Nie jest to przyczyna awarii, jest to wtyczka czujnika temperatury spalin.
Filtr paliwa jest z drugiej strony, kable sa w izolacji z kablem od alternatora i ta wtyczka powinna byc wpieta w okolicy turbiny, ta w tym aucie jest nowa(moze rok). Jak to jest z tymi turbinami, czy byly biturbo z el nastawnikami? I drugie pytanie- czy na rurze dolotowej od filtra do turbo wszystkie mialy takie same rury? Tzn czy po srodku jest tylko...
Jak byś miał mieć stary typ na podciśnienie nie było by wtyczki na nastawniku turbiny w instalacji.
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
Witam mam problem ze swoją audi mianowicie cały czas pokazuje mi się błąd p3348 Uruchomienie modułu sterowania turbosprężarki 1 - uszkodzenie Możecie mi coś doradzić co jeszcze i gdzie mogę szukać wymieniłem nastawnik turbiny na nowy teraz sprawdzałem też wtyczkę jest z nią okej i sprawdziłem też wszystkie wtyczki pod przednią szyba wiedzac O tym że...
Witam mam taki problem z samochodem marki Mitsubishi Fuso silnik Iveco euro 5 150 KM. Wygląda to tak jest problem ze sterowaniem turbiny. Po odpaleniu silnika cięgno które wychodzi z gruszki (nastawnika) wciąga do środka jest ok. ale niestety w tej pozycji zostaje daje gazu czy podczas jazdy. Cięgno nie wysuwa się, nie zmienia doładowania. wysunie się...
Dzięki, kolego, za odpowiedź. Gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, to po odpięciu wtyczki od klapy gaszącej, czyli właśnie jeżeli się nie mylę, przepustnicy, wszystko wróciło do normy. I podobno często różne dziwne rzeczy się przez nią dzieją. Na całe szczęście kolega mechanik upierał się, żeby nie wyciągać turbiny, tylko małymi kroczkami sprawdzać,...
Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił go np na 200 czy 300 km błąd się pojawi po kilku km ale nie wpływa na pracę silnika możesz to zrobić oraz jeżeli jest sprawny twój orginalny EGR wpiąć wtyczkę i zamocować go opaskami gdzieś do rury z tyłu. Wiadomo musisz wykonać dwie próby ale robisz to doświadczalnie j bez kosztowo. Spójrz...
Witam Auto jak w temacie. Po regeneracji turbosprężarki, nastawnik stary. Sterownik jakby nie pamiętał nastawów turbiny, to znaczy przechodzi nastawy, jedzie normalnie ale tylko do pierwszego zgaszenia. Po włączeniu zapłonu nastawnik dwa razy pójdzie od pozycji skrajnej do skrajnej i zatrzyma się na złożonych łopatkach i zaczyna migać świeca żarowa,...
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
nastawnik turbiny nastawnik turbiny regeneracja mercedes nastawnik turbiny
schematic power amplifier skręt passat gaźnik zasysać
zasilacz rejestratora akumulator silnik kosiarki elektrycznej
Grundig Audi Concert AUZ2Z3 8E0 351 86J – serwisówka, schematy, naprawa, dostępność Ford Focus 1.6 TDCi 2006 – błąd P1402, szarpanie, EGR, czyszczenie, diagnostyka