Wygląda na to, że masz zamienione kabelki masy i podświetlenia
Zobacz tu może Ci to pomorze: http://seicento.autokacik.pl/manuale/obr... Moja rada zobacz kto kupi go na allegro i wyślij do kupującego maila z prośbą o instrukcję montażu. Pozdrawiam
nie wiem jak sejczento (może włosi coś wykombinowali....) ale jeżeli podasz stały prąd na wejście obrotka to nie powinien reagować
Ten jest orginalny.
1 obrotomierza do A10 albo A38 sterownika
czerwony +12v czarny masa żólty podświetlenie zielony sygnal z ukl zaplonowego
posiadam nowy obrotmierz do seicento tradycyjne obrotomierze podpina sie pod modul na ktorym pojawiaja sie impulsy ale w seicento jest modul podwojny sterowany z komputera na przemian dwoma kablami i niewiem gdzie sie wpiac ?? moj ma wilopunkt 1108cm3 niwiem co mam robic dalej [/list]
Tak wygląda zmodyfikowany schemat f-my Jabel: http://obrazki.elektroda.net/73_12319663... Pozdrawiam.
Winny był obrotomierz. Nowy działa bezproblemowo.
w sc obrotomierza nie podpina sie bezposrednio pod cewki WN! Skorzystaj z opisu http://seicento.autokacik.pl/manuale/obr... . Mozesz miec problem z wtyczka do obrotomierza - wykonalem ja z kawalka laminatu o grubosci 1.5mm z powycinanymi czterema polami stykowymi i do nich podlutowane kabelki
Jak w tytule czy ktoś z was zakładał już obrotomierz do seicento z silnikiem 900? Jesli tak to czy mógłby sie podzielić jak to zrobić?
witam Licznik jak na rysunku Obrotomierz ma z tylu podwazana klapke , pod nia jest tylko jedna sruba trzymajaca caly obrotmierz. pozdrawiam
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jakiego rodzaju sygnał obrotomierza idzie z ECU na kostkę zegara? Czy to szpilka, prostokąt, jakie wypełnienie itp. Sam do tej pory zmierzyłem jedynie napięcie i wynosi ono ok 6,4V i nie zmienia się w zależności od obrotów. Nie chcę fabrycznego obrotomierza, ani pobierać sygnału z OBD2, bo te rzeczy już przeszedłem....
Brak sygnału do obrotomierza. Obrotomierz z fabrycznym montażem . W kostce jest zasilanie masa i podświetlenie. Brak sygnału pwinie ze sterownika. Po podłączeniu sygnału do cewki zapłonowe obrotomierz nie działa uwaga inne wejście do sterownika silnika niz w seicento 1.1. JAKI PIN JEST DO SYGNAŁU ZE STEROWNIKA? 1. 1
Kiedys miałem taki "bolid" jak napisał kolega poprzednik.Tak na marginesie bardzo fajne autko.Jak masz autko z niemiec to sprawdz czy przypadkiem za schowkiem na radyjko nie ma kostki pod ktora podłaczysz obrotomierz od seicento.I to juz wszystko.Poprostu wpinasz i montujesz i juz masz bardzo fajna zabawe.Pozdrawiam,J
potrzebuje schemat do podlaczenia obrotomierza w moim seicento mam1108cm3 i mpi i kupilem oryginalny obrotomierz jak ktos ma to bardzo dziekuje adams294(at)wp.pl
Tylko z cewki zapłonowej i obrotomierz na dwa gary. Pozdrawiam.
[url=http://seicento.autokacik.pl/manual... masz kompletną instrukcję
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
Czy ktoś wie jak podlaczyć obrotomierz w seicento 1,1 silnik na pelnym wtrysku. Gdzie szukać kabelka od zliczania impulsów. Za radę będę wielce wdzięczny.
obrotomierz napewno po kompa,montowałem obrotomierz w seicento 900 i bez problemu mozna podpiąć do kompa.Jak wezmiesz z cewki to bedzie przekłamywał o połowe bo w uno 900 są dwie cewki a impulsy są raz na jednej raz na drugiej
potrzebuje schemat zeby podlaczyc obrotomierz moj seicento to 1108cm3 na mpi adams294(at)wp.pl
A może napiszesz co to za obrotomierz ? Może jakieś foto ? Tu wróżek nie ma.
Problem z podłączeniem obrotomierza z zegarów UNO SX do Uno 899 (1999r. silnik Seicento 0,9). Próbowałem pobrać impulsy do obrotka z przekaźnika pompy paliwa (próbowałem po kolei styki 85 i 86, właściwie próbowałem wszystkich możliwych na obu przekaźnikach, później się dowiedziałem, że od pompy jest po lewej stronie, bo po jego wyjęciu nie ma charakterystycznego...
Nie było fabrycznych liczników z obrotomierzem, obrotomierz był dokładany w osobnej obudowie na środku deski rozdzielczej, w wersjach Sporting, Suite i Schumacher. Nie każde Seicento ma wyprowadzoną fabrycznie kostkę do obrotomierza, więc to nie jest "wsadzasz i działa". Najlepiej spytać [url=www.seicento.pl]tutaj.
Różnica jest . Obrotomierz zwrócony jest minimalnie w drugą stronę.Jakbyś dostał uszkodzony elektronicznie obrotomierz z europejskiej wersji z całą obudową to byś miał obudowę dobrą- starczyłoby sprawną elektronikę z anglika przełożyć.
Powinno dać się podpiąć od seicento sporting [url=https://allegro.pl/listing?string=O...
Może spróbuj wykorzystać schemat punto i znajdź miejsce zapięcia obrotomierza,następnie musisz "wyśledźć" ścieżkę sygnałową w twoich zegarach i połączyć to. Punto ma identyczne silniki i "komputery sterujące" więc sygnał musi wychodzić z tego samego miejsca -a może znasz kogoś kto zapinał obrotomierz do seicento 1100 spi,tam też "komp" jest bliźniaczo...
kolega mnie nie zrozumiał, pytałem o seicento, nie o malucha. to może zadam inaczej pytanie: czy do seicento można podłączyć obrotomierz od czterocylindrowca z jedną cewką zapłonową?
Mam następujący problem. Jakiś czas temu zrobiłem zamianę licznika SPI (na linkę) na MPI (Impulsator). Wszystko było ok do tej pory. Dzisiaj jadąc moim autkiem zauważyłem, że wskazówka prędkościomierza skacze wskazując różne prędkości. Przyjrzałem się bliżej problemowi i zauważyłem, że dodając gazu na biegu jałowym wskazówka skacze :shock: Prędkościomierz...
Witam! Chciałbym podłączyć obrotomierz w w/w samochodzie. Z schematu wynika, że powinienem podpiąć się pod ECU pin 9. (w/g schematu [url=http://obrazki.elektroda.net/71_124... Znajduje się w tym miejscu czerwono-czarny kabel, który wchodzi do wiązki kierującej się do samochodu i tyle go widać. Chciałbym się dowiedzieć, gdzie mogę znaleźć...
Napisałem wcześniej co powinno się zrobić w pierwszej kolejności. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego to jeden i ten sam czujnik, więc jeśli jest obrotomierz (lub jego symulacja w KTS) i pokazuje prędkość obrotową nawet przy kręceniu rozrusznikiem to ten czujnik jest sprawny.
Za mało danych... A nie można wykorzystać zbiornika od malucha z jego czujnikiem i wskaźnikiem, a nawet całą deską? - to o paliwie. Napięcie to "pikuś", mierzy Kolega do masy i do punktu ZA stacyjką, na wyjściu na zaplon; za stacyjką by nie mierzyć całe dnie a tylko gdy jedziemy - to o voltach. Co do obrotomierza - ważne jaki jest system zapłonu: rozdzielaczowy,...
Najprościej: podłącz obrotomierz od malucha (lub inny od dwucylindrowca czterosuwa) . Cały układ połączeń jak w przerywaczowym zapłonie, zasilanie, podświetlanie, a przewód nr1 (impulsy) podłącz do (obojętne której) cewki zapłonowej od strony modułu zapłonowego. Mam tak podłączone w seicento 1100 i działa znakomicie.
Podobny "niby problem" miałem w Seicento 1.1 po zamontowaniu oryginalnego obrotomierza.......na oko wydawało się że obrotomierz zaniża.....np. 3000 obrotów na biegu piątym było dopiero przy 120km/h......ale po wizycie w serwisie panowie uświadomili mi iż to jest prawdziwy fakt!!.....a na dowód prawidłowego działania kazali wcisnąć gaz do oporu aż zacznie...
Dzisiaj rano zauważyłem iż na gazie na zimnym silniku skacz obroty ( mam dodatkowo zamontowany obrotomierz ) od 900 do 1200 na benzynie jest ok po przejechaniu 2 km tez juz bylo ok na gazie ... Gdy hamuje silnikiem i oboroty spadaja lekko szarpie ... Staram sie dac jak najwiecej info moze ktos wie jak pomoc co wymienic ... I jeszcze pytanko gdyby nikt...
Jednak twoja opcja wydaje mi się mniej bezpieczna Jest to jedna z lepszych opcji, !) nie męczysz się z przeciąganiem kabli do środka samochodu, całą wiązkę do świateł łączysz i rozprowadzasz w komorze silnika. 2) zasilanie pompy i bezpiecznik są doś"silne" więc takie "światełka" za bardzo nie nadwerężą zasilania pompy. 3) obwód zasilania samych świateł,...
Witajcie jestem tu nowy,proszę o wyrozumiałość, nie wiem czy jest tu dział przedstaw się czy coś w tym stylu, jeżeli jest znajdę i wpiszę się ale do rzeczy. Mam obrotomierz z dużego fiata o oznaczeniu płytki MS11-052,wiem że muszę dołożyć kondensator 470nK i taki mam dokładnie oznaczony 470nK 100V-, na płytce jest 220nK 250V-,moje pytanie jest takie...
Witam. Mam fiata uno 1.0 z 2001roku, kupiłem zegary od sieny oraz kluczyki takie jak w sc (z immobilizerem) chciałbym aktywować kontrolke od immo w liczniku, tylko nie wiem jak to do konca zrobic. Moje uno jest z wtryskiem więc posiada kontrolke cisnienia na wtryskiwaczach (która gaśnie po kilku sekundach) więc na kontrolke immobilizera mogę prąd dać...
Dobra ładowanie mam spoko, wymieniłem regulator napięcia i bez zmian, szczotki były spoko w starym, problem był w liczniku. Moje problemy z tym silnikiem to nadal, długie kręcenie po dłuższym postoju i moment nierównej pracy silnika, jak patrzę na obrotomierz to po odpaleniu jest takie szarpnięcie obrotami w dół poniżej 1tys, później powoli szarpiąc...
Witam Mam taką myśl i zwracam się o poradę czy jest sens i w ogóle możliwosć aby to zrealizować .Otórz mam autko Seicento oraz mam bardzo fajny wskażnik temperatury z Forda ( chyba mondeo ) i pomyślałem sobie ,że zamiast kupować jakiś gotowy obrotomierz może udało by się zaadaptować ten wskaźnik temperatury. O podłączeniu już właściwie wszystko wiem...
Obroty silnika na biegu jałowym dla uno 900 jak i dla seicento 900 wynoszą 850obr/min +- 50 obr. Są to obroty jałowe dla silnika ciepłego. Zimny motor ma obroty na poziomie 1000-1100obr/nim. ponieważ silnik pracuje jeszcze wtedy na wzbogaconej mieszance( tak jak ssanie w gaźniku). Obrotomierz bardzo ładnie wbudowany i wkomponowany. W uno w podstawowych...
Błażej, staaaaaary! Czy Ty miałeś kiedykolwiek jakąś (swoją) żooonę? Moja żona ma prawo jazdy od ... lat, zajeździła już kilka aut, ewnentualna uwaga na temat jej jazdy to jest wyprowadzka z domu, na zimę - czujesz? Brrrr...... Widzę, że problemu (na tym etapie) rozwiązać się nie da, wiem już, że następne auto żony będzie z automatikiem. Cały sens...
Jak przełozyć obrotomierz z seicento 1,2 16V do 900 ? Dodano po 2 chodzi głównie o samą elektryke ponieważ przekładam cały silnik 1,2 16V do 900 i nie chce przekładać całej deski rozdzielczej ze sportinga tylko sam obrotomierz.
Witam szanownych Panów, jak w temacie posiadam obrotomierz z Fiata Seicento 1.1 i chciałbym do przerobić do Daewoo Tico, który ma trzy cylindry, mam pytanie do was; jaka powinna być wartość kondensatora?
Czujnik od kontrolki jest włącznikiem bimetalowym, więc nadaje się jedynie do sterowania kontrolki, w jego miejsce można założyć czujnik od Poloneza lub Punta, ale tak szczerze powiedziawszy to nie widzę sensu, podczas jazdy rzadko kiedy patrzy się na wskaźnik temperatury, dopiero zaświecenie kontrolki zwraca uwagę. Wiele nowszych samochodów nie posiada...
Najprędzej zimne luty na płytce obrotomierza... Standard niestety w starszych autach w swoim Seicento musiałem poprawiać.
Podobnie jak w seicento 900 na pinie 23 sterownika silnika znajdziesz sygnał do obtotomierza w ilości 2x jak impuls na jednej cewce. Pin 23 sterownika silnika jest połączony z cewką przekaźnika załączajacym m.innymi pompę paliwa oraz zasilajacy plusem wtryskiwacz, cewki itp. Na tym pinie 23 sterownika silnika występuje sygnał masy tak ze dla obrotomierza...
tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić . To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable. Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem...
Mniej roboty i bardziej estetycznie a i nie za drogo wyniesie cię obrotomierz od seicento,poszukaj na giełdzie. Qmpel kupił taki za 100 PLN wydaje mi się że można by i taniej,zależy czego szukasz. Montaż gdzieś na podszybiu/najlepiej/. Kable powinieneś znależć gdzieś w okolicach środka konsoli,musisz poszukać. Qmpel trafił na nie przypadkiem jak wycinał...
seicento obrotomierz zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
avast odinstalowanie koszulki olejowe ecl82 wzmacniacz
regulowany zasilacz lm317t regulowany zasilacz lm317t
Oleo Mac 937 – niestabilne obroty, gaśnięcie na boku, metaliczny dźwięk po remoncie silnika Mercedes C238 Coupe – po wymianie akumulatora wycieraczki pracują non stop, skrzynia zablokowana, brak zasilania drzwi i foteli