Witam. Panie sebap , to co na zdjęciu to jest przełącznik. A centralka (inaczej - sterownik) znajduje się w 99% pod maską (zależy od chęci instalatora). Co do pytania: Sterownik to Diego G3. Pionowe diody po lewo to oczywiście poziom gazu w zbiorniku, jak jest rezerwa to czerwona, a jak koniec to pika. Te dwie diody u góry po prawo to diody stanu sterownika...
Wstaw ten opornik z anglika i podłącz z powrotem, tylko tak aby go powietrze z dmuchawy studziło, wyprowadzenia na silnik masz...a z wersji europejskiej wyprowadź kable silnika (czerwony i niebieski na ostatnim zdjęciu i podepnij pod dwu pinową kostkę angielską:) Pamiętaj o kierunku obrotów:)
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
spokojnie można tam podłączyć,a jeżeli to nic nieda to pozostaje ci wzmacniacz impulsów
oglądałem wyglądają fajnie Upewnij się! Oglądanie nie jest właściwym testem. Należy dokonać pomiaru wydajności , dla poszczególnych zakresów obrotów!
Na zimnym czy ciepłym czy podczas rozgrzewania,na którym biegu.
problem dotyczy wolnych obrotów przy silniku 2,0 benzynowym z pełnym wtryskiem, po uruchomieniu obroty utrzymują sie w okolicy 550-650, bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdzenie testerem nie wykazało żadnych usterek, podciśnienie( wężyki gumowe) wymienione.Usterka pojawiła sie nagle, tzn w momencie odpalania samochodu( samochód stał ok 4...
Tak poradziłem sobie, tam wymagany jest inny potencjometr bo on wykonuje prawie cały obrót. 340stopni
Przed skrzynią było tak samo?
Nie pomyliło Ci się przypadkiem to forum z fotka.pl albo jakimś innym gdzie dzieci przechwalają się swoimi Civicami na 17" ?
I obrotomierz... Bo inny zakres obrotów.
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Normslne 👍
Auto nie dymi. Przy normalnej jeździe wszystko jest ok! Nie ma spadku mocy. Problem występuje tylko na wolnych obrotach.
A czy jest opcja aby przez kodowanie wspomganie kierownicy działało jeszcze efektywniej? Aby można było mniej siły włożyć do obrotu kierownicą?
Najlepiej zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 3 bieg od 1500-6500 obrotów
A nie jest tak że zimny dymi bardziej a rozgrzany prawie wcale na wolnych obrotach?
Witam obroty silnika dochodzą tylko do 2.5 tysiąca Na postoju czy podczas jazdy?
Statyczne na wolnych obrotach.
Zacznij od sprawdzenia przepływomierza. Pozdrawiam.
A nie trzeba czasem zaadoptować nowego sterownika silnika do zegarów, żeby było z czego odczytywać te obroty?
Gaz której generacji? Przełącza się od obrotów czy temperatury? Igen, przełącza się od obrotów
Silniki diesla na wolnych obrotach to się raczej chłodzą
Błąd 515 Tak widzi obroty.
czujnik położenia wału korbowego ? --------------------- sterownik LPG nie przełączy wtryskiwaczy Pb/LPG bez odpalenia silnika - kiedy nie wykrywa obrotów
przekaźnik oznaczony jako 72 Jest on z logiką,jedno zainicjowanie uruchamia cykl,ponowne kasuje. Po prostu jeżeli nie chcesz aby wycieraczka pracowała,zrób podobny ruch dźwignią,jak ją uruchomiłeś :) Przekaźnik bez logiki ma oznaczenie 20
Zadałeś bardzo ogólnikowe pytanie. Przy jakich obrotach ?
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
a nie masz pękniętej rury sącej od przypływomierza albo jakieś lewe powietrze
Sprawdź korekty PD w tym przedziale obrotów.
Tak jak kolega pisze 180 stopni,zrobisz 225 i nie będzie mocy w górnym zakresie obrotów.
Dmuchałeś w nie sprawdzałeś czy drożne?Bardzo możliwe że zapchane.Dlatego miałeś podać co widzi czujnik przy określonych obrotach.
Co do kontrolek to nie gasna,wydaje mi sie stacyjka odpada,wlasnie odpalilem z kolega na hol:-) , pracowal jakby na 3cylindry,ale wkoncu zaskoczyl,podbniooslem maske i zauwazylem ze kabel ze swiecy do kopulki( przy samym wlocie do kopulki ma przebicie swiecil sie) Czy to moze byc przyczyna nieodpalania i czy wystarczy wymienic kabel czy moze kopulke...
2 bar przy 2000 obrotów.
Ja kiedyś potencjometrem zmniejszałem obroty.
nie wiem od czego bu tu zacząć Od poprawienia postu. Dziwna maniera używania wielokropków. A potem od wymiany sprzęgła.
Błędy skasowane. Po przekroczeniu 2,5 tys obrotów problem wraca.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
12V- to jest elektrozawór.
Pisk głośniejszy od samego silnika i co nie słyszysz skąd ?
Zanim uruchomisz zmierz napięcie po nocy, to też ważna informacja. Potem włącz światła i dmuchawę na postoju. Potem odpal i mierz najpierw na wolnych obrotach a potem przygazuj.
Podaj dokładnie jaki zakres obrotów.
sprawdź jeszcze sondę lambda ,częsty przypadek wachlowania obrotami.
Sprawdzałeś wielokrotnie ? To jakim cudem turbo zaczęło przeładowywać dopiero przy podaniu na nie podciśnienia na "krótko" - zadałeś sobie to pytanie ? Zabierz się w końcu solidnie do tego i jak wyeliminujesz nieszczelność to zloguj ponownie 011 dynamicznie a wtedy zobaczymy czy sztanga nie jest zbyt wydłużona. Czy ja co chwilę muszę się powtarzać ?...
Dobrze kolega mówi "wojtula11" na wolnych obrotach poruszaj na boki całą przepustnicą czy zmieniają sie obroty...
Dalej to samo... jakby rzadziej ale z raz w tygodniu dalej dymi i nie wchodzi powyżej 1800 obrotów.
A może po prostu silniczek krokowy Ci się zaciął i dlatego utrzymuje takie obroty.
Bardzo możliwe, że pasek rozrządu przeskoczył. A ty pewnie przy wymianie czujnika położenia wałka rozrządu blokad nie użyłeś. Jak jest ten czujnik uszkodzony to auto ciężko odpala ale wchodzi normalnie na obroty i ma jakąś tam moc.
Przerywanie ustało ktoś z poprzedników miał podłożone podkładki pod czujnik wału i gubił sygnał na wysokich obrotach
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Czy sprawdzałeś jak wygląda sprawa stanu czujnika położenia wału ???(brak Widoczności obrotów).
Wydluz ją o pół obrotu
No to trzeba jeszcze sprawdzić synchronizację czujnika wałka rozrządu z walem. A najlepiej sprawdzić jak już nie pali w parametrach czy widzi obroty wałka rozrządu.
to nie myśl tylko wymień (komputer)
Jeśli po resecie kompa chodzi prawidłowo na benzynie a błąd pojawia się po przełączeniu na gaz to wracaj tam ,gdzie montowali gaz i niech ustawią emulator jak należy albo go założą jak go nie ma. A jak gaz dawno zakładany i gwarancji niet to wizyta w dobrym serwisie gazu. Przy takich objawach sonda jest na 99% sprawna.
Po nagrzaniu silnika do 90°C i zgaszeniu pojazdu, na przykład gdy wysiadam na chwilę, samochód odpala, ale natychmiast gaśnie. Niektórzy na problem odpalania ciepłego TDI PD stosowali podmiankę mapy, coś więcej można poczytać pod hasłem "hot start fix edc16". Nie jest to naprawa idealna, ale bardziej ratowanie się w przypadku niemożności ustalenia...
Nie wiem, może jesteś przewrażliwiony.Jak stratuje wentylator i zapina się sprzęgło zawsze będzie jakiś spadek obrotów.
Prysnij łatwo palnym sprayem po kolektorze i okolicach. Rozumiem,że jeśli łapie lewe powietrze i tam psiknę to silnik powinien zwiększyć obroty?
Jaka dawka paliwa jest w wartościach na wolnych obrotach.
MFA JEST STEROWANE PODCISNIENIEM IDĄCYM DO LICZNIKA SPRAWDZ WEZYKI PODCISNIENIOWE.NAPEWNO PŁYWA NA OBROTACH
I po odpaleniu daj mu pochodzić minutę na wolnych obrotach.
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
zobacz dokładnie szczelnośc odpowietrzania skrzyni korbowej,bo przy tym modelu nawet odkręcenie korka wlewu oleju gdy silnik pracuje powoduje wzrost obrotów.
....ciśnienie i niech ktoś poprawi mnie jeżeli się mylę, że minimum to 0,8bara. . 3,5 bara na wolnych obrotach.
1 wykonac diagnostyke ukladu 2 usunac podstawowe niedomagania(wyczyscic przepustnice, nastawnik obrotów)
ile max powinno być na obrotach
Witam mam pytanie w jaki sposób podnieść wolne obroty Koleś który zakłądał mi gaz powiedział że są za niskie i dlatego "falują" czy to prawna czy coś jest żle zrobione w instalacji LPG dzięki za wszystkie odpowiedzi
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
auto jest tylko na benzyne, rocznik 90, po jakims wolnym czasie autko wejdzie na obroty,
Mam problem z obrotami w passacie rok 90 1,8 benzyna typ silnika RP. Przewody WN, świece, kopułka wymienione na nowe. Jaka może być przyczyna że na wolnych obrotach wzrastaja mu obroty???
Witam, jak chce odpalić autko i nie dodam troche gazu to ma duzy kłopot z odpaleniem, ale ja dodam choćby troszke nie ma problemu. I mam jeszcze problem z obrotami czasem wachaja mi się o 20-100 obrotów.
To jest schemat tablicy w volkswagenie passacie, czujniki oleju są podpięte pod 9 i 11 . Proszę o wszyskie sugestie odnośnie mojego problemu .
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Zdejmij pokrywę o obejrzyj wałek oraz hydroregulatory czy tam się nic nie wytarło. Generalnie te silniki 105KM z serii BKC/BXE/BLS miały masę przypadłości i problemów. Równie dobrze może to być sworzeń w główce korbowodu albo w tłoku albo pęknięty wał korbowy.
dodam że jak zaświeci się EPC to samochód ma podwyższone obroty około 1100
akumulator 12,8 Alternator 9,3 i mam wrazenie ze jak by cos huczało łożysko? mocno to słychać jak z obrotów schodzi
I cały problem w tych paru za małych obrotach rozrusznika :-)
Sprawdź dolne koło zębate czy nie ma ściętego klina, miałem kiedyś podobny problem tyle, że samochód zapalał ale nie miał mocy i wkręcał się tylko do pewnych obrotów.
Przepraszam, mój błąd. Miałem na myśli 1,2 tys obrotów i 2,5 tys obrotów.
Jeśli to Passat, to proponuję sprawdzić, czy sterownik silnika pochodzi z Volkswagena, bo wygląda na to, że silnik pochodzi z Audi A4 i taka jest różnica pomiędzy tymi markami, że silnik AVF w Audi ma sprężarkę sterowaną wewnętrznie zaworkiem, a w Passacie była montowana ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
Sprawdz czy nie ma tzw lewego powietrza.
Witam Sprawdź między innymi sprzęgiełko na alternatorze,zobacz na zdjętym pasku.
okrutnie stary wątek, ale muszę zrobić małe odświerzanko, bo niedawno zakupiłem paska. mam zegary na linkę a zakupiłem takie z wejściem, że tak ujmę cyfrowym. czy ma ktoś schemat czujnika który siedzi w skrzyni? jakie on podaje sygnały na licznik? zwiera do masy? czy może podaje plusa? ile razy na obrót?
jak tam filtr powietrza może katalizator się zapchał wtedy dmuchał by w filtr powietrza
Zobacz w blokach pomiarowych czujnik temperatury. Nastawy przepustnicy tez warto zrobic. Przeplywka tez moze byc przyczyna. Jak zacznie wchodzic na obroty to odepnij przeplywke i zobacz czy spadnie z obrotow.
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Witam, czy ktoś miał podobny problem - przy dłuższej trasie włącza się kontrolka pracy awaryjnej, turbina odcina się po 120km. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu turbina na nowo się włącza, ale ten sam problem się pojawia. Dodatkowo turbina dopiero włącza się od 2000-2500 obrotach...
Szybkość korekcji na wolnych obrotach
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Powinno być w tym przewodzie ok 4,5bara
Ogólnie to do tych silników gazu się nie zakłada bo jeszcze nie widziałem takiego żeby nie było problemów po założeniu istalacji gazowej, a z tym że gaśnie to może wlot powietrza do filtra by wystarczyło inaczej skierować.
zbuntował sie i to napewno. taj sie dzieje jak che się zaoszczędzić , mozna oszczędzać ale nie w silniku v6, jak byś miał 1,6 na gaźniku to taka instalacja była by dobra bo pierwotnie była ona robiona do takich samochodów. w twoim wypadku pozostaje założenie dobrej elektroniki lub przejście na 3 , 4 generacje
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
Witam, dziki za odp. Jak narazie.skasowałem błędy, dołączyłem na noc akumulator i od wczoraj obroty się unormowaly... Sprawdzę wieczorem błędy...
Witam ale to jednak i tak może wskazywać na uszczelkę pod głowicą szlam w oleju i ciężko wchodzi na obroty a wyciek z nagrzewnicy poprostu pojawił się po drodze ,najprawdopodobniej ciśnienie z cylindrów jest pompowane do ukladu chłodzącego i nagrzewnica się rozszczelniła więc możesz odłączyć przewody od nagrzewnicy spiąć na krótko i sprawdzić czy przewody...
Może być zabrudzony silnik krokowy. Sprawdź też przepustnicę. W starszych modelach robią się nagary. Przejrzyj też przewody podciśnieniowe, pękają przy wlotach pobierając fałszywe powietrze. Pozdrawiam.
Filtr paliwa moze na olnych mi zawsze 90 km passek faluje jak filtr jest do d*** i ledwo chodzi na obrotach
3 - 2,20 g na jałowym i rośnie wraz z obrotami
(No to na sam początek z logów o ile się nie mylę przepływka do wymiany turbo słabo tłoczy z dołu. ) wiesiek3d - co to znaczy że turbo słabo tłoczy z dołu??????? bo w sumie wydaje mi się że jakoś tak pasek słabo się rusza z dolnych obrotów
passat obrót passat nierówny obrót passat wysoki obrót
pętla sprzężenia zwrotnego przycisk centralny rolety obroty fiesta
telewizor philips 46pfl4908h bosch suszarka
Błąd E12 w pralce Gorenje MAWS72 - przyczyny Analiza kształtu fali T w EKG: parametry i znaczenie kliniczne