Brak masy chyba mu zaszkodzil jednak bo objaw ma taki ze gasnie w sposób w jaki gasi się stacyjka czyli odcięcie zapłonu ale kontrolki się świecą stacyjka sprawna sprawdzona poczekam na zwrot sterownika i dam znać czy zostanie uleczony
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
A co myślisz o głównym przekaźniku tym obok komputera raczej żadne błędy nie powinny się wkradac poprostu bedzie tak jak druga stacyjka odetne pradowy i bedzie ok
a wiecie może który przewód idzie z ECU do rozrusznika? Ten w E90 nie powodował błedów. Ewentualnie jakiś przewód który będzie robił błąd ale tylko pod komputerem (nie na wyświetlaczu). Chodzi o to żeby złodziej nie widział, że np. stacyjka nie chodzi (aha tam jest cos przeciete. "Wciśnij sprzegło by odpalić" - aha czyli czujnik sprzegła jest odcięty....
a moze byc tak? 86 stala masa 85 +12V z po wcisnieciu hamulca 30 +po przekreceniu stacyjki (od strony napiecia) 87 stacyjka tam gdzie ma dojsc napiecie 85 i 87 lacze dioda kreska w strone 85 (?)
Układ podłączamy pod zasilanie akcesoryjne więc nie pobiera prądu! Każdorazowe podanie na układ napięcia odcina zapłon. Co do rozruchu to też jesteś w błędzie. Po przekręceniu stacyjki w pozycję ON (ACC) układ się uzbraja. Po naciśnięciu przycisku następuje reset. Dopóki stacyjka pozostaje w pozycji ON (ACC) możemy próbować odpalić auto, ponieważ układ...
moja siostra kupiła niedawno kadetta nie ma w nim ani alarmu ani centralnego zamka zero zabezpieczeń a mieszka w nieciekawej dzielnicy. Myślalem żeby zrobić jej odcięcie zapłonu robiąc najprostrzym i najtańszym sposobem jakiś ukryty przełącznik. Najpościej byłoby to zrobić na połaczeniu cewka stacyjka tylko że nie wiem na ktorym kablu to zrobić wolę...
Witam; Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Najczęściej pojawiające się propozycje to: 1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?...
Koledzy mam problem z alarmem stig. Gdyby ktoś bardziej zaawansowany był wstanie pomóc to byłbym wdzięczny. Otóż jedno z wyprowadzeń alarmu odpowiada za odcięcie zapłonu. Gdy uzbraja się alarm centralka podaje masę na jednym z pinów. Według instrukcji należy podłączyć ją do przekaźnika na pin 86. Pin 85 łączymy z +12 które pojawia się po przekręceniu...
Samo odcięcie zapłonu to dla mnie pikuś. Można zwykły przekaźnik, lub tranzystor wmontować w układ, ale nie w tym problem. Chodzi o to, że po włączeniu stacyjki łapie kilka przekaźników. Chodzi o to, że jak dostanie impuls że stacyjka została włączona, a nie dostanie napięcia na cewkę lub inny układ to komputer głupieje. W związku z tym potrzebuję jakiś...
Troszkę nie zrozumieliście moich intencji. Co do ukrytych zabezpieczeń to nie ma dyskusji - już jedno autko mojej siostrze uratowało. Nie pomogły blokady skrzyni ani stacyjka - zrobiłem jej odcięcie zapłonu po 5 sekundach normalnej pracy i złodzieje dali sobie spokój. Był to jednak prosty samochód bez komputera. W przypadku tych nowszych każda ingerencja...
Nie rozumiem jak można zgłaszać patent na coś takiego, jak urząd patentowy może go w ogóle przyznać. W Australii (po sąsiedzku) prawnik opatentował koło, więc nie dziwota. Jak powiedział mój mechanik oglądając pewien samochód (immo, alarm, odcięcie zapłonu kontraktonem na plusie i wyłącznikiem na minusie, stacyjka w klasycznym TD): A łatwiej to metrem...
Zwykły TD nie ma pompy w baku. Wystarczy dwa przekaźniki 40A wciąć się pod stacyjka w kable i odłączyć całe zasilanie "zapłon" wraz z zasilaniem pompy można też odłączyć rozrusznik a po rozłączeniu na miejsce + dać - . Nawet na krótko go nie zapalą.
oto co ja miałem kiedyś w maluszku zrobione Jest zrobione na trzech przekaźnikach. Jeden podwójny - dwa razy styki normalnie otwarte (2xNO) do przerywania obwodu np. zapłonu, oraz druga para do samopodtrzymania, oraz na dwu przekażnikach typu normalnie zamkniętych (NC) - jeden z nich odwraca stan stacyjki, znaczy podaje plus jak stacyjka jest wyłączona,...
Witam Mam problem z instalacja w Simsonie s51, a mianowicie postanowiłem w motorku położyć nową instalacje bo stara nie była w najlepszym stanie. Nie było kierunków ani klaksonu, ani stopu, tylko gaszenie + światła (przód, tył). Uzbierałem kasę i wszystko kupiłem (akumulator, kierunki, nowa wiązka kabli, elbe, EWR + parę inny elementów). Wydałem na...
Samochód jak wyżej 1996r sedan z AAZ z automatycznym ssaniem. Nagle zginął prąd na świecach i elektrozaworze pompy, wyświetlacze od liczników zgasły, zapłonu nie ma żadne kontrolki się nie świecą tylko od ręcznego jak się zaciągnie( co dziwne nawet na wyłączonym zapłonie również się zapala) wskaźnik paliwa się nie podnosi, prąd na pinach do licznika...
Temat powraca w innym aucie. Mam takiego pacjenta, Sigma 1994 r, 3.0V6 24v. Kondensatory zmienione, auto czasem odpala, czasem nie. Kolejną przypadłością, z którą spotkałem się tylko w Sigmie jest... stacyjka - ale ta najczęściej nie pozwala odpalić wcale i robi to w miarę wyraźnie. Stacyjkę naprawiłem, dodatkowo próbowałem z innym, sprawnym bębęnkiem...
Witam Mam u siebie zamontowane w samochodzie również zamontowane PT-04 firmy Exus i nie mam z nim żadnych problemów. Na przewodzie niebieskim w czasie pracy pro-turbo ma być podawana masa. Przewód niebieski służy do zablokowanie przewodu blokady zapłonu.W alarmie jest przewód odpowiedzialny zazwyczaj za odcięcie zapłonu i ten przewód rozwieramy za pomocą...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Rozrusznik, kostka stacyjki, odcięcie zapłonu dodatkowe (alarm) przy pomocy sprawdź czy na kwadratową wtyczkę rozrusznik dochodzi prąd że stacyjki (50).
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
Odetnij zapłon.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
ten elektrozawór jest też nazywany oszczędzaczem paliwa. ma on za zadanie w chwili odcięcia zapłonu (wyłączenia stacyjki) odciąć paliwo od dyszy wolnych obrotów czyli silnik nie ciągnie paliawa mimo że jeszcze ma obroty i nie ma samozapłonu. Podłączenie pod cewkę zapłonową będzie chyba najbliższe.
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Witam kolego. A mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie mógłbym zrobić u siebie takowe odcięcie?
Jak odcinasz plus po zapłonie to tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem więc żadnych błędów nie będzie.Tnij spokojnie.A wiesz który to kabel?
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Odradzam odcinania samego ECU i najlepiej odetnij zapłon po stacyjce i na przekaźniku zrób jak to już Kolega wyżej napisał. Tylko postaraj się to jakoś dobrze ukryć i tak by wyglądało na fabryczną wiązkę. Odcięcie zapłonu to dla ECU "naturalne" w każdym wozie i nie powinno powodować żadnych błędów.
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
Witam. Chcę zrobić jeszcze odcięcie zapłonu. Gdzie szukać tego przewodu? Czy biegnie on od stacyjki?
nie pomagają porady zawarte na forach samochód stoi 2 tygodnie problem - przekręcam stacyjkę na zaplon -kierunki migają raz, wylączając stacyjkę migają dwa razy bardzo proszę o pomoc
Witam, Dzisiaj podłączyłem alarm motocyklowy, który ma funkcję odpalanie z pilota. Alarm działa, przy włączonym alarmie i przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna "piszczeć" i nie da się odpalić motocykla gdyż odcięty ma zapłon - więc alarm działa prawidłowo. Lecz nie wiem który kabel jest od odcięcia zapłonu że stacyjki. Muszę podłączyć szary kabel...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Witam Chce sobie samemu podłączyć jakąś blokadę (np: multiblok). ALe nie za bardzo wiem jaki kolorek odciąć (chciałbym odciąć jakiś zapłon, lub "+" po stacyjce. Może ktoś łopatologicznie wytłumaczy gdzie zrobić odcięcie? Pozdrawiam
Dioda led skoro ma migać gdy jest blokada(tak wnioskuję)to powinna być podłączona do stałego plusa.Ciąć musisz "po stacyjce" aby działało podtrzymanie bo jak przetniesz stałego to klema tylko to wyłączy.Oczywiście"dolny plus" ma być wejściowy.
Dodatkowe odcięcie zapłonu lub kostka stacyjki. Aby odpalić wystarczy podać plus na zawór pompy wtryskowej śruba M5. Bez gazu i mocy ale chociaż będzie można się przenieść.
Samo odpięcie aku raczej nie. Prędzej nagłe obciążenie po podpięciu klemy. Sprawdź czy czasem masa gdzieś Ci nie odpadła lub przy rozruszniku główny kabel prądowy. Zobacz jeszcze przekaźnik główny a jeśli to nic nie da to podejrzewam kostkę stacyjki. Jeśli masz oryginalny immobilizer to także wątpię by miał wpływ chyba że masz jakiś dokładany z odcięciem...
zapłon - czarny przewód od stacyjki,pozdrawiam.
juz mam...ale mam jeszcze problem z podłączeniem przekaznika do odcięcia zapłonu i podłączenia stacyjki w tym alarmie bo niewiem jaki zastosowac..
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
chcę podłączyć cectralny(fabryczny),kierunki, odcięcie zapłonu przy stacyjce itd... Proszę podajcie szczegółowy opis co z czym połączyć(kolory kabli). Czy po podłączeniu trzeba go zaprogramować, czy tylko wpiąć wszystkie kable do centralki? Zgóry dziękuję i pozdrawiam
Opowiem moją historię. Miałem samochód bez odcinania zapłonu do radia po stacyjce.. Radio Chińskie, marka bodajże Dalco. Oczywiście + po zapłonie i podtrzymanie pamięci były razem. Radio działało, ale po dwóch dniach postoju samochodu nie dało się odpalić! Podpiąłem więc amperomierz w szereg z czerwonym przewodem, pokazało 500mA (ponad 5cio krotnie...
Z tego co napisałeś to w strone stacyjki to: czarnobiały+ zielony -odcięcie zapłonu zielony-masa czerwony+ czarny złączone= obwód zapłonu ok stacyjkę muszę rozgryżć możesz zrobić zdjęcie stacyjki bez tej gumowej osłony osłony-z drugiej strony?
ciachnij różowo czerwony na stacyjce, odetnie zapłon i rozrusznik jednocześnie
Witam, Najskuteczniejsze jest odcięcie zasilania komputera "po stacyjce", oczywiście dobrze ukryte. Pozdrawiam.
Jeżeli chcesz odciąć plus po zapłonie to lepiej puść przez przekażnik. Ja to robie w ten sposób: blokuje obwód przekażnikiem dwu stopniowym czyli rozwierając przewód ze stacyjki wyjście zwiera do masy, złodziej nawet wiedząc co jest zablokowane nie ominie tego w żaden sposób puki nie znajdzie wyłącznika...
jak odetniesz pompe lub plus po stacyjce to nic niebedzie
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
Sprawa wygląda następująco... Odcięcie rozrusznika - przewód żółto-czarny gruby 2.5 mm². Odcięcie zapłonu, cewki zapłonowej - zielony po stacyjce. Można jeszcze odciąć pompę paliwa ale według mnie nie jest to dobre rozwiązanie bo można je ominąć w pare sekund dołączając zasilanie bezpośrednio z akumulatora... Wprzypadku zapłonu nie mozna jednoznacznie...
odetnij 15ke (czarny od stacyjki) przez to odetniesz pompe paliwa, wtrysk, zaplon, sterownik
Skoro tak się uparłś na tą cewkę to śmiało możesz ciąć ale jak już to +12 lub masę.A nie prościej byłoby odciąć pompę paliwal lub +po stacyjce?
Na wyjściu dodatkowego kanału pojawia sie -. Nie wiem jak jest w tym sterowniku bo może to być impuls masy, masa możebyć przez cały czas gdy przycisk w pilocie jest wciśnięty lub może to być - przez określony czs. Drugi kanał używa sie albo do otwierania klapy bagażnika, albo np. dod domykania szyb. Jeśli chodzi o funkcję savelock to jak rozumiem chodzi...
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Przetnij kabel od stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu. Oczywiście tniesz go z daleka od stacyjki.
najlepiej by niemieć kłopotów zapłon po stacyjce
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Jeżdżę na tym drugim, pierwszy to był Bosch 0280130026 niebieski (nie mam pojęcia, czy oryginalny). A ten drugi mam ze Saxo (skąd jest ten słupek przełożony), który tam był w obudowie termostatu plastikowej, ELTH 269321 zielony. Oba mają w temp. pokojowej podobną oporność, zgadza się z książką Etzolda. A faktycznie, to miałem na myśli przerywanie, nie...
Chlaśnij pomarańczowy przy stacyjce.
Kupiłem alarm, który ma odcięcie zapłonu i mam pytanie jaki prąd płynie przez ostatni przewód w stacyjce tzn. przez zapłon bo alarm na odcięciu ma prąd max 15A. (auto Opel Calibra).
Do postu wyżej. Napięcie na cewkę jest podawane cały czas po przekręceniu kluczyka. wysokie napięce uzyskujemy przerywaniem masy. w nowszych systemach jest układ, który odcina zasilanie cewki jeśli silnik nie pracuje przez określony czas. Odciecei cewki nie sprawdzi się jeśli masz w aucie system bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne) lub cewkofajki....
To odłącz bezpiecznik od LPG, a jak dalej źle, jedź do gazownika z reklamacją. No ok, ale chciałbym się dowiedzieć, jak zamontować przekaźnik, żeby odciąć LPG po stacyjce.
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Sprawdzić: 1.Imobilajzer, jesli posiada. 2.Alarm, odcięcie zapłonu. 3.Kostka stacyjki. 4.Przerwa na kablach. 5.Dodatkowy wyłacznik, np. ukryty. Odezwij się i napisz coś więcej, poza wrzuceniem na sucho takiego tematu. Pozdr.
Stacyjka,rozrusznik.
Witam. Potrzebuję pomocy w montażu alarmu w Suzuki GS500, a dokładniej chodzi o 3 ostatnie kabel (pomarańczowy, różowy i szary). Są to kabel Pomarańczowy odcięcie zapłonu ze stacyjki (engine lock +) A różowy z szarym trzeba podłączyć pod jeden ze stacyjki który trzeba przeciąć. Gdzie znajdę te kable w wiązkach elektrycznych?? Czy są podłączone do jakichś...
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
A czy można odciąć plusa po stacyjce? Nie spowoduje to żadnych błędów?
Czarna piętnastka, na przykład w wiązce stacyjki.
Masą nazwał cokół żarówki, bo nie wiedział jak się nazywa. Żarówka ma być od + przez stacyjkę do D+. Odcięcie żarówki nie gasi silnika. Gasi go odcięcie zapłonu lub paliwa. Autor szuka problem tam gdzie go nie ma.
osobiście odcinam,w tym samochodzie w dieslu czarny plus po stacyjce.
Rozrusznik na krótko kręci ? stacyjka sprawdzana ?
Witam, chciałbym zrobić dodatkowe zabezpieczenie auta przed kradzieżą, mam alarm i immobiliser ale wiadomo co to jest dla fachowca, a najlepsze są właśnie dodatkowe, niestandardowe zabezpieczenia. Oczywiście nie pytam gdzie umieścić włącznik czy jak poprowadzić instalacje. Chodzi mi natomiast o sprawę czego najlepiej zrobić odcięcie, czy pompy paliwa...
Przez fajkę do masy nie przepływa żaden prąd (nie wyczuwam go palcem), po odcięciu zapłonu przez stacyjkę (wyjęcie kluczyka) na około jedną sekundę czuć przepływający prąd To kpina jakaś? Od kiedy to napięcie mierzy się palcem? Spróbuj językiem, jest bardziej czuły. I wyładowanie ma trwać SEKUNDĘ? A gdzieś ty tak długie wyładowanie widział? Wiesz,...
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
Możesz odciąć przwód po stacyjkowy.Znajdziesz go w wiązce idącej od stacyjki.
co do "piętnastki" to jak jak mówisz czytałem i szukałem.... ale znalazłem fioletowo-czarny i na nim właśnie wszystko zrobiłem. Wszystko działa ale komp wyłapuje błędy, co mam zrobić żeby nie było widać błędów ? Chodzi mi o to że na tym właśnie kablu czarno-filetowym jest napięcie ~9 a jak podepnę 12v np ze stacyjki to nic nie narobi się burdelu ? Jak...
W przypadku Passata B5 FL, taki sposób unieruchomienia pojazdu również zadziała prawidłowo. Inaczej musisz postąpić w przypadku Passata B6 od 2005r. w którym nie ma klasycznej stacyjki.
alarm to prawdopodobnie stary python sp2000 w wersji kompakt.do blokady powinny być dwa żółte przewody w kostce.stanowię one jednocześnie plus po stacyjce
odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot odcięcie zapłonu renault
huawei zmiana softu tacho mercedes parowanie słuchawki
Schemat serwisowy magnetowidu TOSHIBA 3KOPF – gdzie znaleźć dokumentację? Kolejność luzowania czopów wału korbowego Honda L15, K20, J35, VW 1.6D – procedura serwisowa