termostat kolego masz do wymiany albo wcale go nie masz i to jest przychyna niedogrzania silnika
I tu masz problem. Silnik nie dogrzany i dlatego trochę spalanie podniesione.
Nie dogrzany silnik. Normalne zjawisko. Nie przejmuj się.
To wydaje się też być oryginalne zatarte są napisy VW. Nie do końca oryginały są lepsze ostatnio kupiłem do bory oryginalnalną pompę wody ze znakami VW Audi. Poskladałem cały rozrząd a tu mi się leje po ośce.. Tak więc jak trafi. Dodano po 13 Wymieniłem i jest ok. Stary termostat ma tak dużą szczelinę że leje się woda na bieżąco przez niego. Tak więc...
Witam.Problem musi tkwić w termostacie,szczelności jego obudowy.Jest cały czas niedomknięta.Silnik nie dogrzany,przez pewien czas po odpaleniu chodzi na wyższych obrotach.
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
Ty się doktoryzujesz i skupiasz na zasadzie działania. Tak jest. Cudzy "doktorat" (z czegokolwiek), to jakiś problem dla Ciebie ? Czujnik w chłodnicy jeżeli jest, to od włączenia wentylatora chłodnicy OK. Czyli wskaźnik na desce podaje temperaturę z czujnika ulokowanego w termostacie. Tak ? Jeżeli temperatura silnika nie dochodzi od dłuższego czasu...
PS Powiedz do czego potrzebna jest Ci informacja o nagromadzonej ilości popiołu w filtrze??? Do prawidłowej diagnostyki sprawności filtra wystarczy różnica ciśnień i temperatura przed i za filtrem. Dzięki za info, możesz jeszcze podpowiedzieć na jakim poziomie powinny występować te wskazania (różnica ciśnień i temperatury) ? Rozumiem, że mierzyć wszystkie...
Przy tych temperaturach nie dogrzejesz tak silnika aby termostat puscił duzy obieg. Jak nie bylo plynu to wentylator nie włączy się, brak obiegu czynnika. Auto grzeje, wskazowka w pionie. Tak ma być
Odma przeczyszczona, cała zapchana była masłem koloru masła. W silniku AQY to taka rurka przy wlocie powietrza do kolektora do korka. Mocowanie nasady korka demontuje się kręcąc w prawo i wyjdzie z zaczepów. Gaz i krótkie trasy (niedogrzany silnik) oraz zimowa wilgoć to powoduje. Pozdrawiam i dziękuję.....sobie.
Jestem trzecim właścicielem ,wszystkie filtry były zmienione i rozrząd.Jeżdzę nią codziennie do pracy w dwie strony ma 12 km ,moze to jest przyczyna wiekszego spalania bo silnik dobrze sie nie dogrzeje a ja jestem juz na miejscu i prawie cala droge pracuje na ssaniu.
Co za pierdoły, raz-termostat jest szalenie istotny, niedogrzany silnik pali więcej, dwa-co to za fela na gaźniku? I czujnik steruje obrotami? Chłopie, zgaś światło i wejdź do szafy aby cię nikt nie widział.
otworzyłeś duży obieg ,silnik będzie nie dogrzany wzrośnie zużycie paliwa i zlikwidowałeś tym sposobem ciśnienie w bloku silnika ,a u ciebie napewno uszczelka do wymiany i jesli samochód ci jeszcze służy to warto ją wymienić
Witam. Mam duży problem z autem, które kupiłem miesiąc temu. Auto to Golf 4 1.9 tdi 101 km AXR. Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
niedogrzany silnik silnik niedogrzany niedogrzany silnik peugeot
ricoh drukuje stronę testową temperatura klimatyzatora alarmu zgaszeniu silnika
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Kod błędu 2306E w wózkach widłowych Still - przyczyny i diagnostyka Jak naprawić wagę Radwag RN 10D?