Zacięty (zamulony) EGR też powoduje takie objawy. Jak EGR mechaniczny może powodować takie błędy jak przedstawił ? Gadasz głupoty kolego.To typowy problem elektryczny. Szukaj jakiegoś zwarcia i pomierz napięci na tych elementach. Powinny być na jednej linii. Albo podmień przekaźnik.
Dzień dobry. Czy kolego Gramot możesz napisać co u Ciebie było problemem tego błędu? Mam podobne objawy, egr, turbiny w porządku, zawory ustawione, a dalej jest generowany ten sam błąd 4458. Proszę o wskazówki?
Nie ma się co dziwić, że silnik kulawo chodzi przez chwilę bo jak go wciągniesz na biegu jałowym na takie obroty to hydraulika nie wyrabia i podwiesza zawory, nie kręć go tak wysoko, co do wycieków oleju z zaworu EGR to czyszczenie nie usunie przyczyny, wyciek po chwili znowu się pojawi a olej z pewnością cieknie albo z prowadnic ośki klapy gaszącej...
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR. Popieram, wczoraj przerabiałem temat EGR-a w oplu CDTI i twoje objawy pasują do uszkodzonego EGR-a, na próbę możesz zaślepić
Witam! W autach Daewoo nie jest EGR az tak skomplikowany,składa się tylko z jednego zaworu. Jego usterka objawia sie nierowna pracą silnika,szarpaniem i spadkiem mocy. Prosty sposob na te usterkę to całkowicie zaślepić ten układ i śmigac dalej. silnikowi to nie zaszkodzi. Pozdro!
O jaśnie oświecony "ekspercie" którego majestatu bajecznego jam "prostak" niegodzien oglądać. Ukłony przyjmijże przegbłagalne iliż ja, w blasku chwały twej przejedynej niezasłużon się pławić, czelność wieśniacką miałem zapytać o usterkę podając objawy i odczytując bez kompa kod błędu. Wracając do tematu, podałem objawy z myślą, że mogą to być jakieś...
Mam ten motor u siebie w Leosiu takie same miał objawy EGR przepustnica kopcenie za każdym razem albo samo adaptacja albo wymuszona. Sprawdź jeszcze wąż podciśnienia od serwa czy nie spadł.
Typowe objawy usterki egru w tym silniku. Uszkodzony może być zawór EGR lub nieszczelność w podciśnieniach ewentualnie zawór sterujący egrem. Średnio ogarnięty mechanik powinien to zrobić bez problemu. Ale mogą cię naciągać na inne rzeczy więc uważaj. Najlepiej jak by zrobili ci dobrą diagnostykę (nie odczyt błędów).
No wlasnie czasami tak mam, musze czasami np na gorce trzymac reczny bo strach albo gazowac do 2000 obrotow. Bo wtedy ledwo sie toczy. Nie wiem, ja specjalista nie jestem, ale komputer mial taki ze szok. Nigdy takiego nie widzialem. Dotykowy. Sprawdzal np lambde rowniez I ona oscylowala w granicach z tego co pamietam okolo 700 / 800 Ale np zaraz potrafila...
Ale to jest 1.0 i elektrozawór schodzi w dół,jest on zespolony z obudową termostatu
Witam.Kolega napisał,że zużycie płynu to 20 litrów,a tpo nie jest mało,tyle chyba by nie odparowało.Byłby podwyższony stan oleju,może masło w oleju,a po pewnym czasie postoju plyn na dnie misy itp.Wiec obstawiałbym na chłodnicę egr.Miałem podobny przypadek,podobne zużycie płynu,nie dymił na biało,miał moc tylko wcinał płyn chłodniczy.Pozdrawiam.
Takie objawy mogą powodować źle wyregulowane bądź rozregulowane zawory, pompa paliwa uwalona, problemy z wtryskami ( np. 1 zapieczony ), aparat zapłonowy, itp. ... EGR to stawiałbym dopiero na samym końcu, a poza tym nie posądzałbym go raczej o takie objawy ...
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Bardziej truje nowy diesel z filtrem cząstek stałych niż Twoja stara renia z zaślepionym egrem :)
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
Pierwsze pytanie jak ją deaktywować? Po drugie ten błąd nie ma to wpływu na szarpanie i brak mocy samochodu. Z opisów w sieci najbardziej podobne objawy mają brudny przepływomierz i brudny EGR. Przepływomierza nia mam więc dlatego myślałem o EGR. Telekodowanie, bodajże w BSI jest opcja "pompa powietrza". Ona jest włączana tylko podczas zimnego startu...
Mam takie same objawy z EGR - A masz tam błąd P1405?
A wie ktos moze jakie sa objawy padajacego egr?
Jakie dokładnie błędy dostajesz?
Tak wiem. AR159 czy Croma to tylko diesel. Trochę przejrzałem net i widzę że sporo problemów jest z EGR. Przeróżne objawy, a winny EGR i to nawet nowe potrafią się zaraz uszkodzić.
podłączałeś auto pod techa? u mnie były takie same objawy, padł egr
To może czas na diagnostykę? Wiem z autopsji jak śmiga 150km taki jtd, ale wiem też, że najczęściej za takie objawy odpowiada przepływomierz lub EGR, skoro EGRa nie masz, to czas na kompa i sprawdzić ilość powietrza rzeczywistą w stosunku do oczekiwanej.
Witaj, po podłączeniu interfejsu wyskoczył błąd EGR, ale został skasowany i nie powraca. Innych błędów nie było, może EGR dawać takie objawy?
można go także zaślepić. Powodzenia. Jest w bezproblemowym miejscu. W scenicu? Wyczyścić można, ale wątpię aby powodował takie objawy.
Samochód jak na swój silnik oraz 125 km ogólnie ma słabą moc, myślę, że powinien być bardziej czuły na pedał gazu. Jakiś czas temu zrobiłem w weekend ponad 800 kilometrów autostradą jadąc ze średnią prędkością 140 km/h. Pewnego momentu wyskoczył check engine ale nie zauważyłem zmiany pracy auta. Od nie dawna borykam się z problemem, że auto znacznie...
Dpf nie był czyszczony ostatnio wypalony 36l paliwa temu . Uszkodzony jest egr stąd takie objawy . Tani egr wytrzymał rok i przestał się zamykać. Zamontowłem zaślepke rurki grę z przodu samochodu do głowicy. Auto działa jeździ jest pełna moc nie przechodzi w tryb awaryjny ( jazda testowa ok 15km ) . Na początku trochę dymił po 2 km przestał. Zobaczę...
Objawy jak w przypadku zacinającego się EGR (lub zablokowanie w pozycji otwartej lub zamkniętej). Obawiam się, że czyszczenie pomoże tylko na jakiś czas.
A jakie są objawy kończącego się EGR-u oprócz przerywania?
Witam, czy można wyprogramować zawór EGR z silnika ? Jakie to ma skutki dla silnika ? Poprawia jego pracę czy może mu szkodzić ? Pytam, bo mam objawy uszkodzonego zaworu EGR i propozycję, by to wyłączyć w systemie silnika. Jakieś porady? Poprawiłem pisownię. Mod.
Takie objawy to często problem z EGR.
Pisałem do kilku firm od czyszczenia. I jedna firma na dzień dobry zapytała o wprogramowany EGR, że ten silnik nie będzie chodził bez EGR. A ja właśnie mam program zrobiony i wyłączony egr. I chyba będzie powrót do EGRa i zobaczymy co będzie. Nawet na forum skody doszukałem się, że ktoś miał te same objawy przez wyłączony EGR. Choć wiele osób ma wprogramowany...
Otwarty EGR ma podobne objawy. Ale najważniejsze diagnostyka m pytanie co może być Jest bez sensu. Równie dobrze można podać pogodę że 5lat.
witam mam scenica dci z 2000 roku i mam podobne objawy wyczyściłem egr i dalej nie jedzie po podłoaczeniu pod komputer wyskakuje egr i zaczołem sam szukac przyczyny znalazłem okazało sie że pod obudową filtra przetarły sie kable wszystkich wtrysków ale silnik balej jest słaby mam pytanie jaką usterke usunołeś po zaizolowaniu kabli że zaczą dobrze pracować
EGR jest za przepustnicą i też powyższe objawy mogą być od niego (nie domyka się ).
Ok, dzięki - sprawdzę. a czy podobne objawy może dawać niesprawny EGR ?
Najlepiej odpiąć EGR i zobaczyć objawy, to samo zrobić z przepływomierzem - on steruje otwarciem EGR. Trzeba też sprawdzić szczelność dolotu, parametry przepływomierza i stopień otwarcia EGR w zależności od obrotów. Miałem podobne objawy w takim samym silniku, okazało się, że przepływomierz fałszował ilość powietrza.
witam posiadam identyczne auto i mam identyczne objawy co jakis czas jest błąd egr
Nie znam za dobrze tego silnika ale czy tam jest zawór EGR ,bo ja miałem b. podobne objawy ale w tdi przez EGR-a.Pozdrawiam!
czesc! niewiem czy to ci pomoze ale zobacz czujnik EGR ja mam astre z 99r z silnikiem 1,6 8v i mialem podobne objawy i wymienilem EGR i jak reka odjoł!!! Moze pomoglem!!! POZDRAWIAM!!!:D
Widziałem takie objawy przy uszkodzonym EGR. Podobno są takie gotowe blaszki zmniejszające przepływ i nie wywala nawet błędu.
ten sam problem egr wymieniony objawy nie ustały ale odłączyłem wtyczkę od przepływomierza powietrza i auto idzie jak strzała, przepływomierz do wymiany :)
Podejrzewałbym zawór EGR, jeśli jest podłączony do "wody", np. https://www.iparts.pl/artykuly/awaria-ch... bo ta puszczała by pewnie cały czas, a zawór mógłby tylko podczas otwarcia, co może nie wystąpić bez prędkości pojazdu.
To nie chodzi nawet o błędy, a o parametry, dane rzeczywiste. Błędy to zupełnie coś innego. Objawy które odpisujesz pasują na przepływomierz lub EGR. A czyszczenie przepływomierza to jak liczenie na to, że sam wyciągniesz się z bagna ciągnąc się za włosy. Czyścić można EGR a i to nie zawsze ma sens.
Czy ktorykolwiek z kolegów poradził sobie z problemem, mam identyczne objawy, po ok 40km wywala zapchanie dpf, Egr wymyty, turbo po regeneracji, dpf po myciu i jw.
Mi to wygląda na zawór egr identyczne objawy miałem w swojej astrze i zapalająca się kontrolka CHECK .Po zaślepieniu zaworu egr problemy znikły.
Rozumiem , nie dopisałem o emulatorze , ale wiem że jak uszkodzony to zaslepienie nic nie da, ale chciałem się dowiedzieć czy jest możliwe żebym objawy uszkodzonego EGR odczuwał tylko na PB a na LPG wogóle?? bo tak generalnie jest ze tylko na pb problem i to głownie zaraz po odpaleniu auta do rozgrzania
Co takiego może być z nim nie tak, że własnie EGR powodowałby takie objawy? Zawalony sadzą?
w s-max takie objawy wskazują na egr, najlepiej podmień powinno pomoc, ogólne testery czasem nie widzą wszystkich kodów błędów, podepnij IDS
stary odgrzebany post jednak przynajmniej u mnie wiem gdzie leży przyczyna, po zaślepieniu wężyka podciśnienia od puszki zaworu EGR objawy znikają, wynika z tego, że błąd leży w sterowaniu zaworem EGR, jeździłem tak i nie szarpał na równomiernych obrotch nic, dziś podłączyłęm na próbę i problem wrócił.
Jesli masz tam egr to objawy wskazuja jak by był cały czas otwarty i silnik dusi sie spalinami.
Witam. Mam pytanie odnośnie tego pojazdu. Na zimnym silniku nie puści nawet dymka, ale za to jak się rozgrzeje to prawie przy każdej zmianie biegu zostaje chmura. Zauważyłem też, że silnik wtedy nie ma całkowitej mocy i jakoś inaczej/dziwniej pracuje. Ma muła. Błędów żadnych nie ma, odpala na dotyk ciepła czy zimna. Czy to może być EGR? Podobne objawy...
Witam, może to głupie pytanie, ale jakiej firmy zawór EGR polecacie? W sieci teraz pełno g...a niewiadomo jakiego pochodzenia. Mam zawór do wymiany , kupiłem własnie taki za 150 pln i po wymianie auto nie jedzie, 0 mocy, dławienie, szarpanie. Po zamontowaniu starego ( pomijając objawy konczenia sie EGR) jezdzi normalnie. Jest jakaś sprawdzona marka...
Na PB nie wiem czy wyskakują te błędy bo muszę przynajmniej ze 100km na autostradzie zrobić aby te błędy wyskoczyły. Siateczka na tym elastycznym łączniku wydechu była w słabej kondycji więc muszę się jej dokładniej przyjrzeć. Dzięki za radę. Od brudnej przepustnicy to falują obroty (nie mi tylko ogólnie z tego co wiem), a jakie są objawy brudnego EGR'...
Dieslami jeżdżę od kilkunastu lat i praktycznie w każdym z aut które miałem zawsze był jakiś problem z EGR .jednak objawy tego były widoczne i odczuwalne . W Qashqaiu jest całkiem inna sytuacja. Będę musiał lepiej się przyjrzeć i być może wyjść go i wyczyścić
Sprawdź chłodnicę EGR jeżeli jest pęknięta daje identyczne objawy co UPG.
I udało Ci się rozwiązać problem, bo mam podobne objawy w tym aucie: nowy silnik, nowe wtryski, nowy EGR, nowe turbo, wymieniłem czujnik różnicowy, wyprany DPF i dalej się zapycha w ciągu 20–30 km.
Walczyłem jakiś czas temu z 407 2.0hdi RHR identyczne objawy i też EGR odłączony i spokój. Po wszystkich możliwych pomiarach podmieniłem SID-a na innego tylko nie miałem z końcówką A i dałem sid 803 i pomogło tylko wentylator chłodnicy cały czas pracował. Z końcówką A drogie jak diabli klient nie chciał. Wróciłem do oryginału i zabrał auto.
Kolego tu masz podpowiedzi , ale z tego wynika że bez komputera się nie obędzie. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.... a tu o EGR http://dailydriver.pl/porady/technika/us...
Owy mechanik jeszcze mnie nigdy nie zawiódł, a z drugiej strony nie chce zmieniać człowieka, by nie natrafić na jakiegoś naciągacza. Dodam tylko ze zawór EGR, był zaslepiony przez mechanika, zrobił to kiedy auto stało u niego i objawy takie same, więc EGR wykluczone.
Podobno są to typowe objawy zaciętego zaworu EGR. I za diagnozę w stylu "podobno" kolega chce wydać 3-tyś zł? Proponuję pojechać do polecanego mechanika w okolicy , zapłacić za porządna diagnozę i będzie wiadomo co jest nie tak.
Najpierw go tam znajdź https://obrazki.elektroda.pl/1168806800_... Oczywiście sprzedawca z Aledrogo może mijać się z prawdą, a w tym aucie nie ma Egr (tak twierdzisz?), jednak objawy pasują.
Tak jak powyżej kolega napisał. Uwalony zawór EGR (typowe objawy)
Sprawdź czy jest diesel zamiast benzyny lub syfu ewentualnie zawór EGR zablokowany i objawy podobne. Jeśli jest olej w silniku to bardzo rzadko dochodzi w nim do uszkodzeń.
witam, w moim jumpy 2005 1.9D również mam problem z EGR, trochje juz poczytałem na forach, egr przeczyszczony, praktycznie brudu w nim za dużo nie było, przepustnica też sprawna egr szczelny, objawy są nastepujące, na obrotach jałowych egr się otwiera, a po dodaniu gazu i podczas przyśpieszania powinien się chyba zamknąć z tego co udało nam się doczytać...
Moim zdaniem odpowiedź na problem już padła. EGR, sam piszesz, jak odepniesz wężyk od EGR, to jest dobrze. Sprawdź, czy jest cały czas podciśnienie na EGR.
Wczoraj podjechałem do tego samego gościa elektryka który wymienił mi czujnik wału, i po podłączeniu vag'a jest błąd od egr'a w historii, czy faktycznie to szarpanie a następnie gaśnięcie i nierówna praca + kontrolka esp może być właśnie od zaworu egr? Jest to już mój drugi egr a auto mam niecałe 3 lata ten obecny oryginał za prawie 500zł (wcześniej...
Panowie pojawił się nowy problem... Mianowicie przy jeździe ze stałą predkością auto szarpie. i czasami nie przyśpiesza odrazu tylko trzeba odjąć gaz i znowu dodać. Wymieniony i adaptowany został EGR. Podmieniony został przepływomierz, i dalej to samo. Po sciągnieciu wtyczki z przepływomierza lub zaślepieniu EGR objawy ustępują... to auto już mnie osłabia...
To dobrze, teraz zajrzyj tam gdzie napisałem. Rurka do zaworka wchodzi w górny kruciec. Tą rurkę wyciągnąłeś, czy tak już sobie leżała ? Połowa daewoo jeździ z odłączonym zaworem EGR, a jedyny błąd który może pokazać się od EGR powstaje przy odłączeniu elektrozaworka sterującego egieerem. Samoodłączenie wtyczki wydaje mi się wątpliwe. Check się zaświecił...
witam po przerwie Katalizator okazał się być cały i niezabity, wiec szukałem dalej. odłączyłem w końcu wtykę z zaworu EGR i objawy ustały, błąd z czujnikiem MAP też się nie pojawił się, jedyny błąd to oczywiście zawór EGR. Idąc tym topem założyłem drugi zawór EGR uzywany i niestety po podłączeniu po 3 minutach pracy problem się znów pojawia. Zaślepiłem...
Przy przepustnicy miałbyś problem z obrotami jałowymi tzw: duszenie albo falowanie. EGR i jakie są objawy informacji w internecie od groma. Moim zdaniem zacznij od wtrysków może któryś nieprawidłowo rozpyla paliwo..
Sprawdź tak. Wywal wąż łączący przepływke i turbo. Przy turbinie papodaj powietrze. Sprawdzisz wtedy cały układ, czyli przewody, IC, kolektor, egr itp. Objawy, które opisujesz wskazują właśnie na nieszczelności dolot. Dla pewności możesz jeszcze podłączyć urządzenie diagnostyczne I w czasie przyśpieszania zerknąć na wartość doładowania.
Miałem ten sam silnik i walnięty EGR powodował takie objawy.
Z tego, co kolega opisał, to objawy wskazują na usterkę zaworu recyrkulacji (EGR) lub przepływomierza.
Niech mechanik wymieni EGR - ale umów się z nim, jeśli po wymianie auto nadal będzie dymiło i będą inne objawy to niech zabiera swój EGR i oddaje pieniądze.
Rozumiem, chciałbym to zrobić żeby wiedzieć gdzie znika płyn. W necie wyczytałem że może być właśnie chłodnica egr lub uszczelka głowicy. Jednak na uszczelkę nie wskazują żadne objawy . Mam ubytek 1 l na 300 km . Silnik chodzi bdb.
Jak zaślepisz EGR to za chwilę będą błędy związane z ciśnieniem w kolektorze i silnik może źle pracować. Jakie jest ciśnienie w kolektorze na biegu jałowym jak EGR nie jest zaślepiony? Napisz jaki masz objawy bo nie wiadomo czy to co napisałeś jest po zaślepieniu EGR czy przed.
Ale te objawy spowodowane układem EGR bądź turbiną czy przepływką powinny zaświecić kontrolkę diagnostyki. Po zczytaniu błędów i wyeliminowaniu tych nieistotnych dla objawu można wywołać usterkę klienta (nawet na pustyni gdzie sucho i gorąco) i zawęzić obszar poszukiwań do konkretnego układu wywołującego usterkę. Jedź na warsztat.
I co okazalo sie problemem? mam podobne objawy, ale w lagunie 1 z 2000r.
Sprawdź taką pierdołę... Czy przypadkiem nie została ci gdzieś podwójnie uszczelka pod wtryskiem. Daje właśnie takie objawy
Wróżenie z fusów: to mogą być komplikacje po nieprawidłowo przeprowadzonym (elektronicznie) zabiegu kastracji, to może być zaasfaltowany wręcz EGR ale to mogą być objawy zdychającego koła 2-masowego.
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki mam takie same objawy. Czy udało się ogarnąć temat ?
Zajrzyj w EGR i kolektor wydechowy. Kolega ma Golfa IV z tym samym motorem też automacie i miał podobne objawy utraty mocy a okazało się że miał tam sporo czarnego syfu. Po wyczyszczeniu wszystko lata. A co odpalania to konkretna diagnostyka i kąt wtrysku do sprawdzenia.
Sprawdz egr
Mogą być problemy z EGR-em. Zacięty może powodować takie objawy. Podobno da się go zaślepić.
W/g mnie to przepływka. Identyczne objawy spotkałem w innych silnikach diesla
Objawy wskazują na brudny zawór EGR i się nie domyka .Spaliny idą na zimnym silniku do kolektora ssącego. Wyczyść go i sprawdź szczelność domyku.
W 1.6 miałem podobne objawy jak elektryczny EGR nie domknął się. Znowu w X20XEV(któremu bliżej do twojego silnika) spotkałem się z uszkodzonym wyjściem(prawdopodobnie zimne luty, nie kończyłem tego więc nie jestem wstanie powiedzieć) kluczującym cewkę. Wystarczyło puknąć w sterownik i zaczynał działać na chwilę.
Dzień dobry, czy udało się rozwiązać ten problem? Mam takie same objawy, również jestem z okolic Poznania.
Fajnie że dobrze jeżdzi ,troche szkoda" Kangura "że musiał do Australii ale tam mu lepiej.Kiedyś pisałem(objawy typowe dla EGRa ).Pozdrawiam.
Nie wiem sam na czym mam go zdjagnozowac. Zastanawiam sie nad kupnem Clipu diagnostycznego. Co myslicie o tym Clipie Diagnostycznym z Allegro za 850 zl.? EGR przeczyscilem, objawy sa takie same.
Błędy przepływomierza mogą wyskakiwać z powodu uszkodzonego EGRu. Ale czy uszkodzony zawór EGR miałby takie objawy? Szarpanie, duże spalanie i brak mocy?
Witam, Slabym punktem tego silnika (DW8B) jest tzw. dozer - czarna skrzynka na wlocie do kolektora ssacego, mieszjaca powietrze ze spalinami. Jego zabrudzenie powoduje podobne objawy. Sprobuj zdjac to ustrojstwo, dobrze przczyscicc i sprawdzic, czy wlasciwie dziala - glownie, czy nie otwiera sie zawor EGR bez potrzeby. Pozdrawiam, Georges
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
Nie pamiętam jaki ma ten silnik zawór EGR. ale dokładnie takie same objawy miałem kiedyś w 2.0 crdi i okazało sie, że zawór EGR zaciął sie w pozycji otwartej. Może warto to sprawdzić na początek
nie wiem może zawory regulacyjne, termostat zimnego paliwa... egr lub cos innego jakie ma objawy poza tym przerywaniem?co wskazuje komputer?
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Witam serdecznie ! Problem dotyczy Opel Vectra C 1.9cdti 120km 2007 r (model angielski). Auto nie posiada i nigdy nie posiadało filtra DPF. Problem z szarpaniem występuję podczas delikatnego przyspieszania, po mocniejszym wciśnięciu gazu problem nie występuję. Problem z dymieniem znowu pojawia się przy bardzo gwałtownym przyspieszaniu, dymi tak, że...
Jeśli nie zatankowano benzyny to opcji jest tylko kilka. Brak synchronizacji rozrządu i/lub czujnik wału, zablokowany EGR lub wydech. Czy były wcześniej objawy? Immobilizer raczej nie jeśli zgasł podczas jazdy
objawy przerywacza objawy triak objawy sprzęgła
nieprzydzielony obszar dysku pilot bramy garażu chrysler voyager alarm zamykaniu
energy harvesting netgear gs105ge
Woda z zaworu bezpieczeństwa po odkręceniu pętli Błąd F01 w pralce Indesit Moon - Triak silnika