Z silnika 230V pewnie można zrobić niezłą prądnicę na 200V (przy takich samych obrotach, jakie miał jako silnik - napięcie rośnie z obrotami). Hamowanie obrotów przy podłączeniu amperomierza (czy obciążenia) jest związane z prądem, jaki płynie - im większy prąd ciągniesz z prądnicy, tym większe masz hamowanie. Albo inaczej, im więcej potrzebujesz napracować...
Niekoniecznie. Jak miałem dziurę w dolocie to obroty po wysprzęgleniu opadały za bardzo, ale po jej zatkaniu obroty potrafiły przez jakiś czas zawieszać się w okolicach 1600 obr/m (przypuszczam, ze musiał sobie od nowa zebrać korekty). Efekt? Na wysprzęgleniu oczywisty ale na biegu też czuć - toczenie się na jedynce czy dwójce i on nie zwalnia, a jak...
Po pierwsze alternator ma stałomocową charakterystykę, przy małych obrotach hamuje ogromnym momentem wraz ze wzrostem obrotów moment maleje O obroty bym się nie martwił , spokojnie wytrzymuje 12000obr i tylko łożyska sa ogramniczeniem. Sprawność alternatora to max 50% i tu jest problem.
Zrób pomiar rezystancji uzwojeń.
Bo jak wypadła ta klapka z kolektora to nie ma ciśnienia na serwie.
A jakbyś tak jednak poszedł w stronę przeróbki sterowania z falownikiem? Łagodny start po rampie czasowej, żadnych szarpnięć, regulacja obrotów, hamowanie DC itd? Falownik 5,5kW, rezystor z 1...2kW i temat załatwiony ku radości Twoich wnuków i ich dzieci :) V.
Być może nie przeczę lecz zastanawiające jest to iż jak hamujesz to obroty spadają .. dziwna sprawa .
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Miałem taki problem w audi a4 B5 za 98 roku i co najlepsze tez silnik 1.6 benzyna dojeżdżałem do czerwonego światła czy stopu hamowałem i auto OFF zgasło strasznie to było drażniące walka przez kilka lat z różnymi czujnikami, sondami, przepustnica, przepływomierz itd i w końcu po 5 latach auto sprzedałem a usterka nie została znaleziona. Niby inna marka...
Przy takim "merdaniu" tym siłownikiem o żywotność krańcówek się nie bój, prędzej mechanicznie uszkodzi się przekładnia. Przełączanie kierunku obrotów bez pośredniego hamowania to bardzo kiepski pomysł.
Wspomniałem w #2 o regulatorze obrotów w traczy telefonicznej - był tam regulator odśrodkowy w postaci przeciętego walca spiętego sprężystą obręczą. Walec kręcił się w takim kubku mosiężnym i po osiągnięciu odpowiednich obrotów hamował ciernie. Wersja większa - odwrócić hamulec bębnowy - szczęki zamontować na obrotowej płycie, dodać im obciążenie na...
szczelnośc układu po pierwsze primo po drugie primo przewód do serwa
W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Przespustnica jak się kończy to albo naprawa albo wymiana, nie ma żadnego silniczka krokowego!!!!!!! KOszt nie mały zresztą jak wszystko w tym aucie.
a gdzie jest ten silniczek krokowy autko 1,4 99r. gaz....
tak to immo
Witam, Bmw e90 325i n52b25 manual Mam problem po wyrzuceniu przy prędkości np. 100km/h na luz auto samo wchodzi na obroty. Hamowanie silnikiem jest niemożliwe, (tak jakby coś go pchało z tyłu) dodatkowo po zdjęciu nogi gazu na biegu widać że coś pcha wskazówkę od spalania chwilowego w górę tak do 10l. Jak odpalę auto po nocnym postoju potrafi przez...
Proponował bym sprawdzić też układ odpowietrzenia przy głowicy. Szczególnie zawór w trójniku i ezektor opisane na tym pożyczonym zdjęciu.
Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Zauważyłem, że występuje szczególnie kiedy hamuję silnikiem. Jak wtedy silnik może zwiększać obroty skoro jest hamowany kołami?
mysle ze wykasowanie nic nie pomorze ja mam taki sam problem z fiatem seicento 1.1 gasnie mi na wolnych obrotach na bezynie a na gazie brc sequent 24 szarpie nie da sie jechac.w seswisie na komp.wskazuje uszkodzenie woln,obr.wymienilem przepustnice wraz z silnikiem krokowym i po skasowaniu bledow w serwisie kontrolka czek dalej swieci.u szpecow ktorzy...
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Dobrze , sprawdzę to osobiście. Dziękuję za wskazówki.
teoretycznie czyszczenie powinno pomóc, podczas hamowania zabiera nam serwo podciśnienie i brakuje mu powietrza, brudna przepustnica zmniejsza przepływ co za tym idzie obroty spadają, sprawdz wszystkie przewody czy nie są zapchane lub pozaginane
Niestety ale dzieje się tak w obie strony.
Witam posiadam xsarę picasso 2hdi 90km , mam z nią problem .Gdy toczę się na luzie do świateł i wciskam hamulec to obroty falują po odpuszczeniu hamulca obroty wzrastają ale ponad normę . Gdy wcisnę jednocześnie sprzęgło i hamulec wszystko wraca do normy . Kiedyś miałem podobny problem pomogło poprawienie kontaktu wtyczki włącznika sprzęgła .Auto pali...
Serwo zmienia podciśnienie.
Same prądnice u mnie leżą bo pracują jako silniki do regulowanego posuwu maszyny + prawo/lewo. Lekko nie mają bo jest hamowanie odwrotnymi obrotami. Rozwiązane z czasu kiedy falowniki były bardzo drogie a że pracuje dobrze to po co przerabiać?.
Moment hamujący jest taki jak charakterystyka silnika (moment-obroty ).
Jeśli chodzi o wyjęcie kolektorów wydechowych w silniku 12-zaworowym bez wyjmowania silnika to żaden problem, robiłem to wiele razy. Mogę natomiast zapewnić, ż widuję wiele Xm-ów V6 z pękniętym jednym lub oboma kolektorami wydechowymi i poza efektami dźwiękowymi wszystko działa normalnie.
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Jeżeli twój falownik ma wejścia cyfrowe to można sterować obrotami, hamować itd
Niestety nie znam , jak na tą chwile moge podac ci KOD-VIN ( WVWZZZ6KZVR007191 )
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
Jeżeli regulacja obrotów działa, to tranzystor jest sprawny( nie ma on nic wspólnego z hamowaniem wrzeciona). Przyczyną jest włącznik/ przełącznik kierunku obrotów.
Dziękuje za zainteresowanie tematem. Nie napisałem tego wcześniej, ale samochód był podpięty do komputera , wyszły dwa błędy: czujnik pedału sprzęgła ora zawór EGR. Po czym wymieniłem czujnik kosztował jakieś 80 zł, ale nie było poprawy, został EGR ale pytanie czy to pomoże, jest dość trudny dostęp do tego zaworu. A tak na marginesie do czego służy...
Witaj U mnie to ustało i do dzis nie wiem co było przyczyna.czasami bardzo sporadycznie wejdzie na obroty podczas hamowania Pozdro
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
Zwarcie silnika działa przy pracy prądnicowej i słabnie przy zmniejszaniu obrotów. Hamowanie przeciwprądem jest skuteczniejsze. Wystarczy że go wyłączysz po zahamowaniu silnika. Po eksperymentach można zastosować czasówkę.
Czyli przekaźnik działa na 24 V (na przyciski sterownicze) który steruje stycznikiem 230 V. Na przekaźniku blokada na stykach pomocniczych żeby nie włączyć równocześnie prawych i lewych obrotów. Wystarczy zegar włączający po zwłoce drugi przekaźnik do przeciwnych obrotów. Można dać przekaźnik na stały prąd i zblokować cewkę kondensatorem żeby uzyskać...
witam Nie wiem jakie ustawić parametry 3F silnika 0.4kw podłączonego w trójkąt do trójfazowego falownika wektorowego, Nie wiem czy nie lepiej połączyć silnik w gwiazdę pod takie użycie: Silnik działa przy niskich obrotach, hamowany wybiegiem, sterowany wielkością częstotliwości
Przy dużych suwnicach połączenie wózków było właśnie przez elektryczne sprzężenie wirników natomiast ja spotykałem się z suwnicami mniejszymi gdzie sterowanie odbywało się na stojanie opornicami i 5 biegów podnoszenia było trzema biegami opuszczania, pierwsze dwa to było faktyczna zmiana obrotów a 3 hamowanie przeciwnymi obrotami.
naprawione
Panowie, może ktoś pomoże. Mam traktorek MTD z silnikiem BS15.5 OHV. Dyferencjał taki sam jak u autora. W zeszłym sezonie zerwało mi pasek napędu noży. Wymieniłem pasek, ale jadąc do przodu traktorek jedzie, ale hamuje. Tak jakby robił obrót i nagle hamował i za kosztem pełnym obrotem to samo. Jadąc w tył nie ma tego dziwnego zjawiska. 2 tygodnie temu...
Problem rozwiazany
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Właśnie tylko ja chce mieć możliwość regulacji mocy "hamowania" wykorzystując choćby Oragne Pi Zero. Plan mam podłączyć elektromagnes do IRF520, a IRF520 po przez PWM do Orange PI Zero i sterować mocą "hamowania", a raczej zmniejszania ilości obrotów.
Nie było żadnych błędów olej w skrzyni wymieniony 300 km temu i mam zagadkę co to może być? Czy świece i przewody? Czy przepustnica? Czy może półosie? Bo nie chciałbym iść w skrzynie biegów..... choć też słyszałem że może to być konwerter..... Zresztą sam nie jestem mechanikiem.....
Witam. W Fordach bardzo czesto wieszają sie obroty biegu jałowegodlatego proponuję ci przeczyścić silniczek biegu jałowego.
Czytając pierwszy post wywnioskowałem, (teraz widzę, że chyba błędnie), że próbujesz w kosiarce przełączać jej obroty, prawo/lewo. Jednak, samo pominięcie hamowania przy wyłączeniu kosiarki może stwarzać niebezpieczeństwo dla użytkownika. Producent nie bez powodu tą funkcję wprowadził.
Widzę, że Chińszczyzna nie jest jeszcze znana w Polsce, to pozwolicie, że dodam zapytanie bardziej ogólne: -Czy falownik skonstruowany do obsługi silników siłowych może obsługiwać silniki jednofazowe w ograniczonym zakresie (niektóre funkcje) takie jak: zwiększenie, lub zmniejszenie obrotów, hamowanie itp. - Czy zostanie uszkodzony falownik, lub jednofazowy...
u mnie był sterownik silnika silnik podnosił obroty podczas hamowania
Mam ten sam problem, wiadomo co było przyczyną ?
Witam. Mam golfa na gaźniku 2 EE. Problem jest taki,że kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach wciśnięcie hamulca powoduje duży spadek obrotów. Czy przyczyną może być uszkodzone serwo?
Na początek proponuje sprawdzenie szczelności dolotu i układu podciśnienia i czyszczenie przepustnicy i egr. Pozdrawiam
Jedź z reklamacją.
Witaj! Opisz całą sytuację piszczenia. Czy przy hamowaniu przygaszają światła, czy silnik przy hamowaniu zwalnia obroty. Od tego jest uzależniona odpowiedź./Światła przygasają to bym sprawdzał instalacje wraz z wyłącznikiem stopu.-Przy hamowaniu zwalnia obroty to bym szukał w regulacji sprzęgła./ Pozdrawiam Miro.Nasz
sprawdź czujnik temperatury (4 piny)
:arrow: RADASSS, to i tak się zatrzyma - na skutek strat magnetycznych. :arrow: submariner, jeśli nachylenie osi żyroskopu do osi ziemskiej ma być stałe, to uzyskany moment siły będzie prostopadły do obu tych osi, a więc nie wykona żadnej pracy przy obracaniu. :arrow: jandrzej36, obrót Ziemi hamują przypływy oceanów i ruchy pływowe skał, nasze możliwości...
raczej nie może delikatnie na światłach stoje na biegu i pół/sprzęgle bo nie moge tego słuchać Jak mam na raz hamulec i pół sprzęgło to jest znośnie Przy ruszaniu po odpuszczeniu sprzęgła wszystko jest ok Między zmienianiem biegów słyszalne jest wchodzenie na obroty po ponownym puszczeniu sprzęgła na biegu jest ok
sprawdź działanie wyłącznika położenia przepustnicy. przy ok 4000 obrotów, jeżeli wyłącznik wskazuje zamkniętą przepustnicę sterownik wyłącza dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów (hamowanie silnikiem)
Dzięki za zainteresowanie. Powodem łapania błędu był luźny przewód w kostce cewki. To juz naprawione, błędów nie łapie. Pozostał problem spadających obrotów. Zarówno na pb jak i lpg, a co najlepsze, nie zawsze i nie ma reguły. Czasami jest idealnie, czasami obroty spadają przy hamowaniu. Brak mi pomysłów. Edit: cewke podmienialem bo mam drugą sprawną...
Witam. Ja mam natomiast problem innego rodzaju mój sterownik bardzo wolno wkręca silnik podajnika na zadane obroty hamowanie jest ok. posiadam drugą identyczną spawarkę i tam silnik napędu osiąga zadane obroty w ułamku sekundy zamieniłem zatem sterowniki aby wyeliminować uszkodzenie innych podzespołów i okazało się że jest tak samo czyli winny jest...
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Poszło wszystko ok były do roboty szczęki
Opór obrotowy to pewien moment siły (mierzony np. w newtono-metrach, Nm), a nie siła (mierzona w newtonach, N). Wynik trochę zależy od użytych magnesów ("neodymowe", to cała grupa materiałów), jakkolwiek różnice raczej nie są duże; duże znaczenie ma układ (jak oś magnesu będzie współliniowa z osią obrotu, to siła będzie zerowa); i zasadnicze znaczenie...
jeśli to ten układ który ja opisałem to silnik krokowy pełni dwojaką funkcje 1 reguluje wolne obroty 2 tłoczek silnika krokowego jest włącznikiem zestyku wolnych obrotów - służącym do informowania komputera zamknietej przepustnicy (realizacja hamowania silnikiem i regulacji biegu jałowego)
Witam mam problem z traceniem obrotów przy hamowaniu. Stało się to nagle dwa dni temu. Przy hamowaniu na gazie auto traci obroty lub całkiem gaśnie. Dzieje się tak jednak tylko na gazie bo na benzynie auto hamuje bez zrzutów. Co może być tego powodem? Co należałoby sprawdzić?? Samochód to Fiat Uno 1.4
Jeśli powodem nadmiernego iskrzenia, nie jest spadek obrotów spowodowany hamowaniem łożysk, to najprawdopodobniej jest to uszkodzenie uzwojenia wirnika. Bywa że uszkodzeniu ulega uzwojenie stojana, ale to raczej rzadsza usterka.
Przeczyść silniczek krokowy i sprawdź jego działanie - po przekręceniu kluczyków(bez odpalania) powinien sie wysuwać a po wyłączeniu chować)ten skok powinien mieć okolo 1.5cm na zimnym silniku.
był jakieś 3 miesiące temu wszystko w normie. a jakie tam sa przełączniki? Ja widzę tam tylko krańcówkę od stopu.
Dlatego też im wyższe obroty wiertarki tym bardziej spadają obroty przy hamowaniu uchwytu. To co wogóle stabilizujesz?
Problem ze spadającymi obrotami po wciśnięciu sprzęgła i hamowaniu, spadają do 600 po czym się podnoszą na normalną pozycję. Na biegu jałowym jest wszystko ok. Poza tym ok.
To objaw taki jakby tracił gdzieś prąd ja tak myślę spróbuj na wolnych obrotach ruszać hamować czy też zgaśnie wciskać sprzegło albo zostaw wolne obroty i ruszaj czym się da może zgaśnie
Witam w corsie c 1.2 zaczęła mi mrugać kontrolka od oleju najpierw podczas hamowania później na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Co to może być ?
Kolego tutaj zapewne problem leży albo w przepustnicy, albo w module kontroli wtrysku. Mogę tylko powiedzieć, że potrzebujesz dobrego "fachmana", aby to dokładnie zdiagnozować i naprawić/usunąć usterkę. Co do pedału przyspieszenia (gazu), to też przez neta nie mogę wykluczyć, ale skoro mierzony przez fachowców...
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Czy wymieniałeś na nówkę kondensator 25 mikro jak radził kolega staszekf ?Sprawdź czy w momencie włączania się wirówki programator nie podaje napięcia na styki wolnych obrotów silnika które to mogą hamować silnik.Jeśli to wszystko sprawdzisz i będzie dobrze a dalej nie będzie wirówki to do wymiany będzie moduł na szczęście nie jest taki drogi.
Silnik ruszył:)Pięknie zmienia kierunek obrotów. Problem jest w regulacji obrotów, ponieważ są cały czas są stałe .Drugi problem jest w włączaniu/wyłączaniu silnika. Pomimo różnych zmian w programie nadal nie mogę go przyciskami włączyć i wyłączyć . Silnik cały czas chodzi i nie chce się zatrzymać. Pokaż cały program, z którym masz te objawy. Ostatnie...
Przy każdym zwalnianiu tak jest? Dolot powietrza szczelny? Temperatura widziana poprawnie? Sama benzyna czy gaz też? Dusi go przez obroty przy hamowaniu?
Jaka jest amplituda tego sygnału PWM z Twojego PLC? Jakie jest napięcia zasilające na mostek H / silnik. Jakie przewidujesz hamowanie swobodne / wymuszone (elektryczne). Jaka jest moc silnika? Czy masz wyjścia z PLC do zmiany kierunku obrotu, hamowania? Czy zamierzasz wykrywać przed ew. nawrotem czy silnik już się zatrzymał?
A masz taki sterownik z dwoma przelacznikami i wkaźnikiem rezerwy ? w tych instalacjach to jest serce. A element na wężu to zawór na silniku krokowym służący do odcinania gazu w czasie wolnych obrotów, hamowania silnikiem itd, Pozdr.J.
Witam Jest mały problem z Oplem Vectrą 2.0 zagazowana. Rocznik 95r. A mianowicie podczas hamowania szaleją obroty silnika od wyższych do niższych. Ponadto na postoju jak się wciśnie hamulec to obroty też świrują. Aha i jeszcze ciężko zapala na zimnym silniku. Jaka może być tego przyczyna. Czy usterki szukać w elektryce czy w mechanice.? Pozdrawiam Bartek
Witam, pomocy Pralka "dziwnie" zachowuje się na odwirowywaniu. Otóż, odpompowywuje wodę na wolnych obrotach, następnie wchodzi na szybkie i po kilku sekundach zwalnia, wydając odgłos pisku mniej więcej, jakby pasek ślizgał się po kole. Po czym znowu wysokie obroty, "hamowanie" i tak przez całą fazę odwirowania Z góry dziękujęza wszelkie rady
Tak to prawda przy tzw hamowaniu ilnikiem nie dochodzi do spalania sterownik wylacza wtryskiwacze. Latwo to tez zauwazyc podczas zimy jadac za samochodem ktory kopci para wodna.
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
Obstawiam że pierwszy błąd to czujnik położenia wału. Drugi błąd raczej pierwsza sonda - czy czasem spalanie nie jest za duże? W pracującym silniku spadają Ci obroty do zera? Cienka linia nad zerem to 500obr/min. Ja bym podregulował wolne obroty. Nie znam dolotu z HR-Vki ale gdzieś przy przepustnicy powinna być śrubka (pod gumową zaślepką, jeśli nie...
Witam mechaników. Jestem nowy na waszym forum. Mam do was wielka prośbę, pomożecie mi rozwiązać następujący problem? Mam Golfa 3 1.6 i podczas jazdy, jak auto się zagrzeje, to powyżej 2.5 tys obrotów, silnik łapie jeszcze większe obroty, tak w granicach 3.5 - 4 masakra a żeby zmniejszyć mu te obroty hamuję go silnikiem. Pomóżcie proszę.
To w tych chińskich też są mostki prostownicze? Teraz mam sterowanie hamowaniem dzięki drutowi oporowemu przez sterownik który bada napięcie akumulatora tylko zastanawiałem się czy sam mostek jest tak efektowny jak np cały sterownik turbiny wiatrowej Tak w większości jest mostek prostowniczy, czasem w klasycznej formie diodowej innym razem aktywny....
zigler na to jest rada jeśli podejrzewasz za dużo zwoi, to dla eksperymentu zwiększ odstęp pomiędzy tarczami. Ale coś mi tu nie gra!!! Twoja amerykanka powinna wejść na obroty, hamowanie nastąpi dopiero przy płynięciu prądu ładowania i cykl się powtórzy. Na "luzie" kręci się ta dwutarczowa bez oporu???? Pozdrawiam
Po kolejnych godzinach nierównej walki z falownikiem porażka. Parametr H-22 ustawiałem wszystkie po kolei, bez efektu, sinik nadal nie przechwytuje obrotów, tylko hamuje i dopiero się rozpędza. Już brakuje mi pomysłów.
Mam jeszcze pytanko,czemu np podczas hamowania silnikiem Ecu LPG nie otrzymuje sygnałów z wtrysków (nie widzi obrotów)? BO ich nie ma - przy hamowaniu silnikiem sterownik nie generuje impulsów otwierających wtryskiwacze. . Jeszcze coś,czy brak sygnałów obrotów to jest to samo jak by wyłączyć w programie opcję RPM w programie,bo wyłączałem ją tak jakby...
Narobiłeś się jak chłop forwalczny i d... Co odpowiada w tym samochodzie za wolne obroty?
Możesz kontrolować obciążeniem (odbiorniki do 6kW) i to wystarczy bez hamowania obrotów. Moje gdybania dla drutu 4.5 mm/kw przy chłodzeniu na maszcie: https://obrazki.elektroda.pl/4442559100_... Prądnica będzie odporna na maksymalną moc turbiny. Oby klimat się nie zmieniał.
Witam. Co się dzieje, że jest potrzebny wałek obrotu :?: Ja mam jakiś hałas podczas hamowania obroty. Zauważyłem, że czym większy ciężar na łyżce tym hałas jest większy. Czy to może być jakiś problem z tym wałkiem na obrocie :?: :?: Pozdrawiam :bye:
Ten układ jest dużo lepszy od Tego TDA tańszy i wszystko zawiera już w sobie :) Regulacja obrotów i hamowanie silnikiem oraz zmianę kierunku Pozdrawiam
ale to ręczna frezarka No tak, A zastanawiałeś się nad takim małym zewnętrznym regulatorem obrotów ze znanego portalu aukcyjnego ? Nie ma hamowania silnika, ale są tanie i małe, a w granicach 50zł są z opcją softstart
Witam , wymieniłem pompe z serwem odpowietrzyłem hamulce i mam problem hamulec jest lepszy niż był do tej pory ale kiedy naciskam na hamulec parokrotnie auto wchodzi na obroty i spada , wchodzi i spada na 2000 obrotów może nawet 2200 czy ktoś wie co to może być ?
Dzień dobry, Pojawił się u mnie problem z autem. Jest to wersja benzyna 2.0 w automacie. Auto gaśnie na niskich obrotach przy hamowaniu czy staniu na światłach. Zarówno na D jak i na P. Po zgaśnięciu potrzebuje czasu żeby odpalić. Wszystkie filtry i olej wymienione. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
spadające obroty hamowanie maksymalne obroty hamowanie silnik hamowanie wiatraka
podłączyć domofon tabela czujnik biegu wstecznego uszczelka podgrzewacza
samsung ue50ru7022 instalacja fotowoltaiczna
Saeco nie robi kawy - napełnianie obwodu i standby Jak odkleić plastik przyklejony Poxipolem?