Sprawdź sprawność silnika krokowego tam nie ma krokowego, jest nastawnik przepustnicy
Nastawnik pompy do roboty.
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
Koszt zależny od warsztatu, rozkalibrowanie następuje na skutek zużycia. Tu nie wystąpi graniczne zużycie,czyli poślizg gdyż nastawnik ląduje poza zakresem działania. Pomimo konwencjonalnej budowy, steruje tym elektronika, więc analogie do klasycznego układu są nie trafione.
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
A może to być od przeciążonego bagażnika? Myslisz że paliwo ma ''pod górke'' ? Nie. Nastawnik trzeba sprawdzić. Tak w 2005 nie ma nastawnika.
Jeśli wtryski są ok i paliwo dobrej jakości należy wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej.
Jeżeli szarpanie pochodzi od pracy silnika może siadać pompa lub nastawnik w pompie ewentualnie wtryski
Nastawnik do czyszczenia
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
Problem jest taki; samochod pływał na wolnych obrotach iw czasie jazdy w granicach 1800-2200 obr.Wymienilem wszystkie filtry naprawiłem nastawnik pełna diagnostyka VAG-iem(zapłon,dawka) znikneło falowanie na wolnych obrotach obrotomierz stoi równo jest ok ale dlaczego tak szarpie w czasie jazdy .Poduszki pod skrzynią zmienione może to pompa..... proszę...
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Witam mam problem z Audi a3 8l 1.9tdi na zwykłej pompie otóż od jakiegoś czasu auto czasami szarpało silnikiem i wyświetlał się błąd 17970 (górny limit) lecz auto w miarę normalnie jedzilo. Niedawno auto zaczęło gasnąć, gdy odpaliłem na biegu jałowym normalnie pracuje czasami coś tam szarpnie, gdy dodam gazu wchodzi normalnie na obroty gdy chce jeszcze...
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Do sprawdzenia nastawnik przepustnicy (styki krańcówki) i celem eliminacji lewego powietrza gumowa podstawa monowtrysku i kolanko przewodu podciśnieniowego serwa hamulców
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ?
dokładnie jesli jest szarpanie to nastawnik spotkałem sie juz z czymś takim ....
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Zgadza się poczytałem na forum elektrody i wszystko się wyjaśniło jest to nastawnik w pompie a sprawdziłem to poprzez wyciągnięcie wtyczki od prędkościomierza i wszystko się wyjaśniło dziękuje wszystkim którzy są z mądrymi odpowiedziami na forum elektrody :)
Diagnoza komputerem nie pokaże awarii nastawnika, wystarczy odpiąć czujnik prędkości auta i szarpanie ustanie. W twoim passacie bez problemu zrobisz nastawnik ludzie biorą za ta około 300 zł. Nie kupuj nowego zajedź do kogoś na regulacje i czyszczenie.
nastawnik naprawiony problem rozwiązany
Miałem to samo tzn dziwny klekot silnika i szarpanie na pierwszym biegu przy 1000-1100 rpm, po zmniejszeniu dawki wszystko wróciło do normy pozdrawiam
To jest silnik na pompowtryskach, wiec nastawnik odpada- nie ma go. W tej sytuacji to sprawdzenie kondycji pompowtrysków, synchronizacja wałka. W tym modelu był także fabryczny problem z panewkami. Zweryfikuj także stan dwumasy - szarpanie i nierówna praca silnika moga także wskazywać na ten element.
Przyspieszyles tak na zimnym silniku?? Bo jesli tak to gratulacje:) Jesli nie masz bledow to trzeba porobic logi dynamiczne i statyczne. Cos mi tu nastawnik po glowie chodzi
Trza dokladnie sprawdzic ale obstawial bym nastawnik w pompie.
do kogei slawewa jak czytałem jak kolega pisał o czyszczeniu nastawnika to troszkę nie kumam jak nie odrywać blaszek ?? ciekaw jestem jak kolega wyczyscił cewkę i wałek z opiłków przecoez tam jest tego pełno (opiłków) a co do ustawiania nastawnika to jak kolega ustawia dawkę ?? na oko czy na słuch ? a to szarpanie to nastawnik jak kolega w. napisal
W przepływomierzu za tymi siatkami jest pionowo taki drucik platynowy który nagrzewany jest a przepływające powietrze go chłodzi przez co zmienia się jego opór a tym mierzy ilość powietrza. Co do szarpania na wolnych fakt ale pompa lub wtrysk z czujnikiem lubi nieraz grać wariata właśnie w czasie jazdy. Przyznam że najczęsciej jak wolne obr są idealne...
Nastawnik dawki w pompie do roboty.
problem leży po stronie impulsatora w skrzyni biegów - z tej strony szukaj - najlepiej zacznij od diagnostyki - VAG pokieruje dalszymi poczynaniami ... co do szarpania - prawdopodobnie masz brudny nastawnik pompy wtryskowej - wszystko wyjdzie po diagnostyce
1.9 TDI to mało nam mówi (modeli tych silników było od groma) ale pewnie masz silnik o oznaczeniu AHF 110 KM na pompie wtryskowej - ciężko pali na ciepłym - tak jak kolega wyżej napisał - korekcję map dawki wtryskowej trzeba zrobić - koszt około 400 zł u tunera (ingerencja w mapy sterownika) co do szarpania silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania -...
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Witam. Nastawnik na pompie przycina się. Pomoże jego oczyszczenie.
Gdyby to był klin ma kole rozrządu to zapewne pojawiało by się dymienie za samochodem w czasie szarpania, a o tym nic nie nadmieniono. Stawiam na zabrudzony nastawnik ,pytanie jak był sprawdzany?
pompa jest ok Jawna bzdura, najprawdopodobniej. Dobra, bo ładnie wygląda, czy była na stole probierczym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Albo zawalony mułem przestawiacz kąta, albo zużyty nastawnik - albo i jedno i drugie. Pompa do wymiany, regeneracja nieopłacalna.
Witam Zico63 Nastawnik miałem wymieniany tydzień temu a nawet 2 nastawniki pompiarz mi wszystko robił i ustawiał ale zostało to szarpanie delikatne Wiec to nie nastawnik i pompiarz tez to stwierdził.Pozdrawiam Dodano po 5 Witam Staszek49 Prawidłowa praca tych silników zaczyna się od 1900 obr. Lecz u mnie nawet jadać 110 km/h obroty ok 2100 jazda jednostajna...
Witam mam problem już od roku mój seat ma tak że dochodzi do 3000 tys obrotów i odcina mu gaz po kilku sekundach wchodzi z powrotem w jazdę po wizycie elektryka uspokoiło się trochę ale po 2 dniach przy nagrzanym silniku załącz szarpać i wydawać dziwne stukanie z dołu auta. W tamtym roku u mechanika została wymieniona przepustnica na używana była zaadaptowana...
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
Konieczna diagnoza na VAG najlepiej dynamiczna,pewnie(choć lepiej aby nie) nastawnik pompy.pozdro
Dzień dobry. Moje pytanie nie dotyczy żadnego problemu tylko chcę się coś dowiedzieć. Kilka dni temu grzebałem przy skrzyni biegów i zapomniałem wpiąć wtyczkę impulsatora. Podczas jazdy oczywiście nie pokazywało prędkości ale był jeszcze jeden dziwny objaw. Przy zmianie biegów z 1 na 2 pojawiało się pojedyncze lub podwójne mocne szarpnięcie. Po wpięciu...
Witam. Mam drobny problem z moim VW sharanem 1,9 TDI, AFN 110KM, 1999r. Autko podczas wolnej jazdy szarpie. Szarpanie jest na każdym biegu przy obrotach około 1800 obr/min. Dochodzi nawet do takiego dławienia że auto robi kangurki. Jak wcisnę trochę gaz to do około 2000obr/min auto przyśpiesza równo ale czuć takie delikatne falowanie silnika jak by...
Witam, nie wiem czy nie ma podobnego zapytania ale ogólnie widziałem podobne tematy tylko, że żaden nie odpowiedział na mój problem. Proszę o pomoc. Peugeot 106 z 93 roku z silnikiem 1,1. Benzyna na monowtrysku. Problem polega na tym, że samochód szarpie przy lekko podgrzanym silniku. Przykładowo przejadę 30 km. Zostawię go na 30 minut do godziny czasu,...
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
Daj sobie spokoj z bledami w skrzyni manualnej.Przeciez niemasz sterownika skrzyni. Na przyszlosc podawaj wiecej informacji. Nawet niewiem czy to diesel?. Jesli tak to szarpanie moze powodowac brodny nastawnik pompy.
Witam. seat toledo 1.9TDI 110koni 2001r.na niskich obrotach na 2 i 3 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu silnik szarpie.jak przejade sie 140km/h zaczynam znowu ruszac to szarpanie niema.wyłacze silnik zalacze na nowo i szarpanie znowu jest.co moze byc przyczyna napewno nie jest to nastawnik bo mialem podmieniany przepływomierz tez nie turbina chodzi...
Koledzy falują mi obroty a nawet przy opadaniu szarpie. Wyczyściłem nastawnik wyregulowałem go i dalej to samo, pomocy. Dodam, że to automat.
nastawnik mercedes nastawnik turbo nastawnik turbosprężarki
kondensator silnika fazowego wstępna polaryzacja tranzystora kankan radio
regulator obrotów kosiarka honda ds18b20 supla
Spawarka Kraft Dele - problem z igomatem Zmywarka Ariston - zwarcie podczas pracy