I tu masz problem. Silnik nie dogrzany i dlatego trochę spalanie podniesione.
termostat kolego masz do wymiany albo wcale go nie masz i to jest przychyna niedogrzania silnika
Nie dogrzany silnik. Normalne zjawisko. Nie przejmuj się.
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
WITAM wszystkich .Mam dużą prośbę jestem posiadaczem skody octavii 1.6 mam problem z silnikiem tego autka otóż na zimnym silniku odpala a potem spadają obroty i gaśnie i tak z cztery razy aż nie nabierze temperatury a jakbym chciał dodać gazu to nic kompletnie nic po chwili dopiero wchodzi na obroty ale między czasie szczeli w rurę ssącą powietrze na...
Często w tych autach, podczas poruszania się z niedogrzanym silnikiem zwłaszcza po mieście, gromadzi się woda w misie olejowej, i przy dużych mrozach, potrafi zamarznąć, skutecznie ograniczając dostęp oleju do smoka pompy, co za tym idzie silnik nie ma smarowania. Pomiar ciśnienia oleju, bez tego nie ruszymy. Czerwona kontrolka to brak ciśnienia oleju,...
Witam wszystkich. Skoda Octavia 1.6 AEE 75 KW 97 Ostatnio pojawił się problem w mojej skodzie. Na zimnym silniku auto gaśnie zaraz po odpaleniu. Gdy dodaje gazu chodzi normalnie. Po rozgrzaniu silnik pracuje na ok 800 obrotów (wcześniej więcej) potrafi czasami zgasnąć. Poczytałem na forum i stwierdziłem(amatorska diagnoza), że silnik dostaje "lewe"...
Witam, Problem dotyczy Skody Octavii 2 140km BKD. Silnik szarpie,pracuje nierównomiernie. Problem jest bardzo odczuwalny na zimnym silniku,po nagrzaniu jest odczuwalny ale w małym stopniu,prawie nie zauważalnym. Co zostało zrobione : Wymieniono pompę pośrednią( zintegrowaną z pompą vaccum) , Wymieniono wiązkę pompowtryskiwaczy ( oryginalna ) Wymieniono...
Mam problem z moim samochodzikiem.Gdy odpalam maszyne nie mam ssania i strasznie mi moj samochodzik kopci,gdy tylko mi sie zagrzeje silnik kopcenie znika , mam wymienione tuleje tlokowe i pierscionki bo sprezanie mialem slabiutkie.Teraz maszyna chodz dobrze tylko te kopcenie i brak ssania doprowadza mnie do szalu.
witam mam problem z moja skodziną. Jak dobrze popada i z zrobię pare kilometrów i zgaszę silnik to później nie mogę odpalić samochodu, ale jak postoi kilka godzin to odpala bez problemu. proszę o pomoc bo nie mam pomysłu ja myślę że to może być uszkodzona cewka.
Mam problem z odpalaniem mojej Skody. Jak jest zimna to 5-10 razy odpalam zanim załapie, potem jak dodaję gazu to silnik się dławi - trzeba ponownie zgasić Do 2500 obrotów się dławi. Jak się zagrzeje to jest ok. Wyrzuca błędy katalizatora, spadek ciśnienia między zaworem sterującym a turbiną. Poprawia się na jakiś czas (kilka dni) po skasowania błędów...
Przy tych temperaturach nie dogrzejesz tak silnika aby termostat puscił duzy obieg. Jak nie bylo plynu to wentylator nie włączy się, brak obiegu czynnika. Auto grzeje, wskazowka w pionie. Tak ma być
Witam.Problem musi tkwić w termostacie,szczelności jego obudowy.Jest cały czas niedomknięta.Silnik nie dogrzany,przez pewien czas po odpaleniu chodzi na wyższych obrotach.
Odma przeczyszczona, cała zapchana była masłem koloru masła. W silniku AQY to taka rurka przy wlocie powietrza do kolektora do korka. Mocowanie nasady korka demontuje się kręcąc w prawo i wyjdzie z zaczepów. Gaz i krótkie trasy (niedogrzany silnik) oraz zimowa wilgoć to powoduje. Pozdrawiam i dziękuję.....sobie.
To wydaje się też być oryginalne zatarte są napisy VW. Nie do końca oryginały są lepsze ostatnio kupiłem do bory oryginalnalną pompę wody ze znakami VW Audi. Poskladałem cały rozrząd a tu mi się leje po ośce.. Tak więc jak trafi. Dodano po 13 Wymieniłem i jest ok. Stary termostat ma tak dużą szczelinę że leje się woda na bieżąco przez niego. Tak więc...
To ile pochodzi bez oleju zależy od konstrukcji konkretnego silnika, od tego czy wystąpi podczas obciążenia, w tasie, czy na dopiero rozgrzewjącym się silniku który przed chwilą miał jeszcze smarowanie. I to że chodzi i nie ma (jeszcze) dziwnych objawów nie znaczy że nie jest uszkodzony. Np: kilka s i przyłapie wał, są już ryski, degraduje się układ...
otworzyłeś duży obieg ,silnik będzie nie dogrzany wzrośnie zużycie paliwa i zlikwidowałeś tym sposobem ciśnienie w bloku silnika ,a u ciebie napewno uszczelka do wymiany i jesli samochód ci jeszcze służy to warto ją wymienić
Co za pierdoły, raz-termostat jest szalenie istotny, niedogrzany silnik pali więcej, dwa-co to za fela na gaźniku? I czujnik steruje obrotami? Chłopie, zgaś światło i wejdź do szafy aby cię nikt nie widział.
PS Powiedz do czego potrzebna jest Ci informacja o nagromadzonej ilości popiołu w filtrze??? Do prawidłowej diagnostyki sprawności filtra wystarczy różnica ciśnień i temperatura przed i za filtrem. Dzięki za info, możesz jeszcze podpowiedzieć na jakim poziomie powinny występować te wskazania (różnica ciśnień i temperatury) ? Rozumiem, że mierzyć wszystkie...
Ty się doktoryzujesz i skupiasz na zasadzie działania. Tak jest. Cudzy "doktorat" (z czegokolwiek), to jakiś problem dla Ciebie ? Czujnik w chłodnicy jeżeli jest, to od włączenia wentylatora chłodnicy OK. Czyli wskaźnik na desce podaje temperaturę z czujnika ulokowanego w termostacie. Tak ? Jeżeli temperatura silnika nie dochodzi od dłuższego czasu...
Jestem trzecim właścicielem ,wszystkie filtry były zmienione i rozrząd.Jeżdzę nią codziennie do pracy w dwie strony ma 12 km ,moze to jest przyczyna wiekszego spalania bo silnik dobrze sie nie dogrzeje a ja jestem juz na miejscu i prawie cala droge pracuje na ssaniu.
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Jesli jezdzisz na krotkich odcinkach to w Skodach to normalne.Alu blok sie szybko chlodzi i woda sie skrapla ze scianek.Jesli oleju nie przybywa , a plynu nie ubywa to jest to normalne.Zrob dluzsza trase gdzie silnik sie dogrzeje : maslo powinno zniknac.
Witam znów koledzy Temat mojego problemu powrócił. Komputer nic nie pokazuje, że jest jakiś błąd. Auto ma problem z odpaleniem jeśli jest lekko rozgrzane, a silnik wygląda na to jakby nie był dogrzany i ma problem z odpaleniem. świece wymienione, czujnik temp, kompresja jest dobra, wtryski są OK, jak również przekaźniki i bezpieczniki. Cóż poradzić...
Przejechałem Felą 1.3 prawie 200 kkm i na początku też miałem problem z wysoką temp. silnika w korkach. Pomogła zmiana czujnika włączającego wentylator na ten z Favoritki, ma on przesunięty w dół o kilka stopni próg załączenia. Wentylator pracował częściej i dłużej, a przegrzewanie zniknęło. Termostat wymieniałem raz, ale rozsypał się w położeniu otwartym...
Witam, problem rozwiązany. Wymieniłem termostat, nowy otwiera się przy 80 stopniach celsjusza a stary cały czas był niedomknięty i puszczał płyn na silnik czego skutkiem był właśnie niedogrzany silnik a tym samym większe spalanie. Stary termostat otwierał się dopiero przy 88 stopniach, do tego wymieniłem czujnik temperatury silnika żeby się nie wkurzać...
hmm temperatura to nie wiem bo zawsze jak sie tak dzieje to silnik jest już dogrzany ma te swoje 90 stopni ale może faktycznie zmienię ta temperaturę przełączania na te 10 stopni tylko nie wiem cz to zdrowe dla silnika i reduktora. a ta druga opcja z obrotami to muszę dokładnie sprawdzić bo gdy ruszam kablami koło centralki to czasami tez się przełączy...
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Najpierw Podłączyłem auto pod komputer i skasowałem błędy. Żaden nowy do tego czasu się nie pojawił. Przegoniłem samochód po autostradzie, gdzie udało mi się uzyskać temp. 90°C, ale później gdy jechałem poniżej 100 km/h to szybko spadała. Skutek tego był taki, że czujnik przestał wariować, ale silnik był niedogrzany, tzn....
Instalacja gazowa - sterownik Bingo S, parownik Tamasetto AT-07. Samochód kiedy jest zimny zachowuje się ok , po dogrzaniu silnika do temperatury nominalnej podczas jazdy jest ok , ale np. do dojechaniu do skrzyżowania silnik popracuje kilkanaście sekund na luzie i podczas ruszania potrafi strzelić w filtr powietrza. Jeżeli zdążę wcisnąć pedał gazu...
Do tej pory nie miałem takich problemów.Nie pojawiał się taki błąd.Nie miałem problemów z niedogrzaniem reduktora.Moje problemy zaczęły się gdy założyłem wtryski po czyszczeniu.Temperatura przełączania ustawiona 36 st.Podwyższałem do 40 bez żadnego skutku.Ciśnienie na reduktorze ustawiłem na 2,2 bara.Widełki ustawione mam na Low 180 a Idle 240.Chcę...
Witam, podczas ostatnich mrozów (-15°C) w moim aucie (Skoda Fabia benzyna, 1.4 16v) miałem problem z odpaleniem: rozrusznik kręcił powoli, sądziłem że to akumulator, dlatego wymieniłem na nowy. Na nowym rozrusznik kręcił OK, ale samochodu nie dało się uruchomić. Po 4-5 próbach dałem spokój żeby nie katować silnika. Wczoraj zrobiło się trochę cieplej...
Po wyjęciu kluczyka jedyne co powinno pracować to komputer Który? Pokładowy - o ile występuje. Wychodzi Twoja bardzo słaba wiedza na temat samochodu. Zadanie domowe: jak masz samochód, idź do niego odpal go trzymaj na obrotach aż włączy się wentylator i zgaś auto, opowiedz co zaobserwowałeś. Nie będę się bronił przed tym stwierdzeniem, bo w tym temacie...
Witam! Bylem zdecydowany na 1.9tdi/105KM ale sprzedawca namowil mnie na jazde benzyniakiem z turbo.... no i kusi... Sprzedawca podaje dwa argumenty przeciw 1.9tdi: - przy jezdzie na krotkich odcinkach po miescie (5-8km) silnik bedzie niedogrzany, zwlaszcza zima i skroci to jego zywotnosc (ktorych elementow ?) - niedogrzany spali po miescie litr mniej...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
Czy wtryskiwacze są do wymiany? Jakieś spostrzeżenia innych użytkowników Rapida lub tego typu instalacji lpg? Skoda RApid- inst. lpg Landi Renzo montowana przed zakupem w salonie - instalacja tzw. dedykowana. Jestem 2 właścicielem. Na gwarancji po 8 tys. km wymieniana była listwa wtryskowa i wielozawór zbiornika! Aktualny przebieg 35 tys. km (oryginalny...
aklo , to masz cholernego pecha. Ja mam Prinsa od ponad 4.5 roku. W tym czasie miałem problem z nim po 2.5 roku (przebieg na gazie 55 tys.), wtedy regenerowali mi na gwarancji reduktor, ale nie wiem do końca czy zasadnie bo problem pozostał (serwis z tym nie umiał sobie poradzić). Usterka znikła samoistnie jak się skończyła gwarancja. Drugi raz rozbierany...
Witam po przerwie Problem z płynem chłodniczym nie ustał, po wymiennie termostatu, i węża łączącego pompę wody z metalową rurką biegnącą do chłodnicy, po tygodniu znów zmilknął płyn i temperatura rośnie jak oszalała. Po tym wydarzeniu uzupełniłem płyn i odpowietrzyłem układ, około 2 litry, i pojechałem sprawdzić co się dzieje jakieś 10 km, po czym to...
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
niedogrzany silnik silnik niedogrzany astra niedogrzany silnik
budzik melodia uncorrectable error brama hormann sterować
Aktualizacje oprogramowania telewizorów Thomson - jak pobrać? Briggs & Stratton Intek 4 – moment dokręcenia koła magnetycznego 75 Nm