Pytałem to śpiewają sobie od 8 do 10tys, cena wzieła się z tego że cały silnik wraz z pompą oleju musi być wyczyszczony z opiłków. Śmiechu warte, jak nie myją to cena będzie niższa? Używane silniki to i tak loteria i chcąc nie chcąc i tak trzeba choć miskę zwalić i zajrzeć do wewnątrz. Co do starego motoru, to wał raczej do wymiany i korba z obróconą...
Częsta przypadłość tego silnika.
Jak ciężko powinna się kręcić pompa? Tak, żebyś za samą oś nie dał rady przekręcić ale po założeniu koła o średnicy 6cm lub klucza o dłogości 4cm powinno dać się ręką obrócić. W c330 jak zmieniłem oringi to, żeby obrócić muszę kluczem za nakrętkę kręcić, ręką za koło zębate na pompie mogę zapomnieć że ją ruszę. Zbyt ciasno spasowana pompa będzie się...
Witam szanowne grono i proszę o wskazówki. Pacjent to Polonez Caro 1,6 Gli. Wczoraj jechałem z synem tym sprzętem i dojeżdżając do pasów, syn miał za wysoki bieg jak na swoją prędkość, Polonez zaczął gwałtownie szarpać tak z 3 sekundy zaczym syn wcisnął sprzęgło. Od tego czasu strasznie głośno pracuje silnik, i wydaje charakterystyczne stukanie takie...
Trzeci mi się trafił w ciągu miesiąca na ta samą przypadłość, tzn obróciło panewkę na korbowodzie z braku ciśnienia oleju, a o powodzie braku ciśnienia już pisałem.
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Panewka obrócić się mogła z wielu powodów mogła robić i mało kilometrów ale nieumiejętne używanie silnika mogło do tego doprowadzić ;)
Dzień dobry. Mam pytanie Pacjent 1,9 tdi (bls) obróciło panewkę. Lepiej remontować czy szukać samego słupka?
Tak spytam niedyskretnie: - jaki był przebieg silnika pierwszego. - jaki był przebieg silnika drugiego. Mam takie żelazo po remoncie silnika po obróceniu panewki.
Trzeba wyjąc zespół napędowy w całości (silnik ze skrzynią) i rozłączyć, rozebrać silnik po za samochodem. Miałeś obróconą panewkę, więc korbowód również uległ uszkodzeniu, owalizacja stopy
0,5l na 60l to poniżej jednego 1%, nie ma żadnego znaczenia. A swoją drogą jak mechanik zdiagnozował obróconą panewkę zdejmując górę silnika??
Robiłem remont kapitalny takiego silnika , wał możesz śmiało szlifować .Co do obracania panewek to zamek na wiele się nie zda jeżeli dochodzi do zatarcia nawet dwa zamki by tu nie pomogły , nie taka jego rola . Zamek owszem pomaga w montażu i ustaleniu położenia panewki , kluczowe jest naprężenie panewki , a to zależy od zużycia gniazda . Porysowane...
Zapewne coś się zepsuło. Sam raczej nie sprawdzisz ciśnienia oleju, jedź więc do kogoś kto ma odpowiednie przyrządy i wiedzę. Niestety klekotanie sugeruje obróconą panewkę.
Podpięcie pod komputer to jedno, kontrola mechaniczna to drugie. Jesli na panewkach będzie ślad po pracy bez oleju to trzeba działać bo jak obróci panewki to blok do roboty czyli zasadniczo kapitalka.
Może być problem z panewkami i rozrządem. pokręć jakimś kluczem za koło pasowe, lub wieniec, powinno się w miarę obracać, oczywiście ciężko w trakcie sprężania. Co do panewek, to czasem potrafi obrócić się i zablokować kanał olejowy, w finale może nawet pęknąć wał- ściągnięcie misy nie jest jakimś cudem świata i odkręcenie stopek głównych wału. Wnioskuje...
Nie mam jak posłuchać, ale uszkodzona panewka może postukiwać tylko w określonych warunkach (to dobrze bo może być tylko luz i obejdzie się na wymianie panewek, choć oczywiście może być i gorzej). Obrócona panewka (jak nawinie jedną półpanewkę na drugą) to już stały łomot (choć może być bezgłośnie, objawe będzie niskie ciśnienie oleju, wyjście korby...
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Odświeżam post.. wstyd się przyznać ale dopiero się zabrałem za pacjenta.. Znalazłem w misce elementy przypominające koronkę łożyska.. https://obrazki.elektroda.pl/9894709200_... Obstawiam że jest to łożysko kompresora.. mało tego na 6tej korbie zwinela się panewka.. Teraz pytanie czy silnik zablokował kompresor czy ta panewka.. niesty...
Przecież nie przez panewkę chodzi na 3 gary i traci moc, gdyby się zacierała, to silnik stanął by i nie dało by się obrócić wałem
Witam. W tych silnikach przy prawidlowo napietym pasku rozrzadu, potrafi on przeskoczyc nie uszkadzajac zebow na pasku. Napisales ze silnik nagle oslabl i sie zatrzymal. Kolega : toku74 dobrze zauwazyl ze nawet gdyby obrocila sie panewka to ( moglbys obrocic walem) ew. nie ruszylbys walem, (zdarza sie ze panewke moze obrocic i peknie korbowod) to zas...
Rozrusznik jest dobry. Dodano po 8 Też mi się wydaje że wał jest zbyt mocno spasowany i któraś panewka po rozgrzaniu trzyma... Byłem u mechaników i ciągnik wrócił na warsztat
Wygląda na to że, nie pracuję jeden z cylindrów, albo co gorsze obróciło panewkę lub luz na sworzniu tłokowym. Na początek do sprawdzenia czy nie ma wypadania zapłonu, potem luzy zaworowe, ciśnienie oleju, itd... Ale jak Napisałeś że, nie masz o tym pojęcia to zostaje Ci tylko warsztat.
Dodam, że zaleca się też wymienić chłodnicę oleju, również ze względu na opiłki i inny syf. A ona nie jest już taka tania.
W odpowiedzi na pytanie autora wplywa bardzo wiele czynnikow,w tym przypadku nieustrzeli nawet pi razy drzwi.Dac to auto mojemu sasiadowi to po 1 dniu panewki spadna do miski bo tak wlasnie koles jezdzi,takze nawet styl jazdy jest wazny. Ja też mam kolegę specjalistę np w Alfe 156 2.0 obrócił panewkę w dwa dni w pożyczonym Mercedesie przeskoczył mu...
Witam jestem tu ponownie ponieważ moja cytryna nie pozwala mi się nudzić .Do rzeczy podczas jazdy zaczął kopcić na siwo i to mocno bo w lusterku nie było widać świata. Wcisnąłem sprzęgło silnik zgasł i nie można go nawet obrócić jak zatarty . Odkręciłem miskę olejową wzrokowo sprawdziłem korbowody tzn. czy mają luz na boki .Jeden korbowód drugi od rozrządu...
Nie wiem jak długo jesteś właścicielem pojazdu bo jak krótko to jest możliwość że ktoś przed tobą już coś tam w silniku robił i te opiłki to pozostałości po jego naprawie ,ale jak jeździsz tym autem długo to Ci powiem że złote opiłki mogą pochodzić TYLKO z panewek ,więc lepiej ściągnij tą miskę i sprawdź czy da się jeszcze uratować wał przed szlifem.Ciśnienie...
A ja w obróconą panewkę.
W tych silnikach padają panewki przez dlugie interwały wymiany oleju. U mnie obróciło panewki po 220 tys. Tylko olej był zmieniany nawet co 40 tys. km. Samych panewek nie wymienisz. Wał może ocalał, ale korbowód będzie uszkodzony. U siebie miałem tak że wał trzymał wymiar, wymieniłem korbowód, wyczyściłem rowki na pierścienie które zostały stare, zrobiłem...
Uszczelniacz pośrednio. Obróciła się panewka w pompie oleju i niestety do wymiany cała pompa. Nie dzieje się to bez przyczyny, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji. Jest to normalna "przypadłość" tych skrzyń (ZF5HP19FLA).
Panewka jak panewka, jeśli wygląda jak by ktoś ją wycinał z czegoś to albo już jest na tyle wyrobiona że mało jej brakło do obrócenia albo już ją obróciło. Wrzuć zdjęcie
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Auto z 2014r.przy przebiegu 260tyś. pojawiło się ciśnienie w naczyniu wyrównawczym ,mechanik stwierdził uszkodzenie uszczelki głowicy po wymianie której auto zaczęło dziwnie pracować , po demontażu miski olejowej okazało się że obróciło panewkę na wale korbowym.
Udało Ci się rozwiązać ten problem?? U mnie pojawił się po wymianie silnika(obrócona panewka), wcześniej nie było z tym problemu
zamykam , obrócona panewka na pierwszym cylindrze
spodziewam się że po samym zdjęciu miski poruszam korbą i znajdę winnego. Dźwięk jest stukania a nie takiego ryczenia jak obrócona panewka
Panowie trochę dziwne pytanie mianowicie czy wanie aw wymieniać profilaktyczne panewki? W tym co kupiłem na części właśnie panewkę obróciło
Coś nie gra z tymi panewkami jak wałem nie idzie obrócić. Dlaczego wymieniasz?
Są trzy możliwości: przytkany smok, zablokowany zawór ciśnienia i obrócona panewka główna.
Nie wsio 1,9 dci często potrafi obrócić panewkę.
Obróciła się panewka na wale. Chyba by jeden dzień nie chodziło dobrze na obróconej panewce. :) Ja stawiam na sterownik jak przytoczyłeś.
Dla tych którzy są w temacie to wiadomo ze korbowody do sprawdzenia , ale widziałem takich fachowców co po obróceniu panewki na korbie wkładali nowe i nikt nawet góry silnika nie rozbierał. jak ta panewka ze zdjęcia ma 400 MTH to ten silnik i jego eksploatacja daje nam jeszcze więcej niewiadomych.
Nie baw się w wymianę panewki (przerabiałem to, nadaremnie), wymień pompę na nową (nie jest strasznie droga). Obrócona panewka w pompie w 5HP19 to normalka. Nie kombinuj z szyjką konwertera (polerowanie czy czyszczenie), do regeneracji.
Przyczyna moze byc zużyta lub obrócona panewka
Mam chyba jeszcze gdzieś ze 2 głowice , ich awarie to przeważnie korba bokiem , lub obrócona panewka.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Panowie silnik jak w tytule, obróciło panewkę na pierwszym, wał wygląda fatalnie. Czy można zamienić ten silnik AOBA z jakimś innym czy tylko ten kod silnika będzie pasował?
Żaden z moich warsztatów zajmujących się naprawami kadłubów nie podjął się osiowania tego po obróconej panewce głównej.
Czy dobrze rozumuję że chodzi o czujnik położenia wałka, będzie odpalał ale walił błędem synchronizacji? Tak. w firmie którą mi polecił zakład obróbki silników wycenili remont na ok 12 tys. Cena nie jest wygórowana . pomimo niskiego przebiegu ok 200 tys. km diagnoza - przekręcona panewka. Dziwne to . Znam te auta z przebiegiem 1 000 000 km i nie obróciło...
Ten dysk służył mi pod system ponad 10 lat i nic się nie działo, więc chciałbym przeczytać obszerniejsza opinię. Co jest bardzo nie tak. Kiedy mogą wystąpić problemy,czym się będą objawiać? Ze względu na budowę ale też precyzję mechanizmów dysku twardego, jego fizyczne uszkodzenie zwykle - choć nie zawsze - pociąga za sobą dalsze uszkodzenia w trakcie...
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
ale i sporo droższe i na łańcuchu. to akurat nie jest powód do dumy. Wadliwa konstrukcja napinacza powoduje najczęściej koszty naprawy większe niż koszt naprawy 1.5 dci po obróceniu panewek. A Zużycie paliwa większe od 1.5 dci średnio o koło 2 litry. Fakt że uciecha po naciśnięciu pedału większa :D. A szczerze nie spotkałem jeszcze Laguny III lub Megane...
Oddaj auto do mechanika, co sam zrobisz, jak to będzie np. obrócona panewka ?
prawdopodobnie obróciło panewkę na wale, ale najpierw tak jak koledzy pisali rozrząd sprawdź
wszystkie się obrócą 😁 Albo korba wyjdzie bokiem 😁 a panewka się nie obróci. Ciekawe gdzie taki rzeczy uczą??
Najprościej rozebrać bo i tak potrzebny jest wskaźnik poziomu oleju. Uwaga nie obrócić panewek i kierunku tłoka. Na wale powinny normalne łożyska. W głowicy do sprawdzenia płytki zaworowe. Trzeba pomyśleć o filtrze powietrza i może być nawet od kosiarki do trawy (sprawdzić średnicę i skok tłoka żeby filtr nie dławił sprężarki).
Kolego a znasz się w ogóle na silnikach bmw valvetronik? Skoro obróciło panewkę to mogło skopać nastawnik, zawory , krzywki i h,... wie co jeszcze, w ogóle silnik składałeś na blokady?
Witam, rozważam zakup Mercedesa E klasy z 2011 roku, silnik 2.2 CDI. Sprzedający twierdzi, że przy przebiegu około 185 tys. doszło do obrócenia panewki i był robiony pełen remont silnika. A później zrobił w nim sprzęgło. Lepiej szukać czegoś innego? AI: Czy masz dokumentację z przeprowadzonego remontu silnika? Wiesz może, co dokładnie było wymieniane...
Volkswagen Passat B6, silnik 1.9 TDI, grzechotanie przy odpalaniu i nie można już praktycznie obrócić wałem. Sprzęgło dobre, panewki nie obróciły się, pompa paliwa dobra i już nie wiem, co to może być przyczyną. Proszę o pomoc. Tutaj filmik, co to może tak grzechotać, proszę o podpowiedź, słychać jakby z góry. https://filmy.elektroda.pl/24_1745265197...
Obrócona panewka lub nieszczelność w układzie smarowania- zużyty silnik :(
Tak jak reni panewka obrócona komunikatu nima😊
Kolego jak się coś nieznanego rozbiera, to wcześniej znaczy się jak to było złożone. Mam dokładnie taki sam silnik z adapteru i jest w nim istotne to jak on jest złożony. Ważne jest z której strony stojana wystaje oś wirnika, jak są założone jarzma z panewkami, czasem trzeba je obrócić o 180 st. Po złożeniu, ale bez dokręcenia nakrętek wirnik powinien...
Coś mi tu śmierdzi :D Silnik przypuszczam wymieniony bo obróciło panewkę i nagle druga usterka :?: Jesteś w stanie podesłać numer nadwozia i jaki silnik został założony K9K ....... :?: Może być na PRIV.
Witam ponownie, Panowie czy miałby ktoś z Was momenty dokręcania stóp głównych i korbowodów do w/w silnika?? Albo jeszcze lepiej serwisówkę do tego silnika. Niestety auto po przejechaniu 60 tys km obróciło panewkę na drugiej korbie.
Jeżeli to panewka to co muszę zrobić?-przepraszam mechanik. Jest to możliwe żeby silnik po niby obróconej panewce tak ładnie odpalał i równiutko chodził na wolnych obrotach?
Albo obrócił panewkę, albo ją wytopił. A że na liczniku ma tylko 80 kkm ?" ....hahhahhhhahah...."
Kiedy robiłeś remont? Jak z ciśnieniem oleju. Mogło obrócić panewkę na wale. Nic dziwnego że bez paliwa nie stuka.
Zależy jak często wymieniasz olej. DCI słyną ze słabnących pomp olejowych, z wpływem czasu spada im cisnienie, a katowanie tylko przyśpiesza obrócenie panewek.
Remont po obróceniu sie panewki na wale,wymiana wału,panewek,pierścieni(silnik był wczesniej po remoncie o czym nie wiedziałem przy kupnie,pierścienie musiałem kupić dorabiane bo po pierwszym szlifie były za małe o dwie setki,stare pierścienie były nadwymiarowe czyli po pierwszym szlifie,ja nie robiłem szlifu)silnik do samego remontu palił bez problemu...
Już mam silnik w małych kawałkach. Diagnoza - zatarte + obrócone panewki korbowodowe na 2-3-4 cylindrze. Dodatkowo tłoki uderzały w głowicę.... są ślady na tłokach- więc nie wiem czy zawory są ok. Są ślady,ze 2-3 tłok uderzał w głowicę więc podejrzewam i potwierdzam możliwość ich spotkania z głowicą. Szkoda kasy na ponowny remont - tzn. szlif korb na...
Zależy który kanał jest zapchany ? Bo z reguły wychodzi, że przy zatkanym kanale ciśnienie powinno wzrosnąć a nie spadać . Ale wtedy obróci panewkę i będzie głośna praca silnika . :|
Jak obróci panewki główne to kontrolka od cisnienia oleju się nie zaświeci. Wał dostaje bicia i przez nawet dobry uszczelniacz wyrzuci olej na koło zamachowe, rozrusznik też będzie pełen oleju. Miska do ściagnięcia i sprawdzenie panewek, wcześniej można powąchać jaki olej ma zapach. W silnikach nowszej konstrukcji lepiej zmieniać olej na zimnym lub...
tak mi przychodz na myśl ,że jeżeli stuka po nagrzaniu to może byc obrócona panewka korbowodowa ,luzów nie będzie ,proponuję odkręcic stopki i zobaczyc.
Spróbuj może obrócić komutator lub odłączyć jedno lub kilka uzwojeń. Wyczyszczenie ze środka smarnego ujawni się dopiero po dłuższym czasie (chyba ze to jakiś wielki silnik na panewkach), bo łożyska pochodzą jeszcze na prawdę długo, a materiał na panewki ma właściwości samosmarujące i możesz nie doczekać jakiegoś dużego zwiększenia oporów.
Witam . Kiedyś miałem taki sam problem w vw golf 3 , te same objawy , tylko u mnie obróciło panewkę na wale i raz blokowało a raz nie , w zalerzności jak się ta panewka ustawiła . Nie naprawiałem tego tylko po obliczeniu wszystkich kosztów stwierdziłem , że lepiej jest wymienić silnik .
Dzień dobry. Pytanie jak w temacie. 114000 km przebieg, obróciła panewka na korbie. Przypadkowy gość w warsztacie powiedział że to ich wada , miał w swoim aucie o tym samym przebiegu. Naprawiał 3 razy i npn stop się wywalał silnik. W serwisie powiedzieli mu 35 tys za naprawę bo jest jakiś myk co trzeba zrobić w tym silniku i będzie latał dożywotnio....
https://obrazki.elektroda.pl/6783976200_... Dzień dobry. Robiłem remont w mojej BMW e97 silnik 2.0 M47. Moje pytanie jest odnośnie korbowód i panewek. Otóż musiałem wymienić jeden korbowód. Otóż założyłem korbowód tak ze zamki panewek przychodzą z lewej strony korbowód. Pozostałe 3 maja zamki po prawej stronie. Chciałem się dowiedzieć...
Żadna. Przy obróconej panewce, korbowód won. Bo nie dość że ma otwór wybity, to jeszcze na 99% jest zgięty. Do tego dochodzi jeszcze zmiana masy, przy wtórnej obróbce - trzeba by wszystkie korbowody wyważać od nowa, do masy tego naprawianego.
Lanos to silnik Opla. Nie ma "silnika nie do zajechania ",każdy jeden silnik bez oleju czeka to samo.No chyba ze jest to silnik na łożyskach tocznych a nie panewkach,to pojeździ dłużej. Nie ma oleju,to kompazyt na panewce się zwałkuje i silnik stanie,albo się przetrze i za chwile obróci panewkę w korbie i też stanie. Lampka kontroluje ciśnienie ,a nie...
Silnika Perkinsa nie da się w stodole wyremontować tak jak z capka. Typowe zniszczenia po takim "remoncie" to: tuleje cylindrowe i tłoki zatarte, obrócone panewki, zerwane gwinty w bloku od śrub głowicy i na wale korbowym.
To czemu jesteś zdziwiony że panewkę obróciło???
Odważniki, czy przeciwwagi? Dla mnie to jest ten sam blok, normalny wał ma jeszcze miejsca ale jeśli nikt tego nie próbował, to trzeba przymierzyć niestety. Jeśli go kupujesz i musisz wiedzieć już teraz, to go weź, ja w razie czego, odkupię na 99%, bo mam auto z obróconymi panewkami w świecie.
Mialem w tamtym roku lagune oczywiście w ciągu roku obróciło panewki itd itp sprzedaj bo wpędzisz się w kredyty taka moja rada, wystarczy wpisać w necie laguna dci albo spytać byle mechanika to parsknie śmiechem
Ostatecznie obróciło panewkę. Pół roku temu. Przez ten czas lany ACEA A3 5W40. Zrobił 100 000 km. Brał ok 0,2 do 0,3 l na 1000 km, częściowo przez wycieki. Po weryfikacji okazało się, że miał przejechane 500 000 km (kupiłem cofnięty). Sprzedany miesiąc temu, nowy właściciel coś tam innego włożył, jakiś S, w każdym razie nie M43.
w przypadku 1.9DCI, nieco częściej niż w innych silnikach zdarzają się przypadki obróconych panewek. Rozejrzyj się za 1.8 16v. Piszesz że będziesz jeździł głównie na trasach miejskich, a w takim przypadku (moim zdaniem) kiedy robi się jednorazowo niewielkie przebiegi instalacja LPG trochę się mija z celem. Lepiej pieniądze przeznaczone na montaż instalacji...
Odniosłem się do porad podłącz waga :D napisałeś wyrażnie o stukach i metalicznym tarciu---- ciekawe jaki kod błędu byłby na obróconą panewkę korbowodu. Kontrolka migała przed awarią czy jak zaczął stukać ?
Skoro dałeś do mechanika auto gdzie jedynym problemem była obrócona panewka a w elektryce nie było problemów to mechanik ma problem a nie ty. Zostaw auto i niech grzebie dalej. Umówił się na jakąś kwotę i taką za tą robotę dostaje.
Witam mam dziwny przypadek z toyotą rav 4 D4d diesel po lifcie 2.0D 1CD. otóż stukanie słychać głównie podczas dodawania gazu i delikatnie na postoju. Obroty są w miarę równe nie falują ale silnikiem odrobinę drga. Spalanie stukowe słychać jakby na 1 cylindrze. Jak odepnie się wtrysk to hałas ustaje. Pozatym jak jadę z góry i hamuje silnikiem to też...
Witam forumowiczów. Jak w temacie, szukam silnika D16W5 do mojej HRV-ki. Poprzedni silnik zdechł - obróciło panewki, a w trakcie rozbierania wychodzą coraz to inne kwiatki przemawiające za tym aby wymienić motor. Tylko jest mały problem : na aukcjach ni jak niemożna znaleźć owego silnika , a podstawienie innego nie mam pojęcia jaki motor mógłbym wstawić...
Obróciło panewkę Korbową drugiego cylindra (licząc od skrzyni biegów). Sprężanie jest bo jak dostaje silnik plaka to go zatrzymuje ale po wykręceniu świec żarowych silnik kręci lekko... wał i cała reszta obraca bez oporów.
Nie wiem co to za mechanik, przy obróconej panewce nie zmniejszy się ciśnienie ponieważ reszta cylindrów pracuje normalnie i utrzymuje obrót pompy oleju. Ja bym stawiał na panewkę, chodź nie ma co tak przypuszczać. Może to być też że któraś szklanka się zawiesiła i nie napełnia się olejem na tyle żeby nie było luzu między szklanką a wałkiem rozrządu....
Wszystko co piszesz jest zgodne z prawdą. A tak w ogóle ja cały czas myślałem że przywieźli benzyniaka a to jednak 1,5 dci. Twoje porady mimo że prawdziwe i dobre ale tu mamy do czynienia z zatartym silnikiem (typowe obrócenie panewek). Takiego samego bezpiecznika nigdzie nie mogłem dostać, tylko tak jak pisałem w zestawie.
Koło pasowe napędu osprzętu nie ma wpustu. Wpust jest na małym i dużym kole rozrządu. Przy przestawieniu rozrządu powinno wyrzucić błąd synchronizacji. Ściągnąć pasek osprzętu -sprawdzić koło pasowe ( koło z tłumikiem drgań). Sprawdzić ustawienie rozrządu. Zrywało wpust na dużym kole rozrządu. W najgorszym przypadku pokrzywione zawory. Przypadłość tego...
Jedyna opcja to kupić nowe auto i na dzień dobry rozstać się z serwisem, serwisować wg własnego pojęcia a nie wedle serwisu. Przykłąd reno i volvo ten sam silnik 1,9 dci 115KM w volvo nie do zajechania w reno norma to obrócona panewka i cała reszta. Serwis do tego się przyczynia.
Witam, mam problem z moim transitem 2,4 120km. Po zakupie został wyjęty silnik i pojechał na remont całkowity (powodem była obrócona panewka), po zamontowaniu silnika samochód kręci, ale nie odpala. Odpalenie powstaję jedynie po używaniu plaka, ale po odpaleniu, gdy plak zostanie ,,odcięty" gaśnie silnik. Paliwo w zbiorniku jest, oraz jest podawane...
Witam znów silnik zatarty ale nie tłoki czy krzywe korbowody lecz obróciło panewkę a na pozostałych korbach były ślady zacierania. było to najprawdopodobniej spowodowane pracującym silniku podczas dachu. Teraz albo szukać całego dołu lub drugi silnik bo remontu się nie opłaca robić
Mając trochę do czynienia z tymi silnikami zastanawiam się kiedy panewke obróci??? panewki nie obróciło olej dolewam umiarkowanie. Nie zajmuj się tymi silnikami.
Trzeba było wymienić bo nie zapalał. Zamontowałem używane z silnika w którym pracowały bez zarzutów( silnik poszedł do kasacji bo obróciło panewkę). Pytam o to kodowanie bo program Esitronik w opcji do CDI 220 2004r ma taka opcję, tylko że ona nie chce działać.
Zablokowali romoo a dobrze pisze że trzeba wypalić oil z katalizatora a na postoju zagotujesz chłodnice, a na zimnym wszystkim posiadaczom silnika AAA jest znany fakt obrócenia panewek. Więc nie wiem co chcesz zrobić skoro masz bład sondy, jest tam 4 przewodowa złacze na nadkolu po stronie pasażera.
Ostatnie wyjaśnienie - Bo akumulator był prawie suchy, albo miał przerwe miedzy celami, albo oberwane płyty. akumulator był sprawny, dość mocno go "wydoili " przy dwukrotnej próbie odpalenia a że słabo kręcił ( bo okazało się że było sztandarowe uszkodzenie silnika 1,9 dCi czyli obrócona panewka ) to podłaczyli Bestera z napięciem ustawionym na max....
Tu niechodzi o konie a o newtony, a w zasadzie ich pulsacje przy niższych obrotach. Dlatego też masz tłumik drgań w tarczy sprzęgłowej. W sprzęgle dwumasowym, masz taki tłumik w obwodzie koła zamachowego - o dużo większym skoku roboczym sprężyn. Buda później zaczyna "grać" przy opóźnionej zmianie biegu na niższy. Te same konstrukcyjnie silniki, w identycznych...
panewka panewka sharp obrócić monitor obrócić
telefon alcatel połączenie zmywarka whirpool uszkodzony moduł piła stołowy
transformator gwiazda trojkat żarówka piekarnik bosch
Przeładowanie czynnikiem w lodówce R600a – gorący skraplacz i oszroniona rurka ssawna Błąd P1586 w silniku 1.6 HDI - przyczyny i diagnostyka