Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
obroty można regulować śrubką na przepustnicy
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
Jak najlepiej ustawić wolne obroty
On ma ogranicznik obrotów silnika(jak każdy na wtrysku) nie prędkości żeby się silnik nie rozpadł
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
czy stabilne obroty po odpięciu sondy wykluczają problem mechaniczny Nie.
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
"...14v miedzy nimi sprawdzałem miernikiem." Ale bez obciążenia. Zapnij obciążenie i dopiero pomierz. Albo jest bardzo duży spadek napięcia na trasie sterownik - silnik (złącza po drodze, wsuwki, konektory, utlenione połączenia we wtykach) , albo sterownik był łaskaw wysiąść. Możesz prześledzić drogę przewodów od silnika i wszystko sprawdzić, pomierzyć...
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Masz malą ilość gazu, wiatraki jak są 2 to najczęsciej działają jednocześnie na niskich obrotach.
Czy to silnik renault 1,9td
Dzięki. Jak coś będę wiedział to dam znać.
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
Carisma 98 rok GDI falują obroty zazwyczaj są podwyższone ponad 1000 obr. Sterownik wywala błędy 12, 23, 56 ktoś ma rozpiskę?? 56 to chyba błąd ciśnienia Ciśnienie na wolnych obrotach 4,5 do 5 Mpa. Zauważyłem dziwną rzecz na wolnych obrotach sonda stoi na 0V, jak dodaje gazu zaczyna oscylować. Ktoś podglądał parametry w GDI jak tam zachowuje się sonda?...
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Przepustnica nie zabrudzona?
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
tak, w maluchu, polonezie. a nie bo w vento i carismie
Jesli dym o ktorym piszesz jest koloru siwego a nie czarnego to napewno nie sa wtryski , tylko nadmierna ilosc nie spalonej parafiny . Powodem tego bedzie zle ustawiony kat wtrysku . Sprawdz wiec ustawienie pompy wtryskowej . Nie znam tego silnika wiec neiwiem na ile elektronika w nim pzrestawia kat , ale sadze ze przez walniety czujnik np. liczby obrotow...
Podleć do mnie to Ci zrobię, kontakt na PW
Ale fartuch :-)
[/quotemożna było tylko jechać na obrotach rzędu 1000-1300 do domu na najwyższym biegu odległość 80km[quote] jeśli z miską i pompą wszystko ok to zakatowałeś panewki taką jazdą - wał musi mieć obroty bo długo nie pociągnie
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Wielkie dzięki, już znalazłem.Łapał powietrze przez pompę ręczną przy filtrze paliwa.
Napisz cos wiecej o samochodzie - ktory rocznik, jaka skrzynia , ile ma przejechanych km.
Tu zajrzyj http://forum.mitsumaniaki.pl/
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę.
o ile dobrze pamiętam, to pod vacu pompom masz czujnik obrotów wału, zobacz czy złącze nie jest mokre
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Z rozrząd masz ok?
Właśnie też tak myślę. Wyjmę jeszcze turbo i zobacze co w nim siedzi.
Tak, są silniki benzynowe które już przy tych obrotach mają spory moment obrotowy i dają możliwość płynnego przyspieszania. Np 1.8 GDi Carisma.
Czyli to odkręcenie paru obrotów tej tak jakby większej śruby co jest w tym na torxa 20 spowoduje spuszczenie ciśnienia?
Witam, posiadam Mitsubishi Carisma 1.6 16v z 1998 roku. Ostatnio zaczęły jej falować obroty. Przy filtrze powietrza była kostka, więc zmostkowałem 3/4 kabelek zrobiło się zwarcie, od tej pory jak go odpalę to chodzi max 1s i gaśnie. Jak dodam gazu to jest okej chodzi ładnie, ale wystarczy że puszczę gaz i obroty spadają do zera przez co gaśnie. Wie...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
w volvo i carismie jest dokładnie ten sam silnik z renault.
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Przerabiałem to kiedyś w Space Star 1.8 GDI Wytarł się TPMS (pot. przepustnicy). Kupiłem niby zamiennik na aliexpress ale pasował ni przypiął ni wypiął. Skończyło się na rozebraniu starego przeczyszczeniu podgięciu ślizgaczy i sklejeniu. Auto odzyskało kontrolę nad obrotami. Ogólnie jest też potencjometr pedału gazu (szerszy)
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
A dokładniej to jak mam go nauczyć obrotów?? Co do regeneracji to ja nie bardzo mam taka możliwość w UK bo tu wymiana tylko na nową albo szrot.
Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .
z bezpośrednim wtryskiem paliwa . No popatrz, a ja zawsze myślałem że pierwszy taki to był Mitsubishi Carisma GDI, i to pod koniec lat '90....
Witam Po nagrzaniu silnika występują nierówne obroty i po zgaszeniu nie można odpalić. Jaka może być przyczyna? Proszę o porady.
Witam serdecznie, posiadam Baseus Car Jump Starter 12000 mAh (CRJS03-01) i zastanawiałem się, czy wykorzystując to urządzenie, można wymienić akumulator w samochodzie, nie tracąc zasilania. W moim aucie Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, jeśli rozłączę akumulator choćby na sekundę, to restartuje się komputer samochodowy, co jest bardzo irytujące, bo traci...
założone nowe szczotki i dooopa :( dalej trze i przestaje jakby coś wpadło do środka(alternatora) i blokowało jego pracę.... sprzęgiełko powinno bardzo luzno się obracać?? w jedną stronę się kręci w drugą nie ale to dobrze tak ma to działać Dodano po 8 trze, trze(świeci się kontrolka od ładowanie)....stuk/puk(ładuje bo widać nawet po światłąch) pare...
Witam mam problem tego typu że jechałem autem było wszystko ok, nagle przy skręcaniu w lewo odczepił mi się akumulator i uderzył w silnik od tej pory auto odpala na benzynie,ale nie możne osiągnąć obrotów i przerywa, na gazie chodzi lepiej ale również przerywa proszę o pomoc.
Witam,nie wygląda to na rozrząd ,sprawdziłbym np.sprzęgło alternatora itp.Coś kręci się jeszcze po zejściu obrotów silnika. Najszybciej będzie jak ściągniesz pasek wielorowkowy i zrobisz próbę.Jeśli będzie cisza to problem masz z osprzętem.
wymieniłem już zawór przestawiacza konta wtrysku bo mechanik powiedział że to na pewno to ale obroty nadal skaczą podłączałem już pięć komputerów i żaden nie może się połączyć z moim samochodem żeby sprawdzić co jest. może ktoś wie co z tym fantem zrobic.
Witam. W sobotę gdy chciałem odpalić z rana auto niestety nie udało mi się. Sprawdziłęm czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa chodzi i wszystko bez zarzutów, lecz auto nie chce przemówić. Dopiero gdy dam mu do przepustnicy samo start to podtrzymuje obroty wtedy gdy psikam łatwopalnym spayem, gdy przestaje auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie....
Witam. Mam problem z odpaleniem. Bardzo długo musze kręcic zeby odpalił. Jak juz odpali to musze mu dac w gaz zeby wszedł na swoje obroty bo nie równio chodzi. Poza tym kopci białym (siwym) dymem. Kopci nawet jak niegazuje go zeby wzedł na te obroty. Prosze o pomoc bo niewime co robic. Swiece wyminiłem a problem pozostał.
Odłącz akumulator na ok minutę. Silnik musi być zimny zanim go uruchomisz. Uruchom silnik na 10 minut (wszstkie odbiorniki prądu wyłączone). Zgaś na 20 sekund (wyciągnij kluczyk ze stacyjki). Uruchom na 10 minut (włączone możliwe wszystkie odbiorniki prądu, ale bez klimy). Gotowe. mam małe pytanko, mianowicie mam Galanta 1,8 GDI zrobiłem jak w opisie...
Jedyna możliwość zgaszenia to uduszenie na wolnych obrotach na hamulcu ale nie chcę tak robić bo wiem że to szkodzi. Czy stało się coś poważnego? Jest to silnik diesel 1900 di-d
Wyjechałem z domu i po 2 km odcięło moc, wróciłem dolałem oleju i po 20 min przejechałem 5 km i mocy nie było, oczywiście przy odcięciu mocy wyświetlił się check engine, samochód odczuwalnie lepiej przyspiesza przy 2.5-3k obrotów lecz ponizej lub powyżej prawie brak reakcji na pedał gazu,proszę pilnie o pomoc w problemie i z góry dziękuję
chociaż nie wiem czy sygnał prędkości nie idzie w tym aucie z czujnika obrotów wału. A co ma prędkościomierz do obrotów wału korbowego??? Prędzej obrotomierz. Autor coś zdążył sprawdzić samemu, np.sygnał od czujnika prędkości w skrzyni do zegarów?
Witam mam taki problem i ktoś może mi pomoże. Silnik odpala i do 4000 wchodzi w obroty pięknie, powyżej zachowuje się jakby miał odcinane paliwo. Przepustnice wymieniłem, świece nowe, przepływomierz sprawny. Ja podejrzewam jeszcze pompę paliwa 2 stopnia. Proszę o jakieś wskazówki.
auto to mitsubischi carisma 98 rok 1,9 tdi. objaw jest taki że jak silnik jest zimny lub jak załacza sie klima nie podnoszą się automatycznie obroty silnika. Jaki czujnik jest za to odpowiedzialny i gdzie jest umieszczony? Z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
Witam serdecznie . Jak w temacie , auto gaśnie na zimnym silniku , zarówno na benzynie jak i gazie . Za pierwszym razie odpala bez problemu , po kilku kilkunastu sekundach gaśnie i wtedy trzeba kilkanaście sekund odczekać albo trochę pokręcić , żeby odpaliło . Po przejechaniu kilku km problem znika ( sporadycznie gaśnie jak szybko zostanie puszczony...
Z falującymi obrotami to już gorzej bo przyczyn może być dużo. Najwsamprzód wyeliminuj problem z czujnikiem spalania stukowego bo jeśli on faktycznie uszkodzony to może mieszać z zapłonem nie tylko po przekroczeniu 3000obr/min. Jesli by to nie pomogło. Pisałes że były inne błędy ale już skasowane (warto było by się upewnić że błędy znowu nie przyszły...
Ten model po odłączeniu akumulatora przeprowadza kalibrację przepustnicy. Falowanie obrotów jest normalne. Należy pozwolić mu chodzić na wolnych obrotach od zimnego silnika do zagrzania przez około 20 minut, (obciążenie minimalne, wyłączona klima, światła, radio itp). Po 20 min należy obciążyć na maxxa- włączyć wszystko co się da.
Witam, w mojej carismie 1.8 GDI wymieniłem alternator na nowy, akumulator tez miał swoje lata wiec wymieniony również na nowy. Ładowanie po odpaleniu 14,8 po minucie spada na 12,5 na obrotach czasami pokaże i 18V, alternator przyjechał z wydrukiem sprawności i wykresem w pełnym zakresie obrotów wiec stawiam ze jest sprawny fabrycznie. Klemy i końcówki...
Posiadam ten samochód prawie dwa lata i do tej pory było wszystko ok. Czyli bardzo ładnie się przełanczał na gaz i nie było różnicy w jeżdzie benzyna gaz , moc była taka sama ,silnik pracował równo.Przed świętami zakupiłem silniczek krokowy do rozdzielacza , po wymianie oczywiście zresetowałem komputery i zacząłem naukę pracy silnika (czyli odpalenie...
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
witam mam problem z mitshubishi carisma 1.8 16v rocznik 96 silnik zimny normalnie pali a po przejechaniu około 10- 15 kilometrow silnik traci moc i wkońcu samochód staje i gasnie nie można odpalic po paru minutach jak ostygnie odpali i przejade około 2 kilometrów obroty szaleją i znowu gasnie proszę o rade a i przy dzwigni zmiany biegów strasznie sie...
to co mi wymienił to: Lovato RID GPL RGE090- sorry ale raczej nowicjusz ze mnie i średnio wiem co to reduktor a co mikser. filtry mam nowe, dolot do filtru powietrza czasami strzeli (chodź nie wiem jak teraz bo wymieniłem przewody wysokiego napęcia ). a może jeszcze dodam że jak przełączam na gaz (od niedawna objawia się to w taki sposób) albo te obroty...
Witam piszę do Was z problemem gdyż nie mogę sobie z nim poradzić , w mojej carismie 1.8 98, miałem problem z obrotami gdyż gasł przy odpalaniu, prowadziłem auto do kilku mechaników gdyż nikt nie mógł tego naprawić kazdy niby cos naprawil ale w efekcie nie bylo róznicy i efekty uboczne ich robocizny zebrały sie i skumulowały od ostatniego mechanika...
Witam, wczoraj zdarzyła mi się dziwna sytuacja, odpaliłem, zaczął gubić obroty-tak jakby świeca niedomagała -ale to nie to, potem si uspokoił ale czasami bujnął obrotami, w trakcie jazdy zaczęła palić się kontrolka ABS oraz zanik napięcia m.in na dmuchawę....ABS rzeczywiście nie reagował-ślisko było. Po powrocie do domu wszystko wróciło do normy, nie...
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie wtyczki czujnika wzniosu igły( zapala się...
Witam ,posiadam Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ,problem jest następujący ,odpalając samochód czy to na mrozie czy w upale ,pali za pierwszym ,dopiero gdy zrobię jakieś 30 km ,i próbuję go odpalić wtedy jest problem ,zazwyczaj przy kręceniu słychać mocne strzały w okolicy wydechu ,i jeśli nie przestanę kręcić poleci biały dym z pod maski ,i auto gaśnie ,muszę...
Witam Może zacznę od początku... w tamtym roku w październiku kupiłem carismę jest z 1998r. silnik 1.6 16v. Jak go kupowałem dostałem do niego pilot, nie mam pewności czy ten samochód ma w ogóle centralkę od pilota, bo nie wiem gdzie jej szukać. Chociaż jak chcę zaprogramować pilot w sposób opisany gdzieś na forum (czyli zwarcie pinu nr 1 do masy, przekręcenie...
Pomylone kable w cylindrze 3i4 Tylko jak rodzice jeździli tym autem przez ostatnie 5 lat i bez problemów???? Sam nim jeździłem przez ostatni rok na gazie chodził bez problemów . Auto trochę ciężej odpalało ale obroty były na 800 i pracowało równomiernie. Auto chodziło na gazie i nigdy nie na benzynie stara instalacja załączanie powyżej 2 tyś. Dziękuję...
Witam Zapomniałem dodać że miałem odłączoną przepływkę z tego powodu iż nie łapie obrotów i szarpie, mechanik odłaczył ją żeby równo pracował. Doczytałem wczoraj z kolegą że samochód z odłączoną przepływką odpala na awaryjnym w wiekszym dodatkiem benzyny. A po kilku razach takiego użytkowania komputer coś pewnie blokuje i nie można było go odpalić....
Z tego co wiem jest 43 impulsy ABS na 1 obrót koła z tego chce pobrać dane i przesłać do kabli od czujnika vss (stała drogi) z tego co wiem oba są sterowane masą. Abs sinusolidalnie,vss prostokątny, podobno vss ma 1imp na 40cm, więc przydała by się regulacja. Dodano po 10 Jaką wartość może przyjmować n, konkretnie, czy np. 1,37 też czy tylko liczby...
Witam! problem pojawił się dwa miesiące temu zapalił się check auto straciło moc, na początku wystarczyło zdjęcie klemy i był spokój. Komputer wykazał czujnik położenia przepustnicy, rozkręciłem wyczyściłem, no i na tydzień był spokój teraz nie pomaga nawet zdjęcie klemy, pojechałem do innego mechanika, ten sprawdził błędy no i wyszło że to przepływomierz,...
Przejrzałem wszystkie przewody wodne a płynu(dokładnie wody) ubywa... już wcześniej było pełno mazi-->wymyłem zbiornik przelewowy dalej to samo nierówna praca na zimnym silniku(zbyt niskie obroty/falujące) po wymianie poduszek :( oleju nie je...na szczęcie w spalinach wyczuwalny inny ,,zapach'' a tak poza tym to jak już zajrzę pod głowice to odrazu...
miałem okazje dzisiaj przejechać nią kawałek, nie jestem żadnym specem tylko tyle co wyczytałem : nic nie trzeszczało, chodziła płynnie bez wahania obrotów czy spadku mocy, biegi gładko wchodziły w tym wsteczny ok, wizualnie brak śladów korozji, alu felgi, opony nówki zimowe, abs, w srodku klima, elektryczne szyby, lusterka chyba tez, (kolor jest minusem...
Witam, Posiadam Mitsubishi Carisma, 1.6, 103KM z 2002r. Od ponad roku posiadam instalację gazową LPG, zrobiłem już 30tys. Ostatnio pojawił się problem, po przełączeniu auta w tryb zasilania LPG po jakimś czasie zaczyna układa zasilania samoczynnie przełączać się: benzyna>gaz, gaz>benzyna, szczególnie przy przyspieszaniu, ale im bardziej rozgrzany silnik...
Witam, bardzo proszę o pomoc:) objawy: 1. Samochód zimny źle odpala (za 3cim razem) 2. Po 30min jazdy samochód traci trochę mocy i szarpie w momencie kiedy wciskam mocniej pedał gazu, tak jakby miał za mało paliwa albo nie miał iskry na świecy. 3. Na biegu jałowym wkręca się w obroty 4. ciepły silnik pali gładko 5. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu...
Witam Temat znany jak świat. Centralka przełącza na PB - butla zatankowana. Proszę was o potwierdzenie, bądź zaprzeczenie mojej diagnozy tego przypadku. Dene: Auto- Carisma 1.6 98r 215tyś (120tyś) gaz Instalacja LPG- Dream XXI n (sekwencja) Historia W instalacji poza wymianą filtrów zregenerowano listwę zasilającą (metalowa) oraz przy przebiegu 200tys...
Witam Problem z samochodem jest taki, że po dłuższej dynamicznej jeździe nagle zaczyna przymulać, później przerywać powyżej 3500rpm, aż w końcu przekroczenie 1500rpm objawia się kichaniem w wydech przerywaniem i silnik nie wkręca się ponad te obroty nawet na luzie. Wyłączenie zapłonu i włączenie (czy to na luzie, czy gdy samochód toczy się na biegu)...
Witam, Jak sprawdzić poprawność działania silnika krokowego i jego wysterowanie przez ecu. Silnik krokowy jak na cewkach ma 30 ohm uznać za dobry? Podobno w tych modelach lubi padać sterowanie krokowym w ecu. Auto gaśnie na zimnym, pomaga dodanie gazu. Wolne obroty na zimnym 1500. po rozgrzaniu 900. Nie falują. Z błędów p0421, ale to raczej kat się...
Witam serdecznie. Mam kilka problemów z autkiem i jakoś nie potrafię sobie sam z nimi poradzić. wiec do rzeczy: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1998 rok Falowały mi obroty na biegu jałowym, wiec wyczyściłem przepustnicę,egr, regulator biegu jałowego,kolektor ssący. Przy okazji sprawdziłem (wg książki) ustawienie czujnika położenia przepustnicy (jest jak...
witam, mam takowy problem, od kiedy zmieniłem listwę wtryskową z valtek typ 30 na typ 34 w mojej instalacji,zaczął sie problem z większym spalaniem, auto na starej listwie spalało około 8,7-9,2 l/lpg a teraz ciężko zejść poniżej 10 l/lpg przy spokojnej jeździe trasa/miasto 80/20 w starej listwie dysze miałem rozwiercone na 2mm w tej miałem 1.9 ale przełączał...
A jak nie bedzie widzieć, to znaczy, że steruje wtryskiem paliwa oraz zaplonem na podstawie GPSu, albo astrolabium. Co za bzdury. Gdyby dla założyciela watku byłoby to takie oczywiste, to by nie zakładał tego tematu
Błędów nie ma? Jak nie wiesz co sprawdzić? 2 pompy paliwa i milion innych rzeczy. Miałem kiedyś Carisme z tym silnikiem, falowanie na wolnych obrotach to temat rzeka. Lepiej nauczyć się z tym żyć niż próbować wyeliminować.
Witajcie. Nie mam polskiej klawiatury wiec wybaczcie polskie znaki. Pacjent mitsubishi carisma 1.8 gdi elegance 2001 r Problematyka - gdy sie rozgrzeje po okolo 30 minutach. gdy np stoje na swiatlach obroty spadaja do tego stopnia ze swiatla w kabinie zaczynaja przygasac, prawie gasnie. -Po ruszeniu ze swiatel, po pierwsze nie ma mocy i szarpie jakb...
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
Witam Jakiś czas temu posiadałem Carisme 98r z silnikiem 1600 (bez LPG) w którym był problem wypadania zapłonów. Silnik z dwiema cewkami + dwoma krótkimi kablami WN więc chyba taki sam jak u kolegi BHO. Wypadanie zapłonów najczęściej objawiało się przy niskich obrotach podczas gwałtownego wciśnięcia pedału przyspieszenia (szarpanie). Wtedy wymienione...
Witam posiadam Carisme GL 16, 16v i pewien czas temu "strzeliła" w dolot powietrza i rozerwała rurę od dolotu, skleiłem ją i jakiś czas było ok, potem znów strzeliła i sie okazało ze znów rozerwała rurę oraz wypluło siatkę z przepływomierza. mam przepływomierz z nr 500 ale nie wiem czy jest odpowiedni ponieważ było coś kombinowane z zasilaniem od przepływomierza,...
carisma wtrysk carisma schemat carisma mitsubishi carisma
huawei gniazdo naprawa przedwzmacniacz zasilać akumulator podświetlenie łącznika
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Niskobudżetowy aparat fotograficzny do zdjęć makro Opornik R12 w mierniku DT830B - dane techniczne