Znalazłem na forum mojej marki taką wypowiedz (dotyczącą galanta): Sygnał prędkości ok 0.4 m/impuls ABS 100-200 impulsów na jeden obrót koła Male pojęcie o elektronice mam, od 10 lat nie praktykowałem, ale jak mi ktoś podpowie to powinienem dać rade.
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
On ma ogranicznik obrotów silnika(jak każdy na wtrysku) nie prędkości żeby się silnik nie rozpadł
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
obroty można regulować śrubką na przepustnicy
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
Jak najlepiej ustawić wolne obroty
czy stabilne obroty po odpięciu sondy wykluczają problem mechaniczny Nie.
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
"...14v miedzy nimi sprawdzałem miernikiem." Ale bez obciążenia. Zapnij obciążenie i dopiero pomierz. Albo jest bardzo duży spadek napięcia na trasie sterownik - silnik (złącza po drodze, wsuwki, konektory, utlenione połączenia we wtykach) , albo sterownik był łaskaw wysiąść. Możesz prześledzić drogę przewodów od silnika i wszystko sprawdzić, pomierzyć...
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Tak to silnik renaulta 1,9TD pompa Lukasa
Masz malą ilość gazu, wiatraki jak są 2 to najczęsciej działają jednocześnie na niskich obrotach.
Carisma 98 rok GDI falują obroty zazwyczaj są podwyższone ponad 1000 obr. Sterownik wywala błędy 12, 23, 56 ktoś ma rozpiskę?? 56 to chyba błąd ciśnienia Ciśnienie na wolnych obrotach 4,5 do 5 Mpa. Zauważyłem dziwną rzecz na wolnych obrotach sonda stoi na 0V, jak dodaje gazu zaczyna oscylować. Ktoś podglądał parametry w GDI jak tam zachowuje się sonda?...
Mam też carismę z tym samym silnikiem i ten sam problem, którego nie mogę rozwiązać. Czy znalazłeś przyczynę?
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Przepustnica nie zabrudzona?
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
Jesli dym o ktorym piszesz jest koloru siwego a nie czarnego to napewno nie sa wtryski , tylko nadmierna ilosc nie spalonej parafiny . Powodem tego bedzie zle ustawiony kat wtrysku . Sprawdz wiec ustawienie pompy wtryskowej . Nie znam tego silnika wiec neiwiem na ile elektronika w nim pzrestawia kat , ale sadze ze przez walniety czujnik np. liczby obrotow...
Ale fartuch :-)
tak, w maluchu, polonezie. a nie bo w vento i carismie
Podleć do mnie to Ci zrobię, kontakt na PW
Tu zajrzyj http://forum.mitsumaniaki.pl/
[/quotemożna było tylko jechać na obrotach rzędu 1000-1300 do domu na najwyższym biegu odległość 80km[quote] jeśli z miską i pompą wszystko ok to zakatowałeś panewki taką jazdą - wał musi mieć obroty bo długo nie pociągnie
Wielkie dzięki, już znalazłem.Łapał powietrze przez pompę ręczną przy filtrze paliwa.
Napisz cos wiecej o samochodzie - ktory rocznik, jaka skrzynia , ile ma przejechanych km.
Czyli to odkręcenie paru obrotów tej tak jakby większej śruby co jest w tym na torxa 20 spowoduje spuszczenie ciśnienia?
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
o ile dobrze pamiętam, to pod vacu pompom masz czujnik obrotów wału, zobacz czy złącze nie jest mokre
Z rozrząd masz ok?
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę.
w volvo i carismie jest dokładnie ten sam silnik z renault.
Wykręć tą turbinę, na razie niepotrzebnie więcej myślisz niż robisz, zasilanie olejem zaślep śrubą, gdybyś do roboty się zabrał to sam byś na to wpadł. Ja bym nie sprzedawał go jako sprawnego, kłopotów sobie narobisz. Pisownię popraw.
Tak, są silniki benzynowe które już przy tych obrotach mają spory moment obrotowy i dają możliwość płynnego przyspieszania. Np 1.8 GDi Carisma.
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Witam, posiadam Mitsubishi Carisma 1.6 16v z 1998 roku. Ostatnio zaczęły jej falować obroty. Przy filtrze powietrza była kostka, więc zmostkowałem 3/4 kabelek zrobiło się zwarcie, od tej pory jak go odpalę to chodzi max 1s i gaśnie. Jak dodam gazu to jest okej chodzi ładnie, ale wystarczy że puszczę gaz i obroty spadają do zera przez co gaśnie. Wie...
A dokładniej to jak mam go nauczyć obrotów?? Co do regeneracji to ja nie bardzo mam taka możliwość w UK bo tu wymiana tylko na nową albo szrot.
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Przerabiałem to kiedyś w Space Star 1.8 GDI Wytarł się TPMS (pot. przepustnicy). Kupiłem niby zamiennik na aliexpress ale pasował ni przypiął ni wypiął. Skończyło się na rozebraniu starego przeczyszczeniu podgięciu ślizgaczy i sklejeniu. Auto odzyskało kontrolę nad obrotami. Ogólnie jest też potencjometr pedału gazu (szerszy)
carisma obrót obrót mitsubishi carisma carisma wtrysk carisma
instrukcja dedra odklejanie układu ładowanie dodatkowy akumulator
Alfa Romeo 156 1.8 TS – brak podświetlenia prędkościomierza, żarówki T5, bezpiecznik F33/F37 Pioneer VSX-804RDS – jak dodać Bluetooth? Adaptery, połączenie RCA/SPDIF, kompatybilność