Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Nikt nie pomógł więc zrobiłem to jak Adam Słodowy. Po odkręceniu wentylatora (wisko) jest lepszy dostęp do koła pasowego. Temat do zamknięcia.
Dzień dobry, mam problem z kodowaniem licznika w passacie b5 przedlift z can gateway, przełożyłem skrzynie bez czujnika prędkości i muszę zmienić by licznik czytał prędkość z szyny can, jest ktoś chętny pomóc? Mogę wynagrodzić usługę. W załączniku eeprom. Kilka osób mi powiedziało że licznik 3B0 920 802A i pompa abs 31pin nie mają możliwości takiej...
Tam za hamulec odpowiada przekaźnik w module wycieraczek i on najczęściej powoduje takie przypadłości, oczywiście urwany ślizgacz w silniczku też może być ale to w passatach bardzo rzadko. Moduł jest obok kolumny kierownicy po lewej stronie (nad nogami kierowcy). Dodano po 25 Wycieraczka się nie wyłączy póki nie osiągnie położenia parking, tu szukaj...
Reasumując śruba stopu do wkręcenia o obrót i log.
To może masz nie takie koło rozrządu, czy raczej tarczę impulsową. Wysyła sygnał 2 razy na obrót zamiast raz. https://obrazki.elektroda.pl/5238760700_...
No teraz przepływ się zgadza. Do pełni sprawności brakuje jeszcze wartości doładowania. Dalej jest problem do 3000. Do sprawdzenia podciśnienie czy jest wstanie odciągnąć dźwignie turbo do ogranicznika. Jak tu będzie ok ogranicznik do wkręcenia o jeden obrót i log.
Bo wtedy powietrze jest gęstsze i szybciej turbo ładuje. Sprawdź czy mechanizm się nie blokuje jak nie sztanga do skrócenia o obrót i log 11 powtarzać aż wykresy będą się najlepiej pokrywać.
Ja pewnie też mam coś z ukladem scalonym. Po włączeniu wcieraczki silniczek chwilowo sie załączy (min obrót 0.5sec.) po tym juz nie działa. Po podłączeniu go do zasilaca działa jak należy (w kostce - pierwszy styk i ostatni). U mnie też może być to tyrystor MCR 706A czy cos innego?? Prosze o pomoc.
Próbowałeś zapalić auto i zrobić obrót kierownicą początek koła do jazdy na wprost do końca w lewo, prawo i na wprost oraz jazda próbna?
Mnie to wygląda na luźny sworzeń - na 1 obrót jedno twarde stuknięcie osłuchaj stetoskopem każdy cylinder oczywiście od zewnątrz.
Gdyby kierownica była przestawiona np o jeden obrót to poszła by taśma teoretycznie.Coś tam zapasu jest ale nie wiem czy aż tyle.Trzeba zajrzeć w parametry i zobaczyć czy coś tam widać.Do tego odczytać prędkość tylko na wykresie ze wszystkich kół.Bo zakłócenia na którymś czujniku mogą wpływać na to czy zgaśnie esp czy nie.
Byłem dziś na mapowaniu, wykrył u mnie błędny zapis mapy ( strasznie pomieszana i 170 koni zamiast 130 ), po wgraniu nowego soft dalej samochód ma problem z odpalaniem, więc przetestował moment rozrusznika no i mam "275", stwierdził, że zbyt niski więc podniósł lecz dalej ten sam problem. Postanowił przywrócić ustawienia fabryczne i zalecił zmianę rozrusznika,...
Tak, obrót i lekkie pociąganie w górę.
No dobrze rozumiem, ale to w takim razie dlaczego wycieraczka w spoczynku, podczas jazdy na wybojach czy coś się nie włącza? jak ja trosze posunę recznie, palcem , to robi obrót i wraca, to samo sie dzieje przy zamknieciu bagażnika, lecz to nie jest od samego otworzenia i zamkniecia, lecz jak zamykając trzasnę klapą,po prostu wycieraczka dostaje lekki...
Raczej turbo jest adekwatnie regenerowane do kwoty za zapłaconej. Przepływomierz w porządku. Jedynie można by spróbować pobawić się śrubą ograniczenia maksymalnego przymkniecia kierownic (tą która ogranicza maksymalnie wyciągnięcie sztangi nie ta na samej sztandze). Wkręcił bym ja o pół obrotu i log czy jest poprawa jak tak to o kolejne pół obrotu aż...
przypomne jeszcze ze jezeli zrobie drugi obrót to przestawienie koła wynosi 7 zebów a nie jak na zdjeciu 17 chyba. kurde takie cos silnik prawie nic nie dostal tyle ze osłona od rozrzadu pekła i przypuszczam ze plastiki dostały sie pod metalowa osłone a nastepnie miedzy pasek a wałek i wtedy nastapiło przestawienie. Pozdrawiam jak cos bede wiedział...
Witam! Mam VW Passata 94r. Chcę zrobić urządzenie które będzie mierzyć obroty silnika, prędkość i chwilowe spalanie. Obroty mierzy się wpinając się w cewkę, a co z prędkością i spalaniem? Podobno przy skrzyni biegów jest jakiś encoder, który podaje kilka impulsów na obrót i wystarczy zmierzyć częstotliwość - czy to prawda? A co do spalania... czy wystarczy...
VW Passat 1,9 TDI 2004 Automat AG4 Jadąc do 60-70km/h nie widać żadnych objawów poza falującymi obrotami co kilkadziesiąt sekund ok50-100 co trwa pare sekund powyżej 70 jadąc ze stałą prędkością np.80,90 przy falowaniu obrotów odczuwalne jest drżenie samochodu w chwili wahnięcia obrotów góra dół Byłem na VAGu na stacji diagnostycznej, dosyć prymitywny...
Witam. Panie sebap , to co na zdjęciu to jest przełącznik. A centralka (inaczej - sterownik) znajduje się w 99% pod maską (zależy od chęci instalatora). Co do pytania: Sterownik to Diego G3. Pionowe diody po lewo to oczywiście poziom gazu w zbiorniku, jak jest rezerwa to czerwona, a jak koniec to pika. Te dwie diody u góry po prawo to diody stanu sterownika...
witam problem EGR rozwiązany, drut z którego zrobiona była sprężyna powrotna na tyle się wysunął, że blokował obrót półksiężyca został skrócony o 2 mm , niestety nie obyło się bez demontażu całej chłodnicy, bo jakichś inżynier uparł się aby, śruby mocujące sam nastawnik, były od strony komory silnika. Co do problemy z multifunkcją, moduł który kupiłem...
Nie wiem, czy wiesz, ale syrena ma TRZY niezależne układy zapłonowe. Są trzy przerywacze i trzy cewki. Ty możesz podłączyć się w ten sposób, że przystosujesz obrotomierz do wersji do malucha i podłączysz się pod jeden obrotomierz. W maluchu tez wypada jeden zapłon na jeden obrót wału. Jak w jednocylindrowym dwusuwie.
Ja pchałem drutem od siłownika ważne aby naciśnąc w miejscu gdzie jest dziurka potwm obrót o 180 i znowu nacisnąć przed włożeniem drota(średnica ok 3mm) ale trzeba uważać aby druga strona się nie zatrzasnęła.Ustawiałem dziurkę na górze.Jak nie masz darmowego dostępu do komputera to niepodawaj zapłonu.Możesz delikatnie przekrecić klucz aby blokada odskoczyła.
z tymi skokami miałem to samo . Sterownik nie widzi ,że silnik wykonał obrót o 360st dlatego szyba się zatrzymuje i trzeba dać kolejny impuls z przycisku by szyba znów ruszyła o kolejne centymetry, aż do skutku. Wymiana sterownika przy silniczku załatwia sprawę. gorzej, że nikt nie chce sprzedać samego sterownika tylko silnik+ sterownik +cały mechanizm...
Słuchaj, ja miałem tak samo w golfie 2!!! 1.6 benz U mni eproblem polegał na rozruszniku samym w sobie, mianowicie był wewnątrz troche pokruszony elektromagnes i jak całość sie rozgrzała od silnika to nie chciło kręcić bo sie przyblowkowywał, objawy takie jak przy rozładowaym akku a potem juz wogule nawet nie zakręcił, rozebrąłem naprawiłem i myślałem...
Czyli te 14 litrów to trasa. Według mnie to zdecydowanie za dużo. Pamiętaj jednak iż po przejechaniu 1000km masz wrócić do gazowników na podregulowanie instalacji i wtedy może (a w Twoim przypadku wręcz powinno ) poprawić sie spalanie. Zależy ile palił ci na benzynie, bo jak też sporo to może "trzymają hamulce". Zapewne masz instalację I- generacji...
Kolega majsster dobrze mówi - oglądałeś resztę silnika? Coś mi nie gra na tych zdjęciach, przy prawidłowo złożonym rozrządzie 3 śruby powinny być mniej więcej w połowie fasolek a znak 4z po środku pomiędzy blaszkami Patrząc na śruby synchronizację masz na + patrząc po znaku na - choć śruby są mało ważne. Czy podczas napinania paska poluzowałeś 3 śruby...
Pisałem w wcześniejszym temacie o moim aktualnym problemie z TDikiem. Samochód na 4 i na 5 biegu powyżej 130km/h poszarpuje tak jakby włączał tryb awaryjny, na Vagu widać że turbo przeładowuje i w momencie zamułu odcina, i tak wkoło. N75 zamieniony i samochód nie odcina ale też nie ma czym jechać, przepływka zamieniana i to samo, dodam że po wymianie...
Wstaw ten opornik z anglika i podłącz z powrotem, tylko tak aby go powietrze z dmuchawy studziło, wyprowadzenia na silnik masz...a z wersji europejskiej wyprowadź kable silnika (czerwony i niebieski na ostatnim zdjęciu i podepnij pod dwu pinową kostkę angielską:) Pamiętaj o kierunku obrotów:)
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
spokojnie można tam podłączyć,a jeżeli to nic nieda to pozostaje ci wzmacniacz impulsów
Na zimnym czy ciepłym czy podczas rozgrzewania,na którym biegu.
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
przekaźnik oznaczony jako 72 Jest on z logiką,jedno zainicjowanie uruchamia cykl,ponowne kasuje. Po prostu jeżeli nie chcesz aby wycieraczka pracowała,zrób podobny ruch dźwignią,jak ją uruchomiłeś :) Przekaźnik bez logiki ma oznaczenie 20
oglądałem wyglądają fajnie Upewnij się! Oglądanie nie jest właściwym testem. Należy dokonać pomiaru wydajności , dla poszczególnych zakresów obrotów!
Tak poradziłem sobie, tam wymagany jest inny potencjometr bo on wykonuje prawie cały obrót. 340stopni
Sądzę, że on ma sterownik z magistralą, a deskę wstawił bez magistrali. Wtedy pociągnąć kabel z impulsami obrotów.
I obrotomierz... Bo inny zakres obrotów.
Witam obroty silnika dochodzą tylko do 2.5 tysiąca Na postoju czy podczas jazdy?
Zacznij od sprawdzenia przepływomierza. Pozdrawiam.
Zadałeś bardzo ogólnikowe pytanie. Przy jakich obrotach ?
Silniki diesla na wolnych obrotach to się raczej chłodzą
problem dotyczy wolnych obrotów przy silniku 2,0 benzynowym z pełnym wtryskiem, po uruchomieniu obroty utrzymują sie w okolicy 550-650, bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdzenie testerem nie wykazało żadnych usterek, podciśnienie( wężyki gumowe) wymienione.Usterka pojawiła sie nagle, tzn w momencie odpalania samochodu( samochód stał ok 4...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Przed skrzynią było tak samo?
Normslne 👍
nie wiem od czego bu tu zacząć Od poprawienia postu. Dziwna maniera używania wielokropków. A potem od wymiany sprzęgła.
Zanim uruchomisz zmierz napięcie po nocy, to też ważna informacja. Potem włącz światła i dmuchawę na postoju. Potem odpal i mierz najpierw na wolnych obrotach a potem przygazuj.
A czy jest opcja aby przez kodowanie wspomganie kierownicy działało jeszcze efektywniej? Aby można było mniej siły włożyć do obrotu kierownicą?
passat obrót passat nierówny obrót passat wysoki obrót
schemat jelcz sharp panel zwijacz przewód sprężyna
Zamienniki tranzystora BC109: BC549, BC550C, 2N5088 – porównanie parametrów Chrysler Grand Voyager 3.3 V6 – wymiana paska alternatora, napinacz, schemat prowadzenia