Jak silnik PD to typowy objaw puszczenia uszczelniaczy pompowtrysków. Tylko dziwne bo jak auto osłabło tryb awaryjny to powinno błąd zapisać...
Jest to standarowy objaw słabych lub uszkodzonych pompowtrysków. Diagnostyka komputerowa wykazuje, który jaką ma spawność
Sprawdzony smog, alg itp. nie ma. Paliwo z jednego źródła - przebadane, Balans cylindrów zrobiony, Na zimnym silniku balans idealny, na rozgrzanym balans od +9 do -9, taki sam objaw na starych i na nowych pompowtryskach. Sprawdzane pompowtryski z innego sprawnego samochodu i zadnych zmian.
Turbo troszkę późni wstalo i faluje na cisnieniu plus troche nisko wysterowanie n75 przy nalominalnym doładowniu ale bez dramtu. Typowy objaw turbo po taniej regeneracji.
Witam, po wyciągnięciu Pompowtrysków znajdowało się paliwo w cylindrach. Auto nie odpalało, zamówione mam nowe wtryski, ale czy to był objaw lejących się wtryskiwaczy?
Kolego aron20000 w autach grupy VW jesli wiesz ,jak zapali ci sie kontorlka ABS i kontrola trakcji to niekoniecznie musi byc problem ze sterowaniem/sterownikiem ABS-u czy jego instalacja ,mozesz miec problem np. z pompowtryskami,objaw kontrolek bedzie ten sam a auto bedzie jezdziło.Wiec jak połaczy sie z ABS-em to i niech po drodze zobaczy co w silniku...
Zakładając że 250 a nie 350tyś to gniazda powinny być jeszcze ok. Przed wyjęciem pompek możesz przeczyścić pompe w baku, sprawdzić ciśnienie tandema, czy objaw też występuje przy pełnym baku?. Ile km zrobiłeś od wymiany pompowtrysków? Zdejmij czapkę i sprawdź czy śruby pompek się nie poluzowały, wyreguluj ponownie pompki.
Nosze sie z wymiana pompowtrysków. Objaw - po dłuzszym postoju auto lubi zakopcic na siwo po odpaleniu, czuc ostry zapach niespalonej ropy. Po 2 - krotnym podgrzaniu swiec objaw jakby słabszy ale też dymka pusci. Ponadto przy przyspieszaniu na 6 biegu z ok 100 km / h czuc lekkie szarpanie - to nie dwumas, bo tern ma nie całe 2000 km, nówka sztuka sachs....
Jak tam chłopaki poradziliście coś na to odpalaniem? Ja mam Sharana 1,9 TDI z 2001r. Na pompowtryskach. Mam dokładnie taki sam objaw i nie ma mechanika w okolicy, który by wiedział co mu dolega :( U mnie nie ma róznicy czy auto jest zimne czy ciepłe, loteria z odpalaniem jest zawsze, bez róznicy czy po nocy czy auto zgasilem kilka sekund temu.
jeśli nie jest to silnik na pompowtryskach to takie ,,pykanie" pochodzi od nastawnika pompy wtryskowej... i jest to jak najbardziej normalny objaw... tzw. Test pompy...
Miałem taki sam objaw jak opisujesz tylko że mam Volkswagena 1.9 Tdi na pompowtryskach i objawiało się to co kilka dni .W warsztacie zregenerowali jeden pompowtrysk na którym wyskakiwał błąd i do tej pory to jest około roku mam spokój .Pozdrawiam .
NIe będę sie sprzeczał, ale mam na mysli powietrze które nie jest w stanie wydostac sie z górnej części pompowtrysku znaczy z ekeltrozaworu. Objaw taki ze wskazówka manometru nie jest w jednym położeniu a drga z z częstotliwością 1/2 obrotów lub wjęcej w zależności czy jedna pompa zapowietrzona czy więcej.
Witam, Doszedłem do ściany i nie mam już pomysłu jak ustalić przyczynę. Mam B6, zakupiona z padniętymi pompowtryskami - wymienione na nowe, jednak jeden objaw został - czasem kręcił długo przy odpalaniu. Po wymianie pompowtrysków żadnych błędów w silniku ( z wyjątkiem poduszki silnika - wyszło na dniach). Teraz robiłem logi i wygląda to coś w rodzaju...
Były regulowane pompy w sobote umówiony jestem na serwis scania Szczecin zobaczymy ile dalej popłynę.Będę ich naciskał na sprawdzenie elektryki to tylko zostało bo przecież wszystkie części mechaniczne są nowe i nie ma objaw żeby auto jechało nie tak. Moc jest nie dymi tylko sporo pali i tyle.
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
czy też jest stuk silnika i czy dzieje sie to na ciepłym czy na zimnym silniku? częsta wada tego silnika jest tulejka korbowodu pada i wtedy jest taki objaw,ale tez prowadnica pompowtryska ma głebokie rysy po przeciwnej stronie sruby mocujacej pompowtrysk i wtedy ucieka paliwo. wiec pada pytanie czy to sie dzieje na zimnym czy ciepłym silniku oraz czy...
Diagnostyka VCDS - 0 błędów, zero problemów z pompowtryskami, świece żarowe -OK, EGR OK, turbina - OK itd. Objaw taki jak w temacie, ale bez przesady. Rozruch trwa mniej więcej do 2 sekund. Wiem że na forach piszą że to normalny objaw ale ostatnio miałem te same silniki 2.0 170 KM na pompowtryskach w różnych samochodach grupy VAG i zapalały dużo szybciej....
Oczywiście przed rozgrzebaniem pompowtrysków należy sprawdzić wczesniej filtr powietrza jesli bedzie zapchany będzie też taki objaw(brak tlenu do spalenia mieszanki) oraz kolektor dolotowy z przepustnica osadza się nagar szczególnie w samochodach używanych na krótkich dystansach Dodano po 4 Najlepszym rozwiązaniem jest demontaż wszystkich sprawdzenie...
Wiyam serdecznie. Jako że walają mi sie po garażu uszkodzone pompowtryski ad 1.9asz 130km. Postanowiłem je przywrócić do życia. Objaw był na nich taki że auto nie miało siły jechać. Wymieniliśmy na inne używane i oczywiście dostało skrzydeł. Te co posiadam sa przypchane na 100%. Posiadam myjkę ultradzwiekową i postanowiłem je zreaktywować. Niestety...
Witam, golf 4 1.9 TDI 101 km silnik atd pompowtrysk. Problem tego typu podczas jazdy odczuwalne wyłącza się turbina bądź jakiś błąd wyskakuje chodzi o to że można przejechać całą trasę bez utraty mocy a można przekręcać zapłon 5 razy moc wrócić i zaś nie ma. Dodam że auto absolutnie nie kopci na biało nie kopci również na niebiesko nie ma w ogóle jakiekolwiek...
Auto zwyczajnie jedzie na "pół gwizdka" typowy objaw na przepływomierz ale to na 100% nie to. Turbo ok rozebrane sprawdzone. Pompowtryski na wydatku wyglądają wporządku. Wszystkie oscylują w granicach zera. Logi postaram się wstawić w sobotę lub niedziele. Błędów oczywiście brak
Moc to on właśnie ma, zrywny jest. Na forach grup regenerujących piszą, że w nowym typie pompowtrysków jeśli są nowe lub po regeneracji należy ustawić na 225, a z czasem gdy się zużyją skorygować na 180, ustawie na te 180 w przyszły weekend i zobaczymy. Mimo to podejrzewam, że wiele to nie zmieni. Rozumiem, że chmura niespalonego paliwa to objaw wykonania...
Oczywiście błędy skasowane :) zostaje tylko jeden z dpf http://obrazki.elektroda.pl/8348719100_1... Check znikł, po ruszeniu z miejsca czasami wyskakuje błąd z pompki drugiego cylindra lub 3 z 4 tez się zdarzył :/ nawet na tym pojedynczym błędzie ciężko ma z paleniem gdy jest wpięty czujnik temperatury paliwa. Po odłączeniu tego czujnika...
To akurat normalne pompa vakum ma swoją wydajność i szczególnie na wolnych to normalny objaw. Co do uszczelnień pompowtryskow są trzy najczęstsze błędy. Pierwszy zakładanie uszczelnień na gniazda z ostrymi rantami które od razu tam gumki w strzępy dwa zakładanie nowych uszczelnień na rozjechane gniazdo i trzy nie doczyszczanie miejsca na miedziane podkładki...
Nikt nie sprzedaje niebitego diesla, bez objaw usterek, z przebiegiem ok. 200 tys. km. No, oprócz Polski ... :D Poza tym z tych 3 wymienionych, francuz ma najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne. Z dieslami od VAG, zwłaszcza tymi 2.0 na pompowtryskach, trzeba mocno uważać. A generalnie zakup używanego diesla to loteria. Na rynku moto nie ma i nigdy nie...
Witam. Posiadam już prawie 10 lat mojego Passata B6 1.9 BLS i od 6 lat nie mam DPF-a oraz jest zaślepiony EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin od czasu, gdy DPF zaczął się cyklicznie zapychać. Po "operacji" obawiałem się smrodu spalin, lecz o dziwo, było prawie niewyczuwalne względem wcześniejszych zapachów. Ostatnio niestety pojawił się problem,...
Witam, golf 4 1.9 TDI 101 km silnik atd pompowtrysk. Problem tego typu podczas jazdy odczuwalne wyłącza się turbina bądź jakiś błąd wyskakuje chodzi o to że można przejechać całą trasę bez utraty mocy a można przekręcać zapłon 5 razy moc wrócić i zaś nie ma. Dodam że auto absolutnie nie kopci na biało nie kopci również na niebiesko nie ma w ogóle jakiekolwiek...
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Witam, jak w temacie chciałbym wiedzieć jakie mogą być objawy uszkodzenia pompowtryskiwaczy. Zalałem złe paliwo, ale spuściłem wszystko do sucha również z przewodów, a także odpowietrzyłem układ. Pokręciłem i odpalił, dolałem więcej diesla i wydaje mi się że chodzi dobrze jednak troszke dymi na postoju i chłodnym silniku na biało a podczas jazdy na...
Udało się!! drgania powyżej 70km/h na ostatnim biegu jadąc pod górę . Czytałem fora sprawdzałem podłogę walu przeguby i bylem już umówiony na wymianę konwertera w skrzyni iii przewiozlem porządnego mechanika który powiedział ,,Pompowtrysk kuleje jak ....,, w miejsce kropek brzydki wyraz. No myślę błędu niema niemożliwe komp parametry no jeden odstaje...
Witam bardzo serdecznie, jestem nowy na forum. Mam problem ze swoją Fabią. Jest to Fabia 1 1.4tdi kod silnika BNM 2006r. Od początku kupna bardzo ciężko paliła czy zimny czy ciepły. Ostatnimi czasy mój znajomy podpiął ją pod komputer i wyskoczyły błędy czujnika położenia walka rozrządu i błędy związane z klimatyzacją. Czujnik zmieniłem ale nadal jest...
Ja miałem taki objaw tzn biała chmura po rozruchu ale palił zimny czy ciepły z półobrotu) w trochę młodszym sharanie (BVK) .Wymienione - koras turbiny, wałek rozrządu bo okazało się że poprzedni właściciel wstawił jakieś żeliwne g.... i zaczęło go podbierać , komplet pompek (moje się okazało się że mimo że były dobre w vagcom to jedna najwyrażniej komuś...
Korek ma stabilizować to ciśnienie i je regulować w pewnym zakresie. Inaczej trzeba będzie przeprowadzić test na co2. Sprawdzić czy są spaliny w chłodzeniu....rozbieramy motor :( Dodano po 4 Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie...
Siemano. Mam taki problem i proszę o pomoc. VW Caddy 2009 r. 2.0 SDI (BST) Samochód zaczął mieć problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym, nie ma to wpływu w jakiej temperaturze jest silnik, przed wymianą uszczelek pompowtryskiwaczy samochód odpalał normalnie, tylko co jakiś czas rzucało silnikiem (co starałem się poprawić następującymi naprawami jak...
Co ty gadasz? wiesz co ja chce w ASO kupic?, śruby do mostków trzymających pompowtryski, mostki nowe, uszczelke pod pokrywe zaworów i uszczelke pod głowice. Róznice miedzy zamiennikiem a aso( po moich rabatach) nie jest duza wiec wole z ASO kupic Sruby do głowicy Elringa uszczelka pod wydech i pod ssacy tez Elringa i zestaw uszczelniaczy na pomowtryski...
Passat B5Fl 2004 1.9tdi avb 101 KM Siemka. Szukałem podobnego tematu ale nie dałem rady bo często występuje brak rozwiązania problemu. Zaczynając od początku. Na starych pompowtryskach auto stopniowo ciężko paliło na ciepłym silniku co by mogło wynikać ze starego rozrusznika. Po wymianie na regenerowane ale mocniejsze pompki (+korekta mapy) auto na...
Witam,Mam problem z wv Cady 1,9,problm jest taki ze podczas jazdy często gaśnie i równiez po tym cieżko zapala trzeba długo krecić i zaskoczy,moim zdaniem jest taki objaw jakby dostawało sie powietrze do systemu,po połlączeniu vaga żadnych błedów nie ma sprawdzane było zawsze po tym kiedy gasł lub cieżko zapalał,filtr paliwa wymieniłem, popmka w zbiorniku...
Co jak co, ale VAG od czasów Golfa 5 chyba opuścił się jeśli chodzi o jakość blach.. Panie kolego, Golf to się skończył wraz z zakończeniem produkcji 2 generacji. podobnie jak Passat na modelu B5. skończyły się pancerne blachy, a zaczęło wręcz "daewoo" - czyli blaszki cieniutkie, podatne na korozję. Progi, nadkola przód-tył i inne. Jedna reparaturka...
Witam wszystkich, jestem nowym uzytkownikiem forum. Temat który zamierzam przedstawic był juz klepany, jednak nie dopatrzylem sie problemu w silniku na pompowtryskach. Kupilem auto z tym problemem, objaw jest taki, podczas normalnej jazy wszystko ok przyspieszenie super, po przekroczeniu 3300-3500obr/min, jest objaw taki jakby turbo przestalo pracowac,...
Witam, mam problem - falują obroty na jałowym biegu. Objaw jest taki jakby silnik chciał zgasnąć. Najbardziej na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej, ale po dłuższym postoju znowu zaczyna falować. Obroty spadają poniżej 800rpm i podnoszą się do właściwych (840-860rpm). Auto pali bez problemu, ładnie ciągnie, jest moc. Korekcje pompowtrysków ładne,...
Mialem kiedyś identyczny objaw tyle ze w FH. Tak samo jak piszesz był slaby pod gore. Porównywałem go z innym FH i jedno co je różniło to ten słabszy miał wolniejsze doładowanie. Oczywiście sprawdziłem wszystko i finalnie okazało się ze pompo-wtryskiwacze dawkowały paliwo pod złym kontem. Robiony był test po względem ilości dawkowanego paliwa i wszystko...
Ktoś przesadził ze zwiększeniem dawki rozruchowej i dlatego masz chwilowe zwiększego obrotów , to jest napewno do poprawki tak nie może być. Co do przeładowania to jest to częsta przypadłość tych silników w serii , wiec jeżeli nie ma modyfikacji dawki paliwa i doładowania oprócz mapy rozruchowej to do naprawy jest układ redukcji doładowania i patrzenie...
Poszukuje schematu do edc, mam dziwny objaw że podczas diagnostyki zrywa komunikacje oraz przy probie kasowania błędów, daf 2002r euro3 na pompowtryskach, samochód dziwnie się zachowuje, potrafi podnieść obroty, podczas jazdy zrywa, podejrzewam wiązkę lub kasetę ale muszę kabelki sprawdzić.
Witam wszystkich. VW T5 2004r mam problem z układem zasilania w tym samochodzie, zaczęło się od cofki paliwa, po nocy trzeba było trochę go pokręcić. Pierwsza diagnoza wskazywała na oringi na pompo wtryskach, po wymianie wraz z filtrem paliwa poprawiło się, lecz po około 3 dniach pojawił się problem wypadanie zapłonu na 5 cyl. II ingerencja, popmpowtryski...
Panowie wiem iz jest duzo nowych temat. o podobnym problemie , lecz ja dostaje juz swira, wiec moze ktos pomoze sprawa jest bardzo dziwna , wyglada to tak- VW Touran 2003rok 19 tdi po zakupie samochodu jakies pare tygodni postoju palenia i wszystko grało , nagle pewnego dnia rano samochd zapalił i zgasł pokreciłem chwile i nie wiedząc co sie dzieje...
Jak od 200 000km nikt nie zaglądał do pompek to typowy objaw wyrobionych oringów pompek. Tylko pamiętaj nie sensu zakładać nowych uszczelek jak są ostre ranty w gniazdach bo je potnie tym bardziej jak będzie wyjechanie gniazdo. Druga sprawa to jak się ma wałek rozrządu bo też wytrzymuje w zależności od oleju od 200 tyś. do 300 wtedy komplet remontowy...
Witam, czy wymiar 36mm dytyczy Fi zew.sprężyny/talerzyka pompowtryskiwacza w górnej części ? Chcę przeregulować wtryski,które obecnie mają 71,0-71,2 mm, typ silnika DC11 01 L01, mam wtryskiwacze o numerach 1428273. Jakie powinny być objawy przy takim ustawieniu wysokości sprężyn/pompowtrysków?
Poprzednio objaw był zupełnie inny, samochód czasami sam wskakiwał na wyższe obroty, jednak rankiem nie było żadnego problemu. Przedstawiam filmik, który nakręciłem podczas tegorocznych mrozów. Zapewniam że przy -20 samochód odpalił dokładnie tak samo. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... Tutaj filmik przedstawiający obecną...
Panowie mam problem z Seatem 2001 r. na pompowtryskach wieczorem zgasiłem a rano nie chciał odpalić i tak jest do dziś, czy miał ktoś podobny objaw komputer pokazał brak zasilania w obwodzie +30? Dodano po 1 Nie odpalił rano a gdzie szukać tego zasilania przy stacyjce czy przy komputerze i z góry dzięki.
Potrzebuje zawartość flasha ze sterowanika ECU z pasata 1,9 TDI , 130 KM na pompowtryskach. Niestety nie wiem jaki był przy nim nr komputera (przywieziony sam silnik). Wiem tylko że chodził w pasacie sedanie z manualna skrzynią. Objaw jest teraz taki że do pewnego zakresu obrotów "silnik klekocze" Proszę o pliki do testów
Tulejki, w ktorych sa obsadzone pompowtryskiwacze w glowicacach są do wymiany. Tamtędy najpewniej dostaje sie paliwo do oleju. Choć z reguły objawia się to przedostawaniem się oleju napędowego do cieczy chłodzącej, ale być może w tym przypadku jest inaczej.
kolego na jeden zbiornik paliwa wlej 1.5 litra czerwonego oleju do dwusuwa ja mialem takie same objawy jakie ty opisujesz po przejechaniu okolo 3 tys km bylo wszystko ok prawdopodobnie przytarly sie pompowtryski
Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Dodam, że auto stało przez ponad rok praktycznie cały czas (przejechało może z 1000km przez 12 miesięcy) Pierwszy pomiar: (warunki:...
Potrzebuję rady co zrobić z wtryskiem pierwszym od rozrządu? Pompowtryski 073 BA silnika ASZ 131KM oto screen z VAG'a http://images39.fotosik.pl/875/1679a1215... Nie wiem czy mam się przejmować, auto pali ok. Po ostrej jeździe (po przepaleniu auta) trzęsie delikatnie silnikiem. Turbina jest po regeneracji. Rozrząd zrobiony miesiąc temu (przed...
Raczej pompa "tandemowa", ma dużo wspólnego bo to pompa powietrzna/paliwowa uszkodzenie uszczelnień może doprowadzić do przecieku paliwa do silnika. Raczej nie liczył bym na uszczelniacze pompowtrysków bo pierwszym objawem uszczelek jest utrudniony rozruch a o tym nic nie pisałeś..
Trzeba zmienić soft w sterowniku na odpowiedni dla tych pompowtrysków. Dobry tuner wykona to bez problemu. Przy jakim przebiegu padły Ci pompki i jaki były objawy?
Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate? Własnie gdy masz małe cisnienie na wyjściu z vacum objawia sie to miedzy innymi brakiem mocy z dołu. Dodano po 6 ..im wyższe obroty tym większe ciśnienie podawanego paliwa, dlatego przy wyższych obrotach może odzyskiwac moc.
Witam ponownie po lekkiej przerwie. Obiecałem dać znać jak będzie po problemie z wyrzucaniem płynu. Było to już wyżej opisane prawdopodobne przyczyny przez kilku użytkowników, ale może w dużym skrócie opiszę dla potomnych, może komuś się przyda w nadchodzących niemiłych objawach. Wymieniłem korek (wszystkie org) zbiorniczka wyrównawczego, termostat,...
Zwracam się z prośbą o pomoc i radę. Mam problem z silnikiem 2.0 TDI BMN o mocy 170 km. Auto ciężko pali, a po odpaleniu rzuca silnikiem. Wyraźnie nie pracuje na wszystkie cylindry. Kopci gęstym dymem na biało. W aucie była ściągana głowica (olej mieszał się z płynem chłodniczym). Głowica została sprawdzona, zrobiona, auto złożone. Pompowtryski Siemens'a...
Dzięki rysunkom otrzymanym od stanisławpiotr, było mi dużo łatwiej zlokalizować najważniejsze części i od razu np wykluczyć awarię świec KTóRYCH AUTO NIE POSIADA :) Wymieniłem filtry paliwa, ale oczywiście nic to nie zmieniło i auto dalej odpalało z problemami. Niestety nie starczyło mi czasu na sprawdzenie układu wysokiego ciśnienia, bo samochód został...
Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź wtyczki na pompowtryskach, bardzo często tam nie łączy. Najczęściej się to objawia drobnym przerywaniem i drganiem silnika, aż z czasem przestaje pracować na któryś cylinder.
czyli uszkodzony pompowtrysk moze zapowietrzac uklad, nie objawiac sie bledami na vagu (poza korekcjami) ? i to nie ma nic do wspolnego z wymiana uszczelki pod glowica ?
16685 jest następstwem 18074 czego skutkiem są objawy jakie posiadasz. Trzeba dostać się do pompowtrysków. Nie zrobiłeś logów tylko odczytałeś błędy.
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Witam serdecznie. Mam identyczne objawy,identyczny silnik VW BORA 1,9 TDI 115KM AJM przebieg 202 tyś. Pełny bak - nic nie słychać, poniżej pewnego poziomu paliwa hałasuje pompa transportowa paliwa - ta elektryczna w baku co świadczy o jej nieszczelności czy zużyciu. Efektem powyższego jest poranne kopcenie po dłuższym postoju powyżej 4-5 godzin, ciężki...
Witam po przerwie. Silnik już po kapitalnym + regeneracja pompowtrysków + regeneracja turbiny. Objawy dalej takie same. silnik zachowuje się normalnie do 3,5 tys obr. i znów odcina po odcinaniu wywala błąd p1354 brak synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym. A dodatkowo mam który po skasowaniu jest znowu po włączeniu zapłonu- błąd p0180 o awarii...
Objawy nieszczelnych uszczelniaczy czy też wytłuczonych gniazd w głowicy były by nieco inne. To raczej trudności w uruchomieniu po dłuższym postoju ( spadek ciśnienia paliwa w głowicy) niż korekcje. Regulacja jest prosta, tu przykładowy opis http://a6forum.pl/1-9-tdi-regulacja-pomp... . Często korekcje zmieniają się po regulacji...
Panowie teraz już nic nie wiem Za radą jednego z kolegów wymieniłem filtr paliwa i zaczął ciągnąć pełną mocą ale... przy wolnej jeździe jest OK ale po dynamicznej gaśnie zapowietrzony, zdejmowałem ten zaworek przelewowy na filtrze i z góry był suchy papier (przy wymianie filtr napełniłem paliwem do pełna) czy ten zaworek przelewowy na filtrze oprócz...
Witam Na początek proponuje zapisać tutaj to co wyjaśniłeś mechanikowi w Polsce, oraz podaj dane samochodu, zgodnie z regulaminem forum. Słabo stykające wtyczki objawiają się najczęściej po rozgrzaniu silnika świecącą kontrolką silnika i esp, komunikatem abgass werkstad lub emmision workschop w zależności od języka, i pracą silnika jak w Ursusie. Najprościej...
Mam pytanie odnośnie pompowtrysków. Od jakiegoś czasu mam problem z wtryskiem o nr 3. Pierwszy raz padł mi pół roku temu później po 2 miesiącach a następnie po miesiącu. Teraz na moje oko znowu jest odwieczny mój problem już nie wiem co robić. Zmienić mechanika? Cały czas kupuję używany w cenie 450zł. Objawy są następujące: na początku" charczenie"tak...
Panowie podłącze się do tematu i bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł wkleić linka albo przesłać na maila peter11_1984(at)o2.pl instrukcje krok po kroku ustawienia pompowtrysków w silnikach vw. Mam problem z moim caddym (20054, 1.9tdi, kod silnika bjb). Mechanik po remoncie głowicy prawdopodbnie źle je ustawił i chciałbym wziąść sprawy w swoj ręce....
masz 8 czy 16 zaworow bo nie pamietam tego symbolu silnika ale kolega ma racje w 8-mio zaworowce czesto leca walki i poychacze i sprawdzilbym czy tez nie masz luzu na dzwigienkach pompowtryskow Dodano po 4 tym olelem na szybkozlaczach ror intercolera bym sie nie przejmowal to standard puki nie bierze oleju zdarza sie to w vw nawet po 40 50 tysiacach...
Witam, tak jak w tytule, mój golf agresywnie odpala gdy silnik się nagrzeje. Objawia się to szarpnieciem silnika po przekręceniu kluczyka. Początkowo myślałem że to przez koło dwumasowe które również było uszkodzone. Mechanik wymienił dwumas ale problem pozostał. Następnie sprawdził wszystko co mogłoby być przyczyną takiego odpalania. Wychodzi na to...
Więc mam sprawdzone takie rzeczy jak: -pompowtryski -sterownik silnika (wymieniony te same objawy) -rozrzad -po przestawieniu rozrzadu wywala bład synchronizacji wiec sadze ze czujniki ok obroty pokazuje normalnie jak na plaku chodzi. -kontrolka swiec zapala na chwile i gasnie czyli oki -jedynie co sie swieci to kontrolka esp nie gasnie ale brak błedow...
jest jeden problem, skoro silnik elegancko odpala po odłączeniu czujnika temperatury cieczy to gdzie tu wina świec żarowych ? gdyby były przepalone któreś lub wszystkie to nawet z odłączonym G62 byłby ten sam problem, tedii66 - piszesz, że kłopoty są z odpaleniem zimnego silnika - po jakim jego czasie postoju od zgaszenia ? jeśli masz Golfa z rocznika...
Dobra odpowiedź. Fakt. Pierwsze tłoczenie tylko że u Nas to chyba z czwartego wszelkie paliwa są. Nie rozumiem dlaczego znajomi a 70% ich już wyemigrowało nie mają tylu problemów z silnikami co tu u nas w kraju. Osobiście posiadam sporą rodzinę w Antwerpii którzy śmigają dieslami. Powiem że nigdyu się nie skarżyli. Przyrodnia siostra ma Focusa chyba...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Witam, czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po kilku godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu... ale chodzi dobrze...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
Witam !! Wczoraj rano pojawił się problem z uruchomieniem silnika po dośc zimnej nocy -15"C. Po przejechaniu ok 3km całkowity brak mocy,zaczął dymić na czarno tak że nie było nic widać:cry:.Oprócz tego silnik zaczął sie dławić w zakresie 2000-3000rpm,.Vag nie wykrył żadnych błędów!Chciałbym zaznaczyć że sprawdziłem ustawienie rozrządu,uszczelnienie...
witam , prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. aktualnie przebywam za granica i tu tez to sie stalo, a wiec pare dni temu przyjechalem do pracy, droga przebiegla znakomicie . Drugi dzien pobytu; pobudka rano wyjazd do pracy i juz po przejechaniu 100metow silnik zgasl, po ponownym uruchomieniu i przejechaniu kolejnych 300m silnik ponownie zgasl. proba...
Witam was wszystkich i z góry dzięki za pomoc, Moje zasłużone Audi A4 B6 2004 r. 1.9 tdi AVF 130 km ma od dłuższego czasu problem który stał się moim sporym problemem, mianowicie jak się nagrzeje nie chodzi na wszystkie cylindry, dymi dość gryzącym w nos dymem i gdy się zgasi silnik w trakcie gdy chodzi na 3 gary to pojawia sie problem z odpaleniem...
gniazda pompowtrysków ustawienie pompowtrysków ustawiać pompowtrysków
wibracje automat przejściówka stereo konstrukcja stalowa
oświetlenie schodowe canon ts6350a
Off-grid: 7 paneli szeregowo, zacienienie, dioda blokująca – czy wzrośnie wydajność? HLY-7006R – hybrydowy wzmacniacz operacyjny do Meratester V640, zamienniki TL081, OPA134