Które piny na blaszkach mogę podać jutro. Raz miałem taki błąd w Marei 100TD i przyczyną była przerwa w jednej z ceweczek pomiarowych. Opór uzwojenia nastawnika oczywiście a nie tych zaznaczony śrubek. Uzwojenie nastawnika na pierwszych dwóch blaszkach od lewej.
Witam ponownie wszystkich i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami sprawdzenia nastawnika.Mechanik powiedział ,abym ściągnął pokrywkę pompy wtryskowej i po przekręceniu kluczyka w stacyjce obserwował, czy rusza się nastawnik.Okazuje się, że nastawnik od razu się przestawia.Próbowałem też to samo na poprzedniej pompie i tak samo pracuje nastawnik.Czy...
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam , mam problem jak wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej w Golfie 1.9 TDi 90 km . Bardzo bym prosil o link do filmu , lub dokładny schemat . Najbardziej chodzi mi tu o elektrykę , czyli jak sprawdzić wartości , dodam że mam autocom'a , ale chciałbym dowiedzieć się krok po kroku jak to się robi .
W załącznikach system EMS (z Autobusu MAN ) i E-GAS do F2000/E2000 CNG. Jak i w jednym tak i drugim potrzebny jest odpowiedni sterownik.Podejrzewam że najprostszą metodą będzie zastosowanie zwykłej linki gazu.
Jeszcze nie miałem okazji. W sumie to czekałem na jakąś podpowiedź na forum ale niestety jeszcze się nie doczekałem niczego konkretnego. Możesz sprawdzić jakie masz napięcia na nastawniku? Będę miał jakiś punkt odniesienia przynajmniej ;) Jak przestanie lać to pewnie czeka mnie rozgrzebywanie kabli, nastawnika albo oleje i sprzedam komuś mądrzejszemu.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Tacy tunerzy których masz na myśli, wsadzają jeden opornik i efekt jeszcze lepszy. A jak zwykły człowiek w/g twojej nomenklatury odczuje zmianę mocy o 100%, skoro 15% to mega. giga • tera • peta • eksa • zetta • jotta?
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
a tak najszybciej to poluzuj nastawnik 4 śruby tylko NIE ODKRĘCAJ tylko poluzuj przesuń delikatnie nastawnik w kierunku przodu samochodu i testuj. zaznaczam że i tak należałoby podpiąć się i sprawdzić dawke
Witam W agregacie tym nie działa nam nastawnik pompy (zdj. poniżej) http://obrazki.elektroda.pl/9459347100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1393853400_1... Pomiar omomierzem wykazał opór między czerwonym a niebieskim przewodem - 4,6 ohm i między czarnym a żółtym przewodem też 4,6 ohm. Nie wiem czy gdzieś jeszcze ma przewodzić,...
witam Dziękuję kangurek123 za super szybką odpowiedz (30min. chyba przez telefon byśmy tego szybciej nie załatwili). Od razu pobiegłem upuścić trochę tego paliwa z powrotu pompy (jakieś 0.5L nie wiem czy nie za mało?) przyłożyłem dosyć silny magnes i na szczęście nic nie zauważyłem.Z radości jeszcze nie skaczę gdyż wizja zapłacenia około 5000 zł za...
Widocznie nie nie pasuje ten nastawnik Musi być o takim samym numerze lub bardzo bliskim wiem że stare nie bardzo pasuję te ustawienia są bardzo bliskie jakie powinne być 1.50V i 4.0ml/H .Wydaje mie się że chyba ucierpiał dół tej pompy po tym paliwku Czy ten pierścionek regulujący dawkę paliwa nie przyciera się i na dole nie jest zacięty przestawiacz...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Witam. Miałem robiony chip tuning w moim Audi A3 8l 1.9TDI ASV i wyszło 124KM tylko ponieważ miałem źle ustawiony nastawnik pompy (przynajmniej tak mówił tuner). Czy ktoś by mógł mi sprawdzić wsad i w razie czego poprawić go żeby Audi miało trochę więcej mocy? W Audi jedynie co robiłem to brak katalizatora brak EGRu i kolektor ssący od ARL. Z góry dziękuje...
Witam serdecznie ponownie na tym poście po waszych sugestiach postanowiłem wysłać komputer do fachowca który miał mi sprawdzić czy komputer jest dobry i czy immo się komunikuje z kompem po długim czasie i paru problemach cały komplet został mi odesłany rzekomo sprawny i rzeczywiście po w pięciu komputera i tego immo po paru próbach zamykania samochodu...
Przy układzie BOSCHA jest łatwo sprawdzić czy to pompa czy nie, jak jest rozgrzany silnik wystarczy polać głowice pompy zimną wodą. Jeśli zapali bez problemu to znaczy że pompa jest zużyta, jeśli nie zapali przyczyny trzeba szukać gdzieś indziej. KTS powinien podać przyczynę jeśli będzie uszkodzony np. nastawnik pompy tzw. sztelberg. Nie proponuje metody...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Ok , postaram się w najbliższym czasie sprawdzić nastawnik i dam znać co i jak , jeśli istnieją jeszcze jakieś teorie z chęcią wysłucham. Co do poduszek , tak sprawdzone i są ok. I mam pytanie jeśli to nastawnik , mogą być jakieś skutki uboczne takiej jazdy ?? Czy tylko komfort ? Aha i mowa o nastawniku , pompy wtryskowej ?
gdzie może znajdować się nastawnik pompy (solenoid nastawczy) jest on w pompie czy gdzieś indziej? i potencjometr pedału gazu?, można jakoś sprawdzić te czujniki teraz samochód jest w trasie cały tydzień
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
może to przerywanie to już koniec nastawnika pompy tyle to się dzieje na zimnym silniku no właśnie, gdyby zanieczyścił się nastawnik to problem występowałby niezależnie od temperatury silnika, możesz jeszcze na Vagu w grupie 007 sprawdzić wskazania temperatury a zwłaszcza temperatury paliwa jaka jest wskazywana zarówno na zupełnie zimnym silniku jak...
podaj na N109 12V bezpośrednio z plusa akumulatora albo wyjmij z niego tłoczek i wtedy silnik odpali, trzeba ponownie przelutować styki na przekaźniku 109 a nie je czyścić - to nie brudny stół po obiedzie, jeśli kolega wymieniał przekaźnik 109 i nadal to samo to albo kostka stacyjki albo przekaźnik w module alarmu albo chwilowy brak połączenia pomiędzy...
Witam w moim passacie są podobne objawy.Właśnie byłem sprawdzić go na komputerze i wyszło że siedzi nastawnik pompy wtryskowej.Podobno tak się dzieje jak ma auto koło 500tys. przebiegu.A widział ktoś auto sprowadzone żeby miało tyle na liczniku,zawsze cofają.Na początek poradzono mi dolać do paliwa płyn do czyszczenia wtrysków-może pomóc(ale nie musi)i...
W TDS'ach siadały nastawniki pomp wtryskowych. Każdy użytkownik prędzej czy później niestety się z tym zmagał :(.
Nastawnik pompy wtryskowej.
Nastawnik pompy do roboty.
Witam wszystkich Moje auto to Kia Retona 2.0TD, ale to ten sam silnik i ECU Zexel co w Sportage 2.0TD Mam ECU Zexel K04R 18 881D, immo KIA/Shinchang 0K2AD 677B0 Auto nie ma fabrycznego alarmu z pilotem - doinstalowałem kiedyś sam, ale to nie ingeruje w zapłon Kręci ale nie zapala, z rury wydechowej wydobywa się siwy dym (w czasie kręcenia i chwilę po)....
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Czy przy stage 1 delikatnym trzeba ruszac napięcie nastawinika pompy? W winols
witam, na kanale sprawdził bym w pierwszej kolejności zespół sprzęgła, pompę, następnie iodkręć pompę i zobaczył jaki jest luz na widełkach, ściągałeś już nastawnik ze skrzyni? kiedyś? po zle zamontowanym może nie odpalić nie widzi N, lub nie będzie wyświetlał N, jeżeli tak sprawdź uszczelnienia. gdzie ucieka powietrze i czy nie można go naprawić? 5.Jak...
Jeżeli nastawnik nie pomógł, proponuję sprawdzić i wyregulować początek tłoczenia. Pewnie łańcuch już wyciągnięty i pompa wtryskowa nie ruszana. Po ustawieniu pompy (czujnikiem zegarowym ) będzie dobrze palił na ciepło i zimno. Oby!!
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Nastawnik pompy wtryskowej, rozciągnięty łańcuch rozrządu. Podjedz na kompa i odczytaj dawkę paliwa i kąt wtrysku. Jak będą skakały wartości to warsztat.
Oczywiście nie ma szans aby bez obrotów wału korbowego tds palił bo nie wysteruje nastawnika pompy .A uszkodzony czujnik będzie widniał w błedach ecu.
A tak zaznaczyłem bo to różnie może być. Wystarczy, że ma jakiś francuski nastawnik na pompie i już czujnik potrzebny.
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
Witam serdecznie, Jest bardzo dużo podobnych tematów, ale niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Objawy: Na co dzień rano gdy był mróz, nie wsiadając odpalałem auto do grzania (żona w ciąży), nie zwracałem uwagi na kontrolki i oczywiście zabierałem się za skrobanie i do auta wsiadałem dopiero po ok. 5-10 min. żeby nim jechać. Żadne czek endżiny...
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
Pompę rozebrałem i uszczelniłem - ciekło delikatnie spod tłokorozdzielacza, oring zaworka ciśnienia też już nie mógł być szczelny więc zaaplikowany kompletny zestaw naprawczy, poprawione zaciski na wężach, wymienione powroty z wtryskiwaczy - to prawdopodobnie było przyczyną problemów z zapaleniem przed awarią wynikłą z odpalania samochodu na krawat...
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Pompy ze wszelakimi "elektro" nastawnikami też bym odpuścił.
Chłopie , na Twojej klawiaturze nie ma przecinków , kropek i dużych liter? Jak masz takie objawy to wymień czujnik temp. , sądze jadnak , że przy takiej jak dzisiaj temperaturze, świece żarowe nie grzeją.
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
problem w wiazce od ecu
Nawet jeśli napisze ktoś co może byc przyczyną to nie radze Ci samodzielnie tam grzebać bo możesz zrobić kuku swojemu autku. Sądząc po Twoim opisie nie za bardzo konkretnym to moze byc np problem z nastawnikiem pompy, ale to tylko jedna z wielu możliwości. Oddaj auto do kogoś kto wie gdzie jest pompa, turbo itd. Niech zrobi diagnostykę to bedzie coś...
Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
Witam Czy rozwiązał pan ten problem ?? Mógł by pan opisać w jaki sposób ??
Nie przepływka,raczej nastawnik w pompie ,ale jeszcze się musisz upewnić.No i nie zalałeś ostatnio gnojówki ?
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
Nastawniki pompy pobierają znaczny prąd tak że sugerował bym zacząć od złącza pompy,do sprawdzenia styki i okablowanie.
Proponuje do kosza wywalić ten temat. Cenna uwaga drogi kolego. Uruchomiłem prawie. No właśnie prawie ponieważ bez sterownika nastawnik działa 0 - 1 czyli 0 obrotów lub max obrotów Jesteś na najlepszej drodze do zniszczenia tego silnika i oberwania korbowodem po głowie. W dodatku jesteś kosmicznie leniwy. Schemat? 5 minut szukania w google. Immo? To...
Regulacja położenia nastawnika to subtelna sprawa i nie da się tego dobrze zrobić bez komputera , nawet jak zaznaczysz położenie to i tak dokładnie nie trafisz .
Witam i co z tą kostka od nastawnika? Masz może rozpiskę pinów z kostki bo mam chyba problem z nastawnikiem takiej pompy i chciał bym ją sprawdzić .
Witam mam nie typowy problem z case cvx 120 na pompie Stanadyne sterowanej elektronicznie nastawnikiem otóż w ciągniku jakiś czas temu zaczęły falować obroty, po podłączeniu komputera i kalibracji nastawnika wyskoczył błąd ustawienia nastawnika pompy oddaliśmy więc do regeneracji pompę razem z tym nastawnikiem, jakiś elektryk twierdził że naprawił sterownik...
w starszych modelach były nastawniki potencjometryczne i tam problem polegał na tym że wycierały się te ślizgi czasem udało się przesunąć na inny tor i pomagało ale to tylko dorażnie potem problem powracał ,jak nie masz specjalnego ściągacza to nie ściągniesz ramienia potencjometru ,a jak podwadzisz to złamiesz. lepiej zleć komuś kto to robi na co dzień
Witam, czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki silnika 1.9 TDI z nastawnikiem pompy paliwa firmy Pierburg?
Witam, mam audi B4 1.9 TDI z 1992 roku. Moja pompa ma nastawnik potencjometryczny. Jak kręcę rozrusznikiem, to paliwa zaciąga z filtra paliwa i nadmiar wraca normalnie do filtra drugim przewodem. Ale w ogóle nie leci paliwo na wtryski. Co muszę wymienić całą pompę czy dół, czy tylko nastawnik ?? I co lepiej zrobić, kupić inna używaną pompę czy regenerować...
to nie czujnik tylko zawór sterujący pracą egr i nie ma wpływu na zapalanie. Ile zaworów ma pompa jaki nastawnik? może pomyliłeś przewody?
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
w nastawniku pompy ?
może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
Nastawniki pompy wtryskowej typu MES potencjometryczne w silnikach BMW TDS :P I oczywiście notoryczne problemy z odpalaniem ciepłego diesla.
musisz przesunąć ten różowo-fioletowy:) element w prawo wg pierwszego zdjęcia, masz po prawej ząbki które go blokują, potem bierzesz cienki, w miarę twardy drucik i robisz z niego U i wkładasz w otwory obok pinów i delikatnie wyciągasz pin za przewód do tyłu.
Witam. To nie MAP sensor. Gdyby on byl uszkodzony nie mial bys mocy w autku kontrolka tez nie sygnalizowalal by tego bledu. 99% masz uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej i to raczej pewne. Pozdrawiam.
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Oba są w zasadzie tak samo dobre/złe. Na koło bym nie stawiał, raczej albo zapowietrza się pompa albo problem jest w nastawniku kąta wtrysku, ewentualnie w samej pompie.
95r czyli masz już tam pierburg. Podepnij vcds i sprawdź dawkę, Pewnie jest bardzo mała i nie ma przez to mocy. Kto robił regeneracje pompy? Może wystarczy przestawić nastawnik w pompie.
Łap golf 1.9 1Z
jeśli odpala ładnie to raczej kąt wtrysku jest w miarę ok, możesz poluźnić pompę i ją obracać delikatnie na pracującym silniku żeby ustawić jak najlepszą pracę ale podejrzewam, że nastawnik pompy też był odkręcany i też nie jest ustawiony, a z tym jest dużo zabawy żeby utrafić (bez komputera, ja nie mam żadnego komputera więc nie wiem jak to się z jego...
ze ludzie sie zamykajaa w 6-8 litrach Na trasie :D W mieście nie masz szans. Możesz mieć problem z dawką paliwa, kątem wtrysku, EGRem, turbiną, wtryskiwaczami.
jezeli nie swieci ci kontrolka swiec zarowych i auto nie odpala to najczesciej przekaznik w skodach byl to przekaznik 109 w seacie nie mam pojecia jest to przekaznik zasilanie glownego czy cos takiego czesta usterka w koncernie vw w tdi nr przekaznika 357 906 381a jezeli PRAWDOPODOBNIE byl wymieniany to ty go wymien NA PEWNO
Zastanawiam sie co z tym zrobić. Próbować samemu czy jechać gdzieś. Jeżeli by to kosztowało w granicach 100zł to bym pojechał do kogoś ale jak więcej to niewiem. Wiem ze czasem taniej znaczy drozej ale.. Może Koledzy pomogą to sie uda. Niema co rezygnowac odrazu.
Jak ten znajomy taki mądry to niech lutuje ja tam żadnej diody nie widzę a nie było czasem błędu związanego z temperaturą paliwa
Witam. Czy jest może ktoś z okolic Włocławka, bądź Radziejowa, kto za niewielkie pieniądze potrafi jak w temacie, wyregulować nastawnik pompy przy Omedze 2.5td ?
Nastawnik sprawdzony multimetrem? Jak sprawdzić magnetyczny nastawnik multimetrem? Bo wszystko wskazuje albo na sam nastawnik, albo pompę.
Bosch 2464509015,dziekuje za uwagę.32zł płacę.
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
samo podanie napięcia na zawór nie wystarczy, musisz ściągnąć dekielek z pompy i popchnąć nastawnik palcem
Jeżeli to pompa ve to podejrzewam wytarty potencjometr nastawnika. jak zwieksza obroty? Płynnie czy tez szarpie?
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
Spróbuj gdzieś w warsztacie (chyba że masz np. vag-a) podpiąć sie jakimś komputerem i zobaczyć czy są jakieś błędy, (zwłaszcza sprawdzić logi statyczne odnoszące sie do nastawnika pompy ). Złe zamontowanie lub regulacja może powodować między innymi spadek mocy.
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
jak w temacie chce zmienic nastawnik z pompy o numerze 3 ostatnich cyfer 994 z pompy o numerze 993 czy jest to mozliwe?? bedzie to chodzic?? prosze o pomoc
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Naprawiłem!!! Uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem
Obadaj nastawnik pompy wtryskowej.
problem leży w uszkodzonym nastawniku pompy gdy odepniesz wtyczkę od prędkościomierza (przy uszkodzonym nastawniku pompy) na skrzyni to wtedy nie powinno przerywać masz więc problem z nastawnikiem pompy i prawdopodobnie z luźna wtyczką na skrzyni lub z uszkodzonym czujnikiem prędkości w skrzyni
nastawnik pompy nastawnik pompy wtryskowej nastawnik dawki pompy
przekaźniki programatora termostat weller zestyk rozwierny
pompa kaisai landini instrukcja
Arduino GIGA R1 z czujnikiem PMS7003 - kod i podłączenie Naprawa dekodera NBox 5720SX - gdzie szukać pomocy?