Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
Poszukaj sobie o trybie awaryjnym w tym silniku, znajdziesz rozwiązanie na 100%. Nie ma sensu po raz setny pisać tego samego na forum. Zamykam.
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Witam. Mam problem. Kupiłem Skode 19tdi i coś mi zaczyna się sypać. Na małych obrotach przyspiesza jak powinna ale jak minie 2tys. obr zaczyna nią szarpać i traci moc. Zapala się wówczas kontrolka od ASR. Długo stała. Czy to wina turbiny?
Na początek zrób „test ładowania” to znaczy przy uruchomionym silniku i włączonych światłach , ogrzewanej szybie itp. im więcej tym lepiej zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,9V. Najpierw zmierz na wolnych obrotach a potem na wyższych tak ze 2500 - 3000. Napisz jaki wynik.
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
A można sprawdzić i wyeliminować chociaż czujnik?
Ja te sprawdzania błędów robiłem przy wyłączonym czujniku wałka korbowego. Jest nowy i bez zmian...
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
a czytał kolega post powyżej ? eeee ? Przepływomierz może być ,ale często jak siada to przy wolnym dodawaniu gazu silnik się wkręca i w miare jest ok , natomiast przy gwałtownym dodawaniu dławi się i nie wkręca , chciaż z przepływkami róźnie bywa .....
Póki co chyba się naprawiło - zareagował na regulacje, wyjechałem za bramę przejechałem 100m i zgasł - miałem oba pokrętła zamknięte. Podregulowałem na szybko na parkingu i jest ok. Sprawdzę jeszcze te elektrozawory i dokładniej wyreguluje bo słaby na wyższych obrotach.
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
pali kontrolka silnika i jest słaby na wolnych obrotach jest ok.na wysokich głośna praca proszę o pomoc
Witaj tak jak kolega powiedział,sprawdź czy nie dostały się inne obiekty,które mogłyby uszkodzić wiatrak wentylatora. u mnie w audi na 4biegu mocno szumi i buczy ale to wiem ze to przez to ze był on klejony już i nie jest on wyważony. Wystarczy że jedna łopatka pęknie,odwżnik spadnie z łopatki,to siła odśrodkowa sprawi że nie będziesz w stanie usiedzieć...
Sprawdź VAG-iem przepustnicę- kąt otwarcie i styk wolnych obrotów.
nic to nie dalo :( teraz troche trzymam go na wysokich obrotach i zauwazylem ze zaczyna kopcic na czarno
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
Brak kontrolki to prawdopodobnie brak wzbudzenia alternatora, wtedy zacznie ładować dopiero przy wyższych obrotach, jeśli w ogóle, lub alternator uszkodzony. Pobór prądu duży, ale też nie wiadomo czy prawidłowo sprawdzony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Allo Allo umarłem:D:D:D:D:D:D:D
Na pewno dobrze sprawdzać na gorącym silniku. Wykasuj po prostu wartości wyuczone i błędy bo sterownik się "uczy" i wyrównuje korekty. Odczyt wartości na wolnych i nie zaszkodzi przy wyższych obrotach np 3000. Obserwuj działanie sond i korekt. Coś powoduje że jest za bogato.
Witam, mam problem co jakiś czas przy wyższych prędkościach (80,100,120) odcina podawanie gazu, nie przełącza na benzynę. (nie ma mocy nie reaguje na gaz - występują delikatne drgania) po przełączeniu na benzynę wszystko jest OK. Gdy po chwili przełączę na gaz przez jakiś czas jest dobrze. Kompletnie nic się nie dziej przy niższych prędkościach dobrze...
dobra cwaniakować każdy umie ale żeby normalnie powiedzieć to tylko nieliczni. Samochód już normalnie odpala, tylko jak się jedzie to nie chce sie wkręcać na wyższe obroty, czemu tak może być??
Witam wszystkich. Mam problem z wolnymi obrotami w skodzie octavi 1.6 ,75k2000r.a mianowicie po odpaleniu silnika obroty wzrastają do 1800 i wahają się do 2000-cy.Świece i przewody wysokiego napięcia wymienione. Czy ktoś zna może lekarstwo?
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
Witam W mojej Skodzie Octavii 3 z 2015 2,0 TDI 150 KM pojawił się taki problem na postoju gdy przegazuję, to silnik maksymalnie wchodzi na 2500 obr. lecz gdy jadę, wszystko jest normalnie. Silnik po wyrzuceniu na luz i samochód się toczy można przegazować i wchodzi na wysokie obroty jak trzeba. Bardzo proszę o poradę nim udam się do warsztatu by nie...
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Nie odpalaj. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w E39 po zdjęciu wężyka z kolektora są dużo wyższe obroty a po przegazowaniu dusi się.
Potrzebujesz zmienić na 6 biegowa bo tak chcesz czy zmniejszyć obroty przy wyższej prędkości na ostatnim przełożeniu? Jeżeli zmniejszyć obroty to trochę wysiłku na Internecie jest kilka udanych opisów z cenami i nr części posiadaczy akurat z forum skoda octavia ta sama skrzynia i zmiany właśnie ostatniego przełożeni ze skrzynii od silnika 1.9 tdi.
Ja podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Cewkę, świece i przewody mam względnie nowe. U mnie problem występuje tylko gdy na dworze jest zimno. Jak złapie temperaturę pod maską - wszystko wraca do normy. Nie odczuwam też problemów na wyższych obrotach - jak ruszę na trasę to jadę, jak zatrzymam się na światłach to na wolnych obrotach...
witam gazu w niej nie ma właśnie...to jest dziwne że przy odpalaniu zamula sie jak da mu się gazu trzeba spokojnie czekac zęby sobie troche poszarpał i pochodził na bardzo niskich wolnych obrotach i dopiero po jakimś czasie spokojnie zaczynac go wkręcac na wyższe obroty..
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
I właśnie dlatego, że nie lubisz ostro jeździć to się tam tego nazbierało. Spróbuj jeszcze przegonić go wysokich obrotach tak 20km może troszkę przepali tego miodu. Pozdrawiam
Witam. Pacjent to 2008 Octavia 2 Combi RS, silnik 2.0TDI. Po przejechaniu jakiegoś dystansu pojawia się problem z ruszaniem na niskich obrotach, samochód w ogóle nie reaguje na pedał gazu do około 2000 obrotów, potem ciągnie normalnie i tak na każdym biegu, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownie w zależności od ilości czasu problem zostaje lub...
Witam. W mojej Octavii 2 1.6 MPI z 2005 roku wyskakuje błąd 17831 (System wtrysku powietrza obwodu wtórnego: moduł 1: niewystarczający przepływ: P1423 - Sporadyczny 006 - Zwarcie do plusa. Auto na niskich obrotach chodzi jak należy, obroty nie skaczą. Warto dodać, że auto nie radzi sobie dobrze na wysokich obrotach (końcówka mocy jest na 4500 rpm),...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Witam, mam problem z moją Skodą. Polega on na tym, że w mokre dni, gdy jest wysoka wilgotność załącza się wentylator na pełnych obrotach. Byłem u mechanika - pełna diagnostyka i zero błędów. Kable w okolicy wentylatora też OK.
witam miałem podobny przypadek sprawdzić wtryski gazowe a jeżeli ok to może być cewka wysokiego napięcia u mnie była cewka
mobil6000: Auto z 2010 roku bez DPFa. Jak mam sprawdzić drożność katalizatora? robokop: Temat kąta synchronizacji wałka rozrządu zgłębiałem dwa miesiące, -5.5 dla BXE jest jest całkiem ok. Uwierz mi. Przy 0 stopni auto ledwo jedzie. Może dla innych VW 0 stopni jest dobrze, ale przy BXE zakres jest -6 do +6. zwirek1: Logi są wykonane w ruchu tyle że...
Witam Posiadam silnik czy też cały mechanizm od tylnej wycieraczki Skoda Octavia I. Chciałbym go wykorzystać do celów innych niż pierwotnie był przeznaczony. Chciałbym go podpiąć np. do prostownika, ale przede wszystkim chciałbym żeby kręcił się cały czas w jednym kierunku. Czy to możliwe? I jak dokonać zmian ? Pytanie drugie, jak sądzę już z wyższej...
Witam, dziękuje wszystkim za nawiązanie tematu. "pseudoturbinę" sprawdzałem, podaje ciśnienie, nie wiem tylko czy wystarczająco dużo, palcem mogę bez problemu przytkać otwór. Mogę tylko powiedzieć, że gdy schodzi z wysokich obrotów słychać gwizd z niej. Jutro jeszcze spróbuje wymienić czujnik położenia wału. Może on coś źle inicjuje?
Dziękuję, umówiłem się właśnie w serwisie BRC na 13:00 dziś. Dam znać. Dodano po 4 Została zrobiona od nowa adaptacja, powymieniane filtry. Ciężko powiedzieć czy przyniosło to skutek, okaże się rano. Zalałem do pełna świeżą benzyną. Dodano po 5 Aktualizacja: 1. Pierwsze odpalenie po 5h postoju - samochód długo kręcił, odpalił po czym wskoczył na wyższe...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki (Szczególnie jak problem jest na obrotach 1500-2000...
Witam. Jeśli autor nie ma nic przeciwko podłączę się pod temat bo mam podobnie. Octavia 2000r. 1.9tdi climatronic. Klima szczelna i nabita. Sprzęgło całe, elektromagnes załącza sprężarkę bo silnik zmienia obroty. Po włączeniu klimy wentylatory chodzą na drugim biegu. Kolega pożyczył manometry i w układzie niskiego ciśnienia 3bary a wysokiego 5barów....
Układ podciśnienia (ostatnie zdjęcie) służy do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem silnika jak turbina egr, itp. Nieszczelnosc objawia się słabymi hamulcami i brakami w mocy w autach z turbiną oraz czasem wyższymi obrotami jalowymi które raczej zwiększenia drgań nie powodują. Czy twoje autko jest po jakimś chipie?
Woda plus cewki wysokiego nie najlepsze połączenie. Nie sądzisz, że po 10 dniach eksploatacji samochodu woda najzwyczajniej w świecie sama odparuje?
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km przejechane ale nic się nie dzieje miałem jak kolega...
Witam ponownie, jestem po czyszczeniu geometrii turbiny, spec sprawdził zaworki wsyzstko ok. Jak wspomniałem n75 jest nowy. Gruszka jest jak nowa działa, nie ma korozji, nowa jak z pudełka. Mimo tego dalej np. na 5 biegu przy wysokich obrotach silnik łapie notlauf. Co to może być? Czy wymienić jeszcze MAP sensor?
wysoki obrót wolne obrót regulator obrót wysoki obrót yamaha wysoki obrót
pralka amica pc5580b425 samochód tester wykrywa 800mhz
pilot sharp aquos pilot sharp aquos
Fiat Punto II 1.2 8V – wymiana rozrządu, ustawienie kół zębatych i napinacza Electrolux ESPC1DB – rozbiórka, demontaż, lokalizacja śrub, narzędzia, wskazówki serwisowe