Witam Myślę że jeśli naprawa będzie wykonana dobrze to chłodziarka powróci do pełnej sprawności. Wymiana w tym przypadku uszkodzonych rurek na "oryginalne" byłaby niewskazana. Wymienia się je na miedziane (były aluminiowe). Cena jest niewysoka. Ważne jest aby fachowiec już miał doświadczenie z tym modelem a nie dopiero uczył się na Pana chłodziarce....
Długość rurki ciepłowodu nie ma krytycznego znaczenia - w ciepłowodzie to nie rurka przewodzi ciepło, a jej zawartość - płyn, jaki ma odparować, przenieść ciepło do radiatora, skroplić się, ściec do bloku na procesorze...i tak w kółko. Przynajmniej dopóki ciepłowód się nie rozszczelni, bo wtedy cały układ chłodzenia do wymiany. Problem z diagnostyką...
Prawdopodobnie jest nieszczelny układ chłodzenia i chłodziarka przestaje odpowiednio schładzać, co ciekawe zamrażarka w takich przypadkach zawsze dobrze mrozi. Zadzwoń do pierwszego lepszego serwisu AGD i usłyszysz to samo. Są dwie możliwości: zlokalizowanie nieszczelności, co będzie bardzo trudne, zalutowanie jej i ponowne napełnienie obiegu środkiem...
Jeżeli masz nieszczelny układ chłodzenia to nie narasta ciśnienie i wentylator się nie załączy bo temp włączenia wentyla to coś ponad 100C (dokładnie nie wiem) Napisz czy silnik ma prawidłowe obroty (zimny około 110 ciepły 850). Jeżeli obroty są prawidłowe to czujnik jest OK a awaria to brak ciśnienia w chłodzeniu - może korek zbiorniczka do wymiany....
Witam po prostu jest nieszczelny układ chłodzenia i czynnik chłodniczy uleciał .A sprężarka będzie pracować aż ją termik nie wyłączy żeby się nie spaliła.
Tak na oko, nieszczelny układ chłodzenia lub przytkany filtr. Musisz wezwać kogoś kto Ci to sprawdzi i potwierdzi.
W kwestii tego typu metod ogarniam temat. Założeniem jest oryginalna część i funkcjonalność. Polecam czytać uważniej, nie pytałem jak to można naprawić, moje pytanie dotyczyło numeru części.
Jak korek jest sprawny to przy przedmuchach do układu powinny być bardzo twarde węże do chłodnicy, brak i tym informacji. Brak też informacji czy silnik jest zagazowany, bo były już podobne sytuacje i przyczyną był nieszczelny reduktor (gaz dostawał się do układu chłodzenia).
jeżeli sprężarka działa a nie chłodzi to tak jak koledzy piszą wyżej masz po prostu nieszczelny układ chłodzenia ale niestety bez odpowiedniego sprzętu sam tego nie zrobisz a wiedz dzwoń po magika od chłodnictwa
90C i się gotuje płyn? To masz nieszczelny ten układ chłodzenia.
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Gdy silnik nie pracuje to ciecz "stoi w miejscu", dlatego nic nie leciało z odpowietrznika. Termostat sprawdzasz tak - parę minut po rannym odpaleniu samochodu silnik powinien być ciepły (ale nie gorący) a chłodnica zimna. Jeżeli nagrzewa się chłodnica razem z silnikiem to oznaka nieszczelnego termostatu.
Może być nieszczelny korek albo ciśnienie w układzie dobrze by było sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia czy kompresja nie przedostaje się do układu chłodniczego.
Być może masz uszkodzony układ chłodzenia, nieszczelny ciepłowód. Czy podczas nagrzewania się procesora, ciepło jest przenoszone za pomocą ciepłowodu na radiator?
Miałem ten sam problem okazało się że membrana w parowniku była nieszczelna i dopuszczała gaz do układu chłodzenia. Ciśnienie powodowało wypychanie wody z układu chłodzenia, zakręcić butle LPG i sprawdzić czy efekt się będzie powtarzał,
No jeśli nie jest cały oblodzony to zapchany układ chłodniczy,lub nieszczelny,tylko fachowiec wymieni filtr i napełni i będzie ok.
Czy tego płynu ci ubywa (gdzieś znika), czy zostaje on wypychany do zbiorniczka wyrównawczego? Jeśli płyn znika z układu chłodzenia (nie przybywa w zbiorniczku), to może to być: -> Uszkodzona pompa - należy dokładnie obejrzeć pompę oraz jej okolicę. -> Nieszczelny układ chłodzenia - koniecznie należy obejrzeć wszystkie elementy układu chłodzenia. Zwłaszcza...
Twarde przewody od chłodnicy oznaczają, że spaliny z cylindrów przez nieszczelną uszczelkę dostają się do układu chłodzenia i tworzy się w nim ciśnienie. Dodano po 7 A co do szarpania i utraty mocy sprawa ma się tak że przy uszkodzonej uszczelce podczas suwu ssania płyn chłodniczy zostaje zassany do cylindrów i jest tam spalony. Stąd też pytanie o biały...
Ja przypuszczam, że jeżdżąc przed wymianą na tych tzw. dolewkach przegrzałeś uszczelkę głowicy zapewne mimo tego, że dolewałeś to układ się nie odpowietrzył. Samo wyrwanie węży jest konsekwencją nieszczelnej uszczelki a wysokie ciśnienie sprężania z diesla potrafi dużo zniszczyć gdy dostanie się do układu chłodzenia podobnie jak płyn chłodniczy w cylindrach....
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
mierzyłem temperaturę w lodówce termometrem okiennym i pokazuje mi 10 st C . Czyli chyba nie termostat a więc ma nieszczelny układ chłodzenie co ma robić??
Zwykle powody to: - Nieszczelny korek układu chłodzenia (nie utrzymuje nadciśnienia). - Chłodnica zamulona, zdeformowana po upadku, pogięte lub zabrudzone finy. - Pompa cieczy niesprawna, połamany wirnik lub brak napędu. - Uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Zbiornik wyrównawczy masz do tego, aby w układzie nie było powietrza (nie było korka powietrznego,...
Jeżeli sprężarka pracuje a temperatura rośnie to jest problem ze sprawnością układu chłodzenia (nieszczelny, niedrożny, słaba wydajność sprężarki) a nie z czujką.
Powiem szczerze, że nie wiem, węże które do niego wchodzą są dobrze przymocowane i wyglądają dobrze ale sam parownik nie wiem, może on być nieszczelny ?
a czym jest chłodzony układ graficzny? I jeszcze jedno pytanie ... wymieniłaś sam wiatrak czy cały układ chłodzenia? Być może stary układ jest nieszczelny i nie transmituje ciepła jak należy.
Nieszczelny układ
Wszystko wskazuje na duży ubytek lub brak czynnika chłodzącego (nieszczelny układ). A "fachowiec" powinien zająć się układaniem kostki drogowej (do tego też trzeba mieć trochę wiedzy i umiejętności)
A powiedz mi pcha gazy to jak jest to możliwe że nie ma CO2 Bo w powietrzu doładowanym jest go na tyle mało,że test tego nie wykryje tak jak pisał kol. stanisławpiotr. Jeśli test jest marnej jakości to nawet nie wykryje nieszczelnej chłodnicy EGR a tam są spaliny chłodzone cieczą.
Myślę że normalny fachowiec w 50 zł się zmieści,zależy to też od samej diagnozy bo jeżeli stwierdzi nieszczelny układ to i tak raczej się nie podejmie naprawy.Pozdrawiam
Gdyby chłodniczka EGR-a była nieszczelna, to spaliny by szły do układu chłodzenia i w zbiorniczku płyn by bąblował. Generalnie Transity Mk6/7 mają bardzo skomplikowany układ wodny, z chłodniczką EGR-a. chłodniczką oleju i skomplikowanym systemem zaworów sterowanych (do nagrzewnic) i automatycznym (do EGR-a). A u ciebie jeszcze dochodzi ogrzewanie niezależne...
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
hmm no to jak się gotowało a węże nadal były miękkie to jak nic ten nowy korek zbiorniczka wyrównawczego nieszczelny
Czy może odpowiadać za wzrost ciśnienia w układzie? Tak może, tam w korku jest zawór ciśnieniowy upustowy. Uszkodzenie jego może powodować wzrost ciśnienia w układzie. W korku znajduje się także zaworek podciśnieniowy który najczęściej ulega uszkodzeniu. Ponadto uszkodzenie uszczelek sprawia że zwykle korek staje się nieszczelny i nie utrzymuje ciśnienia...
Witam Masz nieszczelny układ w części chłodziarkowej. Sam z tym nić nie zrobisz, najlepsze wyjście to wycieczka do sklepu.
raczej nieszczelny układ i brak czynnika. spezarka chłodziarki pracuje podobnie głośno jak zamrażarki ?
Nic nie zaszkodzi spróbowac od najprostrzych rzeczy,praktycznie to nic nie kosztuje,zmienie węże a jeśli nie pomoże to zwalam silnik. Dam znac czy to nieszczelny układ.
Nieszczelny układ chłodniczy , ubytek freonu . Lodówka na złom lub do dobrego chłodniarza na uszczelnienie i napełnienie czynnikiem.
Jeśli układ chłodzenia jest nieszczelny, to ponowne nabijanie czynnika chłodzącego nic nie da, ponieważ układ dalej jest nieszczelny i czynnik ulatuje. Lepiej posłuchaj żony i kup nową chłodziarkę, tylko nie Electroluxa, bo to są szroty, często psują się tuż po gwarancji. W sklepie w którym pracuję, nikt nie chce tego kupować, bo spora część klientów...
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Może być uszkodzone chłodzenie - może być nieszczelna miedziana rurka. Wtedy trzeba wymienić układ chłodzenia na sprawny. Na pewno po czyszczeniu i wymianie past dobrze skręciłeś laptopa ? Jakiej pasy użyłeś ?
Wymień korek chłodnicy może jest nieszczelny koszt ok.20zł , jeśli nie pomoże to idzie w układ chłodzenia cisnienie.
Prawdopodobnie... korek nieszczelny a konkretnie zaworek utrzymujący ciśnienie w układzie chłodzenia. Po zakonczonej jeżdzie odczekaj chwilę i ostrożnie poluzuj korek - powinno "syczeć".
górna cześć lodówki przestała chłodzić, a zamrażalnik działa poprawnie, na dodatek zauważyłem, że z tyłu lodówki dochodzi odgłos bulgotania Nieszczelny/zablokowany układ. Napełnienie czynnikiem jest czynnością sprawdzającą i waha się zależnie od regionu w granicach 220 - 350 PLN.
Co w tym dziwnego ? Masz uszkodzony czujnik poziomu, ot cała sprawa. Po przejechaniu około 100 km następuje nagrzanie płynu, objętość płynu wzrasta, wzrasta też ciśnienie w układzie chłodzenia. Wzrost ciśnienia płynu + nieszczelny czujnik = powstanie błędu (brak płynu). Wymień czujnik i po problemie.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Przy LPG jest to raczej typowy objaw nieszczelnego reduktora - puszczanie gazu do układu chłodzenia. Pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli opisane objawy znikną, to będzie to potwierdzeniem tego co napisałem.
Może się również samoczynnie zapowietrzać np. przez nieszczelną nagrzewnicę. Ehe, bo akurat w układzie chłodzenia panuje podciśnienie i zaciąga powietrze...
Przykład, który podaję, to nie fikcja. Tak, a zdarzyło się to ciotecznemu bratu stryja szwagra dziadka sąsiadki z 3 piętra? Gdyby kolega wiedział jak działa układ chłodzenia silnika i ogrzewania wnętrza, to by takich bzdur nie pisał - nieszczelna nagrzewnica będzie powodować ubywanie płynu z układu chłodzenia - mokre dywaniki itd. a nie zasysanie powietrza...
Witam wszystkich użytkowników Na wstępie zaznaczę, że chciałem wszystko opisać najdokładniej stąd długość postu. Moje kłopoty z autem zaczęły się praktycznie od momentu zakupu tj sierpnia 2008 roku. Od początku użytkowania miałem problem z nieszczelnym układem chłodzenia. Co jakiś czas pękały gumowe przewody płynu chłodzącego. Pomyślałem najpierw, że...
Co za bzdura - oddajesz do serwisu z objawem "nie chłodzi" i masz gdzieś co trzeba zrobić żeby to sprawdzić i naprawić. Jeśli agregat pracuje, nie widzę żadnego innego powodu słabego chłodzenia niż nieszczelny układ. Poza tym nie spotkałem się jeszcze z pobieraniem opłaty za testowanie ewidentnie niesprawnego sprzętu, ktoś cię chyba chce naciągnąć....
Dzieki za podpowiedz i mysle ze tak jest własnie , ale jesli mozesz to mam małe pytanie , dlaczego jesli jest nieszczelny układ to troche chłodzi w srodku , woda nie zamarza ale scianki są zimne .
Auto ma instalacje lpg. Czy silnik był przełączany na gaz, bo jeżeli tak, to przyczyną tej bolączki może być nieszczelny reduktor i gaz zapowietrza układ.
Jeśli słychać gwizd z korka to prawdopodobnie jest nieszczelny i nie utrzymuje prawidłowego nadciśnienia w układzie chłodzenia. Ale niepokojący jest jeśli cały czas go słychać, bo to może oznaczać przedmuchy np. w uszczelce głowicy (spaliny do wody). Spróbuj na początek wymienić korek zbiorniczka.
Niestety, okazało się, że układ był nieszczelny.
Teraz prawie godzinę chodził na wolnych obrotach. Wskazówka ciągle stała na połowie. Kolejną rzecz jaką zauważyłem to nieszczelny korek od zbiornika wyrównawczego. Woda nim uciekała.
co może być przyczyną nieprawidłowy montaż ,brak uszczelki gumowej na kołnierzu termostatu jeśli występuje ,bądź nieszczelny termostat. Czy chłodnica nagrzewa się od razu ?? Układ chłodzenia jest w dalszym ciągu zapowietrzony przez co termostat nie jest zalany cieczą i nie ma skąd otrzymać czujnik 8nformacji o temperaturze. Kolega widział na oczy 1,9tdi...
Jeżeli układ był nieszczelny to tak, napuszczam 25bar azotu i czekam 1-2dni jeżeli nic nie ubyło(wiadomo przy zmianie ciśnienia atmosferycznego może ruszyć deczko manometrem ale nieznacznie) napełniam, jeżeli ubyło daje sobie spokój bo grzebanie w beko nieszczelności to jak grzebanie w gówni*. Jeżeli jest kumaty to zapnie szczypce ewakuacyjne podepnie...
Odpaliłem samochód na 30min i węże są twarde ale da się je spokojnie ugiąć. Zauważyłem jeszcze, że na V-ce, pomiędzy głowicami znajdują się dwie rurki wody i termostat i tam zbiera się trochę płynu. Trudne tam jest dojście i ciężko coś zobaczyć. Może obudowa termostatu jest nieszczelna...
zdaje sie ma nieszczelny układ i powoli ulatnia sie freon trzeba otwozyć układ wstawić zaworek wymienic filtr poszukać dziury jesli będzie widoczna zrobić próżnie wpakowac czynnik chłodniczy skasować klienta :)
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego.
Witam, Na początek chciałbym zaznaczyć, że kompletnie nie znam się na lodówkach i stąd mój wpis tutaj. Posiadam lodówkę Whirlpool art-472. Od kilku dni lodówka nie wyłącza się. Chłodzi cały czas. Na tylnej ściance wewnątrz zamarzły kropelki wody. Co może być przyczyną?? Czy to wina termostatu?? Jeżeli układ chłodzenia byłby nieszczelny to podejrzewam,...
pompę będę wymieniał w najbliższym czasie ...no chyba że wcześniej przegrzeje głowicę :D :D :D Woda wodą,płyn płynem.Zalewając układ wodą,nawet przy układzie chłodzenia dziurawym jak durszlak nic nie cieknie,osadza się kamień zamykając większe lub mniejsze otworki.Po zmianie na płyn wszystko się wypłukuje i rozszczelnia wprowadzając właściciela auta...
w lodówce ta płyta chłodzącą jest zimna tylko u samej góry Nieszczelny układ chłodniczy i ubytek czynnika.
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
Diagnoza zawsze ta sama - głowica do zdjęcia i wymiana uszczelki lub głowicy .. a co jeśli problem pozostaje po wymianie tych elementów? Wstępnie poświęcając kilka godzin i kilka litrów borygo udało znaleźć problem - na tą chwilę w fazie testów . Otóż problem prawdopodobnie okazał się ... nieszczelny parownik , pompujący gaz do układu chłodzenia.. gdyż...
Lodówka 3 razy napełniana, po miesiącu czasu przestaje chłodzić chłodziarka. 100 % nieszczelny układ chłodniczy. Czy jest możliwe zamontowanie w chłodziarce płyty mrożącej, lub czy istnieje jakiś punkt gdzie najczęściej dochodzi do nieszczelności ?
Jeżeli chcesz wiedzieć czy masz nieszczelny układ chłodziarki to ją wyłącz na kilka dni .Przy nieszczelności gaz wyleci i chłodziarka przestanie chłodzić.
Prawdopodobna przyczyna problemów znaleziona - nieszczelny króciec z tyłu silnika. Po naprawie dam znać czy problem ustąpił. Nie mam pojęcia czemu się rozszczelniło akurat po wymianie pompy wody.
Wymień nieszczelny korek, poczytaj instrukcję obsługi tego samochodu, i NIGDY nie odkręcaj korka przy rozgrzanym silniku.
(at)varukers to nie prawda że zamrażalnik ma piorytet poprostu tam jest początek układu chłodzenia. Jeżeli zamrażalnik mrozi to nie może być przytkany układ chłodniczy, chyba że mrozi słabo, przeważnie w większości wypadków jest wyciek czynnika chłodniczego czyli nieszczelny układ.Szansa na naprawę takiej chłodziarki jest praktycznie znikoma.Jeżeli...
Jest jeszcze prostszy sposób na ewentualnie nieszczelną nagrzewnicę- uszczelniacz w postaci proszku, który wsypujesz do układu chłodzenia. Koszt około 5 zeta, a jeżeli niewielka nieszczelność to napewno pomoże. Do nabycia w najbliższym sklepie moto.
Moim zdaniem problem nie wynika z zapowietrzenia układu, gdyż jest to układ zamknięty i gdyby był nieszczelny widoczny byłby wyciek. Pewnie w transporcie poprzemieszczały się drobinki osadu i blokują wirnik lub łopatki pompki i ona nie pompuje. Jeśli chcesz ją ratować to czeka Cię to co na wyżej zamieszczonym filmie i dodałbym do tego płukanie chłodnicy...
wyglada na nieszczelny uklad chlodzenia , a czy w wodzie w zbiorniczku jest olej , bo wtedy uszczelka pod glowica
jak w temacie , na 99% ,,padła " chłodniczka , czyli jest nieszczelna , olej przedostaje się do układu chłodzenia , jest widoczny w zbiorniczku wyrównawczym , poza tym wszystko jest ok. dziś przeszedł gruntowną kontrole u naprawde dobrego mechanika i ten po kilku tel. do swoich znajomych po fachu zaproponował zrobienie obejscie w/w chłodniczki. mam...
Wyjęcie termostatu nie spowoduje wymuszenia dużego obiegu, czyli lepszego chłodzenia silnika, a wręcz odwrotnie - płyn pójdzie krótszą drogą i silnik się zagotuje szybciej niż zwykle. Jeśli masz olej w płynie może to być spowodowane, jak koledzy piszą, nieszczelnością uszczelki pod głowicą, gdzie krzyżują się kanały olejowe, wodne i cylindry (kompresja)....
Tyle razy to już było wałkowane na forum. Jak chłodziarka cały czas pracuje a nie chłodzi to albo układ chłodniczy jest nieszczelny i nastąpił ubytek czynnika albo może być niesprawna sama sprężarka. Samemu nic tu nie zdziałasz.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Witam co do dmuchania płynu przez reduktor to co da wyłączenie gazu czy zakręcenie zaworu? przecież na wężu od reduktora do silnika nie ma zaworu jedynie silnik krokowy który nawet na odłączonym gazie ma prześwit. Kolega źle to odczytał, tu nie chodzi o dmuchanie płynu przez reduktor, ale dmuchanie gazu (gaz w reduktorze jest pod ciśnieniem) przez...
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
Jeśli elektryka lub elektronika to sam naprawie. Gorzej jak układ jest nieszczelny... Miałeś styczność z tym modelem?
Nie pomogę Ci, bo nie robimy z chłodnictwem - jak układy są nieszczelne, to gwarant wymienia na nowy i tyle :)
PYTANIE-czy padł tylko(mam nadzieję) termostat czy czynnik się ulotnił Raczej układ nieszczelny, lodówka jak najbardziej do uratowania.
Tak czytam i wszystko się kręci wokół usuwania skutków a nie przyczyny. Skoro problemem zaistniałej sytuacji jest wysoka temperatura głowicy, to może warto się zastanowić dlaczego tak jest. W moim przypadku zaczęło się od nieszczelnego termostatu. Pęknięcie na zgrzewie. Wymiana, problem powrócił zimą. Brak ogrzewania, zapchana nagrzewnica. Czyszczenie...
Zaszlamiony układ. Zatkane lamelki w chłodnicy. Korek w zbiorniczku wyrównawczym ? nie cieknie ? Raz doszło do przegrzania i wystrzelila nagrzewnica. W korku zbiornika wyrównawczego jest zawór nadciśnieniowy, więc nic nie ma prawa strzelać, chyba że on sam, ale to dopiero jak się silnik fest zagotuje, więc już tutaj jest coś nie tak. Nieszczelny zawór...
Kolor dymu jest jasny, biały. Po dodaniu gazu kopci mocniej, po odjęciu słabiej. Możliwe, że to para wodna, i że wcześniej nie widziałem tego bo było cieplej. Autem rzadko jeżdżę, bo mam drugie. Citroena kupiłem za grosze i widzę, że strasznie jest zaniedbany. Padnięta świeca żarowa, nieszczelna obudowa filtra paliwa, problem z układem chłodzenia -...
Masz nieszczelny układ zawsze się to dzieje po rozmrożeniu, raczej zakup nowej lodówki.
Któreś z połączeń przewodów układu chłodzenia może być nieszczelne - to częsty przypadek po dużej naprawie, która wymagała rozłączenia starych węży. Ciężko taki wyciek zlokalizować, ponieważ potrafi on się ujawniać dopiero po nagrzaniu silnika i wzroście ciśnienia w układzie, a wtedy wypływający płyn momentalnie odparowuje. Tak, jak napisał przedmówca...
Witam jak to zazwyczaj bywa gdy jeden problem się rozwiąże, znajduje się nowy. Więc znajoma ma problem z lodówką firmy Mastercook na tą chwilę nie znam modelu ale objaw jest taki, że lodówka ledwie ledwie chłodzi natomiast zamrażarka cały czat jest ok. Czy taki jest początek nieszczelnego układu, czy może termostat siada. Lodówka ma dosłownie 2 lata...
Witam. Stawiam na brak częściowo czynnika chłodzącego (masz nieszczelny układ). Pomiar temp. odbywa się chłodziarce, a początek układu chłodzenia jest w zamrażarce. Jeżeli zadałeś jakąś temp. to układ chce dojść do tej wartości, ale w wyniku zbyt małej ilości czynnika chł. nie może. Skutkiem tego jest praca sprężarki non stop, oraz "duży mróz" w zamrażarce....
W większości pojazdów to właśnie zbiornik wyrównawczy jest najwyższym punktem układu W Puncie mk. 1 zbiornik wyrównawczy jest umiejscowiony z boku chłodnicy i nie jest najwyższym punktem nawet fabrycznego układu chłodzenia (jest nim korpus przepustnicy). Dlatego konieczne są odpowietrzniki (układ chłodzenia w Puncie się sam nie odpowietrza). W samochodach...
Ogólnie to z żadnym ubytkiem nie można jeździć ponieważ ulatniający się freon powoduje po wieszanie dziury ozonowej, w zasadzie to uciekło Ci ok40% gazu przez rok to za dużo ubytek "standardowy to ok 10-20%. Odssysajac czynnik i wpuszczając hudroge do układu a później detektor sprawdzasz czy nie ma nieszczelnosci i a jak są to dokładnie wskaże gdzie...
sprawdż czy w ogóle chłodziarka chłodzi (mruż na tylniej ścianie), jeśli nie to masz nieszczelny układ,czynnik sie ulotnił masz go mniej niż powinno.
Jeżeli sprężarka pracuje ciągle, tzn. nie wyłącza się, to jest przytkany lub nieszczelny układ chłodniczy. Tylko fachowiec na miejscu może to ustalić.
Jakbyś miał nieszczelną uszczelkę pod głowicą, to byś miał zapowietrzony układ chłodzenia (więcej płynu w zbiorniczku, a nie mniej) lub musztardę zamiast oleju (wtedy ubytki płynu muszą być). Ewentualnie kopciłbyś - ale na biało. Sprawdź w instrukcji obsługi jak powinno się sprawdzać stan płynu chłodzącego. U mnie sprawdza się na zimno, ma być około...
Niedrożny lub nieszczelny układ chłodzący; trzeba wezwać fachowca - samemu nic się nie zrobi.
Cześć, prawdopodobnie nieszczelny układ chłodziarki, lub słaba wydajność sprężarki. Można to i to naprawić . W pierwszym przypadku wymiana płyty, w drugim sprężarka.Wezwij fachowca.
nieszczelny układ układ pneumatyczny nieszczelny nieszczelny układ powietrza
mostek dioda schottkiego sprawdzenie blokady pralki zwarcie electrolux ewm2100
Barton Ranger Classic 50 – lokalizacja blokad prędkości, CDI, wydech, gaźnik ZCD 7106 6925 Android Car Head Unit APK 3 – Firmware, Models, Safe Flashing