Podstaw PR-ka zamiast czujnika i popróbuj, zanim kupisz nowy.
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Jak zachowuje się kontrolka temperatury silnika, kiedy wymieniałeś termostat.
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Witaj. Mam ten sam problem ze swoją skodą octavia 2014r 2.0tdi 150km. Czasami nic sie nie dzieje, normalnie jest temperatura ok 90st. A czasami przy spokojnej jeździe potrafi wskoczyć na 130st. Co może być tego powodem? Nie pokazuje żadnego błędu Pomocnicze pompy wody działają normlanie. Termostat? Czujnik? Główna pompa wody?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Mam pytanie odnośnie temperatury silnika wymieniłem termostat i czujnik temperatury silnika a wskazówka od temperatury cała czas wskazuje 50 stopni
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Temat ogarnięty połowicznie żaden z czujników, były podmieniane.Zrobiony rezystor do obniżania temperatury silnika.
Kontrolka nie odzwierciedla długości działania świec żarowych, o tym decyduje cz. temperatury silnika(m.inn) Sprawdź kondycję świec
Nie słuchaj znajomego bo się nie zna. Skoro nie włączają się po włączeniu klimatyzacji (a ta działa, tzn. kompresor pracuje) tzn. że najprawdopodobniej oba wentylatory są uszkodzone. Odepnij wtyczkę od jednego z nich i podaj masę z akumulatora na brązowy i plusa na jeden z czerwonych a potem na drugi czerwony. Powinny Ci ruszyć wtedy oba biegi. Jak...
dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego Zobacz co pokazuje pod komputerem zanim podmienisz. -na wskazówkę nie patrz bo to zupełnie inne czujniki.
Wymień czujnik temperatury silnika. Wszystko wróci do normy.
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Na akumulatorze są trzy zielone bezpieczniki o których wspominał Ireneo, juz je sprawdziłeś ale teraz sprawdź czy za nimi na trzech czerwonych kablach jest prąd. Sprawa druga, pisałeś, że silnik łapie temperaturę, chyba lepiej zająć się tym problemem niż naprawiać klimę.
AGR nawet z miauczącym rozrusznikiem z reguły odpala przy dodatnich temperaturach.
Ten silnik odpala bez problemu, nawet gdy wszystkie świece są niesprawne. Mam na myśli temperatury powyżej 0 stopni.
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Tak,uszkodzony czujnik albo okablowanie
nie dochodzi do nich prąd bo temperatura jest wyższa niż 5*C a powyżej tej temperatury sterownik silnika nie podaje zasilania na świece żarowe, nie szukaj na siłę problemu, którego nie ma.
W tym rozwiązaniu masz silniki dwubiegowe wentylatorów (do silników dochodzą trzy kable). Pierwszy wolniejszy bieg realizowany jest przez zasilanie silnika przez rezystor ograniczający, drugi szybki bieg to zasilanie bezpośrednie 12 V. Rezystor ograniczający prąd znajduje się wewnątrz silnika elektrycznego. Przy jego usterce temperatura wzrasta do około...
12 km dziennie, czyli podejrzewam, że 6 do pracy i 6 po pracy. Na 90% silnik nie dogrzany, zwłaszcza przy obecnych temperaturach na zewnątrz.
Sprawdź w liczniku w blokach pomiarowych jaką temperaturę pokazuje czujnik temperatury silnika. Obstawiam uszkodzony czujnik.
Podmiana termostatu nie ma sensu. W tym silniku temperatura pracy dochodzi do 115stopni. Koledzy ze wschodu temat opanowali: https://www.drive2.ru/l/4509916332409493... Wystarczy zamienić dwa piny w kostce od pokrętła temperatury by po ustawieniu w pozycji "zimno" termostat otwierał się przy 95 stopniach
Witam Odłączyłem go a mimo to wentylatory pracują. Pewnie dla tego, że nie jest to bezpiecznik od wentylatorów. Możesz rozpiąć wtyczkę w okolicy wentylatorów, jeśli już musisz je odłączy. Oczywiście w mieście (w korku) może być problem ze zbyt dużą temperaturą.
Skoda Octavia 1,9 TDI Po zapaleniu auta, świece podgrzewania temperatury powietrza w silniku dalej grzeją pulsacyjnie i nie wyłączają się. Silnik jest ciepły, a świece żarowe dalej grzeją pulsacyjnie. Jaka może być przyczyna?
odepnij kostkę od czujnika temperatury czujnik masz w obudowie plastikowej która jest przymocowana do głowicy ,po odpięciu sprawdź temperaturę
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Znajdź miejsce na klucz imbus i kręć. Obserwuj w programie w programie w którą stronę się zmienia. Jeśli maleje to dobrze. Jeśli rośnie - kręcisz w drugą stronę. Operację tę oczywiście wykonujesz na odpalonym silniku pracującym na LPG. Temperaturę przełączania na LPG zmniejsz. 30...
W czujniku temperatury silnika jest problem cały czas. Przy odpięciu sterownik przyjmuje właśnie temperaturę zastępczą w okolicach 20 stopni. Wypadało by się dokształcić, jak już ma się fejsik.
Witam, mam problem. Pacjent Skoda Octavia 2. gen. polift, silnik stary (BXE) umarł i założony jest ARL. Auto odpala przy pomocy plaka i później ładnie chodzi. Nabierze trochę temperatury, zejdzie do 900 obrotów i momentalnie gaśnie. Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki.
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
1.9TDI jest kilka typów z czujnikami w różnych miejscach. Podaj oznaczenie silnika.
Ja bym sprawdziła z innej strony może uszkodzeniu uległ termostat i płyn idzie na dużym obiegu przez to silnik dłużej nagrzewa taka ilość płynu a dodatkowo ochładza go parownik i temperatura po przełączeniu się na gaz spada poniżej zadanej dla instalacji gazowej i centralka od gazu przełącza na benzynę. Było by dobrze sprawdzić temperaturę podczas pracy...
Co ma licznik do sterownika silnika w tym przypadku. Są 2 osobne czujniki. Wystarczyło spojrzeć w odpowiednie bloki (silnik lub licznik) by wiedzieć czy problem tkwi po stronie temperatury dla silnika czy dla licznika i wtedy wyeliminować jeden z systemów.
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
Ponieważ jest inny wlot powietrza z przodu, ja bynajmniej nie spotkałem się z autem, w którym jest stała temperatura bez rozróżnienia na zima czy lato. (Czy to opel astra czy audi a3, skoda octavia, citroen berlingo). Jedyne co to możesz kupić osłonę zimową na przód zderzaka ponieważ są takie uznane przez producentów. Wszystko jest sprawne w Twoim autku...
Ale jak sama nazwa tego forum wskazuje "Samochody Serwis" dział klima i ogrzewanie ... znaczy się POMOC a nie pisanie pierdół w temacie. To, że mogę oddać na serwis auto warte może z 3 tys zł to ja doskonale wiem. Wiem również, że mogę sobie zapłacić za ten serwis 1/5 wartości tego auta. Po to są fora by nie wydawać niepotrzebnie kasy jeśli można dostać...
Te silniki generalnie długo osiągają temperaturę i np bez obciążenia temperatura lubi nawet spadać. Tez tak miałem i pomogla wymiana termostatu ale nadal długo osiąga temperaturę. U mnie problem z porannym odpalaniem wynikał z uszczelnienia pompowtryskow. Po wymianie oringow jak reka odjal. A co jakis czas rano nie odpalal i trzeba bylo bardzo dlugo...
Gdy pisałem ten post wpadło mi do głowy z tym odłączaniem akumulatora. Jutro to sprawdzę. Może spadek napięcia spowodował błędy z kierownicą i tym przekaźnikiem. Ten czujnik temperatury i zablokowany sterownik były przed odłączeniem akumulatora i spawaniem ( wykręcałem na spawaka śrubę z sanek silnika )
Jak w temacie problem z samochodem na cieplym silniku ciezko pali na zimnym ok .Samochod po wymianie rozrzadu ,oraz czujnika temperatury. Prosze o pomoc
Ja miałem odwrotną sytuację, ale w octavia 1 1.8 turbo Komputer pokazywał temperaturę silnika ponad 100stopni Celsjusza. A wskazówka poprawnie (czujnik 4 pinowy). Jeśli już udało się odpalić to nie miał mocy i się dusił. dopóki się nie rozgrzał. Czujnik drugi raz wymieniałem po 2 miesiącach bo zaczął przeciekać do kostki przyłączeniowej i sytuacja się...
tak jak staniesz przed silnikiem to tak w połowie w okolicy 4 cylindra
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Cześć wszystkim Zauważyłem już 4 raz z rzędu chyba niepokojącą rzecz. Auto po nocy pod chmurką, temperatura +2, odpalam rano i od razu ruszam do roboty. Ledwo 50m wyjadę z parkingu i już leci z nawiewu ciepłe powietrze. Po przejechaniu raptem 1km już dmucha gorące. Nie kojarzę aby auto tak miało. Jak były mrozki -2, -3 to po przejechaniu 6-7km dopiero...
Pewnie masz połamane przewody przy czujniki temperatury i stąd te objawy.
EGR jest wyprogramowany jeżeli chodzi o turbo na kompie niby znakomite wyniki były trzyma wszystko bardzo ładnie a termostat z czujnikiem cieczy chłodzącej wymieniałem 2 dni temu, też nie pomogło. Jeżeli chodzi o temperaturę paliwa i temperatura w dolocie to tego jeszcze nie sprawdzałem.
Mam skode octavię. Od pewnego czasu ogrzewanie przestało działać. Ogrzewam w środku fotelami podgrzewanymi. Dziaają wszystkie dmuchawy. Klimatronik przełącza strumień powietrza tak jak ma to być tylko brak ciepłego powietrza- na zimno dmucha. Jak dzwoniłem do serwisu powiedzeli mi, ze to filtr pyłkowy- wymieniłem i nic. Temperatura silnika w normie....
a mam pytanie bo znalazłem do termostatu samo króciec czy jest możliwość wymiany samego tego elementu bez całej obudowy i jaka jest odpowiednia temperatura otwarcia dla tego modelu i silnika czy jest to 105 stopni.
Po wymianie pompy silnik pracuje prawidłowo.
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
Zrob tak jak pisza koledzy a roznica temperatur sie nie przejmuj. Praktycznie zedko kiedy oba wskazania sa identyczne. A ten mechanik co diagnozowal Ci autko powinien diagnozowac szafe a nie silnik. pozdrawiam.
Jak będziesz u mechanika odepnij co kolwiek z osprzętu silnika i zobacz czy sterownik rejestruje błąd, bo przy pracujących wentylatorach powinien być błąd, jeśli są uszkodzone, jeśli błędu brak, trzeba szukać w parametrach temperatur silnika oraz ciśnienia w klimatyzacji. Auto ma lub miało DPF?
podaje 14 stopni C podczas gdy silnik ma ponad 80 stopni C. Dopiero około 5 sekund po uruchomieniu silnika temperatura w tym okienku się normuje z rzeczywistą temperaturą silnika Zbadaj czy nie masz zamontowanego "oszukiwacza" temperatury z alle.. w celu zwiększenia dawki rozruchowej czyli biegnij po kablach od czujnika temperatury.
Wydawało mi się, że spalanie się nie zmieniło, ale dopiero po wyjechaniu za miasto okazało się że spalanie wzrosło. Dotychczas na pełnym baku gazu (40 litów paliwa) mogłem przejechać w trasie ok. 550 km, a w tej chwili udało się tylko 420 km. Gaz tankuje na Orlenie lub Lukoilu i dotychczas przebiegi były większe. Wydaje mi się, że letnie opony + wysoka...
U mnie był uszkodzony bezpiecznik w komorze silnika a dokładniej jego gniazdo. Wyczytałem iż to częsta przypadłość.Dodam iż w korkach silnik miał wzrost temperatury ponieważ wentylator chłodnicy również nie działał.Dlatego sugestia by tu zacząć ja niepotrzebnie wymieniłem czynnik.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Jakas diagnostyka by sie zdala.Moze czujnik temperatury plynu chlodzacego zepsuty- ale to tylko gdybanie .
A więc tak po rozcięciu wiązki i dokładniejszym sprawdzeniu kabel po kabelku okazało się że na wysokości rozrusznika wiązka była uszkodzona a w niej ok 15 kabli. Każdy kabel był w kilku miejscach przeszlifowany zapewne przez wentylator. Przedzwaniając wiązkę żarówką H4 nic na to nie wskazywało a jednak. Dodatkowa znalazłem jeden uszkodzony kabel od...
Mam problem z wentylatorem chłodnicy. Po uruchomieniu silnika po 2 sekundach włącza się wentylator chłodnicy a po wyłączeniu silnika pracuje jeszcze ok. 15 minut. Wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej też się nie podnosi, ale to chyba dlatego, że chłodnica się wcale nie nagrzewa. Ogrzewanie wnętrza praktycznie nie działa - podgrzewa powietrze tylko...
Ja miałem już kilkakrotne przypadki popsutego czujnika temperatury silnika i komputer przełącza się w stan awaryjny i myśli że jest gorący silnik a jest zimny. Bardzo ciężko zapalał. Najprościej sprawdź czy na gorącym silniku wskazówka od czujnika temperatury wody wogóle się wychyla. Sprawdź ewentualnie rozrząd. :)
Jeżeli to jest sekwencyjny wtrysk gazu to może sprawdz regulacje lpg jak na benzynie chodzi ok to nie bedzie to wina świec ani nic takiego sprawdz czujnik temperatury reduktora, jeśli to dzieje sie tylo na zimnym silniku
Tak jak sądziłem, jakaś pętla mas. Proszę zobaczyc na schemat, bo macie pewnie, pin A7 (kostka niebieska) przewód brązowy z białym-jest tam masa czujników z których korzysta deska. Było tam 12V. To 12V było też pod obciążeniem żarówką 21W, zaś pod H4 zniknęło i już nawet pod miernikiem go nie ma.... To będzie francowate szukanie co i jak, bo po całym...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Jakby chodziły na zgaszonym to byłby uwalony czujnik temperatury załączający wentylatory. Nie miałeś przypadku, że po zgaszeniu silnika wentylatory jeszcze chwilę chodzą i schładzają nie tylko chłodnicę ale cała komorę.
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Skoda Octavia 1 problem z klimatyzacją. Silnik 2.0 8V benzyna AQY. Kupiłem samochód z niedziałającą klimatyzacją, ponoć tylko trzeba było dobić czynnika. Podłączyłem manometr do złącza i okazało się że ciśnienie było za duże upuściłem więc do zielonego pola na manometrze, ale klimatyzacja nie odżyła. Podłączyłem zasilanie na cewkę sprężarki, ona uruchomiła...
Chodziło mi o to czy nie sa zamienione kostki a nie czy lepiej będzie odpalał na odpiętej.Taka różnica temperatury na paliwie juz robi różnicę
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
Witam Myślę, że to nie sonda lambda. Przede wszystkim, należy sprawdzić czujnik temperatury silnika, ale to nie ma nic wspólnego z gazem. Może na zimnym pokazywać za wysoką temperaturę, i nie załącza się ssanie. Dławienie na zimnym silniku przy sekwencji gazu jest dość typowe. Powodem moga być źle dobrane dysze wtryskiwaczy gazowych. Najprościej to...
Witam! Mam problem z instalacją LPG (Prins VSI, wtryskiwacze Keihin niebieskie) w moim aucie - Skoda Octavia 2 1.6 MPI. Problem występuje głównie przy wyższych temperaturach na dworze (wiosna - lato). Po przełączeniu na gaz obroty falują 500-1000, silnik się dusi, wciskając gaz nie przyspiesza. Po przełączeniu na benzynę wszystko ustępuje. Po kilku...
Witam. Skoda jest w benzynie, na kanale 34 (w sekcji silnik) pokazuje temperaturę na -32 stopnie. Pytanie brzmi: czy w tej skodzie jest takowy czujnik bo zlokalizować go nie mogę. dopiero gdy wspomniana temperatura wzrośnie do około 120 stopni to silnik zaczyna równo pracować. Sądzę, że jest po powiązane z tematem: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
No więc wymieniłem napinacz bo zaczął mocni halasowac wraz z paskiem rozrządu po czym auto nie rozlacza turbiny co jest dla mnie nie zrozumiałe oprócz tego olej jest rozlany w turbinie co trzeba wyczyścić dodatkowo auto grzeje do 90 stopni a później temperatura spada do 80 i nie się utrzymuje wiec to może być powiązane z wyłączeniem się silnika.
Zaczął by od czujnika temperatury silnik, miałem podobny przypadek w fabi która czasami rzucała palenie, parametry w sterowniki silnika były ok, błędów brak, a wymiana czujnika rozwiązała problem.
https://obrazki.elektroda.pl/7026211600_... Witam. Jeśli zły dział, poproszę o przełożenie do właściwego. Skoda Octavia 2 FL, 2.0 BMM. Nie działają wentylatory. Po zdjęciu obu i rozpięciu wtyczek, jak podałem zasilanie na mały, to działa, duży nie. Stwierdziłem, że duży uszkodzony, zamówiłem nowy i nadal to samo. W dużej wtyczce jest...
Jaką prędkość obrotową osiąga silnik na rozruszniku Jak jest temperatura na minusie to kręci ale nie tak żwawo jak przy plusowej. Naładuje akumulator i zobaczę jak będzie zapalał.
Nie wiem jaki jest czujnik w Seacie. Podaję dla porównania rezystancję zespolonego czujnika (dwa w jednym) Octavia 2.0. https://obrazki.elektroda.pl/6785047200_...
Witam. Mam problem z dwoma błędami, pierwszy to P3101 silnik przepustnicy zawirowania; obwód przerwany/zwarcie z masą; nieciągły. A drugi to P3103 silnik przepustnicy zawirowania; uszkodzenie; nieciągły. Co ciekawsze wyskakują mi na szafie jak wyjade z myjni, albo gdy jeździłem w deszczu, do tego check engine. Gdy otworzyłem maskę to słychac pukanie...
Warunki do przeprowadzenia nastawów podstawowych: dla klimatronika -Brak zapisanych błędów i usunięte przyczyny ewentualnie występujących. ---Silnik pracujący bez przerwy od odczytania pamięci błędów. -Klima włączona w tryb "Auto". Wchodzisz w klimę - 04 Starting basic settings - wpisujesz 001 numer grupy i potwierdzasz. Uruchamiają się silniczki po...
witam. octavia 1.9 tdi AGR 1999r. Problem wygląda następująco: przy porannym paleniu (temperatura np -2) auto ciężko pali tzn. silnik nie łapie równo, trzęsie go, palenie nie trwa długo bo jakieś 2, 3s, (widać niewielkie ilości siwego dymu ale zawsze tak miał w zimie w lecie już nie) później jest już ok przez cały dzień. Świece pomierzyłem, oporność...
Panowie, napisze jak to wyglądało u mnie... Dwa auta ten sam problem, mianowicie ciężki rozruch na ciepło. Pierwsze auto skoda octavia silnik 1,9TDI AHF 110kM kombinacja z czujnikami temperatury i temu podobne zabiegi dodam że auto z przebiegiem trochę ponad 300tys km :), pomogła regeneracja ROZRUSZNIKA (za mały moment obrotowy). Drugie auto całkiem...
Muszę zwrócić uwagę. Zaraz po odpale jak zajrzałem pod maskę to nie było powietrza ale to już przepompowalo z filtra świeżej ropy. Nie będę się pierniczył. Wyciągnę wtryski, przykręce przewody cisnieniowe i zobaczę jak rano będzie rozpylać. A temperatura powietrza ma coś do zapowietrzenia? Im zimniej tym bardziej się zapowietrza?
Autor tematu ma typowy objaw braku podgrzewania , tak jak doradzają przedmówcy sprawdzić zasilanie świec ( wyłącznik zapłonu, impuls z czujnika temperatury) natężenie prądu pobieranego przez świece itp
Super chłopaki ale jak jeden z kolegów zauważył jest to Octavia II rocznik 2008 silnik na pompowtryskach. Jak pisałem czujnik temperatury paliwa * dla nie wtajemniczonych znajduję się na przewodzie idącym od filtra paliwa i jest wymienny dochodzi do niego wtyczka 2 pinowa * Tak więc korekcja dawki początkowej odpada :) Podejrzewam uszkodzenie wiązki...
wszystkie parametry są spoko świece powinny grzać 5,5 sekundy tak pokazuje Tą temperaturę czytasz w liczniku czy w silniku? Co ci pokazuje że powinny grzać 5,5 sekundy?
Witam! Zauważyłem ostatnio problem jak w temacie w moim samochodzie. Sprawdzałem auto vagiem (octavia ahf z 99r.) i nie wykazał żadnych błędów, czujniki temperatury zachowują się poprawnie (tzn. mierzą, nie ma żadnych skoków czy losowych wskazań). Kiedy klimatyzacja nie pracuje temperatura silnika non-stop wynosi osiągnięte wcześniej 90C, natomiast...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Masz po prostu uszkodzony czujnik temperatury częsty przypadek jak podłączysz kompa to porównaj dwie temp do sterownika silnika i zestawu wskaźników nie mogą sie duzo rużnić max do 5'C
Witam, kolegów auto -> Skoda Octavia II 1.9 TDI PD /77kW/2005r/BJB. Dwa wentylatory na chłodnicy obydwa się nie odpalają. Po załączeniu klimatyzacji nie chodzą ani po tym jak temperatura silnika jest w okolicach włączenia wiatraka. Odpalanie testerem nie pomaga, wszystkie bezpieczniki ok (chyba że gdzieś są jeszcze ukryte?) Do kostki dochodzą 2 grube...
Witajcie, Nie ma pytań głupich, więc piszę ;) Wymyśliłem sobie, że do swojego samochodu (Octavia 1) zbuduję elektryczną nagrzewnicę, która zanim silnik złapie temperaturę zacznie odmrażać szybę. Zakładam, że wynalazki z allegro pod tytułem nagrzewnica 150W są warte...no nic nie warte;) Planuję zakupić "prawdziwy" układ elektrycznej nagrzewnicy z samochodu,...
Na kompie wywala blad silnik pozycyjny prawy i lewy klapy temperatury v159 i v158 Zbyt mala wartosc rezystancji i blad dmuchawy swiezego powietrza v2 zbyt duza roznica predkosci
90st. C jest poprawną temperaturą pracy silnika. Wiatrak włączy się przy ~110st. C (różnie jest w różnych autach). Jak zostawisz włączony silnik na 10-20 minut na postoju (choć to diesel, to nie wiem, ile się czeka), to powinien się zagrzać do temperatury, przy której włączy się wiatrak. Jeśli to uszczelka pod głowicą, albo pęknięcie głowicy/bloku i...
To jaki z tego morał że trzeba mieć 2 albo 3 auta w domu? na trasy, na autostrady i do miasta? Morał z tego taki, że po mieście lepiej chodzić albo przemieszczać się transportem zbiorowym, ew. kupić sobie miejskie autko, najlepiej EV. Trasy i autostrady chyba są tożsame... Na autostrady idealny? jak ktoś lubi 5k obrotów i wycie silnika jak we Fiacie...
Często zdarza się, że uszkodzony czujnik temperatury ma stałą rezystancję, w takim przypadku sterownik silnika "widzi" temperaturę cieczy ok 70 °C, dawka paliwa jest zbyt mała aby uruchomić silnik na mrozie. Jeszcze jedna uwaga, w grupie VW powszechnie montowany jest podwójny czujnik temperatury cieczy, we wspólnej obudowie znajduje się czujnik, który...
skoda octavia temperatura silnika skoda octavia spada temperatura silnika temperatura zewnętrzna octavia
gasnące żarówki lodówka elektrozawór reset hasło serwisowy
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Zamienniki tranzystora RHU002N06 w SOT-323 Naprawa elektrycznego lusterka w Renault Thalia