Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Bardziej gaśnięcie silnika. Poprostu spadają obroty, brak mocy nawet jak pedał gazu w podłodze i gaśnie silnik.
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Oddaj mechanikowi niech robi dalej. Z kolektora ssącego z góry idzie taki cienki wężyk (możliwe że 8mm) do rury zaraz przed przepustnicą. Jest tam takie rozgałęzienie i wchodzi tam ten wężyk od kolektora i podłączony jest tam tez dekiel od zaworów - wlew oleju. Zobacz czy tam nie ciągnie lewego powietrza. Jeżeli nie to może ciągnie pod przepustnicą....
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Wymieniono sterownik silnika.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
PD? Nie bardzo rozumiem.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Nie dojdziesz ładu z tym. Wkladaj taki silnik jak miales.
Witam mam pytanie w sprawie samochodu Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r. Jakie mogły by być przyczyny gaśnięcia ciepłego silnika, spadanie z obrotów i odcięcie paliwa? Wymieniony filtr paliwa.
Podaj oznaczenie silnika.
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
Jaki masz silnik i jakie ECU?
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Nie ma takiej opcji, moja skoda z 2013 nie wkręcała się na postoju to Twoja tym bardziej. Większość samochodów po 2012 roku tak ma.
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
Najpierw porządna diagnostyka komputerowa.
Dokładnie, ale jest też prostsza metoda: przyświeć sobie latarką, tak, aby widzieć kręcący się wirnik/wentylator alternatora i niech Ci druga osoba wyłączy silnik, powinien po zatrzymaniu paska zrobić jeszcze parę obrotów
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Kompletny remont silnika rozwiązał problem.
Nie gaś na benzynie,ale pojeździj na niej trochę zanim zgasisz. Jak jedziesz na źle skalibrowanej instalce LPG to komputer robi sobie odpowiednie adaptacje i silnik działa dobrze.Sęk w tym że odpalasz na benzynie a nie gazie ,a te kalibracje i korekty nie są dla beny ale gazu. Sterownik silnika nie ma pojecia na czym jedzie,jak go zatem przestroisz...
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Sprawdź VAG-iem przepustnicę- kąt otwarcie i styk wolnych obrotów.
Witam, Chciałbym poradzić się w sprawie autka. Pacjent: Skoda Octavia I 1.6 + LPG Na pulpicie ostatnio pojawiła się żółta kontrolka Check Engine, sprawdziłem na kompie i błędy były następujące: 4 Faults Found: 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Shareware Version. To Decode...
Rozwiń bardziej swoje zamiary wobec tego silnika.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
witam mam problem z instalacją kme (sekwencja) polega on na tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie na wolych obrotach. samochód to skoda octavia 1.6 - 75 KM listwa wtryskowa valtek. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Z czym może być problem, pozdrawiam Z mechanikiem. To MPI na systemie wtryskowym IAW Marelli, nie ma chyba prostszego silnika do zdiagnozowania.
zamykam temat
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. . Tylko dlatego, że silnik (przy puszczonej przepustnicy) zacznie zwiększać prędkość obrotową, wtedy zostanie odcięte sterowanie wtyskiwaczami ( bo ECU zachowa sie jak podczas zjazdu ze wzniesienia bądź inną sytuacją kiedy jest hamowanie silnikiem),...
Po wymianie elektrozaworu N205 od zmiennych faz rozrządu problem został rozwiązany.
Witam, mam problem. Pacjent Skoda Octavia 2. gen. polift, silnik stary (BXE) umarł i założony jest ARL. Auto odpala przy pomocy plaka i później ładnie chodzi. Nabierze trochę temperatury, zejdzie do 900 obrotów i momentalnie gaśnie. Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki.
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
A powiedzcie co załącza przekaźnik 100 i 429 w komorze silnika ?
Może poduszki pod silnikiem?
Jeśli jedziesz na luzie to obroty spadną i drgania ustaną według Twojego opisu,a może Ci poduszkę silnika naderwało??
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Jak przypuszczam typ silnika AEE , a sterownik MM 1AV . KWZ jest tu podstawą .
Jaka jest kolejność podłączenia kabli zapłonowych. I jak ustwic zapłon. Jak można to na rynku kolnosc przedstawić czy jak na silniku i na kopułce
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Obroty silnika są prawidłowe, wskazówka czasami też się zawiesi jak się wyłączy silnik i po kilku sekundach opada do zera.
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika.
Sama cewka jest ok bo były podmieniane miejscami i nic, świece również. Bo problem nie leży w cewkach ani świecach, te stare Beru praktycznie nie wysiadają. Co to znaczy nierówna praca silnika? Obroty falują? szarpie jak się jedzie? gaśnie? Logi zrób statyczne 007/008/009 dynamiczne parami: 002+007 002+025 001+013
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Te czerwone wężyki to podciśnienie. Wcześniej działało dobrze? Może mapa tak zrobiona ze silnik twardo pracuje na wolnych, silnik pracuje równo czy nie, jakie masz obroty jalowe?
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Poszukaj sobie o trybie awaryjnym w tym silniku, znajdziesz rozwiązanie na 100%. Nie ma sensu po raz setny pisać tego samego na forum. Zamykam.
Ten typ tak ma ale nie w Niemczech. Tam podwyższali obroty. Trzeba znać kod do sterownika, o który może postarać się serwis i potem już wykonać zmianę w sterowniku silnika. Ja tego nie robiłem bo nie dali mi tego kodu. Przyzwyczaiłem się.
Na zimnym silniku bardzo niskie obroty aż do zgasnięcia silnika wymieniłem czujnik tem.wody i nic się nie zmieniło.może ktoś coś wie?
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Cześć, 2200 to max obr osiągnięte z obciążeniem czy bez obciążenia ? Kod silnika ?
No to pocieszyliście minie od jutra obserwuję spalanie i działanie silniczka. Bo jakoś dziwnie paliwo mi znikało :) Jeszcze dopytam czy komputer sam skoryguje czy trzeba jakies douczanie w starym renault clio sugerowano zdjąć klemę 5 minutek i potem na wolnych obrotach 10 minut jak jest tu ?
Witam Zrób poprawnie logi dynamiczne. (3 bieg obroty od 1500 pedał gazu w podłogę(100%) tak do 3000 -3500) Pzdr
Witam! Mam problem z instalacją LPG (Prins VSI, wtryskiwacze Keihin niebieskie) w moim aucie - Skoda Octavia 2 1.6 MPI. Problem występuje głównie przy wyższych temperaturach na dworze (wiosna - lato). Po przełączeniu na gaz obroty falują 500-1000, silnik się dusi, wciskając gaz nie przyspiesza. Po przełączeniu na benzynę wszystko ustępuje. Po kilku...
Witam. Po wyczyszczeniu przepustnicy i zrobieniu adaptacji, silnik nadal szaleje na wolnych obrotach. Procedurę adaptacji powtarzałem kilkakrotnie.
1.6 benzyna czyli silnik SR, 8 zaworowy ??? Nie znalazłem nic o sprawdzeniu przepustnicy. Ja zaczął bym własnie od wyczyszczenia przepustnicy i adaptacji. Następnie sprawdzenie wszelkich przewodów podcisnienia, jeśli jakiś jest złamany to silnik mocno szarpie na niskich obrotach. Mozna też sprawdzić nieszczęsny układ dopalania gazów ze zbiornika bo...
Witam wszystkich. Mam problem z wolnymi obrotami w skodzie octavi 1.6 ,75k2000r.a mianowicie po odpaleniu silnika obroty wzrastają do 1800 i wahają się do 2000-cy.Świece i przewody wysokiego napięcia wymienione. Czy ktoś zna może lekarstwo?
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
Patrząc w specyfikację tego silnika to normalny objaw , zwłaszcza na biegu 4(bezpośrednim przełożeniu) i 5(nadbiegu) .
takim 1,8T przy 2k niewiele się dzieje dopiero tak 2600-2700 rozpędza się turbo czyli co? zmieniać bieg po kolejnych 1000 obrotach? Tak 1000obr jest wyztarczające.
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Znajdź miejsce na klucz imbus i kręć. Obserwuj w programie w programie w którą stronę się zmienia. Jeśli maleje to dobrze. Jeśli rośnie - kręcisz w drugą stronę. Operację tę oczywiście wykonujesz na odpalonym silniku pracującym na LPG. Temperaturę przełączania na LPG zmniejsz. 30...
Witam Miałem podobny problem w VW Polo nie zawsze trzeba doszukiwać sie uszkodzenia w elektryce .Sugerowali mi wymianę silnika krokowego . Nie posluchałem tylko opisałem problem w gazecie motoryzacyjnej. Wystarczyło wyczyścić nagar jaki powstał na przepustnicy podczas "oddychania silnika" . To pomogło autko teraz działa płynnie przy wolnych obrotach...
Nie chcę poprawiać fabryki, ani zaoszczędzić na paliwie, chodzi mi o żywotność silnika, żeby go nie wkręcać na tak wysokie obroty, dość często jeżdżę po autostradzie i ten 6 bieg by się przydał, bo odnoszę wrażenie że mi się silnik męczy jak go kręcę do tych około 4000 obrotów. Stąd też moje pytanie.
Nie znam szczegółów, ale DSG z tamtych lat padały szybko przy mocniejszych motorach. Jedż do spacjalistycznego warsztatu i będziesz wszystko wiedział. Passat B6 2.0tdi z DSG, zrobiony program na 180 koni i 400 niutów, zero problemów ze skrzynią, a nalatane ponad 270 000km, skrzynia też dostała program tj. usunięcie limitera niutonometrów (niby programowo...
Witam, Skoda Octavia 3 1.5 TSI DADA, na zimnym silniku grzechotanie przez ok 10 sek, podczas jazdy wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder. Po wymianie świec i cewek, wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, przebieg 110tys. Czuć szarpanie podczas przyspieszania, i przy ok 2 tyś obrotów słychać grzechotanie, ale nie mam go na biegu jałowym.
myślałem nad czujnikiem temperatury ale auto pali bez problemu, na biegu jałowym obroty są w porządku więc to chyba nie to A masz pewność, że ten sam czujnik jest dla sterownika silnika i dla wskaźnika na "zegarach"? Może są 2 czujniki lub jeden podwójny? Oczywiście wróżę ze szklanej kuli przy tak szczegółowych informacjach o pojeździe.
Możliwe że coś jest na rzeczy ze sterownikiem bo jak odłączałem aku na kilka godzin to potem przez parę kilometrów jechał sporo lepiej. Niestety znowu potem zamulał i pokazywał swoje humory... Mi niestety na większym ciśnieniu falują obroty więc musiałem zejść niżej żeby jakoś w miarę normalnie się poruszać.
Akumulator, mój miał napięcia dobre i trzymał prad.... Też myślałem że mój prawie nowy markowy akumulator jest 100% dobry, już prawie brałem się za wymiane rozrusznika itp. Pożyczyłem akumulator z marketu i silnik kręci jak szalony i odpala na pół obrotu..
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Witam. Od pewnego czasu jadąc autem przy obrotach około 2300-2500 wciskam delikatnie gaz tak z centymetr to słychać takie szuranie, brzęczenie. Poniżej i powyżej tych obrotów nie słychać tego dźwięku. Najbardziej słychać jak np schodź z obrotów i przy ok 2300 wcisnę delikatnie gaz,ten centymetr. Przy mocniejszym wciśnięciu nie ma żadnego dźwięku. Rozrząd...
Wymieniałeś silnik krokowy ? Proponuję powstrzymać się od podobnych "porad".
Witam, posiadam Skodę Octavię z 2000 r z gazem, problem polega na nadmuchu na przednią szybę, nawet jak nadmuch ustawię na 4 bieg to ledwo wieje na szybę a słychać że wentylator daje równo. Jak przełączę na kratki w półce to jest normalnie, a drugi temat to nawiew ciepłego powietrza jak stoi na wolnych obrotach leci zimne mimo rozgrzanego silnika dopiero...
Zrobiłem tak jak na tym filmiku. https://youtu.be/URad9uuzwaU Odpaliłem. Zero falowan obrotów. Ruszam bez problemu przy zmianie biegów też. Przejechałem z 500 metrów wpiolem wtyczkę. Palę auto niby obroty ok, ale jedynka ruszam i szarpie. Także jutro jeszcze sprawdzę bo chyba problem się rozwiązał. Gdyby tak było to ile mogę jeździć z odłączonym przepływomierzem?...
Przy lewym powietrzu wolne obroty nie były by stabilne, nie mniej pasuje to do nieprawidłowego składu mieszanki, warto sprawdzić. I jeśli nieszczelność w pobliżu głowicy to będzie silnikiem "telepać".
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
witam podobny problem a3 2.0 tdi bkd 2004 18 tys km . jak zimny to pali od kopa , a gdy złapie temperature 85-90 stopni to zaczynają się schody tz. gdy po przekreceniu stacyjki w pozycje piersza lampka od silnika się nie zapali to już wiem na 100% że silnika nie odpalę , można zaj... akmulator i tak nie odpali, dodam że lampka od świec żarowych nie...
Jeśli się nie mylę , to silnik z wtryskiem ? Jeśli tak , to należy wyczyścić przepustnice.U mnie pomogło Felicja 1.3 MPI.Pozdr.
Czytałem o tej usterce na kilku forach. Wielu osobom pomagało sprawdzenie rozrusznika, dlatego się za to wziąłem, akumulator już sprawdzałem, podmieniałem z nowym i nie było poprawy, przy okazji demontażu rozrusznika przeczyściłem wszystkie kable i styki. Po prostu lece po kolei. Kąt wtrysku, filtr powietrza,filtr paliwa itd. to wszystko już przerobiłem....
Witam. Skoda Octavia 1,4 TSI -140 KM-2013-103 tys.przebiegu.Na postoju naciskając i puszczając sprzęgło następuje samoczynny wzrost obrotów silnika do około 1200 obr./min i po 2 sek następuje normalizacja. Wzrost obrotów następuje zarówno po wciśnięciu jak i po puszczeniu sprzęgła, lecz nie za każdym razem (w większości przypadków ok 75% ). Co ciekawe...
A na zgaszonym się też sama. Uruchamiaja? Nie na zgaszonym jest ok. Jak się załonczy wentylator w czasie jazdy zgaszę auto i odpalę spowrotem to problem na jakiś czas ustaje. Dodano po 9 Jakby chodziły na zgaszonym to byłby uwalony czujnik temperatury załączający wentylatory. Nie miałeś przypadku, że po zgaszeniu silnika wentylatory jeszcze chwilę...
Na pewno dobrze sprawdzać na gorącym silniku. Wykasuj po prostu wartości wyuczone i błędy bo sterownik się "uczy" i wyrównuje korekty. Odczyt wartości na wolnych i nie zaszkodzi przy wyższych obrotach np 3000. Obserwuj działanie sond i korekt. Coś powoduje że jest za bogato.
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Ok poradzilem sobie z obrotami , predkoscia i kontrolkami. Zatrzymala mnie temp i paliwo. Mam jeszcze jedno pytanie: Jaka rezystancje ma plywak w oktawi jak jest pelny i jak pusty zbiornik. Oraz opor czyjnila temp silnika( jak sie zmienia od do). Podobno wskazniki nie dzialaja dopiero po zatwierdzeniu immo. Czy to prawda, bo obroty dzialaja bez. Prosze...
Okazalo sie ze podczas montazu instalacji LPG zamontowano symulator obrotow silnika ktory sie jakos sie uszkodzil ze raz wszystko dzialalo poprawnie a innym razem jazda na gazie byla niemozliwa. Wystarczylo wymontowac symulator obrotow silnika i podlaczyc sie jednym przewodem pod rzeczywiste obroty silnika. Problem zostal usuniety no i instalacja na...
dokładnie to mi elektryk nie powiedział tylko tyle ze komputer nie pokazuje sondy lambda, powiedział ze może sie rozłączyła ale wziołem auto na kanał i kostka nie była rozłączona, najbardziej dziwi mnie to dlaczego jak juz przejade pare kilometrów to jest ok. a jak silnik zimyny to mi obroty szaleją a nawet zdarza sie ze auto zgasnie. pojemność auta...
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
nie wymieniaj N109 bo nie ma takiej potrzeby, szkoda że nie prosiłeś tych "fachowców" z ASO aby podali Ci pełny opis błędu jaki odczytali z kompa ale pewnie było to : "chwilowy brak prądu lub zwarcie do masy" - dość częsta usterka. Pojeździj i poczekaj co się będzie działo ewentualnie przegoń auto na ostatnim biegu aby silnik przekroczył 3500 obrotów...
Witam, Skoda Octavia 2 silnik 1.6 8V z Lpg sterownik Simos. Silnik na gazie pracuje idealnie równo. Na benzynie nie wchodzi na obroty, dusi się i strzela w kolektor ssacy, pracuje jakby nie na wszystkie cylindry. Sprawdziłem: kompresję na cylindrach jest ok 1.4 Mpa na wszystkich cyl. Wtryski rozpylają paliwo równo- zostały wyjęte do sprawdzenia. Świecę...
skoda obroty octavia obroty skoda octavia skoda octavia obroty
pamięci starego komputera saeco ekspres kulka kolektor słoneczny uszczelnienie
Najlepsza płytka antenowa dla zalesionego Łochowa Reinstalacja Windows 7 bez płyty - jak zachować dane?