Brak masy chyba mu zaszkodzil jednak bo objaw ma taki ze gasnie w sposób w jaki gasi się stacyjka czyli odcięcie zapłonu ale kontrolki się świecą stacyjka sprawna sprawdzona poczekam na zwrot sterownika i dam znać czy zostanie uleczony
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
A co myślisz o głównym przekaźniku tym obok komputera raczej żadne błędy nie powinny się wkradac poprostu bedzie tak jak druga stacyjka odetne pradowy i bedzie ok
a wiecie może który przewód idzie z ECU do rozrusznika? Ten w E90 nie powodował błedów. Ewentualnie jakiś przewód który będzie robił błąd ale tylko pod komputerem (nie na wyświetlaczu). Chodzi o to żeby złodziej nie widział, że np. stacyjka nie chodzi (aha tam jest cos przeciete. "Wciśnij sprzegło by odpalić" - aha czyli czujnik sprzegła jest odcięty....
a moze byc tak? 86 stala masa 85 +12V z po wcisnieciu hamulca 30 +po przekreceniu stacyjki (od strony napiecia) 87 stacyjka tam gdzie ma dojsc napiecie 85 i 87 lacze dioda kreska w strone 85 (?)
Układ podłączamy pod zasilanie akcesoryjne więc nie pobiera prądu! Każdorazowe podanie na układ napięcia odcina zapłon. Co do rozruchu to też jesteś w błędzie. Po przekręceniu stacyjki w pozycję ON (ACC) układ się uzbraja. Po naciśnięciu przycisku następuje reset. Dopóki stacyjka pozostaje w pozycji ON (ACC) możemy próbować odpalić auto, ponieważ układ...
moja siostra kupiła niedawno kadetta nie ma w nim ani alarmu ani centralnego zamka zero zabezpieczeń a mieszka w nieciekawej dzielnicy. Myślalem żeby zrobić jej odcięcie zapłonu robiąc najprostrzym i najtańszym sposobem jakiś ukryty przełącznik. Najpościej byłoby to zrobić na połaczeniu cewka stacyjka tylko że nie wiem na ktorym kablu to zrobić wolę...
Witam; Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Najczęściej pojawiające się propozycje to: 1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?...
Koledzy mam problem z alarmem stig. Gdyby ktoś bardziej zaawansowany był wstanie pomóc to byłbym wdzięczny. Otóż jedno z wyprowadzeń alarmu odpowiada za odcięcie zapłonu. Gdy uzbraja się alarm centralka podaje masę na jednym z pinów. Według instrukcji należy podłączyć ją do przekaźnika na pin 86. Pin 85 łączymy z +12 które pojawia się po przekręceniu...
Samo odcięcie zapłonu to dla mnie pikuś. Można zwykły przekaźnik, lub tranzystor wmontować w układ, ale nie w tym problem. Chodzi o to, że po włączeniu stacyjki łapie kilka przekaźników. Chodzi o to, że jak dostanie impuls że stacyjka została włączona, a nie dostanie napięcia na cewkę lub inny układ to komputer głupieje. W związku z tym potrzebuję jakiś...
Troszkę nie zrozumieliście moich intencji. Co do ukrytych zabezpieczeń to nie ma dyskusji - już jedno autko mojej siostrze uratowało. Nie pomogły blokady skrzyni ani stacyjka - zrobiłem jej odcięcie zapłonu po 5 sekundach normalnej pracy i złodzieje dali sobie spokój. Był to jednak prosty samochód bez komputera. W przypadku tych nowszych każda ingerencja...
Nie rozumiem jak można zgłaszać patent na coś takiego, jak urząd patentowy może go w ogóle przyznać. W Australii (po sąsiedzku) prawnik opatentował koło, więc nie dziwota. Jak powiedział mój mechanik oglądając pewien samochód (immo, alarm, odcięcie zapłonu kontraktonem na plusie i wyłącznikiem na minusie, stacyjka w klasycznym TD): A łatwiej to metrem...
Zwykły TD nie ma pompy w baku. Wystarczy dwa przekaźniki 40A wciąć się pod stacyjka w kable i odłączyć całe zasilanie "zapłon" wraz z zasilaniem pompy można też odłączyć rozrusznik a po rozłączeniu na miejsce + dać - . Nawet na krótko go nie zapalą.
oto co ja miałem kiedyś w maluszku zrobione Jest zrobione na trzech przekaźnikach. Jeden podwójny - dwa razy styki normalnie otwarte (2xNO) do przerywania obwodu np. zapłonu, oraz druga para do samopodtrzymania, oraz na dwu przekażnikach typu normalnie zamkniętych (NC) - jeden z nich odwraca stan stacyjki, znaczy podaje plus jak stacyjka jest wyłączona,...
Witam Mam problem z instalacja w Simsonie s51, a mianowicie postanowiłem w motorku położyć nową instalacje bo stara nie była w najlepszym stanie. Nie było kierunków ani klaksonu, ani stopu, tylko gaszenie + światła (przód, tył). Uzbierałem kasę i wszystko kupiłem (akumulator, kierunki, nowa wiązka kabli, elbe, EWR + parę inny elementów). Wydałem na...
Samochód jak wyżej 1996r sedan z AAZ z automatycznym ssaniem. Nagle zginął prąd na świecach i elektrozaworze pompy, wyświetlacze od liczników zgasły, zapłonu nie ma żadne kontrolki się nie świecą tylko od ręcznego jak się zaciągnie( co dziwne nawet na wyłączonym zapłonie również się zapala) wskaźnik paliwa się nie podnosi, prąd na pinach do licznika...
Temat powraca w innym aucie. Mam takiego pacjenta, Sigma 1994 r, 3.0V6 24v. Kondensatory zmienione, auto czasem odpala, czasem nie. Kolejną przypadłością, z którą spotkałem się tylko w Sigmie jest... stacyjka - ale ta najczęściej nie pozwala odpalić wcale i robi to w miarę wyraźnie. Stacyjkę naprawiłem, dodatkowo próbowałem z innym, sprawnym bębęnkiem...
Witam Mam u siebie zamontowane w samochodzie również zamontowane PT-04 firmy Exus i nie mam z nim żadnych problemów. Na przewodzie niebieskim w czasie pracy pro-turbo ma być podawana masa. Przewód niebieski służy do zablokowanie przewodu blokady zapłonu.W alarmie jest przewód odpowiedzialny zazwyczaj za odcięcie zapłonu i ten przewód rozwieramy za pomocą...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Rozrusznik, kostka stacyjki, odcięcie zapłonu dodatkowe (alarm) przy pomocy sprawdź czy na kwadratową wtyczkę rozrusznik dochodzi prąd że stacyjki (50).
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
Odetnij zapłon.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
ten elektrozawór jest też nazywany oszczędzaczem paliwa. ma on za zadanie w chwili odcięcia zapłonu (wyłączenia stacyjki) odciąć paliwo od dyszy wolnych obrotów czyli silnik nie ciągnie paliawa mimo że jeszcze ma obroty i nie ma samozapłonu. Podłączenie pod cewkę zapłonową będzie chyba najbliższe.
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Witam kolego. A mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie mógłbym zrobić u siebie takowe odcięcie?
Jak odcinasz plus po zapłonie to tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem więc żadnych błędów nie będzie.Tnij spokojnie.A wiesz który to kabel?
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Powinno być tak, aby centralka "na czuwaniu" pobierała jak najmniej prądu. To może być pewne ryzyko, spotykałem takie połączenia, gdzie wypięcie wiązki z centralki umożliwiało uruchomienie auta. I to, o czym mówi (at)pankropa. Nie chciałbyś, aby przy np. 70 km/h auto Ci zgasło... Ja preferuję bardziej proste i nietypowe rozwiązania. Np. przekręcasz...
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Odradzam odcinania samego ECU i najlepiej odetnij zapłon po stacyjce i na przekaźniku zrób jak to już Kolega wyżej napisał. Tylko postaraj się to jakoś dobrze ukryć i tak by wyglądało na fabryczną wiązkę. Odcięcie zapłonu to dla ECU "naturalne" w każdym wozie i nie powinno powodować żadnych błędów.
odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot odcięcie zapłonu renault
instrukcja obsługa drukarka canon pixma bezpiecznik zapalniczka mondeo nissan primera automat
naprawa udaru makita uziemienie gniazdko naprawić
Canon BJC 85 - Drukarka nie widzi głowicy: przyczyny i rozwiązania Radio Sony, Philips, Grundig – brak dźwięku z radia, CD działa poprawnie, cisza w tunerze FM