Takiego Xiaomi to ja ładowałem ładowarką 5V 3.1A to moment była naładowana zazwyczaj to długo się ładują te baterie w nim. Naładuj jeśli nie trzyma to do wymiany bateria. A to gniazdo ładowania trzeba wymienić Olo. Dodano po 7 A akumulatorki podróbki mają 3000mAh 3.85V do niego.
Jest taka możliwość, trzeba jednak między USB i akumulatory wstawić układ podnoszący napięcie. Mam gdzieś schemat prostego i taniego układu podnoszącego napięcie z 12 do 24V nie sprawdzałem, czy zadziała on przy niższym napięciu.
Nieco ponad 2,5 V w żadnym wypadku nie wystarczy do naładowania dwóch akumulatorków. Napięcie końcowe ładowania ogniw NiMh to ok 1,5V czyli dla dwóch ogniw wychodzi 3V. Jest kilka rozwiązań tego problemu ale wszystkie są niedoskonałe. Można użyć przetwornicy i większej ilości ogniw o mniejszej pojemności (energia zostałaby ta sama) ale przetwornica...
Zerknij [url=http://www.u2ugsm.com/blog/samsung-...
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
podstaw inna ładowarkę(są tanie ) i bedziesz wiedział czy to ładowarka... zwłaszcza że na dwóch fonach jest podobnie.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
Witam, Drukarka wypluwa białe kartki, toner jeszcze jest. Wyjąłem i sprawdziłem czy dioda laserowa świeci i w momencie wydruku widać jak świeci na czerwono w aparacie cyfrowym. Napięcie ładujące które trafia za pośrednictwem sprężystej blaszki na stalowy pręt bębna wynosi tylko -100V, czy ta wartość nie jest za mała? Mierzone miernikiem analogowym,...
Przemierz napięcie podczas ładowania, jak będzie tak jak piszesz to ładowarka ma za niskie napięcie.
Nie naładujesz go do końca, nie znam wykresów ogniw Ni-MH ale sądzę, że naładujesz go do 3/4, może trochę mniej. Czas ładowania znacznie się wydłuży.
4.1 V to nie dramat. Akumulatory trochę dłużej pożyją jeśli będą ładowane do niższego napięcia.
Dla M300 dostępne są 2 ch-a. Wklejana na każdej aukcji i ta załączona poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/4480672300_... Charakterystyka wklejona tutaj jest zbliżona do osiągów turbiny pod warunkiem laminarnego przepływu powietrza. W rzeczywistości wiatr (szczególnie ten przy ziemi) kręci. Polecam zakupić nawet najprostszy wiatromierz...
https://www.google.com/search?client=ope... Przy niższym napięciu aku. coś ładuje (wskazuje)? Jakie pokazuje napięcie po podłączeniu do aku? (jak aku., czy wyższe?)
Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Dokładnie, coś tu śmierdziało od początku. Napięcie 12.6 to napięcie akumulatora nie ładowanego, w UPS-ie należy się spodziewać 13.6V.
Tylne złącza 3x2,0 i 4x3,0 które to juz w manualu :-)
Trochę podładujesz ale ma zbyt niskie napięcie.
Podnieś je trochę z ręki zasilaczem laboratoryjnym ustawiając napięcie na 4,2 V i ograniczając prąd do 0,5 A. Jeżeli napięcie ogniw spadło do takiego poziomu jak piszesz, to uległy one nieodwracalnym zmianom i ich parametry na pewno się pogorszyły. W tej chwili ładowarka rozpoznaje je pewnie jako przeładowane Ni-MH i dlatego nie chce ich ładować. Musisz...
Uprzedzając ew. pytania - pakiet mam wymontowany, napiecie na BMS dochodzi, ale na pakiet już nie. To problem w ładowaniu czy z BMS który nie podaje napięcia na wyjście ? Sprawdź napięcie na wszystkich 13 ogniwach, stawiam że na jednej będzie podejrzanie niskie napięcie.
Według BaterryMon bateria jest ładowana prawie 2A prądem, tylko napięcie jakieś trochę niskie 3,6V na pakiet.
To to Kangoo II, takie ładowanie to standard.
Pytanie mam czy tak zostawić czy powinno być niższe napięcie. Dobrze jest. Nie ładujesz akumulatora codziennie. Jak kilka razy w roku będziesz ładował to mu tylko na zdrowie wyjdzie przy takim napięciu.
W "sandaczu" napięcie 11,8V może być normalne :) To jest najniższe dopuszczalne napięcie aku od którego startuje ładowanie, najlepiej by było podłączyć się jakimś np. dd4all i podnieść ten parametr, maksymalnie da się chyba do 13,0V.
Odeślij baterie i poproś o nową. Baterie są zbyt głęboko rozładowane. Napięcie jakim próbujesz je reanimować jest za niskie. Śmiało można ustawić 5V lub nawet 6V no i sama ładowarka musi mieć przynajmniej 2 ampery mocy. Przy tak rozładowanych bateriach jest pobierany znaczny prąd na początku ładowania.
Prawdopodobnie gniwo jest już mocno zużyte i poza dużą rezystancją może występować znaczne samorozładowanie. Dobry test ogniwa to pomiar pojemności przy prądzie 0,5C (zwykle w okolicach 1-1,5A) a następnie 1C (pewnie w pobliżu 2-3A). Różnica powinna być w granicach kilku procent. No i w obu przypadkach nie powinna być mniejsza niż 80% pojemności nominalnej.
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Glass jest to układ BGA.W Twoim przypadku ten na rysunku odpowiada za ładowanie.
Gdzie masz te napięcia????????? Na D+??
Witam ładowanie PWM ma trochę minusów ładowanie będzie dużo niższym napięciem . Druga sprawa poczytaj parametry tych paneli w obwodzie otwartym napięcie to 88V przy 25 stopniach 72V przy obciążeniu i temperaturze 25 stopni nie wiem w jakim rejonie mieszkasz ale dla bezpieczeństwa minimum trzeba przyjąć -20 stopni z danych katalogowych tych paneli to...
Masę i bezpieczniki, te blaszkowe na akumulatorze, czy nie są przykorodowane. Ile tego napięcia pokazuje? Jakie masz ładowanie po uruchomieniu silnika?
spróbować powinieneś na innej baterii. Jeśli dalej bedzie tak samo , to wymiana układu kontroli ładowania , BETTY N2300.
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
Jestem laikiem w tym temacie. Dziwne zjawisko A może ten balanser nie potrafi poradzić sobie z niskim napięciem.
Może uszkodzo jest moduł świec żarowych i te ciągle grzeją, wtedy lampka ładowania zgaśnie po odpaleniu, napięcie przy włączonych świecach jest niskie, ładowanie również. Może warto to sprawdzić, czy jest jeszcze napięcie na świecach po kilku minutach po odpaleniu.
Potrzymaj tę starą baterię pod napięciem 14,4V aż prąd bardzo spadnie. Można ją męczyć ładowaniem prądem C/10 do napięcia 15,6V lub 16,2V, ale będzie mocno gazować i kruszyć płyty. Gdy nie ma pośpiechu, to trzeba ładować zgodnie z zaleceniami wytwórcy baterii.
Jeśli w dokumentacji ogniw a masz rekomendowany prąd ładowania 1C do 3C i chcesz lądować prądem 1C a pakiet ma 2000mAh, to ładujesz cały pakiet prądem 2A. Jak chcesz mniejszym to ładujesz mniejszym. Ważniejsze jest unikanie głębokiego rozładowania (używaj do 80% pojemności, nie daj się wkręcić w "formatowanie" bo to było dobre dla ogniw niklowych, a...
Zastosuj przekaźnik, kiedyś miałem tak w audi A6c6, po montażu dodatkowych czujników, buzzer wydawał krótki pisk co 30sekund, lądował się niskim napięciem które kontrolowało zarowki. Po zastosowaniu przekaźnika wszystko działa.
więc poszperałem u siebie i znalazłem taką firmy Philips o parametrach wyjściowych 13 V i 400 mA 3x niższe napięcie ładowania... to jak ma się to ładować poprawnie? Pure Q9 - to nie jest model odkurzacza... ... a tu oryginalny zasilacz: https://north.pl/karta/4055487385-ladowa...
Na moje z takimi parametrami bateria nie ruszy, może i taki stan baterii uniemozliwia ładowanie. Nie masz jakiejś na podmianę?
Czyli w wyniku zużywania się baterii, BMS odcina ładowanie przy coraz niższym napięciu, tak? Nie. Ogniwa się rozjeżdzają i któraś sekcja wcześniej osiąga napięcie maksymalne a wtedy bms odcina ładowanie podczas gdy inne sekcje nie są w pełni naładowane.
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
Jeśli masz taką możliwość podłącz zamiast baterii zasilacz 6V min 1,5 - 2A i wtedy sprawdź czas ładowania lampy. Powinno być wtedy ok. Z baterii lampa może swobodnie pobierać do ok 4A (dlatego też szybko się zużywają). A zasilacz fabryczny ma wysokie napięcie aby pominąć układ przetwornicy z niskiego /wysokie napięcie i dlatego lampa ładuje się i działa...
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Idąc od końca: w obudowach niektórych akumulatorów jest wbudowany termistor, jako czujnik temperatury, z którym współpracują niektóre "szybkie" ładowarki. Aku litowe można ładować metodą "stałonapięciową" ze źródła o napięciu 4,2V Ja stosuję układ 7805 (wybrany z napieciem 4,9V) i szeregową diodę 1N4001. Przekroczenie napięcia w góre może spowodować...
To są ogniwa litowo jonowe w rozmiarze 18650. Do ładowania wymagania jest ładowarka do takich ogniw, a naładować możesz tylko te o napięciu 3,7V. Pozostałe z niższym napięciem nadają się do utylizacji.
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
Ładował się 12 h prostownikiem CTEK MXS 5.0, z 3,48 V jest teraz 6,02 V... W instrukcji napisane, że prostownik sam dostosowuje tryb do potrzeb i aktualnie przestawił się na taki, który niższym napięciem może ładować do 7 dni. Jest szansa, że akumulator jeszcze odżyje? :D
Jeśli ogniwa mają za niskie napięcie to BMS nie zasili układu lampki. Niestety zimą ładowanie ze słońca jest słabe.... Gdy akumulatory się naładują to albo zadziała albo będzie trzeba szukać awarii.
Nie zawsze. Najpierw ładowanie przez żarówkę (mały prąd ) dopiero jak osiągnie 11V to normalne ładowanie. Miałem EXIDE które przeżyło 3 takie operacje jedną nawet przy mrozach (aku wyciągnięte). Sprawny alternator nie potrzebuje akumulatora czy zasalania na wzbudzeniu by zacząć ładować. Widomo ze wzbudzeniem zacznie ładować już przy niskich obrotach....
Niecałe 13 ale już ładuję
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Wybrałeś mostek, więc chcesz izolować dynamo od ramy? Diody w mostku powinny działać dobrze do 400Hz (lepiej to sprawdzić). Nie wiadomo jaką częstotliwość prądu wytworzy przetwornica. Być może potrzebny będzie mostek z szybszych diod i być może lepiej kupić mostek z diod Schottky, które mają niższy spadek napięcia w kierunku przewodzenia.
Niskie napięcie. Regulator napięcia minimum do wymiany
Czyli kondensator potrzebny jeśli ma to ładować akumulatory.
Jest to bezpiecznik polimerowy, czemu uważasz że prostownik nie ładuje? Podpinałeś pod akumulator?
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
Ładowarka może być dobra ale baterie mają tak niskie napięcie, że ładowanie nie jest inicjowane.
Do jakiego napięcia rozładował się akumulator ? Czy był w miarę nowy, czy wieloletni ? Co oznacza informacja, że "ładowanie nic nie daje" ? - czy nie pobiera prądu z ładowarki, czy ładuje się kilka godzin i nadal ma niskie napięcie.
Chodzi po prostu o ładowanie niskim prądem. Możesz użyć zasilacza laboratoryjnego który ustawisz na limit prądu 100mA, możesz użyć innego zasilacza, powiedzmy 5V i użyć prostego obwodu ograniczania prądu oraz napięcia.
Jak długo napięcie na PV jest wieksze od napięcia ładowania + spadek napięcia na regulatorze wszystko będzie działało. Dlatego nie martw się napięciem Umpp niższym o ułamek wolta, a 2V mniejsze napiecie obwodu otwartego nie ma żadnego znaczenia dla ładowania. Jak wiadomo P=U*I czyli dla tej samej mocy PV przy niższym napięciu Umpp mamy większy prąd...
Spróbuj użyć 4 zwykłych "paluszków", baterie mają wyższe napięcie niż akumulatory, dzięki temu będziesz wiedział czy winą nie jest za niskie napięcie.
Jeśli to bateria z akumulatorów litowo jonowych i jeden z nich ma napięcie poniżej 2 V, to jest on do wymiany. Jeżeli nie masz możliwości wymiany jednego akumulatora w baterii, to wymień wszystkie. Ten jeden o napięciu 1,2 V można ładować ładowarką TP4056, ale już on nie ma swojej pierwotnej pojemności i będą z nim problemy.
Mi to akurat na ładowarkę wygląda. Nie jest to czasem moduł gdzie się podpina 5V z micro-usb i ładuje baterię?
Bo ta ładowarka ładuje jeszcze mniejszym prądem i ma zbyt niskie napięcie końcowe - w pracy cyklicznej powinno wynosić 14,4V-14,8V.
będzie ładowany niższym, a natężenie zależy od grubości drutu
Jeżeli bateria trzyma odpowiednio długo nic nie musisz robić , jeżeli jednak bardzo szybko się wyczerpuje to jest do wymiany (nigdy nie naładuje się do pełna jeżeli jest już zużyta) jeżeli jednak jej praca nie obiega od normy to jest uszkodzony wskaźnik , lub niskie napięcie zasilacza ( bateria ciągle nie do ładowana )
Sprawdzałeś mostek prostowniczy może któraś dioda padła. Miałem podobny problem, ładowanie 13,5 - 13,8V ale nie miałem problemów z niedoładowaniem akumulatora, niestety padło sprzęgiełko i ze względu na stan łożysk i pierścieni ślizgowych zmieniłem alternator na 8 lat młodszy ładowanie 14,2 - 14,4V, niestety nie zagłębiałem się co było przyczyną niskiego...
Ja nie widzę. https://4smigla.pl/napuchniete-pakiety-b... czasem już się rozszczelni i folia będzie taka jakby za duża, pofałdowana. Na tej płytce masz jakiś układ zabezpieczający przed rozładowaniem, może i samej kontroli ładowania. Może zblokować się na stałe, może odżyć z naładowanym akumulatorem, dlatego najlepiej ładować w takich przypadkach...
Witam Padł zasilacz (ładowarka) podajesz napięcie 14.5v bez obciążenia ? Jeśli tak ,to z tego zasilacza nie wystartuje ani laptop, ani ładowanie. Po podłączeniu ładowarki pod lapka pewnie napięcie całkiem zaniknie. Jeśli nawet nie to i tak jest za niskie by cokolwiek ruszyło
Witam, chciałbym zapytać czy akumulator AGM wraz z utratą pojemności powinien być ładowany niższym napięciem, czy ciągle tym samym? W karcie katalogowej mam podane, że akumulator o 100% pojemności powinien mieć napięcie na otwartych zaciskach 2,15V na celę czyli 12,9V. Przy pojemności 80% te napięcia wynoszą odpowiednio 2,09V i 12,5V. Podane napięcie...
Inventer hybrydowy Dodano po 3 Czy inventer hybrydowy może podnieść napięcie na wejściu PV? Dodam, że przez 2 dni było zbyt niskie napięcie z paneli, żeby ładować magazyn. Po tym czasie, nawet na odłączonych panelach od inventera, pokazuje 14 V.
hmm , zasilanie bateryjne możesz nawet dołączyć do układu równolegle ( bateria i w szereg dioda). Daj lepiej dużą diodę na znaczny prąd- wtedy osiągniesz mniejszy spadek napięcia na niej np. 0.4V a nie 0.7V. Co do baterii Li-PO pamiętaj,że nie możesz jej maksymalnie rozładować, a jedynie do ok.1V , tak wiec dodaj jakiś detektor niskiego napięcia który...
(at)maxxxter A co, w instrukcji widlaka brak tej informacji ? Zamiast tu mękolić postami, ratuj akumulatory choćby ładowarką z Biedronki, albo skuterową 48V, bo w takim stanie jak są, za miesiąc już nie będa się nadawać do niczego.
1. Przetwornica 12/230V podnosi napięcie, oryginalna ładowarka zasilona z przetwornicy ładuje baterię. W miarę prosto, oryginalna ładowarka, więc nie ma problemów z niedoładowaniem. niska sprawność energetyczna. 2. Kupujesz przetwornicę CC/CV podnoszącą napięcie. ustawiasz maksymalne napięcie i maksymalny prąd wyjściowy. Bateria ciągle niedoładowana,...
Witaj takiej drukarki jeszcze na stole nie miałem ale moge podpowiedzieć jakie mogą byc przyczyny: jakie elmenty były regenerowane, ile razy zamieniałeś tonery z inną ? raz? zprobuj kilka. Albo uszkoszdony beben, listawa ładująca (potencjał, napięcie) lub połączenie do niej zanieczyszczone. Ostatecznie za niskie napięcie ładujące.
Ja AAA ładuję 200mA. Jednak chyba jak masz "null", to ładowarka nie widzi tego akumulatorka ze względu na zbyt niskie napięcie na nim. Ja takie akumulatorki "wzbudzam" poprzez połączenie równolegle takiego akumulatorka z innym naładowanym na kilka, kilkanaście sekund. Wtedy taki akumulatorek przeważnie "ożywa" i można go normalnie ładować.
Żeby zwiększyć trwałość ogniw wystarczy je ładować do napięcia niższego niż 4,2V np. do 4,1V lub 4,0V. Być może taki sposób ładowania stosowany jest w niektórych laptopach i smartfonach, szczególnie w tych z wbudowanymi akumulatorami. Standardowe ładowarki do pojedynczych ogniw nie stosują takiego sposobu ładowania. A do długotrwałego przechowywania...
Rozwiązanie nie jest dobre: "ucinana" sinusoida może mieć wartość skuteczną (którą zmierzysz miernikiem i która "świeci" w żarówce) np. 14V, a szczytową (do której ładuje się akumulator) nawet 25V! Ponadto transformator "nie lubi" takiego odkształconego przebiegu i bardzo grzeje się: miałem przypadek spalenia transformatora obciążonego połową mocy nominalnej....
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
bedzie od 7,5 do 10,5 ma tryb impulsowego wzbudzania ogniwa tylko dlaczego żadna zielona dioda nie świeci?
Prądnica jest duża waży 90 kg nawinięta drutem 4,5mm² ale śmigło nie wyprodukowało więcej niż 3800W a obroty były już kosmiczne. Teraz nawinąłbym na ciut wyższe napięcie żeby ładowała przy niższych obrotach. Złotym środkiem byłby zakup oryginalnego śmigła wtedy dopasowałbym prądnicę do niego, a teraz mam drewniane o bliżej nieokreślonych parametrach...
Witam Dzięki za szybką odpowiedź. Przyczyną okazała się instalacja. Dziś ładowanie nagle wskoczyło na 13,2V. Zmierzyłem spadki napieć na plusie i masie między akumulatorem i wtyczką regulatora. Spadki odpowiednio 0,2V na plusie i 0,4V na masie. Razem daje spadek 0,6V + 13,2V = 13,8V co już jest akceptowalne.
To że się przełączył na bypass to normalne, tak samo że podaje sumę napięć wszystkich ogniw prawidłowo mimo uszkodzenia jednej, nie będzie tylko działał bo jest rozłączone rozładowanie i czasami ładowanie. Możesz podpiąć zasilanie do tej jednej celi i ją naładować do poziomu innych. Możesz też załączyć balanser z ustawieniami do działania poniżej napięcia...
Cycle use - ładowanie po rozładowaniu i odłączenie od ładowarki. Możesz go naładować do napięcia 4,8V lub 5V. Standby use - podłączasz zasilacz na stałe i jak zabraknie prądu, to pobierasz go z baterii. Ograniczone napięcie ma na celu ograniczenie strat wody z elektrolitu. 5V też jest niskim napięciem. Ustaw przetwornicę na 5V i 0,5A i sprawdź jakim...
Jak najbardziej warto tu użyć mikrokontrolera. Zasadnicze ładowanie powinno przebiegać ze stabilizacją prądu np. 6A (użycie mikrokontrolera stwarza możliwość dodania panelu do wyboru pojemności ładowanego akumulatora, a tym samym dobrania właściwego prądu) oraz z ograniczeniem napięcia (dopóki napięcie jest niższe niż progowe stabilizowany jest prąd,...
Akumulator ma na ta chwilę 13,2 V. Więc nie wiem czy wtedy prąd nie jest pobierany mniejszy niż gdy by akumulator był rozładowany. Zapewne tak. A z czego ma pobierać, skoro napięcie wyjściowe "prostownika" jest niższe od napięcia akumulatora? Ten wskaźnik działa jako "amperomierz". Im większy prąd ładowanie, tym więcej diod LED się świeci. 4A - 4 LED....
On ma czasem tak, ze po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają drastycznie i gaśnie. Nie mogę wyjechać nigdzie z rozładowanym aku, bo w Niemczech za lawetę mi policzą więcej niż wartość rowera Dodano po 44 Jest opcja, żeby na biegu jałowym akumulator sie naładował? Jak najbardziej. 20 minut powinno mu bardzo pomóc. Nie wiadomo czy Ci ktoś nie dowali za...
Witam W punkcie PP3, w zależności od oświetlenia fotorezystora, pojawia się niski lub wysoki stan logiczny. (napięcie bliskie masy – GND, lub napięcie bliskie wartości napięcia zasilania). To powoduje ładowanie lub rozładowywanie kondensatora C2. Poczytaj co to jest i jak działa bramka Schmitta. PozdrawiaM.
Narysuj sobie sinusoidę, czyli funkcję y=sin(x) Potem narysuj sobie wartość bezwzględną z sinusoidy, czyli funkcję y=|sin(x)| Ta funkcja to będą łuki po dodatniej stronie osi Y. Tak właśnie wygląda napięcie w funkcji czasu bezpośrednio za mostkiem prostowniczym bez kondensatora. Zmierz miernikiem napięcie za transformatorem, a przed mostkiem i zanotuj...
Czym ładujesz? Czy zasilacz ma ogranicznie prądowe? Mam pakiet 13s z ogniw 18650 Li-ion, są idealnie zbalansowane, Na jakiej podstawie tak uważasz? Czy mierzyłeś napięcia na każdym ogniwie z dokładnością do setnych wolta? cel mojego pytania to też zrozumienie jak działa balancer gdy ogniwa są zbalansowane, czy dostarcza do każdego ogniwa napięcie <=4.2v...
Niestety akumolatory po ładowaniu 24 h i po odłaczeniu ich od zasilania pokazywały początkowo 40 v a potem w ciągu 15 sek napięcie spadło do 14 v. Gdy przykładam amperomiesz to moje paluszki r6 są większej mocy . Co z tymi aku ?? Są już złomem czy da się je jakoś naprawić ? Kolejna rzecz to problem z komunikacją. No niestety nie idzie się połączyć z...
Zamiast stabilizatora 7805 dałbym L4940V5 (low drop), w efekcie czego ładowanie rozpocznie się przy niższej prędkości. Stabilizator 7805 zadziała dopiero przy napięciu wyższym niż 7,5-8V.
Witam. Posiadam latarkę itp a1 eos i ogniwo Keeppower 16340 Protected. Ponieważ latarkę kupiłem w okazyjnej cenie nie chciałem wydawać większej kwoty na markową ładowarkę. Pomyślałem, że naładuję to ogniwo podłączając je pod styki baterii w odbiorniku GPS navibe (oryginalnie siedziała tam bateria od nokii zdaje się BL-5C). Wybrałem takie rozwiązanie...
Sprawdź ładowanie na samym alternatorze,typową usterką jest mostek łączący alternator z rozrusznikiem./za duży spadek napięcia/P
I mnie dopadł problem z pompą. U mnie na pompę idzie 12,5V z alternatora pin1, i 14,2V po stacyjce na pin2. Problem w tym, że pompa startuje po 5-10 sekundach od uruchomienia silnika. Kiedyś startowała od razu. Witam po długiej przerwie.Snikers ma racje napięcie może być nawet niższe niż 12V i pompa wystartuje.Sprawdzałem takie pompy przed włożeniem...
Nic się nie stanie. Będziesz częściej ładował akumulatorek, niż obecnie wymieniałeś ogniwo 1,5V Zależy to też od pojemności akumulatora.
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
napiąć ładować niski regulator niski napiąć ładować niski napiąć ładować alternator
nawiew chrysler gniazda radia samochodowego radio kenwood dioda
stacje lutownicze niskie napięcie strojenia
Lumel RE11 – instrukcja obsługi, konfiguracja, PID, alarmy, montaż regulatora temperatury Rok produkcji pralki Miele WKF 110 WPS