Lej półsyntetyk. Wszystko i tak jest rozlewane w porcie w Antwerpii z ogromnych silosów - tylko cysterny różnych producentów podjeżdżają, olej jest ten sam (w sensie rodzajowo). Jeżeli robisz krótkie odcinki, to jak najbardziej masło na korku może się pojawić. Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący nie jest zaolejony. Jeżeli tak, to uszczelka....
Jak z trudem osiąga minimalną temperaturę pracy (80st.) to tez źle dla silnika i portfela. Do 80st. nabija bardzo szybko - wygląda na to, że równo przy tej wartości się otwiera. Autem jeździ do pracy żona tylko 5 km w jedną stronę więc i tak ciągle niedogrzany jest silnik.
U mnie tak było, wymiana modułu tego z przodu pomogła. Kupiony w ASO. Też od razu włączał się wentylator i działał cały czas. Efektem niedogrzany silnik 1 2 kreski. Po wymianie tego modułu wszystko ok. Pozdrawiam
Nie mam kompa, nie sprawdzę. Ale powiem Ci, że jest to dziwne, bo jadę samochodem, jest 90 stopni płyn i olej. Staję w sklepie na 5 min, wsiadam do auta, a tam ten rośnie od początku powoli, jakbyś wsiadł do zimnego samochodu. W każdym innym samochodzie wsiadasz po takim czasie, przekręcasz, włączasz zapłon i na blacie jest 90 stopni. U mnie auto też...
No szarpanie to skrajność, ale te ciągłe dolewki oleju już wymagały reakcji. Według producenta problem nadmiernego zużycia oleju w silnikach 1.2 PureTech Turbo może mieć dwie przyczyny: w wersjach Euro 6.1 produkowanych od kwietnia 2014 r. do lipca 2018 r. jest on związany z przepuszczaniem oleju przez pierścienie tłokowe, które występuje w szczególności...
W takim razie jest wszystko OK. Silnik uzyskuje 90 stopni po około 4-5 km jazdy więc połowę trasy jest niedogrzany i spala więcej paliwa.
No właśnie zawsze miałem samochody słabe, i nie podchodzi mi to za bardzo, więc teraz szukam dokładnie w pojemności 2.0 i większą elastycznością. W Fiacie miałem wiele usterek, i notorycznie zaparowane szyby, zimą od razu ścinał je wewnątrz mróz, tak że jazda była bardzo niebezpieczna. Im więcej osób tym większa wilgotność wnętrza, więc wentylacja musi...
Witam. Opiszę problem od samego początku. Samochód to Citroen c2 vtr 1.6 16v 109km. Pewnego dnia zaczęło ślizgać mi się sprzęgło zauważyłem, że między skrzynią a silnikiem pojawiło się kilka kropelek oleju, tak więc podejrzenia padły na uszczelniacz wału korbowego lub uszczelniacz wałka skrzyni biegów. Kolejnego dnia zabrałem się do zdemontowania skrzyni...
Mam od niedawna Citroena Jumpy 1998 rok z lutego, jest to wersja z kontenerem i chłodnią z silnikiem wolnossącym 1.9d (bez turbo). 1) Jakie jest oznaczenie tego silnika ? XUD9 czy DW8? W dowodzie jest pojemność 1905cm3. 2) Czy można dodając, ucinając, nawiercając dodać momenty, mocy temu demonowi prędkości? Nie wiem jak u was ale u mnie czuć najmniejsze...
Nie. Odziwo ma normalnie siłę. Dzisiaj rozebrałem obudowę, aby zobaczyć jak tam filtr powietrza - strasznie wygląda - muszę go jak najszybciej wymienić. Kiedy odkręciłem też korek wlewu oleju - zobaczyłem taką maź, która tworzy się z niedogrzania silnika (tzw. jazda dookoła komina) - więc ściągnąłem pokrywę klawiatury - wymyłem, wyczyściłem, bo były...
Przelewy nie były sprawdzane, ale muszę dodać, że faktycznie albo mi termostat szwankuje albo czujnik bo mi skacze wskaźnik temperatury raz 2 kreski a raz trzy. Przy czym dzisiaj +6 na dworze przez 30 km nie mógł złapać, temperatury. Po krótkim postoju samochodu i ruszeniu w dalszą trasę złapał trzy kreski ale po chwili spadło na dwie. Filtr paliwa...
Jeszcze nigdy nie spotkałem takiego zjawiska więc kieruję pytanie. Silnik TU5JP4, przebieg 132 tys km. Świece wymieniane co ok 40-50 tys km. Przy stanie licznika około 120 tys km zauważyłem słabnięcie silnika i czasem przerwy w zapłonie. Wyciągamy świece i na cylindrze od rozrządu (chyba czwarty po francusku) nagar. pozostałe w idealnym porządku. Świece...
Przez te 4 km samochód się nie zdąży nagrzać. Stąd jest ta maź. Dla silnika benzynowego to ok. 10 km minimum by się nagrzał i dogrzał.
A czy aby silnik dogrzany? Być może termostat za wcześnie się otwiera i nie trzyma właściwej temp. A może hamulce trzymają, a może mało powietrza w ogumieniu.
Przegazowanie nie bardzo pomaga bo czasami muszę ujechać ze 2-3 km zaczym przestanie kopcić. Potem jest OK, do momentu aż znów postoję troche na wolnych obrotach. Najgorzej jest jak stoję długo to dymienie dłużej trwa. Co do temp. to widzę że jest taka sama jak przed tymi problemami. Choć, jak jest chłodniej to tak jakby niedogrzewało silnika, ale tak...
niedogrzany silnik silnik niedogrzany niedogrzany silnik peugeot
wodomierz magnes radio winda karta zabezpieczona zapisem
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Spawarki Paton - Innowacyjne i Niezawodne Rozwiązania Podłączenie głośników Bose Lifestyle 650 do tunera 600