który jest na górze tego nastawnika ?
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Czytałem że to jeszcze może być nastawnik pompy paliwa
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Zalej pompę ropą! Odkręć dekiel nastawnika i tamtędy zalej do pełna pompę!
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
bez vaga ani rusz.... moze byc wszytsko... na wstepnie moze pompa paliwa nastawnik...
Witam tak jak w temacie Auto gaśnie w trakcie jazdy i nie odpali bez plaka + pedał w podłodze co to może być czyżby nastawnik w pompie paliwa?? 1.9 TDI 1Z Golf MK 3 90 KM 1994 rok
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
mozliwosc jest zwiekszenia dawki i zmniejszenia robi sie to na nastawniku pompy
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Czyszczenie nastawnika nie zmniejszy zużycia paliwa. A ile pali na tankowanie ?
W każdym zakładzie regenerującym pompy wtryskowe.
95r to już będzie pietburg możesz fakt zapalić bez przepływki, Ale pompa sprawdzona pod względem wtrysku paliwa ale nastawnika nie sprawdzony podnmień nastawnik.
Czy jest jakaś różnica w nastawniku pompy paliwa między 2.5 a 1.9 tdi , oczywiście oprócz wtyczki i długości kabla.
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
nastawnik pompy z opiłków
Jednak dziś poszedł pod kompa. Błąd nastawnika pompy i przerwa na czujniku paliwa.
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
Witam, mam audi B4 1.9 TDI z 1992 roku. Moja pompa ma nastawnik potencjometryczny. Jak kręcę rozrusznikiem, to paliwa zaciąga z filtra paliwa i nadmiar wraca normalnie do filtra drugim przewodem. Ale w ogóle nie leci paliwo na wtryski. Co muszę wymienić całą pompę czy dół, czy tylko nastawnik ?? I co lepiej zrobić, kupić inna używaną pompę czy regenerować...
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
skoro pojawił sie ten błąd to musiała być przyczyna może ktoś go wypiął podczas pracy silnika albo jest naprawdę padnięta przepływka. jeśli pojawi ci się znów tz że przepływkę do wymiany. co do telepotania to nie bardzo może się pojawiać od przepływki. nierówna praca w dieslu wynika tylko z nierównego spalania w poszczególnych cylindrach lub krótkich...
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
potwierdzam, był to nastawnik. koszt naprawy 170 zł. Adres zakładu mogę podać na prv.
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Są dwa błędy. Nastawnik oraz czujnik dawkowania paliwa. Mam nadzieje, że nie skończy się to regeneracją pompy :| Pozdrawiam
To wygląda tak jakby mu paliwa brakowało, pewnie zapowietrza się. Stawialbym na uszczelke pod nastawnikiem pompy. 1.9TDI W T5 Były tylko TDI-PD (pompowtryski) 3.1.1 1
Witam samej pompy mechanicznie kabelkiem nie sprawdzisz tylko to co związane z nastawnikiem tak całkiem bez paliwa to ona pewnie nie stała w środku zawsze coś zostało, nie powinna się uszkodzić pozdrawiam
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Aha dzięki. Na pewno jest turbo diesel, 90KM. Paliwo jest na wejściu do pompy i w głównym wtrysku. Może ten nastawnik w pompie się zblokował i za dużo paliwa podaje i nie zapala? Już sam nie wiem co myśleć mordy...
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu...
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
to nie moja wina że kupiłeś sobie taki paliwożerny samochód mniejsza już o spalanie bo widzę że raczej niczego się nie dowiem. ale chciałbym się was spytać jaka powinna być optymalna dawka paliwa w mg/skok dla takiego silnika (silnik 1Z)
Ten przewód jest brązowy z czerwonym paskiem czy czerwony z brązowym paskiem? Nastawnik odzywa się, słychać cykanie przy włączaniu zapłonu?
Widocznie nie nie pasuje ten nastawnik Musi być o takim samym numerze lub bardzo bliskim wiem że stare nie bardzo pasuję te ustawienia są bardzo bliskie jakie powinne być 1.50V i 4.0ml/H .Wydaje mie się że chyba ucierpiał dół tej pompy po tym paliwku Czy ten pierścionek regulujący dawkę paliwa nie przyciera się i na dole nie jest zacięty przestawiacz...
witam.mam problem z VW LT 35 2,5 tdi. Jak się rozgrzeje to gaśnie a potem cięzko go odpalić. Po podłączeniu pod komputer stwierdzono nastawnik pompy. Pompa została zmieniona tj. i filtr paliwa. Przejechałem 300 km. po zmianie pompy i objawy się powtórzyły. CO JEST GRANE.MOŻE KTOŚ POMÓC.
Jaki silnik ? co za chip (jak z allegro to do śmieci) Filtr powietrza czysty ? Możesz mieć rypnięty czujnik temperatury paliwa G81 znajduje się w nastawniku pompy wtryskowej koszt w serwisie jakieś 50-60zł
Witam wszystkich problem dotyczy mojej audi W/W, mianowicie jak to często bywa w tym modelu chodzi o układ paliwowy i jego elektrykę. Auto przestało działać pompa nie podaje paliwa, oddałem do pompiarza i po sprawdzeniu okazało się, że jednak pompa sprawna. VAG po podłączeniu pokazuje błąd pompy nie pamiętam jaki dokładnie coś z jakimś cięgłem lub coś...
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Usterka jest raczej elektryczna, samochód przestał palić z dnia na dzień, po wykonaniu "obejścia" na przekaźniku pompy przez jednego elektryka silnik działa ale nie ma mocy. To "obejście" powoduje że pompa działa ale z tego co mi mówił elektryk nie ma sygnału powrotnego z pompy do komputera, stąd jego wniosek że jest uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej...
Witam Samochód nie odpala kody błędu jakie wyrzuca launch x431: kod 0018 F/INJ F/B 2 kod 0022 F/INJ F/B Wiem że te błędy odnoszą sie do pompy: 18, 22, 25 Electric Governor elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa. Do zaworu na pompie wtryskowej nie dochodzi napięcie, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś może schemat?
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Kolega podpioł Audi pod kompa wyswietliło mu bląd brak połaczenia z jakims przełącznikiem lub cos niepodłączone z klimatronikiem.Z pompą paliwa próbował sie połączyc ale wyswietliło mu brak połaczenia tak jakby jej nie widział, z tego co mi wiadomo jesli mozna sie połaczyc z pompa to pokazuje sie wykres pracy silnika i mozna wtedy ustawiac parametry...
kąt wtrysku wynosi 52 w audi a6 c4 2,5 tdi AEL i skacze do 57 mechanik powiedział że nastawnik dawki paliwa zapieczony i pompa do naprawy ,ile w końcu powinien wynosić ten kąt wtrysku przebieg auta to ok 350 tys .km dodam że wszystko inne sprawne
Witam Kolegów. Przyjechało na linie takie autko jak w temacie. Auto zgasło podczas wyprzedzania. Okazuje się ze nie podaje paliwa na wtryski. Zczytałem błędy i: 539 czujnik temp. paliwa G81 541 potencjometr mechanizmu wyznaczania dawki paliwa G99 532 niskie napięcie zasilania lub zła jakość masy 542 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80 Czy tutaj...
Witam tak jak w temacie golf gaśnie w trakcie jazdy i nie odpala jedynie za pomocą plaka przejadę nim ok 30 km i to samo Czy to nastawnik w pompie paliwa ?? Wymienione: - Filtr paliwa - przekaźnik 109 - Elektro zawór w pompie n109 Golf Mk 3 1.9 TDI 1Z 1994 rok
A co ma dawka paliwa do twardej pracy ?? pivo - nastawnik pompy (pump tension) to nie przebieg wtrysku (injection begining) ... :D
W pierwszej kolejności poprawne ustawienie rozrządu. W tym silniku znak wału korbowego znajduje się na kole zamachowym widoczny przez oczko w skrzyni biegów, wałek rozrządu na blokadzie.a pompa wtryskowa blokowana przez najmniejszy otwór w kółku do otworu w korpusie, znak na kole pompy wtryskowej na godzinie pierwszej. Ustawianie rozrządu na dwa różne...
A kontrolka świecy żarowej świeci się normalnie? Komunikacja z ECU jest? Może cos ze 109 przekaznikiem? Jak ze 109 wszystko ok to plak w rękę i odpal przytrzym na plaku moze przeciągnie. Czasem trzeba by troszke pochodził na plaku jak się mocno zapowietrzy. Jak już będzie chodził na plaku to vag i podejrzyj jaką masz dawkę paliwa. Może nastawnik w pompie...
Witam, zmieniłem sobie dawkę paliwa z 3.0 mg na 4.6 mg https://obrazki.elektroda.pl/9370774500_... i po włączeniu np świateł dawka się zmienia 5,2 mg i tu moje pytanie czy ona rzeczywiście taka jest czy to są przekłamania komputera na wskutek obciążenia? I drugie pytanie przesuwając nastawnik pompy odkręciłem tylko 3 śruby bez śruby...
Tak jak pisałem wcześniej jestem na poczatku swojej drogi i sprzętu na razie nie wiele,ale jest. Nie wiem jak można sprawdzic nastawnik elektryczny-bo to on chyba odpowiada za dawke paliwa jaka idzie na wtryski.
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
Pompa po całkowitej regeneracji nastawnik wyczyszczony wymieniony filtr paliwa autko pali na dotyk i w tej chwili nie równo pracuje momentami jak by brakowało jemu paliwa
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
witam Dziękuję kangurek123 za super szybką odpowiedz (30min. chyba przez telefon byśmy tego szybciej nie załatwili). Od razu pobiegłem upuścić trochę tego paliwa z powrotu pompy (jakieś 0.5L nie wiem czy nie za mało?) przyłożyłem dosyć silny magnes i na szczęście nic nie zauważyłem.Z radości jeszcze nie skaczę gdyż wizja zapłacenia około 5000 zł za...
Dzisiaj był elektryk żadnych błędów nie ma ale mówił ze albo ukręcił wałek w pompie albo nastawnik jak patrzył na dawkę startową na komputerze podczas kręcenia silnikiem to cały czas rosła.
http://www.youtube.com/watch?v=9kmiFgVRy... ptasia grypa :D już myślałem, że pokażesz nam przezroczysty przewód paliwowy od filtra paliwa do pompy wtryskowej a Ty akurat skierowałeś w najlepszym momencie na nastawnik i kicha - nie widać tego co zobaczyć powinniśmy.
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
To co piszesz Kolego ma sens, tylko wychodzi na to, że to nie tyle ustawianie dawki paliwa, co mówienie ECU ile on tego paliwa dostaje i on na podstawie tego na wyższych obrotach dodaje więcej lub mniej paliwa? Też to dosyć głupie, ale skoro tak musi być to trudno:) Nie tak rozumowałem, ustawianie dawki paliwa i stąd moje niezrozumienie i nazywanie...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Cześć, posiadam auto jak w tytule 100 C3 2.5 TDI auto użytkuję od wielu lat i już jakiś czas borykam się z problemem z nastawnikiem. Podejrzewam, że jest on już zużyty i ścieżki w niektórych miejscach są wytarte. Czy ktoś coś wie na temat regeneracji tego typu nastawników? Jakie koszty i gwarancja, że będzie to chodzić kolejne kilkanaście lat? Jaki...
Jeśli masz nastawnik pompy z wyjściem nadmiarowym paliwa do góry to ja bym obstawiał uszkodzenie nastawnika. Dosyć często zdarza się w tych modelach uszkodzenie tego nastawnika gdyż jest on potencjometryczny, jeśli taki masz to ja bym obwiniał ten właśnie element.
Zajrzyj do zbiornika, zdemontuj smok i wyczyść, następnie odpal auto, rozgrzej, i na rozgrzanym silniku podłącz tester i ustaw nastawnikiem tym co jest na górze pompy dawkę około 3 mg na skok. Dawka bez obciążenia światłami, klima czy nawiewami. Inaczej się nie da, to pompa EDC i dawką paliwa i obrotami steruje komputer silnika.
UP. gdyby ktoś miał problem z kiepskim paleniem na ciepło w 1,9 tdi lub 2.5 tdi na normalnej pompie wtryskowej vp37: Trzeba zweryfikować czujnik temp Paliwa - znajdujący sie w nastawniku pompy wtryskowej - sprawdza sie to programem VAG-com/VCDS - grupa 007 , 1 kolumna - czujnik na zimnym silniku (np nieodpalanym po nocy) powinien mieć podobną temp jak...
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
VAG pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa. Czujnik temperatury paliwa znajduje się w nastawniku pompy. Wyjmij złacze z pompy (zapłąn wyłączony) i zmierz opór między pinami złacza 4-7 (od strony pompy oczywiście) powinno być przy około 20 stopniach od 2k-3k omów. Temp. paliwa możesz sobie podejżeć na vagu grupa 007 kolumna 1.
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM. Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku Nie można.Przynajmniej...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Witam, jakie i za co odpowiadaja przekaźniki w gniazdach ze zdjęcia. Chodzi o wiązkę silnika w audi 80 b4 1.9 TDI z nastawnikiem i przepływomierzem Pierburga? Jeden z przekaźników prawdopodobnie jest odpowiedzialny za załączanie zaworu paliwa (na zdjęciu, pierwszy od lewej z wpiętym przekaźnikiem). Do przekaźnika, od strony sterownika przychodzi kabel...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
Sterownik czyli nastawnik pompy to ta górna część pompy wtryskowej dokręcona na 4 śrubki do której dochodzi kabel. Trzeba wtykę od nastawnika podpiąć pod diagnoste i ukarzą się błędy, trzeba mieć program do tego nastawnika szukaj u pompiarzy. Podpowiem ci że ten sam identyczny nastawnik jedynie inaczej ustawiony montowany jest w pompach wtryskowych...
Dawka paliwa mniej więcej do 50 stopnia wg vag czy stoi praktycznie około 4 mg i to samo z katem wtrysku, było około 80+/- 5 stopni po regeneracji wtrysków ustawiłem na około 55-60 Ale im bliżej 80-90 stopni to zarówno dawka jak i kąt wtrysku skaczą Odłączyłem wtrysk sterujący i myślę że to jednak nie on Rezystencja na zimnym 90 omów, do 3 tysięcy obrotów...
Sprawa nie jest tak prosta jak się wydaje. Śrubę najprościej przeciąć przez środek brzeszczotem i zmienić na zwykłą zamiast kupować klucz energetyczny K coś tam, który jako jedyny do niej pasuje. Klucz kiedyś kupiłem i miał być niesamowity a okazało się, że jest z miękkiego materiału i do du..py - wytrzymał tylko 3 odkręcenia i się skończył. Wymienić...
Nie wiem co to jest czy, podłączał manometr do turbiny podczas jazdy na drugim biegu na pełnych obrotach i wynik to 0,3 bar. Dodano po 3 Widziałem zegar z gumowym wężykiem. Dodano po 54 Co radzicie jeszcze zrobić? Dodano po 6 Pytałem mechanika jak to jest,czyli komputer pokazuje tylko błędy jeśli takie są,nic więcej nie pokazuje.Czy jakaś regulacja...
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
Sprawdzić. Czujnik znajdziesz pod deklem "sztelwerka" czyli nastawnika pompy wtryskowej http://obrazki.elektroda.net/92_12164958... Potem wzdłuż przewodów aż do sterownika czyli na podszybie. Jakieś więcej danych, kod silnika albo moc albo czy to PD (chyba w Golfie były) czy pompa.
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Podaję opis błędów: P0230 PRZEKAŻNIK POMPY PALIWA - USZKODZENIE P0135 OBIEG CZUJNIKA NAGRZEWNICY TLENU 1 BLOK 1 P2100 OBIEG SILNIKA NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY OTWARTY P2584 POLECENIE OŚWIETLENIA MIL PRZEZ MODUŁ STEROWANIA DODATKU PALIWA P2102 OBIEG SILNIKA NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY - NISKI SYGNAŁ P0245 ELEKTROMAGNES WYLOTOWY TURBOSPRĘŻARKI A - NISKI SYGNAŁ...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
może to przerywanie to już koniec nastawnika pompy tyle to się dzieje na zimnym silniku no właśnie, gdyby zanieczyścił się nastawnik to problem występowałby niezależnie od temperatury silnika, możesz jeszcze na Vagu w grupie 007 sprawdzić wskazania temperatury a zwłaszcza temperatury paliwa jaka jest wskazywana zarówno na zupełnie zimnym silniku jak...
Ale dlaczego mam ruszać nastawnik??? Zastanawia mnie to, bo moja dawka paliwa jest okej i kąt też jest okej, bo ma 51. Chyba że nastawnik zmienia coś innego w tym przypadku. Ja regulowałem kąt na pompie, luzując koło i obracając kołem kluczem 22, tak by ustawić wartość 51, po czym sprawdziłem sobie jeszcze dawkę paliwa. Wszystko robiłem na rozgrzanym...
nastawnik paliwa nastawnik pompy nastawnik pompy objawy
aktywny rozgałęźnik antenowy szrot majster słabe podświetlenie
wzmacniacz ul1480 bafang bateria
Nissan Qashqai J11 – podłączenie kabli żaluzji chłodnicy: piny, kolory, AGS, LIN Nissan Qashqai J11/J – kolejność pinów żaluzji chłodnicy, kolory kabli: biały, czarny, niebieski