Sprawdz mikrowyłacznik w zamku maski albo kostke łaczaca .
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
Spaliny się cofają przez spływ oleju z turbo.
No tak dokładnie, a le chodzi mi o to że przy przekroczeniu zapłonu powinny się wszystkie kontrolne zapalić, a ta olejowa właśnie się nawet kontrolne nie zapala
Hej kolego i co miało winę?
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Witam temat udało sie jedynie załatwić remontem silnika. Pośrednie środki nie dały efektu.
Witam, Planuje wymienić sam olej w samochodzie, ale nie wiem jaki klucz będzie pasował do filtra oleju, widziałem wiele jakiś uniwersalnych, które teoretycznie działają, ale nie jestem do nich przekonany. Możecie mi podesłać jakiś odpowiedni? Może być też uniwersalny jeżeli polecacie Samochód to: Skoda octavia 2 2007r. 1.9 TDI 105km Z góry dziękuję...
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
ciśnienie oleju ?
Zamiennik będzie działał. Ważne aby była nowa, i nie zmęczona olejem.
Nie słuchaj znajomego bo się nie zna. Skoro nie włączają się po włączeniu klimatyzacji (a ta działa, tzn. kompresor pracuje) tzn. że najprawdopodobniej oba wentylatory są uszkodzone. Odepnij wtyczkę od jednego z nich i podaj masę z akumulatora na brązowy i plusa na jeden z czerwonych a potem na drugi czerwony. Powinny Ci ruszyć wtedy oba biegi. Jak...
ten typ tak ma
ok.... czy na uszkodzenie łańcucha mogło mieć wpływ zbyt niskie ciśnienie oleju?
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Poszukaj sobie tekalan odpowiedniej średnicy, są idealne do odsysarek.
Witam, mam taki problem,ze chce zmienić olej w skrzyni a nie wiem gdzie jest wlew oleju do skrzyni. Ma ktoś z was jakieś zdjęcia może? Proszę tu: http://www.automatik-getriebe-berlin.de/...
2.0TDI i wszytsko jasne. Spaliny śmierdzą olejem?
Kolega ma uszkodzony czujnik otwarcia maski silnika. I kontrolka nie zgasła.
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Wprowadź do do garażu, albo nasmaruj tuleje na czas pracy olejem.
Może warto by było najpierw dolać oleju?
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
Tak, to może być uszcelka pod głowicą ale trzeba to zweryfikowc. Masz chlodniczke Oleju?
Chodzi uszczelkę pod filtrem oleju.
Witam, przygotowuję się o wymiany w skrzyni biegów, niestety wujek google nie chce mi powiedzieć ile tego oleju zakupić, proszę o pomoc, auto to octavia 2 1.6 TDI 105KM CAYC CR, czy mogą mnie czekać jakieś niespodzianki przy wymianie oleju?
sprawa rozwiazana - padniety , przepuszczajacy olej czujnik cisnienia oleju
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Chcieliście polskiego ładu to go macie... I to mi się podoba. 500 +, bony wakacyjne inne dotacje, oto skutki.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Do wymiany osuszacz, zawór rozprężny, skraplacz, reszta do płukania. Nie trzeba sprężarki rozbierać, wystarczy ją przechylić i wylać trochę oleju.
Na próbę pomiń chłodnicę oleju.
hydrayliki zaworów nie słychać!!!często tak jest przy nie wlasciwym oleju
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
te objawy które opisałeś to stawiam ze jest gdzieś pęknięta chłodniczka oleju
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
Bardziej prawdopodobna odma niż turbina. Obejrzyj rurke od separatora. Olej kapie pewnie na złączu IC Popraw pisownie. a jak z dostepnoscia po zdjeciu oslony? pisz twardzielu z pl znakami na smyrfonie :)
Używam do kosiarki lub do kosiarki traktorka (stale na tym samym oleju). Nic się nie marnuje.
Otwierasz maskę, po lewej przy ścianie grodziowej , wchodzi na nią gruba rura od intercoolera
Luzów nie ma, sprawdzałem jak montowałem. Kontrolka oleju gaśnie natychmiast po zapaleniu ciśnienie sprawdzałem ale nie pamiętam wartości. Sprawdzę raz jeszcze, zadarzały się tam jakieś awarie pompy oleju ?
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
po pierwsze zmień ten dziadowski castrol bo szkoda silnika (wystarczy zrzucić miskę ) polecam mobil , po drugie dla siebie maks. 15000 km dla klienta jak sobie życzy to nawet 60 000 km na oleju :)
jaki rok produkcji samochodu ?
Za duże LP. To nie wina sprężarki a zapewne debilnie obsługiwanych automatów do klimy. Spekuluje nie widząc układu ale raczej na pewno osuszacz do wymiany, płukanie i napełnianie czynnikiem z prawidłową ilością oleju.
Zawór jest w pompie oleju...micha do zdjęcia.
Silnik kwalifikuje się do remontu. Jaki jego zakres jest wymagany. No cóż na to pytanie można odpowiedzieć tylko ściągając głowice i weryfikując stan gładzi cylindrów. Tak samo czy po zajrzeniu pod czapkę znajdzie się winny niskiej kompresji na 2 i 3. Oleju nie bierze?
Popraw opis bo nic nie idzie zrozumieć , oprócz tego że auto nie jedzie. Na filmie nie widać żadnego wycieku. To że nie jedzie może być winne sprzegło lub skrzynia. Sam nie naprawisz , oddaj do mechanika.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
To wada fabryczna tych klap gaszących, mgiełka oleju z turbiny i z odmy gromadzi się akurat tam gdzie mieszka silniczek, przekładnia, potencjometr i reszta elektroniki w tym podzespole. Obecność oleju nie oznacza uszkodzenia turbosprężarki, po prostu "ten typ tak ma"
Witam. Skoda Octavia Tour 1,6 benz + lpg, przy wymianie oleju, po wypuszczeniu zużytego oleju i przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon bez uruchamiania silnika, kontrolki czerwone gasną, tak jakby wszystko było w porządku. Ale przecież brak jest oleju! Czy ktoś może wspomóc radą, czy tak powinno być? Czy wobec tego oprócz czujnika poziomu oleju jest...
Znając życie chodzi o klapę gaszącą Ja bym ją rozebrał i wymył z oleju potencjometr
30Nm + 70Nm + 90° + 90° + 90° oczywiście śruby głowicy nowe, lekko naoliwione świeżym olejem silnikowym, otwory w bloku czyste bez oleju czy płynu...
Wiec chyba samo czyszczenie odpuszcze sobie, bo pytalem zaufanego mechanika, ze uszczelnienia od turbo nie wymieni, trzeba dac do regeneracji, a samo czyscenie to za bardzo nic nie da, troszke jest oleju w intercoolerze, nie ma duzo, ale chyba nie powinno byc wogole tam oleju?
Witam problem migające lampki czerwonej ciśnienia oleju Skoda octavia combi 2009 r 1.8 tsi przebieg 140000tys Jest po generalnym remoncie silnika spowodowany oczywistym problemem nadmiernego poboru oleju. samochód sprowadzony z zagranicy i jest już po remoncie silnika na krasnobrodzka racing i składany w warszawie, honowanie cylindrów, rowki na moich...
Jest oring jak nie leje oleju to nic się nie rozerwie.
Ok, tzn z tego co się orientuje to u mnie w tym archaicznym silniku jest tylko jedna sonda. A może być tak że sterownik przypadkowo daje taki błąd? Czy jak się powtarza to już jest jakiś problem? To lekkie trzęsienie się silnika tez może mieć z tym związek? Czy jak się chce sprawdzić szczelność dolotu to sie odkręca korek wlewu oleju?
Nikt nie miał problemu, bo nikt nie szukał. Te auto nie posiada oleju do wspomagania układu kierowniczego. Układ elektryczny jest..
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
I co rozwiązałeś problem?
Nypel nie dokręcony i ośliwiło całe turbo. Nypel jest na przewodzie zasilającym.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Jak nie chce odpalić to zobacz w blokach pomiarowych czy ecu widzi obroty silnika ( o ile nie zrywa komunikacji przy kręceniu rozrusznikiem) Drugi sposób, to podpiąć diodę led z rezystorem pod któryś wtryskiwacz i obserwować czy miga podczas kręcenia, jednocześnie zdjąć któryś kabel wn ze świecy i sprawdzić iskrę. Jak nie kluczuje wtryskiwacza i nie...
Kolego, zobacz na układ ssący, czy szczelny. Zapach siarkowodoru i strzały w wydech to za uboga mieszanka, no albo coś z zaworami wydechowymi. Gdybyś miał za bogatą to sonda nie pracował by, to raz, poza tym byłby zwiększony poziom CO. Silnik kopcił by na czarno, a piszesz że nie kopci. No i miałbyś w karterze ze dwa stany oleju.
Podczas jazdy przy bardzo nagrzanym silniku miga kontrolka. Czujnik wymieniony, na zegarach pokazuje ponad 3 bary, Moze ktos moal cos podobnego w Tych motorach? I jeszcze na czym polega modul sterujacy cisnieniem oleju ktory wymyslilo vw??
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
Tak to prawdopodobnie koniec.Zassał oleju z intercoolera prawdopodobnie.
Jak mnie wzrok nie myli to chlodniczka oleju. Do wymiany uszczelki chlodniczki najlepiej przy wymianie oleju to ogarnąć groszowe sprawy i kilka minut roboty
Sprawdzalem rowniez za pomoca multimetru. Wszystko bylo okej. Odpinalem niektore wtyczki od czujnikow zeby miec taki sam obiaw jak podczas jazdy. Nic sie nie pojawilo na desce. Rowniez pod silnikiem, czujnik polozenia walu, czujnik cisnienia oleju, nic.
Kolego po zmianie aparatu należy ustawić zapłon.
Kolego nie sądzę aby były to przewody zapłonowe lub świece,gdyż to auto takich częsci nie posiada. Dodano po 3 Po otworzeniu filtra paliwa zobaczyłem zabarwioną od oleju silnikowego olej napędowy oraz opiłki...
Skoda Octavia 3 1.8 TSI 180 km automat. Przy zakupie podczas odpalania słychać było jakby metaliczny dźwięk od strony rozrządu. Auto na wolnych obrotach, jak pochodziło trochę dłużej, odpalone znów pojawiał się ten dźwięk. Tak jakby łańcuch uderzał o osłonę. Był widoczny wyciek oleju spod osłony rozrządu. Rozrząd wymieniony na nowy (bez okulara) i efekt...
1.2 T 145KM Dobra już wiem, że ten silnik jest na pasku, tylko czy to jest ta sama konstrukcja co to Puretech i pasek jest w oleju?
Witam, Problemem okazało się nie wykasowanie podczas dwóch wymian oleju komunikatu "service". Po skasowaniu problem zniknął temat do zamknięcia.
W sklepie motoryzacyjnym.
Okazało sie ze był rozciagniety łańcuch rozrzadu. koszt ok 1900 wraz z wymiana oleju. Skodzinka już smiga :)
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Uszczelnij dolot wymyj IC z oleju i sprawdź plastikową rurę turbo-IC pod ciśnieniem czy nie pęknięta.
Najprawdopodobniej będzie to czujnik ciśnienia oleju. Miałem identyczne objawy w oplu. Po wymianie wszystko w porządku. Cena czujnika z wymianą ok.30zł.
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
W mojej skodzie na około 10tyś km dolałem 070l oleju dodam że jest na gazie wlany był lotos półsyntetyk co zauważyłem to pod korkiem oleju pojawia się troche oleju i w filtrze powietrza też jest troche co może być powodem ubytku
Cześć, jeżeli motor jest na pompie rotacyjnej to pojedzie nawet na oleju z biedro... i denaturacie :) Nie ma się czym martwić, dolać ropy i jeździć.
wylacznika awaryjnego nie ma,odpalać bez oleju nie wolno ale i to nie zablokuje zapłonu.
Sterowanie jest bo to już było sprawdzane jutro podjadę aby gaz odessali i zobaczę kolor oleju i dam znać pozdrawiam.
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
drobna sprawa czujnik w interkulerze albo padł albo jest brudny przełącza sie w tryb awaryjny możliwe ze ktoś lipnie zrobił turbine przeważnie czujnik zabrudza sie olejem z turbiny
tak, klima odpada, drzwi lewo prawo tez, moduł sprawdzony, jeszcze czujnik poziomu oleju zostal Dodano po 4 zrobione, przetarty przewód idący do czujnika poziomu oleju. Ocierał o półoś.
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
Lewar7.Nie jestem jasnowidzem ale staram się pomóc.Wiesz doskonale,że to jest silnik 1.6 ośmiozaworowy i producent wymyślił coś takiego jak pseudoturbina.To jest dmuchawa która na zimnym silniku podaje powietrze do kolektora wydechowego w ramach ekologi,a na nagrzanym silniku,przy wyższych obrotach i większym obciążeniu wtłacza powietrze do kolektora...
i pewnie właśnie dlatego do ciebie na warsztat trafiają:) a jest szansa ze olej ma coś z tym wspólnego?? bo troche podbiera oleju swiece tez wymieniane byly[/s]
Powinno się wymieniać co 90 tysięcy lub co 4 lata. Biorąc pod uwagę, że autko nie jest już nowe trzymałbym się tych wytycznych. Podobnie z olejem... Ja w octavii 1.9 TDI 130KM wymieniam olej co 10 tysięcy a rozrząd co 70 tysięcy.
Problem może leżeć samym liczniku, te auta miały z nimi problem szczególnie jeśli chodzi o immo. Trzeba zrobić diagnostyke jak zaczyna wariować, tak jak mówi kolega jorge83, sprawdzić poziomy napięć zasilających.
octavia oleju octavia ciśnienia oleju octavia kontrolka oleju
filtr komina ekspres zelmer rozebra nagrać teledysk
pętla indukcyjna pętla indukcyjna
Brak polskich znaków w SMS na Xiaomi - jak naprawić? Mocniejsza wieża od Philips FW590C - porównanie modeli